Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
115 резултата за amazon
Amazon
Обвиниха Amazon, че краде идеите на стартиращи компании
Обвиниха Amazon, че краде идеите на стартиращи компании
Аmazon продължава да е една от най-богатите компании в технологичния сектор, която от дълго време диктува тенденциите в онлайн търговията. Бизнес стратегията на ръководения от Джеф Безос гигант също така често включва инвестиции в други компании. Желанието на Amazon да използва подобни методи за разработването на нови и конкурентни продукти сега предизвика недоволство срещу търговския гигант. Подходящ пример е историята на DefinedCrowd стартъпа, който е основан от Даниел Брага. Amazon проявяват интерес към разработките и инвестират в компанията преди четири години, като част от своя eCommerce фонд. Съгласно договорките Amazon получават достъп до вътрешна информация като лични данни на служителите, финансови документи на DefinedCrowd и др. Само преди няколко месеца технологичният гигант представи най-новия си продукт, който се казва A2I. Проблемът е, че неговите функции имитират изцяло платформата на DefinedCrowd и алгоритмите с изкуствен интелект, които използва стартъпа. Даниел Брага твърди, че това не е единичен случай и е честа практика на Amazon, с която се възползва от своите партньори.     В кратки срокове представянето на Amazon A2I се стартират действия, с които да се намали достъпа до информация на Amazon до поверителната информация на DefinedCrowd. Шефката на компанията, Даниеле Брага успява бързо да генерира допълнително инвестиране, с което редуцира влиянието на Amazon с над 90%.  Действията на търговския гигант вредят на конкуренцията и позволяват да се възползва директно като копира някои от най-добрите идеи на своите партньори. Сътрудничеството между Amazon и DefinedCrowd продължава повече от четири години, което е достатъчно да се събере огромно количество информация.  Всъщност това не е първият път, в който компанията е обвинена, че копира поверителни данни, за да представи собствени конкуренти, които "убиват" бизнеса на досегашните партньори на Amazon. Вече стартираха няколко разследвания, които трябва да установят наличието на подобни практики.  DefinedCrowd е само един от примерите за поне "две дузини" предприемачи, които са засегнати от действията на Amazon през годините в дружествата, към които насочва своите инвестиции.   Още от Digital: Ето как саудитският принц е хакнал смартфона на шефа на Amazon
онлайн търговия
Разследват Amazon за нерегламентирани търговски практики
Разследват Amazon за нерегламентирани търговски практики
Ако това сериозно обвинение се окаже вярно, Amazon може да бъде санкционирана от американските регулатори доста сериозно. За месец Юни е насрочено дело, в което онлайн търговската платформа ще свидетелства пред Конгреса в САЩ, че не използва данните на продавача, за да спечели несправедливо предимство пред конкуренцията.  
Amazon
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Въпреки безпрецедентните мерки, които държавите по цял свят предприеха за ограничението на коронавируса това продължава да бъде най-дискутираната публична тема. Разпространеието на заразата вече обхвана почти всички континенти и да налага да бъдем изключителни внимателни при пътуването си. Другата страна на проблема са спекулациите и начините, по които се прекалява с темата за Covid-19 вируса. Само преди дни се оказа, че Facebook трябва да блокират достъпа до публикации, обещаващи бързо лечение на коронавируса.   Други водещи онлайн платформи също са изложени на риск и сега този проблем засегна и мрежата на Amazon, съобщавa mspoweruser. В последните дни търговската верига е спряла офертите за повече от милион оферти, засягащи коронавируса и по-конкретно предлагащи лечение на коварната заплаха. Amazon не пожелаха да влизат в детайли, но потвърдиха, че въпросните обекти могат да се разделят на множество продуктови категории. Toва е поредната новина, че има хора, които опитват да спечелят от разпространението на вируса.   Най-добрият вариант е да бъдете внимателни, когато пазарувате онлайн, за да не станете жертва на някоя онлайн измама. Другите водещи платформи в интернет са изложени на същия проблем. Бъдете нащрек за предложения на продукти, които изглеждат твърде скъпи или предлагат нереалистични функции. Amazon изразиха увереност да продължат да работят със своите партньори, за да предложат най-доброто на милионите си потребители по цял свят.   Още от Digital: Как да си направим медицинска маска против Коронавирус почти безплатно
