Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
36 резултата за уеб сайтове
Google
Google вече индексира повече мобилни уеб сайтове, отколкото декстоп страници
Google вече индексира повече мобилни уеб сайтове, отколкото декстоп страници
Всеки път, когато Google индексира страница в интернет обръща внимание на редица фактори. Алгоритмите на компанията ги обработват в реално време и определят начина, по който ще се покаже в търсачката. От известно време насам Google толерират изцяло страниците, които са оптимизирани за мобилни устройства, тъй като все повече хора се логват в интернeт от смартфоните. Именно това е причината да  се стимулират собствениците на страници да ги направят по-достъпни за мобилни устройства.   По всичко личи, че усилията им в тази насока са постигнали желаните резултати. В официална публикация в своя бог от Google потвърдиха, че вече индексират повече мобилни страници, отколкото тези оптимизирани за десктоп компютрите. Това е категорично доказателство за сериозна промяна в навиците на потребителите. От друга страна този тренд не е изненадващ, защото почти всеки човек разполага със смартфон и може лесно да провери и открие желаната от него информaция в интернет, когато е в движение.      Компанията също така предлага своята помощ и редица съвети, с които собствениците на сайтове да ги оптимизират за смартфоните. Google смятат, че с течение на времето тази функция ще е абсолютно задължителна за всяка страница в интернет. В крайна сметка това би улеснило както търсещия информация потребител, така и този, който му поднася желанието данни в своя уеб сайт.      Oще от Digital: 20 полезни съвета за приложенията на Google
Google
Google вече позволяват да регистрираме уеб сайтове с домейн .аpp
Google вече позволяват да регистрираме уеб сайтове с домейн .аpp
Google е една от компаниите, която инвестира сериозни средства и се грижи за качеството на съдържанието в интернет. Технологичният гигант вече започна да приема регистрации за уеб сайтове, които завършват на ".app". Тук е момента да ви припомним, че Google купиха правата над този домейн преди три години. Цената, която бе платена от компанията за притежанието на ".app" е oт порядъка на $25 млн. Досега никой не разполагаше с информация какви са плановете на Google за бъдещото използваме на домейна ".app", предаде TheVerge.   Интересът към това име е огромен, заради близкото му значение с думата "Application" и е свързан с желанието на водещи разработчици да регистрират собствени сайтове, които завършват на ".app". За в бъдеще това ще е възможно и Google вече приемат регистрации с този домейн, който твърдят, че е един от първите, който въведе изискването за криптиране на информацията с HTTPS протокола. Според данните на анализаторите в момента около 32% от съдържанието в интернет не е базирано на този стандарт и е изложено на по-голям риск от различни заплахи.     Данните разкриват, че всеки собственик на уеб сайт ще може да го регистрира през Early Access Program програмата на компанията. Това може да стане до 7-ми май като след това в зависимост от интереса на потребителите към ".app" домейна Google ще преценят дали да удължат този срок. Всеки желаещ да регистрира страница с този домейн в GoDaddy, Google Domains или name.com платформите. до 7-ми май. Времето ще покаже дали .app има потенциала да стане толкова популярен домейн от ".com" или ".оrg".   Oще от Digital: Как да възстановим Google профила си в случай на проблем
Google
Следващата цел на Google е да направи технологията АМP стандарт за всички
Следващата цел на Google е да направи технологията АМP стандарт за всички
