Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
528 резултата за услуги
услуги
Какво трябва да знаем за услугата Apple One
Какво трябва да знаем за услугата Apple One
Една от новостите, които Apple представи по време на онлайн събитието си тази седмица е пакетът дигитални услуги Apple One. В него компанията ще предлага различни комбинации от наличните си услуги, като идеята е, че потребителите ще могат да се абонират за няколко от тях наведнъж и съответно ще получават отстъпка. CNET дават повече подробности какво представлява новата идея на Apple.   Какво е Apple One? Накратко, това е абонаментна услуга, която обединява в себе си наличните досега предложения на Apple. Плаща се една такса за всичко, включено в пакета....
технологични новини
 Най-интересните теми в digital.bg от 4 септември (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 4 септември (Видео)
Приложенията за мобилни плащания като Venmo, Zelle и Apple Pay обещават едно нещо и то е да улеснят изпращането на пари. Но с тази лекота идват опасения за сигурността.   1. Кои услуги за мобилни разплащания са най-сигурни Какво ще се случи, ако случайно изпратите пари на грешен човек или още по-лошо – станете жертва на измама? Освен това не е тайна, че приложенията проследяват транзакциите ви и след това потенциално продават или споделят тези данни за маркетингови цели.     2. 3. Какви са причините за бавната...
Microsoft
Какво ще е Microsoft Cloud PC и как ще работи
Какво ще е Microsoft Cloud PC и как ще работи
Oблачните услуги представляват стратегически елемент от бизнеса на Microsoft. Много анализатори от години очакват компанията да представи оптималната платформа за виртуализация на Windows PC. Настоящата система на ъпдейти в Windows 10, които се разпространяват от облака до съвместимите устройства е само демонстрация за възможностите на подобна технология.  Компанията иска да доразвие тази концепция и да подобри още повече своето портфолио от Office 365 абонаменти и офис приложения. Вече се работи над проект за облачна услуга с името "Cloud PC", която ще предложи едновременно функция на операционна система и виртуална среда за работа с офис пакета на Microsoft. Засега идеята е "Cloud PC" да не се превръща в заместител на инсталираната версия на Windows 10, а да функционира като софтуер за виртуализация. Новата облачна платформа ще се възползва от Azure инфраструктурата и ще е предназначена за персоналните компютри. Microsoft дори вече наемат специалисти, които да се присъединят към екипа на "Cloud PC".     Плановете предвиждат облачната версия на Windows 10 да бъде достъпна срещу абонамента такса и да включва интеграция с разнообразното портфолио от приложения на Microsoft. Специален приоритет ще бъдат бизнес потребителите, като "Cloud PC" ще бъде изградена на базата на Windows Virtual Desktop софтуера, съобщава ZDNet.  Услугата ще позволи срещу съответна такса да получите достъп до виртуална машина с легитимна версия на Windows 10 и широк набор от приложения и офис функционалности за определен период от време. Този проект все още се намира в начална фаза и едва ли ще видим премиерата на "Cloud PC" през тази година.  Най-логично изглежда да научим повече за облачната платформа през пролетта на 2021г., когато трябва да стартира разпространението нa следващия голям ъпдейт на Windows 10. Kрайната цена на "Cloud PC" определено ще е най-важния фактор, който може да предпостави успеха на новия продукт на Microsoft.   Още от Digital: Microsoft спират поддръжката за 32-битов хардуер в Windows 10
интернет
Как да изтриваме безпроблемно старите си онлайн акаунти
Как да изтриваме безпроблемно старите си онлайн акаунти
Лесно е да направите акаунт в интернет, но се оказва, че не е толкова лесно да го изтриете. В мрежата информацията ви може да се запази вечно, така че важно е да знаете как да изтриете старите си онлайн акаунти и да защитите поверителността си. Според Make Use Of най-лесният начин да изтриете старите си акаунти е да използвате онлайн услугата AccountKiller. Какво е AccountKiller? Сайтът AccountKiller.com съществува от 2011 година насам с една единствена цел – да помага на потребителите да изтриват своите онлайн акаунти, от които вече не се нуждаят. Компаниите улесняват хората да си създават акаунти за услугата им, но това не може да се каже за обратния процес. Уебсайтовете често затрудняват достъпа до информацията за премахване на акаунтите или правят този процес дълъг и труден, в опит да запазят колкото се може повече акаунти. AccountKiller има за цел да преодолее неяснотата по този процес. Всеки път, когато някой намери бърз или лесен метод за изтриване на акаунт, той го споделя на уебсайта, за да може всеки да го види.  Как да използвате AccountKiller? Използването на AccountKiller е много лесно. Посетете началната страница и попълните формуляра, за да получите подробности за това как да изтриете акаунта си. След това екипът на AccountKiller ще се свърже с вас с подробности как да изтриете акаунта си. Ако не искате да чакате отговор, можете вместо това да направите проучването сами. В лентата за търсене в горната част на началната страница въведете името на уебсайта, където имате нежелан акаунт. Уебсайтът ще препоръча някои страници, които са най-подходящи за вас. AccountKiller ще ви каже каква информация трябва да съберете, за да изтриете акаунта си. Това може да включва адреси, имейли и стари пароли, които уебсайтът може да поиска, за да потвърдите заявката си за анулиране. След това AccountKiller ви показва как да изтриете профила си с инструкции стъпка по стъпка.  