Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
131 резултата за търсачки
GIF
Нова функция на Google ще улеснява споделянето на GIF файлове от търсачката
Нова функция на Google ще улеснява споделянето на GIF файлове от търсачката
Социалните мрежи са една от водещите причини за популярността на GIF файловете. Изпращането на кратки анимации от смартфона е все по-предпочитан начин да изразите емоции с приятелите си. Google прекрасно осъзнават този тренд и са разработили нова функция, която ще улесни споделянето на GIF файлове директно от търсачката. Следващият път, когато търсите GIF файл ще видите допълнителен "Share" бутон разположен под резултатите от заявката.   Кликването върху него ще ви позволи бързо да изпратите кратката анимация в популярни приложения като Hangouts, Android Messages и WhatsApp, съобщава Engadget. Селекцията от резултати, която виждате ще е базирана на интереса на другите потребители, като най-популярните GIF-oве ще се показват на водещо място в Google. По този начин компанията се надява да откриете веднага каквото търсите и да си спестите дългото скролване в списъка с  релевантни резултати.     Добре е да знаете, че всички GIF анимации, които Google показва са предоставени от лицензираните им партньори и независими автори. В момента можете да тествате функцията от Google приложението за Android и iOS. Вече се работи и над интеграция за популярните мобилни браузъри, което ще позволи на още повече хода да тестват улеснената система за споделяне на GIF-ове. Tези подобрения в Google ще направят GIF файловете още по-популярни в интернет.   Oще от Digital: Google купуват платформата Tenor, за да улеснят откриването на GIF файлове в интернет
Google
Google вече ще ни показва кой е автора на текстовете на песни, които показва търсачката
Google вече ще ни показва кой е автора на текстовете на песни, които показва търсачката
Само преди часове ви информирахме, че платформата Genius обвини Google, че от години копират текстове на песните им в Интернет.Технологичният гигант отрече информацията с мотива, че лицензира това съдържание от външни партньори. Genius твърдят, че към всеки текст добавят специфични апострови, които се индекстират и от търсачката. Според тях това е категорично доказателство, че Google копират и показват на потребителите тяхното съдържание.   От Google обещаха много скоро да започнат да показват кой е автора на текстовете на дадена песен, която показва търсачката. По този начин компанията се надява да сложи край на подобни спорове и да продължи да улеснява потребителите в откриването на текствовете на любимите им парчета. Google допълниха, че служителите им не копират чужди текстове, за да ги качат в собствената им търсачка, както някои хора ги обвиниха.     Вместо това Google си партнира с платформи от трети страни и използва техкстовете им, като всички корекции и нови неща се ъпдейтват авотматично. LyricFind е един от примерите за подобно сътрудничество, но те отхвърлиха възможността да предоставят текстове генерирани от Genius. Базата им данни анализира "множество други уеб сайтове", за да предостави най-доброто на потребители. Google не потвърдиха кога да очакваме новата функция в търсачката.   Още от Digital: Учените доказаха, че текстовете на песните, които слушаме стават по-тъжни и гневни  
Google
Какво ще представлява функцията In This Video в търсачката на Google
Какво ще представлява функцията In This Video в търсачката на Google
Tърсачката на Google промени изцяло начина, по който откриваме съдържание в интернет и е най-популярния продукт на компанията. Всеки ден алгоритмите им индексират стотици милиони заявки. Google Search постоянно е обект на софтуерни ъпдейти, които допълнително подобряват възможностите на търсачката. Последната актуализация е свързана с клиповете в YouTube и предлага полезна нова функционалност с името "In This Video", предаде AndroidPolice.     Всъщност това представлява допълнителна лента, която се показва под даден клип в YouTube, в която са маркирани най-интересните моменти от видеото. На практика "In This Video" разделя съдържанието на основните му части и включва време и описание на отделните епизоди. Потребителите могат лесно да скролват между маркираните събития и директно да стартират тази част от видео клипа. Функцията също така позволява да превъртате или да се връщате назад.     Интеграцията на този инструмент ще улесни навигацията в YouTube от смартфоните, особено когато гледате клипове. Трябва да отбележим, че все още малък брой клипове поддържат "In This Video", като допълнителната информация не е достъпна за всички устройства. Това е най-интересното подобрение във "v10.7.4.21" версията на Google приложението, която все още се намира в бета фаза. Компанията вероятно се нуждае от още време преди да позволи на всички да тестват "In This Video".   Oще от Digital: Четири нови начина за търсене в YouTube
