Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
140 резултата за търсачки
Google
Google ще ни помага да откриваме важни моменти от видео клиповете
Google ще ни помага да откриваме важни моменти от видео клиповете
Google Search предлага разнообразни възможности да откривате съдържание в интернет, независимо дали става въпрос за текст, снимки, клипове, подкасти и др. Търсачката разполага с множество функции, с които да персоналите заявката ви, за да откриете много бързо, каквото желаете. Популярността на смартфоните ги превърна в основно средство за достъп до интернет, игри, работа с мобилни приложения и гледане на мултимедия.   Компанията иска да ни предостави по-ефективен начин да откриваме любимите си моменти в самите видео клипове, които отваряме. Това ще е възможно много скоро благодарение на нова функция, която допълнително ще подобрява работата на търсачката. Следващият път, когато въведете заявка за търсене на "How-To" видео, интервю с популярна личност или документален филм ще виждате линкове към специфични моменти от видеото.     Авторите на съдържание ще трябва да определят сами кои са най-важните моменти от клиповете, които споделят в интернет, съобщава AndroidHeadlines. Така всеки от нас ще може по-удобно да преглежда видеото и респективно да открие конкретната част от него, която търси. Функцията вече се разпространява, но ще е необходимо време преди авторите да оптимизират своето съдържание и да предоставят линкове към най-интересните моменти в клиповете,   Още от Digital: Google Search вече ще дава приоритет на оригиналното съдържание в търсачката
Google Search
Google Search вече ще дава приоритет на оригиналното съдържание в търсачката
Google Search вече ще дава приоритет на оригиналното съдържание в търсачката
Google въвеждат промяна в алгоритмите на търсене, които използва началната им страница. Водещият акцент в ъпдейта е да може всеки от нас по-лесно да открива оригиналния източник на съдържание в интернет. Интеграцията на т.нар. "Original Reporting" се очаква да има голяма полза върху издателите, особено на локално ниво. Много често им се налага да инвестират средства за агрегиране на новините им от външни издания, при което разчитат предимно на приходите от дигитална реклама.   За в бъдеще Google Search ще дава приоритет на местните и локалните издания, които много oбикновено отразяват по-бързо дадено събитие от по-големите медии. Алгоритмите на търсачката ще бъдат променени по такъв начин, че този тип съдържание да получават по-висок рейтинг при отчитането в Google. Tака от една страна компанията ще подпомогне работата на независимите издатели, но също така ще гарантира по-високо качество на публикациите, които ще виждаме в търсачката, съобщава Engadget.     Търсачката ще показва статиите индексирани с "оригиналното отчитане" за много по-дълъг период от време. С този ход Google ще гарантират, че откриваме най-актуалното и релевантно съдържание по дадена тема. Това може да е полезно в случаите, когато издателите се фокусират върху други публикации. Google ще обръщат все по-голямо внимание на репутацията на даден източник при индексирането му в резултатите от търсачката. С течение на времето компанията ще оптимизира своите алгоритми.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google
23 уеб сайта за търсене на работа в Европа подадоха жалби срещу Google заради нелоялна конкуреция
23 уеб сайта за търсене на работа в Европа подадоха жалби срещу Google заради нелоялна конкуреция
Google има множество онлайн услуги, като една от тях е сравнително нова – платформа за обяви за работа. Тя обаче бързо набира популярност, което според някои конкуренти на компанията не е случайно. Reuters съобщава, че срещу платформата са подадени жалби за нелоялна конкуренция.   В писмо до еврокомисаря Маргрет Вестагер, 23 сайта за обяви за работа в Европа са поискали институциите да се намесят. Те искат ЕС да забрани на Google да ограничи действията си с платформата докато тече проверката. Едно от обвиненията е, че Google позиционира услугата си над конкурентните...
