Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
40 резултата за уеб сайтове
уеб сайтове
EC: Потребителите трябва да дадат съгласието си да бъдат следени от "бисквитките" в Интернет
EC: Потребителите трябва да дадат съгласието си да бъдат следени от "бисквитките" в Интернет
ЕС продължават да са много стриктни към технологичните компании и начина, по който обработват личните данни на потребителите. Много скоро можем да станем свидетели на сериозна промяна в начина, по който работят уеб сайтовете на континента. Причината е становище на Върховния съд на ЕС, че сегашната система за използване на бисквитки в интернет не е валидна. В случая става въпрос за предварително попълнените полета за съгласие с тази политика на сайтовете.   Най-висшият съдебен орган на ЕС поддържа мнението, че всеки потребител е необходимо изрично да се съгласи преди дадена страница да започне да следи активността му в интернет. В момента това се случва, след като вече се генерират данни от уеб сайтовете, които се използват за таргетиране на реклами. Въвеждането на подобно правило може да създаде редица правни проблеми за собственици на уеб сайтове в интернет, ако не спазват новите разпоредби, съобщава TechRadar.     В момента виждаме банер за бисквитките, в който можем да се съгласим като кликнем съответния бутон, за да отворим съдържанието в страницата. Тази практика, обаче вече няма да бъде валидна, което ще затрудни опитите на собствениците на сайтове да получат съгласието ни да следят активността ни по този начин. Потребителите трябва не само да дадат съгласието си, но също така да получат повече информация за бисквитките, включително колко време ще са активни и с кого споделят събраните лични данни.   Още от Digital: Как да изтрием бисквитките в уеб браузъра  
социални мрежи
Уеб сайтовете в ЕС вече ще искат разрешение преди да споделят личните ни данни с бутона Facebook Like
Уеб сайтовете в ЕС вече ще искат разрешение преди да споделят личните ни данни с бутона Facebook Like
Класическият бутон "Like" е една от многото причини за внушителната популярност на Facebook в ежедневието ни. Благодарение на него всеки от нас може само с едно кликване на бутона да сподели интересна публикация в профила си. Именно заради това можете да откриете "Like" бутон позициониран в съдържанието в на практика всяка една страница в интернет. Всички сме свикнали да виждаме този символ, но малцина се замислят, че бутона може да се превърне в риск за сигурността на потребителите.   Най-висшата инстанция на  Съд на ЕС сега постанови, че собствениците на уеб сайтове, които вграждат "Like" бутона трябва да поискат изричното съгласие от потребителите. Това е провокирано от съображение за сигурност свързано със споделянето на лични данни за всеки от нас със социалната мрежа. Целият този процес е необходимо да е максимално прозрачен и да следва стриктно европейското законодателство и действащите регулаторни рамки на континента. ЕС искат да даваме съгласието си, дори когато не натискаме бутона.     Решението на Съда на Европейския съюз, който е базиран в Люксембург става факт малко след като германската служба за защита на потребителите заведе дело срещу Fashion ID. Това е популярна онлайн верига за търговия на дребно в страната, която нарушава законите на ЕС със своя социален плъгин. Германският съд поиска насоки от по-висшата инстанция и в крайна сметка получи като отговор решението, че Facebook и уеб сайтовете споделят съвместна отговорност.   Oще от Digital: Как ни влияе натискането на бутона Like във Facebook
Google
Google вече индексира повече мобилни уеб сайтове, отколкото декстоп страници
Google вече индексира повече мобилни уеб сайтове, отколкото декстоп страници
