Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
154 резултата за търсачки
Google
Българските граждани ще избират между Info.com, PrivacyWall, DuckDuckGo и Google за основна търсачка в Android от 1 март
Българските граждани ще избират между Info.com, PrivacyWall, DuckDuckGo и Google за основна търсачка в Android от 1 март
Постоянните разследвания на регулаторите принудиха Google да въведе сериозни промени в начина, по който предлагат своята търсачка на потребителите в ЕС. Антитръстовите органи многократно подканиха компанията да спре да толерира своя продукт за сметка на конкурентните решения на други разработчици. Една от промените въведени от компанията е, че Google се съгласиха да ни позволят да избираме предпочитана търсачка в устройствата с Android през 2020г. По този начин всеки гражданин на държава-членка ще може да да направи своя избор.   Технологичният гигант полага много усилия да изпълни препоръките на ЕС и в конкретния случай потвърди, че ще проведе серия от локални аукциони. Така ще се предостави реална възможност на локалните търсачки да се конкурират и бъдат избрани като основна търсачка по подразбиране в устройствата с Android. Google вече са приключили процеса на подбор на външни търсачки и потвърдиха, че най-много предпочитани позиции са спечелени от DuckDuckGo, а най-малко от Microsoft Bing.     Новите правила влизат в сила от 1 март, когато гражданите на ЕС ще могат да избират една от четири търсачки, включително и Google. Приложението ще се използва по подразбиране за извършване на търсения от началния екран на Android, както и в Google Chrome. Конкретните възможности на търсачка ще варират във всяка държава, като за България са: DuckDuckGo, Info.com, PrivacyWall и Google. Интересното е, че при системата от аукционни алтернативните търсачки плащат на Google за правото да бъдат основен избор за потребителите.     Oще от Digital: Google ще таксува компаниите в Европа, които искат да са търсачка по подразбиране в Android
Windows
Как работи новата функция за търсене в Windows
Как работи новата функция за търсене в Windows
Гласовата услуга Cortana продължава да предизвиква противоречиви реакции сред потребителите  Въпреки това Microsoft не спират да изтъкват предимствата на платформата в своите продукти. Прави впечатление, че Cortana вече не заема толкова централна роля в лентата със задачите на Windows като асистент винаги готов да ви предостави нужната информация. Последният ъпдейт замества иконата за достъп до Cortana с изцяло нова лента за търсене Windows Search Bar.     Едва ли е изненадващо, че заявките на потребителите в този раздел се обработват от Bing, която е притежание на Microsoft. На практика тази промяна превръща панела за търсене в мини уеб браузър, който използва търсачката на компанията, съобщава SlashGear. Имайте предвид, че по този начин може да откривате съдържание не само във File Explorer на операционната система. Алгоритмите на Bing ще ви предоставят релевантни резултати от интернет на всяка ваша заявка.     Така например можете да извършвате различни математически изчисления или да задавате въпроси директно от този панел на Windows 10. Абсолютно по същия начин можете да имате достъп до новини или да отваряте някои страници в интернет. На този етап не е възможно да изтегляте приложение с Windows Search. Предвидена е и опция да изпробвате Bing Visual Search. Новата функция ще ви позволи да откривате съдържание без дори да се налага да отваряте предпочитания от вас браузър.   Oще от Digital: Microsoft представиха новото лого на Windows
търсачки
5 алтернативни търсачки на Google
5 алтернативни търсачки на Google
    Google е логичната първа асоциация на всеки, когато чуе думите „интернет търсачка“. Тя обаче далеч не е единствената. В интернет има доста разнообразни търсачки, които предлагат някои интересни функции и възможности.   Те могат да са идеално допълнение към използването на Google. MakeUseOf ни показват пет алтернативни търсачки на Google, които ще ни помогнат да откриваме нови неща в интернет.   Mojeek – търсене по емоции   Всичко, което се публикува в интернет, генерира доста реакции и...
