TikТоk e платформа, която по най-добър начин илюстрира влиянието на инфлуенсърите върху съзнанието на по-младите потребители. Приложението за споделяне на кратки видео клипове с продължителност до 15 секунди се превърна в невероятен хит и вече се използва от над 800 млн. души месечно по цял свят.
Разработчиците от ByteDance бяха принудени да договорят продажба на бизнеса на TikTok в САЩ, но сделката засега се отлага и операциите на приложението продължават. Популярността на TikTok провокира интереса на водещи автори на съдържание от Twitter, YouTube, Instagram, тъй като им позволява да достигнат до по-голяма аудитория.
Aко използвате TikTok вероятно сте чували името на Charli D'Amelio, като 16-годишната тийнейджърка сега се превърна в първия човек регистрирал 100 млн. последователи. За да достигне това постижение са необходими около 18 месеца от регистрацията на профила от Чарли Д'Амелио.
Както повечето потребители на TikTok започва да споделя видео клипове как танцува пред камерата преди да започне да добива световна известност.
Новата сензация в приложението се очаква да вдъхнови много други тийнейджъри, котио ще опитат да постигнат поне частично успеха на първия профил със 100 млн. последователи в TikTok. Tрябва да отбележим също, че през април Чарли Д'Амелио стана и първия човек с 50 млн. следвания в приложението.
Влиянието на 16-годишната тийнеджърка от Норуолк, Кънектикът не се ограничава до TikTok и обхваща всички водещи платформи. Онлайн сензацията вече сключи няколко спонсорски договора с водещи брандове, които по изчисления на анализатори вероятно са генерирали приходи от $4 млн. през последната година, съобщава BBC.
Последният проект на Д'Амелио е риалити поредица в YouTube с името „Dinner with the D'Amelios“, в което ни запознава с другите членове на семейството.
Oще от Digital: TikTok заведоха дело срещу конкурентното приложение Triller заради нарушаване на патент
Discussion about this post