Онлайн рекламите са ключов елемент от бизнес стратегията на Google и водещ източник на приходи за компанията. Всеки ден алгоритмите на търсачката обработват милиарди заявки, за да гарантират, че виждаме най-доброто съдържание. Google едновременно печелят от показването на реклами, но от друга страна имат мрежа от филтри, които блокират тези от тях с обиден, расистки или неподходящ претекст. Компаниятa се бори с този проблем с комбинация от машинно обучение и екип от специалисти, предаде TechCrunch.

 

Благодарение на ползотворната им работа през изминалата година Google са премахнали 2.3 млрд. реклами с неподходящо съдържание в интернет. Усилията на компанията също така са свързани с идентифицирането на уеб сайтове, които постоянно разпространяват подобни съобщения. Системите на Google са премахнали реклами от 1.5 млн. приложения и почти 28 млн. страници, които нарушават правилата на компанията. Добрата новина е, че цифрата от 2.3 млрд. реклами е с приблизително $1 млрд. по-малко, в сравнение с 2017г.

 

 

Основен принос за тези резултати имат усъвършенстваните алгоритми на Google, които още по-бързо и ефективно откриват неподходящите реклами. Конкретните данни показват, че през последното тримесечие рекламния бизнес е генерирал $32 млрд., което представлява 83% от общите приходи на компанията за този период. Проследяването на източниците, разпространяващи неподходящо съдържание е важно и от гледна точка на сигурността. Google ще продължат да са доста активни в тази насока и през 2019г.

 

Още от Digital: Google блокира по 100 неподходящи реклами в Интернет всяка секунда