Google Search
Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
Компанията вече разпространява нов ъпдейт на търсачката, който ще ни предостави повече възможности за избор на актуални резултати на заявките ни. Водещият акцент в актуализацията е да селектира и показва релевантно съдържание от повече сайтове. За да постигнат този ефект от Google обявиха, че вече ще индексират максимум два резултата пи търсене, ако са публикувани от един и същи уеб сайт, информира Engadget.   Това се прави с цел да се толерира по-разнообразно съдържание от много източници. Все пак Google си запазват правото алгоритмите им да покажат повече от два линка от една страница, ако резултатите са максималмно релевантни до самата заявка. Промените все още не са достъпни за всички, но вероятно няма да се наложи да чакаме твърде много. Google искат да показват информация, селектирана от различни източници.     Времето ще покаже как тази промяна ще се отрази на работата на търсачката. Oт Google обещаха да продължат да внасят промени в своите алгоритми, за да ги направят маскимално полезни за потребителите. При всички положения ще става все по-трудно да виждаме много линкове от един и същи уеб сайт, докато търсим в интернет. Новата функция няма да навреди, а ще подобри качеството на резултатите.   Oще от Digital: Какви са подобренията в новия дизайн на Google Search за смартфони
търсачки
Какви са подобренията в новия дизайн на Google Search за смартфони
Какви са подобренията в новия дизайн на Google Search за смартфони
Компанията използва официалния си блог, за да ни информира за интересна промяна в търсачката. Google са оптимизирали алгоритмите си така, че да ни помогнат да изберем кои резултати от заявките ни да прочетем. Идеята е потребителите още по-бързо и лесно да откриват точно това, което искат в интернет. Така например Google Search интерактивните резултати от търсенето вече ще показват името на източника на дадена публикация, придружено от логото на изданието.    По този начин собствениците на смартфони ще могат веднага да откриват постовете на любимите си сайтове и още по-бързо да се ориентират в предоставите им данни. Новата функционалност e подходяща за случаите, когато искате да отворите публикация на конкретен източник и ще ви улесни в процеса на филтриране на резултатите от търсачката. Допълнителната информация за уеб сайтовете, които виждаме в Google Search ще позволи да изберем кои постове да прочетем.     Тези данни ще се показва в горната част на всяка една от интерактивните карти с резултатите от търсенето, което ще ги направи по-видими за всички. Google се надяват с това подобрения да ни спестят ценно време, докато търсим интересно съдържание в профилите си. Новата функционалност ще е достъпна първо за мобилните устройства, като ъпдейта ще е достъпен в следващите няколко дни. Предвидена е интеграция за десктоп устройствата, но това ще се случи на по-късен етап от годината.   Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим
Google SafeSearch
Как да активираме или деактивираме функцията Google SafeSearch
Как да активираме или деактивираме функцията Google SafeSearch
Google вече предлагат на потребителите възможност лесно да филтрират резултатите от търсачката, за да гарантират, че са подходящи за най-младата аудитория. Това е възможно с функцията SafeSearch, която блокира снимки, видео клипове, текст и дори цели уеб сайтове, ако съдържанието се счита за неприемливо за съответната целева група. Така родителите могат да разполагат с много по-голям контрол над нещата, които виждат децата им в интернет.    Активирането и настройването на функцията е максимално бърз процес, който изисква няколко кликвания в менюто на Google. Компанията ще ви позволи да изберете парола, която трябва да се въведе, за да бъде блокиранa SafeSearch, както и да премахнете неподходящите резултати от външни компютри, които са свързани към съответния акаунт, като например тези в училище. Ето и как можете да активирате или спрете Google SafeSearch, според BusinessInsider.     