AOC обяви, че според последните данни за пазара от Context, през третото тримесечие на 2020 г. компанията продължава да държи първото място по пазарен дял при геймърските монитори (120Hz и повече) в Европа, който възлиза на 27%. Така водещата позиция на AOC в този пазарен сегмент се запазва от Q3-2019 г.

В допълнение, според IDC Quarterly Gaming Tracker Q2 2020, AOC има и най-големия пазарен дял (20%) при геймърските монитори в световен мащаб. Мониторите за игра се дефинират като монитори със 100 Hz честота на опресняване или повече, които са необходими на състезателните играчи, за им осигурят най-бързо и плавно преживяване и най-голям шанс за победа на опонентите.

AOC предлага геймърски монитори за всеки бюджет и изисквания. Портфолиото покрива голям спектър от размери – от 21,5” до 49”, различни съотношения (16:9, 21:9, 32:9), резолюции от Full HD до Ultra HD и по-високи (5120x1440), с честоти на опресняване до 240 Hz и време за реакция от 0,5 ms.

 


AOC AGON AG493UCX:

изключителен супер-широк геймърски дисплей с диагонал 49”, 120 Hz, 1 ms MPRT, AMD FreeSync Premium Pro, USB-C вход и KVM превключвател

 

Пазарът на геймърски монитори се разшири рязко през последното тримесечие. Обемът на продажбите нарастна със 126% в сравнение със същото тримесечие на миналата година.

С пускането на своя първи геймърски монитор през 2014 г. и премиум марката за геймъри AGON през 2016 г., AOC не е новак в тази ниша и разбира страстите и желанията на играчите. AOC си партнира с успешни организации за електронни спортове като G2 Esports и спонсорира различни геймърски събития в цяла Европа, включително Red Bull и ESL турнири, където доказва, че нейните геймърски монитори са достойни за голяма сцена и за най-елитните играчи.

Сред факторите, които допринасят за огромния успех на AOC, е многократно награждаваната серия G2, пусната миналата година, която получи одобренията на геймърите и спечели голям брой награди, включително „Най-добър монитор за игри” и „Най-добър бюджетен монитор за игри“ за  24” модел 24G2U със 144 Hz честота на опресняване и IPS с живи цветове.

 

 

В Европа AOC увеличи водещия си пазарен дял от 23% през Q3-2019 до 27% през Q3-2020 с 4% нарастване година за година и 6% от предишното тримесечие (Q2-2020). Този чудесен успех се вижда и в увеличението на обема продадени монитори от AOC със 167% година за година, докато пазарът нараства със 126% за същия период. AOC достигна първата позиция на пазара в повечето европейски страни с пазарен дял, възлизащ на впечатляващите 49% в някои от тях. В 18 от страните/регионите AOC има пазарен дял твърдо над 25% при геймърските монитори, което означава, че един от всеки четири продадени геймърски монитора, носи марката AOC.