Конкуренцията в пазара на смартфони с всеки месец става все по-сериозна и това се отразява негативно на много от производителите. Причината е, че само няколко компании като Huawei, Samsung и Apple регистрират високи продажби за сметка на останалите. LG не са изключение от тази тенденция и са изправени пред сериозни трудности. Корейският гигант от няколко тримесечия отчита финансови загуби на своята мобилна дивизия. От ETNews твърдят, че ситуацията ще се запази и в оставащите месеци до края на 2018г. 

 

Според данните им LG ще отчетат финансови загуби в размер на $533 млн. през третото тримесечие на годината. Водещ принос за тези стойности ще има характерното за този период слабото търсене и високите разходи, които инвестира компанията за маркетинг. Анализаторите прогнозират, че резултатите на компанията ще се стартират в периода между октомври-декември, но това ще позволи единствено да се намали размера на загубите. Положителните тенденции в мобилната дивизия на LG ще започнат в началото на 2019г.

 

 

Все пак оперативните разходи продължават да намаляват и до няколко месеца LG отново ще се върне на успешния път. Важно значение за постигането на тази цел ще има популярността на LG G7 ThinQ, който ще трябва да се конкурира с най-добрите модели с Android, които видяхме през 2018г. Другите дивизии на LG регистрират доста оптимистични резултати и е много вероятно компанията да регистрира печалба от размер на $2.66 млрд. през третото тримесечие, което не се е случвало досега.

 

Oще от Digital: Новата стратегия на LG ще е да представя нови смартфони само ако е необходимо