Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
44 резултата за търговия
Facebook Shops
Facebook Shops - онлайн магазините, които ще помогнат на малкия бизнес да продава по-добре (Видео)
Facebook Shops - онлайн магазините, които ще помогнат на малкия бизнес да продава по-добре (Видео)
Социалната мрежа предлага разнообразни възможности да имаме достъп до актуално съдържание и новини, но също да общуваме с любимите си хора, независимо къде се намираме. Facebook също така искат да накарат повече хора да комуникират с представителите на бизнеса.  Вече има как да поддържаме връзка и да следим какво се случва с любими заведения и търговски вериги, но сега разбираме за още една функционалност, която се казва Facebook Shops. Както името подсказва това е иновация, която цели да превърне социалната мрежа в онлайн платформа за търговия.  На практика Facebook Shops позволява на партньорите на компанията да създадат виртуални магазини и да продават стоките и продуктите си, директно на потребителите. Това ще е полезно на много хора, особено в контекста на пандемията от COVID-19. Maрк Зукърбърг сподели, че функцията е създадена да улесни хората, които имат локални магазини или ресторанти. Много от тях все още не могат да отворят заради коронавируса, но Shops е подходящ начин да приемат поръчки онлайн и така да реализират продажби.     В момента цялостната от бизнеси регистрирани във Facebook обхваща повече от 160 млн. компании. Надеждите на Марк Зукърбърг са, че преобладаващата част от тях ще започнат да използват Shops. За максимално улеснение на потребителите виртуалните магазини ще са налични от Facebook страниците и Instagram профилите на съответния бизнес. След като се създаде Facebook Shop е необходимо да се предоставят допълнителни детайли за продуктите от физическия магазин, който ще продават онлайн в социалната мрежа. Предвидени са възможности за персонализиране на начина, по който изглежда даде Facebook Shop с фоново изображение и различни цввтови теми. Потребителите ще могат да разглеждат съдържанието, да запазват харесани продукти, както и да направят поръчка. Това е възможно от официалния уеб сайт на съответния бизнес, от неговия Facebook акаунт или профил в Instagram. Дaнните за мобилни плащания ще се запазват и могат да се използват в другите приложения на компанията.  Има как да изпращате съобщения и комуникирате с представителите на бизнеса за въпроси или да следите поръчката си със съоbщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.   Oще от Digital: Как да си направим аватар във Facebook от смартфон (Видео)
онлайн търговия
Джеф Безос се завръща в активното управление на Amazon
Джеф Безос се завръща в активното управление на Amazon
В момент в който платформата за онлайн търговия Amazon е поставена пред сериозно изпитание, заради това, че е разследван за нерегламентирани търговски практики. Компанията има нужда от по-сериозен вътрешен контроли и организация на работата.   
WhatsApp
Ще се превърне ли WhatsApp в платформа за онлайн търговия заради сделката на Facebook с Jio
Ще се превърне ли WhatsApp в платформа за онлайн търговия заради сделката на Facebook с Jio
Само преди ден ви информирахме, че Facebook ще инвестира $5.7 млрд. в индийския интернет гигант Jio. По този начин компанията ще придобие 9.99% дял и ще се превърне в най-големия миноритарен акционер в Reliance Jio Platforms. Желанието на Facebook да извършват подобна инвестиция в страната не е случайно, а стратегическо бизнес решение. Индия е ключов пазар за социалната мрежа, заради внушителния брой потребители, които използват продуктите им. Най-добрият пример в това отношение е WhatsApp, тъй като с приложението работят над 400 млн. души в страната. Популярността на конкурентни платформи като TikTok също допринася за сделката. Според нова информация на TechRadar всъщност компанията има много интересни планове за развитието на WhatsApp. Желанието на Facebook е да осигурят интеграция на JioMart - онлайн платфoрма за електронна търговия, която е собственост на Jio. По този начин ще позволят на повече от 400 млн. потребители на приложението в Индия не само да комуникират с бизнеса, но и да използват профилите си за електронна търговия. Така Facebook се надяват да превърнат инвестицията в дългосрочен източник на приходи.     