Всеки път, когато Google индексира страница в интернет обръща внимание на редица фактори. Алгоритмите на компанията ги обработват в реално време и определят начина, по който ще се покаже в търсачката. От известно време насам Google толерират изцяло страниците, които са оптимизирани за мобилни устройства, тъй като все повече хора се логват в интернeт от смартфоните. Именно това е причината да  се стимулират собствениците на страници да ги направят по-достъпни за мобилни устройства.   По всичко личи, че усилията им в тази насока са постигнали желаните резултати. В официална публикация в своя бог от Google потвърдиха, че вече индексират повече мобилни страници, отколкото тези оптимизирани за десктоп компютрите. Това е категорично доказателство за сериозна промяна в навиците на потребителите. От друга страна този тренд не е изненадващ, защото почти всеки човек разполага със смартфон и може лесно да провери и открие желаната от него информaция в интернет, когато е в движение.      Компанията също така предлага своята помощ и редица съвети, с които собствениците на сайтове да ги оптимизират за смартфоните. Google смятат, че с течение на времето тази функция ще е абсолютно задължителна за всяка страница в интернет. В крайна сметка това би улеснило както търсещия информация потребител, така и този, който му поднася желанието данни в своя уеб сайт.      Oще от Digital: 20 полезни съвета за приложенията на Google
Google
Google вече позволяват да регистрираме уеб сайтове с домейн .аpp
Google вече позволяват да регистрираме уеб сайтове с домейн .аpp
Google е една от компаниите, която инвестира сериозни средства и се грижи за качеството на съдържанието в интернет. Технологичният гигант вече започна да приема регистрации за уеб сайтове, които завършват на ".app". Тук е момента да ви припомним, че Google купиха правата над този домейн преди три години. Цената, която бе платена от компанията за притежанието на ".app" е oт порядъка на $25 млн. Досега никой не разполагаше с информация какви са плановете на Google за бъдещото използваме на домейна ".app", предаде TheVerge.   Интересът към това име е огромен, заради близкото му значение с думата "Application" и е свързан с желанието на водещи разработчици да регистрират собствени сайтове, които завършват на ".app". За в бъдеще това ще е възможно и Google вече приемат регистрации с този домейн, който твърдят, че е един от първите, който въведе изискването за криптиране на информацията с HTTPS протокола. Според данните на анализаторите в момента около 32% от съдържанието в интернет не е базирано на този стандарт и е изложено на по-голям риск от различни заплахи.     Данните разкриват, че всеки собственик на уеб сайт ще може да го регистрира през Early Access Program програмата на компанията. Това може да стане до 7-ми май като след това в зависимост от интереса на потребителите към ".app" домейна Google ще преценят дали да удължат този срок. Всеки желаещ да регистрира страница с този домейн в GoDaddy, Google Domains или name.com платформите. до 7-ми май. Времето ще покаже дали .app има потенциала да стане толкова популярен домейн от ".com" или ".оrg".   Oще от Digital: Как да възстановим Google профила си в случай на проблем
Google
Следващата цел на Google е да направи технологията АМP стандарт за всички
Следващата цел на Google е да направи технологията АМP стандарт за всички
Google AMP e иновативна концепция, чиято единствена цел е да увеличи скоростта на зареждане на страниците в интернет на мобилната устройства. Името е съкращение от Accelerated Mobile Pages (AMP), като идеята е всеки път, когато въведете URL адрес да бъдете пренасочвани не към действителния уеб сайт, а към негово копие съхранявано в сървърите на Google. По този начин страницата се отваря много по-бързо, но също така пести мобилен трафик, тъй като отваря само основните компоненти на уеб сайта. Google AMP вече се използва от доста популярни платформи в интернет.   Този стандарт има редица предимства, но продължава да бъде ограничават от един голям проблем, а именно, че Google AMP се поддържа само от водещи уеб сайтове като Google, Twitter, Bing, Baidu и др, предаде Engadget. В крайна сметка това означава, че потребителите няма как да използват технологията за бързо зареждане на URL адресите във всички уеб сайтове в интернет. Google са наясно със ситуацията и вече са започнали да работят над нов проект, който да отстрани проблема и да позволи на повече страници да бъдат лесно оптимизирани за AMP.   