Amazon
Аmazon отказаха участие на MWC 2020 заради коронавируса
Аmazon отказаха участие на MWC 2020 заради коронавируса
Amazon се превърна в поредната технологична компания, която отказа участие на мобилния конгрес в Барселона. Решението им е провокирано от рисковете, които крие разпространението на коронавируса. По този начин Amazon ще се присъединят към LG, ZTE, NVIDIA, Ericsson и други брандове, които нямат намерение да присъстват на MWC 2020. Анализаторите очакват технологичното събитие, което ще се проведе между 24 и 27 февруари да бъде посетено от над 100 хил. души.   Компанията определи твърде голямата несигурност и големият риск за служителите им като водещият мотив да откажат планираните участия. Amazon планираха доста инициативи и презентации на дивизията си за облачен компютинг AWS на събитието, които изглежда няма да се случат. Организаторите от GSMA постоянно следят развитието на ситуацията с коронавируса, за да предприемат необходимите мерки и да предпазят присъстващите на събитието, съобщава TechCrunch.     Желанието им е да не се стига до отказа на твърде голям брой водещи компании, което може да възпрепятства много хора да посетят събитието. GSMA ще наложат специални ограничения, с които да гарантират безопасността на присъстващите. Така например китайските граждани ще трябва да гарантират, че в предходните 14 дни преди старта на MWC 2020 са били извън родината си. Samsung също следят ситуацията, но ще участват, но ще значително броя на служителите си, които ще присъстват.   Още от Digital: Технологията на Amazon за разпознаване на ръцете щe е бъдещето на мобилните плащания
Amazon Translate
Услугата Amazon Translate вече поддържа и български език
Услугата Amazon Translate вече поддържа и български език
Аmazon Translate е услуга за превод на текст, която използва сложни алгоритми с машинно обучение и невронни мрежи. Компанията обещават максимално бърза и висококачествена работа на платформата, която е оптимизирана и за превод на огромно количество текст. Потребителите могат да локализират съдържание като уеб сайтове и приложения, което допълнително ще им спести време с Amazon Translate. Новият ъпдейт ще позволи на още повече хора да се възползват от предимствата на услугата.   Компанията се похвали, че Amazon Translate вече поддържа 22 нови езика, сред които и български. Пълният списък включва още африкански, албански, амарийски, азербайджански, бенгалски, босненски, хърватски, естонски, канадски френски, грузински, хауса, дари, латвийски, пущунски, сръбски, словашки, словенски, сомалийски, суахили, тагалог и тамилски. Успоредно с това платформата вече ще е достъпна и в шест региона, които досега нямаха достъп до услугата.     Благодарение на актуализацията Amazon Translate е в състояние да извършва преводи на 54 различни езика, както и на 2804 езикови двойки, съобщава TechCrunch. Компанията представи и важни актуализации на своята Rekognition AI услуга. Добавянето шест нови региона означава, че Amazon Translate е налична в общо 17 региона по цял свят. В заключение ще отбележим, че безплатната версия позволява да извършите превод на 2 милиона символа в рамките на една календарна година.   Още от Digital: Най-добрите Android приложения за превод на чужд език
Nike
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nikе са взели решение официално да прекратят пилотна програма, в която си партнираха с Amazon. Toзи проект стартира преди две години и целта му беше да се продава лимитирана серия от продукти на компанията в eCommerce платформата. От Nike потвърдиха информацията и допълниха, че спортната екипировка произведена от тях ще е налична единствено в мрежата на партньорите им от трети страни. Всички тези промени са част от новата маркетингова стратегия на Nike.   На практика решението означава, че компанията спира да доставя и предлага директно своите продукти в Amazon. За в бъдеще това ще бъде възможно единствено от външни търговски партньори на компанията, съобщава SlashGear. Един от най-големите производители на спортна екипировка в света обмисля да използва предимно физически магазини и да осъществи още по-директна връзка със своите клиенти по цял свят. Това ще става с помощта на иновативната платформата Nike Direct.     Някои анализатори изразиха опасения, че други големи производители могат да последват примера на Nike и да прекратят актуалните си споразумения с Amazon.  Tрябва да отбележим, че засега няма индикации, че това ще се случи. Няма да е изненадващо, ако Amazon се опитат да привлекат повече производители от трети страни към своята платформа, за да могат да предложат на потребителите достъп до актуалните продукти на Nike в своята мрежа. Информацията увеличи стойността на акциите на Nike.   Oще от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
