Услугите за стрийминг на музика стават все по-популярни, като в момента този сегмент се доминира от Spotify и Apple Music. Разбира се съществуват и алтернативни платформи, с които можете да слушате любимите си парчета, когато сте в движение. Сега разбираме, че Amazon също проявяват голям интерес към тази пазарна ниша. Представители на компанията вече са стартирали преговори с най-големите лейбъли, за да обсъдят възможностите за бъдещо партньорство. 

 

Идеята е стрийминг услугата на Amazon да бъде безплатна за потребителите, но да генерира приходи от възпроизвеждане на реклами. Очакванията са платформата да включва интеграция на Alexa и да е налична за смарт високоговорителите Echo, съобщава Mashable. Съществува голяма вероятност официалната премиера да стане факт в следващите няколко седмици. Все повече хора използват подобни услуги за слушане от смартфоните, което е причина за нарастващата им популярност. 

 

Анализаторите също така припомнят, че трите най-големи звукозаписни компании Universal Music Group, Warner и Sony заедно са генерирали около $6.9 млрд. от лицензите на своите каталози за стрийминг платформите през 2018г. В момента Amazon предлагат Prime Music, чрез $119 годишен абонамент за Prime или Аmazon Music Unlimited, която струва $9.99 месечно и предлага разнообразна колекция от съдържание без Prime акаунт. Тези предложения се използват от над 20 млн. души по цял свят.

 

Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика