Apple официално потвърдиха, че някои собственици на iPhone X и 13-инчовия MacBook Pro изпитват проблеми при работа с устройствата. Компанията вече разследва ситуацията и също така уточни, че ще поправи безплатно засегнатите модели. Единството, което е необходимо е потребителите да посетят оторизиран сервиз на Apple, за да възстановят нормалната работа на своите смартфони и лаптопи. Oт Apple допълниха, че iPhone X има дефектен компонент, който влияе на чувствителността му на допир.

 

Според компанията проблема е свързан единствено с този модел, който бе представен в края на миналата година. Тазгодишните версии на iPhone не са засегнати, тъй като използват нов дизайн и дисплеи, съобщава Reuters. Дисплеите не реагират нормално при допир и в някои случаи извършват различни действия без дори да бъдат натиснати. В същото време при 13-инчовите MacBook Pro модели проблема е още по-неприятен, тъй като е свързан с дефектен хард диск. 

 

Това може да доведе до загуба на лична информация, ако потребителите не са създали сами резервно копие на данните, които пазят в устройството. Oт Apple твърдят, че проблема засяга "малък брой" от устройствата със 128GB и 256GB SSD-та продадени между юни 2017г. и юни 2018г. Ако сте забелязали подобни дефекти на своя лаптоп или смартфон ви съветваме да посетите сервиз на компанията, където повредените части ще бъдат сменени за сметка на компанията. 

 

Още от Digital: Шест полезни неща, които може да правите в Apple App Store