Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
162 резултата за търсачки
Microsoft Bing
Microsoft Bing вече има собствен тракер за следене на коронавируса
Microsoft Bing вече има собствен тракер за следене на коронавируса
Компанията представи специална секция в своята търсачка, която е предназначена да следи разпространението на Covid-19. Потребителите могат да получат актуална информация за вируса, за случаите в различни страни и друга допълнителна информация в Microsoft Bing. По този начин може да си спестите ценно време да сърфирате в интернет и да селектирате данни от много различни източници. Новият тракер е разработен за броени дни от инженери на компанията, които заради коронавируса вече са започнали да работят от домовете си, съобщава ZDNet.   За да изпробвате сами възможностите на новия портал е необходимо да отворите линка "bing.com/covid" в предпочитания от вас уеб браузър. Първото нещо, което вероятно ще ви направи впечатление е интерактивната карта, на която с големи червени кръгове са показани държавите с най-голям брой инфекции. Ако кликнете върху съответната икона ще можете да разберете повече детайли за инфекциите в съответната страна. В лявата част на интерфейса има специален панел, с който допълнително да видите подробни данни за разпространението на коронавируса.     От компанията уточняват, че алгоритмите им селектират информация публикувана от достоверни източници като European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC), World Health Organization (WHO) и US Centers for Disease Control and Prevention (CDC). Данните се актуализират много пъти на ден, като Microsoft се надяват да помогнат с полезна информация на много потребител. Най-важното в неприятната ситуация заради Covid-19 е да запазите самообладание и да не се поддавате на паника, за да предпази себе си, както и и своите близки по най-добрия начин от коронавируса.   Още от Digital: Как коронавирусът влияе на технологичната индустрия
Huawei Search
Huawei Search e мобилно приложение за търсене, което ще конкурира Google
Huawei Search e мобилно приложение за търсене, което ще конкурира Google
Специфичната ситуация, в която е поставена компанията принуди Huawei да разработят алтернатива на Google Play Services с името Huawei HMS Core. По този начин китайският производител се надява ефективно да компенсира липсата на достъп до приложенията на Google. Huawei продължават да работят със своите партньори, за да създадат необходимата екосистема, която да стимулира продажбите на смартфони и да ги превърне в лидер в мобилната индустрия. Сега разбираме, че компанията вече e стартирала усилени тестове със собствена търсачка.   Приложението се казва Huawei Search и представлява директна алтернатива на търсачката на Google за бъдещите модели на Huawei. Собствениците на устройства на компанията ще могат бързо и лесно да откриват съдържание в интернет, както и да намират файловете, които съхраняват във вградената памет на смартфоните. На този етап приложението все още е в бета фаза на разработка и не е достъпно за всички потребители. Идеята е Huawei Search да е предварително инсталирано на новите им смартфони, които нямат достъп до Android, през 2020г.   Предвидени са допълнителни функции, с които да контролирате работата на приложението и да избирате в кои други заглавия да може да търси. Все още не знаем дали Huawei използват собствени алгоритми за търсене или си партнират с друга външна платформа. Китайският производител планира да предложи алтернативна версия на всеки един софтуер, който предлага Google, включително Weather, Mail и Maps. Все още не знаем кога ще е готова финалната версия на новата търсачка за смартфони Huawei Search.   Още от Digital: Дигиталните услуги HMS на Huawei ще са много важни за бъдещите продажбите на смартфони
Google
Google вече ще ни показва как да се предпазим от коронавируса в търсачката
Google вече ще ни показва как да се предпазим от коронавируса в търсачката
Google въвеждат интересна промяна в търсачката, която ще стане част от SOS Alerts инициативата. Компанията си е партнирала със Световната здравна организация (СЗО), за да предоставя полезна информация свързана с коронавируса. Ако въведе заявка в търсачката свързана с разпространението на вируса веднага ще видите специален панел в резултатите с най-актуалните данни. В това число влизат както последните новини, така и полезни съвети препоръчани от експертите.   Успоредно с това компанията осигури финансиране в размер на $250 хил., които ще бъдат дадени на представителите на Червения кръст в Китай, съобщава TheVerge. Сумата ще се използва от местните власти в борбата с разпространението на коронавируса. Според официалните данни жертвите вече са надхвърлили 170 души, а заразените потребители са повече от 8000. Преобладаващата част от тях са в Китай, но вече има случи в над 16 държави по цял свят.     След продължителните дискусии представителите на СЗО официално определеиха коронавируса като глобална заплаха и обявиха извънредно положение. Организацията се намира в постоянни контакти с представители на множество държави в координирането на действия за борба с вируса. Google стартираха още една инициатива, в която подканят своите потребители да дарят средства и вече са събрали над $850 хил., за да се овладее разпространението на коронавируса по цял свят.     Още от Digital: Онлайн платформа показва в реално време разпространението на Коронавирус
