Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
3 резултата за шлемове
виртуална реалност
Най-добрите VR шлемове, които може да си купим през 2018г.
Най-добрите VR шлемове, които може да си купим през 2018г.
Виртуалната реалност става все по-привлекателна благодарение на устройствата и съдържанието, които се появяват напоследък. Виртуалната реалност не е нова технология, разбира се. Тя циркулира в техническото пространство в продължение на няколко години, но напоследък технологията преодоля някои от дългогодишните бариери пред нея.   Устройства като Google Cardboard отвориха вратата за всеки, който има смартфон и иска да се потопи във виртуалните светове, а  устройства като HTC Vive Pro са идеални за тези, които  не са готови на компромиси.   Поради мощността на съвременните домашни компютри, реалистичността на виртуалната среда е по-добра от всякога и това прави VR технологията много по-вълнуваща и желателна.   От Pocket-Lint изброяват някои от най-добрите налични VR системи в момента. Цените им варират драстично, тъй като обхващат всички бази.   Oculus Rift Oculus Rift вероятно поддържа повече заглавия от всяка друга VR система. Първоначално пуснат като проект в Kickstarter и след това придобит от Facebook, Oculus Rift е една от най-вълнуващите VR системи, които ще намерите в момента.   Системата включва каска със сензори, дисплей за всяко око и интегрирани слушалки и Oculus Touch контролери. Има и  камера за добавяне на повече информация за откриване на движение. Ще имате нужда от мощен персонален компютър, за да стартирате Oculus Rift.     HTC Vive Подобно на Oculus Rift, HTC Vive предлага професионално VR изживяване, и също изисква мощен компютър. HTC Vive се различава от другите VR системи, защото ви дава свободата да се разхождате из стаята. Докато други системи ще ви позволят известно движение, HTC Vive използва инфрачервени сензори, за да настрои мястото във физическото пространство, интегрирайки го във виртуалния свят. Недостатъкът е, че ще се нуждаете и от достатъчно голямо пространство за игра, за да го използвате по този начин.   HTC Vive Pro HTC Vive Pro е модернизираната и подобрена версия на HTC Vive. С увеличена плътност на пикселите, подобрена разделителна способност и подобрен звук, включващ Hi-Res сертифицирани слушалки и възможности за пространствен звук, този шлем е върхът на VR изживяването. HTC Vive Pro се нуждае от мощна машина, с която да работи добре, но наистина ще бъдете възнаградени.     Acer AH101 Windows Mixed Reality Нуждае се от Windows 10 Fall Creators актуализация, за да работи, но идеята е да се предложи хардуер на по-достъпни цени, стандартен софтуер и по-достъпни изисквания за компютрите. Acer успяват да намалят цената на шлема си, но не без някои компромиси – материалите си личи че са евтини. Дизайнът е добър, но има леко навлизане на светлина от гърба, което понижава опита.     Sony PlayStation VR PlayStation VR използва същите технологии като другите шлемове, въпреки че резолюцията на екрана е по-ниска от тази, използвана от HTC и Oculus. Той следи движението на главата ви и използва PlayStation Camera, в комбинация с обикновения PS4 контролер или контролите за движение PlayStation Move, за да представи VR. PlayStation VR премахва много бариери пред виртуалната реалност, защото е аксесоар към съществуваща платформа.     Samsung Gear VR Samsung беше един от първите производители на VR шлемове, стартирайки Gear VR, съвместно разработен  с Oculus и проектиран  да поддържа смартфон, вместо да се нуждае от връзка с компютър или конзола.   Има няколко версии на Gear VR, поддържащи редица различни модели смартфони от Samsung, като телефона се поставя в предната част. Има лещи, които разделят дисплея между очите ви, а най-новите устройства на Samsung, поради дисплеите си с много висока разделителна способност, предлагат невероятно изживяване.     Google Daydream View Daydream е следващото поколение VR платформа от Google, а шлема се нарича Daydream View. Той изисква телефони, готови да работят с Daydream, като Pixel 2 и Pixel XL 2, но има все по-голяма подкрепа от телефони като Samsung Galaxy S8 и Note 8, Mate 9 Pro или LG V30.   Daydream View е изработен от мек материал, а не от твърда пластмаса като много от конкурентите му, което осигурява комфорт. Освен това има голямо разнообразие от съдържание.     Google Cardboard Google Cardboard бе представен за първи път през 2014 година и веднага привлече вниманието на всички, защото е проста и евтина джаджа, която може да ни отведе в света на виртуалната реалност. Освен това поддържа широк спектър от модели смартфони. Има и широка гама от приложения за съдържание, както и възможност да преглеждате 360 съдържание, като например Google Street View или 360 видео клипове в YouTube.     