Разнообразната колекция от съдържание в YouTube обещава дълги часове забавление за потребителите. Най-голямата видео платформа в уеб пространството предлага множество музикални клипове, интервюта, забавни клипове и дори документални поредици. Има определено съдържание, което генерира по-висок интерес, като малцина видео клипове са преминали границата от няколко милиарда гледания.
Преди няколко години в голям хит се превърна парчето „Gangham Style“ на корееца Psy. Сега вниманието ни е привлечено от още по-впечатляващ рекорд. Вече има видео, което гледано повече от 10 млрд. пъти в YouTube, което го превръща в единственият клип с подобна гледаемост. Въпросното видео е „Baby Shark“ и е публикувано от Pinkfong в средата на 2016г., информира TechSpot.
Закачливата песен за деца предлага и интересен танц, който също допринася за успеха на този клип. Още в края на 2018г. са регистрирани над 2 милиарда гледания, като още 24 месеца са необходими да се премине границата от 7 млрд. гледания. Популярността на „Baby Shark“ изглежда не спира, като видеото вече има 10 млрд. посещения в YouTube.
Pinkfong е бранд за детски развлечения на южнокорейската компания SmartStudy. Moже да ви прозвучи странно но 6 от 10-те най-гледани клипа във видео услугата са предназначени за деца.
Oще от Digital: Защо YouTube спира да показва нехаресванията във видео клиповете
Discussion about this post