Целта на компанията е да направи Google AMP водещ уеб стандарт за всички сайтове в интернет. Google стартират нова кампания, с която да отстранят някои недостатъци на технологията, които сега пречат да бъде интегрирана в повече страници. Разработчиците ще имат достъп до нов пакет от софтуерни инструменти, с които да адаптират AMP към своите уеб сайтове. Google вече са започнали процедури за стандартизиране на AMP в редица регулаторни органи и агенции по цял свят и да го превърнат в широкодостъпна технология за всички страници в интернет.   Вижте Google AMP ще ни позволи да отвяряме по-бързо уеб страниците от Gmail
интернет
Как да се справим с агресивната политика на уеб сайтовете
Как да се справим с агресивната политика на уеб сайтовете
Уебсайтовете често прибягват до агресивни тактики, за да ни ангажират вниманието. Много сайтове стартират видеоклип, без да ни питат дали искаме или не. Други настояват да ни изпращат известия, трети ни питат дали искаме да се регистрираме и т.н.   За щастие съществуват начини за борба с тези неприятни изживявания. Един от тях е да използвате браузъра Chrome, смятат от CNet.   Автоматично стартиране на видеа Последната версия на Safari добави настройка, която деактивира всички видеоклипове с автоматично пускане, но Chrome все още няма такава настройка. Можете обаче да активирате експерименталната функция в Chrome, която прави това.   Въведете chrome://flags/#autoplay-policy в URL бара на Chrome. В резултат ще се отвори списъка с функции на Chrome, които Google тества, но все още не са включени официално в браузъра. За „Autoplay policy“ изберете „Document user activation is required“ и след това кликнете върху бутона „Relaunch Now“.   Искания за уведомление Има начин да забраните на сайтовете да ви питат за това. В Chrome, отворете Settings, превъртете надолу до дъното и кликнете върху „Advanced“. В секцията „Privacy and security“ кликнете върху „Content Settings“. След това кликнете върху „Notifications“ и после върху плъзгача за да преминете от „Ask before sending“ на „Blocked“.   Досадни предложения Със сигурност многократно сте срещали сайтове, които досадно предлагат на всички посетители да се абонират за бюлетин, да ги харесат във Facebook или да оставят съобщение в Twitter. Друг път пък докато четете интересна статия, пред очите ви изскача банер, който понякога дори не може да бъде затворен. Разширението BehindTheOverlay предлага решение на тези проблеми.   Вижте 5 приложения, които гарантират сигурността ни в Интернет
Google
Google вече дава приоритет на мобилните сайтове, за да осигури по-добри резултати от смартфоните
Google вече дава приоритет на мобилните сайтове, за да осигури по-добри резултати от смартфоните
Потребителите вече използват предимно смартфоните, за да търсят в интернет и тази тенденция ще продължи да се развива с пълна сила през 2018г. В контекста на тези процеси Google планират да започнат да толерират страниците, които имат оптимизиран за мобилни джаджи дизайн за сметка на традиционните десктоп версии. Това означава не само, че потребителите ще могат по-удобно и бързо да откриват желаната от тях информация, но също, че търсачката ще дава по-висок рейтинг на уеб сайтовете с мобилен дизайн, информира AndroidAuthority.   Алгоритмите на компанията вече ще индексират и използват данните от тези страници при обработване на заявките на потребителите. По този начин търсачката ще ни показва още по-релевантни резултати всеки път, когато търсим информация от смартфона. Google вече започват да променят филтрите си, които за в бъдеще ще толерират мобилните версии на страниците и скоро тези промени ще обхванат всички уеб сайтове в интернет. Собствениците на страници с мобилен дизайн не е необходимо да предприемат никакви действия.      Google ще обръщат специално внимание на това дали мобилните уеб сайтове ъплоудват редовно качествено съдържание, като текст, снимки и видео. Търсачката ще следи структурата на публикациите и изисква метаданните да са достъпни в двете версии на страниците. Не е задължително мобилната версия на уеб сайта да има буквата "m" в URL-адреса, тъй като Google ще се ориентира по самото съдържание. В заключение ще отбележим, че новите промени целят да предоставят по-добри резултати за крайните потребители.   Вижте Google ще улесни производителите на смартфони като добави поддръжка на две SIM карти в Android
