Фирмата за маркетингови проучвания Morning Consult наскоро представи доклад, който посочва любимите брандове на т. нар. милениали – хората, родени в периода от началото на 80-те години на миналия век до 2000 година. Интересното в случая е, че тези потребители имат различни приоритети в сравнение с поколенията преди тях.

 

Morning Consult е провела проучването си сред клиенти на възраст между 18 и 29 г., като ги е помолила да оценят над 1000 бранда. На всяка марка в списъка са били дадени оценки от средно 12 000 души.

 

Резултатите показват, че като цяло, технологични компании като YouTube, Google, Netflix и Amazon са сред най-обичаните от милениалите. А Subway е единствената верига за бързо хранене, която се появя в списъка. Сред предпочитаните търговски вериги са такива, които предлагат стоки на по-ниски цени.

 

Ако ви е любопитно да разберете кои 25 бранда, младите хора обожават, разгледайте информацията на Business Insider.

 

1. YouTube – рейтинг 82%

2. Google  – рейтинг 81%

3. Netflix – рейтинг 80%

4. Amazon – рейтинг 74%

5. Sony – рейтинг 72%

6. Pixar – рейтинг 71%

7. Hershey – рейтинг 71%

8. UPS – рейтинг 69%

9. Dollar Tree – рейтинг 69%

10. Colgate – рейтинг 68%

11. Kellog – рейтинг 67%

12. Nike – рейтинг 67%

13. Warner Bros Entertainment – рейтинг 67%

14. Microsoft – рейтинг 67%

15. Home Depot – рейтинг 67%

16. Target – рейтинг 67%

17. Samsung – рейтинг 66%

18. Pillsbury – рейтинг 66%

19. Tostitos – рейтинг 65%

20. FedEx – рейтинг 65%

21. Dove – рейтинг 64%

22. Visa – рейтинг 64%

23. LEGO – рейтинг 64%

24. Subway – рейтинг 64%

25. Walt Disney – рейтинг 64%

 

Вижте 9 компании, които промениха логата си до неузнаваемост