Microsoft HoloLens Microsoft изненада всички, когато влезе в света на виртуалната и увеличена реалност. Компанията представи шлема Microsoft HoloLens, който работят с Windows Holographic – технология, която добавя 3D изображения в света около нас. Технически това е по-разширена реалност от виртуалната реалност, затова от Microsoft я наричат „смесена реалност”.   Microsoft иска да въведе увеличената реалност във всеки аспект на нашия свят. Очевидно това няма да се случи без нежния хардуер, но потребителите, носещи HoloLens, ще могат да гледат холографски изображения върху истински предмети пред тях.   Използвайки технология в стил Kinect за разпознаване на жестове и гласови команди, системата разполага с 120-градусово зрително поле на двете оси и е в състояние да визуализира с висока разделителна способност.     Вижте 4 подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим  
виртуална реалност
Най-добрите шлемове за виртуална реалност на пазара
Най-добрите шлемове за виртуална реалност на пазара
През 2016 година, шлемовете за виртуална реалност станаха реалност за обикновения потребител. Големите компании вече имат достъпни предложения на пазара и всеки желаещ да тества технологията, може да го направи.   През 2017 година много е вероятно да видим още по-големи постижения във виртуалната реалност, но хубаво е че още сега ако решите може да се потопите във виртуалния свят. От ZDNet  са съставили списък с най-добрите шлемове за виртуална реалност на пазара.   Google Daydream View Шлемът Daydream View на Google работи само с телефони, съвместими с новата Daydream платформа, като новите Google Pixel модели. Новите смартфони на Google се слагат в предната част на шлема и NFC технологията се грижи за сдвояването. Daydream View е сред най-простите за инсталиране и употреба, както и най-евтиния модел. В момента, Daydream View предлага приложения и игри чрез Daydream софтуер, включително YouTube, Hulu, и Home Run Derby.   Sony PlayStation VR Sony PlayStation VR е една от основните VR атракции през тази година, поради сравнително ниската цена на шлема и съвместимостта му с PlayStation 4. Sony дебютира със сериозен каталог от игри – над 230 разработчици и издатели работят по софтуер за PS VR за да осигурят над 160 заглавия. Системата на PS VR има и кино режим, който позволява на потребителите да се наслаждават на съдържание върху голям виртуален екран. Поддържат се стандартните PS4 игри и видео, а така също и различни функции на PS4 като Share Play и Live from PlayStation. Използвайки PS VR и PS4 Media Player, потребителите ще могат да се наслаждават и на 360-градусови панорамни снимки и видео, заснети с устройства като 360-градусови камери.     Samsung Gear VR Очилата за виртуална реалност Samsung Gear VR се появиха през 2015г. и са съвместими с Galaxy Note 5, Galaxy S6/S6 Edge/S6 Edge+, или Galaxy S7/S7 Edge. Gear VR използва Oculus Home за изтегляне и управляване на съдържанието. В Oculus магазина към момента има над 140 игри и приложения, а 360-градусовите видеа и подходящо видео съдържание надхвърлят 35 000. С 360 Photos се пренасяте на интересни събития и места, за да ги разгледате в 360-градусови снимки, 360 tours ви отвежда до красиви и впечатляващи локации, но чрез видео.   Oculus Rift Oculus Rift включва Oculus Touch контролери за движение на ръката и физически бутони, за да се играят класически игри. Използването на Oculus Rift изисква наличието на персонален компютър при това той трябва да е доста мощен. Oculus Rift предлага някои много добри Windows PC спецификации.   От Oculus обещаха, че за Oculus Rift до края на годината ще излязат над 100 игри, сред които Minecraft, Rock Band, Edge of Nowhere и The Climb. Компанията финансира и разработката на още 20 игри, които ще бъдат ексклузивни за платформата.     HTC Vive Подобно на Oculus Rift и НТС Vive изисква скъп компютър с мощна видеокарта, която да може да обработва голямото количество графична информация. Благодарение на HTC Vive разширение, което беше освободено през ноември вече е възможно да използвате устройството без кабели. А благодарение на функцията Vive Phone Services, може да изпращате и получавате повиквания и текстови съобщения и да проверявате календара си.     Вижте какво трябва да имаме предвид когато избираме очила за виртуална реалност  
виртуална реалсност
4 подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
4 подобрения във очилата с виртуална реалност, които предстои да видим