Защо трябва да изтриваме старите си акаунти? Както вече беше споменато по-горе, старите акаунти представляват риск за сигурността ви. 1. Ако хакерите се сдобият със старото ви потребителско име и парола, те могат да ги тестват на различни уебсайтове. Ако имат достъп до акаунт на отдавна забравен от вас уебсайт, хакерите могат да използват данните в него, за да откраднат лична информация. Тази информация е полезна за хакерите, защото с нея могат да извършват кражби на самоличност и измами с кредитни карти, така че е важно да потърсите в интернет старите си акаунти. 2. Проблемите със сигурността на уебсайтовете също не са за подценяване. Например, всички акаунти в Yahoo изтекоха дълго след като хората напуснаха услугата и мигрираха на друго място. Изтриването на ненужните ви онлайн акаунти е добър начин да предотвратите изтичане на информация от стари услуги. Kакво представлява черния и белия списък с уебсайтове? Уебсайтовете, които попадат в черния списък ви затрудняват в изтриването на вашите данни, за разлика от тези, които попадат в белия списък. Опциите за преглед на тези два списъка са в горната част на началната страница на AccountKiller. Добавяне или редактиране на AccountKiller Въпреки обширната база данни на AccountKiller, може да не намерите избрания от вас уебсайт. Може също така да откриете, че детайлите дадени там са грешни или че има по-лесен начин да изтриете профила си. И в двата случая можете да добавите собствена информация към уебсайта. За целта отидете в секцията Submit A Site, за да въведете подробностите, които искате да споделите. След проверка и удобрение, те ще се появят на сайта.   Вижте как да възстановим изтрит профил в TikTok
облачни услуги
Коя облачна услуга предлага най-много място за съхранение
Коя облачна услуга предлага най-много място за съхранение
Ползвате ли облачна услуга за съхранение на файловете си? Ако отговора ви е "Не", замислете се дали не е дошло време  това да се промени. Защо? Ако съхранявате файлове в облака, можете да получите достъп до тях от всяко устройство с интернет връзка. Ако съхранявате файлове на вашия компютър, можете да получите достъп до тях само от този компютър. Друга причина е, че вашите файлове са в по-голяма безопаст в облака, отколкото на вашия компютър. Компютърът ви може да се повреди или да бъде откраднат, тогава ще трябва да се сбогувате с всичките си снимки и колекцията ви от филми. Можете също да споделяте файлове с други хора по-лесно от облака, особено по-големи, които не могат да бъдат прикачени към имейли поради ограничения на размера. А когато си купувате нов компютър, вместо ръчно да прехвърляте данните си от старото устройство на новото, можете просто да влезете в своя облачен акаунт и всичките ви файлове ще отидат на новата ви машина. Разбира се, облачното съхранение не е перфектно. То има своите негативи, с които трябва да сте наясно. Най-големият проблем е, че ако някой получи информация за вход в акаунта ви, той ще може да получи достъп до всичките ви файлове, съхранявани в този акаунт. Имате нужда и от интернет връзка, за да видите файловете в облака, което понякога може да е проблем. Освен това, не всеки доставчик на облачни услуги е надежден. Качването на поверителни файлове на сърварите на компания, която има лоши намерения не е добра идея. Ето защо информацията на Android Authority е акцентирана върху реномирани и добре известни компании. 1. Degoo - 100GB безплатно  Degoo е далеч пред конкуренцията, предлагайки 100 GB безплатно облачно хранилище. Услугата обаче има редица ограничения, с които трябва да сте наясно. Най-голямото е, че можете да качвате файлове само от едно устройство. Няма такова ограничение обаче за гледането или изтеглянето на файлове. Услугата се поддържа от реклами и трябва да влизате най-малко веднъж на 90 дни, за да сте сигурни, че акаунтът ви остава активен. 2. Mega — 50GB безплатно Mega е на второ място в този списък, като предлага 50 GB безплатно място за съхранение. Но има уловка: 50 GB са налични само за първите 30 дни, след което съхранението се свива до 15 GB. Можете да получите допълнително място за съхранение, като инсталирате настолното приложение (20 GB) и мобилното приложение (15 GB), въпреки че и двете изтичат след 180 дни. Освен това получавате допълнителни 10 GB безплатно място за една година, когато ваш приятел се регистрира за услугата. Технически Mega няма ограничение за размера на файловете, които качвате, но има ограничение на честотната лента. Можете да качвате максимум 1 GB данни на всеки шест часа, което очевидно означава, че най-големият файл, който можете да качите е 1 GB. 3. Google Drive — 15GB безплатно Ако не се нуждаете от повече от 15 GB, изберете Google Drive. Услугата е супер лесна за използване, предлага се на всички основни платформи и не съдържа реклами. Но има едно нещо, с което трябва да сте наясно - 15 GB се споделят между Drive, Gmail и Photos. Google Drive е добре интегриран с Gmail, което ви позволява бързо да запазвате прикачени файлове към имейл в Drive. Услугата също ви позволява да споделяте файлове с лекота и ви позволява лесно да архивирате вашите устройства. 