Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
111 резултата за amazon
Amazon
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Въпреки безпрецедентните мерки, които държавите по цял свят предприеха за ограничението на коронавируса това продължава да бъде най-дискутираната публична тема. Разпространеието на заразата вече обхвана почти всички континенти и да налага да бъдем изключителни внимателни при пътуването си. Другата страна на проблема са спекулациите и начините, по които се прекалява с темата за Covid-19 вируса. Само преди дни се оказа, че Facebook трябва да блокират достъпа до публикации, обещаващи бързо лечение на коронавируса.   Други водещи онлайн платформи също са изложени на риск и сега този проблем засегна и мрежата на Amazon, съобщавa mspoweruser. В последните дни търговската верига е спряла офертите за повече от милион оферти, засягащи коронавируса и по-конкретно предлагащи лечение на коварната заплаха. Amazon не пожелаха да влизат в детайли, но потвърдиха, че въпросните обекти могат да се разделят на множество продуктови категории. Toва е поредната новина, че има хора, които опитват да спечелят от разпространението на вируса.   Най-добрият вариант е да бъдете внимателни, когато пазарувате онлайн, за да не станете жертва на някоя онлайн измама. Другите водещи платформи в интернет са изложени на същия проблем. Бъдете нащрек за предложения на продукти, които изглеждат твърде скъпи или предлагат нереалистични функции. Amazon изразиха увереност да продължат да работят със своите партньори, за да предложат най-доброто на милионите си потребители по цял свят.   Още от Digital: Как да си направим медицинска маска против Коронавирус почти безплатно
Amazon
Аmazon отказаха участие на MWC 2020 заради коронавируса
Аmazon отказаха участие на MWC 2020 заради коронавируса
Amazon се превърна в поредната технологична компания, която отказа участие на мобилния конгрес в Барселона. Решението им е провокирано от рисковете, които крие разпространението на коронавируса. По този начин Amazon ще се присъединят към LG, ZTE, NVIDIA, Ericsson и други брандове, които нямат намерение да присъстват на MWC 2020. Анализаторите очакват технологичното събитие, което ще се проведе между 24 и 27 февруари да бъде посетено от над 100 хил. души.   Компанията определи твърде голямата несигурност и големият риск за служителите им като водещият мотив да откажат планираните участия. Amazon планираха доста инициативи и презентации на дивизията си за облачен компютинг AWS на събитието, които изглежда няма да се случат. Организаторите от GSMA постоянно следят развитието на ситуацията с коронавируса, за да предприемат необходимите мерки и да предпазят присъстващите на събитието, съобщава TechCrunch.     Желанието им е да не се стига до отказа на твърде голям брой водещи компании, което може да възпрепятства много хора да посетят събитието. GSMA ще наложат специални ограничения, с които да гарантират безопасността на присъстващите. Така например китайските граждани ще трябва да гарантират, че в предходните 14 дни преди старта на MWC 2020 са били извън родината си. Samsung също следят ситуацията, но ще участват, но ще значително броя на служителите си, които ще присъстват.   Още от Digital: Технологията на Amazon за разпознаване на ръцете щe е бъдещето на мобилните плащания
Amazon Translate
Услугата Amazon Translate вече поддържа и български език
Услугата Amazon Translate вече поддържа и български език
Аmazon Translate е услуга за превод на текст, която използва сложни алгоритми с машинно обучение и невронни мрежи. Компанията обещават максимално бърза и висококачествена работа на платформата, която е оптимизирана и за превод на огромно количество текст. Потребителите могат да локализират съдържание като уеб сайтове и приложения, което допълнително ще им спести време с Amazon Translate. Новият ъпдейт ще позволи на още повече хора да се възползват от предимствата на услугата.   Компанията се похвали, че Amazon Translate вече поддържа 22 нови езика, сред които и български. Пълният списък включва още африкански, албански, амарийски, азербайджански, бенгалски, босненски, хърватски, естонски, канадски френски, грузински, хауса, дари, латвийски, пущунски, сръбски, словашки, словенски, сомалийски, суахили, тагалог и тамилски. Успоредно с това платформата вече ще е достъпна и в шест региона, които досега нямаха достъп до услугата.     Благодарение на актуализацията Amazon Translate е в състояние да извършва преводи на 54 различни езика, както и на 2804 езикови двойки, съобщава TechCrunch. Компанията представи и важни актуализации на своята Rekognition AI услуга. Добавянето шест нови региона означава, че Amazon Translate е налична в общо 17 региона по цял свят. В заключение ще отбележим, че безплатната версия позволява да извършите превод на 2 милиона символа в рамките на една календарна година.   Още от Digital: Най-добрите Android приложения за превод на чужд език
