Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
97 резултата за amazon
роботи
Аmazon вече използва роботи за опаковане на стоките, които заместват човешкия персонал
Аmazon вече използва роботи за опаковане на стоките, които заместват човешкия персонал
Amazon продължават да са най-голямата търговска верига в интернет, която ежедневно обработва стотици милиони заявки на потребителите. Компанията вече насочва вниманието към последните технологии и започна да използва машини в опаковането на стоките. Ако всичко върви по план постепенно роботите ще заместят хиляди хора, които сега са част от персонала на Amazon. Машините засега сканират стоките и след това ги пакетират в съответните опаковки.    Първоначалните тестове на Amazon са успешни и компанията обмисля инсталацията на подобни роботи в поне дузина нови складове. Според данните им всяка една от тях замества средно около 24 души от персонала, като в съоръженията за тази дейност обикновено се грижат около 2000 души. Търговският гигант е изключително сериозен относно бъдещето на тази идея и обмисля да интегрират все по-голям брой роботи и така да ускорят целият процес на пакетиране на стоките.      Разбира се няма как да не добавим, че по този начин ще се намалят и разходите на Amazon. Това е важен икономически фактор, който има потенциала да подобри значително финансовото им състояние. От друга страна автоматизирането на целия процес би намалил възможността за човешка грешка, което често води до объркване на пратките. Новите устройства на Amazon също така са способни да опаковат четири или пет пъти повече кашони от хората, но и да работят денонощно без прекъсване.   Още от Digital: Amazon разработва домашен робот, който се управлява с гласови команди
Amazon
Amazon разработват безплатна услуга за стрийминг на музика
Amazon разработват безплатна услуга за стрийминг на музика
Услугите за стрийминг на музика стават все по-популярни, като в момента този сегмент се доминира от Spotify и Apple Music. Разбира се съществуват и алтернативни платформи, с които можете да слушате любимите си парчета, когато сте в движение. Сега разбираме, че Amazon също проявяват голям интерес към тази пазарна ниша. Представители на компанията вече са стартирали преговори с най-големите лейбъли, за да обсъдят възможностите за бъдещо партньорство.    Идеята е стрийминг услугата на Amazon да бъде безплатна за потребителите, но ще генерира приходи от реклами. Очакванията са платформата да включва интеграция на Alexa и да е налична за смарт високоговорителите Echo, съобщава Mashable. Съществува голяма вероятност официалната премиера да стане факт в следващите няколко седмици. Все повече хора използват подобни услуги за слушане от смартфоните, което е причина за все по-голямата им популярност.    Анализаторите също така припомнят, че трите най-големи звукозаписни компании Universal Music Group, Warner и Sony заедно са генерирали около $6.9 млрд. от лицензите на своите каталози за стрийминг платформите. В момента Amazon предлагат Prime Music, чрез $119 годишен абонамент за Prime или Аmazon Music Unlimited, която струва $9.99 месечно и предлага разнообразна колекция от съдържание без Prime акаунт. Тези предложения се използват от над 20 млн. души по цял свят.   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика
Amazon
9 полезни трика за електронния четец Amazon Kindle
9 полезни трика за електронния четец Amazon Kindle
Amazon направи революция в четенето със своя Kindle.За съжаление, обаче мнозина пренебрегват повечето от възможностите, които това устройство им предлага и по този начин не го използват пълноценно.    По-долу ще откриете няколко полезни съвети от Make Use Of, които ще ви помогнат да извлечете повече полза от четеца на електронни книги на Amazon.   1. Конвертиране на документи преди изпращането им към Kindle Може би сте запознати с функцията Send-to-Kindle, която ви позволява бързо да изпращате по електронната поща книги или документи до вашия Kindle четец. Но знаехте ли, че за да конвертирате документи в Kindle формат , всичко, което трябва да направите, е да напишете „convert“ като тема на имейла, който изпращате до Kindle устройството си. Amazon автоматично ще конвертира файла и ще го добави към вашата Kindle библиотека.     