Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
108 резултата за amazon
умни домове
Apple, Google и Amazon разработват отворен стандарт за смарт джаджите в домовете
Apple, Google и Amazon разработват отворен стандарт за смарт джаджите в домовете
Три от най-големите имена в технологичната индустрия ще си партнират в интересна нова инициатива. Всъщност става въпрос за Google, Apple и Amazon, които са си поставили за цел да въведат единен стандарт за смарт джаджите в домовете ни. Целта на проекта е не само да се унифицират регулациите, но и да се подобри комуникацията между устройствата на водещите производители. Специално внимание ще се обърне на сигурността на споделяните данни между джаджите.   Първата стъпка за реализирането на идеята е формирането на нова организация, която се казва "Project Connected Home over IP". Новият стандарт ще е базиран на настоящите технологии, които трите компании предлагат на потребителите, като Google Weave, Amazon Alexa и Apple HomeKit. Предвидена е също така поддръжка за популярни стандарти в индустрията като Wi-Fi, Bluetooth, Bluetooth Low Energy or Thread, съобщава TechRadar.     Zigbee Alliance, които също разработват протокол за джаджите в интелигентните домове и имат за членове IKEA, Samsung SmartThings и Signify вече се присъединиха към проекта. Бъдещите собствениците на усторйствата ще имат разнообразни възможности да персонализират работата им. Любопитното е, че ще могат да избират сами коя гласова услуга да използват: Google Assistant, Amazon Alexa и Apple Sirie. Първата версия на съвместния протокол ще бъде представена през 2020г.   Още от Digital: Как гласовите услуги ще променят интелигентните домове
музика
Amazon Music вече е безплатна за смартфоните с Android и iOS
Amazon Music вече е безплатна за смартфоните с Android и iOS
Стрийминг услугите се превръщат в предпочитано средство за достъп до любимата ни музика от милиони потребители. Платформи като Spotify и Apple Music предлагат разнообразна колекция от парчета за слушане независимо къде се намираме и се радват на голяма популярност. Аmazon също разработват собствена услуга за стрийминг на музика, която от няколко месеца е безплатна за високоговорителите Amazon Echo и устройствата с виртуалния асистент Alexa. Другите предимства са липсата на реклами и HD качеството на звука.   Сега разбираме, че компанията разширява обхвата на тази оферта и безплатния достъп до Amazon Music вече е достъпен за смартфоните с Android и iOS, както и FIre TV продуктите. Музикалните фенове ще могат да възпроизвеждат хиляди станции базирани на всяко парче, изпълнител, албум или жанр, който слушат. Amazon Music предлага и специални плейлисти, както и достъп до най-слушаните парчета по цял свят.Сред тях са Holiday Tunes, All Hits, Fuego Latino, Country Heat, Rap Rotation и др., съобщава TheVerge.   Имайте предвид, че безплатната версия на Amazon Music включва аудио реклами и ще ви позволи да слушате единствено гореизброената колекция от плейлисти. Ако искате да изпробвате сами това предложение ще се наложи да регистрирате свой акаунт в Amazon и да изтеглите Amazon Music приложението. Не е необходима кредитна карта. Предвидена е също така опция да слушате онлайн от уеб плейъра на услугата. Най-скъпата версия има каталог от над 50 млн. парчета и ще ви струва $12.99 на месец с Prime абонамент.   Още от Digital: Amazon разработват безплатна услуга за стрийминг на музика
Amazon Echo Frames
Аmazon Echo Frames и Echo Loop  са смарт очила и пръстен с гласовата услуга Alexa
Аmazon Echo Frames и Echo Loop са смарт очила и пръстен с гласовата услуга Alexa