Bing
Microsoft разработват разширение, което да направи Bing основна търсачка в Google Chrome
Microsoft разработват разширение, което да направи Bing основна търсачка в Google Chrome
Microsoft възнамеряват да използват Office 365, за да накарат потребителите на Google Chrome да използват търсачката им вместо Google. Toва ще се случи с Office 365 ProPlus Installer, който се използва масово от бизнеса и вече ще има ново разширение за уеб браузъра. Новите инсталации на Office 365 ProPlus ще бъдат ъпдейтнати към разширението, ако вече не са избрали Bing като търсачка по подразбиране в Google Chrome. Неговото име е "Мicrosoft Search in Bing", предаде TheVerge.   Въпросното разширение ще бъде принудително инсталирано в Office 365 ProPlus "Version 2002", която ще е достъпна за потребителите през февруари. Все пак се очаква масовото разпространение до повече хора да стане факт през март. Първите държави, които ще имат достъп до новата версия ще бъдат Aвстралия, Канада, Франция, Германия, Индия, Великобритания и САЩ. В кратки срокове след това Office 365 ProPlus "Version 2002" с разширението ще е достъпно за потребителите в други държави.     Настоящите клиенти на Microsoft, които преминат към Office 360 ProPlus v2002 също ще получат разширението, което прави Bing основна търсачка в Google Chrome. Любопитното е, че единственият начин да не инсталирате "Microsoft Search in Bing" в популярния браузър е вече да сте избрали Bing като предпочитана търсачка. Най-вероятно ще се наложи всеки потребител с абонамент в Office 365 ProPlus, който не е доволен от тази идея да деинсталира въпросното разширение, за да продължи да използва Google, както досега.   Oще от Digital: Какво представлява новата функция Visual Search в търсачката Microsoft Bing
Google
Българските граждани ще избират между Info.com, PrivacyWall, DuckDuckGo и Google за основна търсачка в Android от 1 март
Българските граждани ще избират между Info.com, PrivacyWall, DuckDuckGo и Google за основна търсачка в Android от 1 март
Постоянните разследвания на регулаторите принудиха Google да въведе сериозни промени в начина, по който предлагат своята търсачка на потребителите в ЕС. Антитръстовите органи многократно подканиха компанията да спре да толерира своя продукт за сметка на конкурентните решения на други разработчици. Една от промените въведени от компанията е, че Google се съгласиха да ни позволят да избираме предпочитана търсачка в устройствата с Android през 2020г. По този начин всеки гражданин на държава-членка ще може да да направи своя избор.   Технологичният гигант полага много усилия да изпълни препоръките на ЕС и в конкретния случай потвърди, че ще проведе серия от локални аукциони. Така ще се предостави реална възможност на локалните търсачки да се конкурират и бъдат избрани като основна търсачка по подразбиране в устройствата с Android. Google вече са приключили процеса на подбор на външни търсачки и потвърдиха, че най-много предпочитани позиции са спечелени от DuckDuckGo, а най-малко от Microsoft Bing.     Новите правила влизат в сила от 1 март, когато гражданите на ЕС ще могат да избират една от четири търсачки, включително и Google. Приложението ще се използва по подразбиране за извършване на търсения от началния екран на Android, както и в Google Chrome. Конкретните възможности на търсачка ще варират във всяка държава, като за България са: DuckDuckGo, Info.com, PrivacyWall и Google. Интересното е, че при системата от аукционни алтернативните търсачки плащат на Google за правото да бъдат основен избор за потребителите.     Oще от Digital: Google ще таксува компаниите в Европа, които искат да са търсачка по подразбиране в Android
Windows
Как работи новата функция за търсене в Windows
Как работи новата функция за търсене в Windows
Гласовата услуга Cortana продължава да предизвиква противоречиви реакции сред потребителите  Въпреки това Microsoft не спират да изтъкват предимствата на платформата в своите продукти. Прави впечатление, че Cortana вече не заема толкова централна роля в лентата със задачите на Windows като асистент винаги готов да ви предостави нужната информация. Последният ъпдейт замества иконата за достъп до Cortana с изцяло нова лента за търсене Windows Search Bar.     Едва ли е изненадващо, че заявките на потребителите в този раздел се обработват от Bing, която е притежание на Microsoft. На практика тази промяна превръща панела за търсене в мини уеб браузър, който използва търсачката на компанията, съобщава SlashGear. Имайте предвид, че по този начин може да откривате съдържание не само във File Explorer на операционната система. Алгоритмите на Bing ще ви предоставят релевантни резултати от интернет на всяка ваша заявка.     Така например можете да извършвате различни математически изчисления или да задавате въпроси директно от този панел на Windows 10. Абсолютно по същия начин можете да имате достъп до новини или да отваряте някои страници в интернет. На този етап не е възможно да изтегляте приложение с Windows Search. Предвидена е и опция да изпробвате Bing Visual Search. Новата функция ще ви позволи да откривате съдържание без дори да се налага да отваряте предпочитания от вас браузър.   Oще от Digital: Microsoft представиха новото лого на Windows
търсачки
5 алтернативни търсачки на Google
5 алтернативни търсачки на Google
    Google е логичната първа асоциация на всеки, когато чуе думите „интернет търсачка“. Тя обаче далеч не е единствената. В интернет има доста разнообразни търсачки, които предлагат някои интересни функции и възможности.   Те могат да са идеално допълнение към използването на Google. MakeUseOf ни показват пет алтернативни търсачки на Google, които ще ни помогнат да откриваме нови неща в интернет.   Mojeek – търсене по емоции   Всичко, което се публикува в интернет, генерира доста реакции и...
търсачки
Какво ще представлява Clear бутона в търсачката на Google
Какво ще представлява Clear бутона в търсачката на Google
Вече ви информирахме как нов алгоритъм на Google ще подобри 10% от заявките за търсене в интернет. Сега разбираме за следващото интересно подобрение, над което работи компанията. Вероятно ви се е случвало да въведете дадена заявка в полето за търсене и да решите, че всъщност искате да откриете нещо друго. Google искат да улеснят максимално преминаването към друга заявка и експериментират с добавянето на "Clear" бутон в търсачката, съобщава 9to5Google.   Както името подсказва този нов бутон ще позволи да изтриете текста, който сте написали в Google Search. На пръв поглед това може да не изглежда като сериозно подобрения, но със сигурност ще спести време на много потребители. Самият бутон е разработен да се показва  само когато поставите курсора на мишката върху него и няма да е видим, когато го преместите на друга позиция. Засега тестовете се провеждат с ограничен брой хора в десктоп версията на търсачката.     Добре е да знаете, че "Clear" бутона ще може да се използва и в другите страници с резултати за търсена като "News", "Shopping" и др. Ако тестовете са успешни вероятно скоро повече потребителите с Google акаунти ще могат да тестват тази функция. На този етап няма данни за евентуална интеграция за смартфоните с Android. Интеграцията на новия символ определено ще се хареса на най-активните потребители в търсачката.   Още от Digital: Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Googlе
Рeзултатите от търсачката на Google ще бъдат напълно оптимизирани за мобилно съдържание през септември
Рeзултатите от търсачката на Google ще бъдат напълно оптимизирани за мобилно съдържание през септември
Google от години се опитват да въведат концепцията за мобилно индексиране на информацията в интернет. Това е една от най-амбициозните цели на компанията през последните пет години. Внушителните им усилия в тази насока са причината приблизително 70% от уеб сайтовете да са оптимизирани за дисплеите на смартфони и мобилни устройства. Със сигурност това е добра цифра, която също така означава, че 30% от страниците в интернет имат интерфейси разработени предимно за десктоп потребителите, съобщава АndroidPоlice.   Все пак компанията продължава активно да работи със своята мрежа от партньори по цял свят, за да гарантира, че цялото съдържание в търсачката е разработено да изглежда добре на смартфони. Поддържането на една версия на даден сайт спестява разходи на собствениците, но може да създаде проблеми при разглеждането на съдържанието. Отварянето на десктоп страница на смартфоните може да затрудни сърфирането, да смесва данните от няколко публикации или да направи някои секции от интерфейса неактивни и др.   Следващата стъпка в този проект на Google ще улесни още повече потребителите. От компанията официално обявиха, че преминават към система за мобилно индексиране от септември 2020г. Тази промяна ще обхване всички уеб сайтове в интернет и ще накара още повече хора да оптимизират своите страници за мобилната търсачка на Google. В противен случай съдържанието им няма да се толерира от Google, което ще има сериозен негативен характер върху трафика, ако излизат на по-задни позиции при търсения в Google Search.   Още от Digital: DuckDuckGo срещу Google – кой е по-добрия начин за търсене в Интернет
Google
Google отчетоха рекордни заявки за търсене на защитни маски в интернет заради коронавируса