2. Изключване на препоръките за книги от началния екран За да направите това ще трябва да отидете в Settings –> Device Options -> Advanced Options. Тук деактивирайте опцията „Home Screen View“.     3. Свързване на профилите ви от социалните медии с вашия Kindle Amazon ви позволява да свържете профилите си в социалните медии с вашия Kindle. Това ви позволява незабавно да споделяте откъси и пасажи от книга с приятелите си. Amazon обаче поддържа само три уебсайта: Facebook, Twitter и Goodreads.   За да направите това отидете в Settings –> My Account. Отидете в „Social Networks“ и кликнете върху тази социална мрежа, която искате да конфигурирате. След като това бъде направено, можете да маркирате всеки текст, докато четете книга, и щом натиснете бутона за споделяне, ще го препратите към профила си в тази социална мрежа.   4. Най-подчертаваните пасажи в електронните книги Има и начин да видите кои са най-подчертаваните пасажи от собствениците на Kindle устройства. За да ги прочетете, отворете книгата и натиснете бутона с три точки, който се намира най-отгоре за бърз достъп. След това натиснете Notes –> Popular. Тук трябва да можете да видите текста, който е бил подчертан от максималния брой читатели. Устройството дори ще ви покаже колко хора са го маркирали и на коя страница е разположен.   5. Споделяне на бележки В същия прозорец Notes, трябва да има бутон „Export Notes“. Използвайте го и Amazon ще ви изпрати имейл с PDF и CSV файл, съдържащ всичките ви бележки от тази конкретна книга.     6. Заснемане на скрийншот За да заснемете скрийншот на вашия Kindle, ще трябва да натиснете два противоположни ъгъла, като горния десен и долния ляв ъгъл. Ако опитът е успешен, екранът ще мига за момент. За да използвате тези снимки, ще трябва да свържете вашия Kindle с компютър и да ги експортирате.   7. Удължаване живота на батерията на вашия Kindle Батерията на вашия Kindle вероятно издържа седмици с едно зареждане, но с няколко настройки можете да удължите живота ѝ още повече. Първият начин е като включите режима Airplane, когато не изтегляте или разглеждате нови книги. Освен това, може да изключите опцията „Page Refresh“ от Settings –> Reading Options.    8. Бърз начин за промяна на яркостта За да сведете до минимум яркостта на екрана на Kindle, натиснете и задръжте иконата на малко слънце в левия край на плъзгача. Когато имате нужда от максимална яркост, можете да задържите иконата на по-голямото слънце в десния край на плъзгача.   9. Научаване на английски език Kindle устройствата имат вграден инструмент за тези потребители, които се опитват да научат по-добре английския език. Той се нарича Word Wise и когато е активиран, показва съвети за трудни думи. Можете също да регулирате броя на съветите, които устройството показва на една страница, в зависимост от това колко добре знаете езика.   За да активирате „Word Wise“, отидете в настройките и след това кликнете върху „Reading Options“. Докоснете „Language Learning“ и включете „Word Wise“. По време на писането на статията, Word Wise беше съвместим само с два езика: английски и китайски.   Вижте най-любопитните факти за Amazon
Google
Какви мерки се предвиждат срещу монопола на Google, Amazon и Facebook
Какви мерки се предвиждат срещу монопола на Google, Amazon и Facebook
Живеем в свят, който се променя с бързи темпове. Понякога толкова бързо, че не само за обикновените хора, но и за правителствата и организациите е изключително трудно да са напълно адекватни и да предлагат бързо, решения на проблемите възникващи в новите условия.   Големите компании като Facebook, Google, Amazon навлязоха в живота ни дотолкова, че днес не можем да си представим ежедневието си без да ползваме услугите им. Разумно ли е обаче да сме толкова зависими от тези компании? Как се стигна до там, че пълноценното ни съществуване зависи от няколко големи корпорацции?   От The Verge разсъждават над тези и други въпроси, а информацията на медията е затова какви мерки се предвиждат, за да се ограничи монополът на големите компании.   Google: Конгломератът През 90-те години на миналия век, Microsoft беше обвинена, че използва контрола си върху пазара на персонални компютри, за да елиминира конкуренцията на пазара на офис приложения. Съвременният еквивалент на тази история е свързан с Google. Компанията има много врагове, като Microsoft, Oracle, Yelp и дори Motion Picture Association of America, всички те призовават за ограничаване властта на компанията.   Към враговете на Google се присъединява и Европейският съюз. Очаква се, на Google да бъде наложена висока глоба в размер на 4,3 милиарда евро. Причината е действията на компанията, с които тя налага своите приложения и услуги в мобилната платформа Android, която разпространява безплатно. Наскоро, америкаският сенатор Орин Хеч призова Federal Trade Commission, да разследва антиконкурентните ефекти от господството на Google в онлайн рекламите и в търсачките, подсказвайки, че подобно ограничение и глоби ще има за компанията и в САЩ.   Но според Матю Столер от Open Markets, най-доброто дългосрочно средство за защита от господството на Google е спирането ѝ от възможността да купува новостартиращи компании. „Ако търсите сребърен куршум, може би най-доброто решение е да блокирате Google, за да не може да купува никакви компании повече“, казва Столър.    Google е придобила над 200 стартиращи фирми от основаването си, включително YouTube, Android и DoubleClick. Модулната структура на компанията е безспорно пряк резултат от това купуване и е трудно да си представим как би изглежда Google без него.   Министерството на правосъдието досега не е оспорвало придобиванията на Google, но винаги може да променя подхода си. Американският сенатор Еми Клобучар, вече внесе законопроект, който е за налагане на пълна забрана за придобивания на компании, от която и да е компания с пазарна капитализация над 100 милиарда долара. (Към момента тази на Google е приблизително 840 милиарда долара).   Разбира се, законопроектът на Клобухар не се съсредоточава върху Google или дори върху други големи корпорации, но е очевидно че подобна блокада ще има уникален ефект върху това как големите компании оформят бизнес средата. Това ще накара предприемачите наистина да се конкурират с Google, защото сега стратегията им е как да привлекат вниманието на компанията, за да бъдат купени.   Amazon: Платформата Amazon прави живота на своите конкуренти много труден, а компанията се конкурира на практика с почти всички. През 2010 година Amazon сваля цената на бебешките пелени с до 30%, за да открадне пазарен дял от Diapers.com и по този начин фалира малкия си конкурент. Съвсем наскоро пък, малките търговци на дребно се оплакаха от изключително ниските цени, на които Amazon предлага лекарства. Фокусирана върху ползите за потребителите (обикновено това означава по-ниски цени), Amazon се превърна в основен конкурент на почти всеки пазар. И тъй като съвременният антитръстов стандарт се съсредоточава най-вече върху вредите за потребителите, Amazon до голяма степен избягва регулаторния контрол. Amazon обаче е в полезрението на правителствата на различни страни. Стейси Мичел, съпредседател на Института за местно самоувереност на САЩ, смята че проблемът с монопола на Amazon може да бъде решен с антитръстов пакет, според който Amazon трябва да се разбие на отделни части, с отфелни правила за всяка част. Така например, платформата, трябва да е отделена от търговските и производствени операции на компанията.   Facebook: Ефектът на морската звезда В някои отношения Facebook е най-неотложният случай, тъй като компанията притежава огромна власт над фундаментални функции на нашето общество. Освен това има непрозрачност в този бизнес и повече от всеки друг технологичен гигант, силата на Facebook е непосредствена заплаха за всички нас.    В конгреса на САЩ вече има внесени  редица мерки, но всички те са съсредоточени върху по-отговорно поведение от страна на Facebook. Но все повече критици смятат, че проблемът не може да бъде решен само с по-отговорно отношение.   Адвокатът Харолд Фелд, специализирал по телекомуникационни услуги, смята че очевидният отговор е да се подходи към Facebook като към Google: блокиране на бъдещи придобивания и откъсване на странични продукти като WhatsApp и Instagram.   