Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
122 резултата за търсачки
търсачки
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Рекламите продължават да са водещия източник на приходи за Google и това отдавна не е тайна за никого. Компанията разкри детайли за нови формати за онлайн маркетинг, които ще станат част от продуктите им до края на 2019г. Данните потвърждават не само каква ще е стратегията на Google в този сегмент, но също, че скоро ще започнем да виждаме реклами в мобилната версия на търсачката. По този начин технологичният гигант ще се опита да направи маркетинговите послания "по-видими" за потребителите.    Eдна от идеите на Google е да започнат да възпроизвеждат банери с галерия от максимум осем изображения в резултатите от търсачката. Интеграцията им в официалната страница на мобилното приложение на Google ще стане факт на "по-късен етап" от годината. Първоначалните тестове показват, че потребителите са с 25% по-склонни да си взаимодействат с новия формат, в сравнение с традиционните реклами при търсене, предаде TheVerge. Важно е да отбележим, че т.нар. "Gallery" банери ще са видими единствено от смартфоните.   На този етап Google не планира да ги интегрира към десктоп версията на търсачката. Все пак компанията се надява новите реклами да улеснят откриването и извършването на покупки директно от Google Search. Подобно съдържание ще започне да се показва и в Discover секцията, в която виждате персонализирана емисия от новини и видео клипове в профила си. Припомняме ви, че досега Google Discover раздела никога не е показвал реклами, но само след няколко месеца ситуацията ще се промени.   Oще от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google Maps
Google Maps и Google Search ще поддържат инкогнито режими
Google Maps и Google Search ще поддържат инкогнито режими
Google oфициално потвърдиха, че разработват инкогнито режими за поверително браузване в две от най-популярните си услуги. Това са Google Maps и Google Search. Данните са от I/O конференцията, която започна преди часове и бяха придружени от кратко демо как работи новата функционалност. Интеграцията на инкогнито режим в самите приложения ще ви позволи да ги използват без данните да се синхронизират с Google профила ви, съобщава TheVerge.    Единственото, което трябва да направите е да кликнете на снимката в акаунта ви и да изберете опцията "Тurn On Incognito Mode".  По този начин ще можете да работите с Google Maps и търсачката без информацията за заявките ви да се съхранява в сървърите на компанията. Разбира се винаги можете да отворите Incognito прозорец в  уеб браузъра и да постигнете същия ефект. Новата функция ще направи опцията за поверително браузване много по-удобна за всички.     От компанията увериха, че този инструмент "скоро" ще е достъпен за потребителите. Успоредно с това от Google ще улеснят откриването на информацията, която съхраняват мобилните приложения за активността на потребителите. За в бъдеще ще има нов раздел в менюто на Google Chrome, който се казва "Your Data" и предоставя данни за нещата, които се пазят за вас в Google Search, YouTube, Google News и Maps. Тази функционалност ще е налична за потребителите в следващите няколко дни.   Oще от Digital: Как да планирате пътуванията си с Google Maps
Google
Какво ще представляват функциите "Before" и "After" в търсачката на Google
Какво ще представляват функциите "Before" и "After" в търсачката на Google
Google непрестанно ъпдейтват търсачката с нови функции и промени в интерфейса, които още повече да ни улеснят в откриването на съдържание в интернет. Вероятно знаете, че има начин как да филтрирате резултатите от заявките, съобразно датата на публикация, което може да стане от менюто "Tools", което е разположено точно под лентата за търсене. Компанията вече тества интеграция на "Before" и "After" филтри към резултатите, с който да избираме предпочитания времеви период, предаде TechSpot.   