търсачки
Какво ще представлява Clear бутона в търсачката на Google
Какво ще представлява Clear бутона в търсачката на Google
Вече ви информирахме как нов алгоритъм на Google ще подобри 10% от заявките за търсене в интернет. Сега разбираме за следващото интересно подобрение, над което работи компанията. Вероятно ви се е случвало да въведете дадена заявка в полето за търсене и да решите, че всъщност искате да откриете нещо друго. Google искат да улеснят максимално преминаването към друга заявка и експериментират с добавянето на "Clear" бутон в търсачката, съобщава 9to5Google.   Както името подсказва този нов бутон ще позволи да изтриете текста, който сте написали в Google Search. На пръв поглед това може да не изглежда като сериозно подобрения, но със сигурност ще спести време на много потребители. Самият бутон е разработен да се показва  само когато поставите курсора на мишката върху него и няма да е видим, когато го преместите на друга позиция. Засега тестовете се провеждат с ограничен брой хора в десктоп версията на търсачката.     Добре е да знаете, че "Clear" бутона ще може да се използва и в другите страници с резултати за търсена като "News", "Shopping" и др. Ако тестовете са успешни вероятно скоро повече потребителите с Google акаунти ще могат да тестват тази функция. На този етап няма данни за евентуална интеграция за смартфоните с Android. Интеграцията на новия символ определено ще се хареса на най-активните потребители в търсачката.   Още от Digital: Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Google Search
Google Search спира поддръжката на съдържание с Adobe Flash
Google Search спира поддръжката на съдържание с Adobe Flash
Google официално потвърдиха плановете си да спрат да възпроизвеждат съдържание, което използва Adobe Flash в търсачката. Това ще се случи още преди края на настоящата година и е поредната стъпка, която ще сложи окончателно край на популярния преди години формат. Според данните Google ще игнорира всички уеб сайтове от резултатите в търсачката, които са базирани на Аdobe Flash. Прекратява се също така и индексирането на самостоятелни SWF файлове от Google Search.   Всъщност това е финалната фаза на процеси, които стартираха преди няколко години. Почти всички водещи компании постепенно спряха да използват Adobe Flash за сметка на по-модерни уеб технологии. Google Chrome също вече не поддържа подобно съдържание за сметка на HTML5 и други формати. Другите популярни браузъри в интернет като Mozilla Firefox и Microsoft Edge също вече няма да възпроизвеждат съдържание, което използва Аdobe Flash, предаде ZDNet.     Преди години ситуацията бе коренно различна, като Adobe Flash плъгина бе инсталиран над 500 млн. пъти само за шест месеца през 2013г. Този формат бе създаден като отговор на статичните страници в интернет и позволи на разработчиците да интегрират към тях повече мултимедия и интерактивно съдържание. Времето на Аdobe Flash изглежда е изтекло, което на свой ред ще проправи пътя към навлизането на по-модерни и добри уеб технологии.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
пароли
Защо е добра идея да въвеждаме грешна инфoрмация в полетата за възстановяване на пароли
Защо е добра идея да въвеждаме грешна инфoрмация в полетата за възстановяване на пароли
Използването на сложни пароли за различните профили е задължителен елемент от онлайн сигурността на всеки потребител в интернет. Независимо колко сте педантични в подбора и съхраняването на пароли е факт, че използването им на различни устройства може да създаде неочаквани проблеми. Ако случайно въведете грешен символ в паролите е възможно да се наложи попълването на допълнителни полета за сигурност, с които да бъдете верифицирани. Този процес, обаче също може да крие неочаквани рискове.   Повечето потребителите бързо биха въвели желаната информация за възстановяване на паролата за достъп до акаунта си и това е разбираемо. В доста случаи данните могат да включват телефонен номер, адрес или други подобни детайли, които Google е възможно да асоциира с личния ви профил. На практика това би позволило на някой да ви открие в търсачката, ако разполага с подходящите детайли. Тези данни, обаче могат да достигнат до хакерите и изискват да бъдете доста внимателни, докато сърфираме в интернет.     Добър съвет, колкото и да е странно е умишлено да въведете грешна информация, като например да промените адреса си от 12 на 21 или да промените месеца, в който сте родени, цифра от телефонния номер и др. Въвеждането на грешни данни за възстановяване на паролата ви са гаранция, че няма да попаднат в Google  и да бъдат лесно откриваеми за други хора. Използването на алтернативни отговори е по-подходяща практика, която добавя още един елемент, с който ефективно да предпазим данните си в интернет.   Още от Digital: Над 1.5% от паролите в Интернет са компрометирани, според Google
