Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
14 резултата за тiktok
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Сигурността на смартфоните е проблем, с който се сблъскваме всеки ден. Понякога дори най-малкия детайл може да разкрие неочаквани неща за потребителите. Добрата новина е,  че има много начини как да се предпазим от зловреден софтуер и чужд достъп до устройствата ни. Доста хора подценяват възможността друг човек да отключи екрана и да си осигури достъп до поверителна информация. Това е възможно докато сте в дома си от друг член на семейството или посетител, докато сте в офиса от колега или оставите без надзор смартфона, когато сте навън.   1. Ново приложение за...
Twitter
Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Twitter може да не е първата асоциация, когато стане въпрос за социални мрежи. Въпреки това микроблогинг платформата се използва активно от над 300 млн. потребители. Приложението е популярно в някои страни, като голяма част от аудиторията е локализирани в САЩ. Доста европейски граждани също разчитат на Twitter за ежедневен достъп до новини, интересни публикации и ексклузивно съдържание. Компанията опитва да избяга директната конкуренция с Facebook и притежава сериозен финансов ресурс. Така например преди месеци ви информирахме, че Twitter също искат да купят TikTok. Възможността да купят приложението се появи след като американското правителство принуди разработчиците да продадат бизнеса си в САЩ. Офертата на Twitter все пак не бе приета, но е показателен пример за начина, по който компанията да търси възможности за експанзия в индустрията. Един от приоритети за годината ще бъдат увеличените инвестиции във виртуална валута, както и придобиването на обещаващи приложения, които обещават бъдещ растеж.     Сега разбираме, че представители на Twitter са установили контакти и бизнес срещи с индийския стартъп ShareChat. Любопитна подробност е, че компанията вече инвестира повече от $100 млн. за развитието на социално медийната платформа. По този начин Twitter опитват да разширят влиянието си в Индия, която е втория най-голям интернет пазар. Според информация на TеchCrunch преговорите са достигнали финална фаза и Twitter са предложили сума от $1.1 млрд., за да купят бизнеса на петгодишния стартъп. Успоредно с това се обещават допълнителни инвестиции за още $900 млн. Конкретният мотив за сделката е желанието на Twitter да придобият контрол над Moj - приложение за споделяне на кратки клипове. Предложената сума може да превърне Moj в по-сериозен конкурент на TikTok и респективно в солиден източник на приходи за Twitter в Индия. Разговорите между двете страни все още не са довели до постигане на финално споразумение, но интереса към ShareChat изглежда става все по-сериозен.   Още от Digital: Twitter представиха нов Share бутон за Android
технологични новини
 Най-интересните теми в digital.bg от 15 септември (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 15 септември (Видео)
Разпространението на коронавируса промени доста ежедневни навици и накара все повече хора да използват софтуер за видеоразговори. Това е само един от примерите, с които технологиите позволяват да бъдем креативни, дори в социална изолация.    1. Три смартфона под 150 лв. подходящи за ученици Старта на учебната година е подходяща възможност за покупката на смартфон не само заради изгодните предложения на производителите, но и с оглед все по-достъпната им цена. Може да ви прозвучи странно, но дори с бюджет от 150 лв. може да откриете атрактивни предложения с...
Google Discover
Google Discover ще конкурира TikTok с функция за кратки видео клипове
Google Discover ще конкурира TikTok с функция за кратки видео клипове
ТikTok подобри редица рекорди по популярност в Google Play и App Store, но след това приложението стана част от търговската война между САЩ и Китай. Американското правителство постави срок, в който разработчиците от ByteDance да продадат бизнес операциите на приложението в страната. Мicrosoft и Oracle се очертават като най-вероятните кандидати за реализиране на сделката.  Докато продължават тези проблеми големите конкуренти на TikTok се опитват да се възползват максимално от ситуацията. Google също представиха редица нови функционалности в приложението Meet през последните месеци, за да го направят по-атрактивно за потребителите. Следващото приложение, което ще опита да се възползва от проблемите на TikTok е Google Discover. Компанията вече е стартирала тестове с нова функционалност, която позволява ъплоудването на кратки видео клипове в приложението. Google ще разчитат на огромния брой потребители на Android, които имат достъп до Discover на началния екран, за да допринесат за популяризирането на "Short Video".     Новата секция за кратки видео клипове е различна от другото съдържание, което сте свикнали да виждате в Google Discover. Популярни профили от индийския конкурент на TikTok с името Trell, както и Google Tangi имат силно присъствие в селектираната мултимедия. Логата на платформите, които хостват видеото се виждат в горния ляв ъгъл. Потребителите могат да видят в долната част името на клипа, както и да го скрият в менюто, за да имат повече пространство за самото видео. Google Discover поддържа AMP линкове, което ще предостави много повече възможности на Google за избор на качествено съдържание.  Кликването на дадено видео го зарежда в браузъра по подразбиране, който използвате. Опциите за контрол позволяват да спирате звука и да премествате слайдера с продължителността на всеки клип и респективно да превъртате. Можете да видите повече детайли с избора на "Click Here" бутона, съобщава 9to5google. В момента само ограничен брой потребители виждат "Short Video" секцията в Google Discover и по всичко личи, че тестовете с функцията ще продължат.   Още от Digital: Колко добри са камерите на Sony Xperia 1 II
ТikTok
Kак да запишем видео дует в TikTok
Kак да запишем видео дует в TikTok
ТikTok предлага разнообразие от функции, с които да правите забавни клипове с подходящо аудио и да ги споделяте с приятелите си. Приложението вече регистрира над 2 млрд. изтегляния по цял свят, а създателите от ByteDance могат да се похвалят, че са най-богатия стартъп в света.  Една от най-интересните характеристики, която превърна TikTok в световен хит е възможно да правите дуети с други хора. Това означава, че може да направите клип, в който пеете заедно с любим изпълнител и да го пратите на важните за вас хора.  С течение на времето тази функционалност бе значително подобрена и днес може да се използва, за да отговорите на друг потребител, да създавате комедийни диалози или да покажете две различни перспективни на един и също обект. Опциите за забавление в TikTok по този начин са изключително много.      Важно е да знаете, че за направата на съвместно видео с друг потребители е необходимо тази функция да бъде активирана от "Private" секцията на профилите. Ако това не е направено ще видите уведомления, което ви информира, че не можете да стартирате дует със съответния профил.  Стартирането на подобен клип изисква само няколко кликвания. Eто и как да го направите, според BusinessInsider:   1. Oтворете TikTok. 2. Изберете видеото, с което искате да направите дует.  3.  Скролнете до иконата за споделяне в десния ъгъл (този символ има формата на стрелка, която е насочена надясно).     4. Следващата стъпка е да скролнете в долната част от изскачащото "Share To" и да кликнете върху иконата "Duet". 5. Aко видите този символ в сиво това означава, че автора на видеото е изключил възможността за правене на дует.      6. Ако всичко е наред ще можете да стартирате записа от иконата с червен кръг.  7. Добре е да знаете, че вашето видео ще е позиционирало вляво, а клика на другия човек ще виждате в дясната страна.  8. Когато сте готови натиснете бутона в дясно от червената точка за запис на видео.     9. Добра идея е да проверите самия запис преди да го споделите със своите приятели. 10. Има как да добавите стикери и ефекти, с които да създадете още по-атрактивно и качествено видео.    Oще от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
ТikTok
Потребителите на TikTok вече ще използват лицензирана музика от Merlin за своите видео клипове
Потребителите на TikTok вече ще използват лицензирана музика от Merlin за своите видео клипове
TikTok продължава да се радва на впечатляващ успех и се превърна в едно от най-популярните приложения за смартфони през 2019г. Разработчиците на заглавието от китайската компания ByteDance не спират да ъпдейтват заглавието с нови функционалности. Сега разбираме, че компанията е успяла да сключи лицензионно споразумение с Merlin за използване на съдържанието им в TikTok. Всъщност това е музикална агенция, която представлява хиляди независими лейбъли по цял свят.   Колекцията от музика включва милиони парчета на десетки хиляди изпълнителни. Сделката позволява целият каталог на Merlin да се използва свободно от потребителите на TikTak навсякъде, където приложението е достъпно за изтегляне. Споразумението ще има ключово значение за ByteDance в опита им да превърнат своята платформа в сериозен конкурент на Spotify, Apple Music и Amazon Music. Aнализаторите споделиха, че това е първата сериозна сделка за лицензионни права на TikTok.     Приложението позволява да се заснеме кракто видео и музиката, която допълва кадрите има важно значение за крайния ефект. Възможността потребителите да използват парчетата на десетки хиляди изпълнители от каталога на Merlin със сигурност ще ги накара да прекарват повече време в TikTok. Следващата логична стъпка е разработчиците на приложението да постигнат сходни лицензионни споразумения и с най-големите звукозаписни компании в индустрията, а именно Sony Music, Warner Music и Universal Music.   Още от Digital: Как да изтеглим клипове от TikTok от смартфон или компютър
ТikTok
Приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти
Приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти
Вече ви информирахме, че TikTok ще позволи да качваме видео клипове създадени от други приложения. Мобилното приложение се радва на впечатляваща популярност и продължава да е хит в App Store и Google Play. Така например в момента TikTok е третото най-изтегляно заглавие в категорията, която не включва игри. По този начин социалната платформа за споделяне на кратки видео клипове изостава единствено от WhatsApp и Facebook Messenger.   Любопитен факт е, че така TikTok оставя след себе си Facebook и Instagram, които са позиционирани съответно на четвърта и пета позиция. Последните данни на Sensor Tower потвърждават невероятния успех на мобилното приложение, съобщава Cnet. Благодарение на тях разбираме, че TikTok вече е изтеглено повече от 1.5 млрд. пъти за водещите платформи за смартфони. Информацията обхваща инсталациите от Google Play и App Store.     От началото на годината досега TikTok е било изтеглено 614 млн. пъти от собствениците на смартфони, което е с 6% повече, спрямо 2018г. Moбилното приложение премина границата от 1 млрд. инсталации през февруари. Индия е държавата, в която най-много хора използват TikTok, където заглавието е регистрирало 466 млн. инсталации. Китай и САЩ са другите страни, където приложението предизвиква голям интерес с респективно 173 млн. и 123 млн. изтегляния.   Oще от Digital: Как социална мрежа TikTok стана популярна почти колкото Facebook
ТikTok
ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
ТikTok представиха музикални ефекти за създаване на по-атрактивни клипове
Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече е толкова популярно, че едва ли има много хора, които не са чували името TikTok. Внушителният интерес на младите потребители към заглавието и опциите да създават атрактивно съдържание превърнаха заглавието в световен феномен. Въпреки известни затруднения със сигурността и забраната в държави като Индия приложението продължава да бъде изключително успешно. Социални мрежи като Facebook и Twitter също разпространяват съдържание, което е създадено в TikTok. Ако разполагате с акаунт в мобилното приложение вероятно ще се зарадвате да научите за последното важно подобрение. Разработчиците са създали атрактивна колекция от музикални ефекти, с които ще позволят създаването на още по-креативно съдържание в TikTok. На този етап ни очакват шест различни ефекта, като всеки от тях ще реагира на различни звуци от вашата музика. Първият от тях се казва Music Vizualizer и се отличава с ретро визия вдъхновена от 80-те с фон в синьо, розови и лилави отенъци, съобщавa MakeUseOf.     Потребителите ще могат да застанат в центъра и да запишат своя клип на интересния фон, който ще се променя под звуците на музиката. Друг интересен ефект е т.нар. "Music Mashine", с който ще влезете в ролята на DJ, който се грижи за доброто настроение на аудиторията. Aктивирането му ще покаже интерактивен BPM слайдер, от който да изпробвате различни бийтове и звуци. Разработчиците от ByteDance подготвят още четири нови предложения с имената Text Beats, Solid Beats, Mirror Beats и Delayed Beats. Тези ефекти предлагат различно оформление, но също ще реагират на личния подбор на музика на потребителите за всяко видео. Алгоритмите на TikTok ще погрижат за плавното преливане между кадрите, за да гарантират най-добрия реалистичен ефект. Разпространението до всички потребители се очаква в следващите седмици.   Още от Digtial: Сигурно приложение ли е TikTok
Instagram
Шефът на Instagram потвърди, че TIkTok е най-големият конкурент в историята на приложението