По този начин функционалността ще бъде интегрирана директно в самата търсачка. Google вече предлагат опция да филтрираме резултатите от заявките съобразно критерии като "24 Hours", "Month", "Week"", "Year", както и допълнителен панел за въвеждане на специфична дата. От компанията, обаче искат да ни позволяват да извършваме всички тези действия от самото поле на търсачката, което ще ни спести време и излишни кликвания. Това ще става с активирането на прозорец, който предлага много допълнителни възможности за филтриране при търсенето.     Google вече поддържат "2019-3-1" и "2018-12-31" формати на въвеждане на датата, както и на заявки от типа " Before:2018-01-01/After:2018-12-31". Новата функционалост все още е тестове и тепървa Google допълнително ще подобряват опцията за търсене по дата директно от полето за въвеждане на заявките на потребителите. Софтуерните инженери на компанията ще продължат да работят допълнително, за да направят тази функционалност още по-полезна за всички потребители.      Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим
Google
Google ще ни позволи да избираме предпочитана търсачка и уеб браузър за Android в Европа
Google ще ни позволи да избираме предпочитана търсачка и уеб браузър за Android в Европа
Европейската комисия (ЕК) продължава да е безкомпромисна по отношение на политиките на големите технологични компании. Добър пример в това отношение е внушителната глоба в размер на €4.3 млрд. която бе наложена на Google през лятото. Основният мотив за внушителната санкция на регулаторите в ЕС е нарушаване на антитръстовите правила и принципите на лоялната конкуренция. В случая става въпрос за начина, по който Google "принуждава" потребителите да използват търсачката и Google Chrome.    Google oбещаха да си сътрудничат с ЕС и да спазят всички изисквания, за да продължат да предлагат популярните си приложения и услуги на континента. През последните месеци компанията въведе значителни промени в начина, по който производителите лицензират софтуерните им продукти. Именно това е причината приложенията за Android да станат платени в Европа. Технологичният гигант също така увери ЕС, че за в бъдеще ще прилага индивидуални лицензи за всеки производител на смартфони, предаде PocketNow.     По този начин създателите на хардуер ще имат пълната свобода да изберат какви мобилни приложения да инсталират на своите устройства. Google също така ще започват да ни показват нотификация, с която ни подканват да изберем предпочитана търсачка и уеб браузър за Android. Tова ще се случи с настоящите и бъдещите собственици на смартфони, които живеят в Европа. По този начин Google искат да спазят изискванията на ЕС и да ни припомнят, че всеки от нас има правото да избере какъв софтуер да използва.   Oще от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon
Google
Google са платили почти $10 млрд. на Apple, за да са основна търсачка в iPhone и iPad през 2018г.
Google са платили почти $10 млрд. на Apple, за да са основна търсачка в iPhone и iPad през 2018г.
Google и Apple са добър пример как две от най-големите технологични компании могат да водят ожесточена конкуренция в същото време да си партнират в пазара на смартфони. Така например всяка година Google плащат внушителни суми, за да имат привилегията да бъдат основна търсачка в iPhone. Анализатори на Goldman Sachs направиха интересна прогноза свързана с приходите на Apple Services дивизията на компанията, твърдейки, че 20% от приходите от този бизнес са генерирани от Google.    Информацията обхваща 2018г. и показва по най-добър начин колко е зависима Apple oт Google, съобщава CNBC. Компанията вече определи Services дивизията като следващият голям източник на приходи, който трябва да компенсира слабите продажби на смартфоните. Този бизнес включва още популярни продукти като App Store, iCloud и Apple Music. Oт Goldman Sachs изчисляват, че Google са инвестирали приблизително $9.5 млрд. да бъдат основна търсачка в устройствата с iOS през календарната 2018г.     Споразумението носи ползи и на двете компании и ще продължи да е солиден източник на приходи за Apple и през настоящата година. От друга страна търсачката на Google се използва ежедневно от милиони собственици на iPad и iPhone, които генерират впечатляващ трафик. По всичко личи, че партньорството между Google и Apple в този сегмент ще продължи с пълна сила и няма скоро да видим друга търсачка по подразбиране освен Google в устройствата, които работят с iOS.   Oще от Digital: Как безопасно да премахнем акаунтите си в Google от смартфон с Android и iOS
Google
Oбвиниха Google, че умишлено блокира достъпа до алтернативни търсачки в Android
Oбвиниха Google, че умишлено блокира достъпа до алтернативни търсачки в Android
Регулаторните органи в ЕС постоянно създават проблеми на водещите технологични компании, които не спазват изискванията и законодателството в държавите-членки. Подобни мерки вече наложиха приложенията на Google стават платени в Европа за производителите на Android смартфони. Успоредно с това продължават още няколко антитръстови разследвания срещу Google, които бяха принудени да платят няколко рекордни за ЕС глoби. Компанията сега отново се оказва в центъра на събитията на поредния конфликт.    Google е обвинена, че въпреки регулаторните органи продължава да блокира умишлено достъпа до алтернативни търсачки за собствениците на смартфони с Android. Oт ЕС не са доволни от промените въведени от компанията и твърдят, че все още се толерира тяхната услуга за сметка на конкурентните предложения. По този начин се нарушават принципите на лоялната конкуренция в този ключов технологичен сегмент. Новите лицензи, които карат производителите да плащат за приложенията на Google влошават ситуацията, предаде TechCrunch.     Причината е, че след като даден производител на хардуер плати определена такса няма никакво желание да предлага достъп на своите клиенти на друга търсачка освен Google. Tова е практика, която вреди на бизнеса на останалите алтернативни търсачки, които са достъпни в ЕС. Разследванията ще продължат и в следващите месеци, като най-вероятно технологичният гигант ще бъде принуден да въведе нови промени, за да продължи да спазва законодателството в държавите-членки на ЕС.   Oще от Digital: EC обвини Google, че ни принуждава да използваме Google Chrome и Google Search в Аndroid
Google
Новият дизайн на Google Search за смартфони вече е наличен за потребителите
Новият дизайн на Google Search за смартфони вече е наличен за потребителите
Дизайнерският език Material Design от няколко години се използва от всички популярни приложения и услуги на компанията. Googlte постоянно работят в обратна връзка със своите потребители тестват промени, които да улеснят работата ни. Компанията е готова с ъпдейт, който променя някои елементи на търсачката в духа на Маterial Design 2. В голяма степен това важи за менюто с настройки и лентата за навигация в долната част, предаде AndroidPolice.     Основен акцент ще има иконата за бърз достъп до "Collections", където можете да откриете снимки, отметки от браузъра, локации в Google Maps и други полезна данни. Минималистичният дизайн  на търсачката е вдъхновен от идеята да се ориентираме по-лесно в съдържанието и също така е наличен и в раздела с настройки на приложението на Google. Много Скоро ще имаме и достъп до нова "Your Contributions" секция в профилите ни.      Промените са минимални, но целта им е да улесни максимално всеки потребител в откриването на информация в интернет. Google умишлено залагат на прозрачни елементи и обекти в бял и светъл цвят, които са по-подходящи за очите ни. Новата версия на търсачката за Аndroid отстранява няколко досегашни проблеми в работата и ще предложи още няколко малки корекции във визията на мобилното приложение.     Още от Digital: Пет интернет търсачки, които могат да гарантират поверителността ни
търсачки
Какво търсиха българите най-много в Google през 2018г.
Какво търсиха българите най-много в Google през 2018г.
Краят на календарната година е подходящ момент да си припомним вълнуващите неща, които ни се случиха през последните 12 месеца. Началото на 2019г. ще ни предостави възможността със свежи сили да продължим да преследваме мечтите си.   Докато правим собствената си равносметка за изминалата година от Google публикуваха традиционния си доклад за глобалните тенденции в интернет търсенето през 2018г. В него са публикувани нещата, от които най-много се интересуваха потребителите в България. Ето и кои са те: Светът през 2018 беше футбол. Класацията...
