Вече ви информирахме, че шефът на Alibaba се оттегли от поста си. Промените на най-високо равнище изглежда не се отразяват негативно на компанията. Добър пример в това отношение е традиционния „Single's Day“ ден на промоции, който се радва на голяма популярност. Данните на Alibaba разкриват, че през тазгодишното издание Alibaba е реализирала продажби в размер на внушителните $22.6 млрд. за девет часа.
Това е своеобразен рекорд за компанията. Припомняме ви, че през миналата година доставките бяха с 25% по-малко от сегашните стойности. Всъщност „Singles's Day“ може да се определи като еквивалента на „Black Friday“ и „Cyber Monday“ инициативите в Европа и САЩ. Постепенно този специален ден отбелязван в Китай се превърна в най-голямото събитие за онлайн търговия в интернет.
Конкретните данни разкриват, че продажбите на Alibaba са преминали границата от $1 млрд. още в първата минута на „Single's Day“, което е със 22% по-добри резултати от 2018г. От Alibaba прогнозираха, че над 500 млн. души ще се включат активно в 24-те часа на промоции, които предлага компанията. В момента пазарната капитализация на Alibaba е в размер на $486 млрд. и тази цифра по най-добър начин илюстрира популярността на компанията.
Oще от Digital: Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.
Discussion about this post