Google AMP e иновативна концепция, чиято единствена цел е да увеличи скоростта на зареждане на страниците в интернет на мобилната устройства. Името е съкращение от Accelerated Mobile Pages (AMP), като идеята е всеки път, когато въведете URL адрес да бъдете пренасочвани не към действителния уеб сайт, а към негово копие съхранявано в сървърите на Google. По този начин страницата се отваря много по-бързо, но също така пести мобилен трафик, тъй като отваря само основните компоненти на уеб сайта. Google AMP вече се използва от доста популярни платформи в интернет.   Този стандарт има редица предимства, но продължава да бъде ограничават от един голям проблем, а именно, че Google AMP се поддържа само от водещи уеб сайтове като Google, Twitter, Bing, Baidu и др, предаде Engadget. В крайна сметка това означава, че потребителите няма как да използват технологията за бързо зареждане на URL адресите във всички уеб сайтове в интернет. Google са наясно със ситуацията и вече са започнали да работят над нов проект, който да отстрани проблема и да позволи на повече страници да бъдат лесно оптимизирани за AMP.   Целта на компанията е да направи Google AMP водещ уеб стандарт за всички сайтове в интернет. Google стартират нова кампания, с която да отстранят някои недостатъци на технологията, които сега пречат да бъде интегрирана в повече страници. Разработчиците ще имат достъп до нов пакет от софтуерни инструменти, с които да адаптират AMP към своите уеб сайтове. Google вече са започнали процедури за стандартизиране на AMP в редица регулаторни органи и агенции по цял свят и да го превърнат в широкодостъпна технология за всички страници в интернет.   Вижте Google AMP ще ни позволи да отвяряме по-бързо уеб страниците от Gmail
интернет
Как да се справим с агресивната политика на уеб сайтовете
Как да се справим с агресивната политика на уеб сайтовете
Уебсайтовете често прибягват до агресивни тактики, за да ни ангажират вниманието. Много сайтове стартират видеоклип, без да ни питат дали искаме или не. Други настояват да ни изпращат известия, трети ни питат дали искаме да се регистрираме и т.н.   За щастие съществуват начини за борба с тези неприятни изживявания. Един от тях е да използвате браузъра Chrome, смятат от CNet.   Автоматично стартиране на видеа Последната версия на Safari добави настройка, която деактивира всички видеоклипове с автоматично пускане, но Chrome все още няма такава настройка. Можете обаче да активирате експерименталната функция в Chrome, която прави това.   Въведете chrome://flags/#autoplay-policy в URL бара на Chrome. В резултат ще се отвори списъка с функции на Chrome, които Google тества, но все още не са включени официално в браузъра. За „Autoplay policy“ изберете „Document user activation is required“ и след това кликнете върху бутона „Relaunch Now“.   Искания за уведомление Има начин да забраните на сайтовете да ви питат за това. В Chrome, отворете Settings, превъртете надолу до дъното и кликнете върху „Advanced“. В секцията „Privacy and security“ кликнете върху „Content Settings“. След това кликнете върху „Notifications“ и после върху плъзгача за да преминете от „Ask before sending“ на „Blocked“.   Досадни предложения Със сигурност многократно сте срещали сайтове, които досадно предлагат на всички посетители да се абонират за бюлетин, да ги харесат във Facebook или да оставят съобщение в Twitter. Друг път пък докато четете интересна статия, пред очите ви изскача банер, който понякога дори не може да бъде затворен. Разширението BehindTheOverlay предлага решение на тези проблеми.   Вижте 5 приложения, които гарантират сигурността ни в Интернет
Google
Google вече дава приоритет на мобилните сайтове, за да осигури по-добри резултати от смартфоните
Google вече дава приоритет на мобилните сайтове, за да осигури по-добри резултати от смартфоните
Потребителите вече използват предимно смартфоните, за да търсят в интернет и тази тенденция ще продължи да се развива с пълна сила през 2018г. В контекста на тези процеси Google планират да започнат да толерират страниците, които имат оптимизиран за мобилни джаджи дизайн за сметка на традиционните десктоп версии. Това означава не само, че потребителите ще могат по-удобно и бързо да откриват желаната от тях информация, но също, че търсачката ще дава по-висок рейтинг на уеб сайтовете с мобилен дизайн, информира AndroidAuthority.   