Аpple информираха потребителите си за неочакван проблем с екраните на своите смарт часовници. Въпросният дефект засяга част от Apple Watch моделите и е свързан с драскотини и напуквания върху дисплеите. От компанията са стартирали нова програма, която ще позволи на собствениците на устройствата да подменят екраните без да се налага да плащат за ремонта. Разбира се има няколко условия на компанията, които трябва да бъдат спазени, съобщава Engadget. 

 

Добре е да знаете, че програмата обхваща собствениците на Apple Watch от Series 2 и Series 3 генерациите. Пълният списък със засегнати модели включва Watch Series 2 продаван между септември 2016г. и септември 2017г., Watch Nike + Series 2, доставян на пазара между октомври 2016г. и 2017г. Другите два модела, които ще станат част от програмата са Watch Series 3 GPS и GPS+ Cellular, които са в продажба от септември 2017г. до септември 2019г.

 

 

Собствениците на Apple Watch Nike+ Series 3 с GPS и GPS/Cellular, които са налични от октомври 2017г. също могат да се възползват от параметрите на програмата. Собствениците им е необходимо да посетят оторизиран сервиз на компанията, където ще получат повече детайли за ремонта. Все пак от Apple твърдят, че засегнати от този проблем са ограничен брой модели на смарт часовниците, но също така, че този недостатък вече  е отстранен в новите версии, които имат подобрен дизайн.

 

Още от Digital: Защо популярността на смарт часовниците и фитнес гривните ще нараства