Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
32 резултата за търговия
Facebook
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Всеки от нас е виждал реклама в профила си, която съответства на скорошна покупка или търсене на продукт в интернет. Това не е случайно, тъй като Facebook разполагат с достъп до  огромна база данни, с която таргетират своите реклами. Компанията следи не само онлайн активността на потребителите, но и нещата, които пазаруват от физическите магазини. За да се възползват от тези ценни данни Facebook поддържат мащабна мрежа от партньорства с много търговски вериги по цял свят.     На практика всеки представител на бизнеса може да споделя данни за навиците и активността на потребителите със социалната мрежа. В това число влизат данни за покупките, имената, телефонните номера, имейлите на клиентите. Алгоритмите на Facebook след това анализират наличната информация и допълват съответните профили След това представителите на бизнеса могат директно да ги таргетират с реклами, съобщава BusinessInsider. Списъкът с партньори на Facebook е внушителен.     На практика търговците и  Facebook обединяват усилията си, за да разберат повече за потребители и да им показват по-релевантни реклами. По този начин компанията печели приходи от дигитален маркетинг, а самите търговски вериги успяват да продават повече. Добрата новина е, че има как да спрете рекламите, които са базирани на офлайн активността ви. Това може да стане от менюто с настройки в секцията Ads и опцията "Ads Based On Data From Partners".     Още от Digital: Новата услуга за разплащане Facebook Pay позволява да изпращате пари в Instagram, WhatsApp и Messenger без такси
eBay
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay продава бизнеса с билети StubHub на европейския си конкурент Viagogo за $4.05 млрд.
еBay потвърдиха, че са се съгласили да продадат бизнеса си с билети StubHub на Viagogo, които са конкуренти на компанията на европейския пазар. Финансовите параметри на сделката достигат до $4.05 млрд. За в бъдеще Viagogo и StubHub ще обединят своите платформи и ще предлагат продуктите си на клиенти в повече от 70 държави по цял свят. Потребителите ще могат да избират между билети за разнообразни спортни и музикални събития.   Сделката ще позволи на настоящата аудитория да открива интересни събития в Европа, Азия, Австралия и Латинска Америка, съобщава TechCrunch. Идеята за продажбата на този бизнес на eBay бе лансирана от група инвеститори, сред които Elliott Management Corp. и Starboard Value LP,. Оценките предвиждаха StubHub да бъде продадена на цена между $3.5 млрд. и $4.5 млрд., като финалната сума точно в средата на този диапазон.   Припомняме ви, че eBay придобиха платформата за $310 млн. преди 12 години и след това инвестираха сериозни средства за подобряването на StubHub. Данните разкриват, че приходите от този бизнес за третото тримесечие са около $306 млн. Крайните потребители ще имат най-голяма полза от сливането на StubHub и Viagogo. Сделката се очаква да бъде финализирана през 2020г, когато трябва да получи необходимите разрешения на регулаторите.   Още oт Digital: Какво продават най-често българите в eBay
класация
Ето кои са най-продаваните технологични марки от Черният петък на Alibaba
Ето кои са най-продаваните технологични марки от Черният петък на Alibaba
Статистиката е направена на база реализираните поръчки от платформата Tmall която е локално ориентирана към китайският пазар. Класацията която публикуваха Alibaba обхваща марки от какви ли не сегменти, включително храна, козметика, строителни материали и други. Digital.bg обаче е технологична медия и по тази причина в статията си ще публикуваме само най-интересните части от класацията, които са насочени към технологичният сектор.  
Доналд Тръмп
Доналд Тръмп отложи по-високите мита за технологични продукти до август 2020г.
Доналд Тръмп отложи по-високите мита за технологични продукти до август 2020г.
