Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
255 резултата за уеб браузъри
Google Chrome
Google обещава да направи Chrome по-труден за проследяване от рекламодателите
Google обещава да направи Chrome по-труден за проследяване от рекламодателите
Google и Facebook продължават да бъдат под голямо напрежение заради начина, по който използват личната ни информация в интернет. Именно заради това компаниите вече бяха подканени да въведат промени в начина, по който работят популярните им услуги. Google искат да ни предоставят повече контрол над всички данни споделяни с рекламните партньори на компанията. Именно заради това ще бъде създаден нов набор от стандарти, който се казва "Privacy Sandbox".   Както името подсказва идеята на проекта е да допринесе за създаването на интернет, където поверителността на информацията е основния приоритет. Въвеждането ми ще предпазва потребителите и ще затруднява работата на рекламодателите, които вече по-трудно ще виждат ключови данни за потребителите, като историята им на браузване в Google Chrome. Компанията ще ни представи и допълнителни функции, с които да блокираме споделянето им с трети страни.     Google ще показва в реално време повече данни за информацията, която споделя с рекламодателите. Все пак промените няма да спрат напълно таргетираните реклами. Популярният браузър ще опита да се справи с този проблем, като предостави повече свобода и контрол на самите потребители. Интеграцията на "Privacy Sandbox" ще стана на етапи и тепърва ще разбираме повече за плановете на бъдещите планове на компаняита да направи Chrome по-добър браузър.   Още от Digital: Kак да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
уеб браузъри
Google Chrome ще ни позволи на копираме текст от едно устройство и да го поставяме на друго
Google Chrome ще ни позволи на копираме текст от едно устройство и да го поставяме на друго
Всяко движение, което може да бъде спестено, докато използваме смартофните е добре дошло. По този начин още по-бързо и лесно ще открием съдържанието, което искаме и ще свършим работата си. Вече има как да използвате Google акаунта си, за да синхронизирате своите отметки, история на браузване и други настройки в Google Chrome. Тази функциoналност е полезна, ако ви се налага да използвате всеки ден няколко устройства.   Следващата стъпка е да се разшири обхвана на този инструмент и за текста, който копираме и поставяме в уеб браузъра. Компанията е разработила нова функция, позволяваща да го правим от смартфона към компютъра или обратно. Възможността да маркираме и синхронизираме текст от екрана на мобилната джаджа към десктопа ще се хареса на доста потребители и скоро ще може да я изпробваме сами, съобщава TechRadar.     По този начин няма да се налага да създавате друг файл, за да запазите въпросната информация. В момента функцията е налична за разработчиците в Canary канала на браузъра. Необходими са още тестове, за да се изчистят всички проблеми преди да станем свидетели на официалната премиера. Все пак едва ли ще ни се налага да чакаме твърде дълго, за да можем да копираме и поставяме текст от едно устройство на друго в Google Chrome.   Още от Digital: Как лесно да докладваме за съмнителни уеб сайтове в Google Chrome
уеб браузъри
Колко популярни са разширенията за Google Chrome
Колко популярни са разширенията за Google Chrome
Разширенията представляват удобен начин да персонализирате работата на уеб браузъра. Google Chrome предлага богата колекция, предоставяща разнообразни опции за избор на потребителите. Всъщност точната цифра на разширенията в Chrome Web Store е 188 620, според последните данни на Extension Monitor. Новият им доклад очертава доста тревожна тенденция, тъй като голямата част от налично съдържание за уеб браузъра в Chrome Web Store всъщност не се използва от потребителите.   Тестовете на Extension Monitor разкриват, че половината разширения за Google Chrome имат по-малко от 16 инсталации, което е доста нищожна цифра. Това означава, че поливната от тях могат да се категоризират като недействителни и съдържание, което не привлича интереса на потребителите. Със сигурност подобно твърдение променя концепцията за разнообразната екосистема изградена от Google в Chrome Web Store. От данните разбираме, че 10% от плъгините имат 0 инсталации.     Техния брой е 19 379, като 25 540 от разширенията (13%) имат по един единствен активен потребител. Проучването потвърждава, че 87% от съдържанието е изтеглено по-малко от 1000 пъти, съобщава ZDNet. Tук е момента да отбележим, че Google Chrome има потребителска база от над 1 млрд. души, което на практика представлява сериозна възможност за разработчиците на разширения. Едва 13 заглавия са регистрирали над 10 млн. инсталации в Chrome Web Store.     Още от Digital: Шест полезни разширения за Google Chrome, които си заслужава да пробвате