Nike
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nikе са взели решение официално да прекратят пилотна програма, в която си партнираха с Amazon. Toзи проект стартира преди две години и целта му беше да се продава лимитирана серия от продукти на компанията в eCommerce платформата. От Nike потвърдиха информацията и допълниха, че спортната екипировка произведена от тях ще е налична единствено в мрежата на партньорите им от трети страни. Всички тези промени са част от новата маркетингова стратегия на Nike.   На практика решението означава, че компанията спира да доставя и предлага директно своите продукти в Amazon. За в бъдеще това ще бъде възможно единствено от външни търговски партньори на компанията, съобщава SlashGear. Един от най-големите производители на спортна екипировка в света обмисля да използва предимно физически магазини и да осъществи още по-директна връзка със своите клиенти по цял свят. Това ще става с помощта на иновативната платформата Nike Direct.     Някои анализатори изразиха опасения, че други големи производители могат да последват примера на Nike и да прекратят актуалните си споразумения с Amazon.  Tрябва да отбележим, че засега няма индикации, че това ще се случи. Няма да е изненадващо, ако Amazon се опитат да привлекат повече производители от трети страни към своята платформа, за да могат да предложат на потребителите достъп до актуалните продукти на Nike в своята мрежа. Информацията увеличи стойността на акциите на Nike.   Oще от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
смарт телевизори
Google, Facebook и Amazon събират данни за потребителите от смарт телевизорите
Google, Facebook и Amazon събират данни за потребителите от смарт телевизорите
Смарт телевизорите генерират все повече продажби и предлагат на потребителите още по-добри възможности да се забавляват с любимото си съдържание. Резултати от две независими проучвания, обаче показва, че този тип устройства могат да крият сериозни рискове за сигурността на личните ни данни. В случая става въпрос не за начина, по който използвате телевизорите, а за рекламните практики на компании като Google, Facebook и Amazon.   Оказва се, че компаниите събират много повече информация за активността и предпочитанията на потребителите, отколкото си представяте. Първото изследване на специалистите обхваща над 2000 различни канала в Amazon TV и Roku TV платформите. Данните са интересни и показват, че 69% от съдържанието в Roku използва онлайн тракери, докато тази стойност при Fire TV каналите се увеличава до внушителните 89%, съобщава TechSpot.     Сред данните, които се споделят с рекламодателите са заглавията на филми и телевизионни предавания, ID и серийни номера на телевизорите, WI-Fi Mac и SSID адреси и др. В повечето случаи информацията се споделя в некриптирана връзка. Второто изследване потвърждава опасенията и показа, че зад тези практики стоят именно тракерите на Google, Facebook и Amazon, които присъстват в 975 от 1000-те анализирани телевизионни канала.   Още от Digital: Какво трябва да знаем когато купуваме телевизор
бизнес
EC започна антитръстово разследване срещу Amazon
EC започна антитръстово разследване срещу Amazon