4. Box — 10GB безплатно Box е популярен и добре известен доставчик на облачно съхранение. Получавате 10 GB безплатно място за съхранение на вашите файлове. Има ограничение за размера на файла който качвате – 250 MB. Услугата предлага стандартни функции, които получавате при повечето други доставчици. Можете да създавате папки, за да организирате вашите файлове, да споделяте файлове само с няколко кликвания и да имате достъп до вашите файлове от различни платформи, наред с други неща. 5. pCloud — 10GB безплатно Този доставчик не е толкова популярен колкото Google Drive или Box, но въпреки това е страхотен. Получавате безплатно 10 GB място на сървърите на компанията и няма ограничение за размера на файловете, които качвате. pCloud предлага множество страхотни функции. Можете да споделяте файлове с лекота, да имате достъп до файловете си от множество устройства на различни платформи и да възстановявате и да имате достъп до по-стари версии на вашия акаунт - до 30 дни. Услугата дори има вградени видео и аудио плейъри. Ако имате нужда от повече място за съхранение, можете да изберете месечен план или да платите еднократна такса за „абонамент за цял живот“.   Вижте как лесно да споделяте файлове между Mac и Windows компютър
интернет
Все повече потребители искат да имат пълен контрол над своята онлайн идентичност
Все повече потребители искат да имат пълен контрол над своята онлайн идентичност
Виртуалното пространство има важно значение за спокойствието, продуктивността и емоционалното състояние на все по-голям брой хора. Със сигурност почти всеки прекарва по няколко часа в интернет на ден, независимо дали работи, търси информация или се забавлява.  Тези процеси са причината да споделяме все повече лични данни, документи и снимки в интернет, което е едновременно полезно и опасно. Ако информацията ни попадне в чужди ръце можем да си създадем доста неочаквани проблеми.  През последните години ставахме свидетели на доста инциденти с водещи платформи, сред които и Facebook, които доведоха до изтичане на лична информация за милиони профили в интернет. Експертите предупреждават да бъдат много внимателни, тъй като хакерите постоянно подобряват своите методи за компрометиране на данните ни. Данни от последен доклад на Truata показват за интересна промяна в обществните нагласи към онлайн сигурността, тъй катo все повече хора изразяват желание да да имат пълен контрол над дигиталната си идентичност, съобщава TechRadar.      Според конкретните данни приблизително три четвърти от потребителите или 77% поддържат мнението, че информацията, която споделят в интернет е проблем, за който трябва да се погрижат лично. Притесненията, че информацията не се съхранява достатъчно сигурно са основателен мотив за 61%, които искат да имат пълен контрол над този процес.  Преобладаващата част от участниците (65%) споделят, че нямат достатъчно доверие над водещите брандове и не са сигурни точно как се съхраняват и споделят данните от техните онлайн профили. Възможността за шпиониране от трети страни е най-голямото притеснени сред потребителите по цял свят.  Анализаторите са категорични, че през последните години са направени важни стъпки в посока защита на личните данни и това е активен процес, който ще продължи още дълго време. Въпреки негативните мнения спрямо въвеждането на GDPR преди две години сега все повече хора са съгласни със заложените принципи в законодателната рамка на тази регулация.  Почти 80% от потребителите вече предприемат активни действия, за да се предпазят онлайн, което е друг важен и положителен тренд.    Още от Digital: Кой ще притежава цифровата ни идентичност
музикални магазини
Кои са любимите музикални магазини на Елтън Джон
Кои са любимите музикални магазини на Елтън Джон
В последно време повечето творци, артисти и хора на изкуството са лишени от публични изяви заради разразилата се пандемия от COVID-19. Повечето от тях са намерили начин да забавляват техните почитатели с изпълнения на живо чрез популярните платформи. Също така се правят и интервюта с известни личности онлайн. Много от звездите правят и влогове, с които зачекват актуални теми от ежедневието. Един от тях е и суперзвездата Елтън Джон, който е доста активен в тази сфера и споделя всичко от света на шоубизнеса, както и неща, които го впечатляват или са го впечатлявали през годините. Един от последните влогове на звездата е на тема музикални магазини. Във видеото той споменава любимите си магазини и какво го е впечатлило в тях.   Rough Trade Ситуирания в западен Лондон музикален магазин е един от любимите на изпълнителя. Той отваря през 1976 и в музикален план е специализиран в пост-пънк жанра, но в него могат да се намерят и други различни стилове. Елтън Джон споменава още, че посещавайки магазина, вие можете да останете там за почти седмица и дори тогава пак ще можете да откривате нови и нови неща.   Red Eye Record Sydney Друг интересен магазин, който е споменат от суперзвездата се казва Red Eye Record. Той споменава, че магазинът му е станал любим по време на тримесечния си престой в Австралия. Едно от най-интересните неща, които се изтъква за музикалния магазин е неговото интересно лого под формата на зачервено око.   Musicland Друг интересен магазин е Musicland. Първият такъв отваря врати през 1955 в Минеаполис Минесота. Там също има сериозен избор от музикални заглавия. През 2001 музикалните магазини под бранда Musicland надхвърлят 1300. Елтън Джон споменава още, че музикалните магазини са били винаги интересни за него. Световно известният изпълнител разкрива как в ранните си години винаги е седял пред прозорците на магазините и е наблюдавал с интерес как са се движели музикалните плочи по грамофоните. Още от Digital: Как да добавим музика в профила си във Facebook  
видео игри
Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Почти сигурно е, че бъдещето на игрите е в облака. PlayStation Now, Microsoft Project xCloud, GeForce Now и Google Stadia са известни гейминг услуги базирани в облака. Чрез тях може да стриймвате игри на вашия телевизор, без да имате нужда от игрова конзола или гейминг компютър, срещу заплащане. Но коя от тези услуги предлага най-добрите игри? Информацията на Make Use Of ще ви помогне да решите коя облачна услуга за стрийминг на видео игри е най-подходяща за вас. Какво е Cloud Gaming? Традиционно играта изисква скъп хардуер. Това може да е гейминг конзола, геймърски компютър или приемник (като Amazon Fire TV или Android TV). При облачните игри вече не се изисква скъп хардуер. Вместо това игрите се предават към вас по интернет, подобно на филм в Netflix. Ето защо е важно да имате бърза и надеждна интернет връзка. Облачните игри по същество ви позволяват да играете игри на всяко устройство. Това може да е телефон или таблет, нетбук или по-стар лаптоп или компютър. Собствениците на Mac могат потенциално да играят компютърни игри, които не са били пуснати за тяхната платформа. Услугите предлагащи стрийминг на видео игри, печелят от месечен абонамент. 1. GeForce Now GeForce Now е облачната гейминг услуга на Nvidia. Тя предлага възможността на потребителите да пускат любимите си заглавия от Steam, Origin и други цифрови платформи за компютри дистанционно, без да е необходимо да разполагат с мощен хардуер. След това те се стриймват на устройството, работещо с GeForce Now. Услугата е достъпна за Windows, macOS, SHIELD TV и Android устройства. Предлага се в Северна Америка и Европа и има две нива на членство: Free и Founders. Free членовете получават стандартен достъп и едночасови сесии, докато Founders плащат по $ 5 на месец за приоритетен достъп до сървъра и разширени сесии. Те продължават до шест часа, с приоритетен достъп до следващата сесия на сървъра. Founders получават и RTX (хардуерно проследяване на лъчите), подобрена графична опция. Предимството на GeForce Now е, че запазвате закупените от вас игри, ако прекратите абонамента си за услугата. 2. PlayStation Now За месечен абонамент от $ 9,99 можете да играете стотици PS4, PS3 и PS2 игри при поискване с PlayStation Now. Над 800 игри могат да се стриймват на PS4 или PC. Просто свържете Dualshock 4 контролера си чрез USB, инсталирайте приложението PlayStation Now за Windows и сте готови да играете. Нови заглавия се добавят всеки месец. 3. Jump Jump е създаден с идеята да стриймва инди-игри на вашия компютър само за $ 4,99 на месец (с 14-дневна безплатна пробна версия). Jump добавя нови игри всеки месец. 70 процента от приходите са за разработчиците на игри. Jump е съвместим с Windows, macOS и Linux. 4. Google Stadia Тази услуга на Google стартира в края на миналата година и предлага някои впечатляващи функции, като 4K стрийминг при 60FPS и две безплатни игри на месец за абонати. Google Stadia включва безжичен контролер и Chromecast Ultra. Chromecast Ultra означава, че игрите могат да се предават директно към вашия телевизор без допълнителен хардуер. Това е доста голямо предимство. Игрите могат да се играят и на Android устройства и персонални компютри. А стриймингът е перфектен при скорости над 40Mbps. 5. Project xCloud Разработен от Microsoft, Project xCloud предава Xbox игри на телефони и таблети с Android. Включени са над 50 игри; всичко, от което се нуждаете, е Bluetooth Xbox One контролер. Предлага се и допълнителен гейминг клип за свързване на вашия Android телефон към контролера. Project xCloud цели да достави Xbox игрите до мобилното ви устройство — това изисква 5Ghz Wi-Fi или 10Mbps мобилен интернет. Project xCloud трябва да стартира в края на 2020 г. Преди това да се случи, можете да се регистрирате за периода на визуализация.   Вижте интересни игри за по-слаби смартфони
музика
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal и Spotify са две от най-големите музикални стрийминг услуги, поради което може би се опитвате да решите коя услуга да изберете. Всяка една от тях има своите плюсове и минуси, а от Make Use Of са се заели със задачата да помогнат на всеки да направи правилния избор за себе си. Музика Грубо казано, Spotify поддържа 50 милиона песни, а Tidal – 60 милиона песни. Тези числа обаче продължават да нарастват, така например от Spotify твърдят, че всеки ден към колекцията си добавят нови 40 000 песни. Разбира се, няма да успеете да изслушате всички тези песни в живота си, така че истинският въпрос се свежда по-скоро до това какво конкретно е на разположение. Но вече и по това отношение няма почти никаква разлика. По-вероятно е даден изпълнител да не е достъпен за нито една стрийминг услуга отколкото само за Spotify или само за Tidal. Ясен победител в тази категория няма. Подкасти и видео И Tidal, и Spotify са музикални стрийминг услуги, но и двете предлагат допълнително съдържание. Spotify предлага подкасти, а Tidal – видеоклипове. Tidal разполага с над 240 000 видеоклипа. Много от тях са музикални видеоклипове, но това не е всичко. Има изключителни изпълнения на живо, визуални албуми, документални филми и интервюта. Tidal също има селекция от подкасти, но считайте това за малък бонус, а не за нещо, за което специално да се регистрирате за услугата. Spotify има някои видеоклипове, но услугата акцентрира върху това че предлага над 500 000 подкаста. Spotify предлага не само всички ваши любими