Потребителите са изключително активни през празничния сезон в края на годината. Това важи както за физически покупки, така и за времето, което прекарваме с любимите приложения от смартфонитe. Последните седмици са доста интензивни за водещите технологични компании, като Apple се надяват да достигнат рекордни продажби на iPhone от над 40 млн. в периода между Черния Петък и Коледа.
Забелязва се солидно увеличение на разходите за покупки в приложенията, както и за абонаменти в различните услуги. От AppAnnie публикуваха интересни детайли, които ни разкриват повече детайли за активността на потребителите по време на Коледа. Данните са любопитни, тъй като разкриват имената на мобилните приложения, отчели най-много изтегляния в този ден.
Феноменалният успех на TikTok продължава и през коледното денонощие, като заглавието оглавява класациите за най-много инсталации. По този начин приложението на ByteDance успява да изпревари Instagram и Facebook, които допълват първата тройка в списъка.
Друго водещо приложение за комуникация, а именно WhatsApp заема четвъртата позиция, отчитайки повече изтегляния от Snapchat. Списъкът с първите десет се допълва още от Facebook Messenger, Telegram, Shopee, Spotify и CapCut. Прави впечатление, че доминират приложенията за комуникация, но също за онлайн шопинг, стрийминг на музика и видео редакция.
Brain Story: Tricky Puzzle е най-популярната игра за Android и iOS на Коледа, следвана от Popy Rope Game и Subway Surfers. Потребителите също така проявяват сериозен интерес към Free Fire и ROBLOX, която оглавява класацията в много страни, включително САЩ и Великобритания.
Oil Tanker Truck Driving Games, DIY Keyboard 3D, Rocket League Sideswipe, Race Master и Magic Tiles 3 са другите мобилни игри с най-много инсталации на Коледа.
Още от Digital: Най-популярните приложения, които не са предварително инсталирани в смартфоните
Discussion about this post