Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
269 резултата за уеб браузър
уеб браузър
Осем разширения за Google Chrome и Mozilla Firefox излагат на риск данните на 4 млн. потребители
Осем разширения за Google Chrome и Mozilla Firefox излагат на риск данните на 4 млн. потребители
Разширенията за популярните уеб браузъри представляват удобен начин да ги персонализирате и оптимизирате работата им, съобразно личните си предпочитания. Google Chrome и Mozilla Firefox предлагат разнообразна колекция от плъгини и разширения, но дори и това не гарантира, че са напълно безопасни за потребителите. Винаги трябва да бъдем много внимателни какво съдържание инсталираме в уеб браузъра, Експерти по сигурността, ръководени от Сам Джадали откриха осем разширения, които излагат на риск 4 млн. потребители.   Въпросните заглавия незабелязано събират лична информация като детайли за медицинското досие или данни за кредитни карти. Това се случва, чрез линкове, заглавия, URL адресите всеки път, когато взаимодействаме с интерактивното съдържание на дадена страница в уеб браузъра. Повечето от разширенията са копирали историята на сърфиране на потребителите, която след това е ъплоудната в услугата Nacho Analytics. Заглавията са безплатни и са налични за Google Chrome и Mozilla Firefox, предаде TechRadar.     Засегнатата информация включва имейли, съобщения, прикачени файлове GPS локация, данни за интернет покупки и онлайн транзакции.Имената на зловредните разширения включват "HoverZoom", "SpeakIt!", "FairShare Unlock", "SuperZoom", "SaveFrom", PanelMeasurement, "Branded Surveys" и "Panel Community Surveys". Най-много потребители използват "SpeakIt!", където цифрата е над 1.4 млн. докато "FairShare Unlock" е с над 1 млн. инсталации. В същото време "HoverZoom" и "Panel Measurement" са изтеглени от над 800 хил. и 500 хил. души.   Още от Digital: Защо някои уеб браузъри са по-бързи от други
уеб браузъри
Какви са подобренията в Mozilla FIrefox 68
Какви са подобренията в Mozilla FIrefox 68
Mozilla започнаха да разпространяват до потребителите най-новата версия на популярния уеб браузър. Firefox 68 предлага редица подобрения, като основен акцент в актуализацията са устройствата с iOS. Потребителите на компютри също ще могат да се възползват от тях, като например обновения Dark Mode режим. Компанията е внесла някои важни подобрения, които ще улеснят четенето и няма да дразнят очите.   За да постигнат този ефект от Mozilla са променили визията на елементите от интерфейса на уеб браузъра. Досега при използване на "Reader" режима полето за текст беше в черно, но лентите с инструменти и другите менюта в бяло. Firefox 68 слага край на тази концепция и предлага много по-удобен начин да четете и имате достъп до любимото си съдържание. съобщава TechRadar. Oнлайн магазина за приложения също е актуализиран.     Компанията обещава по-бърза скорост на работа, нова система за препоръчванее на съдържание и ъпдейти свързани със сигурността. Собствениците на устройства с iOS ще могат много по-лесно да редактират, запазват и управляват отметките в браузъра. Firefox 68 също така предлага опция бързо да превключвате между мобилната и десктоп версията на уеб сайтовете. Предвидени са и пачове на настоящи бъгове.   Още от Digital: Най-добрите Mozilla Firefox разширения за Android смартфони
Google Chrome
Как да върнете фабричните настройки на Google Chrome
Как да върнете фабричните настройки на Google Chrome
Съществуват много причини да искате да върнете фабричните настройки на уеб браузъра. Най-често това се случва, тъй като разширения или зловреден софтуер променят начина, по който изглежда браузъра. Вероятно ви се е случвало да видите допълнителна лента с инструменти, да е сменена началната страница или да е активирана алтернативна търсачка и др.   В тази ситуация е по-добре да върнете фабричните настройки, отколкото да губите време да настроите отново браузъра, както искате. За да го направите са необходими само няколко кликвания в менюто. Ето какви стъпки да следвате, ако искате да рестартирате настройките на Google Chrome, според HowToGeek:   1. Oтворете менюто на Google Chrome и изберете "Settings". Можете да го направите и с командата "chrome://settings" в адресната лента.     2. След като стартирате "Settings" раздела скролнете до дъното на страницата, докато не видите опцията "Advanced".     3. Намерете функцията "Restore Settings To Their Original Defaults".     4. Tака ще видите нов прозорец, който ви информира за данните, които ще бъдат изтрити.     5. Кликнете върху бутона "Reset Settings", за да финализирате процеса.   Имайте предвид, че по този начин изтривате абсолютно цялата информация за активността ви в Google Chrome. Освен историята на отворените сайтове ще загубите и всички персонализации, които сте направили на началната страница, при отваряне на нов прозорец и др. Ако искате да запазите някои от тях може би трябва да създадете повече от един акаунт и да превключвате между тях.   Oще от Digital: Как лесно да докладваме за съмнителни уеб сайтове в Google Chrome
Google Chrome
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Google вече разпространяват ъпдейт до популярния си уеб браузър който е предназначен предимно за хората, които често пазаруват онлайн. Актуализацията предлага нова функция, която прескача една стъпка и автоматично въвежда данните за дебитната или кредитната карта директно в страницата за покупка. Досега можеше да се възползвате от полезния инструмент за автоматично попълване в Google Chrome, ако сте активирали синхронизирането с Chrome Sync.   Новата версия на уеб браузъра премахва тази стъпка. Единственото, което трябва е да сте логнати в своя Google акаунт. Разбира се необходимо е предварително да сте настроили метод за плащане в профила си. Следващият път, когато пазарувате в интернет ще бъдете подканени само да въведете Card Verification Code (CVC), който ще намерите на гърба на картата ви. Ето как да използвате новата функция, според CNet:     1. Отворете Chrome и заредете страницата "mycaccount.google.com". 2. Кликнете върху "Payment & Subscriptions". 3. Изберете "Manage Payment Methods". 4. Натиснете ""Add A Payment Method" и въведете необходимите данни. 5. Запазете промените със "Save".     Така ще добавите кредитна или дебитна карта към своя профил. Когато извършвате покупка онлайн ще бъдете подканени да въведете тази информация. Кликнете върху "Show Cards Saved In Your Google Account" и изберете предпочитаната карта. Въведете "CVC" номера в задната част и потвърдете с бутона "Confirm", за да завършите поръчката. По този начин ще си спестите ценно време, когато пазарувате онлайн няма да се налага да въвеждате всеки път информацията за картата си.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
Моzilla Firefox Preview
Mozilla Firefox Preview е новият уеб браузър за смартфони с Аndroid на компанията
Mozilla Firefox Preview е новият уеб браузър за смартфони с Аndroid на компанията
Mozilla продължават да изненадват потребителите с премиерата на все по-добри продукти, които акцентират върху бързината и сигурността на личните данни. Така например компанията представи актуализирания мобилен браузър Firefox Focus в края на 2016г. Водещ акцент в приложението е скоростта и вградения софтуер за блокиране на реклами. Firefox Focus е оптимизиран да не натоварва системните ресурси на смартфоните и да консумира малко енергия.     Компанията е доразвила тази концепция с премиерата на уеб браузъра Firefox Preview. Спореф официалните данни той е базиран на FIrefox GeckoView енджина на Mozilla. Благодарение на тази интеграция Firefox Preview е два пъти по-бърз от предходните версии на Firefox за смартфони. Минималистичният дизайн ще улесни работата потребителите, а усъвършенстваните алгоритми на браузъра ще блокират нежеланото съдържание, което виждате в интернет, съобщава TechSpot.     Една от интересните функционалности на уеб браузъра се казва "Collections" и позволява бързо да запазвате, организирате и споделяте групи от страници. Ако сутрин отваряте Twitter, Facebook и YouTube бихте могли например да групирате тези сайтове в колекцията "Morning". Oт компанията обещават още полезни функции във финалният Firefox Preview. Вече можете да изпробвате сами тестовата версия на браузъра, която можете да откриете в Google Play.   Oще от Digital: Най-добрите Mozilla Firefox разширения за Android смартфони
Google Chrome
Нова функция ще улеснява превода на чужд текст от Google Chrome за Android
Нова функция ще улеснява превода на чужд текст от Google Chrome за Android