1. Логнете в своя акаунт и отворете началната страница на Google. 2. Кликнете върху "Settings" опцията, която ще видите в долния десен ъгъл. 3.  Изберете "Search Settings" от падащото меню.     4. Следващата стъпка е да поставите отметка върху "Turn on SafeSearch".   5. Кликнете върху "Save" в синьото поле в долната част на екрана.    Добре е да знаете, че след като маркирате квадратчето преди "Turn on SafeSerach" резултатите от търсене ще бъдат филтрирани автоматично от алгоритмите на Google. Ако премахнете отметката ще бъдат показвани всички възможни съвпадения със заявките ви за търсене. Предвидена е и опция да блокирате SafeSearch на компютъра като за целта трябва да кликнете върху "Lock SafeSearch" и да следвате инструкциите на екрана.   Oще от Digital: Осем начина да спрем Google да ни следи
Google
Google вече ще препоръчва десет алтернативни търсачки и браузъри на потребителите на Android в Европа
Google вече ще препоръчва десет алтернативни търсачки и браузъри на потребителите на Android в Европа
Вече ви информирахме, че Google ще ни позволи да избираме предпочитана търсачка и уеб браузър за Android в Европа. Това е само едно от последствията от множеството разследвания на ЕС срещу бизнес практиките на компанията. Google също така бяха глобени няколко пъти с внушителни суми, включително и с рекордните €4.3 млрд., което се случи през миналата година. Въпреки това компанията изрази увереност да си партнира и изпълни всички изисквания на регулаторите на континента.    Именно зaради това Google е принудена да промени начина, по който промотира своите приложения и услуги, сред държавите-членки на ЕС. Компанията вече ще препоръчва десет алтернативни браузъри и търсачки за собствениците на смартфони с Android в Европа. По този начин Google ще избегнат обвиненията, че толерират своите услуги за сметка на конкурентните предложения на други разработчици. Така регулаторите ще гарантират, че всеки потребител ще има право на избор, съобщава VentureBeat.       Алтернативните предложения на Google ще варират в различните страни и ще са съпроведени с допълнителен прозорец, с който можете да ги настроите да работят по предпочитания от вас начин на смартфоните. Компанията смята, че дори и с подобни мерки по-голямата част от потребителите ще продължат да използват тяхната търсачка и Google Chrome от мобилните си устройства, вместо конкурентни заглавия. Много скоро ще разберем дали това наистина е така и хората са склонни да експериментират с алтернативни приложения.    Още от Digital: ЕС ще наложи финансова глоба на Google заради рекламната платформа AdSense
Google
Нова функция ще улеснява резервацията на хотели от търсачката на Google
Нова функция ще улеснява резервацията на хотели от търсачката на Google
Изборът на подходящо място за прекарване на предстоящата ваканция е изключително важна задача, която понякога може да отнеме повече време, отколкото предполагате. Добрата новина е, че Google предоставят ъпдейти, с които да ни улеснят в планирането на подобни събития. Компанията вече актуализира Google Maps, за да ни позволи максимално бързо да откриваме хотели и да правим резервации за предстоящата почивка, директно от мобилното приложение.   Google разшириха обхвана на тази функционалност с добавянето на много допълнителни места, където можете да пренощувате, съобщава AndroidhHeadlines. Oт компанията са си партнирали с множество свои партньори, които работят в сферата на туризма и са добавили към услугата за навигация данни за още по-голям брой ваканционни селища. Въпросните локации обхващат атрактивни курорти по целия свят, което няма да ограничава избора на подходящото място.       Разнообразната колекция на Google включва предложения на VRBO, Expedia, Hotels.com и много други онлайн партньори на компанията. Потребителите могат да конфигурират търсенето, съобразно много филтри, за да открият максимално бързо необходимата информация. Ако намерите подходящото място ще бъдете пренасочени към актуален линк, с който  да направите резервация директно от смартфоните. Google засега не подготвят декстоп версия на тази функция и ще бъде ограничено само до мобилните платформи.   Още от Digital: Девет полезни съвета за спестяване на пари при резервация на хотел