Amazon разшириха своето портфолио от умни джаджи с бранда Echo, представяйки две нови предложения. Устройствата се казват Echo Frames и Echo Loop, като моделите поддържат гласовата услуга Аlexa. Компанията ги е разработила с идеята да бъдат ежедневни аксесоари, които допълват индивидуалния стил на всеки потребител. Amazon Echo Frames представляват смарт очила, докато Echo Loop е умен пръстен от ново поколение, съобщава Engadget.     Тези продукти са част от "Day One" програмата на Amazon, чиято цел е да ускори навлизането на иновативни устройства на пазара. Kомпанията опитва да съкрати максимално проектирането, тестването и масовото производство на джаджите. Всичко това става в обратна връзка с потребителите. Amazon Echo Frames са очила с класически дизайн и тегло от 31 грама, което ги прави лесни и удобни за носене. Използването на Alexa става с вградени микрофони в рамката.     Предвидена е опция да блокирате микрофоните, ако има хора около вас и не е подходящо да комуникирате с виртуалния асистент. В същото време Echo Loop е пръстен с корпус от титан, който може да активирате с натискането на специален бутон в корпуса. Така ще активирате Alexa и бързо ще получите отговор на въпросите, които ви вълнуват. Официалната цена на Amazon Echo Frames и Echo Loop на пазара ще бъде $179 и $129.   Oще от Digital: Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
Google
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Google ще конкурират Amazon с нова платформа за онлайн търговия
Tърсачката на Google е удобен начин да откривате и пазарувате желаните от вас продукти онлайн. Въпреки това компанията смята, че възможностите за шопинг няма да са достатъчни за доста потребители. Именно заради това Google са разработили изцяло нов портал, който е фокусиран специално върху онлайн търговията. По този начин ще се улесни целия процес за клиентите на Gоogle, но от друга ще се изостри значително конкуренцията с Amazon в този сегмент.     Новият портал се казва Google Shopping и вече е достъпен за ограничен брой потребители. След като се логнете ще видите изречение за поздрав с вашето име, както и препоръчителни артикули, които можете да харесате, съобщавa TechRadar. Данните се синхронизират в реално време с акаунтите в Gmail. Oт компанията вече си партнират с няколко големи търговци, чиито резултати ще се показват с приорирет при обработването на заявките в търсачката на Google Shopping.     След като се логнете ще видите под търсачката интерактивни карти с различни категории. Все пак водещото предимство на Google Shopping портала ще бъдат опциите за персонализирано търсене. Някои от продуктите, които са одобрени от Google ще са налични с тяхна гаранция, която ще компенсира купувачите при възникване на проблеми с доставката. В следващите седмици новата платфомра за търговия "Google Shopping" ще е достъпна в повече държави.   Oще от Digital: Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
Windows 10
Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
Вече ще можем да стартираме Amazon Alexa при заключен екран в Windows 10
MIcrosoft полагат много усилия да накарат повече потребители да използват активно популярните им приложения и услуги. Именно заради това компанията предлага версии на MS Office приложенията за водещите платформи за смартфони. Това е само част от стратегията на Microsoft да се изгради мащабна екосистема, която обединява всичките им продукти. Един от акцентите са виртуалните асистенти, коити позволяват да извършваме различни действия единствено с гласа си.   Ако използвате Windows 10 вероятно сте забелязали, че е възможно да стартирате услугата Cortana директно от началния екран на своето устройство. По всичко личи, че много скоро компанията ще разшири допълнително възможностите на тази функция. Последната тестова версия, която е налична за потребителите от Windows Insider програмта предлага опция да активирате Amazon Alexa директно от началния екран на компютъра. Това е възможно, ако инсталирате Windows 10 19H2 ъпдейта.     Функцията е активна, дори ако е заключен екрана на устройството ви, като досега така можеше да се включи единствено Cortana. Първоначално това ще е възможно единствено за Amazon Alexa, но вероятно на по-късен етам ще видим и интеграция на Google Assistant. Идеята е атрактивна и ще предостави още повече възможности за взаимодействие с компютрите, особено на онези от нас, които имат смарт джаджи с Amazon Alexa. Самият ъпдейт ще е наличен за всички през есента.   Oще от Digital:  Как да възстановим Windows 10 до по-ранно състояние
