Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
7 резултата за airbnb
Airbnb
Новата услуга Airbnb Adventures предлага околосветско пътешествие за 80 дни срещу $5000
Новата услуга Airbnb Adventures предлага околосветско пътешествие за 80 дни срещу $5000
Аirbnb e предпочитана платформа за организиране на достъпни пътувания до най-екзотичните точки на планетата. Любителите на вълнуващите приключения със сигурност ще харесат новото предложение на услугата. Благодарение на него потребителите ще разполагат с възможността да обиколят света за период от 80 дни. През този период Airbnb предвижда посещението на предварително подбрани дестинация в 18 различни страни. Цената на офертата е $5000.     Предложението е част от атрактивната Аirbnb Experiences програма и се казва Airbnb Adventures. Компанията ще ви позволи да изберете между 200 различни дестинации и опции за пътуването. Всеки клиент на компанията ще разполага с допълнителни възможности да резервира повече от едно място за отдих и да подбира програмата си. Airbnb Adventures също така включва разходки с местни гидове, които да ви запознаят с локалната природа и културa, съобщава DigitalTrends.     Най-интересната част от предложението е "Аround The World In 80 Days" пакета, който предлага опция за пътуване до 18 страни на шест континента. Тази оферта и всички транспортни разходи за самолет, лодки, влакове, хеликоптери и др. Самите пътувания се провеждат от над 50 локални гида, като всеки желаещ да се включи трябва да отдели сума от $5000.  До края на годината ще бъдат добавени още опции в Аirbnb Adventures..   Oще от Digital: Аirbnb ще проектира, произвежда и продава собствени жилища през 2019г.
Airbnb
Хакерите използват приложението Airbnb за извършване на финансови измами
Хакерите използват приложението Airbnb за извършване на финансови измами
Киберпрестъпниците непрестанно търсят начини как да преодолеят защитата на водещи услуги в интернет и да изложат на риск милионите потребители, които ги използват. В момента е много популярно хакерите да подлъгват хората с фалшиви версии на страниците, които ги подканват да изпращат пари до предварително избрани от тях банкови сметки. Оказва се, че поредната жертва на подобни методи е популярното приложение Airbnb. Руски хакери вече няколко седмици се възползват от уязвимост в този софтуер, за да компрометират много потребители.   Експертите по сигурността откриват доказателства за мащабна схема, при която киберпрестъпниците изпират пари от други банкови сметки, чрез профилите в  Airbnb. Според тях проблема става много сериозен, тъй като хакерите използват множество руски форуми, в които наемат други хора да им помогнат за извършване на финансовата измама. Някои потребители помагат със знания по програмиране, а други просто предоставят отдалечен достъп до компютъра за реализиране на атаките, предаде Engadget.   След това хакерите използват серия от регистрирани акаунти, за да правят резервации в различни локации на територията на Русия и ЕС. Домакините, които участват в измамата също допринасят за изпирането на парите и "връщат" предварително определена сума на гостите си. Сумите в някои случаи достигат до $3000. От Airbnb потвърдиха за проблема и разкриха, че той не само заплашва сигурността на потребителите, но и нарушава декларацията им за поверителност и условията за използване на мобилното приложение.   Вижте как Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти 
бизнес
Kaк Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти
Kaк Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти
Хората се интересуват от историите на големите, успели, технологични компании. А би ли ви било интересно да разберете какви стратегии са използвали някои от най-известните компании, за да спечелят първите си потребители? Ако е така, информацията на Web Cache ще ви бъде много интересна.   Dropbox През първите месеци след създаването на Dropbox през 2008 година, компанията не се радваше на никакъв интерес от страна на потребителите, въпреки рекламните кампании, които тя водеше. Тогава Дрю Хутсън и екипът му решили да опитат нещо различно. Те създали четириминутен видеоклип, показващ как работи Dropbox, тъй като според тях услугата не звучала толкова впечатляващо когато била описвана само с думи. Друг аспект за успеха на видеоклипа, който е важно да се отбележи, е, че той бил насочен към определена общност.   