Google SafeSearch
Как да активираме или деактивираме функцията Google SafeSearch
Как да активираме или деактивираме функцията Google SafeSearch
Google вече предлагат на потребителите възможност лесно да филтрират резултатите от търсачката, за да гарантират, че са подходящи за най-младата аудитория. Това е възможно с функцията SafeSearch, която блокира снимки, видео клипове, текст и дори цели уеб сайтове, ако съдържанието се счита за неприемливо за съответната целева група. Така родителите могат да разполагат с много по-голям контрол над нещата, които виждат децата им в интернет.    Активирането и настройването на функцията е максимално бърз процес, който изисква няколко кликвания в менюто на Google. Компанията ще ви позволи да изберете парола, която трябва да се въведе, за да бъде блокиранa SafeSearch, както и да премахнете неподходящите резултати от външни компютри, които са свързани към съответния акаунт, като например тези в училище. Ето и как можете да активирате или спрете Google SafeSearch, според BusinessInsider.     1. Логнете в своя акаунт и отворете началната страница на Google. 2. Кликнете върху "Settings" опцията, която ще видите в долния десен ъгъл. 3.  Изберете "Search Settings" от падащото меню.     4. Следващата стъпка е да поставите отметка върху "Turn on SafeSearch".   5. Кликнете върху "Save" в синьото поле в долната част на екрана.    Добре е да знаете, че след като маркирате квадратчето преди "Turn on SafeSerach" резултатите от търсене ще бъдат филтрирани автоматично от алгоритмите на Google. Ако премахнете отметката ще бъдат показвани всички възможни съвпадения със заявките ви за търсене. Предвидена е и опция да блокирате SafeSearch на компютъра като за целта трябва да кликнете върху "Lock SafeSearch" и да следвате инструкциите на екрана.   Oще от Digital: Осем начина да спрем Google да ни следи
Google
Google вече ще препоръчва десет алтернативни търсачки и браузъри на потребителите на Android в Европа
Google вече ще препоръчва десет алтернативни търсачки и браузъри на потребителите на Android в Европа
Вече ви информирахме, че Google ще ни позволи да избираме предпочитана търсачка и уеб браузър за Android в Европа. Това е само едно от последствията от множеството разследвания на ЕС срещу бизнес практиките на компанията. Google също така бяха глобени няколко пъти с внушителни суми, включително и с рекордните €4.3 млрд., което се случи през миналата година. Въпреки това компанията изрази увереност да си партнира и изпълни всички изисквания на регулаторите на континента.    Именно зaради това Google е принудена да промени начина, по който промотира своите приложения и услуги, сред държавите-членки на ЕС. Компанията вече ще препоръчва десет алтернативни браузъри и търсачки за собствениците на смартфони с Android в Европа. По този начин Google ще избегнат обвиненията, че толерират своите услуги за сметка на конкурентните предложения на други разработчици. Така регулаторите ще гарантират, че всеки потребител ще има право на избор, съобщава VentureBeat.       Алтернативните предложения на Google ще варират в различните страни и ще са съпроведени с допълнителен прозорец, с който можете да ги настроите да работят по предпочитания от вас начин на смартфоните. Компанията смята, че дори и с подобни мерки по-голямата част от потребителите ще продължат да използват тяхната търсачка и Google Chrome от мобилните си устройства, вместо конкурентни заглавия. Много скоро ще разберем дали това наистина е така и хората са склонни да експериментират с алтернативни приложения.    Още от Digital: ЕС ще наложи финансова глоба на Google заради рекламната платформа AdSense
Google
Нова функция ще улеснява резервацията на хотели от търсачката на Google
Нова функция ще улеснява резервацията на хотели от търсачката на Google