Google отчетоха рекордни заявки за търсене на защитни маски в интернет заради коронавируса
Снимките с хора, които носят защитни маски, за да се предпазят от коронавируса са навсякъде в интернет и водещите медии по цял свят. Така постепенно се превръщат в символ на епидемията, която продължава да обхваща все повече държави извън Китай. Именно заради това броя на потребителите, които използват търсачката на Google, за да търсят информация какво да направят да се защитят се увеличава с интензивни темпове. В крайна сметка предпазливостта и любопитството им са довели до най-високите търсения на защитни маски в Google досега.   Данните са потвърдени от Google Trends системата на компанията, които отчитат рекордни заявки в периода между 26 ануари и 1 февруари. Дори и след дата популярността търсенията на "защитни маски" продължава да расте и през целия месец февруари. Google се опитват да са максимално полезни на потребителите и непрекъснато добавят нова информация в търсачката. Със сигурност ситуацията ще се запази, докато не се намери ефективно решение за преодоловяне на световната криза, предизвикана от Covid-19. Броят на заразените от коронавируса вече надхвърля 80 хил.   Аmazon също са изправени пред сходна ситуация, но в своята онлайн платформа за търговия. Компанията полага много усилия, за да се протипостави на спекулантите. В последните седмици има доста обяви на защитни маски, които таксуват потребителите твърде висока цена за този продукт. Това е красноречив пример как дори в подобни ситуации има хора, за които личната печалба е над всичко остнаали. Недостиг на маски има в доста държави и дори в големи болници, което е провокирано от неподозирано високото търсене на потребителите.   Още от Digital: Как коронавирусът влияе на технологичната индустрия
Google
Google въвежда нови промени в дизайна на търсачката
Google въвежда нови промени в дизайна на търсачката
Само преди няколко седмици Google въведоха една от най-големите промени в дизайна на своята търсачка. Актуализираната визия затруднява значително разграничението между рекламите и органичните резултати от търсенето. Този ефект е постигнат с премахването на цветни наслагвания и въвеждането на допълнителна иконография с малки символи на уеб сайтовете. Всъщност те се казват фавикони и са налични до резултатите от търсачката, които не са рекламирани.     Според официалните данни на компанията по този начин се гарантира, че резултатите изглежда еднакво в мобилната и десктоп версията на търсачката. Новият дизайн на Google предизвика противоречиви коментари сред потребителите. От компанията са обърнали внимание на критиките им и потвърдиха, че експериментират с нови елементи, които да променят дизайна на търсачката. Google искат да намерят най-подходящото място на фавиконите в резултатите от заявките на потребителите.     Именно заради това в следващите седмици стартират тестове на Google, които ще разположат тези символи на различни места в резултатите от търсенето. Това означава, че е възможно да виждате различни промени във визията на търсачката, докато компанията открие най-оптималната подредба. Според Google собствениците на мобилни устройства са доволни от дизайна, както и авторите на съдържание и собствениите на уеб сайтове. Остава само да се намери правилната позиция на фавиконите в търсачката.   Още от Digital: Как да изтриете предишните си търсения с Google
приложения
Какво представлява функцията Google Collections в мобилната търсачка на компанията
Какво представлява функцията Google Collections в мобилната търсачка на компанията
Случвало ли ви е да се опитате да си припомните за информация, която сте търсили в Google, но не сте запазили заявката? В някои случаи може да бъде изключително досадно да възстановите въпросните данни. Компанията изглежда е обърнала внимание на този факт и вече е готова с ефективно решение на проблема. Новата функция се казва Google Collections и е създадена да организира всичките ви заявка в търсачката.     По този начин ще може бързо и лесно да откривате всички неща, които сте се опитали да откриете в Google. Въпросният инструмент използва алгоритми с изкуствен интелект и така групира заявките ви в различни тематични раздели, обединявайки ги в категории като "Shopping", "Music", "Cooking", "Hobbies" и др. Веднъж след като запазите дадена колекция в профила си ще виждате препоръчани от Google сайтове, снимки и продукти.     За да откриете съдържанието, което ви препоръчва компанията е нужно да кликнете върху "Find More" бутона в долната част на екрана. Предвидена е и възможност да споделяте своите колекции. Тази функция доразвива концепцията с интерактивните карти, които дебютираха преди две години. Със сигурност интеграцията на Google Collections ще бъде полезна и ще улесни ежедневната работа на милиони потребители.   Oще от Digital: 9 нови приложения на Google, които си заслужава да пробвате
търсачки
Защо Goоgle няма да покаже резултати, ако търсите What is iMessage
Защо Goоgle няма да покаже резултати, ако търсите What is iMessage
Търсачката на Google промени изцяло начина, по който откриваме съдържание и използваме потенциала на интернет. Едва ли можете да се сетите лесно за тема, която ще затрудни алгоритмите на Google. Колкото и странно да звучи има неща, които са непознати за Google. Добър пример в това отношение е въпроса "What is iMessage"? Това е заявка, която е свързана с популярната платформа за съобщения, която използва iPhone. Конкуренцията с Android, обаче е причината да не получите отговор.   Вместо ще видите резултат, който ви информира, че Google не разбира точно какво питате и не открива нищо свързано с "iMessage", съобщава AndroidAuthority. Независимо дали ще използвате малки или големи букви в изписването на заявката ви очаква отговор придружен от текста “Sorry, I can’t find any.”. Най-вероятно Google умишлено са програмирали търсачката да показва точно този резултат при заявките на потребителите, които са свързани с въпроса какво всъщност представлява iMessage.     Все пак това не означава, че няма как да разберете подробности за iMessages от търсачката, но е необходимо да направите различно търсене с повече детайли за приложението. Няма да е пресилено, ако кажем, че iMessages е една от основните причини собствениците на iPhone да не преминават към конкурентната платформа. Със сигурност ще трябва да прибегнете към алтернативни източници на информация, ако искате да научите повече за начина, по който работи Messages в устройствата на Apple.   Още от Digital: Google ще таксува компаниите в Европа, които искат да са търсачка по подразбиране в Android
Google
Какво търсиха българите най-много в Google през 2019г.
Какво търсиха българите най-много в Google през 2019г.
Краят на календарната година е подходящ момент да си припомним вълнуващите неща, които ни се случиха през последните 12 месеца. Началото на 2019г. ще ни предостави възможността със свежи сили да продължим да преследваме мечтите си. Google обяви резултатите от „2019 година на търсене“, класация на най-често търсените термини, която представя уникална перспектива върху важните моменти и тенденции от изминалата година.   Избори и здравни кризи занимаваха съзнанието на българина през 2019 година. Неслучайно сред най-търсените термини в...
Google Images
Google манипулира резултатите от търсенето, за да скрие противоречиви теми и да благоприятства бизнеса
Google манипулира резултатите от търсенето, за да скрие противоречиви теми и да благоприятства бизнеса
Google Search е най-добрият продукт и водещ източник на приходи за компанията. Няма да е пресилено, ако определим търсачката като основната на модерното интернет общество. Всеки ден милиарди потребители използват алгоритмите на Google Search, за да открият желаното от тях съдържание онлайн. Разследване на The Wall Street Journal разкрива, че компанията използва нерегламентирани практики да влияе на резултатите, които виждаме в търсачката. Данните са генерирани от над 100 интервюта.   Това се прави с цел да се даде приоритет на представителите на големия бизнес за сметка на малките компании. По този начин Google премахват публикации, които предлагат съдържание на чувствителни теми като имиграция, аборти и др. Така резултатите в търсачката по тези теми са много по-различни от Bing, Yahoo или DuckDuckGo. Въвеждането на промените оказват директно влияние върху локалния бизнес и допринася за увеличение на трафика към Amazon и други големи партньори на Google.     Google винаги са твърдели, че хора се намесват в процеса на подбор на резултатите в търсачката. Според официалните им данни индексирането на страници става единствено, чрез уникалните алгоритми на търсачката. Разследването на The Wall Street Journal твърди, че това се случва доста по-често, отколкото си представяме, а манипулирането на резултатите от търсенето се прави в интерес на големите рекламодатели на Google. Технологичният гигант категорично отхвърли обвиненията в разследването на The Wall Street Journal.   Още от Digital: Google ще затрудняват откриването на стари снимки в търсачката
Google
6 полезни трика в търсачката на Google, когато не знаете какво точно търсите
6 полезни трика в търсачката на Google, когато не знаете какво точно търсите
Търсачката на Google е източник на огромен обем информация, но тя не винаги предлага точно това, което човек търси. Има и моменти, когато човек не разполага с точна представа какво му трябва, но наличните резултати не помагат.   В такива ситуации може да помогнат няколко допълнителни трика. Те позволяват да използваме по-малко познати функции на търсачката на Google. MakeUseOf показва шест такива полезни трика.   Използване на уайлдкард оператор Ако човек не знае някоя дума във фразата, която търси, или иска да открие повече сходни резултати...