смарт телевизори
Google, Facebook и Amazon събират данни за потребителите от смарт телевизорите
Google, Facebook и Amazon събират данни за потребителите от смарт телевизорите
Смарт телевизорите генерират все повече продажби и предлагат на потребителите още по-добри възможности да се забавляват с любимото си съдържание. Резултати от две независими проучвания, обаче показва, че този тип устройства могат да крият сериозни рискове за сигурността на личните ни данни. В случая става въпрос не за начина, по който използвате телевизорите, а за рекламните практики на компании като Google, Facebook и Amazon.   Оказва се, че компаниите събират много повече информация за активността и предпочитанията на потребителите, отколкото си представяте. Първото изследване на специалистите обхваща над 2000 различни канала в Amazon TV и Roku TV платформите. Данните са интересни и показват, че 69% от съдържанието в Roku използва онлайн тракери, докато тази стойност при Fire TV каналите се увеличава до внушителните 89%, съобщава TechSpot.     Сред данните, които се споделят с рекламодателите са заглавията на филми и телевизионни предавания, ID и серийни номера на телевизорите, WI-Fi Mac и SSID адреси и др. В повечето случаи информацията се споделя в некриптирана връзка. Второто изследване потвърждава опасенията и показа, че зад тези практики стоят именно тракерите на Google, Facebook и Amazon, които присъстват в 975 от 1000-те анализирани телевизионни канала.   Още от Digital: Какво трябва да знаем когато купуваме телевизор
бизнес
EC започна антитръстово разследване срещу Amazon
EC започна антитръстово разследване срещу Amazon
Регулаторните органи на ЕС са изключително стриктни в прилагането на европейското законодателство. В последните седмици бяха наложени доста солидни глоби на технологични гиганти като Facebook и Google. Следващата компания, която става жертва на тази политика е Amazon, тъй като ЕС стартира антитръстово разследване срещу търговския гигант. Основната му цел е да се установи дали данните, с които разполага Amazon се използват, за да си спечели предимство пред по-малките търговци.   Представители на Европейската Комисия (ЕК) ще обърнат специално внимание на споразуменията на компанията с другите продавачи. Разследването следва да установи по какъв начин Amazon използват наличните данни., за да преценят кои от тях да използва "Buy Box" на официалния им уеб сайт, съобщава TheVerge. Новината за антитръстовите действия срещу Amazon стават факт в същия ден, в който търговския гигант обяви ключови промени в договора си с търговците от трети страни.     Въпросните промени са проковирани от независимо разследване на властите в Германия. ЕС искат да гарантират, че големите компании не се възползват умишлено от своята доминираща позиция. Електронната търговия генерира милиарди приходи и се превръща в сегмент, който изисква все повече регулации. Аmazon потвърдиха за разследването и допълниха, че ще съдействат на антитръствовите органи на ЕС за изясняване на ситуацията и спестяването на поредната рекордна глоба.   Още от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon
онлайн търговия
Джеф Безос се завръща в активното управление на Amazon
Джеф Безос се завръща в активното управление на Amazon
В момент в който платформата за онлайн търговия Amazon е поставена пред сериозно изпитание, заради това, че е разследван за нерегламентирани търговски практики. Компанията има нужда от по-сериозен вътрешен контроли и организация на работата.   
геймъри
 Project Tempo ще е новата геймърска услуга на Amazon
Project Tempo ще е новата геймърска услуга на Amazon
Освен самата облачна услуга, Amazon ще се концентрира и върху създаването и доработването на геймърско съдържание. Ще ви припомним, че компанията вече има Amazon Game Studios, от което през 2012 година излезе Air Patriots. Също така в съдружие Athlon Games пък през 2019 година бе представена и безплатна MMO игра Lord of the Rings.  