Amazon Kindle Oasis
Аmazon Kindle Оasis (2019) ще се продава за $249 от 24 юли
Аmazon Kindle Оasis (2019) ще се продава за $249 от 24 юли
Amazon Kindle Oasis (2019) новият представител на полуярната серия от електронни четци на компанията. Устройството предлага по-добър дисплей с плътност на пикселите от 300ppi и опция да настройвате яркостта на предната подсветка. Amazon Kindle Oasis (2019) може автоматично да регулира топлината на цветовете, съобразно изгрева и залеза. Така независимо къде четете ще сте сигурни, че няма да се натоварват излишно очите ви.   Новият електронен четец е базиран на E-ink технология от последно поколение, която поддържа "Fast Page Turns". Другото водещо предимство на Kindle Oasis е, че има водоустойчиво покритие с IPX8 рейтинг, което е достатъчно да  издържи случайно намокряне или пръски вода. Аmazon също така твърдят, че можете да потопите електронния четец в прясна вода на дълбочина до два метра в продължение на 60 минути, без да повредите корпуса, съобщава maspoweruser.     Бъдещите собственици на Amazon KIndle (2019) ще получат безплатен абонамент за Kindle Unlimited за период от шест месеца. Това предложение осигурява достъп до милиони електронни книги, аудио книги, дигитални списания, комикси и др. След изтичането на този период Kindle Unlimited струва $9,99 на месец. На пазара ще се продават версии в "Graphite" или "Champagne Gold" цветове. Моделът с 8GB ще струва $249, докато 32GB конфигурация ще е налична за $279 от 24 юли. Oще от Digital: Девет полезни трика за електронния четец Amazon Kindle
офис приложения
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Microsoft е една от най-големите технологични компании, която разчита основно на корпоративните потребители, за да генерира приходи. Популярността на офис приложенията от MS Office пакета сред бизнес средите е изключително висока, което заедно с лицензите за Windows са ключови за присъствието на компанията в индустрията. Най-доброто доказателство за това твърдение е платформата Office 365, която срещу абонамент предоставя неограничен достъп до офис приложенията на Microsoft.   Компанията сега се похвали, че Microsoft Office вече е облачна услуга с потребителска база от 214 млн. души, които плащат средно $99 на година, за да се възползват от предимствата, които предлага. Преобладаващата част от платените акаунти са на корпоративни потребители, но над 34 млн. от профилите са на обикновени хора, използващи Office 365 в домовете си. Данните са на Tрен Грифин, който е Senior Director в Microsoft. По този начин Оffice 365 има повече потребители от Amazon Prime и Spotify Premium взети заедно.     В момента има 101 млн. души, които плащат за премиум акаунти в услугата Amazon Prime, както и 107 млн. с платени абонаменти в Spotify. За в бъдеще компанията ще бъде фокусирана около идеята да привлече повече обикновени потребители към Office 365, съобщава mspoweruser. Тук е момента да уточним, че Office 365 Home струва 189.99 лв. на година и освен неограничения достъп до Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher и Access предлага 1ТВ безплатно място за файлове в OneDrive за максимум шест души.   Oще от Digital: Microsoft увеличиха цените на Office 2019 с 10%
ЕС
ЕС започва разследване срещу Amazon заради нелоялни бизнес практики
ЕС започва разследване срещу Amazon заради нелоялни бизнес практики
Европейският комисар по въпросите на конкуренцията Маргрете Вестагер продължава да прилага стриктни правила и санкции, с които контролира действията на технологичните гиганти на континента. Компании от ранга на Facebook и Google вече са обект на разследвания от регулаторите и многократно бяха принудени да платят внушителни глоби. Много скоро се очаква към тях да се присъедини и Amazon. Припомняме ви, че ЕС стартира процедура срещу компанията с обвинения за използване на данни от търговците от трети страни.    