Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
3 резултата за aвтономни автомобили
aвтономни автомобили
Защо се бави масовото навлизане на самоуправляващи автомобили на пазара
Защо се бави масовото навлизане на самоуправляващи автомобили на пазара
Водещите производители вече започнаха да инвестират средства в разработването на автомобили, които се управляват и движат самостоятелно. Някои компании дори прогнозираха, че още до края на 2018г.  подобни модели ще се продават свободно на пазара, което обаче не се случи. Истината е, че са нужди месеци и дори години преди автономните автомобили да станат напълно безопасни, за да се превърнат в основна форма на публичен транспорт. Проблемът е, че самите системи трябва да са дoстатъчно умни, за да предотвратяват инциденти.   Автономните автомобили генерират огромно количество информация в реално време, която изисква усъвършенствани алгоритми да я обработят и за части от секундата да вземат най-подходящото решение. За да се постигне този ефект са необходими много тестове и да се гарантира, че подобни технологии се развиват по правилния начин. Почти всеки инцидент на пътя включва елемент на изненада или непредвидено обстоятелство, предаде TheVerge. Aвтономните автомобили трябва не само да го имат под внимание, а дори да го предотвратят.     Eкспертите твърдят, че са нужни над 450 милиона километра без каквито и да е сблъсъци и инциденти на пътя, за да може да се определи даден автомобил за безопасен. Дори и в този случай не е гаранция, че колите биха взели по-правилно решение от човек. Темата е деликатна и обект на много дискусии. Автономните автомобили определено имат голямо бъдеще в индустрията и неслучайно провокираха интереса на повечето големи компании, но ще е необходимо още време преди да ги използваме свободно в ежедневието си.   Още от Digital: Oсем компании, които ще направят самоуправляващите автомобили популярни до 2022г.
General Motors
GM ще стартира масовото производство на автомобили без волан и педали през 2019г.
GM ще стартира масовото производство на автомобили без волан и педали през 2019г.
General Motors вече инвестират сериозни средства в разработването на самоуправляващи автомобили и планират да стартират масовото им производство през 2019г. Това означава, че клиентите на компанията само след година ще могат да си купят модел, който се движи автономно, но в купето няма волан, скоростен лост и педали. Според данните първите серийни самоуправляващи автомобили ще са четвърта генерация Chevrolet Bolt, които се задвижват от електрически двигатели, предаде TheVerge.   Информацията за тези планове на бе потвърдена по време изложението Detroit Auto Show 2018 от президента на GM Дан Аман. В своето изявление шефа на компанията изрази задоволство, че много скоро потребителите ще могат да си купят автомобил, който не изисква никаква човешка намеса и може да се шофира самостоятелно. Премахването на скоростния лост, волана и педалите променя дизайна на купето и предоставя повече пространство за пътниците.     Ако всичко върви по план GM ще успеят да изпреварят всички свои конкуренти и ще пуснат на пазара първи своите автономни автомобили. От компанията публикуваха и кратко видео, което разкрива как ще изглеждат отвътре иновативните машини. Потребителите вместо волан ще виждат пред себе си централна конзола, която биха могли да персонализират с по-голям тъчскрийн дисплей. В следващите месеци ще бъдат разкрити повече детайли за плановете на GM.   Вижте осем компании, които ще направят самоуправляващите автомобили популярни до 2022г.
Renault EZ-GO
Renault EZ-GO е бъдещето на самоуправлявашите автомобили, според компанията
Renault EZ-GO е бъдещето на самоуправлявашите автомобили, според компанията
Renault предизвикаха голям интерес по време на автомобилното изложение Geneva Motor Show 2018 с концептуалния EZ-GO. Всъщност под това име се крие иновативен автомобил, който се управлява автономно и се захранва от електрически двигател. Компанията определя EZ-GO като бъдещето на самоуправляващите автомобили и смята, че е най-подходящото решение за придвижване в натоварените градски условия. Пътниците могат да извикат EZ-GO на дадена локация и да оставят машината да ги превози до желаната дестинация.     Купето е луксозно и просторно, като от Renault твърдят, че предлага достатъчно място за превоз на до шест души. Идеята е потребителите с мобилни приложения от смартфоните да поръчват EZ-GO и да се придвижват из големите градове. Зареждането на двигателя ще става на множество станции разположени на ключови локации, информира TheVerge. Концептуалният автомобил също така покрива всичките критерии на Level 4 стандарта за автономно управление.     Това означава, че може да сменя платната, да преминава кръстовища и безопасно да поддържа дистанция от другите автомобили. Renault ще ограничат електронно максималната скорост до 30 км/ч., за да сведат до минимум възможността от евентуални инциденти. EZ-GO е базиран на иновативната 4CONTROL система за задвижване на четирите колела на Renault. Ако всичко върви по план финалната версия на автомобила ще се продава на пазара през 2022г.     Вижте осем компании, които ще направят самоуправляващите автомобили популярни до 2022г.