Искате да увеличите значително броя на тези, които ви следват в Instagram? В такъв случай следвайте тези 22 доказани начина за постигане на тази целта си.
Според Search Engine Journal последвате ли съветите по-долу ще привлечете повече последователи в социалния сайт.
1. Отделете време, за да обмислите идеите си за посланията, които ще носят вашите снимки. Те трябва да са в съответствие със сезоните, празниците, предстоящите събития на вашия бизнес и най-важното – с вашите цели за трафик и продажби.
В зависимост от вашия бизнес, потенциално можете да публикувате няколко пъти на ден или няколко пъти седмично. Поставете си реалистична цел и се придържайте към нея.
2. Публикувайте само висококачествени снимки и видеоклипове в профила си.
3. Тествайте различни филтри. Колкото по-креативни, оригинални и завладяващи са вашите снимки, толкова по-вероятно е хората да споделят и следят вашия акаунт.
4. Бизнес акаунтите в Instagram имат достъп до анализи, които показват кога вашата аудитория е най-активна. Използвайте тези данни, за да оптимизирате графика си за публикуване.
Instagram също ви дава представа за възрастта, пола и разпределението на местоположението на вашата аудитория, което може да бъде отправна точка за персонални изследвания.
5. Друг начин да бъдете открити от хората, които не ви следят е като маркирате свързаните акаунти, така че да се показвате в тяхната емитирана емисия. Маркирайте отделни хора, които взаимодействат с вашия бизнес.
6. Попълнете и оптимизирайте своята биография в Instagram. Това е мястото, от където потребителите ще разберат кои сте вие и дали искат да ви последват. При необходимост актуализирайте тази информация.
7. В края на всяка публикация включете ясен призив за действие или въпрос. Това ще ангажира вашата аудитория, ще покаже, че ви интересува това, което публиката иска да види и ще ви даде идеи какво да публикувате в бъдеще.
8. Уверете се, че клиентите ви могат да намерят вашия Instagram профил. За целта добавете Instagram икона към социалните ви връзки или вградете Instagram съдържание в сайта си.
9. Публикувайте вашето Instagram съдържание и във Facebook и Twitter. Потребителите, които не са знаели, че сте в Instagram и ви следват в други платформи, ще открият, че сте и в Instagram, тъй като публикацията ще отбележи, че е споделена от Instagram.
10. След като се увеличи броя на последователите ви, започнете да провеждате конкурси и кампании, които могат да привлекат още повече потребители.
11. Друга добра практика за повишаване броя на последователите ви в Instagram е да разгледате какво правят вашите конкуренти и да се поучите от тях.
12. Следвайте, харесвайте и коментирайте съдържанието на другите. Взаимодействайте с потребители, които потенциално биха харесали вашия профил. На практика това означава взаимодействие с потенциални клиенти, но внимателно харесвайте, следвайте и коментирайте техните публикации. Колкото повече се ангажирате, толкова повече ще се показвате в емисиите на други хора и ще бъдете забелязани.
13. Избягвайте използването на твърде много текст към вашите снимки. Хората отиват в Instagram за визуално съдържание.
14. Не добавяйте лога или водни знаци към вашите публикации.
15. Използването на правилните хаштагове ще ви изведе пред нови аудитории, които търсят вида съдържание, което публикувате. Отделете време, за да намерите най-добрите хештегове за вашето конкретно съдържание. Ако имате нужда от помощ може да използвате инструменти като Hashtagify.me.
16. Друг начин да бъдете намерени от потребители, които не ви следват е да сложите геотаг на съдържанието си, но не непременно с местоположението на вашия магазин. Опитайте да използвате своя град или близка (подходяща) забележителност, която получава много търсения.
17. Не добавяйте линкове в постовете си, защото те няма да се превърнат във връзка с възможност за кликване. Това е доста досадно изживяване за потребителите.
18. Ако продавате продукт, възползвайте се от функцията за маркиране на Instagram. Фирмите могат да маркират снимки или видеоклипове с продуктови връзки. За да използвате тази функция, трябва да имате бизнес страница във Facebook, допълнена с продуктов каталог.
19. Създайте брандиран хаштаг на вашите събития.
20. Всеки път, когато потребител маркира вашия бизнес или марка, не забравяйте да репостнете съдържанието. Показването на положителни отзиви е чудесно за бизнеса ви.
21. Отделете разходи за реклама за популяризиране на Instagram профила ви. Ако провеждате конкретен конкурс или маркетингова кампания, можете да използвате Facebook реклама, за да популяризирате съдържанието пред повече аудитории.
22. Потвърждаването е още един начин да се откроите от вашата конкуренция и да покажете, че вашият бизнес е реален. Въпреки че не всеки ще отговаря на условията за потвърждаване в Instagram, трябва да се стремите към това.
Вижте Facebook и Instagram намаляват видео качеството в Европа заради коронавируса
Discussion about this post