iPhone е символ на някои от най-големите технологични иновации от последното десетилетие. Apple винаги са се опитвали да ни предоставят луксoзни продукти с футуристичен дизайн. Това е причината да бъдат една от най-влиятелните компании в света. 

Ако солидните продажби на iPhone, iPad и  МаcBook не са достатъчни ще ви припомним, че това беше първия бранд, който успя да регистрира пазарна капитализация от над $1 трилион. За много кратко време и други компании успяха да го направят, но така или иначе Apple е име, което заслужава специално внимание. 

Следващата изумителната цел пред тях е преминаването на психологическата граница от $1.5 трилион. Подобно постижение е възможно в следващите няколко години, но все пак ще бъде засегнато от разпространението на коронавируса. 

Реализирането на тази бизнес възможност ще даде сериозно предимство на Apple пред конкуренти като Google, Аmazon и Microsoft, които също се присъединиха към брандовете преминали границата от $1 трилион.

 

 

Пазарните капитализации на компаниите се изчисляват на базата на много фактори и са пряко свързани със собствеността на акциите. Аpple са изключително агресивни в изкупуването им на борсата през последните години с идеята да редуцират своите внушителни кешови ресурси. 

Идеята на Apple да преминат към ARM процесори също е част от дългосрочната стратегия за оптимизиране на бизнеса им. Вероятно първите подобни устройства ще са налични на пазара през 2021г. но това представлява много сериозна промяна в плановете на технологичния гигант. 

Досегашните тестове дават оптимистични резултати за бъдещето нa Intel със ARM процесори. Няма как да не обърнем внимание на iPhone 12, който ще видим през есента. Това ще е първия смартфон на компанията с поддръжка на 5G технологията и се очаква да бъде едно от най-продаваните устройства на пазара през годината. 

Дали Apple ще постигнат амбициозната цел да имат пазарна стойност $1.5 трилион засега остава отворен процес, но определено компанията притежава нужните предимства, за да я превърнат в реалност. 

 

Още от Digital: Ще се превърне ли Apple в жертва на собствения си успех през 2020г.