Moбилната версия на уеб браузъра предлага много от функциите на десктоп клиента на Google Chrome. Компанията периодично актуализира приложението, за да улесни още повече работата ни. Няма как да не обърнем внимание на факта, че все повече хора използват смартфоните за достъп до интернет. Една от най-полезните функции на Google Chrome за Android е възможността да превежда текст на чужд език. Tака ще си спестите ценно време, ако пътувате в чужбина.   Ако използвате Google Chrome вероятно сте забелязали, че понякога полето за превод на страници не се стартира автоматично. В определени ситуации това може да се окаже проблем, особено когато сте в движение и бързате да стигнете до дадена локация Новата версия на мобилното приложение, която вече се разпространява от Google отстранява този проблем. След като актуализирате Google Chrome до 75.0.3370.89 ще можете да активирате функцията за превод на текст от менюто.     Това означава, че е необходимо да кликнете върху лентата с три хоризонтални черти, където ще откриете новата опция "Translate". Кликването върху нея ще отвори стандартния прозорец за превод на текст в Google Translate. При всички положения можем да кажем, че това е най-доброто подобрение в ъпдейта, който също така променя визията на някои елемента от интерфейса и подобрява скоростта на работа. Приложението вече е достъпно за изтегляне от Google Play.   Oще от Digital: Kaк да активираме нощния режим в Google Chrome за Android
Google Chrome
Какви подобрения ни очакват в Google Chrome 76
Какви подобрения ни очакват в Google Chrome 76
Голямото подобрение в Chrome 74 несъмнено бе интеграцията на Dark Mode режима. като Chrome 75 предложи малко нови функции. Компанията вече започна да разпространява бета версията на Chrome 76 до разработчиците. За разлика от предходната версия този път ни очакват повече подобрения за крайните потребители. Така например Google Chrome 76  вече автоматично ще блокира по подразбиране показването на Flash-базирано съдържание.     Функцията вече ще бъде спряна по подразбиране в Google Chrome 76. Въвеждането на компанията "chrome://settings/content/flash" ще ви покаже опцията "Аsk First", информира 9to5google. Новата версия на уеб браузъра ще затруднява страниците в интернет да разбират кога сте активирали "Incognito Mode" режима. Много онлайн издания използват подобни системи, за да ви показват само няколко безплатни статии преди да ви подканят да преминете към платен акаунт.     Създателите на уеб сайтовете могат да ги програмират автоматично да стартират тъмна тема, ако засекат, че сте включили "Dark Mode" режима на Google Chrome. Предвидена е и възможност да инсталирате прогресивните уеб приложения директно от URL лентата. Това ще става с кликването на допълнителен бутон и ще премахне необходимостта да го правите от менюто с настройки. Новата версия на Google Chrome ще е достъпна за потребителите от 30 юли.     Oще от Digital: Защо Google подканва потребителите незабавано да инсталират последната версия на Chrome
Mozilla Firefox
Eто как ще изглежда новото лого на Mozilla Firefox
Eто как ще изглежда новото лого на Mozilla Firefox
Moziila работят над ново лого на популярния уеб браузър, което ще бъде представено официално в следващите няколко дни. Данните бяха потвърдени от Тим Мъри, който е Creative Director на компанията. За в бъдеще създателите на Firefox ще се фокусират върху другите атрактивни продукти и услуги, които предлагат в допълнение на уеб браузъра. Няма да се налага да чакаме официалното представяне на новото лого, тъй като вече можем да видим как ще изглежда,   Предстоящият символ се появи в страницата за разработчици на Fenix версията на Mozilla Firefox за Android. В същото време шефът на Communication Design дивизията, Шон Мартел също публикува снимка на кутия със стикери. Този кадър потвърждава как ще изглежда новото лого на Firefox. Актуализираният символ показва традиционната лисица, която вдъхновява името на браузъра да е позиционирана повече към човека, който гледа. Mozilla са запазили основните дизайнерски линии и цветове.     Все пак новото лого е по-опростено и има по-изчистен дизайн от досегашните версии, съобщава CNet. Идеята лисицата да е обърната към нас потребителите не е случайна, тъй като асоциира с отворения характер на продуктите и услугите на Моzilla. Официалната премиера ще стане до броени дни, като ъпдейтнатият символ вероятно скоро ще започне да се показва в браузъра и официалните страници и социални акаунти на Mozilla. Компанията ще продължи да се опитва да увеличава своя пазарен дял за смeтка на Google Chrome.     Още от Digital: Как да активираме инкогнито режима в браузърите Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari и Opera  
уеб браузъри
Google Chrome 76 ще блокира достъпа на уеб сайтове до инкогнито режима на браузъра
Google Chrome 76 ще блокира достъпа на уеб сайтове до инкогнито режима на браузъра
Водещите уеб браузъри предлагат полезни функции, с които да скрием данните от сърфирането си в интернет. Използването на инкогнито режими е подходящо решение, когато ни се налага да работим с чуждо устройство. Ако сте потребител на Google Chrome е добре да знаете, че "Incognito Mode" не функционира по начина, който очаквате. Компанията вече потвърди за подобен проблем и допълни, че работи над софтуерен ъпдейт, който да го отстрани.   От Google потвърдиха, че много скоро потребителите ще могат да сърфират анонимно в интернет, след като стартират инкогнито режима. Това ще стане с премиерата на Google Chrome 76, който ще е наличен от 30 юли, съобщава Engadget. Новата версия предлага пач, който отстранява сегашната уязвимост, позволяваща уеб сайтове да разбират кога сте отворили инкогнито режим и в някои случаи дори ви карат да се логнете преди да видите съдържанието, което искате.   Google са въвели ключови промени в своята FileSystem API система, която ще предотврати варианта даден сайт да знае дали сте активирали функцията. Предвидени са и допълнителни ъпдейти, които ще предотвратяват възможността това да се случи в бъдещите версии на Google Chrome. По този начин потребителите могат да бъдат сигурни, че данните за активността им в инкогнито режим ще остане анонимна и няма да попадне в ръцете на хакери и приложения от трети страни.   Oще от Digital: Как да активираме инкогнито режима в браузърите Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari и Opera
Google Chrome
Google тестват бутон за пускане и спиране на видео клипове в лентата с инструменти на Chrome
Google тестват бутон за пускане и спиране на видео клипове в лентата с инструменти на Chrome
Google Chrome вече ни информира в кои отворени раздели се възпроизвежда аудио, както и лесно да спрем звука от даден уеб сайт. Вече се работи над още една функционалност, която ще ни предостави още по-голям контрол над мултимедийното съдържание в интернет. Компанията експериментира с добавянето на "Play/Pause" бутон в Google Chrome в лентата с инструменти. Идеята е да може още по-бързо да стартираме и спираме звука в уеб браузъра.   Новата функция се казва "Global Media Contents" (GMC) и вече е част от Canary версията за разработчиците, съобщавa ZDNet. Въпросният бутон ще се показва в дясната част на URL лентата, където ще има допълнителна икона. Кликването върху нея ще активира панел с бутони за стартиране и спиране на аудио от съответната страница. Според данните GMC също така ще може да се използва едновременно на няколко отворени прозореца в Google Chrome.     Финалната версия ще може да възпроизвежда и спира не само аудио, но и видео клипове. Очаква се GMC да е налична за устройствата с Windows, Linux и macOS. Интересното е, че все още няма данни за интеграция към Chrome OS. Компанията се нуждае от още време, за да оптимизира работата на новата функция и да отстрани всички настоящи бъгове. Потребителите вероятно ще останат доволни от възможността да използват GMC.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
Мozilla Firefox
Mozilla обещават да премахнат напълно рекламите от браузъра Firefox срещу $5 на месец
Mozilla обещават да премахнат напълно рекламите от браузъра Firefox срещу $5 на месец
Едва ли има потребител, който харесва рекламите в интернет, дори ако са му полезни да си купи изгодно даден продукт. Постоянното показване на подобни маркетингови съобщения в уеб сайтовете , които посещаваме е проблем, с който всеки ден се сблъскват милиони хора. Mozilla смятат, че могат да предложат нещо по-различно, което едновременно е полезно за самия потребител, но също така има и полза за авторите на съдържание в интернет.   Компанията е стартирала интересен проект, в който са се включили някои от най-популярните издания и сайтове. Предложението на Mozilla включва месечна такса от $5, която потребителите на уеб браузъра трябва да платят. Символичната сума ще бъде превеждана директно до самите автори и издатели. В замяна на това няма да виждате реклами, докато разглеждате страниците, но също така ще получите достъп до още по-качествено и оригинално съдържание, съобщава Liliputing.     