Аdobe са добре известно име сред професионалистите, които освен разнообразието от популярни приложения провеждат всяка година специална конференция. Името на събитието е Adobe MAX и има за цел да стимулира потребителите да бъдат още по-креативни и продуктивни в ежедневеито си.

Ограниченията свързани с коронавируса през тази година логично промениха първоначалните планове на компанията. Все пак Adobe са измислили много интересен начин как да зарадват своите потребители в трудните времена, които ни предлага новата година досега.

За целта компанията е стартирала две нови инициативи, с които да поддържа духа на своите фенове по цял свят по време на пандемията. Една от основните ценности на Adobe е, че всеки човек независимо от своя социален, етнически и политически статус има огромен потенциал, който трябва да се развива ежедневно.

Именно заради това Adobe опитват да направят своите впечатляващи технологии максимално полезни и достъпни за всички потребители по цял свят, съобщава TechRadar.

 

 

Двете инициативни на компанията целят да демократизират творчеството и да предложат още повече начини на артистите да бъдат пълноценни в своите проекти. Adobe Stock ще предложи специална селекция от над 70 хил. изображения, видео, илюстрации, шаблони, 3D анимации, вектори и други подобно съдържание безплатно на потребителите.

Колекцията е специално подбрана от самите артисти, като съдържанието обхваща популярни теми и също така ще гарантира срества за подкрепа на тяхната работа. Уникалното предложение ще позволи на всеки от нас да извлече максимума от Adobe Stock. Така например ще могат да филтрират съдържание с Copy Space, Colour, Depth of Field и други параметри.

Ъплоудването на ваша снимка или видео ще показва материали, които имат сходно съдържание и вече се хостват от други потребители в Adobe Stock. Компанията е създала и нов фонд Artist Development Fund за подкрепа на артисти по цял свят, който ще има пъровначален капитал от $500 хил.

 

Още от Digital: Най-добрите безплатни онлайн алтернативи на Adobe Photoshop