Google Chrome
Google Chrome вече ще ни информира с нотификации за най-актуалните новини
Google Chrome вече ще ни информира с нотификации за най-актуалните новини
Google Chrome периодично ни предлага различни нови функции, с които улеснява работата ни. Инженерите на компанията непрестанно експериментират с различни подобрения, които накрая стават част от финалните версии на уеб браузъра. В един от тестовите канали на Chrome за Android се появиха детайли за нова нотификация за смартфоните, която показва ексклузивни новини. Тя ще показва актуална информация за инциденти, природни бедствия и други важни данни за района, в който се намирате.   Новата функция ще се синхронизира в реално време с облачните сървъри на Google и ще ни показва най-полезните новини, които се случват около нас. Google искат да ни информират не само за неприятни инциденти, но също с интересна и актуална информация свързан с нещата, които ни заобикалят. Въпросната система за нотификации вече се тества не само за десктоп, но и също за Android версията на браузъра, предаде AndroidPolice. Самите уведомления ще се синхронизират през Gmail акаунтите ни.   Това означава, че нотификациите ще се ъпдейтват в реално време на всички устройства, които използваме. Функцията е на разположение за разработчиците в Canary канала на Google Chrome. Ако тестовете продължават да са успешни можем да сме сигурни, че уведомленията за ексклузивни новини ще станат част от официална версия на браузъра. Идеята на Google да ни показва персонализирано съдържание за локацията, в която се намираме може да е доста полезна в различни ситуации.   Вижте пет начина да подобрим работата на Google Chrome
интернет
Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Рекламите са най-досадното нещо в интернет за много хора. Независимо от мнението ви е факт, че форматите онлайн маркетинг стават все по-ангажиращи. Това не е случайно, тъй като Google и Facebook генерират приходи основно от реклама и разпространяват съобщенията си в почти всички уеб сайтове. Разбира се има програми за блокиране, с които можете да го скриете, но въпреки това рекламите ще продължат да са изключително популярни в интернет.   Мащабно проучване на експерти от Zenith разкриват много любопитни детайли за актуалните трендове в този сегмент. Според данните от изследването за първи път от две десетилетия насам интернет няма да бъде най-бързоразвиващия се сектор в глобалния пазар на реклама, съобщава guardian.co.uk. Това ще се случи през следващата година, твърдят от Zenith. Конкретните им прогнози са, че приходите от интернет рекламите няма да се увеличат с повече от 10% през 2020г.     Това означава, че ще станем свидетели на най-слабия ръст в този сектор от почти 20 години. За последно подобни резултати са отчетени през 2001г. В контраст с тези прогнози се очаква най-динамичния сектор в световния рекламен пазар да бъдат филмовите реклами. Увеличението ще е от порядъка на 12% през следващата година. Ако прогнозите се окажат достоверни за първи път от почти две десетилетия интернет няма да бъде най-сериозния фактор за развитието на тази индустрия през 2020г.   Още от Digital: Браузърите Opera, Vivaldi и Brave няма да блокират софтуера за спиране на реклами, както Google Chrome
Google
Функцията Swipe to Visit позволява да отваряме много бързо уеб сайтове в Google Images от смартфона
Функцията Swipe to Visit позволява да отваряме много бързо уеб сайтове в Google Images от смартфона
