Работата от дома се превърна в предизвикателство за мнозина. Ако преходът е бил внезапен за вас, наложен поради пандемията от коронавирус, може би имате нужда от помощ.

 

Едно от първите препятствия, с които вероятно ще се сблъскате, е как да изпращате и получавате файлове твърде големи, за да се прикачат към имейл. Ако това се случи, разгледайте предложенията на CNet за 5 начина за споделяне на файлове с вашия екип, докато работите от дома. За щастие това, което някога беше сложно изпитание, сега е бърза и лесна работа.

Google Drive

 

 

Ако вашата компания използва версия на Gmail за корпоративната си имейл система, вероятно сте чували за Google Drive или вече имате достъп до услугата. Дори и да не е част от съществуващата онлайн среда на вашата компания, Google Drive предлага най-лесният начин за изпращане и получаване на големи файлове.

 

Ако се регистрирате за безплатен акаунт в Google Drive, получавате 15 GB място за съхраннение. Ако смятате, че ще се нуждаете от повече място, можете да плащате $ 30 годишно, за да получите 200 GB пространство.

 

Ако обмисляте нуждите за съхранение за вашия домашен бизнес, акаунтът в Drive Enterprise ще ви струва само $ 8 на месец на потребител и се предлага с неограничено място за съхранение. Бизнес плановете също се предлагат с 24/7 поддръжка по телефон и имейл. Можете да използвате Google Drive в Windows, Mac, Android и iOS.

 

Всяка снимка, документ, папка или отделен файл могат да бъдат споделени с други потребители на Gmail. Те могат да работят съвместно с вас във вашите документи в реално време.

OneDrive

 

Ако вашата компания използва Microsoft Outlook, може би вече имате достъп до OneDrive. Подобно на Google Docs, системата за управление на файлове OneDrive на Microsoft предлага сътрудничество в реално време с документи и има мобилни приложения както за Android, така и за iPhone.

 

Ако искате да намалите разходите, можете да получите безплатен акаунт в OneDrive с 5 GB място за съхранение. Платените планове за отделни потребители започват от $ 2 на месец за 100 GB място за съхранение. Персоналните клиенти на Office 365 могат да получат 1TB съхранение за $ 70 годишно, докато клиентите на Office 365 Home могат да получат 6TB за $100 годишно.

 

Наред с 24/7 телефонната поддръжка, най-доброто от платените планове на OneDrive са функциите за откриване на ransomware и възстановяване на софтуера.

Dropbox

 

 

Dropbox се превърна в едно от най-известните и най-надеждни приложения за споделяне на файлове в целия свят. Десктоп клиентът работи във фонов режим и може да бъде настроен да синхронизира вашите файлове автоматично. Dropbox предлага също така интеграция с приложения на трети страни, използващи различни системи за управление на файлове.

 

Регистрирайки се за безплатен акаунт в Dropbox, получавате 2 GB място за съхранение в сравнение с офертата на Google Drive от 15 GB безплатно. Dropbox обаче е съвместим с повечето файлове в Google Drive и Microsoft Office, което го прави по-практичен вариант, ако се нуждаете от повече гъвкавост.

 

За $ 10 на месец получавате 100 GB. За вашия домашен бизнес, за същата сума Dropbox Business може да ви предложи огромните 2 TB място за съхранение.

 

Бизнес планове предлагат поддръжка за криптиране и предлагат 120 дни за възстановяване на файлове.

IDrive

 

 

IDrive предлага много от функциите на горните услуги, включително опция за автоматично синхронизиране за вашия работен плот и мобилен телефон, опции за групово качване на множество файлове и функция за бързо търсене на файл. В допълнение, IDrive предлага солидно криптиране, възстановяване на данни, пълен набор от настолни клиенти и мобилни приложения както за Android, така и за iPhone.

 

За съжаление обаче, услугата не е евтина. Безплатният план предлага 5 GB, а платените планове започват от $ 70 на месец за 2 TB място за съхранение. За да получите 5 TB ще трябва да плащате $ 100 на месец. Двугодишният 2 TB план струва $ 140, а двугодишният 5 TB план струва $ 200. 

 

Бизнес плановете варират от $ 100 за една година като получавате 250 GB до $ 1000 за 1,25 TB за две години.

MediaFire

 

MediaFire не е толкова популярен като горните опции, но е една от най-евтините и най-лесни за използване системи за управление на файлове в момента. Безплатните акаунти получават 10 GB място за съхранение. Платените планове започват от $ 4 на месец за 1 TB място за съхранение, с възможност за автоматично сканиране за вируси и изтегляне на цели папки наведнъж, качване от всеки уебсайт и избягване на реклами. Бизнес плановете започват от $ 40 на месец за до 100 потребители и огромни 100 TB място за съхранение.

 

Ще трябва обаче да се примирите с малко по-бавната скорост на качване и ограничените възможности на платформата. Въпреки че не предлага настолни клиенти, тя има приложения както за Android, така и за iPhone.

 

Вижте как да изпратите видео от Gmail чрез Google Drive или прикачен файл