Днес всеки говори за виртуалната реалност, защото технологията слезе при хората. Тя отдавна не е затворена в лабораториите, а всеки желаещ може да влезе във виртуалния свят, стига да има подходящ хардуер за това.   През следващите няколко години със сигурност ще видим още по-големи постижения във виртуалната реалност и тя ще предложи много по-силно изживяване. Производителите, разбира се, ще трябва да се борят с много компромиси в проектирането на хардуера.   Въпреки това, обаче, най-големите световни експерти работят за решаването на тези проблеми и от venturebeat смятат, че те няма да разочароват потребителите. Ето 4 подобрения във VR шлемовете, които предстоят.   1. Следене на погледа Ние виждаме района точно пред очите ни с най-големи подробности. Това е начинът, по който хората наблюдават света. Извън този кръг обаче всичко попада в периферията ни. Нещата там могат да бъдат засечени от очите ни, но не можем да ги видим с перфектна яснота. Първо, очите ни „хващат“ обект от периферията и след това трябва да се насочим директно към него, за да получите още малко подробности.   Технологията за проследяване на очите при VR шлемовете използва това и го развива в „Foveated Rendering“. Това е специфична техника на изобразяване, която селективно превръща областите, в които потребителите гледат в пълна дефиниция, като по този начин по-ефективно доставя обектите до очите ни. Това може да бъде направено само ако шлемовете знаят къде са очите ни, така че проследяването на окото вероятно ще бъде ключов компонент на шлемовете от следващо поколение. Миналата година, Apple купи компания, която разработва технология за проследяване на очите.   Следенето на очите подобрява социалните взаимодействия в VR и напълно променя начина, по който взаимодействате с виртуални обекти. Времето, необходимо за завършване на повечето задачи в VR, също може да бъде намалено, като използвате очите си, за да насочите шлема по-точно към това, което искате.   2. По-високи резолюции Ако сте се сблъсквали с ефекта „screen door” при сегашните модели VR шлемове, при който можете да видите отделните пиксели, тогава ще бъдете много щастливи да опитате Samsung Odyssey или предстоящия Vive Pro. Техните 1440 x 1600 дисплеи елиминират този неприятен ефект, тъй като осигуряват повече пиксели на всеки инч.   Досега производителите на VR шлемове бяха доста зависими от Samsung като доставчик на OLED дисплеи, но това се променя, тъй като много други компании вече предлагат своите решения.   Една такава компания е Kopin. По време на CES тя показа микро дисплей с 2 000 х 2 000 резолюция, работещ при 60 кадъра в секунда. 60 кадъра в секунда не могат да ви осигурят гладкостта, която ще забележите с 90-те кадъра в секунда, но от компанията са категорични, че работят по въпроса и в близко бъдеще ще представят дисплей с по-висока честота на кадрите.   3. Външно проследяване Microsoft има водеща роля в тази технология. VR шлемовете на компанията, които се продават в Amazon за $215, все още изискват сравнително скъп високопроизводителен персонален компютър, свързан с кабел към шлема, но те са с важна крачка напред пред Rift и Vive по отношение на удобството. Камерите на всеки от тези шлемове виждат света наоколо и разбират точното му положение. Тези камери също така гледат контролерите, така че имате по-голямо потапяне и интерактивност. При Rift и Vive, които излязоха през 2016 година, трябва да инсталирате камери или лазери, за да постигнете това.   Външното проследяване предлага важен скок в удобството, което ще бъде от решаващо значение за разширяване на привлекателността на VR.   4. Безжичност Има много пътища, по които може да се постигнат безжични VR шлемове, но по-важно е колко ще ни струва това удобство. Надежда обаче има, наскоро AMD обяви, че е закупила „интелектуална собственост и ключови инженерни таланти от Nitero”. Компанията предлага технологии за шлемове за виртуална и добавена реалност. Nitero са проектирали чип и специална антена, работеща в милиметровия обхват. Използвайки високопроизводителна безжична комуникация при честота 60 GHz, технологията има потенциала да осъществи многогигабитно предаване с ниско закъснение. Според AMD технологията няма да изисква пряка видимост между устройствата (например компютъра и шлема).   В края на миналата година, Марк Зукърбърг показа автономен VR шлем Oculus Go, който може да работи самостоятелно, без да е свързан с компютър или смартфон. Тогава стана ясно, че компанията вече работи и по следващия VR шлем, който ще се нарича Oculus Santa Cruz. Устройството също ще е безжично.   Вижте най-добрите игри за Android с виртуална реалност