Google са разработили нова функция с името "Swipe To Visit", която ще улесни работата на потребителите. Целта на този инструмент е да ви спести време, докато търсите съдържание от смартфона. Следващият път, когато опитвате снимка в Google Images ще има как с едно плъзгане на пръста да отворите директно уеб сайта, който я е качил в интернет.   Новата функция също така е базирана на технологията Google AMP, която е предназначена да ускори зареждането на страници на мобилните устройства. Подобни иновации със сигурност ще улеснят работата на доста хора. Ето и какво да направите, за да изпробвате сами "Swipe To Visit" на смартфона, според CNet:   1. Отворете предпочитания уеб браузъра от смартфона. 2. Въведете желаната от вас заявка за търсене и изберете "Images". 3. Кликнете върху снимка, която привлече вниманието ви. 4. След като го направите ще видите "Preview" таб на уеб сайта в долния ъгъл. 5. Плъзнете пръста си нагоре върху екрана, за да отворите страницата.     След като заредите страницата можете да продължите да скролвате и разглеждате съдържанието. Необходимо е едно движение да затворите уеб сайта или да го запазите за гледане по-късно. Този лесен трик ще ви улесни като спести излишни кликвания на екрана от смартфона, докато търсите снимки в интернет.   Oще от Digital: Осем начина да спрем Google да ни следи
Google
Google вече позволява да регистрираме ".page" домейни  в Интернет
Google вече позволява да регистрираме ".page" домейни в Интернет
Вероятно сте забелязали, че днес домейните в интернет са ограничени предимно до съкращения като ".com", ".org" и ".net". Има и много страници, които използват името на държавата, в която оперират като ".bg", ".co.uk" и др. Toзи тип домейни, обаче представляват друга категория. Последните данни на AndroidPolice разкриват, че Google възнамеряват да ускорят навлизането на страници, използващи домейна ".page". Oфициалните регистрации ще стартират до броени дни.    Ако всичко върви по план след 9 октомври всеки потребител или представител на бизнеса ще има възможността да регистрира на свое име уеб сайт, който завършва на ".page". Припомняме ви, че в началото на годината Google започнаха да приемат регистрации за домейни, които окончават на ".аpp". Така компанията се опитва да осигури по-голямо разнообразие и да позволи на собствениците на страници в интернет да са малко по-креативни в избора на име за  уеб сайтовете.       В момента можете да подадете молба за регистрация на домейн в GoDaddy за около $10,99. Другият голям провайдер Name.com все още не е публикувал официално цените, но със сигурност ще бъдат сходни. За кратко време са регистрирани стотици домейни ".page" предимно с имена на известни личности, които собствениците им вероятно се надяват да продадат на по-късен етап със завидна печалба. Въпрос на време е да видим първите сайтове с ".page" в интернет.   Още от Digital: Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
уеб сайтове
Уеб сайтовете скоро ще позволят да се логваме със сензори за пръстов отпечатък
Уеб сайтовете скоро ще позволят да се логваме със сензори за пръстов отпечатък
Moдерните смартфони поддържат различни биометрични методи за сигурност, с които да предпазват сигурността на личните ни данни. Дори устройствата от средния ценови клас вече имат сензори за пръстов отпечатък. Следващата голяма тенденция за флагманите с Android е въвеждането на различни системи за сканиране на лицето. Тук е момента да отбележим, че тези функции засега са ограничени за мобилните устройствa и не могат да се използват от десктоп версиите на уеб сайтовете, но това скоро ще се промени.   Представителите на W3C организацията, която управлява уеб стандарти като HTML и CSS, заедно с FIDO Alliance комбинираха усилия в разработването на система с името "Fast ID Online", информира SlashGear. Концепцията им е да превърнат сензорите за отпечатък в най-разпространения метод за идентификация в интернет, тъй като дори най-старите компютри могат да осигурят поддръжка за подобна технология и да я направят съвместима с повечето страници в интернет.    FIDO Alliance и W3C съвместно ще създадат необходимата софтуерна платформа, която да гарантира подобна съвместимост. Интеграцията на подобна функция ще се превърне и в подходяща алтернатива на паролите, които днес използваме масово за логин в уеб сайтовете. Очаква се до няколко месеца да започнем да използваме подобни системи за логин до любимите ни страници в интернет. Въвеждането на функцията зависи и от разработчиците на всички водещи браузъри и мобилни приложения.    Още от Digital: Как да отворим уеб сайт, който не се отваря нормално
