Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
9 резултата за alibaba
бизнес
Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.
Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.
Китайският търговски гигант официално потвърдиха плановете си да купят 14% дял в STO Express. Финансовите параметри на придобиването ще достигнат до $693 млн. Анализаторите обърнаха внимание на факта, че това е четвъртата голяма инвестиция на Alibaba в голяма куриерска компания в Китай. След като новината за сделката стана публично достояние това се отрази благоприятно на стойността на акциите на STO Express, която се увеличи с 10%, съобщава Reuters.   Плановете  предвиждат създаването на ново дружество, което ще притежава 29.9% дял в STO Express. В същото време Alibaba ще инвестират горепосочената сума от $693 млн. за придобиването на 41% акциите на новото дружество. По този начин участието на компанията в STO Express ще се увеличи до повече от 14% дял. Припомняме ви, че Alibaba вече придобиха още три куриерски компании в страната: YTO Express Group , Best Inc. и ZTO Express (Cayman) Inc.     Аlibaba потвърдиха за поредната си стратегическа инвестиция и изразиха задоволство, че  ще имат участие в "една от петте най-големи компании за експресна доставка" на територията на Китай. Това е част от стратегията им да гарантират, че всяка поръчка в страната ще се извърши в рамките на 24 часа и в световен мащаб за максимум 72 часа. STO Express е една от компаниите, които работят под шапката на Cainiao - логистична дивизия създaдена от Alibaba през 2013г.   Cainiao специализира в предоставянето на софтуерни решения и услуги, като споделя базата си данни с други доставчици и логистични компании за доставка на стоки до Tmall и Taobao, които са най-големите сайтове за електронна търговия на Alibaba. Подобни сътрудничества гарантират, че всички поръчки достигат в срок до милионите клиенти, които се обслужват от компанията всеки ден.    Oще от Digital: Кой ще е следващият шеф на Alibaba
Alibaba
Кой ще е следващият шеф на Alibaba
Кой ще е следващият шеф на Alibaba
Джак Ма е основател и председател на Alibaba, но също така може да се похвали, че е най-богатия човек в Китай. Всичко това се дължи на впечатляващия успех на неговата компания, която днес се превърна в търговски гигант, който обслужва милиони потребители всеки ден. В интернет вече се появиха данни, че шефът на Alibaba се ще се оттегли от своя пост, а информацията сега беше потвърдена официално. Плановете предвиждат това да се случи на 10 септември 2019г.    Аlibaba потвърдиха, че след тази дата Даниел Жанг ще бъде назначен за председател на компанията. В момента той е главен изпълнителен директор на Alibaba Group и под негово ръководство търговския гигант отчита растеж в продължение на 13 поредни тримесечия, съобщава CNet. Изборът не е случаен, тъй като Даниел жанг има богат опит и познава доста добре ежедневните операции и ценностите на Alibaba. Джак Ма е уверен, че това е правилния човек, който да го наследи.   Даниел Жанг   След като Джак Ма напусне поста на председател на Alibaba ще се превърне автоматично в един от доживотните партньори на Alibaba Partnership програмата. В момента членовете ѝ наброяват 36 души, които са бивши високопоставени служители, които имат огромно влияние, защото освен акциите, които притежават могат да номинират и назначават членове на борда на директорите. Джак Ма планира след като спре да изпълнява ежедневните си задължения да се отдаде на филантропия в сферата на образованието.   Oще от Digital: Alibaba постави рекорд с $25 млрд. оборот за един ден
Foxconn
Alibaba и Foxconn инвестираха $350 млн. в компания за електрически автомобили
Alibaba и Foxconn инвестираха $350 млн. в компания за електрически автомобили
Alibaba и Foxconn са технологични компании с внушителни финансови средства, но едва ли са първата асоциация, която ви идва наум, когато чуете думата автомобили. Това не пречи на китайските брандове да проявяват все по-голям интерес към тази индустрия и в частност към електромобилите. Новите данни на Reuters разкриват, че Alibaba и Foxconn са решили да инвестират съвместно сума от $347.7 млн. в иновативния стартъп Xiaopeng Motors, който специализира в сферата на електрическите автомобили.    По този начин Alibaba и Foxconn се надяват да се възползват максимално от повишеното търсене на автомобили от този сегмент. Това е поредната внушителна инвестиция, която Xiaopeng Motors получава в последните месеци. През декември стартъпа генерира приблизително същата сума при друг кръг на финансиране, в който отново се включи Аlibaba. Желанието на китайските компании е да станат по-влиятелно име в набиращия популярност т.