търсачки
DuckDuckGo срещу Google – кой е по-добрия начин за търсене в Интернет
DuckDuckGo срещу Google – кой е по-добрия начин за търсене в Интернет
Google е една от най-големите компании в света. Въпреки, че тя предлага услуги в помощ в много области от нашия живот, компанията все още е най-известна със своята търсачка.   За да поддържат услугите си безплатни, Google записват изумително количество данни за нашите онлайн навици. Тези данни се използват, за да ни показват целенасочена реклама – основният източник на приходи на Google.   Ако търсите алтернатива на търсачката на Google, чиято цел е поверителността на потребителите, тогава търсачката на DuckDuckGo може да бъде отговорът. И така стигаме до въпроса –DuckDuckGo или Google – кой е по-добрия начин за търсене в мрежата за мен?   Информацията на Make Use Of ще ви помогне да намерите отговор на този въпрос за себе си.   Какво е DuckDuckGo?     Повечето търсачки събират и съхраняват данни от търсенето, като Google дори ги свързва с вашия акаунт. Записаната информация се използва за персонализиране на резултатите от търсенето ви и за показване на целенасочена реклама. Но DuckDuckGo (DDG) не ви проследява и по този начин не персонализира резултатите от търсенето ви.   Сайтът се разраства непрекъснато от създаването си, преминавайки от средно 79 000 търсения на ден през 2010 година, до 38,8 милиона дневно и 31 милиарда общо търсения към юни 2019 година.   Част от този растеж се дължи на партньорствата на DDG с браузъри като Firefox и Safari на Apple, както и на партньорствата с много Linux операционни системи. Освен това търсачката има приложения както за Android, така и за iOS.   Потребителите на браузъра TOR по подразбиране получават резултатите от търсенето си от DuckDuckGo. DDG се фокусира върху качеството на резултатите от търсенето, а не толкова върху количество, като резултатите идват от над 400 източника.   Кой е собственик на DuckDuckGo?     DuckDuckGo бе пуснат за първи път през 2008 година от основателя и изпълнителен директор Габриел Вайнберг. Тя все още е собственост и се управлява от Вайнберг под частната компания DuckDuckGo Inc. Компанията в момента има над 65 служители.   Преди да създаде DDG, Габриел Вайнберг разработи една от социалните мрежи – Names Database. По-късно, през 2006 година той продаде бизнеса за приблизително $ 10 милиона. Парите бяха използвани за самофинансиране на развитието на DDG. По-късно Вайнберг става съавтор на Traction, книга за растежа на стартиращите компании.   Как DuckDuckGo печели пари? Първоначалната парична инжекция на Вайнберг крепеше компанията няколко години. През 2011 година фирмата за рисков капитал Union Square Ventures инвестира в DDG. Според Crunchbase, това първоначално финансиране на DDG е достигнало допълнителни $ 3 милиона. Към днешна дата външното набиране на средства на компанията е генерирало $ 13 милиона.   Инвестициите за рисков капитал обаче не правят компанията печеливша. За да създаде финансово устойчив бизнес модел, DDG показва реклама. Въпреки това, за разлика от други търсачки, рекламите не се основават на целеви данни. Вместо това рекламите се базират изключително на ключовите думи в търсенето ви. Цялата реклама на DDG е синдикирана от Yahoo, който е част от алианса Yahoo-Microsoft.   Въпреки че DDG не предоставя никакви лични данни на нито една компания, включването на два технологични гиганта със съмнително отношение към поверителността може да създаде неприятно отношение във вас.   Ето защо DDG ви позволява да преминете към настройките и да деактивирате рекламите. Това е една от най-важните точки в битката – DuckDuckGo срещу Google.   DuckDuckGo също е част от партньорските програми на Amazon и eBay. Ако кликнете върху някой от резултатите от вашето търсене и направите покупка, DDG получава малък процент от продажбата. Нито една лична информация обаче не се предава на никоя компания.   DuckDuckGo срещу Google Освен търсачка, Google управлява някои от най-популярните услуги в мрежата, в това число Gmail, Docs, Drive, Calendar и други. Достъпът на Google до огромно количество ваши данни означава, че резултатите от търсенето ви могат да бъдат персонализирани и по този начин да ви се показват само линкове, които има вероятност да одобрите.   