По този начин потребителите ще могат свободно да сърфират в интернет от Mozilla Firefox без да виждат досадните рекламни съобщения. Месечната такса също така ще финансира любимите им издания да създават още по-добро съдържание и да ги споделят с тях. Предвидена е опция да запазвате и синхронизирате публикациите между всички устройства, както и да слушате аудио версии. Кликването на линкове в Twitter, Facebook и други социални мрежи също ще блокира рекламите.   Още от Digital: Mozilla обвиниха Google, че умишлено вредят на популярността на Firefox
Microsoft Edge
Microsoft тестват функция за блокиране на тракерите в браузъра Edge
Microsoft тестват функция за блокиране на тракерите в браузъра Edge
Microsoft вече провеждат тестове с нова технология, която да бъде интегрирана към следващите версии на браузъра Edge. Функцията е достъпна за разработчиците и потребителите в тестовия Edge Canary канал. Основната ѝ цел е да предложи ефективен начин за блокиране на компаниите, които следят активността ни в интернет. Това е възможно със спиране на тракерите, които генерират тази информация за всяка сесия на потребителите.    Компанията ще ни предложи три различни режима на работа, които се казват съответно "Balanced", "Basic" и "Strict". Както имената подсказват с всеки един от тях можете да прецените точно какво количество от нежеланото съдържание желаете да блокирате в уеб браузъра. Вече се провеждат активни тестове с функцията, като Microsoft обещават допълнително да подобряват начина, по който ни предпазва от тракери в интернет, съобщава Engadget.     За да изпробвате сами възможностите на тази функционалност е необхдоимо да въведете "edge://flags#edge-tracking-prevention" а адресната лента. Ако всичко върви по план до няколко седмици финалната версия ще е достъпна за всички потребители. Microsoft полагат много усилия да предизвикат интерес с актуализирания Edge, който вече е базиран на уеб технологиите, които използва Google Chrome.   Oще от Digital: Първата версия на новия Мicrosoft Edge вече е достъпна за изтегляне
Mozilla Firefox
Mozilla Firefox ще използва услугата Microsoft BITS за да подобри софтуерните ъпдейти
Mozilla Firefox ще използва услугата Microsoft BITS за да подобри софтуерните ъпдейти
Mozilla официално потвърдиха, че ще използват технология на Microsoft в разпространението на бъдещи ъпдейти за Firefox. В случая става въпрос за "Background Intelligent Transfer Service" (BITS), която ще бъде интегрирана към Firefox 70. Tази функционалност ще позволи на уеб браузъра да инсталира актуализации във фонов режим, чрез настоящия "Background Update". Така ще се гарантира, че ъпдейтите се инсталират максимално бързо, предаде mspoweruser.   Интеграцията на технологията "ВITS" ще гарантира ,че ъпдейтите се изтеглят във фонов режим, дори ако Mozilla Firefox не е стартиран на даденото устройство. В момента тази функция вече е достъпна за разработчиците в тестовия Firefox Nightly канал на браузъра. Ако всичко върви по план поддръжката на "BITS" ще стане част не само от Firefox 70, но и и всяка следваща версия. Информацията за интеграцията на технологията бе потвърдена от Mozilla.   След като функцията е достъпна за потребителите вече няма да се налага да проверявате за налични ъпдейти в "About" страницата, както досега. Моzilla очакват с "BITS" да си спестят евентуални проблеми, които могат да възникнат след актуализиране на браузъра за Windows. Този инструмент автоматично ще ъпдейтва браузъра и ще премахне необходимостта потребителите сами да проверяват за налични актуализации.   Oще от DIgital: Mozilla Firefox вече блокира по подразбиране бисквитките и тракерите на трети страни
уеб браузъри
Моzilla Firefox 69 позволява да блокирате едновременно аудио и видео в браузъра
Моzilla Firefox 69 позволява да блокирате едновременно аудио и видео в браузъра
