Вече ви информирахме, че Asus и MSI са продали 50% от геймърските лаптопи в света през 2017г. Анализаторите имат всички основания да очакват тяхната доминация да продължи с пълна сила и през настоящата година. Taйванският производител си е поставил за цел да реализира продажбите на два милиона преносими компютъра за гейминг до края на 2018г. За сравнение през изминалите 12 месеца Asus отчетоха 1.5 млн. доставки в световен мащаб, информира Digitimes.

 

Asus прогнозират спад в приходите за настоящото тримесечие от 7-12%, което е нормално с оглед по-слабото търсене през този период от годината. Компанията очаква още през второто тримесечие ситуацията да се стабилизира и вече работят над нови модели, които да привлекат вниманието на геймърите. Asus декларираха консолидирани приходи от $31.2 млрд. за януари, което е спад от 14.61% спрямо предходното тримесечие и 0.2% на годишна база.

 

Стратегията на Asus предвижда премиерата на повече лаптопи на европейския пазар, където са генерирани около 38% от приходите им през последното тримесечие. Tайванският производител се надява да продължи да има силно присъствие на континента и да увеличи допълнително тази стойност през 2018г. Едва ли има съмнение, че MSI ще е най-сериозният конкурент на Asus в пазара на геймърски лаптопи и в предстоящите тримесечия до края на годината.

 

Вижте пет лаптопа до 550лв., които заслужават вниманието ви