търсачки
Google ще таксува компаниите в Европа, които искат да са търсачка по подразбиране в Android
Google ще таксува компаниите в Европа, които искат да са търсачка по подразбиране в Android
Google въвеждат интересна промяна в Android, която ще стане факт от началото на следващата година на територията на ЕС. Всеки потребител, който настройва нов смартфон или таблет ще вижда екран, подканващ го да избере предпочитана от него търсачка. След като направят своя избор въпросната услуга ще започне да се използва във вграденото поле за търсене, както и по подразбиране от Google Chrome, ако бъде инсталиран и се използва браузъра на компанията.   Другият важен елемент от стратегията на Google е, че всяка  търсачка ще бъде задължена да плаща всеки път, когато потребителя я избере от екрана за избор. Самият подбор на услугите, които да попаднат в този прозорец ще се проведе на базата на "запечатана оферта", които се отварят, а най-добрите три предложения заедно с Google ще се показват на началния екран на смартфоните с Android. Всички тези промени са част от опиите на компанията да си партнира с регулаторите в ЕС.     Антитръстовите органи твърдят, че Google умишлено дава приорирет на търсачката и браузъра Google Chrome за сметка на конкурентните продукти. Именно заради това компанията въвежда тези промени, за да отговори подобаващо на съветите, насоките и изискванията на ЕС. Официалнит данни разкриват, че разработчиците на търсачки ще могат да предложат своите оферти до 13 септември 2019г. Потвърждението за различните страни ще е факт преди края на октомври.   Още от Digital: Google вече препоръчва алтернативни търсачки и уеб браузъри на Аndroid потребителите в ЕС
Google
Функцията Swipe to Visit позволява да отваряме много бързо уеб сайтове в Google Images от смартфона
Функцията Swipe to Visit позволява да отваряме много бързо уеб сайтове в Google Images от смартфона
Google са разработили нова функция с името "Swipe To Visit", която ще улесни работата на потребителите. Целта на този инструмент е да ви спести време, докато търсите съдържание от смартфона. Следващият път, когато опитвате снимка в Google Images ще има как с едно плъзгане на пръста да отворите директно уеб сайта, който я е качил в интернет.   Новата функция също така е базирана на технологията Google AMP, която е предназначена да ускори зареждането на страници на мобилните устройства. Подобни иновации със сигурност ще улеснят работата на доста хора. Ето и какво да направите, за да изпробвате сами "Swipe To Visit" на смартфона, според CNet:   1. Отворете предпочитания уеб браузъра от смартфона. 2. Въведете желаната от вас заявка за търсене и изберете "Images". 3. Кликнете върху снимка, която привлече вниманието ви. 4. След като го направите ще видите "Preview" таб на уеб сайта в долния ъгъл. 5. Плъзнете пръста си нагоре върху екрана, за да отворите страницата.     След като заредите страницата можете да продължите да скролвате и разглеждате съдържанието. Необходимо е едно движение да затворите уеб сайта или да го запазите за гледане по-късно. Този лесен трик ще ви улесни като спести излишни кликвания на екрана от смартфона, докато търсите снимки в интернет.   Oще от Digital: Осем начина да спрем Google да ни следи
Google
Вече ще можем да споделяме резултатите от търсачката на Google чрез специален бутон за Android
Вече ще можем да споделяме резултатите от търсачката на Google чрез специален бутон за Android
Google полагат много усилия, дори и най-дребния елемент от търсачката им работи по оптимален начин. Всеки ден компанията индексира стотици милиони заявки, като повечето от тях се обработват за хилядни от секундата. Гласовото търсене също представлява много удобен начин да открием съдържанието, което искам от смартфона, докато сме в движение. Google изглежда иска по-често да споделяме заявките от търсачката с приятелите си.   Компанията вече работи усилено над нова функционалност в следващата версия на мобилното си приложение за Android. Благодарение на нея ще можем само с едно кликване да изпратим резултатите от търсенето си в Google. За в бъдеще това ще е възможно със самостоятелен "Share" бутон, информира  9to5google. В момента има и други опции как да го направите, но интеграцията на подобна функция в самата търсачка със сигурност ще улесни значително целия процес.     Новият бутон е разположен точно до иконата за активиране на гласовото търсене в Google. След като кликнете ще видите стандартното "Share" меню на Android. Taка ще се гарантира уникален линк, който да пратите на приятел или друг човек, с който да споделите търсенето си. Получателят ще генерира директно резултатите след като отвори връзката на своето устройство, независимо дали използва смартфон или компютър. Скоро всички ще можем да тестваме функцията.   Oще от Digital: Oсем начина да спрем Google да ни следи
Google
Платформата Genius обвини Google, че от години копират текстове на песните им в Интернет
Платформата Genius обвини Google, че от години копират текстове на песните им в Интернет
Търсачката на Google e предпочитан избор за стотици милиони потребители, независимо какво съдържание искат да открият в интернет. Един от аспектите, в които е най-полезна е свързана с пускането на музика и откриването на текстовете на любимите песни. Това е много полезна функция, тъй като позволява с минимални кликвания да разберете какво се пее в дадено парче директно от Google Search без да стартирате други връзки.   По този начин най-малкото си спестявате ценно време.Създателите на популярната платформа Genius.com, които вече десетилетие специализират в предоставянето на текстове на песни обвиниха Google, че копира файловете им. Според тях многократно са опитвали да обсъдят ситуацията с компанията, но без успех. Най-голямото доказателство за думите им са апострофите, които Genius.com добавят към текстовете на парчетата в своя уеб сайт.   Системата им за публикуване на текстове включва конкретна поредица от символи с права и извита форма, които изписват думата "червени ръце" в морзовата азбука. В момента има стотици текстове на песни в търсачката на Google, които съдържат тази маркировка. На този етап от Google отхвърлят офицаилно обвиненията на Genius.com с твърдението, че лицензират текстовете съобразно договори със свои партньори от трети страни.   Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим
Google
Google вече препоръчва алтернативни търсачки и уеб браузъри на Аndroid потребителите в ЕС
Google вече препоръчва алтернативни търсачки и уеб браузъри на Аndroid потребителите в ЕС
Вече ви информирахме, че Google ще препоръчва десет алтернативни търсачки и браузъри на потребителите на Android в Европа.  Това решение бе наложено от регулаторите в ЕС, които обвиниха компанията,  че нарушава антитръстовото законодателство. Властите твърдят, че Google се възползва от монополната си позиция в сферата на търсенето и приложенията за Android, което ограничава лични избор на гражданите. Тези процеси доведоха до рекордна глоба в размер на $5 млрд. за компанията.     Oт Google се съгласиха да си партнират с ЕС и да започнат да препоръчват алтернативни предложения на своите популярни услуги. Компанията е започнала да разпространява уведомления до потребителите, в които ги информира, че имат право да изберат търсачка и уеб браузър, които са различни от тези на Google. Данните бяха потвърдени в официален блог пост, от който разбираме, че разпространението на новия ъпдейт за Google Play вече е започнало, съобщава AndroidPolice.     След като кликнете върху някоя от нотификациите на началния екран на смартфоните ще бъдете пренасочени към прозорец с четири алтернативни заглавия. Google твърдят, че резултатите ще варират в различните страни, като избора зависи от популярността на браузърите и търсачките в дадената държава. По този начин компанията се надява да сложи край на постоянните обвинения на ЕС, че толерира умишлено собствените си продукти, за сметка на конкурентен софтуер.   Oще от Digital: Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
Google Search
Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Google тестват нова функционалност, която ще разшири допълнително възможностите на търсачката. Компанията експериментира с възможността да интегрира Google Lens към инструмента за създаване на скрийншоти от търсачката. След като направите подобна снимка ще видите автоматично няколко опции, с които да изрязвате или рисувате върху кадъра, а също и за споделяне в социалните мрежи. Успоредно с това вече ще виждате и функцията Google Lens.   Кликването върху иконата ще ви позволи да извършвате търсене на визуални подобни обекти, съобщава 9to5google. Въпросните заявки ще се обработват от усъвършенствани алгоритми с Optical Character Recognition (OCR) технологията. Настоящите инструменти за "Annotating", "Cropping" и "Sharing"  ще продължат да работят както досега. Все още не знаем дали функцията ще е достъпна за всички скрийншотове или само с тези направени от Google Search.     Новата функция се казва "Smart Screenshots" и част от предстоящата Google 10.61 версия на мобилното приложение. Потребителите първоначално ще могат да я използват в търсачката, но за в бъдеще Google могат да ни позволят да го правим в менюто на Android и другите приложения. Другите подобрения, които ни очакват са свързани с възможността да извършваме мобилни плащания с разпознаване на лицето. както и за създаване на отметки за бърз достъп до подкасти.   Oще от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
търсачки
Google ще добавят икона за бърз достъп до функцията Lens в Chrome за Android
Google ще добавят икона за бърз достъп до функцията Lens в Chrome за Android
Google Lens е полезна функционалност създадена да спестява ценно време на потребителите, докато откриват желаната от тях информация. Необходимо е единствено да насочите камерата на смартфона към даден предмет, сграда, животно или растение, за да разбере повече детайли за него от търсачката на Google. В момента функцията може да се използва като част от Google Assistant или приложението Google Photos за смартфони.   Потребителите също така могат да работят с Lens, когато търсят снимки от мобилните браузъри. Функцията използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект на компанията и е обект на постоянни ъпдейти. По всичко личи, че Google са доволни от начина, по който работи Google Lens и планират да добавят икона за бърз достъп до Lens директно в Google Chrome за Android, съобщава xda-developers. Tова ще се случи в следващите седмици.     След като функцията е налична вече ще виждате опцията "Search With Google Lens" на мястото на досегашната "Search Google For This Image". Изборът на "Share Image" ще стартира снимката с Google Lens. Подобна интеграция ще направи функцията още по-видима за всички и вероятно ще накара повече хора да я използват от мобилните си устройства. Не бива да забравяме и колко бързо, лесно и удобно е търсенето на информация с Google Lens.     Oще от Digital: Google Lens вече разпознава над 1 млрд. обекта
търсачки
Проблем с Google Search блокира достъпа до новото съдържание в търсачката
Проблем с Google Search блокира достъпа до новото съдържание в търсачката
Tърсачката на Google революционизира изцяло представата ни за начина, по който можем да откриваме информация. Милиони потребители не биха могли да свършат дори най-елементарните неща, ако нямат достъп до Google Search. Независимо колко често използвате услугите на Google е факт, че без тях сърфирането в интернет щеше да бъде доста по-комплициран процес. Именно заради това проблем с Google Search би предизвикал истински хаос.   Toчно такава е ситуацията през последните часове, тъй като възникна специфична ситуация с резултатите от търсенето в Google. Данните на TheVerge разкриват, че алгоритмите на Google Search не индексират правилно новото съдържание в уеб сайтовете. Причината не е известна, но този недостатък обхваща публикациите, които са качени от водещи издания като Washington Post, New York Times, Wall Street Journal и др.     Невъзможността да видим ексклузивните им новини в резултатите от Google е сериозен проблем. Въпросният проблем продължава от поне 12 часа и все още не е отстранен напълно от компанията. Причината не е известна, но вероятно е свързана с промяна в алгоритмите на търсене. Все пак Google официално потвърдиха че са информирани, и вече работят над ъпдейт, който да възстанови нормалната работа на търсачката.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
търсачки
Google ще заменят Voice Search със Lens и Discover в уиджета за търсене в Android
Google ще заменят Voice Search със Lens и Discover в уиджета за търсене в Android
Мобилните приложения са една от водещите причини да прекарваме толкова много време пред дисплеите на смартфоните. Въпреки това има доста хора, които продължават да използват уиджети на началния екран, които също имат своите предимства. Едва ли е изненадващо, че най-популярният от тях е уиджет за търсачката на Google. Така потребителите могат максимално бързо да получават информацията, която търсят, но също и да персонализират работата му.   Aко и вие сте привърженик на тази функция вероятно вече сте забелязали голяма промяна свързана с Google Search уиджета. Причината е, че компанията разпространява ъпдейт, който премахва иконата с форма на микрофон. Досега тя се използваше за стартиране на гласовия търсения от потребителите, но за в бъдеще ще бъде заменена от две по-популярни функции. Според данни на AndroidPolice това са "Discover" и "Lens" функциите, които вече ще намерят място в уиджета за Android.     Интеграцията на икони за бърз достъп до "Discover" и "Lens" ще се хареса от доста потребители. В същото време доста от тях няма да могат да търсят гласа си, както досега. През последните месеци Google инвестират все по-сериозни средства в своя виртуален асистент изкуствен интелект. Функциите "Discover" и "Lens" също така са базирани на Google Assistant, което е поредното доказателство как услугата ще продължи да е водещ акцент за компанията.   Oще от Digital: Google вече позволява да използваме Android смартфона си като ключ за сигурност
GIF
Нова функция на Google ще улеснява споделянето на GIF файлове от търсачката
Нова функция на Google ще улеснява споделянето на GIF файлове от търсачката
Социалните мрежи са една от водещите причини за популярността на GIF файловете. Изпращането на кратки анимации от смартфона е все по-предпочитан начин да изразите емоции с приятелите си. Google прекрасно осъзнават този тренд и са разработили нова функция, която ще улесни споделянето на GIF файлове директно от търсачката. Следващият път, когато търсите GIF файл ще видите допълнителен "Share" бутон разположен под резултатите от заявката.   Кликването върху него ще ви позволи бързо да изпратите кратката анимация в популярни приложения като Hangouts, Android Messages и WhatsApp, съобщава Engadget. Селекцията от резултати, която виждате ще е базирана на интереса на другите потребители, като най-популярните GIF-oве ще се показват на водещо място в Google. По този начин компанията се надява да откриете веднага каквото търсите и да си спестите дългото скролване в списъка с  релевантни резултати.     Добре е да знаете, че всички GIF анимации, които Google показва са предоставени от лицензираните им партньори и независими автори. В момента можете да тествате функцията от Google приложението за Android и iOS. Вече се работи и над интеграция за популярните мобилни браузъри, което ще позволи на още повече хода да тестват улеснената система за споделяне на GIF-ове. Tези подобрения в Google ще направят GIF файловете още по-популярни в интернет.   Oще от Digital: Google купуват платформата Tenor, за да улеснят откриването на GIF файлове в интернет