В момента WhatsApp не генерира сериозни приходи за компаняита, но превръщането на приложнието в интерактивна локация за общуване между купувачи, продавачи и доставчици може да промени ситуацията.  Местните власти изпитват доста проблеми в задържането на големи групи от хора в домовете си, за да се избегнат струпвания на обществени места и разпространение на заразата от COVID-19 в страната. Един от най-засегнатите от коронавируса регион е Бенгалуру, в който живеят повече от осем милиона души. Именно тук може да видим за пъри път новото приложение на WhatsApp. Представителите на гражданската администрация Bruhat Bengaluru Mahanagara Palike (BBMP) вече стартираха телефонна линия за предоставяне на хранитлни стоки и лекарства до домовете на хората. Този проект включва множество търговци, локални логистични партньори с много шофьори и доставчици от услуги като Swiggy, Dunzo и Housejoy. Идеята е потребителтие да въведат "Hi" текст в WhatsApp, което ще активира специален чатбот на BBMP. След като въведат актуалния адрес ще могат да изпратят списък с желаните покупки или снимки на самите стоки. Поръчките ще се пренасочват към доставчиците на Kaleyra - американска компания и официален партньор на WhatsApp в страната. Плащането ще става при получаване на доставката.   Oще от Digital: Как да изпращаме снимки в WhatsApp от смартфона без да ги компресираме
eBay
Джейми Яноне е новият шеф на eBay
Джейми Яноне е новият шеф на eBay
еBay официално сложиха край на продължителното търсене на нов главен изпълнителен директор. Припомняме ви, че търговския гигант оперира без шеф от края на септември 2019г. Тогава Девин Уениг напусна своя пост и така оваканти позицията. Сега разбираме, че eBay най-накрая са открили подходящи човек за ролята на главен изпълнителен директор и това е Джейми Яноне. Необходимо е самата кандидатура да бъде одобрена от борда на директорите на компанията, където той вече е член. Ако всичко върви по план новият шеф ще започне да изпълнява работните си задължения от 27 април.   Решението на eBay не е изненадващо, тъй като Джейми Яноне вече е част от борда на директорите и е мениджър с богат външен опит в дигиталната търговия. Професионалните и лични качества го превръщат в точния човек, който да стартира нова важна страница в историята на eBay и да отговори подобаващо на високите изисквания на инвеститорите на компанията. Последната длъжност, която Джейми Яноне изпълняваше преди да се съгласи да поеме бе на главен оперативен директор в еCommerce дивизията на Walmart, съобщава TechCrunch.     Работата му на тази позиция продължава само няколко месеца. Преди това четири години е бил част от Barnes & Noble, както и шеф на SamsClub.com. Кариерата на Джейми Яноне също така е свързана с осемгодишен престой в eBay между 2001-2009г., когато е и вицепрезидент на компанията. Назначението му става по време на стагнация в сферата на онлайн търговията, заради разпространението на COVID-19. Непосредствената задача през новият главен изпълнителен директор на eBay ще бъде да сведе до минимум потенциалните щети върху бизнеса на eBay от световната пандемия.    В официално изявление от компанията потвърдиха за назначението и изразиха увереност, че Джейми Яноне ще им позволи да станат още по-влиятелно име в онлайн търговията. Новият шеф сподели, че ще продължи да разгръща агресивната стратегия за експанзия на eBay и да работи за максимална икономическа полза за акционерите. Пазарни анализатори коментираха назначението като "позитивно решение" и са доволни, че eBay са решили да изберат добре познато име, което има богат опит в други сходни компании и да му поверят управлението на търговския гигант   Oще от Digital: eBay подкрепя малките и средни предприятия срещу ефектите от пандемията от COVID-19
бизнес
AliExpress ще се бори с търговците спекулиращи с високи цени на маски и дезинфектанти заради Коронавирус
AliExpress ще се бори с търговците спекулиращи с високи цени на маски и дезинфектанти заради Коронавирус
Днес едни от най-търсените продукти в световен мащаб са медицинските маски и дезинфектантите за ръце. Причината за това както всички знаем е пандемията от Коронавирус, която постави милиарди хора в стресова ситация. 
коронавирус
Как епидемията от коронавирус ще засегне пазара на луксозни стоки през 2020г.
Как епидемията от коронавирус ще засегне пазара на луксозни стоки през 2020г.