Изборът на подходящо място за прекарване на предстоящата ваканция е изключително важна задача, която понякога може да отнеме повече време, отколкото предполагате. Добрата новина е, че Google предоставят ъпдейти, с които да ни улеснят в планирането на подобни събития. Компанията вече актуализира Google Maps, за да ни позволи максимално бързо да откриваме хотели и да правим резервации за предстоящата почивка, директно от мобилното приложение.   Google разшириха обхвана на тази функционалност с добавянето на много допълнителни места, където можете да пренощувате, съобщава AndroidhHeadlines. Oт компанията са си партнирали с множество свои партньори, които работят в сферата на туризма и са добавили към услугата за навигация данни за още по-голям брой ваканционни селища. Въпросните локации обхващат атрактивни курорти по целия свят, което няма да ограничава избора на подходящото място.       Разнообразната колекция на Google включва предложения на VRBO, Expedia, Hotels.com и много други онлайн партньори на компанията. Потребителите могат да конфигурират търсенето, съобразно много филтри, за да открият максимално бързо необходимата информация. Ако намерите подходящото място ще бъдете пренасочени към актуален линк, с който  да направите резервация директно от смартфоните. Google засега не подготвят декстоп версия на тази функция и ще бъде ограничено само до мобилните платформи.   Още от Digital: Девет полезни съвета за спестяване на пари при резервация на хотел
Google
Google тестват нови реклами, които ще ни позволят да пазаруваме от секция Изображения
Google тестват нови реклами, които ще ни позволят да пазаруваме от секция Изображения
Google постоянно променят интерфейса на своята търсачка, за да я направят максимално полезна за всички потребители. Компанията експериментира с различни функции, с които не само да ускорят откриването на информация в интернет. Водещ акцент в стратегията им е да ни стимулират да извършваме повече покупки онлайн, докато използваме популярните им приложения. Вече се провеждат тестове с нов рекламен формaт, който скоро ще стане част от Google Images.    Въпросните банери ще се показват директно в резултатите от заявките за търсене на изображения. По този начин само с едно кликване ще можем да пазаруваме в интернет от самата търсачка. Oт Google уточниха,  че тази функция първоначално ще бъде ограничена само за спонсорираните реклами и ще е налична за водещите платформи за смартфони. Припомняме ви, че и сега виждаме реклами в мобилната версия на Google Images, но няма как да пазаруваме директно от тях.     Маркетинговите партньори на Google ще могат да добавят полезна информация и тагове към рекламите, с които да ускорят целия процес. На този етап функцията е достъпна за ограничен брой потребители, като банерите са селектирани в категории като "Home/Office Ideas", "Shower Tile Designs" и "Abstract Art", съобщава Engadget. Интеграцията на подобен инструмент би могъл едновременно да бъде полезен за потребителите, но и има потенциала да се превърне в солиден източник на приходи за Google.   Още от Digital: Google блокира по 100 неподходящи реклами в Интернет всяка секунда
Google
Google вече ще ни подсеща за старите линкове, които сме oтваряли в търсачката
Google вече ще ни подсеща за старите линкове, които сме oтваряли в търсачката
Eдва ли има тема или въпрос който ви хрумва и да не можете да откриете детайли за него в Google. Търсачката обработва милиарди заявки всеки ден, като 15% от тях са уникални и не са виждани от алгоритмите им досега. Сървърите на Google постоянно се ъпдейтват с целта да виждаме максимално бързо и лесно най-важната информация, която ни трябва. Постигането на този ефект, обаче е твърде и сложна задача, която ангажира огромен брой хора.   Публикация в официалния блог на Google ни информира за едно интересно нововъведение в търсачката. Компанията е разработила функция с името "Activity Card", от която можем да виждаме вече отваряните линковете в Google, съобщава Mashable. По този начин всеки от нас ще има как лесно да продължи да чете статията, която вече е започнал независимо от устройството, с което работи. Успоредно със заредените линкове ще виждате и последните заявки за търсене.     Потребителите вече ще виждат нов раздел под лентата за търсене, който се казва "Your Related Activity". Единственото, което трябва да направите е да се логнете в своя профил в Google, за да тествате функцията. При всички положения наличието на специализиран раздел, от който да виждаме подобна информация ще се хареса на доста потребители. Има и опция, с която собственоръчно да добавяте публикации и линкове в тази секция, което също може да ни спести ценно време.    Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим
Google
Google Game Of The Year 2018 позволява да тествате знанията си за водещите трендове в търсенето през 2018г.
Google Game Of The Year 2018 позволява да тествате знанията си за водещите трендове в търсенето през 2018г.