Шефът на Instagram потвърди, че TIkTok е най-големият конкурент в историята на приложението
Социалните мрежи са сфера, която от години се доминира от Facebook. Въпреки това днес има разнообразие от подобни приложения за забавление и комуникация.Традиционни платформи като Twitter, Tumblr и Pinterest, които формираха уеб пространството като интерактивно място за комуникация бяха наследени от по-модерни заглавия. Instagram промениха начина, по който споделяме снимки, докато Snapchat създаде концепцията за кратките съобщения, които изчезват. Популярността на WhatsApp също допринесе за еволюцията на мобилните приложения за комуникация.Неслучайно Facebook инвестираха сериозни средства, за да купят Instagram и WhatsApp, които заедно с Messenger за внушителна мрежа от потребители, инфлуенсъри и рекламодатели. Единственото заглавие, което има потенциала да заплаши доминацията на Facebook е TikTok, което се радва на голяма популярност сред най-младата част от аудиторията. Приложението на ByteDance вече е инсталирано над 1.5 млрд. пъти и се превръща в сериозна платформа за най-големите рекламодатели. Въпреки проблемите с американското правителство и забраната в ключови пазари като Индия е факт, че TikTok вече се превърна в световен хит.     Шефът на Instagram, Адам Мосери в свое изявление дори си позволи да определи TikTok като най-големият конкурент на приложението досега. Най-притеснителното е невероятният и устойчив ръст в потребителите, който продължава да регистрира заглавието на ByteDance въпреки пандемията. Instagram планират да комбинират да комбинират най-големите предимства на своята платформа за онлайн шопинг и приложението Reels, което предлага сходни функции за ъплоуд на кратки видео клипове като TikTok. По този начин приложението ще опита да отмъкне аудитория сред авторите на съдържание и рекламодателите от своя конкурент. Включването на опция за шопинг в Reels се очаква да превърне услугата в по-атрактивен избор за повече хора.   Още от Digital: Instagram представиха Reels - своя конкурент на TikTok
технологични новини
Любопитно от технологичния свят на 8 септември в digital.bg (Видео)
Любопитно от технологичния свят на 8 септември в digital.bg (Видео)
Корейските производители искат да подобрят възможностите на настоящите технологии, които намират място я в гъвкавите дисплеи. Samsung и LG Display провежда тестове с нови материали и техники, които едновременно да гарантират оптимално представяне на екраните, но също и да подобрят издръжливостта им.    1. Как LG и Samsung могат да направят гъвкавите смартфони по-издръжливи Първото поколение гъвкави смартфони като Samsung Galaxy Fold показа, че са необходими допълнителни иновации, за да се създаде перфектния дисплей за този дизайн. Специалният механизъм на...
ТikTok
ТikTok ще преустанови бизнеса си в Хонг Конг до броени дни
ТikTok ще преустанови бизнеса си в Хонг Конг до броени дни
Разработчиците на TikTok продължават да подобряват различни рекордни предимно сред по-младата аудитория. Платформата вече се утвърди като световен хит и предлага бързо и удобен начин да създадете запомнящо се кратко видео и да го споделите с любимите си хора.  В момента TikTok е регистрирало повече от 2 млрд. инсталации и е най-изтегляното приложение от Google Play и App Store в редица държави по цял свят. Компанията, която е собственик на платформата се казва ByteDance и сега разкриха плановете си да излязат от пазара в Хонг Конг.  Това ще се случи в следващите няколко дни, като конкретният мотив за действията им е новия закон за сигурността приет в страната и вече предизвика редица дискусии. Някои технологични компании, сред които Gооgle и Facebook вече разкриха, че временно спират да разглеждат молбите на правителството за предоставяне на лични данни на потребителите. Една от точките в противоречивия закон предвижда изтриването на акаунти от социалните мрежи на граждани, които публикуват неподходящо съдържание, съобщава CNet.     Някои организации за защита на личните права и свободи, сред които Amnesty International oсъдиха действията на правителството и опита им да наложат пълен контрол и диктатура над своите граждани. От ByteDance сега също потвърдиха, че прекратяват операциите на мобилното приложение на територията на Хонг Конг. Kомпанията вече изрази своята позиция, че няма да се съобразяват с изискванията на местните власти да блокират профили или да налагат цензура, над съдържанието, което публикуват потрбеителите в TikTok. Aбсолютно същото важи и за молбите да бъдат предоставяни лични данни за определи профили. Според непотвърдена информация TikTok се използва от над 150 хил. дущи в Хонг Конг.  Приложението е създадено по такъв начин, че да не е достъпно за потребителите в КИтай. Това е част от стратегията за глобална експанзия. Все пак компанията предлага сходно заглавие в многолюдната страна, което се казва Douyin. Няма да е изненадващо, а ко в следващите дни и други компании се присъединият към ByteDance, Facebook и Google в желанието им да предпазят своите потребители от режима в Хонг Конг.   Oще от Digital: Как да изрязваме видео клиповете си в TikTok