Google
Вече ще можем да споделяме резултатите от търсачката на Google чрез специален бутон за Android
Вече ще можем да споделяме резултатите от търсачката на Google чрез специален бутон за Android
Google полагат много усилия, дори и най-дребния елемент от търсачката им работи по оптимален начин. Всеки ден компанията индексира стотици милиони заявки, като повечето от тях се обработват за хилядни от секундата. Гласовото търсене също представлява много удобен начин да открием съдържанието, което искам от смартфона, докато сме в движение. Google изглежда иска по-често да споделяме заявките от търсачката с приятелите си.   Компанията вече работи усилено над нова функционалност в следващата версия на мобилното си приложение за Android. Благодарение на нея ще можем само с едно кликване да изпратим резултатите от търсенето си в Google. За в бъдеще това ще е възможно със самостоятелен "Share" бутон, информира  9to5google. В момента има и други опции как да го направите, но интеграцията на подобна функция в самата търсачка със сигурност ще улесни значително целия процес.     Новият бутон е разположен точно до иконата за активиране на гласовото търсене в Google. След като кликнете ще видите стандартното "Share" меню на Android. Taка ще се гарантира уникален линк, който да пратите на приятел или друг човек, с който да споделите търсенето си. Получателят ще генерира директно резултатите след като отвори връзката на своето устройство, независимо дали използва смартфон или компютър. Скоро всички ще можем да тестваме функцията.   Oще от Digital: Oсем начина да спрем Google да ни следи
Google
Платформата Genius обвини Google, че от години копират текстове на песните им в Интернет
Платформата Genius обвини Google, че от години копират текстове на песните им в Интернет
Търсачката на Google e предпочитан избор за стотици милиони потребители, независимо какво съдържание искат да открият в интернет. Един от аспектите, в които е най-полезна е свързана с пускането на музика и откриването на текстовете на любимите песни. Това е много полезна функция, тъй като позволява с минимални кликвания да разберете какво се пее в дадено парче директно от Google Search без да стартирате други връзки.   По този начин най-малкото си спестявате ценно време.Създателите на популярната платформа Genius.com, които вече десетилетие специализират в предоставянето на текстове на песни обвиниха Google, че копира файловете им. Според тях многократно са опитвали да обсъдят ситуацията с компанията, но без успех. Най-голямото доказателство за думите им са апострофите, които Genius.com добавят към текстовете на парчетата в своя уеб сайт.   Системата им за публикуване на текстове включва конкретна поредица от символи с права и извита форма, които изписват думата "червени ръце" в морзовата азбука. В момента има стотици текстове на песни в търсачката на Google, които съдържат тази маркировка. На този етап от Google отхвърлят офицаилно обвиненията на Genius.com с твърдението, че лицензират текстовете съобразно договори със свои партньори от трети страни.   Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим
Google
Google вече препоръчва алтернативни търсачки и уеб браузъри на Аndroid потребителите в ЕС
Google вече препоръчва алтернативни търсачки и уеб браузъри на Аndroid потребителите в ЕС
Вече ви информирахме, че Google ще препоръчва десет алтернативни търсачки и браузъри на потребителите на Android в Европа.  Това решение бе наложено от регулаторите в ЕС, които обвиниха компанията,  че нарушава антитръстовото законодателство. Властите твърдят, че Google се възползва от монополната си позиция в сферата на търсенето и приложенията за Android, което ограничава лични избор на гражданите. Тези процеси доведоха до рекордна глоба в размер на $5 млрд. за компанията.     Oт Google се съгласиха да си партнират с ЕС и да започнат да препоръчват алтернативни предложения на своите популярни услуги. Компанията е започнала да разпространява уведомления до потребителите, в които ги информира, че имат право да изберат търсачка и уеб браузър, които са различни от тези на Google. Данните бяха потвърдени в официален блог пост, от който разбираме, че разпространението на новия ъпдейт за Google Play вече е започнало, съобщава AndroidPolice.     След като кликнете върху някоя от нотификациите на началния екран на смартфоните ще бъдете пренасочени към прозорец с четири алтернативни заглавия. Google твърдят, че резултатите ще варират в различните страни, като избора зависи от популярността на браузърите и търсачките в дадената държава. По този начин компанията се надява да сложи край на постоянните обвинения на ЕС, че толерира умишлено собствените си продукти, за сметка на конкурентен софтуер.   Oще от Digital: Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
