Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
3 резултата за управление на пароли
сигурност
Най-добрите инструменти за управление на пароли
Най-добрите инструменти за управление на пароли
Всички трябва да използват мениджър на пароли, смятат от nytimes. Това е най-важното нещо, което можете да направите, заедно с двуфакторно удостоверяване, за да защитите вашите данни. Повечето мениджъри на пароли използват едни и същи основни функции - те генерират и съхраняват пароли. Но за да отделят най-добрите сред тях от медията са използвали следните критерии: 1. Добра защита на вашите пароли Добрият мениджър на пароли трябва да използва силно криптиране, за да защити вашите данни когато са в компютъра ви, на сървъра на доставчика на услугата както и когато вашите данни се придвижват от компютъра до сървърите и обратно. 2. Неограничено съхранение на парола Всеки платен мениджър на пароли трябва да може да съхранява неограничен брой пароли и други записи. Има достатъчно безплатни услуги, които предлагат неограничено място за съхранение, така че не трябва да правите компромис с това. 3. Синхронизиране между устройства (без ограничения за броя на устройствата, които можете да използвате) Вероятно имате повече от едно устройство, което използвате всеки ден - домашния компютър, служебния компютър, телефона и лаптопа. Добрият мениджър на пароли трябва да предложи облачно синхронизиране, така че паролите ви да са достъпни на неограничен брой устройства. 4. Съвместимост Добрият мениджър на пароли работи почти на всичко, независимо от това какъв хардуер и софтуер използвате вие ​​и вашето семейство.  5. Лесни настройки и употреба Мениджърът на пароли трябва да ви улесни, а не да ви отчае да използвате подобен вид услуги.  6. Инструменти за коригиране на вашите проблеми със сигурността Той трябва да може да идентифицира слаби, повторно използвани и компрометирани пароли и трябва да ви даде ясни и лесни за следване указания за промяната им. 7. Поддръжка за биометрични данни за вход Ако вашият телефон, таблет или лаптоп има четец на пръстови отпечатъци или камера за сканиране на лица, трябва да можете да отключите мениджъра си на пароли с това, а не с парола или ПИН код. 8. Цена Платените мениджъри на пароли обикновено струват между 20 и 60 долара годишно за ползване от един човек. Мениджърите на пароли, които предлагат семейни планове, обикновено покриват четирима или пет души за още един долар или два отгоре на месец, така че те са добра сделка, дори ако семейството ви има само двама души. Въпреки че мениджърите на пароли обикновено рекламират месечна абонаментна цена, тези цени обикновено се таксуват годишно. 9. Споделяне на парола Добрият мениджър на пароли трябва да улеснява сигурното споделяне на данните за вход за акаунти, до които може да се наложи да имат достъп много хора с някой друг, на когото имате доверие. Например, сайтове за плащане на сметките на вашето семейство или споделен имейл и социални медийни сметки за малък бизнес. Тази функция е често срещана при платените мениджъри на пароли, но рядка при безплатните. 10. Допълнителни функции Мениджърът ви на пароли трябва да бъде преди всичко добър мениджър на пароли. Но най-добрите предлагат и допълнителни инструменти за подобряване на вашата сигурност, като генератор на кодове за двуфакторно удостоверяване или сигурно онлайн съхранение на поверителни файлове. Повечето от тях също предлагат автоматично попълване на формуляри. 1Password 1Password разполага с лесни за използване инструменти, които работят на Windows компютри, Mac, Chromebook, iPhone, iPad, Android устройства и основните уеб браузъри. Неговата функция Watchtower ви помага да идентифицирате и променяте слаби, повторно използвани или компрометирани пароли, а 1Password ви превежда през лесен за разбиране и следване процес на коригиране на тези пароли. 