Алгоритмите на компанията вече ще индексират и използват данните от тези страници при обработване на заявките на потребителите. По този начин търсачката ще ни показва още по-релевантни резултати всеки път, когато търсим информация от смартфона. Google вече започват да променят филтрите си, които за в бъдеще ще толерират мобилните версии на страниците и скоро тези промени ще обхванат всички уеб сайтове в интернет. Собствениците на страници с мобилен дизайн не е необходимо да предприемат никакви действия.      Google ще обръщат специално внимание на това дали мобилните уеб сайтове ъплоудват редовно качествено съдържание, като текст, снимки и видео. Търсачката ще следи структурата на публикациите и изисква метаданните да са достъпни в двете версии на страниците. Не е задължително мобилната версия на уеб сайта да има буквата "m" в URL-адреса, тъй като Google ще се ориентира по самото съдържание. В заключение ще отбележим, че новите промени целят да предоставят по-добри резултати за крайните потребители.   Вижте Google ще улесни производителите на смартфони като добави поддръжка на две SIM карти в Android
Google Chrome
Google Chrome вече ще ни информира с нотификации за най-актуалните новини
Google Chrome вече ще ни информира с нотификации за най-актуалните новини
Google Chrome периодично ни предлага различни нови функции, с които улеснява работата ни. Инженерите на компанията непрестанно експериментират с различни подобрения, които накрая стават част от финалните версии на уеб браузъра. В един от тестовите канали на Chrome за Android се появиха детайли за нова нотификация за смартфоните, която показва ексклузивни новини. Тя ще показва актуална информация за инциденти, природни бедствия и други важни данни за района, в който се намирате.   Новата функция ще се синхронизира в реално време с облачните сървъри на Google и ще ни показва най-полезните новини, които се случват около нас. Google искат да ни информират не само за неприятни инциденти, но също с интересна и актуална информация свързан с нещата, които ни заобикалят. Въпросната система за нотификации вече се тества не само за десктоп, но и също за Android версията на браузъра, предаде AndroidPolice. Самите уведомления ще се синхронизират през Gmail акаунтите ни.   Това означава, че нотификациите ще се ъпдейтват в реално време на всички устройства, които използваме. Функцията е на разположение за разработчиците в Canary канала на Google Chrome. Ако тестовете продължават да са успешни можем да сме сигурни, че уведомленията за ексклузивни новини ще станат част от официална версия на браузъра. Идеята на Google да ни показва персонализирано съдържание за локацията, в която се намираме може да е доста полезна в различни ситуации.   Вижте пет начина да подобрим работата на Google Chrome
Google
Eто как ще изглежда новият дизайн на логин страниците на Google
Eто как ще изглежда новият дизайн на логин страниците на Google
Google започнаха да информират милоните си потребители, че много скоро ни очаква промяна в начина, по който изглеждат Sing-In страниците в популярни услуги като Gmail. Новият дизайн е вдъхновен от интерфейса на Android и от браузъра Google Chrome. Потребителите отново ще трябва да въвеждат имейл, парола или телефонен номер, за да удостоверят самоличността си. Двуфакторната автентикация също ще е достъпна за хората, които я използват.   Функционалността на Sign-In страниците на Google ще е същата, тъй като компанията обмисля единствено да промени техния дизайн, предаде VentureBeat. Родриго Пайва, който е продуктов мениджър на технологичния гигант уточни, че до няколко седмици новият интерфейс ще е достъпен за всички акаунти. Google вече започнаха да изпращат нотификации до потребителите, с които да ги информират за плановете си и да ни спести изненадата, когато видим за първи път различната визия.    Промяната на дизайна има за цел не само да ни улесни, но и да направи Sign-in страниците по-сигурни. В последните месеци на няколко пъти хакери откриваха как да преодолеят защитата им и да се логнат в Google акаунтите на много хора. Компанията вече е отстранила проблемите, довели до тази ситуация и искат да предотвратят възможността тя да се в повтори. В заключение ще отбележим, че над 1 млрд. потребители всеки месец използват активно услугите на Google.   Вижте какво да очакваме от Google през 2017г.