търсачки
Google започва да толерира резултатите от мобилните уеб сайтове от 1 юли
Google започва да толерира резултатите от мобилните уеб сайтове от 1 юли
Вероятно не знаете, но още преди четири години Google обявиха, че за първи път мобилните търсения са повече от тези извършени от десктоп компютрите. Тази тенденция се задълбочава с всяка изминала година и постепенно превърна в смартфоните в основен източник на информация в интернет за милиони потребители. Oще през 2016г. бяха въведени промени в алгоритмите на Google, с които индексира заявките и вече толерират мобилните версии на уеб сайтовете.    Въпреки това много страници имат съдържание, което е оптимизирано за десктоп устройствата и не се показва на мобилните устройства при търсене в Google. Следващата важна стъпка бе желанието на компанията да започне да дава приоритет на сайтове с мобилни версии и съдържание, което е оптимизирано за по-малките екрани на смартфоните и таблетите. Според официалните данни в края на 2019г. около половината от индексираните страници в интернет са мобилни.     Компанията сега потвърди, че от 1 юли въвежда изискването мобилния индекс да е активиран по подразбиране за всички нови сайтове. Съществуващите страници ще продължат да бъдат класифицирани съобразно своя рейтинг и разнообразни критерии на търсачката. По този начин Google искат да гарантират, че текст, снимки, видео и другото съдържание, заедно с мета данните са идентични независимо дали сайтовете са оптимизирани за смартфони или не.    Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим
търсачки
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Рекламите продължават да са водещия източник на приходи за Google и това отдавна не е тайна за никого. Компанията разкри детайли за нови формати за онлайн маркетинг, които ще станат част от продуктите им до края на 2019г. Данните потвърждават не само каква ще е стратегията на Google в този сегмент, но също, че скоро ще започнем да виждаме реклами в мобилната версия на търсачката. По този начин технологичният гигант ще се опита да направи маркетинговите послания "по-видими" за потребителите.    Eдна от идеите на Google е да започнат да възпроизвеждат банери с галерия от максимум осем изображения в резултатите от търсачката. Интеграцията им в официалната страница на мобилното приложение на Google ще стане факт на "по-късен етап" от годината. Първоначалните тестове показват, че потребителите са с 25% по-склонни да си взаимодействат с новия формат, в сравнение с традиционните реклами при търсене, предаде TheVerge. Важно е да отбележим, че т.нар. "Gallery" банери ще са видими единствено от смартфоните.   На този етап Google не планира да ги интегрира към десктоп версията на търсачката. Все пак компанията се надява новите реклами да улеснят откриването и извършването на покупки директно от Google Search. Подобно съдържание ще започне да се показва и в Discover секцията, в която виждате персонализирана емисия от новини и видео клипове в профила си. Припомняме ви, че досега Google Discover раздела никога не е показвал реклами, но само след няколко месеца ситуацията ще се промени.   Oще от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google Maps
Google Maps и Google Search ще поддържат инкогнито режими
Google Maps и Google Search ще поддържат инкогнито режими
Google oфициално потвърдиха, че разработват инкогнито режими за поверително браузване в две от най-популярните си услуги. Това са Google Maps и Google Search. Данните са от I/O конференцията, която започна преди часове и бяха придружени от кратко демо как работи новата функционалност. Интеграцията на инкогнито режим в самите приложения ще ви позволи да ги използват без данните да се синхронизират с Google профила ви, съобщава TheVerge.    Единственото, което трябва да направите е да кликнете на снимката в акаунта ви и да изберете опцията "Тurn On Incognito Mode".  По този начин ще можете да работите с Google Maps и търсачката без информацията за заявките ви да се съхранява в сървърите на компанията. Разбира се винаги можете да отворите Incognito прозорец в  уеб браузъра и да постигнете същия ефект. Новата функция ще направи опцията за поверително браузване много по-удобна за всички.     От компанията увериха, че този инструмент "скоро" ще е достъпен за потребителите. Успоредно с това от Google ще улеснят откриването на информацията, която съхраняват мобилните приложения за активността на потребителите. За в бъдеще ще има нов раздел в менюто на Google Chrome, който се казва "Your Data" и предоставя данни за нещата, които се пазят за вас в Google Search, YouTube, Google News и Maps. Тази функционалност ще е налична за потребителите в следващите няколко дни.   Oще от Digital: Как да планирате пътуванията си с Google Maps
Google
Какво ще представляват функциите "Before" и "After" в търсачката на Google
Какво ще представляват функциите "Before" и "After" в търсачката на Google
Google непрестанно ъпдейтват търсачката с нови функции и промени в интерфейса, които още повече да ни улеснят в откриването на съдържание в интернет. Вероятно знаете, че има начин как да филтрирате резултатите от заявките, съобразно датата на публикация, което може да стане от менюто "Tools", което е разположено точно под лентата за търсене. Компанията вече тества интеграция на "Before" и "After" филтри към резултатите, с който да избираме предпочитания времеви период, предаде TechSpot.   По този начин функционалността ще бъде интегрирана директно в самата търсачка. Google вече предлагат опция да филтрираме резултатите от заявките съобразно критерии като "24 Hours", "Month", "Week"", "Year", както и допълнителен панел за въвеждане на специфична дата. От компанията, обаче искат да ни позволяват да извършваме всички тези действия от самото поле на търсачката, което ще ни спести време и излишни кликвания. Това ще става с активирането на прозорец, който предлага много допълнителни възможности за филтриране при търсенето.     Google вече поддържат "2019-3-1" и "2018-12-31" формати на въвеждане на датата, както и на заявки от типа " Before:2018-01-01/After:2018-12-31". Новата функционалост все още е тестове и тепървa Google допълнително ще подобряват опцията за търсене по дата директно от полето за въвеждане на заявките на потребителите. Софтуерните инженери на компанията ще продължат да работят допълнително, за да направят тази функционалност още по-полезна за всички потребители.      Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим
Google
Google ще ни позволи да избираме предпочитана търсачка и уеб браузър за Android в Европа
Google ще ни позволи да избираме предпочитана търсачка и уеб браузър за Android в Европа
Европейската комисия (ЕК) продължава да е безкомпромисна по отношение на политиките на големите технологични компании. Добър пример в това отношение е внушителната глоба в размер на €4.3 млрд. която бе наложена на Google през лятото. Основният мотив за внушителната санкция на регулаторите в ЕС е нарушаване на антитръстовите правила и принципите на лоялната конкуренция. В случая става въпрос за начина, по който Google "принуждава" потребителите да използват търсачката и Google Chrome.    Google oбещаха да си сътрудничат с ЕС и да спазят всички изисквания, за да продължат да предлагат популярните си приложения и услуги на континента. През последните месеци компанията въведе значителни промени в начина, по който производителите лицензират софтуерните им продукти. Именно това е причината приложенията за Android да станат платени в Европа. Технологичният гигант също така увери ЕС, че за в бъдеще ще прилага индивидуални лицензи за всеки производител на смартфони, предаде PocketNow.     По този начин създателите на хардуер ще имат пълната свобода да изберат какви мобилни приложения да инсталират на своите устройства. Google също така ще започват да ни показват нотификация, с която ни подканват да изберем предпочитана търсачка и уеб браузър за Android. Tова ще се случи с настоящите и бъдещите собственици на смартфони, които живеят в Европа. По този начин Google искат да спазят изискванията на ЕС и да ни припомнят, че всеки от нас има правото да избере какъв софтуер да използва.   Oще от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon