Apple винаги са имали репутацията на най-богатата компания в света и този фактор е неизменна част от бизнес стратегията им в технологичната индустрия. Всеки един хардуерен продукт от сериите iPad, iPhone, MacBook или Mac предлага впечатляващо съчетание от характеристики и уникален дизайн. Едва ли ще е пресилено да кажем, че Apple многократно революционизираха индустрията с напредничавите си идеи. Това е една от причините да са най-богатия бранд в света от 12 години насам.

 

Данните разкриват, че за първи път през този период компанията трябва да се задоволи, че не е лидер в класацията на BrandZ TM TOP 100 за най-влиятелните брандове в света. Това изследване е дело на специалисти от WPP, Kantar и New York Stock Exchange. Информацията в него разкрива, че Apple трябва да се задоволят с второто място, тъй като са изпреварени в престижната класация от Amazon, съобщава mspoweruser. Впечатляващия успех се дължи на увеличение от 52% на приходите.

 

 

Пазарната капитализация на Amazon вече достига до $315.5 млрд. което е достатъчно да изпреварят Apple, чиято стойност се оценява на $309.5 млрд. Любопитното е, че разликата с Google на третото място е минимална, тъй като компаният също преминава границата от $309 млрд. За разлика от Аmazon, които оглавяват класацията ръста при Google и Apple е "само" 3% и 2%. Именно това е основната причина за впечатляващите резултати на Аmazon и възможността да изпреварят Apple.

 

Oще от Digital: Apple обмислят да намалят цените на iPhone