1Password защитава вашите пароли със силно криптиране и добри практики за сигурност. Bitwarden В безплатната версия на Bitwarden липсват някои функции, достъпни в 1Password, като проверка на паролата, доклади за нарушения и 1 GB криптирано хранилище. Освен това, ако използвате Bitwarden за първи път може да изпитате затруднение. Работата с този мениджър не е толкова интуитивна. Но безплатната версия на Bitwarden предлага основните функции, които ви трябват за един мениджър на пароли, включително възможността да синхронизирате колкото искате пароли между толкова устройства, колкото притежавате, поддръжка за софтуерно двуфакторно удостоверяване и споделяне между двама души с отделни данни за вход. Bitwarden работи на същите устройства и като 1Password, така че можете да го използвате с всеки компютър, телефон, таблет или браузър. Можете лесно да надстроите до Bitwarden Premium за $ 10 годишно или да експортирате паролите си в 1Password, ако решите да смените услугата. Независимо от мениджъра на пароли, който използвате, важно е да защитите данните си със силна главна парола.   Вижте 8 полезни съвета за създаване и запомняне на сигурни пароли  
сигурност
7 полезни неща, които могат да правят мениджърите на пароли
7 полезни неща, които могат да правят мениджърите на пароли
Мениджърите на пароли са важен инструмент, които е добре да имате във вашия цифров арсенал. Те станаха изключително популярни благодарение на това, че са лесни за използване и много полезни - управляват дългите ви пароли, така че не трябва да ги помните. Но мениджърите на пароли могат да направят много повече за вас от това.   От Make Use Of разкриват 7 полезни, но малко използвани функции на инструментите за управление на пароли. Тези функции не са достъпни за всеки мениджър на пароли, но повечето услуги като LastPass ги предлагат.   1. Водене на бележки Мениджърите на пароли могат да бъдат използвани като сигурни, пълноценни приложения за водене на бележки. Бележките могат да се категоризират, маркират, търсят и дори споделят с други, независимо дали използвате един и същ мениджър на пароли. Също така повечето от тях позволяват импортиране и експортиране на тези файлове, ако планирате да сменяте мениджъра си на пароли. Имате и опции за защита с парола за отделни бележки.     2. Съхраняване на файлове При някои мениджъри на пароли можете също така да прикачвате документи и изображения към бележките си. Данните, които качвате, са криптирани както и самите бележки и могат да бъдат достъпни от мобилните или настолните клиенти на услугата. Също така прикачените файлове могат да съдържат и описания и можете да ги отделите в отделни папки или категории като визитни картички. Мястото за съхранение обаче се заплаща. Например, безплатният план на LastPass има ограничение от 50 MB.     3. Автоматично попълване на формуляри Едни от най-пренебрегваните помощни програми, предлагани от повечето мениджъри на пароли, са профилите за попълване на формуляри. Благодарение на тях избягвате досадното попълване на онлайн формуляри. За целта трябва да въведете данните си в общ формуляр в мениджъра на пароли и тази информация ще се използва за автоматично попълване на формулярите, които срещате докато сърфирате в мрежата. Профилите за попълване на формуляри обикновено са достъпни на настолни и мобилни устройства и обикновено са разположени в навигационната лента.     4. Сърфиране в мрежата Много от мобилните приложения за управление на пароли имат вграден, сигурен браузър за по-безопасно сърфиране в интернет. Тези браузъри обикновено са интегрирани с компонента за автоматично попълване на мениджъра на пароли. Това означава, че не е необходимо да се притеснявате за въвеждането на идентификационни данни или попълването на формуляри, докато ги използвате. Освен това, те разполагат с всички стандартни помощни програми, които очаквате от един модерен браузър, включително няколко поддържане на повече табове, възможността да заявявате десктоп версия на уебсайт, отметки и др.   5. Генериране на случайни пароли Постоянно се налага да измисляме сложни пароли, за да гарантираме сигурността на личните си данни. Вашият мениджър на пароли може да върши тази тежка задача вместо вас. Някои услуги като LastPass дори имат възможност да генерират пароли, които могат да се произнасят. Нещо повече, можете да регулирате тяхната дължина, да укажете кой тип знаци са позволени и да зададете други филтри.     