Изпращането на съобщение на непознат човек в LinkedIn, с който искате да се свържете е истинско предизвикателство. Но според много успешни хора това може да ви помогне в развитието ви и да ви издигне нагоре в кариерата.

 

Освен имейл, търсещите работа използват системата за съобщения InMail на LinkedIn, за да създадат общността си която да им помогне да си намерят работа.

 

Ако се интересувате от това как да създавате и изпращате ефективни InMail съобщения, не пропускайте информацията на Business Insider. Триковете изброени по-долу са възможни само за Premium членовете.

 

Придържайте се към кратки теми на InMail съобщенията си

 

 

Кажете директно това, което искате във вашата тема. Не всички ще прочетат цялото ви съобщение в InMail, така че се стремете да привлечете вниманието на потенциалния контакт с темата. Ако темата ви е до три думи или по-малко, това увеличава шансовете ви да получите отговор с 14%, според данните на LinkedIn.

 

Направете контакта личен

 

 

Проверете профила на човека, с който искате да се свържете и потърсете общи неща между вас двамата. Ходили ли сте в едно училище? Случвало ли им се е да преживеят същото нещо като вас? Честотата на отговорите се увеличава с 10%, когато персонализирате съобщенията си с общи преживявания. Освен това изследванията установяват, че мениджърите по наемане са склонни да наемат хора, които им напомнят на тях самите.

 

Потърсете общи познати

 

 

Едновременно с неговия професионален опит, отделете известно време, разглеждайки с кого е свързан човека, преди да му пишете в InMail. Това може да подобри шансовете ви да получите отговор с 27%. Освен това, според LinkedIn повече от 70% от професионалистите се наемат във фирма, където познават някого.

 

Съобщенията ви не трябва да съдържат повече от 100 думи

 

 

Изпратените в LinkedIn съобщения със 100 думи или по-малко увеличават шансовете ви за получаване на отговор, но тези с над 200 думи намаляват вероятността. Не забравяйте да се изразявате ясно или да отправяте призив за действие, насърчавайки получателя да отговори.

 

Вижте 10 думи, които трябва спрете да използвате в LinkedIn