подкасти, но и налива пари в индустрията за закупуване на мрежи и подписване на сделки. Spotify купи подкаст компаниите Gimlet Media, Anchor и The Ringer и подписа ексклузивни споразумения с Джо Роган и Ким Кардашиян Уест. Цена Ако не искате да плащате, Spotify е единствената услуга, която предлага безплатно членство. Можете да слушате целия каталог, но има ограничения: реклами между всеки няколко песни, без възможност за слушане офлайн, без високо качество на звука и ограничения при ползване на мобилни устройства. Цените за Spotify Premium абонамент са следните: - Студенти: $4.99 на месец за един акаунт - Индивидуален акаунт: $9.99 на месец - Два акаунта: $12.99 на месец, акаунтите трябва да са на хора от едно домакинство - Семеен план: $14.99 на месец за до 6 акаунта на хора от едно домакинство Услугата е една и съща, без значение какъв план ще изберете, избора ви трябва да зависи от това колко акаунта са ви необходими. Tidal няма безплатна опция. Абонаментните планове са в зависимост от качеството на звука. Ценовите планове са следните: - Premium: $9.99 на месец, стандартно качество на звука, един акаунт - Family Premium: $14.99 на месец, стандартно качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство - HiFi: $19.99 на месец, високо качество на звука, един акаунт - Family HiFi: $29.99 на месец, високо качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство Студентите могат да получат Premium абонамент за $ 4,99 на месец или HiFi - за $ 9,99 на месец. Военнослужещите могат да получат Premium абонамент за $ 5,99 на месец или HiFi – за $ 11,99 на месец. Що се отнася до цената, Spotify и Tidal са подобни услуги и двете предлагат изгодни отстъпки. И все пак Spotify е победител, заради безплатния си план. Интерфейс Tidal и Spotify имат много сходни интерфейси. На десктопа навигирате вляво, избирате съдържание в основния прозорец и използвате аудио контролите в долната част. На страниците на отделните изпълнители можете да видите албумите им, синглите им и компилациите, заедно с подобни изпълнители. Що се отнася до намирането на музика, и двете услуги имат отлична функция за търсене, заедно с възможността да сърфирате по жанр, настроение, класации и популярност. По отношение на големия брой плейлисти, Spotify печели. Услугата много държи да слушате нейните плейлисти, които са както курирани, така и създадени автоматично въз основа на вашите навици на слушане. Spotify е добре известен с плейлиста си „Discover Weekly“, който е неочаквано добър в препоръчването на песни, които биха ви харесали, но вероятно не сте чували преди. Всичко това е без значение, ако знаете какво искате да слушате така или иначе, но ако искате да откривате нови изпълнители от целия свят, Spotify е вашето приложение за музика. Поддържани платформи Tidal и Spotify са налични на много устройства – Windows и macOS за настолни компютри, Android и iOS за мобилни устройства, интелигентни телевизори и услуги като Chromecast и Roku, системи за забавления при автомобилите и високоговорители като Sonos. Spotify обаче има предимство, тъй като поддържа и игрови конзоли, интелигентни дисплеи и има интеграция с приложения като Discord, Tinder, Waze и други. Качество на звука Tidal и Spotify предлагат различни нива на качество на звука в зависимост от вашия абонамент и настройки. Платените абонаменти на Spotify предлагат 320 kbps, докато безплатните – 160 kbps. Любителите на музика предпочитат Tidal. Докато стандартният абонамент се движи със същата скорост като Spotify, планът HiFi е мястото, където нещата стават интересни. Този план предлага музика без загуба на качеството в 16-битов FLAC формат. Във връзка с качеството, информацията от медията е, че Tidal си партнира с Master Quality Authentication, за да предостави „записи с гарантирано качество директно от основния източник“. Качеството е достъпно за хиляди албуми, обозначени със символа „M“.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Google Drive
Бъг в Google Drive позволява на хакерите да инсталират зловреден софтуер
Бъг в Google Drive позволява на хакерите да инсталират зловреден софтуер
Облачните услуги са практично решение, което позволява да синхронизираме файлове между мобилните устройства. Копирането на снимка от смартфона и споделянето на екрана на лаптопа изисква само няколко кликвания. Google Drive е добър пример платформа, която синхронизира мултимедийната колекция и документите в облака.  Специалисти по сигурността, обаче откриха уязвимост в облачната услуга, която може да изложи на риск потребителите. Този бъг може да се използва от разстояние за кражба на файлове, но също и за разпространение на вируси, чрез представянето на фалшиви копия на актуални документи. Тестовете показват, че почти всеки файлов формат в Google Drive може да бъде хахнат по този начин.  Инсталирането на програмата подканя да изтеглите стара версия на Google Drive, която използва модифициран код, за да качи зловреден софтуер на устройствата След като попадне в хард диска можете да очаквате редица проблеми и незабелязано изтегляне на лична информация съхранявана в Google Drive, съобщава AndroidHeadlines.     Наличната информация разкрива, че проблема е свързан с "Manage Versions" функционалността на облачната услуга. Тази секция позволява да се ъплоудват и управляват различните файлови формати на документите в Google Drive. Активирането на функцията подканя потребителите да ъпдейтнат стари версии на разширенията към файловете, но всъщност инсталират програма разработена от хакери. По този начин дори легитимните копия на документите могат да се заменят със зловреден софтуер и да инфектират съответното устройство. Добрата новина е, че Google вече са информирани и работят над пач, който да отстрани този неприятен проблем в приложението.Все пак подобни данни ни разкриват нагледно как дори най-популярните услуги, които използваме всеки ден могат да бъдат жертва на хакери.  Google Drive е ключов елемент от екосистемата на Google, който има важна роля за популярността на Android. Бъдете много внимателни, когато актуализирате своите приложения, особено ако видите подозрителни уведомления на началния екран.   Още от Digital: 5 полезни приложения за Google Drive, които си заслужава да пробвате