нар. "New Energy Vehicle" (NEV) сегмент.   Пазарните наблюдатели прогнозират, че продажбите на този тип превозни средства в Китай ще отчете ръст от 40% в рамките на календарната година. Alibaba и Foxconn са готови да помогнат на Xiaopeng Motors със собствен екип от специалисти, за да ускорят създаването на по-ефективна батерия за бъдещите им електрически автомобили. Внушителните средства, с които разполагат двете компании са сигурна гаранция, че китайския стартъп тепърва ще става все по-популярно име в индустрията.   Вижте електрическите автомобили, които очакваме на пазара до пет години
Alibaba
Alibaba искат да инвестират в изграждането на логистичен център в България
Alibaba искат да инвестират в изграждането на логистичен център в България
Аlibaba е най-голямата компания за онлайн търговия в Азия, която е собственост на китайския предприемач Джак Ма. Компанията притежава и голям дял в Yahoo, което бе и eдна от основните причини тя да смени името си на Altaba. Китайският гигант иска да разшири своето присъствие в Източна Европа и обмисля идеята да отвори собствен логистичен център в България. Вицепрезидентът на Alibaba, г-н Сън вече е провел работни срещи с премиера Бойко Борисов, информира Reuters.   Въпросният логистичен център ще обслужва поръчките на Alibaba на развиваната от тях онлайн търговия в цяла Европа. Една от идеите на сътрудничеството между двете страни е да се предлагат повече български стоки и храни на международните пазари. Бойко Борисов проведе разговори и с представители на други китайски компании, които също проявяват интерес да инвестират в страната ни, като GS-Solar Company и ColdPoly Group. Техните представители бяха придружени от бившия ни генерален консул в Шанхай, Димитър Абаджиев.   В момента се обмислят възможностите GS-Solar да започнат да произвеждат соларни панели в България, докато ColdPoly Group искат да изкупуват български тютюн. Привличането на подобни китайски инвеститори със сигурност могат да се отразят положително на бизнес климата в България. Правителството ни е установило трайни добри отношения с президента и министър-председателя на Китай, Си Дзинпин и Ли Къцян. Фактор, който също допринася за желанието на големи китайски инвеститори да насочат вниманието си към България за бъдещите си бизнес проекти.   Вижте как eBay и Amazon искат да купят най-големият сайт за онлайн търговия в Източна Европа за над €2 млрд
alibaba
Alibaba ще купят азиатския търговски гигант Lazada за $1 млрд.
Alibaba ще купят азиатския търговски гигант Lazada за $1 млрд.
Alibaba е една от най-големите компании в Азия и сега разкри плановете си да инвестира сума от порядъка на $1 млрд., за да придобият пълен контрол над Lazada, които са водещ бранд в сферата на електронната търговия. Анализаторите са на мнение, че сделката по най-добър начин илюстрира нейното желание да доминира този сегмент и да навлезе в нови пазарни сегменти на континента. Придобиването ще разшири значително присъствието на Alibaba в още шест държави в този регион, като така ще предложи услугите си на още 560 млн. потребители, съобщава Fortune.   Сделката представлява най-голямата инвестиция на Alibaba извън китайския пазар и е част от мащабната стратегия на нейния собственик, Джак Ма да генерира над 50% от приходите в чужбина. Именно това е една от основните задачи пред новия президент на Alibaba, Майкъл Еванс, който в миналото работи като банкер в Goldman Sachs и трябва да я превърне в по-популярен и известен бранд в международен план. Lazada е създадена преди пет години с идеята да се възползва от слабото присъствие на Amazon в този регион и в момента оперира в Индонезия, Малайзия, Филипините, Сингапур, Тайланд и Виетнам.   След като сделката бъде финализирана това ще осигури достъп на Alibaba до мащабната екосистема на Lazada, която включва верига за доставки и инфраструктура, която улеснява и намалява цената на доставките до потребителите в тези страни. Информацията за това се отрази положително върху стойността на акциите на Alibaba и Lazada, като тепърва ще проследяваме дали тя ще получи необходимото одобрение на регулаторните органи. Огромната инвестиция в това придобиване ще засили сериозно присъствието на търговския гигант в Югоизточна Азия и така ще му позволи да предложи своите услуги на много повече потребители.   Вижте компанията Cainiao, собственост на Alibaba вече струва $7.7 млрд.
Alibaba
Alibaba ще създаде нова компания за производство на процесори с изкуствен интелект
Alibaba ще създаде нова компания за производство на процесори с изкуствен интелект
Аlibaba проявяват голям интерес към идеята да произвеждат собствен хардуер и планират да създадат нова компанията. Целта на дружеството ще е да създаде модифицирани чипове с изкуствен интелект за платформата Интернет на нещата. Очаква се AI процесора на Alibaba да е в масово производство през втората половина на следващата година. Създаването на подобна архитектура ще позволи на компанията да разшири влиянието си и в пазара на облачни услуги, където и сега притежава сериозен дял.   Приложенията на новия процесор с изкуствен интелект са разнообразни и включват автономни автомобили, умни градове и логистични центрове, съобщава BusinessInsider. Според официалните данни Apsara Deck - операционната система, която захранва AliCloud платформата предлага три пъти по-висока производителност от конкурентните предложения. Този ключов продукт за компанията също ще може да извлече позитиви от интеграцията на AI процесора в инфраструктурата на Alibaba.   Тmall Genie е името на виртуален асистент с изкуствен интелект на Alibaba, който вече е регистрирал над 5 млн. продажби след премиерата си през лятото на 2017г. В момента този продукт се използва в различни джаджи на производители като Philips и Siemens. Компанията ще продължи да инвестира сериозни средства и в новата си верига хранителни магазини с името Hema, която е известна с безплатната доставка до 30 минути и със системата за лицево разпознаване.   Oще от Digital: Alibaba искат да променят начина, по който избираме и купуваме нови автомобили
Alibaba
Шефът на Alibaba ще се оттегли от поста си
Шефът на Alibaba ще се оттегли от поста си
Alibaba е една от най-големите китайски компании, чиято дейност е фокусирана предимно върху онлайн търговията и технологиите. В момента това е предпочитана платформа за онлайн пазаруване в интернет от милиони потребители, които генерират впечатляващ оборот от милиарди долари. Историята на Alibaba стартира през 1999г., когато основателя на компанията Джак Ма превръща своя апартамент в първия офис на търговския гигант. и започва активна дейност с персонал от 17 души.    Днес  Alibaba има потребителска база от над 500 млн. души само в Китай и  пазарна стойност от над $420 млрд. Невероятният ѝ успех е причината Джак Ма да е определян като най-богатия човек в многолюдната държава. Благосъстоянието му се оценява на повече от $40 млрд. Много скоро съоснователя на Аlibaba ще се оттегли от поста на главен изпълнителен директор и ще повери реалното управление на друг човек, предаде CNet. Очаква се оттеглянето да стане факт до броени дни.     Джак Ма ще продължи да е част от борда на директорите, но ще насочи вниманието си към филантропията в сферата на образованието. Именно това е причината, която самият той изтъкна за своето оттегляне. Основателят на Alibabа ще направи допълнителна пресконференция, на която ще разкрие повече детайли за структурата на компанията след напускането му. Припомняме ви, че образованието е сфера, която не е избрана случайно, тъй като в миналото Джак Ма е бил преподавател по английски език.   Oще от Digital: Alibaba искат да променят начина, по който избираме и купуваме нови автомобили 
Alibaba
Alibaba постави рекорд с $25 млрд. оборот за един ден
Alibaba постави рекорд с $25 млрд. оборот за един ден
Alibaba е една от най-големите търговски компании в интернет, която всеки ден генерира впечатляващи приходи. Новите данни в интернет разкриват за поредния уникален рекорд на компанията. Оказва се, че Alibaba са спечелили над $25 млрд. в рамките на едно денонощие, което е прецедент за историята им. Впечатляващото постижение е част от специална промоционална кампания на търговския гигант, предаде TechCrunch.   Toва е една от най-впечатляващите стойности регистрирани досега в индустрията за толкова кратък период. Самите данни показват, че Alibaba са направили над 1.6 млрд. транзакции в рамите на 24 часа. Новият рекорд е само част от изключително успешната им година. Компанията успя да подобри всички свои рекордни за продажби за този период и сегашните данни са само потвърждение за товa. Изчисленията показват, че на всяка минута са генерирани повече от $1 млрд.    При всички положения можем само да се впечатлим от уникалното постижение на Alibaba. С подобни цифри те само се позиционират като водещ търговски гигант в индустрията. Alibaba се превръщат във водещо име и е само въпрос на време да станат по-голям конкунрент на Amazon. Поне засега Alibaba са фокусирани предимно върху китайската аудитория. Дали ще намерят как да преодолеят това ограничение и да станат по-влиятено име в индустрията предстои да видим.   Вижте Alibaba искат да инвестират в изграждането на логистичен център в България
Alibaba
Alibaba иска да придобие веригата магазини Intime Retail за $2.6 млрд.
Alibaba иска да придобие веригата магазини Intime Retail за $2.6 млрд.
Китайският търговски интернет гигант Alibaba обяви, че е предложил $2.6 млрд. за придобиването на местната търговска версига магазини Intime Retail. Предстои предложението да бъде гласувано от акционерите на Intime, съобщава VentureBeat.   В момента Alibaba притежава около 28% от Intime. През 2014 г. компанията плати $692 млн., за да стане акционер. Ако сделката бъде одобрена, Alibaba ще получи 74% дял от Intime. Компанията очаква одобрение, защото тя и Intime от доста време вече са обединили активите си, а в края на декември Intime спря търговията на акциите...