уеб браузъри
Google ще блокира вредните разширения в Chrome от 15 октомври
Google ще блокира вредните разширения в Chrome от 15 октомври
Името "Project Strobe" може да не ви е познато, но това е нова инициатива на Google, която заслужава вниманието ви. Това представлява мащабния опит на компанията да се справи с разширенията, които събират лични данни на потребителите в Google Chrome. Сега разбираме, че "Project Strobe" ще започне да се използва от уеб браузъра от 15 октомври и така ще предложи на потребителите ефективен начин да се справят с този проблем, съобщава VentureBeat.   Самият проект не само ще въведе промени в работата на уеб браузъра, но е свързан с изисквания за разработчиците. Заглавията им трябва да бъдат оптимизирани за новите изисквания или в противен случай няма да са налични за изтегляне от Chrome Web Store. Така компанията се опитва да подобри сигурността на уеб браузъра, като отстрани един от най-големите му недостатъци. Разширенията вече ще изискват лична информация за нас, само когато това е необходимо.       Другото важно изискване е всеки разработчик да създаде собствена декларация за сигурност. В нея ще бъде описан в детайла начина, по който работи разширнието и достъп до какви дани получава във всеки момент. Google също така ще подобрят филтрите на Chromе, за да откриват по-лесно и бързо подобно съдържание в интернет. Всички тези мерки са само част от стратегията на компанията да превърне Chrome най-безопасния уеб браузър за потребителите.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
уеб браузъри
Какви са подобренията в Mozilla FIrefox 68
Какви са подобренията в Mozilla FIrefox 68
Mozilla започнаха да разпространяват до потребителите най-новата версия на популярния уеб браузър. Firefox 68 предлага редица подобрения, като основен акцент в актуализацията са устройствата с iOS. Потребителите на компютри също ще могат да се възползват от тях, като например обновения Dark Mode режим. Компанията е внесла някои важни подобрения, които ще улеснят четенето и няма да дразнят очите.   За да постигнат този ефект от Mozilla са променили визията на елементите от интерфейса на уеб браузъра. Досега при използване на "Reader" режима полето за текст беше в черно, но лентите с инструменти и другите менюта в бяло. Firefox 68 слага край на тази концепция и предлага много по-удобен начин да четете и имате достъп до любимото си съдържание. съобщава TechRadar. Oнлайн магазина за приложения също е актуализиран.     Компанията обещава по-бърза скорост на работа, нова система за препоръчванее на съдържание и ъпдейти свързани със сигурността. Собствениците на устройства с iOS ще могат много по-лесно да редактират, запазват и управляват отметките в браузъра. Firefox 68 също така предлага опция бързо да превключвате между мобилната и десктоп версията на уеб сайтовете. Предвидени са и пачове на настоящи бъгове.   Още от Digital: Най-добрите Mozilla Firefox разширения за Android смартфони
Google Chrome
Как да върнете фабричните настройки на Google Chrome
Как да върнете фабричните настройки на Google Chrome
Съществуват много причини да искате да върнете фабричните настройки на уеб браузъра. Най-често това се случва, тъй като разширения или зловреден софтуер променят начина, по който изглежда браузъра. Вероятно ви се е случвало да видите допълнителна лента с инструменти, да е сменена началната страница или да е активирана алтернативна търсачка и др.   В тази ситуация е по-добре да върнете фабричните настройки, отколкото да губите време да настроите отново браузъра, както искате. За да го направите са необходими само няколко кликвания в менюто. Ето какви стъпки да следвате, ако искате да рестартирате настройките на Google Chrome, според HowToGeek:   1. Oтворете менюто на Google Chrome и изберете "Settings". Можете да го направите и с командата "chrome://settings" в адресната лента.     2. След като стартирате "Settings" раздела скролнете до дъното на страницата, докато не видите опцията "Advanced".     