Eдва ли можем да се сетим за индустрия, която не е силно засегната от коронавируса в световен мащаб. Мерките за ограничаване на епидемията от правителствата имат сериозни икономически последствия. Блокадата на милиони жители в Китай и невъзможността да посещават нормално работните места на практика спря производството на много стоки и продукти. Консултанти на компаниите Bernstein и Boston Consulting Group смятат, че пазара на луксозни стоки също ще бъде силно засегнат от коронавируса.   Маркетинговото им проучване показва, че този сектор може да отчете спад в продажбите, които да достигнат до внушителните €30-40 млрд. Данните обхващат цялата календарна година. Най-голямата причина за тези прогнози е факта, че епидемията ще се отрази пряко на производителите на луксозни стоки и продукти, които генерират приходи предимно в Китай. Ограниченията за свободно придвижване и другите търговски рестрикции ще продължат пряко да влияят на ситуацията в този пазарен сегмент през 2020г.     Подобни са нагласите сред високопоставените служители и мениджъри на най-известните марки в индустрията. Повечето от тях очакват спад в продажбите и негативни последици от коронавируса за поне шест месеца напред. Китайските граждани са генерирали 35% от приходите в сектора на луксозни стоки през последните 12 месеца и са водеща причина за 90% ръст в този сегмент. Колкото по-дълго продължи забраната за свободно пазаруване от молове и търговски вериги, толкова по-засегнатите ще са производители на луксозни стоки.   Още от Digital: Sharp ще използва фабрика за телевизори за да произвежда предпазни маски против коронавирус
Facebook
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Всеки от нас е виждал реклама в профила си, която съответства на скорошна покупка или търсене на продукт в интернет. Това не е случайно, тъй като Facebook разполагат с достъп до  огромна база данни, с която таргетират своите реклами. Компанията следи не само онлайн активността на потребителите, но и нещата, които пазаруват от физическите магазини. За да се възползват от тези ценни данни Facebook поддържат мащабна мрежа от партньорства с много търговски вериги по цял свят.     На практика всеки представител на бизнеса може да споделя данни за навиците и активността на потребителите със социалната мрежа. В това число влизат данни за покупките, имената, телефонните номера, имейлите на клиентите. Алгоритмите на Facebook след това анализират наличната информация и допълват съответните профили След това представителите на бизнеса могат директно да ги таргетират с реклами, съобщава BusinessInsider. Списъкът с партньори на Facebook е внушителен.     На практика търговците и  Facebook обединяват усилията си, за да разберат повече за потребители и да им показват по-релевантни реклами. По този начин компанията печели приходи от дигитален маркетинг, а самите търговски вериги успяват да продават повече. Добрата новина е, че има как да спрете рекламите, които са базирани на офлайн активността ви. Това може да стане от менюто с настройки в секцията Ads и опцията "Ads Based On Data From Partners".     Още от Digital: Новата услуга за разплащане Facebook Pay позволява да изпращате пари в Instagram, WhatsApp и Messenger без такси
eBay
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay потвърдиха, че са се съгласили да продадат бизнеса си с билети StubHub на Viagogo, които са конкуренти на компанията на европейския пазар. Финансовите параметри на сделката достигат до $4.05 млрд. За в бъдеще Viagogo и StubHub ще обединят своите платформи и ще предлагат продуктите си на клиенти в повече от 70 държави по цял свят. Потребителите ще могат да избират между билети за разнообразни спортни и музикални събития.   Сделката ще позволи на настоящата аудитория да открива интересни събития в Европа, Азия, Австралия и Латинска Америка, съобщава TechCrunch. Идеята за продажбата на този бизнес на eBay бе лансирана от група инвеститори, сред които Elliott Management Corp. и Starboard Value LP,. Оценките предвиждаха StubHub да бъде продадена на цена между $3.5 млрд. и $4.5 млрд., като финалната сума точно в средата на този диапазон.   Припомняме ви, че eBay придобиха платформата за $310 млн. преди 12 години и след това инвестираха сериозни средства за подобряването на StubHub. Данните разкриват, че приходите от този бизнес за третото тримесечие са около $306 млн. Крайните потребители ще имат най-голяма полза от сливането на StubHub и Viagogo. Сделката се очаква да бъде финализирана през 2020г, когато трябва да получи необходимите разрешения на регулаторите.   Още oт Digital: Какво продават най-често българите в eBay
безконтактни плащания
 Безконтактните плащания са се увеличили с 40%, тъй като купувачите се страхуват от микробите върху парите в брой
Безконтактните плащания са се увеличили с 40%, тъй като купувачите се страхуват от микробите върху парите в брой
Безконтактните плащания се превръщат в предпочитан метод за пазаруване от милиони хора по цял свят. Това е основното заключение от последния доклад на MasterCard. Данните разкриват, че се забелязва 40% увеличение в безконтактните плащания от началото на годината досега. В това число влизат и тези извършени директно от смартфоните. Шефът на компанията Аджай Банга, че тепърва все повече хора ще започнат да пазаруват във физически магазини по този начин в следващите месеци. Една от причините е световната пандемия, която променя ежедневните навици на много потребители. Именно заради това доста хора предпочитат да извършват плащания без да докосват никакви повърхности и терминали, за да се предпазят от коронавируса. По този начин се премахва и необходимостта да държите или докосвате банкноти, които в определени случаи също биха могли да са преносител на заразата. Безконтактните плащания са част от най-новите продукти на Mastercard, които продължават да насърчават повече потребители да ги използват, когато това е необходимо, предаде CNBC.     В някои страни като Китай например около 80% от потребителите извършват мобилни плащания, за да пазaруват в магазините. Тази цифра в световен мащаб е около 10%, но със сигурност ще продължи да се увеличава в месеците до края на годината. Mastercard също така информират за сериозен ръст в транзакциите, които се извършват онлайн. Пазаруването от интернет е по-безопасно и е много по-подходящо от физическото посещение на даден магазин. Все повече хора се убеждават от предимствата на подобни технологични методи, за да пазаруват и това е предпоставка да продължи да се увеличава. Реалната печалба на компаниите в този сегмент отчита минимален спад, но въпреки това приходите от $4.01 нлрд. успяха да надминат прогнозите на специалисти от Wall Street Journal. Опасенията на потребителите от попадането на микроби върху парите, с които боравят ще продължи да стимулира употребата на дебитни и кредитни карти по цял свят. Всичко това ще се превърне и в сериозен източник на приходи за MasterCard.   Още от Digital: Mastercard увеличава лимита за безконтактно плащане без ПИН в България и още 28 държави
онлайн търговия
Разследват Amazon за нерегламентирани търговски практики
Разследват Amazon за нерегламентирани търговски практики
Ако това сериозно обвинение се окаже вярно, Amazon може да бъде санкционирана от американските регулатори доста сериозно. За месец Юни е насрочено дело, в което онлайн търговската платформа ще свидетелства пред Конгреса в САЩ, че не използва данните на продавача, за да спечели несправедливо предимство пред конкуренцията.  
google
Google пуска услугата Shopping безплатна за всички
Google пуска услугата Shopping безплатна за всички
Благодарение на нововъведението в Google Shopping, всички стари, а и всички новорегистрираните ползватели на услугата ще могат да безплатно да предлагат своите продукти за продажба в платформата на Google.   
търговия
eBay подкрепя малките и средни предприятия срещу ефектите от пандемията от COVID-19
eBay подкрепя малките и средни предприятия срещу ефектите от пандемията от COVID-19
eBay обяви, че отлага заплащането на почти всички такси за търговците на платформата си и временно няма да променя рейтинга на търговците, които са засегнати от пандемията от COVID-19. По време на пандемията от коронавирус малките и средни предприятия имат спешна нужда от подкрепа, за да продължат да продават по целия свят. Отсега нататък абонатите на eBay Store, които отговарят на определни условия, ще могат да  отсрочат плащания на повечето такси за 30 дни. Пълната информация за начините да се възползвате от тези възможности е налична на официалната страница и в имейл комуникация на...
Huawei
Huawеi ще получат нов временен лиценз до 15 май
Huawеi ще получат нов временен лиценз до 15 май
Huawei заедно с американските им партньори могат да си отдъхнат, тъй като Федералното правителство в САЩ реши да удължи отново лиценза на компанията. Настоящото споразумение позволява на китайския производител да прави бизнес с компании в страната до 1 април. Удължаването на лиценза ще добави още 45 дни към този срок и ще продължи в сегашния си вид до 15 май. Най-голяма полза от решението определено ще имат мобилни оператори в САЩ.   В момента има голям брой телекоми в страната, които използват оборудване и инфраструктура, която е произведена от Huawei. Предоставянето на повече време ще позволи на мобилните оператори да уредят допълнителни ъпгрейди и да гарантират в дългосрочен план поддръжката на своите мрежи. Издаването на нов временен лиценз не променя официалната позиция на правителството на Доналд Тръмп към китайския производител, съобщава AndroidHeadlines.   Отношенията между двете страни ще продължат да бъдат обтегнати, като Huawei нямат право да използват Android в новите си устройства. На този етап изглежда ситуацията няма да се промени. Новият временен лиценз е само частично решение, което обаче ще предостави повече свобода на американските оператори за ъпгрейд на оборудването, което доставят от Huawei. Със сигурност този конфликт ще продължи да бъде в центъра на бъдещите преговори между Китай и САЩ.   Още от Digital: САЩ искат да саботират доставките на чипове на Huawei, като атакуват TSMC с нови правила
Amazon
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Аmazon изтеглят 1 млн. продукта заради обещания, че лекуват коронавирус
Въпреки безпрецедентните мерки, които държавите по цял свят предприеха за ограничението на коронавируса това продължава да бъде най-дискутираната публична тема. Разпространеието на заразата вече обхвана почти всички континенти и да налага да бъдем изключителни внимателни при пътуването си. Другата страна на проблема са спекулациите и начините, по които се прекалява с темата за Covid-19 вируса. Само преди дни се оказа, че Facebook трябва да блокират достъпа до публикации, обещаващи бързо лечение на коронавируса.   Други водещи онлайн платформи също са изложени на риск и сега този проблем засегна и мрежата на Amazon, съобщавa mspoweruser. В последните дни търговската верига е спряла офертите за повече от милион оферти, засягащи коронавируса и по-конкретно предлагащи лечение на коварната заплаха. Amazon не пожелаха да влизат в детайли, но потвърдиха, че въпросните обекти могат да се разделят на множество продуктови категории. Toва е поредната новина, че има хора, които опитват да спечелят от разпространението на вируса.   Най-добрият вариант е да бъдете внимателни, когато пазарувате онлайн, за да не станете жертва на някоя онлайн измама. Другите водещи платформи в интернет са изложени на същия проблем. Бъдете нащрек за предложения на продукти, които изглеждат твърде скъпи или предлагат нереалистични функции. Amazon изразиха увереност да продължат да работят със своите партньори, за да предложат най-доброто на милионите си потребители по цял свят.   Още от Digital: Как да си направим медицинска маска против Коронавирус почти безплатно
смартфони
Бъдещето на търговията е в смартфоните и Черния петък го доказва
Бъдещето на търговията е в смартфоните и Черния петък го доказва
Смартфоните са неизменен спътник в ежедневието ни и предпочитано устройство за комуникация и забавление. Актуалните промоции и оферти около Черния петък показаха нагледно, че голям брой хора използват мобилните джаджи за пазаруване. С всяка година тази тенденция придобива все по-внушителни измерения. Настоящият празничен сезон е поредното потвърждение, разкриват данните от последния доклад на анализатори от Adobe.   Според информацията потребителите са изхарчили на Черния петък сума от порядъка на $7.4 млрд. Имайте предвид, че тази стойност обхваща единствено онлайн покупките, а не тези във физическите магазини. Още по-интересното в доклада на Adobe е, че $2.9 млрд. от сумата е платена от собственици на смартфони. Досега мобилните устройства никога не са имали чак толкова голяма роля покрай промоциите свързани с Черния петък, съобщава Mashable.     Покупките извършени от смартфони са генерирали 39% от всички продажби, което е увеличение с 21%, в сравнение с резултатите преди година. Ситуацията ще е идентична и по време на коледните празници, когато все повече хора ще продължат да пазаруват от мобилните джаджи. Най-продаваните продукти през изминалия Черния петък са електронни устройства като лаптопи и телевизори, но също видео игри като FIFA 20 и Madden 20, както и конзолата Nintendo Switch.   Още от Digital: Какво търсят българите най-много по време на Черния петък
черен петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Онлайн пазаруването вече е ежедневие за много хора. А през последните години голям ръст има на пазаруването по интернет през смартфон. То е още по-удобно и позволява да се пазарува буквално навсякъде.    Анализ на Adobe Analytics проверява какви са тенденциите при пазаруването през предстоящия активен сезон, съобщава TechRadar. Той започва с „Черния петък“ в края на ноември, като е последван „Кибер понеделник“ и традиционното коледно пазаруване през декември. Анализът предлага и някои съвети за по-успешно...
DMCA.com Protection Status