6. Диагностициране на вашата сигурност Мениджърите на пароли могат също да диагностицират вашата сигурност, като проверят колко надеждни са вашите пароли. Проверяват се няколко фактора, като честотата на използване на една и съща парола, дължина на паролите, последно актуализиране и др. След като сканирането приключи, резултатът ще ви е от полза да разберете на кои профили се налага да обърнете малко внимание, за да ги подсигурите.     7. Задаване на контакти при спешни случаи Контактите за спешна помощ могат да се конфигурират и при мениджъра ви на пароли. Това ви дава възможност да предложите достъп на приятел или членове на семейството в случай на спешност. Тези хора разбира се няма да могат да влизат в профила ви по всяко време. Когато контакт за спешна помощ поиска достъп, ще бъдете предупредени. Ако не отхвърлите заявката, идентификационните ви данни се споделят и контактът ще може да вижда всичките ви запазени пароли.     Вижте 4 безплатни мениджъри на пароли  
приложения
Кое е най-доброто приложение за управление на пароли
Кое е най-доброто приложение за управление на пароли
Инструментите за управление на пароли са сред най-полезните и важни, които човек може да използва, но огромен брой хора все още не ги използват. Каква е причината за това не е ясно, но голяма част от потребителите са на мнение, че те струват скъпо. Всъщност, много от най-добрите мениджъри на пароли имат безплатни версии.   Точно както и LastPass, а според cnet това е най-доброто приложение за управление на пароли, тъй като има една функция, която повечето други приложения предлагат само ако си платите. Безплатната версия на LastPass осигурява всяка функция, от която повечето хора се нуждаят, а Premium версията е много достъпна, с цена от $ 2 на месец.    Мениджърът на пароли е криптирана база данни на всичките ви пароли. Така вместо да се опитвате да запомните всичките си пароли и услугите, за които отговарят, трябва да запомните само една: тази за отключване на LastPass.   Мениджъри на пароли са 1Password, Dashlane, Keeper, Password Vault, Sticky Password и много други, които са наистина добри. Но безплатната версия на LastPass поддържа синхронизация на паролите. Това означава, че имате достъп до вашите данни на телефона, таблета и компютъра – удобство, което не е за пренебрегване.   Сред останалите функции на LastPass са възможност за генериране на силна парола, автоматично попълване на формуляри, криптирано съхранение на кредитни карти (за по-лесно пазаруване онлайн), споделяне на пароли и т.н.   Разбира се, не всичко е идеално. Ще ви бъде нужно време да свикнете да работите с LastPass, тъй като инструментът не е от най-лесните за използване, освен това трябва да преминете през процеса на импортиране на съществуващите ви пароли, тоест тези, които вече използвате.   А ако сте потребител на iOS 12, ще откриете, че докато LastPass може да попълва съществуващите пароли във вашите приложения, платформата не му позволява автоматично да улавя нови такива, което означава, че трябва ръчно да ги добавите като се регистрирате за нови сайтове и услуги. Но тези малки несъвършенства не мога да помрачат цялостното удобство, което осигурява това приложение. Вашата цел като интернет потребител трябва да бъде да използвате различна, надеждна парола за всяко приложение, сайт и услуга, а мениджърите на пароли са единственият практически начин да направите това.   Какво повече предлага платената версия на LastPass? Получавате няколко допълнителни функции – споделяне на пароли, приоритетна техническа поддръжка и 1GB криптирана памет – все неща, които не са съществено важни за повечето потребители. Единственото изключение е аварийният достъп, което означава, че можете да настроите профила си, така че съпруг или член на семейството да имат достъп до паролите ви в случай на нужда. LogMeOnce е друг много надежден мениджър на пароли, който също поддържа синхронизиране на паролите в безплатната си версия.   Вижте колко често трябва да сменяме паролите си  
DMCA.com Protection Status