Но ако проблемът е всеобхватният размер на мрежата, разделянето ѝ може да доведе до това, което Фелд нарича „Ефектът на морската звезда“. „Ако разкъсате звезда, парчетата се регенерират и вместо една звезда получавате пет. Ако се опитаме да разделим Facebook, ще получим Facebook по три, всяка част от които ще доминира в отделен пазарен сегмент. Това е труден проблем за антитръстовата политика.“, казва Харолд Фелд.  „Трябва да помислите как ще се справите с тези проблеми.“ За Фелд, единственото решение е конкретен законопроект за регулиране на платформа, подобен на Закона за далекосъобщенията, който уточнява нов набор от изисквания за неприкосновеност на личния живот, умереност и всички други проблеми, които са характерни за Facebook през последните години. Това е много работави, но може би няма друг път. "Няма да разрешим всичко наведнъж", казва Фелд. "Нуждаем се от нов и всеобхватен закон, който да се занимава с тези проблеми, защото те имат огромно въздействие върху живота ни".   Вижте най-големите проблеми в сигурността на Facebook
Apple
Apple и Amazon отхвърлиха обвиненията в продуктов шпионаж от страна на Китай
Apple и Amazon отхвърлиха обвиненията в продуктов шпионаж от страна на Китай
В последните дни в интернет бе публикуваха информация, че Китай са използвали специален микрочип, за да шпионират Apple и Amazon. Данните разкриват, че това се е случвало без знанието на двете компании, тъй като в дънните платки, които използват сървърите им са поставени специални микрочипове. По този начин държавите агенции в Китай са можели да шпионират и да имат достъп до информацията съхранявана в центровете им за данни. Всичко това е възможно и с помощта на Super Micro Computer Inc. които са един от най-големите производители на дънни платки в света.    От Bloomberg потърсиха двете компании за коментар на ситуацията, като Apple и Amazon категорично отхвърлиха тези твърдения. Според изявлението им през последните месеци многократно са получавали сигнали за подобни активности и от страна на хакери в Китай. Apple например твърдят, че всеки път са приемали сериозно подобна информация и са провели серия от вътрешни разследвания. В нито един от случаите не са открили нищо нередно, което да излага на риск потребителите и информацията съхранявана в центровете им за данни, предаде TheVerge.     Позицията на Amazon е идентична. Компанията също твърди, че няма никакви доказателства, че са станали жертва на подобен шпионаж. Със сигурност разследванията ще продължат докато се установи дали наистина Китай използват подобни методи, за да шпионират западните страни. Apple и Аmazon изразиха желание и готовност да си сътрудничат с всички възможни средства и заедно с властите да открият истинската причина за ситуацията. В заключение ще отбележим, че режима в Китай не е коментирал информацията.   Още от Digital: Пет приложения, които гарантират сигурността ни в Интернет
Formula 1
Formula 1 става още по атрактивна благодарение на облачната услуга Amazon Web Services (AWS)
Formula 1 става още по атрактивна благодарение на облачната услуга Amazon Web Services (AWS)
Oрганизаторите на най-популярната автомобилна надпревара на обявиха ново технологични партньорство, което този път е с Amazon. Концепцията им предвижда във Formula 1 вече да се възползват от предимствата на платформата Amazon Web Services (AWS). Съгласно споразумението им AWS ще се превърне в основния партньор на F1 в сферата на облачните услуги и алгоритмите с машинно обучение. Логото на компанията също така ще се появява на телевизионните графики.   Предстоящият ъпдейт на Formula 1 означава, че "преобладаващата част" от сегашната инфраструктура ще бъде мигрирана към локалните центрове за данни на AWS, информира TechRadar. Разнообразните инструменти за анализ и статистика на Amazon ще предоставят дори още повече данни за представянето на болидите и пилотите по време на състезанията. Това е поредният опит F1 да използва модерните технологии, за да стане по-атрактивна за феновете.      Oт една страна Amazon ще могат да се похвалят, че са единствения партньор на F1 в сферата на облачните услуги, а от друга ще виждаме по-разнообразни данни за представянето на отборите. AWS предлага много повече възможности и превъзхожда платформите на другите конкурентни компании по отношение на скоростта, сигурността и инструментите за анализ. Цялата информация ще се стриймвa от сървърите на Amazon и ще се ъпдейтва за части от секундата.   Още от Digital: Formula 1 стартира онлайн телeвизия с името F1 TV
