Приложенията на технологиите с добавена реалност не са ограничени единствено до забавления и игри. Добър пример в това отношение е шопинга, тъй като тази иновация може да улесни избора на дрехи, мебели и другите физически обекти. Някои пазарни анализатори смятат, че AR приложенията ще предизвикат следващата голяма революция в пазаруването в интернет. Еволюцията на технологията постепенно ще намери място и в реалните магазини в големите вериги, предаде CNet.

 

От Gartner проведоха любопитно проучване, от което разбираме, че над 100 млн. потребители ще използват добавена реалност за пазаруване през 2020г. Данните също така разкриват, че 46% от представителите на бизнеса признават, че проявяват голям интерес към AR и ще имплементират технологията във физическите си магазини. Постепенно това ще проправи път за масовотo навлизане на още една интересна иновация в сферата на шопинга, а именно виртуалната реалност.

 

 

Голяма роля за развитието на всички тези процеси ще има и очакваната популярност на 5G технологията. Мобилните мрежи от ново поколение ще улеснят значително съхраняването, обработката и споделянето на устройства между устройствата. Така ще се предоставят още повече възможности да откриете и купите желаната от вас стока. Приложенията с добавена реалност позволяват да видите например как ще изглежда дадена мебел в дома ви още преди да сте я купили и крият голям потенциал.

 

Още от Digital: Очаква се бум в продажбите на устройства с виртуална и добавена реалност до 2022г.