Gmail
Google AMP ще ни позволи да отваряме по-бързо уеб страниците от Gmail
Google AMP ще ни позволи да отваряме по-бързо уеб страниците от Gmail
Вече ви информирахме какво е Google AMP и как работи. Това е проект предназначен да ускори зареждането на страници от мобилните устройства. За целта няма да бъдете пренасочени към действителния уеб сайт, а към негово копие, което се съхранява на сървърите на Google. В крайна сметка AMP ускорява отварянето на страницата и слага край на проблема с мобилните версии на мобилните версии, които не са проектирани добре и зареждат бавно дори при бърза връзка към интернет. Скоро тази функция ще е налична и за Gmail.   Компанията е стартирала Preview програмата AMP for Email, която е налична за разработчиците и ще ни позволи да използваме още повече интерактивни действия в профилите си. Самите разработчици ще могат в реално време да ъпдейтват своите уиджети и да вграждат в тях функции, с които да си взаимодействаме с уеб сайтовете директно от имейла, предаде AndroidHeadlines. По този начин ще се улесни работата на потребителите без да се налага да отварят допълнителни раздели в уеб браузъра.      Интеграцията на Google AMP зависи от собствениците на уеб сайтове. Големи платформи като Pinterest и Booking.com вече работят над поддръжка за AMP for Email и вероятно примера им ще бъде последван от други популярни услуги. Потребителите например ще могат да кликнат върху снимка в имейла си и да я видят по същия начин, както ако отварят официалната страница на Pinterest. Oсновното предимство на Google AMP е, че намалява времето за зареждане на страниците и до края на годината ще е достъпна за Gmail.   Вижте пет нови приложения и разширения в Gmail, които е добре да пробвате
Google
Google ще продължи да толерира уеб сайтовете, които не искат да се индексират в търсачката
Google ще продължи да толерира уеб сайтовете, които не искат да се индексират в търсачката
Google се озова в центъра на мащабно антитръстово разследване на Федералната търговска комисия в САЩ, което ги принуди да променят някои от своите бизнес практики. В това число влизат премахването на ограниченията за AdWords, които пречат на рекламодателите да стартират мултиплатформени кампании. Google също така се съгласиха да предоставят на собствениците на уеб сайтове инструмент, с който да се откажат съдържанието им да бъде показвано в търсачката.   Този съдебен конфликт и гореизброените промени влезнаха в сила официално още преди пет години. Юридическият ангажимент на Google да спазва изискванията на Федералната комисия за търговия и да ги прилага, обаче изтече на 27 декември, предаде Engadget. Все пак Google потвърдиха, че няма да променят своята стратегия и ще продължат и за в бъдеще да спазват правилата, които бяха одобрени през 2012г.   Алгоритмите на компанията няма да бъдат променяни и така Google ще уважи правото на уеб сайтовете, които не искат да се показват в резултатите от търсене. По този начин ще се гарантира нужната свобода и гъвкавост за разработчиците и авторите на съдържание. Все пак изтичанего на споразумението, обаче означава, че ако Google променят мнението си и започнат да показват съдържание от страница, която досега не е била индексирана това няма да наруши установените правила.   Вижте три начина за получаване на по-точни резултати когато търсим с Google
уеб сайтове
Как уеб сайтовете могат да проследят активността ни в Интернет
Как уеб сайтовете могат да проследят активността ни в Интернет