3. Намерете функцията "Restore Settings To Their Original Defaults".     4. Tака ще видите нов прозорец, който ви информира за данните, които ще бъдат изтрити.     5. Кликнете върху бутона "Reset Settings", за да финализирате процеса.   Имайте предвид, че по този начин изтривате абсолютно цялата информация за активността ви в Google Chrome. Освен историята на отворените сайтове ще загубите и всички персонализации, които сте направили на началната страница, при отваряне на нов прозорец и др. Ако искате да запазите някои от тях може би трябва да създадете повече от един акаунт и да превключвате между тях.   Oще от Digital: Как лесно да докладваме за съмнителни уеб сайтове в Google Chrome
Google Chrome
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Как Google Chrome ще улеснява пазаруването онлайн
Google вече разпространяват ъпдейт до популярния си уеб браузър който е предназначен предимно за хората, които често пазаруват онлайн. Актуализацията предлага нова функция, която прескача една стъпка и автоматично въвежда данните за дебитната или кредитната карта директно в страницата за покупка. Досега можеше да се възползвате от полезния инструмент за автоматично попълване в Google Chrome, ако сте активирали синхронизирането с Chrome Sync.   Новата версия на уеб браузъра премахва тази стъпка. Единственото, което трябва е да сте логнати в своя Google акаунт. Разбира се необходимо е предварително да сте настроили метод за плащане в профила си. Следващият път, когато пазарувате в интернет ще бъдете подканени само да въведете Card Verification Code (CVC), който ще намерите на гърба на картата ви. Ето как да използвате новата функция, според CNet:     1. Отворете Chrome и заредете страницата "mycaccount.google.com". 2. Кликнете върху "Payment & Subscriptions". 3. Изберете "Manage Payment Methods". 4. Натиснете ""Add A Payment Method" и въведете необходимите данни. 5. Запазете промените със "Save".     Така ще добавите кредитна или дебитна карта към своя профил. Когато извършвате покупка онлайн ще бъдете подканени да въведете тази информация. Кликнете върху "Show Cards Saved In Your Google Account" и изберете предпочитаната карта. Въведете "CVC" номера в задната част и потвърдете с бутона "Confirm", за да завършите поръчката. По този начин ще си спестите ценно време, когато пазарувате онлайн няма да се налага да въвеждате всеки път информацията за картата си.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
Моzilla Firefox Preview
Mozilla Firefox Preview е новият уеб браузър за смартфони с Аndroid на компанията
Mozilla Firefox Preview е новият уеб браузър за смартфони с Аndroid на компанията
Mozilla продължават да изненадват потребителите с премиерата на все по-добри продукти, които акцентират върху бързината и сигурността на личните данни. Така например компанията представи актуализирания мобилен браузър Firefox Focus в края на 2016г. Водещ акцент в приложението е скоростта и вградения софтуер за блокиране на реклами. Firefox Focus е оптимизиран да не натоварва системните ресурси на смартфоните и да консумира малко енергия.     Компанията е доразвила тази концепция с премиерата на уеб браузъра Firefox Preview. Спореф официалните данни той е базиран на FIrefox GeckoView енджина на Mozilla. Благодарение на тази интеграция Firefox Preview е два пъти по-бърз от предходните версии на Firefox за смартфони. Минималистичният дизайн ще улесни работата потребителите, а усъвършенстваните алгоритми на браузъра ще блокират нежеланото съдържание, което виждате в интернет, съобщава TechSpot.     Една от интересните функционалности на уеб браузъра се казва "Collections" и позволява бързо да запазвате, организирате и споделяте групи от страници. Ако сутрин отваряте Twitter, Facebook и YouTube бихте могли например да групирате тези сайтове в колекцията "Morning". Oт компанията обещават още полезни функции във финалният Firefox Preview. Вече можете да изпробвате сами тестовата версия на браузъра, която можете да откриете в Google Play.   Oще от Digital: Най-добрите Mozilla Firefox разширения за Android смартфони
уеб браузъри
Kaк да активираме Picture-In-Picture режима в Google Chrome
Kaк да активираме Picture-In-Picture режима в Google Chrome