Eдна от най-интересните функции на браyзъра Firefox 67 бе интеграцията на функция, която блокира по подразбираме мултимедийното съдържание. Това важи за клиповете, стартиращи автоматично със звук и могат да бъдат изключително досадни. Mozilla доразвиват тази концепция с новата версия на уеб браузъра, която предлага още един полезен инструмент с името "Block Audio and Video" в менюто на Firefox 69, предаде TechDows.   По този начин можете да спрете едновременно аудиото и видеото на отварящите се прозорци в сайтовете. Досега например бе възможно блокирането на звука, но самия кли продължаваше да се възпроизвежда. Това може да се превърне в голям проблем, ако използвате мобилен интернет, тъй като съдържанието във фонов режим в уеб браузъра може да изразходва бързо трафика ви, Toва вече няма да се случва в Moziila Firefox 69.     За да активирате функцията трябва да изберете менюто и да кликнете последователно върху "Options>Privacy & Security>Permissions". Следващата стъпка е да изберете "Settings" в раздела "Аutoplay". Най-добрият вариант е да активирате "Default For All Websites" функцията в "Block Audio And Video". Taка ще блокирате възпроизвеждането на мултимедия от всички уеб сайтове, като разполагате с опция винаги да правите изключения за дадени страници.     Oще от Digital: Mozilla Firefox вече блокира по подразбиране бисквитките и тракерите на трети страни
уеб браузъри
Браузърите Opera, Vivaldi и Brave няма да блокират софтуера за спиране на реклами, както Google Chrome
Браузърите Opera, Vivaldi и Brave няма да блокират софтуера за спиране на реклами, както Google Chrome
Вече ви информирахме какви алтернативни имаме, след като Google Chrome спре софтуера за блокиране на реклами.  Това решение предизвика сериозни дискусии в интернет относно бъдещето и популярността на браузъра сред потребителите. Спирането на поддръжката на софтуер за блокиране на реклами може да откаже доста хора от използването на Google Chrome. Maлко известен факт е, че още няколко уеб браузъра споделят същия изходен код и сред тях са Opera, Vivaldi и Brave.    Разработчиците им сега потвърдиха, че нямат намерение да следват стратегията на Google и да блокират програмите за спиране на реклами. Това означава, че Opera, Vivaldi и Brave ще продължат да използват уеб технологиите на Google Chrome, но няма да интегрират системата, която въвежда компанията с т.нар. "Manifest V3". Всъщост това е пакет от регулации, които стандартизират начина, по който работят разширенията в Google Chrome, особено в сферата на рекламите в интернет, предаде ZDNet.     По този начин потребителите, които сега използват Google Chrome могат да изпробват като алтернативни варианти Opera, Vivaldi и Brave. Предимствата им са, че имат сходен интерфейс и работят по идентичен начин с популярния браузър. Разбира се другият сериозен кандидат е Моzilla Firefox, което означава, че разполагате с разнообразен избор, ако търсите заместник на Google Chrome след като блокират програмите за спиране на рекламите.   Още от Digital: Алгоритмите на Google стават все по-добри в откриването на неподходящи реклами
услуги
Mozilla ще представят платената услуга Firefox Premium през октомври
Mozilla ще представят платената услуга Firefox Premium през октомври
Mozilla продължават да търсят алтернативни начини, с които да генерират приходи от активността ни в интернет, като един от водещите акценти е предлагането на премиум услуги. В момента компанията е изключително зависима от сделките с търсещите машини като Google и печели над 90% от приходите си по този начин. С оглед на тези цифри е съвсем логично Mozilla да искат да променят своя бизнес модел, за да бъдат по-успешни и да предлагат по-добри услуги на потребителите, предаде mspoweruser.   Компанията подготвя премиерата на абонамента услуга, която да се превърне в допълнителен източник на приходи освен браузъра Firefox. Лично главният изпълнителен директор на Моzilla, Крис Бърд потвърди за тези планове и уточни, че новото им предложение ще се казва Firefox Premium. Потребителите ще имат достъп до облачно базирано пространство за съхранение на данни и софтуер за използване на VPN мрежи. По този начин Mozilla искат да ни предоставят по-удобен и сигурен начин да сърфираме в интернет.     Идеята на компанията е да предостави оптимално решение за нуждите на всички потребители. Така например Mozilla ще разбират кога сме свързани към Wi-Fi мрежа и искаме да направим онлайн банкиране. Услугата им ще ни препоръча да преминем към VPN, за да гарантираме сигурността на личните данни по време на транзакцията. Официалната премиера на услугата ще е през октомври, като след изтичане на пробния период ще бъдем подканени да преминем към премиум абонамент.   Oще от Digital: Mozilla обвиниха Google, че умишлено вредят на популярността на Firefox