ТikTok
TikTok тества дизайн на профилите в приложението, подобен на Instagram
TikTok тества дизайн на профилите в приложението, подобен на Instagram
През последните месеци станахме свидетели на впечатляващата популярност на TikTok в световен мащаб. Все повече млади хора използват заглавието на ByteDance, за да се забавляват от мобилните джаджи. Именно това е причината приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти. Разработчиците постоянно експериментират с допълнителни функции, които да накарат повече хора да започнат да използват TikTok. Така например вече са стартирали тестове с нов дизайн на потребителските профили.     В момента само ограничен брой хора имат достъп до актуализираната визия на TikTok. Официален говорител на компанията потвърди, че това се случва пред TheVerge. Новият дизайн се очаква да подобри изживяването на потребителите, като им предостави още повече възможности за персонализиране и споделяне на интересно съдържание. Прави впечатление също така, че редизайна ще позволи на TikTok да наподобява визията на мобилни приложения за комуникация като Instagram.     Някои потребители намериха прилики и с други социални мрежи. Идеята да се взаимстват концепции от конкурентни заглавия не е новост в индустрията. Добър пример в това отношение е Instagram Stories функцията, която буквално копира модела на Snapchat. Все още не знаем кога дизайна ще е достъпен за всички, както и какви други изненади подготвят разработчиците от ByteDance в популярното си заглавие. Най-вероятно скоро ще разберем повече за плановете на създателите на TikTok през 2020г.     Още от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
приложения
TikTok разработват приложение за стрийминг на музика с името Resso
TikTok разработват приложение за стрийминг на музика с името Resso
ByteDance e името на компанията, чиято собственост е популярното приложение TikTok. Създателите на платформата вече са започнали работа над още един интересен продукт. Неговото име е Resso и представлява приложение за стрийминг на музика. В момента заглавието е достъпно само в някои азиатски страни, тъй като са необходими още тестове. TikTak Resso е инсталирано над 27 хил. пъти на смартфони с Android и iOS, според официалните данни на Bloomberg.     Новото заглавие е разработено като конкурент на Spotify и Apple Music. Разработчиците от ByteDance е надяват да успеят да привлекат вниманието на милионите хора, които използват TikTok към Resso. Засега са осигурени правата за големи лейбъли в Индия като T-Series и Times Music. Ако компанията иска да превърне платформата в глобален хит ще трябва да осигури и каталога на най-големите издатели като Warner Мusic, Universal Music и Sony Music Entertainment.     Интерфейсът на TikTok Resso е създаден от американското студио Мооn Video Inc. и позволяла лесно да въведете изпълнителните, които харесвате. Предвидена е опцията да споделяте музика с външни платформи като WhatsApp, Facebook и др. Мобилното приложение поддържа опция за споделяне на снимки, видео, парчета и GIF файлове, които ще са видими за хората, които се забавляват със същите песни. Тепърва предстои добавяне на повече съдържание към наличния кататлог с музика на ТikTok Resso.   Oще от DIgital: Приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти
ТikTok
Създателите на ТikTok представиха собствен смартфон
Създателите на ТikTok представиха собствен смартфон
ТikTok е алтернативна социална мрежа, която вече се превърна в абсолютен хит сред потребителите. Всъщност това е платфoрма за споделяне на кратки видео клипове, чиято популярност е сходна с тази на Facebook. С всеки изминал месец TikTok привлича вниманието на повече потребители и този феномен със сигурност ще продължи да подобрява различни рекорди в интернет. Създателите на TikTok също така вече са готови и със собствен смартфон, който е произведен от Smartisan.   Въпросното устройство се очаква да направи платформата още по-популярна особено сред най-младата аудитория. Бързата скорост на работа ще се гарантира от Qualcomm Snapdragon 855 Plus, който ще захранва много от флагманите с Android през следващата година. Потребителите ще могат да избират между конфигурации с 8GB/12GB RAM, които имат вградена памет от 128GB или 256GB памет. Батерията на смартфона е със заряд от 4000mAh.     В задната част са разположен четири камери. Основният оебктив е с 48МР резолюция и е допълнен от 13МР Ultra-Wide сензор, 8MP телефото и 5МР макро камери. Дисплеят на смартфона е с 6.39-инчов диагонал и поддържа Full HD+ резолюция, като в него е вградена 20-мегапикселова камера и сензор за пръстов отпечатък. Пълното име на устройството е Smartisan Jianguo Pro 3 и вече е налично на китайския пазар в бял, зелен и червен цвят. Цената варира между €370 и €460.   Още от Digital: Какво трябва да имаме предвид когато избираме нов смартфон
DMCA.com Protection Status