Смартфоните са неизменен спътник в ежедневието ни и предпочитано устройство за комуникация и забавление. Актуалните промоции и оферти около Черния петък показаха нагледно, че голям брой хора използват мобилните джаджи за пазаруване. С всяка година тази тенденция придобива все по-внушителни измерения. Настоящият празничен сезон е поредното потвърждение, разкриват данните от последния доклад на анализатори от Adobe.

 

Според информацията потребителите са изхарчили на Черния петък сума от порядъка на $7.4 млрд. Имайте предвид, че тази стойност обхваща единствено онлайн покупките, а не тези във физическите магазини. Още по-интересното в доклада на Adobe е, че $2.9 млрд. от сумата е платена от собственици на смартфони. Досега мобилните устройства никога не са имали чак толкова голяма роля покрай промоциите свързани с Черния петък, съобщава Mashable.

 

 

Покупките извършени от смартфони са генерирали 39% от всички продажби, което е увеличение с 21%, в сравнение с резултатите преди година. Ситуацията ще е идентична и по време на коледните празници, когато все повече хора ще продължат да пазаруват от мобилните джаджи. Най-продаваните продукти през изминалия Черния петък са електронни устройства като лаптопи и телевизори, но също видео игри като FIFA 20 и Madden 20, както и конзолата Nintendo Switch.

 

Още от Digital: Какво търсят българите най-много по време на Черния петък