Дрю бил член на Digg общността и знаел какви неща биха харесали на тези хора. Видеото било пълно с препратки към неща като TPS и Tom Cruise и с вътрешни вицове. На следващия ден след излизането на видеото, Dropbox имал 70 000 нови акаунта.   Друга важна стъпка към успеха на Dropbox беше кампанията, която компанията проведе в социалните мрежи: за всяко споделяне на Dropbox във Facebook и Twitter, потребителите получаваха допълнителни 128 MB пространство. Това беше нещо, което потребителите много харесаха и доведе до изпращане на 2,8 милиона покани през първите 30 дни.   Reddit и Quora Reddit и Quora решават проблемите "празен сайт = няма потребители / няма потребители = празен сайт" по подобни начини. Основателите на двете услуги прекарали първите месеци в попълването им със съдържание.   Основателите на Quora задавали и отговаряли на въпроси от собствените си профили. Подходът на създателите на Reddit бил малко по-различен. Вместо просто да използват собствените си акаунти, те създали фалшиви потребители, за да изглежда, че има много хора, които използват услугата им. Целта на основателите на двете компании обаче била една да направят така че общността им да изглежда по-голяма, отколкото е в действителност.   Foursquare Foursquare захвърли старата концепция за локални приложения и добави няколко интересни функции, които наистина привлякоха вниманието на потребителите. Така например възможността да станеш "кмет" на местата, които посещаваш често се превърна в истински хит.   Но това не беше всичко, Foursquare даде възможност на бизнеса да взаимодейства с клиентите си много по-добре от повечето други приложения.  И накрая, огромна част от растежа на Foursquare се дължи на градската им стратегия. Всеки път, когато услугата се разширяваше в нов град, тя получаваше огромно количество нови потребители, които се регистрираха заради ефекта на думата "чухте ли, че Foursquare току-що дойдоха в нашия град?"   Groupon Историята на Groupon е много вълнуваща, защото е чудесен пример за това как трябва да започне един бизнес. Започнете локално и създайте жизненоважен продукт. Основателите на Groupon обиколили офис сградата, в която се помещавали и помолили хората да се запишат. Първите 500 регистрации дошли след акция: пици на половин цена в ресторанта на първия етаж за всяка регистрация в Groupon.   И тъй като било много трудно за Groupon да се конкурира с големи компании като Amazon и Wal-Mart, компанията се фокусирала върху уникални продукти от местния бизнес. Много от тези по-малки фирми никога не опитвали маркетинг, така че офертата на Groupon била привлекателна за тях.    И на последно място, Groupon се фокусира върху оферти, които поначало са социални. Услугата предлага сделки за неща като кафенета, ресторанти или филми.    Вижте най-влиятелните китайски компании на международния пазар
Airbnb
Airbnb изтеглиха новото си туристическо приложение Trips от Google Play
Airbnb изтеглиха новото си туристическо приложение Trips от Google Play
Аirbnb разработват експериментално приложение за Android с името Trips и неочаквано компанията взе решение да го изтегли официално от Google Play. Въпросното заглавие е проектирано да улесни потребителите в резервирането на ресторанти и заведения за хранене, както и за туристически обиколки в градовете, които посещават. Идеята на Airbnb е от него всички ние да получаваме цялата информация, която ни е необходима по време на пътуванията ни в чужбина, коментира Engadget.     Trips е част от мащабната стратегия на компанията да намери други пазарни ниши, в които да разширява своето присъствие извън класическите за нея наеми на жилища. Все още не знаем какво е накарало Airbnb да изтеглят мобилното приложение от Google Play, но вероятно се нуждаят от повече време, за да го направят по-полезно за потребителите. Официалният говорител на компанията, Ник Папас уточни, че постоянно се експериментира с нови продукти, но в момента няма какво да сподели с клиентите на Airbnb.   Все пак той увери, че компанията подготвя вълнуващи неща за тях и можем да очакваме скоро финалната версия на Trips да е достъпна за Android и iOS. Според някои анализатори това може да се случи през ноември, когато Airbnb провеждат своята традиционна годишна конференция и ще представят и други нови продукти. По всичко личи, че ще трябва да се въоръжим с търпение преди да можем само да изпробваме възможностите на новото заглавие на компанията.   Вижте как новите приложения на Аirbnb ще улеснят пътуването по цял свят 
Airbnb
Аirbnb ще проектира, произвежда и продава собствени жилища през 2019г.