Google Chrome 70 въведе функция за стартиране на "Picture-In-Picture" (PiP) режим, който може да се активира с десния бутон на мишката. Понякога е възможно да възникнат проблеми, особено ако използвате доста активно PiP. Така например в някои сайтове като YouTube трябва да използвате десния бутон в сами клип и след това да го направите още веднъж, за да видите опцията.     Другият вариант е да изтеглете допълнително разширение за уеб браузъра. В този случай ще може да стартирате "PiP", като кликнете върху икона в лентата с инструменти. Това ще активира мини плейър, с който да управлявате функцията във всички страници, дори и тези, които не са оптимизирани за вградения PiP режим в Google Chrome.   В този случай най-добрият вариант е разширението "Picture-in-Picture Extension", което е разработено от Google и може да се изтегли безплатно от Chrome Web Store. Предимствата му са, че може да се използва на всички платформи, но също така работи с всички страници в интернет, съобщава HowToGeek.   Ето как да го инсталирате:     След като натиснете бутона "Аdd To Chrome" ще трябва да се съгласите и с всички разрешения, които изисква и да изберете  "Add Extension".     Google Chrome ще ви покаже нотификация, която ви информира, че инсталацията е завършила.     Разширението на практика може да работи с всяка онлайн платформа, в която има видео съдържание, включително Facebook и YouTube. За да сложите един прозорец върху друг просто кликнете върху "PiР" иконата. Това става oще и с клавишната комбинация "Alt+P" за Windows и "Option+P" за macOS.     Активирането на разширението ще направи онази част от прозреца, където обикновено се възпроизвежда видето да стане черта. В горния ъгъл ще видите и малкия видео плейър с "PiP" видеото, което сте стартирали.     За да промените големината на прозореца трябва да плъзнете иконата в горния ляв ъгъл. Видеото може да заеме приблизително 25% от екрана.     Има как да местите клипа, като го преместите мишката. Самият плейър автоматично се закача към края на екрана, когато опитате да го придвижите в средата.   След като изгледате клипа натиснете "X" в горния десен ъгъл или иконата долу вдясно, за да се върнете до раздела, в който е пуснат клипа.     Още от Digital: Google тестват бутон за пускане и спиране на видео клипове в лентата с инструменти на Chrome
уеб браузъри
Как по-лесно да преминем от Google Chrome към Mozilla Firefox
Как по-лесно да преминем от Google Chrome към Mozilla Firefox
Google Chrome е най-популярният браузър с огромна разлика пред своите конкуренти. Въпреки това не е гаранция, че няма да изпитате проблеми, докато работите с него. Много често Google са обвинявани, че Chrome изразходва твърде много системни ресурси, което в повечето случаи се дължи на рекламните скриптове на компанията. Един от последните доклади на The Washington Post дори определи уеб браузъра като "софтуер за наблюдение и следене на потребителите", предаде Mashable.   Това не е първият път, в който Google са обвинявани, че толерират своите бизнес интереси пред сигурността на потребителите. Именно заради това доста хора предпочитат да преминат към конкурентен браузър, като в повечето случаи избора им е свързан с Mozilla Firefox. Заглавието се разработва от неправителствена организация, която не разчита на личните ни данни, за да генерира приходи и дори ни защитава от подобни практики. Моzilla Firefox не отстъпва на Google Chrome и дори го превъзхожда.     За да синхронизирате отметките си е нужно да отворите последователно "Bookmarks>Show Bookmarks" във Firefox. Кликнете върху "Import Data From Another Browser". Повечето разширения и блокери на реклами за Chrome са достъпни и в онлайн магазина на Firefox. Ако искате да направите Mozilla Firefox да е браузъра по подразбиране просто кликнете върху "Preferences" в менюто и изберете опцията "Make Default". Така всеки линк вече ще се отваря в Mozilla Firefox, а не в Google Chrome.     Още от Digital: Oсем лесни начина да синхронизирате информацията си в Мozilla Firefox и Google Chrome
Google Chrome 76
Kакви са подобренията в Google Chrome 76
Kакви са подобренията в Google Chrome 76
Google продължават да следват стриктно своята стратегия и вече разпространяват новата версия на уеб браузъра. Chrome 76 предлага няколко интересни подобрения, като първата от тях е свързана с Dark Mode режима. След като инсталирате новата версия самите страници в интернет вече ще разбират дали сте активирали тази функция. Ако сте го направили ще се променят динамично CSS настройките, за да рефлектират тази промяна.   По този начин например ще виждате съдържанието на тъмен фен с бели букви, което е по подходящо за очите ви, съобщава TechSpot.В случай, че сте привърженик на Dark Mode определено ви съветваме да изпробвате сами последната версия на браузъра. Chrome 76 също така подобрява възможностите на инкогнито режима, като уеб сайтовете вече няма да разбират дали използвате тази функция за поверително сърфиране в интернет.     Тази функция може да създаде проблеми на някои автори съдържание, сред които The Washington Post. Подобни издания използват бизнес модел, при който изискват потребителите да се логват в страниците, за да им показват съответното съдържание. Последната промяна в Chrome 76 е свързана с прогресивните уеб приложения, които вече ще се инсталират много по-лесно. Това ще става от нов бутон до полето за търсене.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
уеб браузъри
Google Chrome 76 ще блокира достъпа на уеб сайтове до инкогнито режима на браузъра
Google Chrome 76 ще блокира достъпа на уеб сайтове до инкогнито режима на браузъра
Водещите уеб браузъри предлагат полезни функции, с които да скрием данните от сърфирането си в интернет. Използването на инкогнито режими е подходящо решение, когато ни се налага да работим с чуждо устройство. Ако сте потребител на Google Chrome е добре да знаете, че "Incognito Mode" не функционира по начина, който очаквате. Компанията вече потвърди за подобен проблем и допълни, че работи над софтуерен ъпдейт, който да го отстрани.   От Google потвърдиха, че много скоро потребителите ще могат да сърфират анонимно в интернет, след като стартират инкогнито режима. Това ще стане с премиерата на Google Chrome 76, който ще е наличен от 30 юли, съобщава Engadget. Новата версия предлага пач, който отстранява сегашната уязвимост, позволяваща уеб сайтове да разбират кога сте отворили инкогнито режим и в някои случаи дори ви карат да се логнете преди да видите съдържанието, което искате.   Google са въвели ключови промени в своята FileSystem API система, която ще предотврати варианта даден сайт да знае дали сте активирали функцията. Предвидени са и допълнителни ъпдейти, които ще предотвратяват възможността това да се случи в бъдещите версии на Google Chrome. По този начин потребителите могат да бъдат сигурни, че данните за активността им в инкогнито режим ще остане анонимна и няма да попадне в ръцете на хакери и приложения от трети страни.   Oще от Digital: Как да активираме инкогнито режима в браузърите Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari и Opera
Google Chrome
Google тестват бутон за пускане и спиране на видео клипове в лентата с инструменти на Chrome
Google тестват бутон за пускане и спиране на видео клипове в лентата с инструменти на Chrome
Google Chrome вече ни информира в кои отворени раздели се възпроизвежда аудио, както и лесно да спрем звука от даден уеб сайт. Вече се работи над още една функционалност, която ще ни предостави още по-голям контрол над мултимедийното съдържание в интернет. Компанията експериментира с добавянето на "Play/Pause" бутон в Google Chrome в лентата с инструменти. Идеята е да може още по-бързо да стартираме и спираме звука в уеб браузъра.   Новата функция се казва "Global Media Contents" (GMC) и вече е част от Canary версията за разработчиците, съобщавa ZDNet. Въпросният бутон ще се показва в дясната част на URL лентата, където ще има допълнителна икона. Кликването върху нея ще активира панел с бутони за стартиране и спиране на аудио от съответната страница. Според данните GMC също така ще може да се използва едновременно на няколко отворени прозореца в Google Chrome.     Финалната версия ще може да възпроизвежда и спира не само аудио, но и видео клипове. Очаква се GMC да е налична за устройствата с Windows, Linux и macOS. Интересното е, че все още няма данни за интеграция към Chrome OS. Компанията се нуждае от още време, за да оптимизира работата на новата функция и да отстрани всички настоящи бъгове. Потребителите вероятно ще останат доволни от възможността да използват GMC.   Още от Digital: Как да актуализирате Google Chrome на компютър или смартфон
Мozilla Firefox
Mozilla обещават да премахнат напълно рекламите от браузъра Firefox срещу $5 на месец
Mozilla обещават да премахнат напълно рекламите от браузъра Firefox срещу $5 на месец