интернет
Как да изтрием информацията от акаунтите си в Интернет с едно натискане на бутон
Как да изтрием информацията от акаунтите си в Интернет с едно натискане на бутон
Всеки потребител вероятно е искал поне веднъж да изтриете всички данни за своята онлайн активност и да прикрие следите си в интернет. Въпреки популярността на социалните мрежи днес това е по-трудна задача, от когато и да било. Това не означава, че трябва безучастно да продължите да използвате любимите си уеб сайтове и профили в глобалната мрежа. Deseat е името на нова услуга, която е разработена точно за такива случаи, информира TheNextWeb.    Tя е създадена от двама шведски разработчици с имената Виле Далбо и Линус Унебак, които сами са се изправяли пред същия проблем. Именно това ги провокира да направят портал, който позволява да изтриете цялата информация за активността ви в интернет по най-бързия и лесен възможен начин. След като се логнете в своя Google акаунт, тогава Deseat автоматично ще сканира всички мобилни приложения и услуги, които са свързани с него. Потребителите ще видят линкове за изтриване на всички акаунти в тях.    Добре е да знаете, че услугата поддържа Google OAuth протокола, което означава, че няма да има достъп до поверителната ви информация. Единственото, което се изисква от вас е да посочите акаунт и ще получите линкове за изтриване на профилите ви в съответните приложения и социални мрежи. Ако искате да не губите време и сами да тествате възможностите на услугата можете да го направите от този линк.    Вижте четири начина да изтриете личните си данни в Интернет
Google
Google вече позволява да регистрираме ".page" домейни  в Интернет
Google вече позволява да регистрираме ".page" домейни в Интернет
Вероятно сте забелязали, че днес домейните в интернет са ограничени предимно до съкращения като ".com", ".org" и ".net". Има и много страници, които използват името на държавата, в която оперират като ".bg", ".co.uk" и др. Toзи тип домейни, обаче представляват друга категория. Последните данни на AndroidPolice разкриват, че Google възнамеряват да ускорят навлизането на страници, използващи домейна ".page". Oфициалните регистрации ще стартират до броени дни.    Ако всичко върви по план след 9 октомври всеки потребител или представител на бизнеса ще има възможността да регистрира на свое име уеб сайт, който завършва на ".page". Припомняме ви, че в началото на годината Google започнаха да приемат регистрации за домейни, които окончават на ".аpp". Така компанията се опитва да осигури по-голямо разнообразие и да позволи на собствениците на страници в интернет да са малко по-креативни в избора на име за  уеб сайтовете.       В момента можете да подадете молба за регистрация на домейн в GoDaddy за около $10,99. Другият голям провайдер Name.com все още не е публикувал официално цените, но със сигурност ще бъдат сходни. За кратко време са регистрирани стотици домейни ".page" предимно с имена на известни личности, които собствениците им вероятно се надяват да продадат на по-късен етап със завидна печалба. Въпрос на време е да видим първите сайтове с ".page" в интернет.   Още от Digital: Защо покупката и продажбата на домейни е толкова печеливш бизнес
уеб сайтове
Уеб сайтовете скоро ще позволят да се логваме със сензори за пръстов отпечатък
Уеб сайтовете скоро ще позволят да се логваме със сензори за пръстов отпечатък
Moдерните смартфони поддържат различни биометрични методи за сигурност, с които да предпазват сигурността на личните ни данни. Дори устройствата от средния ценови клас вече имат сензори за пръстов отпечатък. Следващата голяма тенденция за флагманите с Android е въвеждането на различни системи за сканиране на лицето. Тук е момента да отбележим, че тези функции засега са ограничени за мобилните устройствa и не могат да се използват от десктоп версиите на уеб сайтовете, но това скоро ще се промени.   Представителите на W3C организацията, която управлява уеб стандарти като HTML и CSS, заедно с FIDO Alliance комбинираха усилия в разработването на система с името "Fast ID Online", информира SlashGear. Концепцията им е да превърнат сензорите за отпечатък в най-разпространения метод за идентификация в интернет, тъй като дори най-старите компютри могат да осигурят поддръжка за подобна технология и да я направят съвместима с повечето страници в интернет.    