DuckDuckGo не разполага с допълнителни лични източници, от които да черпи информация за потребителите си. Това е един от многото начини, по които DuckDuckGo защитава личната ви информация. Няма персонализирани реклами, няма лични резултати от търсенето и няма филтър балон. В зависимост от вашата гледна точка, това е или една от най-добрите, или една от най-лошите характеристики на DDG.   Приложения и разширения на DuckDuckGo Търсачката на Google е широко достъпна, тя е на почти всяко устройство, екран и браузър. Важно е DuckDuckGo също да бъде лесно достъпен, където и да ви е необходим. DDG отдавна вече не е само уеб услуга, предлагат се мобилни приложения и разширения за браузъра.   1. DuckDuckGo на вашия браузър     Потребителите на Chrome, Firefox, Opera и Safari могат също да инсталират разширението DuckDuckGo Privacy Essentials. То блокира скритите рекламни тракери, принуждава сайтовете да преминат към HTTPS, където е възможно, и ви дава бърз достъп до търсенето на DDG.   2. DuckDuckGo на мобилни устройства     DuckDuckGo има приложения за Android и iOS. Предотвратяване на проследяването, криптиране и поверително търсене с DDG са вградени функции в браузъра DuckDuckGo за мобилни устройства - DuckDuckGo Privacy Browser. Икона на пламъче в браузъра ви позволява да изтриете всички данни за сърфирането си и да затворите всички активни табове.   Вижте  5 интернет търсачки, които могат да гарантират поверителността ни
Google
Google ще ни помага да откриваме важни моменти от видео клиповете
Google ще ни помага да откриваме важни моменти от видео клиповете
Google Search предлага разнообразни възможности да откривате съдържание в интернет, независимо дали става въпрос за текст, снимки, клипове, подкасти и др. Търсачката разполага с множество функции, с които да персоналите заявката ви, за да откриете много бързо, каквото желаете. Популярността на смартфоните ги превърна в основно средство за достъп до интернет, игри, работа с мобилни приложения и гледане на мултимедия.   Компанията иска да ни предостави по-ефективен начин да откриваме любимите си моменти в самите видео клипове, които отваряме. Това ще е възможно много скоро благодарение на нова функция, която допълнително ще подобрява работата на търсачката. Следващият път, когато въведете заявка за търсене на "How-To" видео, интервю с популярна личност или документален филм ще виждате линкове към специфични моменти от видеото.     Авторите на съдържание ще трябва да определят сами кои са най-важните моменти от клиповете, които споделят в интернет, съобщава AndroidHeadlines. Така всеки от нас ще може по-удобно да преглежда видеото и респективно да открие конкретната част от него, която търси. Функцията вече се разпространява, но ще е необходимо време преди авторите да оптимизират своето съдържание и да предоставят линкове към най-интересните моменти в клиповете,   Още от Digital: Google Search вече ще дава приоритет на оригиналното съдържание в търсачката
търсачки
Защо Goоgle няма да покаже резултати, ако търсите What is iMessage
Защо Goоgle няма да покаже резултати, ако търсите What is iMessage
Търсачката на Google промени изцяло начина, по който откриваме съдържание и използваме потенциала на интернет. Едва ли можете да се сетите лесно за тема, която ще затрудни алгоритмите на Google. Колкото и странно да звучи има неща, които са непознати за Google. Добър пример в това отношение е въпроса "What is iMessage"? Това е заявка, която е свързана с популярната платформа за съобщения, която използва iPhone. Конкуренцията с Android, обаче е причината да не получите отговор.   Вместо ще видите резултат, който ви информира, че Google не разбира точно какво питате и не открива нищо свързано с "iMessage", съобщава AndroidAuthority. Независимо дали ще използвате малки или големи букви в изписването на заявката ви очаква отговор придружен от текста “Sorry, I can’t find any.”. Най-вероятно Google умишлено са програмирали търсачката да показва точно този резултат при заявките на потребителите, които са свързани с въпроса какво всъщност представлява iMessage.     Все пак това не означава, че няма как да разберете подробности за iMessages от търсачката, но е необходимо да направите различно търсене с повече детайли за приложението. Няма да е пресилено, ако кажем, че iMessages е една от основните причини собствениците на iPhone да не преминават към конкурентната платформа. Със сигурност ще трябва да прибегнете към алтернативни източници на информация, ако искате да научите повече за начина, по който работи Messages в устройствата на Apple.   Още от Digital: Google ще таксува компаниите в Европа, които искат да са търсачка по подразбиране в Android
Google
Какво търсиха българите най-много в Google през 2019г.
Какво търсиха българите най-много в Google през 2019г.
Краят на календарната година е подходящ момент да си припомним вълнуващите неща, които ни се случиха през последните 12 месеца. Началото на 2019г. ще ни предостави възможността със свежи сили да продължим да преследваме мечтите си. Google обяви резултатите от „2019 година на търсене“, класация на най-често търсените термини, която представя уникална перспектива върху важните моменти и тенденции от изминалата година.   Избори и здравни кризи занимаваха съзнанието на българина през 2019 година. Неслучайно сред най-търсените термини в...
Google Images
Google манипулира резултатите от търсенето, за да скрие противоречиви теми и да благоприятства бизнеса
Google манипулира резултатите от търсенето, за да скрие противоречиви теми и да благоприятства бизнеса
Google Search е най-добрият продукт и водещ източник на приходи за компанията. Няма да е пресилено, ако определим търсачката като основната на модерното интернет общество. Всеки ден милиарди потребители използват алгоритмите на Google Search, за да открият желаното от тях съдържание онлайн. Разследване на The Wall Street Journal разкрива, че компанията използва нерегламентирани практики да влияе на резултатите, които виждаме в търсачката. Данните са генерирани от над 100 интервюта.   Това се прави с цел да се даде приоритет на представителите на големия бизнес за сметка на малките компании. По този начин Google премахват публикации, които предлагат съдържание на чувствителни теми като имиграция, аборти и др. Така резултатите в търсачката по тези теми са много по-различни от Bing, Yahoo или DuckDuckGo. Въвеждането на промените оказват директно влияние върху локалния бизнес и допринася за увеличение на трафика към Amazon и други големи партньори на Google.     Google винаги са твърдели, че хора се намесват в процеса на подбор на резултатите в търсачката. Според официалните им данни индексирането на страници става единствено, чрез уникалните алгоритми на търсачката. Разследването на The Wall Street Journal твърди, че това се случва доста по-често, отколкото си представяме, а манипулирането на резултатите от търсенето се прави в интерес на големите рекламодатели на Google. Технологичният гигант категорично отхвърли обвиненията в разследването на The Wall Street Journal.   Още от Digital: Google ще затрудняват откриването на стари снимки в търсачката
Google
6 полезни трика в търсачката на Google, когато не знаете какво точно търсите
6 полезни трика в търсачката на Google, когато не знаете какво точно търсите
Търсачката на Google е източник на огромен обем информация, но тя не винаги предлага точно това, което човек търси. Има и моменти, когато човек не разполага с точна представа какво му трябва, но наличните резултати не помагат.   В такива ситуации може да помогнат няколко допълнителни трика. Те позволяват да използваме по-малко познати функции на търсачката на Google. MakeUseOf показва шест такива полезни трика.   Използване на уайлдкард оператор Ако човек не знае някоя дума във фразата, която търси, или иска да открие повече сходни резултати...
Google
Нов алгоритъм на Google ще подобри 10% от заявките за търсене в Интернет
Нов алгоритъм на Google ще подобри 10% от заявките за търсене в Интернет
Компанията постоянно експериментира с нови идеи как да подобри възможностите на своята търсачка. Google вече са готови и разпространяват нов ъпдейт, който ще промени работата на алгоритмите им. Актуализацията е базирана на последните иновации в "Natural Language Processing (NLP)" технологията. В случай, че всичко протече по план Google очакват промяната да обхване 10% от заявките за търсене на потребителите в интернет. Самият ъпдейт е плод на разработки продължили повече от десет месеца.   Ключовото подобрение, което можем да очакваме е свързано с по-добро разбиране на контекста на думите. Google твърдят, че промените ще им позволят доста по-добре да откриват и разбират връзката между тях, за да ни показват най-добрите резултати, съобщава TheVerge. По този начин алгоритмите на Google Search ще могат да дават приоритет на определени думи за сметка на други, което компанията твърди, че ще допринесе за възпроизвеждането на още по-полезни резултати на търсенето.     Името на новия алгоритъм е Bidirectional Encoder Representations from Transformers (BERT). Голямата разлика е, че за разлика от сегашната система всяка дума ще бъде възприемана като едно цяло. С течение на времето BERT ще става по-добър в анализа и разбирането на заявките на потребителите. Този алгоритъм първоначално ще се използва за всички заявки на английски, но след това ще намери приложение и в други езици. Всички тези промени ще направят търсачката на Google още по-добра и бърза в откриването на информация.   Още от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google
Google ще ни позволи да избираме предпочитана търсачка в устройствата с Android от 2020г.