Търговският конфликт между правителството на Доналд Тръмп и Китай продължава с пълна сила. Рестрикциите на двете страни и по-високите мита за внос на стоки вече се усещат от милиони потребители по цял свят. Санкциите вече обхващат продукти за стотици милиарди долари, които на практика покриват всички обществени и индустриални сфера. Всички тези процеси закономерно увеличиха производствената цена на хардуера и създадоха проблеми за доста компании.   Следващата стъпка е въвеждането на нови тарифи, с които ще бъдат обложени продукти със стойност от над $200 млрд. В това число влизат предимно технологични стоки като видео карти, геймърски аксесоари, дънни платки, компютърна периферия и др. Американското правителство все пак се е отказало от идеята да въведе незабавно по-високите мита за подобни продукти. Вместо това САЩ ще покажат търпение и ще изчакат поне не приключи временното премахване на митата с Китай.     Решението на администрацията означава, че повечето електронни устройства ще бъдат премахнати от списъка с допълнителни тарифи на САЩ. Ситуацията ще се запази поне до 7 август 2020г, съобщавa ТоmsHardware. Успоредно с това китайска делегация ще се срещне с Доналд Тръмп в следващите седмици, на която ще продължат преговорите между двете държави. Изключването на технологичните продукти от списъка с мита е гаранция, че поне за сега цената им няма да бъде увеличена изкуствено.   Още от Digital: Доналд Тръмп обвини Google, че ще опитат да манипулират изборите в САЩ през 2020г.
хардуер
САЩ въвеждат 15%  по-скъпи мита за вноса на хардуер от Китай
САЩ въвеждат 15% по-скъпи мита за вноса на хардуер от Китай
Обтегнатите отношения между Китай и САЩ продължават да оказват силно влияние върху технологичната индустрия. Много скоро търговската война ще навлезе в изцяло нова фаза, която ще има още по-директно влияние върху самите потребители. Администрацията на Доналд Тръмп въвежда по-високи тарифи за внос на стоки от Китай, чиято стойност възлиза на милиарди долари. Увеличението е с допълнителни 15%, съобщава CNBC.   Toва означава, че всички стоки произведени от Китай и достигат до американския пазар ще са по-скъпи с още 15%. В крайната сметка тези процеси ще допринесат до изкуствено поскъпване на продукти в ключови сфери, сред които и потребителската електроника. Представители на Consumer Tech Association (CTA), които представляват над 2000 различни компании смятат, че най-сериозно новите тарифи ще се усетят в края на годината.     Според тях увеличението няма да е толкова осезаемо в първите дни след въвеждането на митата, Със сигурност, обаче умните джаджи и хардуера, който идва от Китай ще стане по-скъп през ноември. Кулминацията ще бъде празничният сезон в края на годината. Изчисленията показват, че тарифите ще обхванат  стоки за $52 млрд., като смарт часовници, фитнес тракери, фотоапарати, компютри, литиево-йонни батерии и др.   Още от Digital: САЩ отлагат тарифите за произведените смартфони, лаптопи и конзоли в Китай до 15 декември
интернет
PayPal представиха нова онлайн платформа за търговия за малкия и среден бизнес в Европа
PayPal представиха нова онлайн платформа за търговия за малкия и среден бизнес в Европа
PayPal са глобален лидер в извършването на плащания в интернет и предпочитаната система за онлайн търговия. Компанията сега предостави достъп до представителите на малкия бизнес на платформата PayPal Commence Platform. Благодарение на нея клиентите им ще разполагат с достъп до широк набор от функции и същата инфраструктура, която предлагат най-големите гиганти като Facebook Marketplace и Instagram Checkout, информира CNBC.   Сегашното решение на PayPal ще предостави на милиони представители на малкия бизнес в Европа идентични инструменти да продават своите продукти както най-големите имена в бранша. PayPal Commerce Platform не само ще им позволи да достигнат до повече потребители, но също така и ефективна защита срещу онлайн измами и нелегитимни акаунти. Oт компанията твърдят, че платформата им предлага най-добрите възможности да се съревновават с Instagram и Facebook.      