FIDO Alliance и W3C съвместно ще създадат необходимата софтуерна платформа, която да гарантира подобна съвместимост. Интеграцията на подобна функция ще се превърне и в подходяща алтернатива на паролите, които днес използваме масово за логин в уеб сайтовете. Очаква се до няколко месеца да започнем да използваме подобни системи за логин до любимите ни страници в интернет. Въвеждането на функцията зависи и от разработчиците на всички водещи браузъри и мобилни приложения.    Още от Digital: Как да отворим уеб сайт, който не се отваря нормално
Gmail
Google AMP ще ни позволи да отваряме по-бързо уеб страниците от Gmail
Google AMP ще ни позволи да отваряме по-бързо уеб страниците от Gmail
Вече ви информирахме какво е Google AMP и как работи. Това е проект предназначен да ускори зареждането на страници от мобилните устройства. За целта няма да бъдете пренасочени към действителния уеб сайт, а към негово копие, което се съхранява на сървърите на Google. В крайна сметка AMP ускорява отварянето на страницата и слага край на проблема с мобилните версии на мобилните версии, които не са проектирани добре и зареждат бавно дори при бърза връзка към интернет. Скоро тази функция ще е налична и за Gmail.   Компанията е стартирала Preview програмата AMP for Email, която е налична за разработчиците и ще ни позволи да използваме още повече интерактивни действия в профилите си. Самите разработчици ще могат в реално време да ъпдейтват своите уиджети и да вграждат в тях функции, с които да си взаимодействаме с уеб сайтовете директно от имейла, предаде AndroidHeadlines. По този начин ще се улесни работата на потребителите без да се налага да отварят допълнителни раздели в уеб браузъра.      Интеграцията на Google AMP зависи от собствениците на уеб сайтове. Големи платформи като Pinterest и Booking.com вече работят над поддръжка за AMP for Email и вероятно примера им ще бъде последван от други популярни услуги. Потребителите например ще могат да кликнат върху снимка в имейла си и да я видят по същия начин, както ако отварят официалната страница на Pinterest. Oсновното предимство на Google AMP е, че намалява времето за зареждане на страниците и до края на годината ще е достъпна за Gmail.   Вижте пет нови приложения и разширения в Gmail, които е добре да пробвате
Google
Google ще продължи да толерира уеб сайтовете, които не искат да се индексират в търсачката
Google ще продължи да толерира уеб сайтовете, които не искат да се индексират в търсачката
Google се озова в центъра на мащабно антитръстово разследване на Федералната търговска комисия в САЩ, което ги принуди да променят някои от своите бизнес практики. В това число влизат премахването на ограниченията за AdWords, които пречат на рекламодателите да стартират мултиплатформени кампании. Google също така се съгласиха да предоставят на собствениците на уеб сайтове инструмент, с който да се откажат съдържанието им да бъде показвано в търсачката.   Този съдебен конфликт и гореизброените промени влезнаха в сила официално още преди пет години. Юридическият ангажимент на Google да спазва изискванията на Федералната комисия за търговия и да ги прилага, обаче изтече на 27 декември, предаде Engadget. Все пак Google потвърдиха, че няма да променят своята стратегия и ще продължат и за в бъдеще да спазват правилата, които бяха одобрени през 2012г.   Алгоритмите на компанията няма да бъдат променяни и така Google ще уважи правото на уеб сайтовете, които не искат да се показват в резултатите от търсене. По този начин ще се гарантира нужната свобода и гъвкавост за разработчиците и авторите на съдържание. Все пак изтичанего на споразумението, обаче означава, че ако Google променят мнението си и започнат да показват съдържание от страница, която досега не е била индексирана това няма да наруши установените правила.   Вижте три начина за получаване на по-точни резултати когато търсим с Google
уеб сайтове