Разследването следва да определи дали Amazon прилагат политика на двоен стандарт, за да се възползват от доминиращата си позиция. От една страна платформата, в която търговците продвават своите продукти е собственост на Amazon, но от друга компанията се конкурира директно с тях в сферата на продажбите от електронна търговия. Основният акцент в разследването е да се установи дали Amazon използват поверителна информация за продуктите на своите конкуренти, за да извлекат собствена полза, съобщава CNBC.     Маргрете Вестагер определи ситуацията като деликатна и сподели, че EС трябва да бъдат много внимателни по време на разследвания от подобен тип. Според нея разследването все още е в начална фаза и в следващите месеци ще бъде взето решението дали наистина Amazon прилагат нелоялните практики, в които ги обвиняват. Ако това се случи е много вероятно антитръстовите органи на континента да наложат сериозна глоба на компанията и да я принудят да промени бизнес модела си в Европа.   Още от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon
Amazon Translate
Услугата Amazon Translate вече поддържа и български език
Услугата Amazon Translate вече поддържа и български език
Аmazon Translate е услуга за превод на текст, която използва сложни алгоритми с машинно обучение и невронни мрежи. Компанията обещават максимално бърза и висококачествена работа на платформата, която е оптимизирана и за превод на огромно количество текст. Потребителите могат да локализират съдържание като уеб сайтове и приложения, което допълнително ще им спести време с Amazon Translate. Новият ъпдейт ще позволи на още повече хора да се възползват от предимствата на услугата.   Компанията се похвали, че Amazon Translate вече поддържа 22 нови езика, сред които и български. Пълният списък включва още африкански, албански, амарийски, азербайджански, бенгалски, босненски, хърватски, естонски, канадски френски, грузински, хауса, дари, латвийски, пущунски, сръбски, словашки, словенски, сомалийски, суахили, тагалог и тамилски. Успоредно с това платформата вече ще е достъпна и в шест региона, които досега нямаха достъп до услугата.     Благодарение на актуализацията Amazon Translate е в състояние да извършва преводи на 54 различни езика, както и на 2804 езикови двойки, съобщава TechCrunch. Компанията представи и важни актуализации на своята Rekognition AI услуга. Добавянето шест нови региона означава, че Amazon Translate е налична в общо 17 региона по цял свят. В заключение ще отбележим, че безплатната версия позволява да извършите превод на 2 милиона символа в рамките на една календарна година.   Още от Digital: Най-добрите Android приложения за превод на чужд език
Nike
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nikе са взели решение официално да прекратят пилотна програма, в която си партнираха с Amazon. Toзи проект стартира преди две години и целта му беше да се продава лимитирана серия от продукти на компанията в eCommerce платформата. От Nike потвърдиха информацията и допълниха, че спортната екипировка произведена от тях ще е налична единствено в мрежата на партньорите им от трети страни. Всички тези промени са част от новата маркетингова стратегия на Nike.   На практика решението означава, че компанията спира да доставя и предлага директно своите продукти в Amazon. За в бъдеще това ще бъде възможно единствено от външни търговски партньори на компанията, съобщава SlashGear. Един от най-големите производители на спортна екипировка в света обмисля да използва предимно физически магазини и да осъществи още по-директна връзка със своите клиенти по цял свят. Това ще става с помощта на иновативната платформата Nike Direct.     Някои анализатори изразиха опасения, че други големи производители могат да последват примера на Nike и да прекратят актуалните си споразумения с Amazon.  Tрябва да отбележим, че засега няма индикации, че това ще се случи. Няма да е изненадващо, ако Amazon се опитат да привлекат повече производители от трети страни към своята платформа, за да могат да предложат на потребителите достъп до актуалните продукти на Nike в своята мрежа. Информацията увеличи стойността на акциите на Nike.   Oще от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