Google ще ни позволи да избираме предпочитана търсачка в устройствата с Android от 2020г.
Собствениците на смартфони с Android скоро ще започнат да видят нотификация на началния екран, която ги подканва да изберат предпочитана търсачка. Тестовата програма вече е стартирала и плановете са масовото разпространение в държавите-членки на ЕС да стартира през 2020г. Потребителите ще трябва да отворят уведомлението и да направят своя избор от предварително избран списък с търсачки. Последните данни на xda-developers разкриват, че ще виждаме четири различни варианта.   Сред тях са Google и Yahoo, но също и алтернативните Qwant и Еsocia, които са базирани съответно във Франция и Германия. Все пак конкретната цифра ще варира в различните държави, където местните платформи за търсене също могат да бъдат включени в списъка. Трябва да отбележим още, че това засяга само Google Chrome, тъй като е част от изискванията, които Google трябва да спази пред антитръстовите органи на ЕС. Нотифиикацията ще е видима за всички нови смартфони и таблети.     По този начин компанията иска да увери ЕС, че не толерира Google Search, а предоставят възможност за избор на конкурентен продукт от потребителите. Така всеки от тях ще може да персонализира смартфона си съобразно личните си предпочитания. Изборът на местни търсачки става с попълването на онлайн форма и конкурс, който ще селектира най-подходящите заглавия за всяка държава. Допълнителните възможности за персонализация ще са валидни за всички нови устройства с Android на територията на ЕС от 2020г.   Oще от Digital: Google Search няма да показва повече от два резултата в търсачката, ако са от един и същи сайт
Google Images
Google ще затрудняват откриването на стари снимки в търсачката
Google ще затрудняват откриването на стари снимки в търсачката
Компанията е въвела интересна промяна в своите алгоритми, с които обработва заявките за откриване на снимки в търсачката. Някои потребителите, използващи активно Google Images с изненада откриха, че вече е доста по-трудно да намират изображения в търсачката. Оказва се, че Google са премахнали полезния бутон, с който всеки от нас може да зададе времеви период, в който да търси съответната публикация. Възможностите за филтриране вече са само няколко и са доста ограничени.   Ако сте добре запознати в Google Images вероятно поне веднъж сте използвали вградения инструмент, с който да откривате снимки между две отделни дати. Тази функциoналност , обаче вече не присъства в менюто, където можем да въведем критерии за търсене като последните 24 часа, последната седмица, месец или година. Другата опция, която може да използвате е “Any Time”, която е активирана по подразбиране в търсачката на Google Images, информира Forbes.     Все пак тази промяна не означава, че няма как да търсите съобразно определен период от време. За да го направите е нужно да въведете сами датите в търсачката. Така например е важно да добавите предпочитани период в подобен формат "(...) after:2017-01-01 before:2017-12-31." , като в празното пространство напишете това, което търсите. След последния ъпдейт на Google това е единствения начин да филтрирате по дата снимки в Google Images.   Знаете ли, че: Рокля на Дженифър Лопес е причината за създаването на Google Images  
Google Search
Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Вече ще можем да търсим съдържание в Google със скрийншот
Google тестват нова функционалност, която ще разшири допълнително възможностите на търсачката. Компанията експериментира с възможността да интегрира Google Lens към инструмента за създаване на скрийншоти от търсачката. След като направите подобна снимка ще видите автоматично няколко опции, с които да изрязвате или рисувате върху кадъра, а също и за споделяне в социалните мрежи. Успоредно с това вече ще виждате и функцията Google Lens.   Кликването върху иконата ще ви позволи да извършвате търсене на визуални подобни обекти, съобщава 9to5google. Въпросните заявки ще се обработват от усъвършенствани алгоритми с Optical Character Recognition (OCR) технологията. Настоящите инструменти за "Annotating", "Cropping" и "Sharing"  ще продължат да работят както досега. Все още не знаем дали функцията ще е достъпна за всички скрийншотове или само с тези направени от Google Search.     Новата функция се казва "Smart Screenshots" и част от предстоящата Google 10.61 версия на мобилното приложение. Потребителите първоначално ще могат да я използват в търсачката, но за в бъдеще Google могат да ни позволят да го правим в менюто на Android и другите приложения. Другите подобрения, които ни очакват са свързани с възможността да извършваме мобилни плащания с разпознаване на лицето. както и за създаване на отметки за бърз достъп до подкасти.   Oще от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search