Как уеб сайтовете могат да проследят активността ни в Интернет
Как уеб сайтовете могат да проследят активността ни в Интернет
Използването на антивирусна програма, сложни пароли за различните ни профили и софтуер за блокиране на реклами са само някои неща, които можем да направим, за да се предпазим в интернет. Независимо колко се стараем, обаче никога не можем да бъдем сигурни, че сме напълно защитени. Добър пример в това отношение е доклад на изследователи от Princeton University, което разкрива, че дори най-популярните уеб сайтове в интернет следят активността на потребителите. Това включва страници, които проверяваме многократно всеки ден.    Според прочуването уеб сайтовете без знанието на потребителите генерират поверителна информация за тях. Оказва се, че с подобни методи страниците могат да си осигурят достъп до неща като пароли, потребителски имена, медицински досиета, кредитни карти и др. Всичко това се компрометира само от сърфирането ни в интернет и не изисква инсталация на зловреден софтуер или друга програма от подобен тим, предаде TheConversation. Данните илюстрират по-добър начин колко сме уязвими в интернет.   Aктивирането на Incognito и Do Not Disturb режими също не помага да останем анонимни, докато сърфираме в любимите си сайтове. За да го направят водещите страници в интернет използват услуги от трети страни, които следят как навигираме в тях. Това означава къде кликваме, дали отваряме определена снимка във Full Screen, какво натискаме в падащото меню и др. Още по-неприятното е, че цялата тази информация означава, че външни хора могат да имат достъп до поверителната ни информация.   Вижте пет приложения, които гарантират сигурността ни в Интернет
Internet
5 забавни игри скрити в уеб сайтовете
5 забавни игри скрити в уеб сайтовете
Ние използваме някои уебсайтове толкова редовно, че те са станали неразделна част от интернет за нас.   Можете ли да си представите интернет без Google? Или без видеоклиповете в YouTube? Ако е така, трябва да проверите колко добре познавате тези сайтове. От Make Use Of  разкриват 5 забавни игри скрити в популярни уеб сайтове.   1. Google Feud Когато започнете да въвеждате заявка в полето за търсене на Google, търсачката прави няколко предложения, които автоматично завършват ключовите ви думи. Това може да са интересни предложения или направо смешни. Вие можете ли да предположите какво Google ще ви предложи?   Google Feud е забавна игра, в която трябва да познаете първите 10 предложения за автоматично допълване на Google за всяка фраза. Изберете от четирите категории (култура, хора, име, въпроси), за да получите непълна фраза. Напишете как смятате, че Google ще завърши фразата и вижте дали сте познали. Автоматичните допълнения не винаги са само от една дума, така че не се страхувайте да бъдете креативни.   2. YouTube A to Z За десетата годишнина на YouTube през 2015 година компанията направи страхотна игра. Бяха избрани 26 от най-популярните видеоклипове на сайта и бяха създадени въпроси към тях. Във всеки кръг трябва да познаете коя икона съответства на въпроса. Въпросът не е ясен, затова тествайте знанията и интелигентността си. Ако познаете, YouTube ще покаже въпросния видеоклип и ще преживеете хубавите моменти.   3. The Wiki Game Ако обичате Wikipedia, бъдете готови да прекарате много време в тази игра. Ще ви бъде дадена тема и страница от Wikipedia, с която да започнете. Вашата цел е да преминете от първата страница към темата, като използвате възможно най-малко връзки (не повече от шест). Не само че може да тествате общите си познания, но също така ще откриете странни или интересни статии от Wikipedia.   4. The IMDb Plot Keyword Game Ако сте фен на филмите, тогава има някои страхотни сайтове, с които да се забавлявате. Сайтът The IMDb Plot Keyword Game е един от тях. Използват се ключови думи, за да се опише всеки филм, а вие трябва да отгатнете филма въз основа на тях и да въведете името му в полето горе.   5. The IMDb Game Тази игра изисква двама или повече играчи. Един от играчите казва името на някой актьор и търси неговия профил в IMDb. Трябва да превърти надолу където ще види "Known For", тук са изброени четири филма. Другите играчи трябва да познаят тези филми. След две правилни предположения, този който задава въпросите трябва да разкрие годините на излизане на другите два филма.   Вижте 7 игри, които можете да играете в браузъра на смартфона си