Аirbnb ще проектира, произвежда и продава собствени жилища през 2019г.
Аirbnb е мобилно приложение, което само за няколко години промени начина, по който пътуваме до непознати дестинации. Популярността на заглавието постепенно го превръща във все по-голям конкурент на традиционните хотелски вериги. Разнообразието от места, в които можете да отседнете и изгодните цени са водещите предимства на Airbnb, което може да се каже и за лесния за използване интерфейс. Създателят на приложението Джо Гебиа разкри любопитни планове от бъдещите планове, за разширяване на бизнеса им.      От него разбираме за иновативен проект с името "Backyard", който е планирано да стартира официално през следващата година. Колкото и странно да ви прозвучи тази инициатива на Аirbnb има за цел да започне да проектира, конструира и продава собствени жилища. Идеята е хрумнала на представителите на Samara дивизията, които се занимават с научно-развойна дейност и вярват, че изграждането на интелигентни домове всъщност крие огромен потенциал за бъдещото развитие на Airbnb, информира DigitalTrends.     Аirbnb вече работят усилено над сформирането на екип от доказани специалисти в сферата на архитектурата и строителството. Тяхната задача ще е да изградят достатъчно гъвкави дизайни, които са модерни, но и отговарят на различните предпочитания на потребителите. Съществува голяма вероятност жилищата на Airbnb да има модулни елементи, което ще позволи лесно да се променя визията им, съобразно желанието на индивидуалниет клиенти. Самият проект стартира през 2019г.   Още от Digital: Как ще се променят домовете, в които живеем в следващите 100 години
софтуер
Нова услуга с изкуствен интелект може да определи цената на наема ви в Airbnb
Нова услуга с изкуствен интелект може да определи цената на наема ви в Airbnb
В момента Airbnb оперира в около 65 000 града в повече от 190 държави, навярно познавате услугата и вече сте я използвали услугата или дори сте наемодател. Възможно е дори да имате няколко имота на самия сайт. Ако е така или ако планирате да давате имот под наем, то има нова услуга, която улеснява осигуряването на правилната цена за наема ви.   Софтуерът е създаден от стартъп в Силициевата долина и се управлява от изкуствен интелект с любопитното име Eliot&me. Нужно е само да въведете всички параметри на имота и ще получите най-точната инфорация за цената на ден или...
Airbnb
Аirbnb разработват услуга за резервация на самолетни билети с името Flights
Аirbnb разработват услуга за резервация на самолетни билети с името Flights
Собствениците на популярния уеб сайт за наемане на жилища Airbnb вече работят над нова услуга за резервиране на самолетни билети. По този начин компанията се надява да се конкурира успешно с големите имена в този бизнес като Priceline и Еxpedia. В момента се обсъждат различни варианти като придобиване на съществуваща онлайн търговска верига или придобиване на лиценз, с който да се използват данните на друга компания. Засега кодовото име на услугата е Flights.    Премиерата на подобен продукт може да увеличи потребителската база на Airbnb, да я превърне в по-лесно разпознаваем бранд в тази индустрия, както и да се превърне в допълнителен източник на приходи, предаде BusinessInsider. По този начин компанията ще успее да се справи и с редицата ограничения на регулаторни органи в големи градове като Ню Йорк, Амстердам, Париж и Лондон. В момента те искат да наложат рестрикции върху времето, в което даден човек може да наеме от каталога на Airbnb.   Включването на опция за резервиране на самолетни билети ще има важно значение за бъдещето на компанията. Не бива да забравяме, че тя вече привлече инвестиции в размер на $556 млн., с които да разшири допълнително своя бизнес. Днес пазарната капитализация на Airbnb е около $30 млрд. Новата услуга има потенциала да увеличи тази стойност и да я превърне в още по-влиятелно име в туристическата индустрия. Ще е интересно да проследим как ще се развива този интересен проект.    Вижте кои са най-добрите сайтове за пътуване