Google
Google вече ще ни показва кой е автора на текстовете на песни, които показва търсачката
Google вече ще ни показва кой е автора на текстовете на песни, които показва търсачката
Само преди часове ви информирахме, че платформата Genius обвини Google, че от години копират текстове на песните им в Интернет.Технологичният гигант отрече информацията с мотива, че лицензира това съдържание от външни партньори. Genius твърдят, че към всеки текст добавят специфични апострови, които се индекстират и от търсачката. Според тях това е категорично доказателство, че Google копират и показват на потребителите тяхното съдържание.   От Google обещаха много скоро да започнат да показват кой е автора на текстовете на дадена песен, която показва търсачката. По този начин компанията се надява да сложи край на подобни спорове и да продължи да улеснява потребителите в откриването на текствовете на любимите им парчета. Google допълниха, че служителите им не копират чужди текстове, за да ги качат в собствената им търсачка, както някои хора ги обвиниха.     Вместо това Google си партнира с платформи от трети страни и използва техкстовете им, като всички корекции и нови неща се ъпдейтват авотматично. LyricFind е един от примерите за подобно сътрудничество, но те отхвърлиха възможността да предоставят текстове генерирани от Genius. Базата им данни анализира "множество други уеб сайтове", за да предостави най-доброто на потребители. Google не потвърдиха кога да очакваме новата функция в търсачката.   Още от Digital: Учените доказаха, че текстовете на песните, които слушаме стават по-тъжни и гневни  
Google
Какво ще представлява функцията In This Video в търсачката на Google
Какво ще представлява функцията In This Video в търсачката на Google
Tърсачката на Google промени изцяло начина, по който откриваме съдържание в интернет и е най-популярния продукт на компанията. Всеки ден алгоритмите им индексират стотици милиони заявки. Google Search постоянно е обект на софтуерни ъпдейти, които допълнително подобряват възможностите на търсачката. Последната актуализация е свързана с клиповете в YouTube и предлага полезна нова функционалност с името "In This Video", предаде AndroidPolice.     Всъщност това представлява допълнителна лента, която се показва под даден клип в YouTube, в която са маркирани най-интересните моменти от видеото. На практика "In This Video" разделя съдържанието на основните му части и включва време и описание на отделните епизоди. Потребителите могат лесно да скролват между маркираните събития и директно да стартират тази част от видео клипа. Функцията също така позволява да превъртате или да се връщате назад.     Интеграцията на този инструмент ще улесни навигацията в YouTube от смартфоните, особено когато гледате клипове. Трябва да отбележим, че все още малък брой клипове поддържат "In This Video", като допълнителната информация не е достъпна за всички устройства. Това е най-интересното подобрение във "v10.7.4.21" версията на Google приложението, която все още се намира в бета фаза. Компанията вероятно се нуждае от още време преди да позволи на всички да тестват "In This Video".   Oще от Digital: Четири нови начина за търсене в YouTube
Google Search
Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
Компанията вече разпространява нов ъпдейт на търсачката, който ще ни предостави повече възможности за избор на актуални резултати на заявките ни. Водещият акцент в актуализацията е да селектира и показва релевантно съдържание от повече сайтове. За да постигнат този ефект от Google обявиха, че вече ще индексират максимум два резултата пи търсене, ако са публикувани от един и същи уеб сайт, информира Engadget.   Това се прави с цел да се толерира по-разнообразно съдържание от много източници. Все пак Google си запазват правото алгоритмите им да покажат повече от два линка от една страница, ако резултатите са максималмно релевантни до самата заявка. Промените все още не са достъпни за всички, но вероятно няма да се наложи да чакаме твърде много. Google искат да показват информация, селектирана от различни източници.     Времето ще покаже как тази промяна ще се отрази на работата на търсачката. Oт Google обещаха да продължат да внасят промени в своите алгоритми, за да ги направят маскимално полезни за потребителите. При всички положения ще става все по-трудно да виждаме много линкове от един и същи уеб сайт, докато търсим в интернет. Новата функция няма да навреди, а ще подобри качеството на резултатите.   Oще от Digital: Какви са подобренията в новия дизайн на Google Search за смартфони