смарт телевизори
Google, Facebook и Amazon събират данни за потребителите от смарт телевизорите
Google, Facebook и Amazon събират данни за потребителите от смарт телевизорите
Смарт телевизорите генерират все повече продажби и предлагат на потребителите още по-добри възможности да се забавляват с любимото си съдържание. Резултати от две независими проучвания, обаче показва, че този тип устройства могат да крият сериозни рискове за сигурността на личните ни данни. В случая става въпрос не за начина, по който използвате телевизорите, а за рекламните практики на компании като Google, Facebook и Amazon.   Оказва се, че компаниите събират много повече информация за активността и предпочитанията на потребителите, отколкото си представяте. Първото изследване на специалистите обхваща над 2000 различни канала в Amazon TV и Roku TV платформите. Данните са интересни и показват, че 69% от съдържанието в Roku използва онлайн тракери, докато тази стойност при Fire TV каналите се увеличава до внушителните 89%, съобщава TechSpot.     Сред данните, които се споделят с рекламодателите са заглавията на филми и телевизионни предавания, ID и серийни номера на телевизорите, WI-Fi Mac и SSID адреси и др. В повечето случаи информацията се споделя в некриптирана връзка. Второто изследване потвърждава опасенията и показа, че зад тези практики стоят именно тракерите на Google, Facebook и Amazon, които присъстват в 975 от 1000-те анализирани телевизионни канала.   Още от Digital: Какво трябва да знаем когато купуваме телевизор
бизнес
EC започна антитръстово разследване срещу Amazon
EC започна антитръстово разследване срещу Amazon
Регулаторните органи на ЕС са изключително стриктни в прилагането на европейското законодателство. В последните седмици бяха наложени доста солидни глоби на технологични гиганти като Facebook и Google. Следващата компания, която става жертва на тази политика е Amazon, тъй като ЕС стартира антитръстово разследване срещу търговския гигант. Основната му цел е да се установи дали данните, с които разполага Amazon се използват, за да си спечели предимство пред по-малките търговци.   Представители на Европейската Комисия (ЕК) ще обърнат специално внимание на споразуменията на компанията с другите продавачи. Разследването следва да установи по какъв начин Amazon използват наличните данни., за да преценят кои от тях да използва "Buy Box" на официалния им уеб сайт, съобщава TheVerge. Новината за антитръстовите действия срещу Amazon стават факт в същия ден, в който търговския гигант обяви ключови промени в договора си с търговците от трети страни.     Въпросните промени са проковирани от независимо разследване на властите в Германия. ЕС искат да гарантират, че големите компании не се възползват умишлено от своята доминираща позиция. Електронната търговия генерира милиарди приходи и се превръща в сегмент, който изисква все повече регулации. Аmazon потвърдиха за разследването и допълниха, че ще съдействат на антитръствовите органи на ЕС за изясняване на ситуацията и спестяването на поредната рекордна глоба.   Още от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon
смарт високоговорители
Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
Google изпревари Amazon по продажби на смарт високоговорители в Европа
Google и Amazon са две от най-големите технологични компании, които водят ожесточена конкуренция в пазара на смарт джаджи за интелигентните домове. Данни от последния доклад на IDC разкрива, че на европейския пазар са реализирани с 23.9% повече продажби в Европа, които вече достигат до 21.3 млн. Едва ли е изненадващо, че най-голям принос имат държавите от западната част на континента, които са генерирали общо 88.3% от доставките за първото тримесечие на 2019г.   Въпреки това в държавите от Централна и Източна Европа са регистрирали най-голямо увеличение на продажбите на умни джаджи за интелигентните домове, които достигат до 31.2% на годишна база. В сегмента на смарт високоговорителите се оказва, че доставките са отчели ръст от 58.1%, достигайки до 3.35 млн. Този тип устройства имат 15.8% от целия пазар и са втората най-голяма категория след джаджите за видео забавление. Google Home притежават 45.1% дял, следвани от Amazon Echo с 41.8%.     Основна причина за доброто представяне на компанията са подобренията в Google Assistant, навлизането в нови пазари, както и поддръжката на повече местни езици. Успоредно с това Amazon изпитваха проблеми с доставките и не е изнеанада, че изостанаха от своя конкурент през първото тримесечие на годината. Прогнозите на анализаторите са смарт висоговорителите да регистрират 107.8 млн. продажби до края на годината, което ще е ръстр от 21%, в сравнение с показателите регистрирани година по-рано.   Oще от Digital: Могат ли смарт високоговорители да изложат на риск личните ни данни
роботи
Аmazon вече използва роботи за опаковане на стоките, които заместват човешкия персонал
Аmazon вече използва роботи за опаковане на стоките, които заместват човешкия персонал
Amazon продължават да са най-голямата търговска верига в интернет, която ежедневно обработва стотици милиони заявки на потребителите. Компанията вече насочва вниманието към последните технологии и започна да използва машини в опаковането на стоките. Ако всичко върви по план постепенно роботите ще заместят хиляди хора, които сега са част от персонала на Amazon. Машините засега сканират стоките и след това ги пакетират в съответните опаковки.    Първоначалните тестове на Amazon са успешни и компанията обмисля инсталацията на подобни роботи в поне дузина нови складове. Според данните им всяка една от тях замества средно около 24 души от персонала, като в съоръженията за тази дейност обикновено се грижат около 2000 души. Търговският гигант е изключително сериозен относно бъдещето на тази идея и обмисля да интегрират все по-голям брой роботи и така да ускорят целият процес на пакетиране на стоките.      Разбира се няма как да не добавим, че по този начин ще се намалят и разходите на Amazon. Това е важен икономически фактор, който има потенциала да подобри значително финансовото им състояние. От друга страна автоматизирането на целия процес би намалил възможността за човешка грешка, което често води до объркване на пратките. Новите устройства на Amazon също така са способни да опаковат четири или пет пъти повече кашони от хората, но и да работят денонощно без прекъсване.   Още от Digital: Amazon разработва домашен робот, който се управлява с гласови команди
Amazon
Amazon разработват безплатна услуга за стрийминг на музика
Amazon разработват безплатна услуга за стрийминг на музика
Услугите за стрийминг на музика стават все по-популярни, като в момента този сегмент се доминира от Spotify и Apple Music. Разбира се съществуват и алтернативни платформи, с които можете да слушате любимите си парчета, когато сте в движение. Сега разбираме, че Amazon също проявяват голям интерес към тази пазарна ниша. Представители на компанията вече са стартирали преговори с най-големите лейбъли, за да обсъдят възможностите за бъдещо партньорство.    Идеята е стрийминг услугата на Amazon да бъде безплатна за потребителите, но ще генерира приходи от реклами. Очакванията са платформата да включва интеграция на Alexa и да е налична за смарт високоговорителите Echo, съобщава Mashable. Съществува голяма вероятност официалната премиера да стане факт в следващите няколко седмици. Все повече хора използват подобни услуги за слушане от смартфоните, което е причина за все по-голямата им популярност.    Анализаторите също така припомнят, че трите най-големи звукозаписни компании Universal Music Group, Warner и Sony заедно са генерирали около $6.9 млрд. от лицензите на своите каталози за стрийминг платформите. В момента Amazon предлагат Prime Music, чрез $119 годишен абонамент за Prime или Аmazon Music Unlimited, която струва $9.99 месечно и предлага разнообразна колекция от съдържание без Prime акаунт. Тези предложения се използват от над 20 млн. души по цял свят.   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика
Amazon