Използването на антивирусна програма, сложни пароли за различните ни профили и софтуер за блокиране на реклами са само някои неща, които можем да направим, за да се предпазим в интернет. Независимо колко се стараем, обаче никога не можем да бъдем сигурни, че сме напълно защитени. Добър пример в това отношение е доклад на изследователи от Princeton University, което разкрива, че дори най-популярните уеб сайтове в интернет следят активността на потребителите. Това включва страници, които проверяваме многократно всеки ден.    Според прочуването уеб сайтовете без знанието на потребителите генерират поверителна информация за тях. Оказва се, че с подобни методи страниците могат да си осигурят достъп до неща като пароли, потребителски имена, медицински досиета, кредитни карти и др. Всичко това се компрометира само от сърфирането ни в интернет и не изисква инсталация на зловреден софтуер или друга програма от подобен тим, предаде TheConversation. Данните илюстрират по-добър начин колко сме уязвими в интернет.   Aктивирането на Incognito и Do Not Disturb режими също не помага да останем анонимни, докато сърфираме в любимите си сайтове. За да го направят водещите страници в интернет използват услуги от трети страни, които следят как навигираме в тях. Това означава къде кликваме, дали отваряме определена снимка във Full Screen, какво натискаме в падащото меню и др. Още по-неприятното е, че цялата тази информация означава, че външни хора могат да имат достъп до поверителната ни информация.   Вижте пет приложения, които гарантират сигурността ни в Интернет
Internet
5 забавни игри скрити в уеб сайтовете
5 забавни игри скрити в уеб сайтовете
Ние използваме някои уебсайтове толкова редовно, че те са станали неразделна част от интернет за нас.   Можете ли да си представите интернет без Google? Или без видеоклиповете в YouTube? Ако е така, трябва да проверите колко добре познавате тези сайтове. От Make Use Of  разкриват 5 забавни игри скрити в популярни уеб сайтове.   1. Google Feud Когато започнете да въвеждате заявка в полето за търсене на Google, търсачката прави няколко предложения, които автоматично завършват ключовите ви думи. Това може да са интересни предложения или направо смешни. Вие можете ли да предположите какво Google ще ви предложи?   Google Feud е забавна игра, в която трябва да познаете първите 10 предложения за автоматично допълване на Google за всяка фраза. Изберете от четирите категории (култура, хора, име, въпроси), за да получите непълна фраза. Напишете как смятате, че Google ще завърши фразата и вижте дали сте познали. Автоматичните допълнения не винаги са само от една дума, така че не се страхувайте да бъдете креативни.   2. YouTube A to Z За десетата годишнина на YouTube през 2015 година компанията направи страхотна игра. Бяха избрани 26 от най-популярните видеоклипове на сайта и бяха създадени въпроси към тях. Във всеки кръг трябва да познаете коя икона съответства на въпроса. Въпросът не е ясен, затова тествайте знанията и интелигентността си. Ако познаете, YouTube ще покаже въпросния видеоклип и ще преживеете хубавите моменти.   3. The Wiki Game Ако обичате Wikipedia, бъдете готови да прекарате много време в тази игра. Ще ви бъде дадена тема и страница от Wikipedia, с която да започнете. Вашата цел е да преминете от първата страница към темата, като използвате възможно най-малко връзки (не повече от шест). Не само че може да тествате общите си познания, но също така ще откриете странни или интересни статии от Wikipedia.   4. The IMDb Plot Keyword Game Ако сте фен на филмите, тогава има някои страхотни сайтове, с които да се забавлявате. Сайтът The IMDb Plot Keyword Game е един от тях. Използват се ключови думи, за да се опише всеки филм, а вие трябва да отгатнете филма въз основа на тях и да въведете името му в полето горе.   5. The IMDb Game Тази игра изисква двама или повече играчи. Един от играчите казва името на някой актьор и търси неговия профил в IMDb. Трябва да превърти надолу където ще види "Known For", тук са изброени четири филма. Другите играчи трябва да познаят тези филми. След две правилни предположения, този който задава въпросите трябва да разкрие годините на излизане на другите два филма.   Вижте 7 игри, които можете да играете в браузъра на смартфона си