Aко се интересувате от онлайн платформа, с която да архивирате стотици гигабайти информация на изгодна цена ви съветваме да се ориентирате към Google Drive. Oблачната услуга има лесен за използване интерфейс и множество полезни функции, с които да направите резервно копие на информацията си. Първото нещо, което трябва да направите е да изтеглите десктоп клиента, който се казва „Backup and Sync from Google“. След това се логнете в своя акаунт и създайте папка, в която да копирате файловете.
Едно от големите предимства на облачната услуга е възможността да добавите допълнителна директория, в която да съхраните файловете си. Това е полезно, когато например използвате бързо SSD за ежедневната си работа, но разполагате и с още един хард диск с много по-голям капацитет. Google Drive ще ви позволи лесно да правите резервно копие на данните и от двете локации, с което превъзхожда своите конкуренти, предаде ReviewGeek. Можете и да изберете час, в който автоматично да се синхронизират данните ви.
Google Drive предлага и множество полезни уеб инструменти, в допълнение към системата за бързо управление на файлове. Услугата е изключително подходяща в ситуациите, когато искате едновременно да създадете резервно копие на 400-500GB информация. Платените абонаменти на Google Drive също са доста атрактивни, тъй като срещу $10 на месец ще получите 2 терабайта свободно пространство за мултимедийните ви файлове. За сравнение Dropbox и iCloud предлагат само 1ТВ на същата цена.
Oще от Digital: Kак най-лесно да освободим пространство в Google Drive
Discussion about this post