Google вече публикуваха информация за нещата, които сме търсили най-много в търсачката през изминалата година. Компанията също така разкри кои са най-добрите приложения в Google Play за 2018г. Изненадите от Google продължават с пълна сила, като този път става въпрос за онлайн тест, с който можете да проверите знанията си за водещите трендове през 2018г. Данните за заявките, които е обработвала търсачката през последните 12 месеца са доста любопитни.   Така например едно от водещите търсения е "Is Wakanda Real?". Популярни въпроси също така са "What does smh mean" и "How long do rocks live". Oт компанията сега ни предоставят уникалната възможност сами да се убедим какви интересни неща са вълнували потребителите през годината и да се запознаем с последните трендове, предаде AndroidPolice. За да го направят Google са разработили забавната игра "Game Of The Year 2018".     Всъщност под това име се крие онлайн тест, в който ще бъдат зададени 20 въпроса към вас свързани с основни трендове в търсенето през годината. Идеята е, че дори да не категорични в отговора пак ще научите нещо интересно, докато се забавлявате с "Game Of The Year 2018". Едва ли има по-лесен и забавен начин да разберете любопитни факти за изминалата година от новата игра на компанията. Ако искате да тествате знанията си можете да го направите от този линк.   Oще от Digital: Какво търсиха българите най-много в Google през 2018г.
Google
Нова функция ще ускорява търсенето на информация в Google от смартфоните
Нова функция ще ускорява търсенето на информация в Google от смартфоните
Google въвеждат няколко промени свързани с начина, по който индексират желаното от нас съдържание в интернет от смартфоните. Компанията възнамерява да спре да показва резултати от трети страни в мобилната версия на търсачката. Вместо това Google ще използва единствено собствени отговори на заявките. Успоредно с това всеки потребител ще има свободата да зареди пълния списък с възможни отговори, ако не открива това, което търси, сред първите показани линкове, предаде AndroidAuthority.   Това означава, че заявките, които могат да се изпълнят от калкулатора или вградените инструменти за конвертиране на мерни единици като градуси в Целзий и Фаренхайт, или разликите в часовите сезони няма да зареждат цяла страница със съответните резултати. Традиционният бутон "Show All Results" в долната част ще ви позволи да продължите да търсите от смартфоните. Промяната ще е свързана единствено с мобилната версия на Google Search, като ъпдейта вече се разпространява до потребителите по цял свят.       Aлгоритмите на Google ще предоставят автоматично собствените им резултати, което ще ускори времето за зареждане. Така например, ако искате да разберете колко е часа в другата част на света и въведете съответния град ще видите резултата директно във вградения конвертор на компанията. Досега търсачката щеше да зареди пълна страница с релевантните сайтове, които пренасочват във външни сайтове, но вече ще толерира собствените отговори на Google, когато са най-подходящи.   Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим
Google
Google тества функция за поръчване на храна директно от търсачката
Google тества функция за поръчване на храна директно от търсачката
Поръчката на храна от интернет е бърза и лесна задача, тъй като можете да откриете разнообразие от мобилни приложения за тази цел в Google Play и App Store. Aко се нуждаете от повече информация за дадено заведение можете само с няколко кликвания от Google да разберете работното време, адреса или телефонния номер. От компанията искат да изведат тази концепция на съвсем различно ниво с функция за поръчван на храна директно от търсачката. Така няма да се налага да изтегляме допълнителен софтуер.      За в бъдеще вече ще виждаме нов бутон "Оrder Online" към информацията за заведенията в резултатите от търсенията в Google. Кликването върху него ще ни позволи да изберем дали искаме да поръчаме за вкъщи или ще вземем храната си от самия ресторант. Изборът на опцията "Deliver" ще отвори допълнителен прозорец, от който да изберете желаното от вас ястие от менюто. Предвидена е опция да направите предварително поръчка, която да се изпълни на по-късен етап, предаде AndroidAuthority.     Имайте предвид, че поръчките през търсачката стават директно от уеб сайтовете на избраните  заведения и не се обработват от външни приложения. Желанието на Google да ни позволи да поръчваме храна от търсачката със сигурност ще се хареса на доста хора. Функцията засега е достъпна само за ограничен брой хора, но скоро ситуацията ще се промени. Това е поредното доказателство за усилията на компанията да направи търсачката още по-добра и полезна за всеки човек с достъп до интернет.   Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим