Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
16 резултата за търсачка
Google Search
18 полезни неща, които може да правите в Google Search
18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Услугата за търсене на информация в интернет на Google, Search, стартира точно преди 20 години. През това време, компанията добави десетки други полезни функции и инструменти към Search, които ни помагат да се справим с важните ежедневни задачи по-лесно.    От blog.google разкриват някои трикове и тайни за Google Search. Ето кои са те:   1. От телефона си извършете търсене с „events near me“ (събития в близост до мен) или за конкретен тип събитие като „food festivals“ (фестивали за храни) и ще видите списък с местни дейности. След последната актуализация можете също така да преглеждате събития въз основа на вашите интереси.   2. Когато сте в настроение за филм, Search може да ви даде информация за различни  шоу програми, филми, представления на театри и рейтинги. Всичко това на едно място, което ви улеснява да вземете решение. А ако напишем „watch“, следвано от името на дадено предаване или филм, ще видим списък с услугите, които ги стриймват.   3. Със Search може да откривате интересни нови рецепти, с които да експериментирате у дома. Трябва само да въведете нещо от рода на „пилешки бутчета“ и ще бъдете затрупани от предложения как да ги сготвите.   4. Search помага на спортните фенове да следят в реално време резултатите от срещите на любимите им отбори. Въведете името на любимия си отбор или лига и ще получавате резултатите в реално време.   5. Вече в повече от 90 страни по света, можете да търсите свободни работни позиции директно в  Search. Опитайте да търсите с jobs near me (работни позиции до мен).   6. Може да получите помощ когато имате въпроси, свързани със здравето. Когато търсите информация за общи здравословни проблеми, като например грип или изкълчен  глезен, ще намерите съответните медицински факти в панела по-долу. Ще ви бъдат показани типичните симптоми, лечения и други подробности.   7. Можете да използвате Search, за да изчислите сметката си, когато сте в ресторант. За целта потърсете с tip calculator (калкулатор). Можете дори да помолите Google да ви помогне да разделите сметката равномерно с приятелите си.   8. Ако извършите търсене с думата sunset (залез), ще видите точния час на залеза за вашето местоположение.   9. Конвертирането на валута е друга полезна функция на Search. Извършете търсене с нещо от рода на $500 in Euros ($500 в евро) и ще получите текущия обменен курс и интерактивна графика, която ще ви позволи да проучите промяната с течение на времето.   10. Можете да въведете проследяващ номер за пакети за UPS, USPS или Fedex директно в лентата за търсене на Google и ще видите проследяващата информация за вашия пакет.   11. Можете да потърсите хранителна информация и да разберете колко калории имат храните, които ежедневно консумирате. Например, можете да попитате „колко мазнини има в шоколадовата торта“ или „колко захар има в доматения сос“ и Google ще ви отговори.   12. Ако качите от компютъра си снимка в Google Images, ще намерите същите или подобни снимки в мрежата. Кликнете върху иконата на камерата в Google Images и Google ще ви разкаже за произхода и други подробности за снимката.   13. Можете да стесните търсенето си до определен период от време и да видите само публикуваното през това време съдържание.   14. Можете да използвате Advanced Search, за да приложите определен брой филтри, например да посочите термини, които искате да изключите, или да намерите само страници на определени езици, сайтове или файлови формати.   15. Можете да използвате Search, за да разберете значението на някоя дума.   16. Ако искате да разберете как се чете едно число на английски, въведете го в лентата за търсене след което добавете „=english“, например „3457812345098 =english“   17. Планирате пътуване и искате да знаете какви дрехи да опаковате? Тогава в лентата за търсене изпишете  ‘weather (локация)’ и ще получите прогнозата за следващата седмица за тази локация.   18. Ако търсите дадена статия или страница от конкретен сайт, Search ще ви позволи да ограничите резултатите до този сайт. Трябва само да добавите „site:(името  на сайта)“, например „site:digital.bg“ и сега можете да добавите ключови думи.   Вижте 5 полезни услуги на Google, които може би не знаете
Google
5 полезни начина да търсим по дата в Google
5 полезни начина да търсим по дата в Google
Няма съмнение, че търсачката на Google е много полезна когато търсим определена информация в интернет. Но остава въпроса дали винаги получаваме най-новата актуална информация.   Няма никакво съмнение относно количеството информация, която Google ни връща, но опитайте с няколко търсения и ще видите, че все още се промъкват стари страници, а някои данни имат срок на годност.   За някои заявки за търсене, по-старата информация може да е по-надеждна. Но ако искате да прескочите старите резултати и да търсите по дата за най-новите в Google, разгледайте информацията на Make Use Of.   1. Показване на дата с URL адреса Може да сте забелязали, че на една типична страница с резултати, Google не винаги включва датите на публикуване на страниците до резултатите. Има някои SEO плъгини, които могат да потиснат тези дати в SERP (Search Engine Results Page). Освен това има предимства и недостатъци да се показва датата на публикуване на страницата с резултатите за собствениците на сайтове.   Въпреки усилията на създателите на уеб сайтове да скрият дата на публикуване на дадена страница, Google има трикове, с които може да покаже датата на публикуване до всички резултати. За целта обаче, преди да натиснете клавиша Enter, за да започнете търсенето си, трябва да добавите този низ в края на URL адреса:    &as_qdr=y15   Например: https://www.google.co.in/search?q=live+wallpaper+ios&as_qdr=y15 Низът в края на URL адреса за търсене показва уеб страници, индексирани от Google през последните 15 години, но вие може да промените тази стойност на по-малка, ако желаете, например: &as_qdr=y4   2. Използвайте инструмента на Google “Any Time” Завършете търсенето си с ключова дума. Отворете Tools > Any time на страницата за търсене, която се намира точно под лентата за търсене. Изберете опция от списъка. Например изберете Past 24, за да намерите сайтове, актуализирани през последните 24 часа. Забележете, че всички резултати показват времеви маркери, съответстващи на датата на публикуване.   3. Използвайте страницата за разширено търсене на Google Може да използвате страницата „Разширено търсене“ на Google. Тя може да ви помогне да търсите по тип на файла, права за използване, региона и език. Просто трябва да въведете ключовите думи и да изберете дата от падащото меню „Last update“.   4. Влезте в сорс кода на страницата За потребителите на Chrome: Кликнете с десния бутон върху уеб страницата, за която искате да намерите датата. Изберете View page source от контекстното меню. В друг прозорец ще се отвори HTML кода на страницата. Натиснете CTRL + F за полето за търсене. Въведете в полето „published” и ще се подчертае датата на публикуването ѝ, включена в HTML мета-тага.   За потребителите на Firefox: Кликнете с десния бутон върху екрана. Изберете „View page info“. Превъртете надолу в полето „Page info“ докато не видите мета маркера за датата. Методите работят само ако са дадени датите за SEO оптимизация.   5. Намерете датата с разширение за Chrome Finitimus (beta) е удобна малка добавка за браузър, която може да ви помогне да разберете датата на публикуване на дадена уеб страница, без да е нужно да се занимавате със изходния код.   Вижте 5 безплатни услуги на Google, които ви костват живота на батерията и поверителността
Google
Три забавни неща, които може да откриете в търсачката на Google
Три забавни неща, които може да откриете в търсачката на Google
Чувството за хумор на Google е добре познато на всички ни. Не един път компанията се е шегувала с потребителите и им е прилагала забавни трикове. От makeuseof са се заели със задачата да ни припомнят някои от тези забавни моменти.   Може да разгледате тези 3 забавни шеги, които може да откриете в Google Search.   1. Flip a Coin Имате ли навика да хвърляте монета, когато се налага да направите избор за нещо? Следващият път когато имате нужда от помощ, вместо да бъркате в джоба, за да търсите монета отидете на главната страница на търсачката Google и в полето изпишете:  flip a coin. След това кликнете върху линка „Чувствам се късметлия“, за да разберете дали ви се е падноло ези или тура.   2. Google Gravity Изпишете google gravity в полето за търсене на Google и кликнете върху линка „Чувствам се късметлия“. Всички елементи от началната страница на Google ще паднат надолу, за да ви демонстрират по забавне начин действието на гравитацията. Функцията за търсене все още работи, но резултатите от всяка ваша заявка ще се трупат един върху друг.   3. Plot a Heart Много хора се страхуват от математическите задачи, но Google доказват че тази научка е много забавна и интересна. Копирайте и поставете следния код в полето за търсене на Google и натиснете Enter: (sqrt(cos(x))cos(200x)+sqrt(abs(x))-0.7)(4-xx)^0.01, sqrt(9-x^2), -sqrt(9-x^2) from -4.5 to 4.5 Google ще изчисли този израз и ще го превърне в графика, която прилича на синьо сърце.   Вижте 7 любопитни факта за Google
Windows
Bit Che
Bit Che
Windows
Windows Desktop Search
Windows Desktop Search
P2P търсачка
FreeWire 3.2.3
FreeWire 3.2.3
Windows
2 Find MP3 8.7.8
2 Find MP3 8.7.8
Windows
Copernic Desktop Search Home 3.4.0.26
Copernic Desktop Search Home 3.4.0.26
интернет
10 лесни начина за да търсите по-ефективно в Интернет
10 лесни начина за да търсите по-ефективно в Интернет
Как намирате в интернет съдържанието, което ви трябва? Повечето потребители разчитат единствено на търсачката на Google. Макар, че тя има множество полезни функции, които ви помагат да стесните резултатите си. Те не са съвършени, защото са твърде общи. Ако търсите конкретна публикация във Facebook или в Twitter, или дори идеалното изображение, може да срещнете трудности преди  да намерите точното съдържание, което искате.   Решението е да включите функции за разширено търсене. Някои от тях са по-добри от други, но всички те ще ви помогнат да фокусирате търсенето си по-точно. От Make Use Of научаваме за тези 10 трика за по-успешно търсене в интернет.   1. Google   За достъп до Advanced Search интерфейса на Google навигирайте до: google.com/advanced_search. Използвайте първата част на формуляра, за да посочите видовете страници, които искате да търсите. Например, можете да въведете ключови думи или фрази, да изключвате думи и т.н. След това използвайте втората част на формуляра, за да стесните още повече резултатите си. Има полета за език, регион, последна актуализация, тип файл и др.   Не забравяйте, че всъщност не трябва да използвате инструмента за разширено търсене, за да получите достъп до тези функции. Ако сте запознати с булевите търсения, можете да направите всичко от началната страница на Google.   Някои от най-полезните модификатори включват използването на символ @ за търсене в определена социална медийна платформа, поставяне на знак (–) преди думата, за да се изключи, и поставяне на думата за търсене в кавички, за да се намери точно съвпадение.   2. Kindle   Притежавате Kindle? Ако го имате от дълго време, може би сте създали библиотека от стотици, ако не и хиляди, книги. Но какво се случва, когато искате да намерите информация от книга, която сте чели? За щастие, Kindle автоматично индексира цялото съдържание на устройството. По този начин можете да използвате функцията за разширено търсене, за да намерите думи, фрази, книги, автори и почти всичко друго.   За да използвате функцията, докоснете иконата „Search“ в горната част на екрана и въведете думата за търсене. Устройството ще ви покаже резултати. За да видите повече резултати, натиснете малката стрелка от дясната страна на квадратчето. Сега ще можете да филтрирате по заглавията на книгите, Kindle Store и текста в книгите и ще виждате опция за търсене в Wikipedia и в речника.   3. Twitter   Функцията за разширено търсене на Twitter е достъпна на  twitter.com/search-advanced. Подобно на инструмента на Google, можете да стесните резултатите чрез ключови думи, фрази, изключени думи и език. Функцията има и някои полета, специфични за Twitter. Можете да търсите по хаштаг, дата и място, както и от потребител.   4. eBay Това е един от най-обширните инструменти за търсене в този списък. Всички полета, които очаквате да видите, като ключови думи и категории, са налице. Например можете да търсите според състоянието на елемента, да посочите формата за купуване, да изберете само списък на продавачите, да организирате резултатите по броя на офертите, да посочите опциите за доставка и още много други. За целта отидете на www.ebay.com/sch/ebayadvsearch.   5. Amazon Поради големия брой отдели, няма една универсална функция за разширено търсене. Почти всеки отдел има свой собствен инструмент с полета за търсене, уникални за вида продукти. Има общо 25 разширени инструменти за търсене, които обхващат всичко от книги и музика до инструменти за бита и бижута. Покриването на всички инструменти в детайли в тази статия е невъзможно. За достъп до разширените търсения, отидете до отдела, който ви интересува и кликнете върху таба „Advanced Search“ в горната част на екрана. Може да опитате и с инструменти на трети страни като Jeviz и Jungle Search.   6. Kickstarter В Kickstarter ще откриете много свежи идеи и проекти, които ако решите може да финансирате. За съжаление функцията за разширено търсене в уеб сайта не е лесна за използване. Тя е мощна, но объркваща. Насочете се към kickstarter.com/discover/advanced. Веднага ще видите две падащи менюта: едното ви позволява да посочите колекция или категория, а другото ви позволява да въведете период от време.   За да стесните допълнително резултатите, кликнете върху Refine Search > Advanced.   7. Facebook Можете да използвате филтрите за търсене, като кликнете върху „See All Results“, след като въведете дума за търсене в полето, но това не е идеалния вариант, особено в сравнение с някои от другите разширени търсения, които разгледахме досега.   Search is Back е инструмент на трета страна, който предлага по-добри възможности. Има падащи менюта за полета като пол и статус на връзката, работодател, училище и др. Можете дори да търсите събития, публикации и снимки, като използвате разделите в горната част на страницата.    8. YouTube На пръв поглед, възможностите за търсене в сайта не са страхотни. След като търсите термин, можете да кликнете върху полето „Filters“, за да организирате резултатите си по качество, дължина, дата и някои други параметри. Но знаехте ли, че можете да използвате булеви оператори в полето за търсене на YouTube? Така тази  функция ще стане много по-мощна.    9. Creative Commons Търсенето на изображения не е лесна работа. Няма значение дали сте студент, професионалист или блогър, трябва да сте сигурни, че имате право да използвате въпросното изображение. Най-лесният начин за това е като използвате Creative Commons. Да, все още има някои въпроси, свързани с лицензирането, които трябва да разгледате, но ще ви бъде много по-лесно.   За щастие уебсайтът Creative Commons предлага инструмент за разширено търсене, който ще ви подготви. Той ви позволява да търсите произведения, 500px и Flickr. Но най-важното е, че можете да изберете дали да включите изображения, чийто лиценз ви позволява да използвате произведението за търговски цели или да го редактирате за собствена употреба.   Отидете на ccsearch.creativecommons.org, за да започнете.   10. Bing Точно както Google Search и YouTube, Bing също поддържа булеви оператори. Ако обаче не се чувствате комфортно с използването на булевия код, нямате късмет. За разлика от Google, Bing не предлага разширено търсене.   Вижте 5 полезни трика за намиране на конкретна информация с Google  
Google
6 интересни факти за търсачката на Google
6 интересни факти за търсачката на Google
Android, Nest, YouTube, самоуправляващи се автомобили, търсачка, преводач, TensorFlow, или Google Fiber – всичко това е Google. Компанията, създадена като търсачка, сега влияе върху почти всяка част от живота ни и печели милиарди долари годишно.   В тази статия решихме да ви представим събраната от PC Mag информация за шестте най-интересни факти за търсачката на Google.   1. Google търси в 30 трилиона уеб страници, 100 милиарда пъти в месеца. Google казват, че съхраняват информацията за тези 30 трилиона страници в Google Index, която е 100 милиона гигабайта. За съхраняването на това количество данни ще са необходими 100 000 един терабайтови лични устройства. 2. Всеки ден, 16% от търсенията, които се случват са напълно нови и нерегистрирани до този момент от Google.   3. Google взема под внимание над 200 фактора, за да осигури най-добрите резултати за всяка заявка. Това се случва за части от секундата.   4. Едно търсене в Google се нуждае от повече изчислителна мощност, отколкото е била нужна за изпращането на Apollo 11 до Луната.   5. Функцията „Did you mean…” („Може би имахте предвид ...“) станала причина хората още по-усърдно да използват търсачката на Google. След въвеждането ѝ, трафикът към сайта се увеличил двойно.   6. „I feel lucky” почти не се използва, но според проучване, потребителите държат той да не се премахва. Този бутон струва на Google $ 110 милиона на година, тъй като той заобикаля всички реклами.   Вижте десетте най-странни патента на Google
Google
Как ще работят интернет търсачките в бъдеще
Как ще работят интернет търсачките в бъдеще
Представете си свят, в който търсачките проактивно показват препоръчани статии, хора и фирми на своите потребители, и всички тези препоръки са изключително полезни и актуални. Това може да се постигне чрез използването на контекст за откритие, и е бъдещето на Интернета.   За съжаление днешните търсачки не могат да четат мисли и дори не за близко до това. Едва когато потребителят започва да въвежда информацията която иска да потърси, тръсачката започва да "мисли".   Но как щяха да изглеждат нещата, ако търсачките можеха да мислят още преди потребителите? Какво щеше да стане, ако търсачките можеха да вземат предвид историята на браузъра ни, събитията в календара ни, личните ни връзки и т.н. Търсачките щяха да могат да ни дават персонализирани препоръки преди още да сме започнали да търсим. За щастие, нещата започват да се променят към по-добро.   Намирането на правилните данни е само първата стъпка. Създаването на логически връзки и събирането на правилна информация е това което ще подобри интелигентността на търсачките. Данните сами по себе си са безмислени. Тяхната истинска стойност е във връзките и информацията която извичаме от тях, а наличните платформи в момента просто не вършат тази работа достатъчно добре. В бъдеще, мрежите ще имат способността да реагират на контекста на данните, а не само на самите данни, като контекстът ще се определя от комбинация от четири слоя: Устройствен слой: където устройствата комуникират помежду си Индивидуален слой: информация за история на сърфирането, местоположението и онлайн регистри Социален слой: свързва хората из различните социални платформи Слой на околната среда: информация за моментното състояние, като например времето, околните улици и фирми и т.н.   По този начин когато двама различни човека потръсят едно и също нещо, ще получават различни и пресонализирани резултати. Освен това, търсачките ще могат да предлагат важна информация на своите потребители, която дори те не са знаели, че би им била полезна.   Цели се също така и да може информацията от профилите в Google, Facebook, Twitter и т.н., да може да бъде събирана на едно място за получаване на по-реална представа за потребителите.  
Windows
Everything
Everything
Windows
MP3 Music Search 2
MP3 Music Search 2
Windows
Copernic Agent Basic 6.1.2.722
Copernic Agent Basic 6.1.2.722
Windows
SearchMyFiles 1.55
SearchMyFiles 1.55
Windows
WebFerret 6
WebFerret 6