9 полезни трика за електронния четец Amazon Kindle
9 полезни трика за електронния четец Amazon Kindle
Amazon направи революция в четенето със своя Kindle.За съжаление, обаче мнозина пренебрегват повечето от възможностите, които това устройство им предлага и по този начин не го използват пълноценно.    По-долу ще откриете няколко полезни съвети от Make Use Of, които ще ви помогнат да извлечете повече полза от четеца на електронни книги на Amazon.   1. Конвертиране на документи преди изпращането им към Kindle Може би сте запознати с функцията Send-to-Kindle, която ви позволява бързо да изпращате по електронната поща книги или документи до вашия Kindle четец. Но знаехте ли, че за да конвертирате документи в Kindle формат , всичко, което трябва да направите, е да напишете „convert“ като тема на имейла, който изпращате до Kindle устройството си. Amazon автоматично ще конвертира файла и ще го добави към вашата Kindle библиотека.     2. Изключване на препоръките за книги от началния екран За да направите това ще трябва да отидете в Settings –> Device Options -> Advanced Options. Тук деактивирайте опцията „Home Screen View“.     3. Свързване на профилите ви от социалните медии с вашия Kindle Amazon ви позволява да свържете профилите си в социалните медии с вашия Kindle. Това ви позволява незабавно да споделяте откъси и пасажи от книга с приятелите си. Amazon обаче поддържа само три уебсайта: Facebook, Twitter и Goodreads.   За да направите това отидете в Settings –> My Account. Отидете в „Social Networks“ и кликнете върху тази социална мрежа, която искате да конфигурирате. След като това бъде направено, можете да маркирате всеки текст, докато четете книга, и щом натиснете бутона за споделяне, ще го препратите към профила си в тази социална мрежа.   4. Най-подчертаваните пасажи в електронните книги Има и начин да видите кои са най-подчертаваните пасажи от собствениците на Kindle устройства. За да ги прочетете, отворете книгата и натиснете бутона с три точки, който се намира най-отгоре за бърз достъп. След това натиснете Notes –> Popular. Тук трябва да можете да видите текста, който е бил подчертан от максималния брой читатели. Устройството дори ще ви покаже колко хора са го маркирали и на коя страница е разположен.   5. Споделяне на бележки В същия прозорец Notes, трябва да има бутон „Export Notes“. Използвайте го и Amazon ще ви изпрати имейл с PDF и CSV файл, съдържащ всичките ви бележки от тази конкретна книга.     6. Заснемане на скрийншот За да заснемете скрийншот на вашия Kindle, ще трябва да натиснете два противоположни ъгъла, като горния десен и долния ляв ъгъл. Ако опитът е успешен, екранът ще мига за момент. За да използвате тези снимки, ще трябва да свържете вашия Kindle с компютър и да ги експортирате.   7. Удължаване живота на батерията на вашия Kindle Батерията на вашия Kindle вероятно издържа седмици с едно зареждане, но с няколко настройки можете да удължите живота ѝ още повече. Първият начин е като включите режима Airplane, когато не изтегляте или разглеждате нови книги. Освен това, може да изключите опцията „Page Refresh“ от Settings –> Reading Options.    8. Бърз начин за промяна на яркостта За да сведете до минимум яркостта на екрана на Kindle, натиснете и задръжте иконата на малко слънце в левия край на плъзгача. Когато имате нужда от максимална яркост, можете да задържите иконата на по-голямото слънце в десния край на плъзгача.   9. Научаване на английски език Kindle устройствата имат вграден инструмент за тези потребители, които се опитват да научат по-добре английския език. Той се нарича Word Wise и когато е активиран, показва съвети за трудни думи. Можете също да регулирате броя на съветите, които устройството показва на една страница, в зависимост от това колко добре знаете езика.   За да активирате „Word Wise“, отидете в настройките и след това кликнете върху „Reading Options“. Докоснете „Language Learning“ и включете „Word Wise“. По време на писането на статията, Word Wise беше съвместим само с два езика: английски и китайски.   Вижте най-любопитните факти за Amazon