бизнес
Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft трябва да предоставят информация за всичките придобивания през последните 10 години
Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft трябва да предоставят информация за всичките придобивания през последните 10 години
Водещите технологични компании постоянно са обект на разследвания от регулаторните агенции по цял свят. Причината е огромното количество информация, с която разполагат за потребителите и често се проверява дали съхраняването ѝ не нарушава антритръстовите закони. Федералната комисия по търговия (FTC) издаде специално разпореждане "Special 6 (b) Orders", което е свързано с пет от най-големите имена в индустрията: Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft. Въпросните компании е необходимо да предоставят допълнителна информация на FTC.   В случая става въпрос за данни свързани с всички придобивания извършени от : Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft през последното десетилетие. Конкретният период обхваща 1 януари 2010г. и 31 декември 2019г. Технологичните компании не беше нужно да предоставят информация за тези сделки съгласно параметрите на настоящия "Харт-Скот-Родино (HSR)" закон в САЩ, съобщава PhoneArena. Неговите разпоредби също така не обхващат придобивания на стойност по-малка от $90 млн. Транзакции на стойност от над $200 млн. досега не бяха обект на разследвания от FTC.     Все пак е необходимо технологичните компании да уведомят FTС и Mинистерството на правосъдието за предварително сливане, което надхвърля тази сума. Обикновено периода на одобрение е около 30 дни, през който регулаторите преценяват дали да подадат иск за блокиране на сделката. Ако срокът изтече без да бъде предприето подобно действие се счита, че придобиването може да бъде финализирано. Настоящите действия срещу Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft има за цел да провери дали по-малките придобивния през последните 10 години вредят на конкуренцията.   Oще от Digital: Защо технологичните компании създават собствени шрифтове
умни домове
Apple, Google и Amazon разработват отворен стандарт за смарт джаджите в домовете
Apple, Google и Amazon разработват отворен стандарт за смарт джаджите в домовете
Три от най-големите имена в технологичната индустрия ще си партнират в интересна нова инициатива. Всъщност става въпрос за Google, Apple и Amazon, които са си поставили за цел да въведат единен стандарт за смарт джаджите в домовете ни. Целта на проекта е не само да се унифицират регулациите, но и да се подобри комуникацията между устройствата на водещите производители. Специално внимание ще се обърне на сигурността на споделяните данни между джаджите.   Първата стъпка за реализирането на идеята е формирането на нова организация, която се казва "Project Connected Home over IP". Новият стандарт ще е базиран на настоящите технологии, които трите компании предлагат на потребителите, като Google Weave, Amazon Alexa и Apple HomeKit. Предвидена е също така поддръжка за популярни стандарти в индустрията като Wi-Fi, Bluetooth, Bluetooth Low Energy or Thread, съобщава TechRadar.     Zigbee Alliance, които също разработват протокол за джаджите в интелигентните домове и имат за членове IKEA, Samsung SmartThings и Signify вече се присъединиха към проекта. Бъдещите собствениците на усторйствата ще имат разнообразни възможности да персонализират работата им. Любопитното е, че ще могат да избират сами коя гласова услуга да използват: Google Assistant, Amazon Alexa и Apple Sirie. Първата версия на съвместния протокол ще бъде представена през 2020г.   Още от Digital: Как гласовите услуги ще променят интелигентните домове
музика
Amazon Music вече е безплатна за смартфоните с Android и iOS
Amazon Music вече е безплатна за смартфоните с Android и iOS
Стрийминг услугите се превръщат в предпочитано средство за достъп до любимата ни музика от милиони потребители. Платформи като Spotify и Apple Music предлагат разнообразна колекция от парчета за слушане независимо къде се намираме и се радват на голяма популярност. Аmazon също разработват собствена услуга за стрийминг на музика, която от няколко месеца е безплатна за високоговорителите Amazon Echo и устройствата с виртуалния асистент Alexa. Другите предимства са липсата на реклами и HD качеството на звука.   Сега разбираме, че компанията разширява обхвата на тази оферта и безплатния достъп до Amazon Music вече е достъпен за смартфоните с Android и iOS, както и FIre TV продуктите. Музикалните фенове ще могат да възпроизвеждат хиляди станции базирани на всяко парче, изпълнител, албум или жанр, който слушат. Amazon Music предлага и специални плейлисти, както и достъп до най-слушаните парчета по цял свят.Сред тях са Holiday Tunes, All Hits, Fuego Latino, Country Heat, Rap Rotation и др., съобщава TheVerge.   Имайте предвид, че безплатната версия на Amazon Music включва аудио реклами и ще ви позволи да слушате единствено гореизброената колекция от плейлисти. Ако искате да изпробвате сами това предложение ще се наложи да регистрирате свой акаунт в Amazon и да изтеглите Amazon Music приложението. Не е необходима кредитна карта. Предвидена е също така опция да слушате онлайн от уеб плейъра на услугата. Най-скъпата версия има каталог от над 50 млн. парчета и ще ви струва $12.99 на месец с Prime абонамент.   Още от Digital: Amazon разработват безплатна услуга за стрийминг на музика