Едва ли има потребител, който харесва рекламите в интернет, дори ако са му полезни да си купи изгодно даден продукт. Постоянното показване на подобни маркетингови съобщения в уеб сайтовете , които посещаваме е проблем, с който всеки ден се сблъскват милиони хора. Mozilla смятат, че могат да предложат нещо по-различно, което едновременно е полезно за самия потребител, но също така има и полза за авторите на съдържание в интернет.   Компанията е стартирала интересен проект, в който са се включили някои от най-популярните издания и сайтове. Предложението на Mozilla включва месечна такса от $5, която потребителите на уеб браузъра трябва да платят. Символичната сума ще бъде превеждана директно до самите автори и издатели. В замяна на това няма да виждате реклами, докато разглеждате страниците, но също така ще получите достъп до още по-качествено и оригинално съдържание, съобщава Liliputing.     По този начин потребителите ще могат свободно да сърфират в интернет от Mozilla Firefox без да виждат досадните рекламни съобщения. Месечната такса също така ще финансира любимите им издания да създават още по-добро съдържание и да ги споделят с тях. Предвидена е опция да запазвате и синхронизирате публикациите между всички устройства, както и да слушате аудио версии. Кликването на линкове в Twitter, Facebook и други социални мрежи също ще блокира рекламите.   Още от Digital: Mozilla обвиниха Google, че умишлено вредят на популярността на Firefox
Microsoft Edge
Microsoft тестват функция за блокиране на тракерите в браузъра Edge
Microsoft тестват функция за блокиране на тракерите в браузъра Edge
Microsoft вече провеждат тестове с нова технология, която да бъде интегрирана към следващите версии на браузъра Edge. Функцията е достъпна за разработчиците и потребителите в тестовия Edge Canary канал. Основната ѝ цел е да предложи ефективен начин за блокиране на компаниите, които следят активността ни в интернет. Това е възможно със спиране на тракерите, които генерират тази информация за всяка сесия на потребителите.    Компанията ще ни предложи три различни режима на работа, които се казват съответно "Balanced", "Basic" и "Strict". Както имената подсказват с всеки един от тях можете да прецените точно какво количество от нежеланото съдържание желаете да блокирате в уеб браузъра. Вече се провеждат активни тестове с функцията, като Microsoft обещават допълнително да подобряват начина, по който ни предпазва от тракери в интернет, съобщава Engadget.     За да изпробвате сами възможностите на тази функционалност е необхдоимо да въведете "edge://flags#edge-tracking-prevention" а адресната лента. Ако всичко върви по план до няколко седмици финалната версия ще е достъпна за всички потребители. Microsoft полагат много усилия да предизвикат интерес с актуализирания Edge, който вече е базиран на уеб технологиите, които използва Google Chrome.   Oще от Digital: Първата версия на новия Мicrosoft Edge вече е достъпна за изтегляне
Mozilla Firefox
Mozilla Firefox ще използва услугата Microsoft BITS за да подобри софтуерните ъпдейти
Mozilla Firefox ще използва услугата Microsoft BITS за да подобри софтуерните ъпдейти
Mozilla официално потвърдиха, че ще използват технология на Microsoft в разпространението на бъдещи ъпдейти за Firefox. В случая става въпрос за "Background Intelligent Transfer Service" (BITS), която ще бъде интегрирана към Firefox 70. Tази функционалност ще позволи на уеб браузъра да инсталира актуализации във фонов режим, чрез настоящия "Background Update". Така ще се гарантира, че ъпдейтите се инсталират максимално бързо, предаде mspoweruser.   Интеграцията на технологията "ВITS" ще гарантира ,че ъпдейтите се изтеглят във фонов режим, дори ако Mozilla Firefox не е стартиран на даденото устройство. В момента тази функция вече е достъпна за разработчиците в тестовия Firefox Nightly канал на браузъра. Ако всичко върви по план поддръжката на "BITS" ще стане част не само от Firefox 70, но и и всяка следваща версия. Информацията за интеграцията на технологията бе потвърдена от Mozilla.   След като функцията е достъпна за потребителите вече няма да се налага да проверявате за налични ъпдейти в "About" страницата, както досега. Моzilla очакват с "BITS" да си спестят евентуални проблеми, които могат да възникнат след актуализиране на браузъра за Windows. Този инструмент автоматично ще ъпдейтва браузъра и ще премахне необходимостта потребителите сами да проверяват за налични актуализации.   Oще от DIgital: Mozilla Firefox вече блокира по подразбиране бисквитките и тракерите на трети страни