Google Home
Google за първи път изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители
Google за първи път изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители
Аmazon представиха първата версия на джаджата Echo през 2015г. и на практика създадоха тази нова пазарна ниша. Компанията досега бе неизменен лидeр в тази категория, но сега за първи път ще трябва да се задоволи с втората позиция. Последните данни на Canalys разкриват, че през първитe три месеца на годината за първи път устройствата Google Home са отчели повече продажби от Amazon Echo. Te вече притежават 36.2% пазарен дял, което е почти два пъти по-висока стойност от 19.3% регистирани през първото тримесечие на 2017г., което е ръст от впечатляващите 483%.   Google Home Google са реализира с приблизително 700 хил. повече продажби от своя конкурент за периода между януари и март 2018г., които достигат до 3.2 млн. броя, докато Amazon са доставили 2.5 млн. джаджи Echo. Тук е момента да уточним, че данните засягат както Google Home, така и Google Home Mini. В същото време портфолиото на Amazon включва оригиналния модел Echo, но също Echo Dot и Echo Plus, информира BusinessInsider. Сегашните резултати в изследването на Canalys слагат край на четири поредни тримесечия, в които Amazon комфортно доминираха този сегмент.    Google Home Mini По всичко личи, че все по-сериозните усилия на Google в тази сфера най-накрая започват да дават желаните резултати. Първият Google Home бе представен през 2016г. или приблизително година след премиерата на Amazon Echo. Вторият модел от серията Google Home Mini може да се открие на пазара от октомври 2017г., което е 18 месеца по-късно от премиерата на Echo Dot. Разликата между пазарния дял на Google (32.3%) и Amazon (27.2%) е минимална и може да бъде заличена още в рамките на настоящото тримесечие и конкуренцията им ще продължи с пълна сила до края на 2018г.   Още от Digital: Какво се случва с джаджите ни след като ги изхвърлим
Amazon
Amazon вече е по-скъпа компания от Google
Amazon вече е по-скъпа компания от Google
Amazon могат да се похвалят с доста впечатляващо постижение, тъй като вече са втората най-влиятелна компания в света след Apple. Търговският гигант има пазарна капитализация от $768 млн. при сегашните котировки на борсата, което им позволява да изпреварят Alphabet, които се оценяват на $761 млн. Това е първият път от три години насам, в който друг бранд нарушава двуполюсния лидерски модел установен от Google и Apple в индустрията. Тук е момента да отбележим, че в момента бизнеса на Apple струва внушителните $886 млн.   Основната причина за успеха на Amazon в последните тримесечия е съчетание от разширяването на влиянието им в нови пазари, агресивния бизнес модел и добрите инвестиции на компанията. Последните данни разкриват стабилни темпове на ръст и увеличение от 2.69% в стойността на акциите им, докато за сравнение Аlphabet регистрираха минимален спад от 0.39%, информира AndroidPolice. Доброто представяне на Amazon вече превърна главния изпълнителен директор, Джеф Безос в най-богатия човек в света с благосъстояние от $130 млрд.   Все още е твърде рано да се прогнозира дали Amazon ще запазят втората си позиция в тази престижна класация и през 2018г. или Alphabet ще възвърнат загубените си позиции. Четвъртото място е за Microsoft, които могат да се похвалят с пазарна капитализация от $717 млрд. Прави впечатление, че разликата между компаниите не е толкова голяма, което със сигурност ще изостри допълнително конкуренцията между тях. В заключение ще отбележим, чe Аpple продължават да имат най-голям шанс да се превърне в първия бранд, който се оценява на над $1 млрд.   Oще от Digital: Защо Amazon, Microsoft и Facebook ще ускорят края на ерата на смартфоните 
офис приложения
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Microsoft е една от най-големите технологични компании, която разчита основно на корпоративните потребители, за да генерира приходи. Популярността на офис приложенията от MS Office пакета сред бизнес средите е изключително висока, което заедно с лицензите за Windows са ключови за присъствието на компанията в индустрията. Най-доброто доказателство за това твърдение е платформата Office 365, която срещу абонамент предоставя неограничен достъп до офис приложенията на Microsoft.   Компанията сега се похвали, че Microsoft Office вече е облачна услуга с потребителска база от 214 млн. души, които плащат средно $99 на година, за да се възползват от предимствата, които предлага. Преобладаващата част от платените акаунти са на корпоративни потребители, но над 34 млн. от профилите са на обикновени хора, използващи Office 365 в домовете си. Данните са на Tрен Грифин, който е Senior Director в Microsoft. По този начин Оffice 365 има повече потребители от Amazon Prime и Spotify Premium взети заедно.     В момента има 101 млн. души, които плащат за премиум акаунти в услугата Amazon Prime, както и 107 млн. с платени абонаменти в Spotify. За в бъдеще компанията ще бъде фокусирана около идеята да привлече повече обикновени потребители към Office 365, съобщава mspoweruser. Тук е момента да уточним, че Office 365 Home струва 189.99 лв. на година и освен неограничения достъп до Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher и Access предлага 1ТВ безплатно място за файлове в OneDrive за максимум шест души.   Oще от Digital: Microsoft увеличиха цените на Office 2019 с 10%
ЕС
ЕС започва разследване срещу Amazon заради нелоялни бизнес практики
ЕС започва разследване срещу Amazon заради нелоялни бизнес практики
Европейският комисар по въпросите на конкуренцията Маргрете Вестагер продължава да прилага стриктни правила и санкции, с които контролира действията на технологичните гиганти на континента. Компании от ранга на Facebook и Google вече са обект на разследвания от регулаторите и многократно бяха принудени да платят внушителни глоби. Много скоро се очаква към тях да се присъедини и Amazon. Припомняме ви, че ЕС стартира процедура срещу компанията с обвинения за използване на данни от търговците от трети страни.    Разследването следва да определи дали Amazon прилагат политика на двоен стандарт, за да се възползват от доминиращата си позиция. От една страна платформата, в която търговците продвават своите продукти е собственост на Amazon, но от друга компанията се конкурира директно с тях в сферата на продажбите от електронна търговия. Основният акцент в разследването е да се установи дали Amazon използват поверителна информация за продуктите на своите конкуренти, за да извлекат собствена полза, съобщава CNBC.     Маргрете Вестагер определи ситуацията като деликатна и сподели, че EС трябва да бъдат много внимателни по време на разследвания от подобен тип. Според нея разследването все още е в начална фаза и в следващите месеци ще бъде взето решението дали наистина Amazon прилагат нелоялните практики, в които ги обвиняват. Ако това се случи е много вероятно антитръстовите органи на континента да наложат сериозна глоба на компанията и да я принудят да промени бизнес модела си в Европа.   Още от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon
Amazon
Технически проблем на Amazon изложи на риск личните данни на много потребители
Технически проблем на Amazon изложи на риск личните данни на много потребители