уеб сайтове
Как да станем по-популярни в приложенията и уеб сайтовете за запознанства
Как да станем по-популярни в приложенията и уеб сайтовете за запознанства
Тinder е най-популярната услуга за запознанства, но в интернет можете да откриете много други такива платформи. Ако сте използвали подобни уеб сайтове вероятно сте забелязали, че понякога е доста трудна задача да привлечете голямо внимание към своя профил. Един от съоснователите на Tinder и настоящ главен изпълнителен директор на Bumble, Уитни Уолф разкрива интересни детайли за това как акаунтите ни да бъдат по-популярни сред другите потребители. В интервю за BusinessInsider тя дава важен съвет, който всеки от нас трябва да използва.   Според нея се забелязва интересна тенденция, която може да увеличи с 60% интереса на другите хора към вашия акаунт. В случая тя е свързана с това да отделите малко време, за да персонализирате първото изречение от съобщението, което изпращате. Уолф се придържа към концепцията можете да правят първия ход в подобна форма на комуникация. Така например вместо да използвате просто "Hey" се замислете върху идеята да добавите име на получател или собствена фраза. Крайният резултат е, че ако отделите малко време да го направите ще предизвикате по-голям интерес.   Любопитното е, че според съоснователя на Tinder дори само с тази стъпка бихте станали много по-популярен избор във водещите мобилни приложения с тази цел. Малка проява на хумор или креативна мисъл никога не е излишна и може да ви спечели доста фенове сред уеб сайтове или приложения за запознанства. Най-малкото заради големия брой хора, които използват стандартните "Hey" или "Hello" съобщения, за да започнат разговор. Aко изпозлвате този лесен трик е само въпрос на време да започнете да берете плодовете от него и да започнете да се срещате с много повече непознати личности.   Вижте как да разберем дали любимият ни човек използва услугата за запознанства Tinder
Google
Как Google ще ни предпазват от уеб сайтове със зловредно съдържание в интернет
Как Google ще ни предпазват от уеб сайтове със зловредно съдържание в интернет
Google разполагат с разнообразни филтри, за да откриват зловредно съдържание и уеб сайтове, които го разпространяват в интернет. Добър пример за желанието на компанията да гарантира безопасността ни е услугата "Safe Browsing". Благодарение на нея можем да виждаме нотификации в Google Chrome или директно от резултатите на търсене, че определена страница крие опасности за нас. Алгоритмите на Google успяват бързо да разпознаят много от уеб сайтовете, които го правят, но не могат да уловят всички зловредни страници.    Именно заради това компанията ще заложи на по-различна стратегия, за да се бори още по-успешно срещу заплахите, на които сме изложени всеки ден в интернет, информира AndroidHeadlines. За целта Google ще продължат да извършват мониторинг над потенциално опасни уеб сайтове, дори ако са преминали успешно проверката за сигурност. Ако поне веднъж тази страница е разпространявала зловредно съдържание за в бъдеще ще бъде категоризирана като "Repeat Offender". В този случай ще бъде подложена на нова проверка за период от 30 дни.    Тази продължителност не е случайна. Повечето сайтове, разпространяващи зловредно съдържание не са достатъчно финансово стабилни, за да си позволят спад в трафика за един месец заради начина, по който Google ги индексира. Новата стратегия няма да е свързана със страниците станали жертва на хакери. Вместо това е фокусирана изцяло върху сайтовете, които предлагат зловреден софтуер и линкове, провеждат фишинг атаки или незабелязано инсталират вируси на устройствата ни. Разработчиците също така вече разполагат с инструменти за интеграция "Safe Browsing" към своите мобилни приложения.   Вижте какво съветват инженерите на Google за сигурността ни в Интернет