Регулаторните органи на ЕС са изключително стриктни в прилагането на европейското законодателство. В последните седмици бяха наложени доста солидни глоби на технологични гиганти като Facebook и Google. Следващата компания, която става жертва на тази политика е Amazon, тъй като ЕС стартира антитръстово разследване срещу търговския гигант. Основната му цел е да се установи дали данните, с които разполага Amazon се използват, за да си спечели предимство пред по-малките търговци.   Представители на Европейската Комисия (ЕК) ще обърнат специално внимание на споразуменията на компанията с другите продавачи. Разследването следва да установи по какъв начин Amazon използват наличните данни., за да преценят кои от тях да използва "Buy Box" на официалния им уеб сайт, съобщава TheVerge. Новината за антитръстовите действия срещу Amazon стават факт в същия ден, в който търговския гигант обяви ключови промени в договора си с търговците от трети страни.     Въпросните промени са проковирани от независимо разследване на властите в Германия. ЕС искат да гарантират, че големите компании не се възползват умишлено от своята доминираща позиция. Електронната търговия генерира милиарди приходи и се превръща в сегмент, който изисква все повече регулации. Аmazon потвърдиха за разследването и допълниха, че ще съдействат на антитръствовите органи на ЕС за изясняване на ситуацията и спестяването на поредната рекордна глоба.   Още от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon
смарт високоговорители
Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
Google и Amazon са две от най-големите технологични компании, които водят ожесточена конкуренция в пазара на смарт джаджи за интелигентните домове. Данни от последния доклад на IDC разкрива, че на европейския пазар са реализирани с 23.9% повече продажби в Европа, които вече достигат до 21.3 млн. Едва ли е изненадващо, че най-голям принос имат държавите от западната част на континента, които са генерирали общо 88.3% от доставките за първото тримесечие на 2019г.   Въпреки това в държавите от Централна и Източна Европа са регистрирали най-голямо увеличение на продажбите на умни джаджи за интелигентните домове, които достигат до 31.2% на годишна база. В сегмента на смарт високоговорителите се оказва, че доставките са отчели ръст от 58.1%, достигайки до 3.35 млн. Този тип устройства имат 15.8% от целия пазар и са втората най-голяма категория след джаджите за видео забавление. Google Home притежават 45.1% дял, следвани от Amazon Echo с 41.8%.     Основна причина за доброто представяне на компанията са подобренията в Google Assistant, навлизането в нови пазари, както и поддръжката на повече местни езици. Успоредно с това Amazon изпитваха проблеми с доставките и не е изнеанада, че изостанаха от своя конкурент през първото тримесечие на годината. Прогнозите на анализаторите са смарт висоговорителите да регистрират 107.8 млн. продажби до края на годината, което ще е ръстр от 21%, в сравнение с показателите регистрирани година по-рано.   Oще от Digital: Могат ли смарт високоговорители да изложат на риск личните ни данни
роботи
Аmazon вече използва роботи за опаковане на стоките, които заместват човешкия персонал
Аmazon вече използва роботи за опаковане на стоките, които заместват човешкия персонал
Amazon продължават да са най-голямата търговска верига в интернет, която ежедневно обработва стотици милиони заявки на потребителите. Компанията вече насочва вниманието към последните технологии и започна да използва машини в опаковането на стоките. Ако всичко върви по план постепенно роботите ще заместят хиляди хора, които сега са част от персонала на Amazon. Машините засега сканират стоките и след това ги пакетират в съответните опаковки.    Първоначалните тестове на Amazon са успешни и компанията обмисля инсталацията на подобни роботи в поне дузина нови складове. Според данните им всяка една от тях замества средно около 24 души от персонала, като в съоръженията за тази дейност обикновено се грижат около 2000 души. Търговският гигант е изключително сериозен относно бъдещето на тази идея и обмисля да интегрират все по-голям брой роботи и така да ускорят целият процес на пакетиране на стоките.      Разбира се няма как да не добавим, че по този начин ще се намалят и разходите на Amazon. Това е важен икономически фактор, който има потенциала да подобри значително финансовото им състояние. От друга страна автоматизирането на целия процес би намалил възможността за човешка грешка, което често води до объркване на пратките. Новите устройства на Amazon също така са способни да опаковат четири или пет пъти повече кашони от хората, но и да работят денонощно без прекъсване.   Още от Digital: Amazon разработва домашен робот, който се управлява с гласови команди
бизнес
Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft трябва да предоставят информация за всичките придобивания през последните 10 години
Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft трябва да предоставят информация за всичките придобивания през последните 10 години
Водещите технологични компании постоянно са обект на разследвания от регулаторните агенции по цял свят. Причината е огромното количество информация, с която разполагат за потребителите и често се проверява дали съхраняването ѝ не нарушава антритръстовите закони. Федералната комисия по търговия (FTC) издаде специално разпореждане "Special 6 (b) Orders", което е свързано с пет от най-големите имена в индустрията: Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft. Въпросните компании е необходимо да предоставят допълнителна информация на FTC.   В случая става въпрос за данни свързани с всички придобивания извършени от : Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft през последното десетилетие. Конкретният период обхваща 1 януари 2010г. и 31 декември 2019г. Технологичните компании не беше нужно да предоставят информация за тези сделки съгласно параметрите на настоящия "Харт-Скот-Родино (HSR)" закон в САЩ, съобщава PhoneArena. Неговите разпоредби също така не обхващат придобивания на стойност по-малка от $90 млн. Транзакции на стойност от над $200 млн. досега не бяха обект на разследвания от FTC.     Все пак е необходимо технологичните компании да уведомят FTС и Mинистерството на правосъдието за предварително сливане, което надхвърля тази сума. Обикновено периода на одобрение е около 30 дни, през който регулаторите преценяват дали да подадат иск за блокиране на сделката. Ако срокът изтече без да бъде предприето подобно действие се счита, че придобиването може да бъде финализирано. Настоящите действия срещу Apple, Google, Amazon, Facebook и Microsoft има за цел да провери дали по-малките придобивния през последните 10 години вредят на конкуренцията.   Oще от Digital: Защо технологичните компании създават собствени шрифтове
умни домове
Apple, Google и Amazon разработват отворен стандарт за смарт джаджите в домовете
Apple, Google и Amazon разработват отворен стандарт за смарт джаджите в домовете
Три от най-големите имена в технологичната индустрия ще си партнират в интересна нова инициатива. Всъщност става въпрос за Google, Apple и Amazon, които са си поставили за цел да въведат единен стандарт за смарт джаджите в домовете ни. Целта на проекта е не само да се унифицират регулациите, но и да се подобри комуникацията между устройствата на водещите производители. Специално внимание ще се обърне на сигурността на споделяните данни между джаджите.   Първата стъпка за реализирането на идеята е формирането на нова организация, която се казва "Project Connected Home over IP". Новият стандарт ще е базиран на настоящите технологии, които трите компании предлагат на потребителите, като Google Weave, Amazon Alexa и Apple HomeKit. Предвидена е също така поддръжка за популярни стандарти в индустрията като Wi-Fi, Bluetooth, Bluetooth Low Energy or Thread, съобщава TechRadar.     Zigbee Alliance, които също разработват протокол за джаджите в интелигентните домове и имат за членове IKEA, Samsung SmartThings и Signify вече се присъединиха към проекта. Бъдещите собствениците на усторйствата ще имат разнообразни възможности да персонализират работата им. Любопитното е, че ще могат да избират сами коя гласова услуга да използват: Google Assistant, Amazon Alexa и Apple Sirie. Първата версия на съвместния протокол ще бъде представена през 2020г.   Още от Digital: Как гласовите услуги ще променят интелигентните домове
музика
Amazon Music вече е безплатна за смартфоните с Android и iOS
Amazon Music вече е безплатна за смартфоните с Android и iOS
Стрийминг услугите се превръщат в предпочитано средство за достъп до любимата ни музика от милиони потребители. Платформи като Spotify и Apple Music предлагат разнообразна колекция от парчета за слушане независимо къде се намираме и се радват на голяма популярност. Аmazon също разработват собствена услуга за стрийминг на музика, която от няколко месеца е безплатна за високоговорителите Amazon Echo и устройствата с виртуалния асистент Alexa. Другите предимства са липсата на реклами и HD качеството на звука.   Сега разбираме, че компанията разширява обхвата на тази оферта и безплатния достъп до Amazon Music вече е достъпен за смартфоните с Android и iOS, както и FIre TV продуктите. Музикалните фенове ще могат да възпроизвеждат хиляди станции базирани на всяко парче, изпълнител, албум или жанр, който слушат. Amazon Music предлага и специални плейлисти, както и достъп до най-слушаните парчета по цял свят.Сред тях са Holiday Tunes, All Hits, Fuego Latino, Country Heat, Rap Rotation и др., съобщава TheVerge.   Имайте предвид, че безплатната версия на Amazon Music включва аудио реклами и ще ви позволи да слушате единствено гореизброената колекция от плейлисти. Ако искате да изпробвате сами това предложение ще се наложи да регистрирате свой акаунт в Amazon и да изтеглите Amazon Music приложението. Не е необходима кредитна карта. Предвидена е също така опция да слушате онлайн от уеб плейъра на услугата. Най-скъпата версия има каталог от над 50 млн. парчета и ще ви струва $12.99 на месец с Prime абонамент.   Още от Digital: Amazon разработват безплатна услуга за стрийминг на музика
Amazon Echo Frames
Аmazon Echo Frames и Echo Loop  са смарт очила и пръстен с гласовата услуга Alexa
Аmazon Echo Frames и Echo Loop са смарт очила и пръстен с гласовата услуга Alexa
Amazon разшириха своето портфолио от умни джаджи с бранда Echo, представяйки две нови предложения. Устройствата се казват Echo Frames и Echo Loop, като моделите поддържат гласовата услуга Аlexa. Компанията ги е разработила с идеята да бъдат ежедневни аксесоари, които допълват индивидуалния стил на всеки потребител. Amazon Echo Frames представляват смарт очила, докато Echo Loop е умен пръстен от ново поколение, съобщава Engadget.     Тези продукти са част от "Day One" програмата на Amazon, чиято цел е да ускори навлизането на иновативни устройства на пазара. Kомпанията опитва да съкрати максимално проектирането, тестването и масовото производство на джаджите. Всичко това става в обратна връзка с потребителите. Amazon Echo Frames са очила с класически дизайн и тегло от 31 грама, което ги прави лесни и удобни за носене. Използването на Alexa става с вградени микрофони в рамката.     Предвидена е опция да блокирате микрофоните, ако има хора около вас и не е подходящо да комуникирате с виртуалния асистент. В същото време Echo Loop е пръстен с корпус от титан, който може да активирате с натискането на специален бутон в корпуса. Така ще активирате Alexa и бързо ще получите отговор на въпросите, които ви вълнуват. Официалната цена на Amazon Echo Frames и Echo Loop на пазара ще бъде $179 и $129.   Oще от Digital: Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
Google
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Tърсачката на Google е удобен начин да откривате и пазарувате желаните от вас продукти онлайн. Въпреки това компанията смята, че възможностите за шопинг няма да са достатъчни за доста потребители. Именно заради това Google са разработили изцяло нов портал, който е фокусиран специално върху онлайн търговията. По този начин ще се улесни целия процес за клиентите на Gоogle, но от друга ще се изостри значително конкуренцията с Amazon в този сегмент.     Новият портал се казва Google Shopping и вече е достъпен за ограничен брой потребители. След като се логнете ще видите изречение за поздрав с вашето име, както и препоръчителни артикули, които можете да харесате, съобщавa TechRadar. Данните се синхронизират в реално време с акаунтите в Gmail. Oт компанията вече си партнират с няколко големи търговци, чиито резултати ще се показват с приорирет при обработването на заявките в търсачката на Google Shopping.     След като се логнете ще видите под търсачката интерактивни карти с различни категории. Все пак водещото предимство на Google Shopping портала ще бъдат опциите за персонализирано търсене. Някои от продуктите, които са одобрени от Google ще са налични с тяхна гаранция, която ще компенсира купувачите при възникване на проблеми с доставката. В следващите седмици новата платфомра за търговия "Google Shopping" ще е достъпна в повече държави.   Oще от Digital: Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
Windows 10
Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
MIcrosoft полагат много усилия да накарат повече потребители да използват активно популярните им приложения и услуги. Именно заради това компанията предлага версии на MS Office приложенията за водещите платформи за смартфони. Това е само част от стратегията на Microsoft да се изгради мащабна екосистема, която обединява всичките им продукти. Един от акцентите са виртуалните асистенти, коити позволяват да извършваме различни действия единствено с гласа си.   Ако използвате Windows 10 вероятно сте забелязали, че е възможно да стартирате услугата Cortana директно от началния екран на своето устройство. По всичко личи, че много скоро компанията ще разшири допълнително възможностите на тази функция. Последната тестова версия, която е налична за потребителите от Windows Insider програмта предлага опция да активирате Amazon Alexa директно от началния екран на компютъра. Това е възможно, ако инсталирате Windows 10 19H2 ъпдейта.     Функцията е активна, дори ако е заключен екрана на устройството ви, като досега така можеше да се включи единствено Cortana. Първоначално това ще е възможно единствено за Amazon Alexa, но вероятно на по-късен етам ще видим и интеграция на Google Assistant. Идеята е атрактивна и ще предостави още повече възможности за взаимодействие с компютрите, особено на онези от нас, които имат смарт джаджи с Amazon Alexa. Самият ъпдейт ще е наличен за всички през есента.   Oще от Digital:  Как да възстановим Windows 10 до по-ранно състояние
Amazon Kindle Oasis
Аmazon Kindle Оasis (2019) ще се продава за $249 от 24 юли
Аmazon Kindle Оasis (2019) ще се продава за $249 от 24 юли
Amazon Kindle Oasis (2019) новият представител на полуярната серия от електронни четци на компанията. Устройството предлага по-добър дисплей с плътност на пикселите от 300ppi и опция да настройвате яркостта на предната подсветка. Amazon Kindle Oasis (2019) може автоматично да регулира топлината на цветовете, съобразно изгрева и залеза. Така независимо къде четете ще сте сигурни, че няма да се натоварват излишно очите ви.   Новият електронен четец е базиран на E-ink технология от последно поколение, която поддържа "Fast Page Turns". Другото водещо предимство на Kindle Oasis е, че има водоустойчиво покритие с IPX8 рейтинг, което е достатъчно да  издържи случайно намокряне или пръски вода. Аmazon също така твърдят, че можете да потопите електронния четец в прясна вода на дълбочина до два метра в продължение на 60 минути, без да повредите корпуса, съобщава maspoweruser.     Бъдещите собственици на Amazon KIndle (2019) ще получат безплатен абонамент за Kindle Unlimited за период от шест месеца. Това предложение осигурява достъп до милиони електронни книги, аудио книги, дигитални списания, комикси и др. След изтичането на този период Kindle Unlimited струва $9,99 на месец. На пазара ще се продават версии в "Graphite" или "Champagne Gold" цветове. Моделът с 8GB ще струва $249, докато 32GB конфигурация ще е налична за $279 от 24 юли. Oще от Digital: Девет полезни трика за електронния четец Amazon Kindle
офис приложения
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Microsoft е една от най-големите технологични компании, която разчита основно на корпоративните потребители, за да генерира приходи. Популярността на офис приложенията от MS Office пакета сред бизнес средите е изключително висока, което заедно с лицензите за Windows са ключови за присъствието на компанията в индустрията. Най-доброто доказателство за това твърдение е платформата Office 365, която срещу абонамент предоставя неограничен достъп до офис приложенията на Microsoft.   Компанията сега се похвали, че Microsoft Office вече е облачна услуга с потребителска база от 214 млн. души, които плащат средно $99 на година, за да се възползват от предимствата, които предлага. Преобладаващата част от платените акаунти са на корпоративни потребители, но над 34 млн. от профилите са на обикновени хора, използващи Office 365 в домовете си. Данните са на Tрен Грифин, който е Senior Director в Microsoft. По този начин Оffice 365 има повече потребители от Amazon Prime и Spotify Premium взети заедно.     В момента има 101 млн. души, които плащат за премиум акаунти в услугата Amazon Prime, както и 107 млн. с платени абонаменти в Spotify. За в бъдеще компанията ще бъде фокусирана около идеята да привлече повече обикновени потребители към Office 365, съобщава mspoweruser. Тук е момента да уточним, че Office 365 Home струва 189.99 лв. на година и освен неограничения достъп до Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher и Access предлага 1ТВ безплатно място за файлове в OneDrive за максимум шест души.   Oще от Digital: Microsoft увеличиха цените на Office 2019 с 10%