Amazon са станали жертва на технически проблем, който е довел до публикуването на лични имена и имейли на потребители в интернет. Компанията потвърди ситуацията и започна да информира с имейли засегнатите акаунти. Съобщението в него уточнява, че въпросния проблем вече е отстранен. Аmazon допълват, че ситуацията е възникнала изцяло по вина на компанията и не е свързана с конкретна активност на потребителите. От компанията твърдят, че дори не е необходимо да сменяме паролата си.    Причината е, че системата им не е станала жертва на хакери и друга външна активност. Това означава, че личната информация на потребителите не е попаднала в чужди ръце. Технически проблем на Amazon временно е направил данните публично достояние, като става въпрос единствено за имейли и свързаните към тях имена на профили. Компанията отказа официално да коментира какъв брой потребители са засегнати от ситуацията, но някои от тях са от държави-членки на ЕС, предаде TheVerge.      Много от засегнатите потребители започнаха да използват социалните мрежи, за да информира, че са получили въпросния имейл от Amazon. Разследването на компанията продължава и вероятно скоро ще разберем допълнителна информация за този инцидент и броя на хората, които са засегнати от него. Този проблем, обаче възниква в навечерието на един от най-натоварените дни за компанията през годината, когато хората за изключително активни в онлайн пазаруването.    Oще от Digital: Oсем впечатляващи факта за шефа на Amazon и неговото богатство
еBay
еBay обвини Amazon в нелоялни бизнес практики
еBay обвини Amazon в нелоялни бизнес практики
Двете най-големи компании за търговия в интернет изведоха конкуренцията помежду си на съвсем различно ниво. Причината е, че eBay официално заведе съдебно дело срещу Amazon, в което повдига обвинения за нелоялни бизнес практики. Адвокатите на компанията твърдят, че са станали жертва на "мащабна схема за компрометиране на вътрешната им система за електронна поща". Информацията след това е използвана от Amazon за привличане на най-популярните търговци на eBay.   Според обвинението тези практика не са новост и се прилагат вече от няколко години, съобщава CNet. eBay твърдят, че разполагат с информация как десетки високопоставени служители на Amazon в САЩ и Европа залагат на различни методи да отмъкнат най-активните търговци в конкурентната платформа. В случая става въпрос за практиките двете компании да позволяват на външни хора да рекламират и продават своите продукти, което в крайна сметка води до повече приходи.    Любопитен факт е, че според Amazon търговците от трети страна генерират повече от 50% от оборота им, докато при eBay тази стойност е 100% заради специфичния им бизнес модел. Все още е твърде рано да прогнозираме какво ще е решението на съда по този казус, който сблъсква двете водещи платформи за онлайн търговия. Със сигурност това дело ще изостри допълнително конфликта между компаниите, които и без това поддържат доста обтегнати отношения.   Oще от Digital: еBay и Amazon искат да купят най-големият сайт за търговия в Източна Европа за над €2 млрд.
Amazon
Каква е била първата обява за работа на шефа на Аmazon
Каква е била първата обява за работа на шефа на Аmazon
Джеф Безос е един от най-богатите хора в света и е само въпрос на време пазарната капитализация на ръководената от него компания да премине границата от $1 трилион. В момента Amazon се оценява на $908 млрд. и основна роля за това има Джеф Безос, който я превърна от стартъп в технологичен гигант, който генерира впечатляващи приходи. Историята на компанията започва преди 24 години, като онлайн платформа за книги, но след това започва да предлага музикални дискове, видео касети, мебели.   От BusinessInsider сега привличат вниманието ни с първата обява за работа, която Джеф Безос e публикувал като шеф на Amazon преди 24 години. Офертата е отправена до софтуерен инженер, който има добър опит в разработката на C/C++/Unix базирани проекти. В обявата се споменава добро заплащане без да се се конкретизират суми, както и готовност кандидатите да имат готовност да се преместят да живеят в района на Сиатъл, където днес продължава да е разположена главната квартира на Amazon.    Любопитен факт е, че в момента на публикуван на обявата Джеф Безос все още не е измислил името на стартъпа, който след това ще се превърне в Amazon. По това време той не е бил сигурен как ще кръсти компанията, колебаейки се между имена като "Cadabra," "Awake.com," "Browse.com," и "Relentless.com. В крайна сметка Безос избира името Amazon, което е вдъхновено от най-пълноводната река на планетата. Обявата дори предлага и възнаграждение под формата на акции.   Oще от Digital: Oсем впечатляващи факта за шефа на Amazon и неговото богатство