TikTok
TikTok са платили $800 млн., за да използват Google Cloud
TikTok са платили $800 млн., за да използват Google Cloud
TikTok e приложението, на което в голяма степен дължим популяризирането на формата за споделяне на кратки видео клипове. Потребителите могат да добавят забавни ефекти. както и да добавят любими парчета като фон. Една от най-харесваните функции е опцията за запис на видео дует в TikTok.  Moбилното приложение се утвърди като добре познат бранд в целия свят и вече има повече от 1.5 млрд. потребители. Това е доста впечатляващо, като се има предвид, че TikTok не оперира на територията на Китай. През последните няколко седмици, обаче възникнаха неочаквани проблеми, довели до спирането на приложението в Индия.  Нарастващото неодобрение към китайското правителство, обаче може да доведе до спиране на TikTok и на атрактивния американския пазар. Подобна възможност се обсъжда на високо равнище и вече ви информирахме, че САЩ също искат да забранят TikTok. Разбира се създателите на приложението от ByteDance се надяват да избегнат тази възможност и да продължат да са достъпни за своите фенове в страната.     Основна критика срещу TikTok e начина, по който съхранява личната информация на потребителите. САЩ обвиняват приложението, че предоставя достъп до данните на китайското правителство. Другият елемент, който ByteDance трябва да подобрят е качеството на съдържанието и респективно премахването и блокирането на неподходящо съдържание.  ТikTok вече е обект на подобни разследвания, а сега разбираме, че са подписали стратегическо партньорство с Google в сферата на облачните услуги. Според данни на TheInformation продължителността на споразумението им е три години, като TikTok са се съгласили да платят повече от $800 млн., за да използват Google Cloud през този период. Всъщнос това не е първото подобно партньорство на Google, които още през 2017г. потвърдиха, че ще си партнират със Snapchat и ще им доставят облчани услуги в следващите пет години. Финансовите параметри на сделката надхвърлиха $2 млн. Oт Google ще продължат да опитват да разширят влиянието си на китайския пазар, който може да се превърне в допълнителен източник на приходи за компанията.   Oще от Digital: Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
Google Voice
5 страхотни неща, които може да се направят с Google Voice
5 страхотни неща, които може да се направят с Google Voice
Google Voice е безплатна телефонна услуга, която ви позволява да изпращате и получавате обаждания и текстови съобщения от мобилното си устройство или компютър. С помощта на Google Voice можете дори да създадете VoIP телефон. С други думи, Google Voice революционизира начина, по който извършваме телефонни обаждания - като ни позволява да комбинираме домашния, личния и бизнес телефона си в едно устройство. За щастие, Google Voice е изключително лесна за използване услуга. След като се регистрирате за акаунт в Google Voice, изберете нов телефонен номер и въведете текущия си телефонен номер. След това можете да започнете да се обаждате от номера си в Google Voice. Можете дори да свържете един или повече от телефоните си с номера си в Google Voice. По-долу ще откриете 5 страхотни неща, които може да се направят с Google Voice и от които според makeuseof е добре да се възползваме. 1. Интегриране на Google Voice за всички мобилни разговори и текстови съобщения Една от основните характеристики на услугата е способността ѝ да пренасочва разговори към един или много телефони. След като се регистрирате в Google Voice, инсталирайте мобилното приложение на телефона си. Google Voice предлага интегрирани мобилни приложения както за Android, така и за iPhone. Веднага след като инсталирате Voice на телефона си, можете да проверите гласовата си поща, да изпращате и получавате обаждания или текстови съобщения, както и да проверявате баланса на текущата си сметка. Най-важното е, че можете да получавате обаждания на мобилния си телефон от вашия номер в Google. Можете също да набирате номера от мобилния си телефон чрез приложението и хората ще виждат номера на вашия Google Voice, а не номера на мобилния ви телефон. Трябва само да се обадите с номера си в Google Voice и обаждането ви ще бъде направено през вашия акаунт в Voice. Защо това е полезно? Представете си, че стартирате нов бизнес и искате уникален номер, от който можете да насочвате към различни телефони в зависимост от това кой се обажда. 2. Автоматично написване на всяко гласово съобщение Ако не искате или не можете да слушате гласова поща, Google Voice осигурява транскрипция на гласовата поща. Това ви позволява да четете съобщенията, вместо да ги слушате. Google Voice може също да изпрати тези написани гласови съобщения на вашия имейл. За да се уверите, че тази функция е включена, отидете в настройките на Google Voice, Settings –> Voicemail и включете опцията Get voicemail via email. В допълнение към получаването на транскрипции на гласова поща по имейл, можете също да проверите гласовите си съобщения или от вашия компютър, или от телефона си. 3. Запис на телефонен разговор Когато имате входящо повикване, отговорете и натиснете числото 4, за да запишете разговора на вашия iPhone, Android устройство, компютър или таблет.  Когато започнете да записвате, вие и обаждащият се ще чуете съобщение, че записването е започнало. Няма налична транскрипция за записани разговори, така че ще трябва да влезете в своя гласов акаунт, да се насочите към гласовите си съобщения и да прослушате разговора. Можете дори да го изтеглите като MP3 файл. 4. Персонализиране на Google Voice Можете да промените начина, по който Voice обработва и маршрутите на телефонните ви разговори. По същество действа като личен секретар - телефонно табло, което може да бъде или просто, или сложно, така както го искате. Старата версия на Google Voice ви позволява да задавате различни поздрави за гласовата поща за различни обаждащи се. Въпреки че тази функция не е налична с новата версия на Google Voice, все пак можете да използвате поздрави, като използвате Legacy Version на Google Voice. Отворете Legacy Version от компютъра си и се насочете към менюто Google Voice в горния ляв ъгъл на вашия екран. В долната част на менюто кликнете върху Legacy Google Voice, за да го отворите. Под Settings –> Groups, можете да създадете група и да редактирате отделни настройки, както е показано по-горе. 5. Филтриране на спама Google Voice има филтър за нежелани обаждания и текстови съобщения. Когато Google подозира, че телефонният номер е за спам, той ще прехвърли всички гласови съобщения, обаждания и текстови съобщения в папката ви със спам. Можете да включите тази функция, като отворите Settings –> Security и включите Filter Spam.   Вижте 5 функции, които всеки бизнес телефон трябва да има
музикални услуги
Вече можем да съхраняваме над 10 000 песни в Spotify
Вече можем да съхраняваме над 10 000 песни в Spotify
От музикалната платформа Spotify са премахнали лимита на това колко песни можете да добавите към личните си библиотеки, което означава, че можете да запишете колкото се може повече песни и албуми. Преди тази промяна потребителите можеха да използват до 10 000 песни в личната си библиотека. Това изглеждаше недостатъчно при положение, че искате да напълните библиотеката си с различни албуми и компилации.   Достигайки ограничението от 10 000 заглавието Spotify ви изпращаше съобщение, в което ви оповестяват, че няма да можете да качвате повече песни. В този случай вие трябваше да премахнете някои песни или албуми. Techradar споменават, че потребителите на Spotify искат прекратяване на това ограничение от години, въпреки че компанията твърди, че по-малко от 1% от потребителите са достигнали тази бройка. Очевидно този 1% е важен за стрийминг платформата и възможността да запишете неограничен брой песни в личната си библиотека със сигурност ще успокои най-отдадените потребители на Spotify. Има обаче и няколко неща, който от Spotify поменават. Например това, че все още ще можете да изтеглите само 10 000 песни на пет различни устройства за офлайн слушане и че плейлистите все още ще бъдат ограничени до 10 000 заглавия.   Въпреки това най-вероятно компанията ще поправи този проблем и съвсем скоро ще можете да пълните своите плейлисти с неограничен брой песни. Предполага се, че това ще отнеме малко време, но пък към този момент и това, което компанията е актуализирала е радост за своите над 286 милиона редовни потребителя. Още от Digital: Какво да направим, ако не можем да изтеглим музиката си от Spotify
споделяне на файлове
Три лесни начина да споделим папка в Dropbox
Три лесни начина да споделим папка в Dropbox
Cloud услугата Dropbox е доста често използвана за споделяне на файлове и папки. Например, ако имате пълна папка, която искате да направите достъпна за други хора. В този случай можете да създадете връзка и да я изпратите до вашите колеги, приятели и др. Имате възможност дори да добавяте допълнителни файлове в папката и те ще бъдат видими от всеки, с който сте я споделил. BusinessInsider ни показват три различни начина, по които да споделяте папки в Dropbox.   Първият начин е през вашия уеб браузър. Щом влезнете в сайта на Dropbox напишете вашето потребителско име и парола. Върху панела за навигация в лявата част натиснете „Files”. Намерете папката, която искате да споделите и преместете курсора на мишката върху нея. Когато се появи бутона “Share” щракнете върху него. Ако искате да споделите папката с конкретни хора, можете да добавите техните имейл адреси и натиснете пак „Share”. Можете и да създадете линк, който да споделите в различните чат приложения.   Ето и как да го направите от приложението за компютър. Отворете папката Dropbox. Намерете папката, която искате да споделите, след което натиснете върху нея десен бутон. Изберете „Share” от падащото меню. Ще ви се появи прозорец, в който можете да изберете дали да го споделите чрез имейл адрес или да създадете линк.   Ако използвате мобилното приложение, то тогава след като отворите приложението изберете папката “Files”, която се намира долу в ляво. Като я отворите изберете трите точки, които седят под папката. Пак ще се отворят опциите за копиране на линк или споделяне чрез имейл. Тук вече е ваш избора как точно ще го споделите. Още от Digital: Facebook вече улеснява споделянето на снимки и видео в Google Photos  