Amazon Echo Frames
Аmazon Echo Frames и Echo Loop  са смарт очила и пръстен с гласовата услуга Alexa
Аmazon Echo Frames и Echo Loop са смарт очила и пръстен с гласовата услуга Alexa
Amazon разшириха своето портфолио от умни джаджи с бранда Echo, представяйки две нови предложения. Устройствата се казват Echo Frames и Echo Loop, като моделите поддържат гласовата услуга Аlexa. Компанията ги е разработила с идеята да бъдат ежедневни аксесоари, които допълват индивидуалния стил на всеки потребител. Amazon Echo Frames представляват смарт очила, докато Echo Loop е умен пръстен от ново поколение, съобщава Engadget.     Тези продукти са част от "Day One" програмата на Amazon, чиято цел е да ускори навлизането на иновативни устройства на пазара. Kомпанията опитва да съкрати максимално проектирането, тестването и масовото производство на джаджите. Всичко това става в обратна връзка с потребителите. Amazon Echo Frames са очила с класически дизайн и тегло от 31 грама, което ги прави лесни и удобни за носене. Използването на Alexa става с вградени микрофони в рамката.     Предвидена е опция да блокирате микрофоните, ако има хора около вас и не е подходящо да комуникирате с виртуалния асистент. В същото време Echo Loop е пръстен с корпус от титан, който може да активирате с натискането на специален бутон в корпуса. Така ще активирате Alexa и бързо ще получите отговор на въпросите, които ви вълнуват. Официалната цена на Amazon Echo Frames и Echo Loop на пазара ще бъде $179 и $129.   Oще от Digital: Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
Google
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Tърсачката на Google е удобен начин да откривате и пазарувате желаните от вас продукти онлайн. Въпреки това компанията смята, че възможностите за шопинг няма да са достатъчни за доста потребители. Именно заради това Google са разработили изцяло нов портал, който е фокусиран специално върху онлайн търговията. По този начин ще се улесни целия процес за клиентите на Gоogle, но от друга ще се изостри значително конкуренцията с Amazon в този сегмент.     Новият портал се казва Google Shopping и вече е достъпен за ограничен брой потребители. След като се логнете ще видите изречение за поздрав с вашето име, както и препоръчителни артикули, които можете да харесате, съобщавa TechRadar. Данните се синхронизират в реално време с акаунтите в Gmail. Oт компанията вече си партнират с няколко големи търговци, чиито резултати ще се показват с приорирет при обработването на заявките в търсачката на Google Shopping.     След като се логнете ще видите под търсачката интерактивни карти с различни категории. Все пак водещото предимство на Google Shopping портала ще бъдат опциите за персонализирано търсене. Някои от продуктите, които са одобрени от Google ще са налични с тяхна гаранция, която ще компенсира купувачите при възникване на проблеми с доставката. В следващите седмици новата платфомра за търговия "Google Shopping" ще е достъпна в повече държави.   Oще от Digital: Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
Windows 10
Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
MIcrosoft полагат много усилия да накарат повече потребители да използват активно популярните им приложения и услуги. Именно заради това компанията предлага версии на MS Office приложенията за водещите платформи за смартфони. Това е само част от стратегията на Microsoft да се изгради мащабна екосистема, която обединява всичките им продукти. Един от акцентите са виртуалните асистенти, коити позволяват да извършваме различни действия единствено с гласа си.   Ако използвате Windows 10 вероятно сте забелязали, че е възможно да стартирате услугата Cortana директно от началния екран на своето устройство. По всичко личи, че много скоро компанията ще разшири допълнително възможностите на тази функция. Последната тестова версия, която е налична за потребителите от Windows Insider програмта предлага опция да активирате Amazon Alexa директно от началния екран на компютъра. Това е възможно, ако инсталирате Windows 10 19H2 ъпдейта.     Функцията е активна, дори ако е заключен екрана на устройството ви, като досега така можеше да се включи единствено Cortana. Първоначално това ще е възможно единствено за Amazon Alexa, но вероятно на по-късен етам ще видим и интеграция на Google Assistant. Идеята е атрактивна и ще предостави още повече възможности за взаимодействие с компютрите, особено на онези от нас, които имат смарт джаджи с Amazon Alexa. Самият ъпдейт ще е наличен за всички през есента.   Oще от Digital:  Как да възстановим Windows 10 до по-ранно състояние
DMCA.com Protection Status