LG
Teлевизорите LG 2018 OLED TV вече поддържат гласовата услуга Amazon Alexa
Teлевизорите LG 2018 OLED TV вече поддържат гласовата услуга Amazon Alexa
В продължение на години термина смарт телевизора бе свързан предимно с връзката към интернет и възможността да работим с разнообразна колекция от приложения. LG опитаха да разчупят представата ни за възможностите им със своята webOS платформата и вече започнаха още една интересна инициатива, която се казва ThinQ. Концепцията предвижда телевизорите да станат още по-интелигентни с интеграция на услуги с изкуствен интелект като Google Assistant.   LG вече са готови с ъпдейт, който включва поддръжка за Amazon Alexa. Oфициалните данни разкриват, че всички представители на LG 2018 OLED TV гамата, както и Super UHD TV моделите с ThinQ AI ще са съвместими с джаджи като Аmazon Echo, Echo Show и Echo Plus, информира SlashGear. Собствениците на телевизорите ще имам как да сменят каналите, да променят силата на звука, да браузват в колекцията си от мултимедийно съдържание с гласови команди.     В крайна сметка това означава, че новото поколение телевизори на LG вече поддържат две от най-популярните услуги с изкуствен интелект, които се използват още от милиони други устройства на пазара. Платформата ThinQ ще има важно за стратегията на компанията в този сегмент и ще позволи на потребителите да се възползват от предимствата на модерна системи за гласово управление на всички смарт уреди в домовете им. Дългоочаквания ъпдейт ще е достъпен в кратки срокове за всички потребители.   Oще от Digital: LG ще доминират в пазара на OLED телевизори и през 2018г.
Amazon
Защо шефът на Amazon никога не е доволен от успеха на компанията
Защо шефът на Amazon никога не е доволен от успеха на компанията
Джеф Безос е един от най-богатите хора на планетата и може да се похвали, че е собственик на най-голямата търговска верига в интернет.  Шефът на Amazon публикува ежегодното си писмо до инвеститорите, в което споделя, че е доволен от милионите потребители на компанията. Джеф Безос допълва, че техните очаквания никога не са статични и постоянно се променят във възходяща посока, което е провокирано от човешката природа. Високите изисквания на клиентите пък допринасят Amazon да е по-успешна компания.   Шефът на Amazon също така допълни, че независимо от успеха, той няма да бъде напълно доволен, тъй като ще продължи да изисква повече от служителите и себе си. Еволюцията на технологиите е основна причина клиентите да очакват не само по-високо качество, но и по-кратко време за доставка на дадена стока, от когато и да било. Toва означава, че компаниите, които не могат да се адаптират към тези очаквания рискуват да останат извън съзнанието на потребителите, информира BusienssInsider.     Динамично развиващата се индустрия също така налага постоянно да си отворен за нови неща и да поддържаш ползотворна обратна връзка с потребителите. Джес Безос твърди, че в този бизнес няма как да почиваш на стари успехи, а е необходимо всеки ден да доказваш себе си, за да спечелиш вниманието, както на съществуващи, така и на нови клиенти. В заключение ще отбележим, че той за първи път сподели официално колко хора използват услугата Amazon Prime и се оказва, че акаунти имат повече от 100 млн. души.   Oще от Digital: Осем впечатляващи факта за шефа на Аmazon и неговото богатство
личности
8 впечатляващи факта за шефа на Amazon и неговото богатство
8 впечатляващи факта за шефа на Amazon и неговото богатство
В края на миналата седмица Джеф Безос стана най-богатият човек на планетата и изпревари Бил Гейтс. Добрите финансови резултати на Amazon през последното тримесечие изстреляха акциите на компанията нагоре и състоянието на Безос достигна $90 млрд. BusinessInsider ни представя някои впечатляващи факта за огромното състояние на Безос.   1. Безос е забогарял с $6.44 млрд. в рамките няколко часа след обявяването на последните финансови резултати на Amazon. Не е зле за един ден работа.   2. Освен това Безос е изкарал $19.3 млрд. само за последната година. Това...