стрийминг услуги
Как да използвате стрийминг услуга за аларма от смартфон с Android
Как да използвате стрийминг услуга за аларма от смартфон с Android
Kaкъв по-добър начин да стартирате деня си от това да чуете любимо парче? Можете да изберете мелодия, която да настроите за аларма. Тази функция се поддържа от Android, но е ограничена единствено до  файловете, които съхранявате в устройството си.   Много по-добре ще бъде, ако са достъпни всички песни, албуми и плейлисти, които слушате в стрийминг услугите. Всъщност това вече е възможно.  юНовата версия на Google Clock приложението е най-лесният вариант да избирате от милиони парчета в Spotify и YouTube Music, с които да се събудите рано сутрин. Функцията позволява да настроите плейлиста за аларма и така песента за аларма ще се сменя всеки ден. Можете и да използвате и създадените от Spotify плейлисти в приложението. Дори и да нямате Google Clock на смартфона може да го дръпнете безплатно от Google Play. Друго интересно предимство на използването на плейлиста за тази цел е, че може да спрете алармата и да продължите да слушате парчетата. Имайте предвид, че ще ви трябват премиум акаунти в Spotify и YouTube Music, за да използвате функцията. Ето как да го направите, според HowToGeek:     Как да използвате песни от Spotify като аларма    1. Oтворете Google Clock приложението на смартфона     2. Натиснете иконата с форма на звънец под някоя от алармите. 3. Така ще стартирате "Alarm Sound" менюто с настройки. 4. В горния пален за навигация ще видите наличните опции. 5. Изберете "Spotify" раздела.      6. След това е нужно да верифицирате акаунта си в музикалната услуга. 7. Изберете "Connect" бутона в долния десен ъгъл.     8. Най-вероятно ще видите допълнителен прозорец, който иска съответните разрешения 9. Натиснете "Agree" след като направите избора си, за да свържете Spotify с Google Clock. 10. Oт раздела "Spotify" в Alarm Sound Settings ще видите списък с препоръчвани плейлисти. 11. Сред тях са “Wide Awake”, “Wake Up and Smell the Coffee” и “Wake Up! Work Out!” 12. Когато изберете плейлиста е добре да знаете, че песните ще се сменят в "Shuffle" режим.     Как да използвате YouTube Music като аларма   1. Инсталирайте YouTube Music на смартфона. 2. Регистрирайте акаунт или се логнете в профила. 3. Отворете Google Clock приложението, за да синхронизирате профилите.  4. Изберете "Alarm Sound" секцията.     5. Кликнете върху "YouTube Music" раздела в средната част на горния панел. 6. Плейлистите ви ще бъдат разделени в категории като “Relaxation”, “Today’s Hits” и “Pop Music”. 7. В горната част ще видите списъка с артисти и албуми, които слушате най-често в своя профил.      8. Секцията "Favorites" ще ви покаже парчетата и албумите, които най-често слушате. 9. "Your Mix" е специален раздел с автоматична селекция на музика базирана на вашите предпочитания 10. Вградената търсачка позволява лесно да откриете съдържание в YouTube Music колекцията си.   Oще от Digital: Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
Spotify
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Шведската компания, която разработва стрийминг услугата публикува официално финансовите си резултати за първото тримесечие на годината. Данните са любопитни и разкриват, че Spotify продължават да бъдат предпочитана платформа въпреки несигурността около коронавируса. Приходите генерирани от услугата през първото тримесечие достигат до €1.85 млрд., което е почти идентична стойност с прогнозите за $1.86 млрд. Дивидентите от притежавана акция са -€0.20 вместо предвидените -€0.49. Това определено е един от най-добрите индикатори за представянето на Spotify през този период. Въпреки това компанията намали своите прогнози за финансовите резултати през фискалната година от €7.65 млрд. до €8.05 млрд. вместо очакваните €8.19 млрд., съобщава BusinessInsider. В изявление пред инвеститорите от компанията направиха интересно изказване, че "всеки ден от седмицата вече изглежда като уикенд". Аналогията е направена с доборото им представяне през първото тримесечие на годината, което изненада дори самата компания. Освен всичко останало и времето, което прекарваме в Spotify също се е увеличило за периода.     В момента услугата има активна потребителска база от 286 млн. души, което е с 3 млн. повече от първоначалните прогнози. Успоредно с това Spotify могат да се похвалят, премиум акаунтите вече са 130 млн., което е минимално увеличение от прогнозираните от анализаторите 129 млн. броя. Тези цифри показват, че социалната изолация не само не е навредила, а дори напротив е оказала положително въздействие върху компанията през януари-март 2020г. В някои държави се забелязва спад в популярността на Spotify, но той не е достаъчно сериозен да повлияе на цялостното им представяне в свеотвен мащаб. Рекламните приходи, обаче са засегнати от коронавируса и намаляват с повече от 20% за избрания период. Това се случва през последните три седмици от март и вероятно ще обхване и по-голямата част от настоящия месец. Все пак на тримесечна база от Spotify увеличават със 17% приходите си от реклами до €148 млн. спрямо същите показатели преди години. Компанията притежава кешов капитал от  €1.8 млрд. и не е увлеичила задлъжността си през първото тримесечие.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
DMCA.com Protection Status