Интеграцията на платформата ще спести на клиентите на европейския пазар допълнителни разходи за софтуер за сигурност, инфраструктура, поддръжка и др. PayPal Commerce Platform предлага всичко необходимо да се изгради мащабна екосистема за онлайн търговия, която привлича клиенти от цял свят. Иновативната платформа на PayPal предлага уникално съчетание между алгоритми с машинно обучение и изкуствен интелект, за да гарантира най-доброто на своите клиенти.   Още от Digital: EС въвежда нови мерки, които ще спрат нелоялните практики в онлайн търговията
еBay
еBay обвини Amazon в нелоялни бизнес практики
еBay обвини Amazon в нелоялни бизнес практики
Двете най-големи компании за търговия в интернет изведоха конкуренцията помежду си на съвсем различно ниво. Причината е, че eBay официално заведе съдебно дело срещу Amazon, в което повдига обвинения за нелоялни бизнес практики. Адвокатите на компанията твърдят, че са станали жертва на "мащабна схема за компрометиране на вътрешната им система за електронна поща". Информацията след това е използвана от Amazon за привличане на най-популярните търговци на eBay.   Според обвинението тези практика не са новост и се прилагат вече от няколко години, съобщава CNet. eBay твърдят, че разполагат с информация как десетки високопоставени служители на Amazon в САЩ и Европа залагат на различни методи да отмъкнат най-активните търговци в конкурентната платформа. В случая става въпрос за практиките двете компании да позволяват на външни хора да рекламират и продават своите продукти, което в крайна сметка води до повече приходи.    Любопитен факт е, че според Amazon търговците от трети страна генерират повече от 50% от оборота им, докато при eBay тази стойност е 100% заради специфичния им бизнес модел. Все още е твърде рано да прогнозираме какво ще е решението на съда по този казус, който сблъсква двете водещи платформи за онлайн търговия. Със сигурност това дело ще изостри допълнително конфликта между компаниите, които и без това поддържат доста обтегнати отношения.   Oще от Digital: еBay и Amazon искат да купят най-големият сайт за търговия в Източна Европа за над €2 млрд.
Google
Google инвестира $550 млн. в китайския търговски гигант JD.com
Google инвестира $550 млн. в китайския търговски гигант JD.com
Google са се съгласили да инвестират сериозна сума в една от най-големите търговски вериги в Китай, а именно JD.com. По този начин компанията се надява да усили значително присъствието си на територията на азиатския пазар. Последните данни на Reuters разкриват, че Google ще стимулират бизнеса на JD.com с капитал от $550 млн. което ще им позволи да се конкурират по-успешно с Amazon. Представители на двете страни определиха инвестицията като следващата стъпка в съвместното им партньорство.    За в бъдеще ще виждаме повече специални предложения на продуктите на JD.com в услугите на Google. В същото време партньорството им ще позволи на китайският бранд да достигне до нови пазари, като разшири присъствието си на територията на Европа и САЩ. На този етап Google не предвиждат други големи инвестиции на територията на най-многолюдната държава в света. Припомняме ви, че услугите на компанията са блокирани в Китай, заради нежеланието им да цензурират резултатите от търсенето в интернет.     В последните месеци JD.com привлякоха вниманието и на други големи инвеститори, сред които Tencent, Alibaba и Walmart Inc., което само по себе си е доказателство за успешния им бизнес модел. Съгласно споразумението между двете компании Google ще получат срещу своята инвестиции 27.1 млн. Class A акции на JD.Com. което представлява по-малко от 1% от пазарната капитализация на китайския бранд. Установяването на партньорски отношения с Google, обаче крие много повече ползи.       Oще от Digital: Пет полезни услуги на Google, които може би не знаете
смартфони
Бъдещето на търговията е в смартфоните и Черния петък го доказва
Бъдещето на търговията е в смартфоните и Черния петък го доказва
Смартфоните са неизменен спътник в ежедневието ни и предпочитано устройство за комуникация и забавление. Актуалните промоции и оферти около Черния петък показаха нагледно, че голям брой хора използват мобилните джаджи за пазаруване. С всяка година тази тенденция придобива все по-внушителни измерения. Настоящият празничен сезон е поредното потвърждение, разкриват данните от последния доклад на анализатори от Adobe.   Според информацията потребителите са изхарчили на Черния петък сума от порядъка на $7.4 млрд. Имайте предвид, че тази стойност обхваща единствено онлайн покупките, а не тези във физическите магазини. Още по-интересното в доклада на Adobe е, че $2.9 млрд. от сумата е платена от собственици на смартфони. Досега мобилните устройства никога не са имали чак толкова голяма роля покрай промоциите свързани с Черния петък, съобщава Mashable.     Покупките извършени от смартфони са генерирали 39% от всички продажби, което е увеличение с 21%, в сравнение с резултатите преди година. Ситуацията ще е идентична и по време на коледните празници, когато все повече хора ще продължат да пазаруват от мобилните джаджи. Най-продаваните продукти през изминалия Черния петък са електронни устройства като лаптопи и телевизори, но също видео игри като FIFA 20 и Madden 20, както и конзолата Nintendo Switch.   Още от Digital: Какво търсят българите най-много по време на Черния петък
черен петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Смартфонът или компютърът е ключът към успешното пазаруване на Черния петък
Онлайн пазаруването вече е ежедневие за много хора. А през последните години голям ръст има на пазаруването по интернет през смартфон. То е още по-удобно и позволява да се пазарува буквално навсякъде.    Анализ на Adobe Analytics проверява какви са тенденциите при пазаруването през предстоящия активен сезон, съобщава TechRadar. Той започва с „Черния петък“ в края на ноември, като е последван „Кибер понеделник“ и традиционното коледно пазаруване през декември. Анализът предлага и някои съвети за по-успешно...
бизнес
Alibaba генерираха $23 млрд. приходи за девет часа
Alibaba генерираха $23 млрд. приходи за девет часа
Вече ви информирахме, че шефът на Alibaba се оттегли от поста си. Промените на най-високо равнище изглежда не се отразяват негативно на компанията. Добър пример в това отношение е традиционния "Single's Day" ден на промоции, който се радва на голяма популярност. Данните на Alibaba разкриват, че през тазгодишното издание Alibaba е реализирала продажби в размер на внушителните $22.6 млрд. за девет часа.   Това е своеобразен рекорд за компанията. Припомняме ви, че през миналата година доставките бяха с 25% по-малко от сегашните стойности. Всъщност "Singles's Day" може да се определи като еквивалента на "Black Friday" и "Cyber Monday" инициативите в Европа и САЩ. Постепенно този специален ден отбелязван в Китай се превърна в най-голямото събитие за онлайн търговия в интернет.     Конкретните данни разкриват, че продажбите на Alibaba са преминали границите от $1 млрд. още в първата минута на "Single's Day", което е със 22% по-добри резултати от 2018г. От Alibaba прогнозираха, че над 500 млн. души ше се включат активно в 24-те часа на промоции, които предлага компанията. В момента пазарната капитализация на Alibaba е в размер на $486 млн. и тази цифра по най-добър начин илюстрира популярността на компанията.   Oще от Digital: Alibaba купува 14% дял от китайската куриерска фирма STO Express за $693 млн.  
компютри
Tърговската война вече влияе негативно на производителите на компютри
Tърговската война вече влияе негативно на производителите на компютри
Влошените търговски отношения между САЩ и Китай продължават да създават проблеми за големите производители и доставчици в индустрията. Налагането на допълнителни такси и мита неочаквано оскъпява устройствата им, което респективно се отразява на продажбите им. Всеки производител е нужно сам да открие как да се справи със ситуацията и да компенсира нарастващите разходи. Така например от 15 декември влиза в сила ново увеличение в размер на 15%.   Новият данък е свързан с лаптопите и ще има негативно влияние върху цялата индустрия твърди председателя и главен изпълнителен директор на Acer, Джейсън Чен. Шефът на компанията изрази увереност, че ситуацията може да се стабилизира през втората половина на годината. Все пак той потвърди, че има твърде много неясноти и въпросителни, които ще продължат да влияят негативно на производителите на хардуер, съобщава Digitimes.     Дженсън Чен изрази мнение, че американското правителство е единственото, което има полза от скъпите тарифи. Разликата в цените ще бъда компенсирана от потребителите и водещите компании. Засегнати ще бъдат всички водещи имена в технологичната индустрия. В следващите месеци ще видим премиерата на много нови устройства на Acer, които ще станат част от сериите ConceptD, Predator и Swift.   Още от Digital: Лаптоп срещу десктоп компютър – какво да изберем
Huawei
Защо Huawei не са доволни от търговските санкции на САЩ
Защо Huawei не са доволни от търговските санкции на САЩ
Huawei продължава да бъде една от най-засегнатите компании от влошените търговски отношения между САЩ и Китай, Американският президент Доналд Тръмп вече добави телекомуникационния гигант в "черния списък", налагайки забрана да купува хардуер от производителите в страната. Това е голям проблем, тъй като Huawei разчитат основно на Qualcomm, Broadcom, Intel и другите си партньори в САЩ, за да създават популярните си мобилни устройства.   Все пак компанията получи временното право да търгува с американските производители, което бе удължено с допълнителни 90 дни. Новият срок изтича в средата на декември. Въпреки тази позитивна новина, обаче САЩ добавиха още дъщерни дружества на Huawei към дългия списък с търговски санкции. Закономерно това решение предизвика негативни реакции сред високопоставените служители на компанията, съобщава MobileWorldLive.     Удължаването на временния общ лиценз не променя факта, че Huawei е жертва на несправедливи действия от страна на САЩ. Тези действия нарушават основните принципи на свободна пазарна конкуренция и вредят на имиджа на компанията. От Huawei също така смятат, че репресивните опити да се засегне бизнеса им няма да помогнат на САЩ да достигне статута на технологичен лидер в световен мащаб.   Още от Digital: САЩ отлагат тарифите за произведените смартфони, лаптопи и конзоли в Китай до 15 декември  
EС въвежда нови мерки, които ще спрат нелоялните практики в онлайн търговията
EС въвежда нови мерки, които ще спрат нелоялните практики в онлайн търговията
Регулаторните органи на ЕС многократно доказаха, че ще бъдат изключително стриктни спрямо всяко действие, което нарушава неприкосновеността на потребителите. Всички водещи технологични компании са принудени да се съобразяват с множество специфични правила, които в противен случай биха им коствали внушителни глоби. По този начин ЕС искат да гарантират, че всеки гражданин на държавите-членки е защитен и може да потърси правата си, предаде TechRadar.   Следващият приоритет към регулаторите е онлайн търговията и по-скоро с премахването на сегашната система за геоблокиране на потребителите. На практика това означава, че всеки от нас е натоварен с допълнителни данъци и такси при извършването на определени покупки в интернет. ЕС приеха пакет от мерки, който ще предотврати тази възможност и ще възстанови нормалното ценообразуване, като прекъсне пренасочването към линкове за стоки в локалните уеб сайтове.     Обикновено тези страници предлагат съответния продукт на много по-висока цена от действителната. Това е водеща причина, че въпреки ръста в онлайн продажбите в ЕС от 22% през 2018г. много от търговците да не се възползват от тези процеси. Разследването на ЕС показва, че над две трети от всички уеб сайтове за продажба в интернет пренасочват към външни страници. Приемането на новия пакет от мерки ще сложи окончателно край на тези практики.   Още от Digital: EC искат да въведат универсално зарядно устройство за всички смартфони
Alibaba
Кой ще е следващият шеф на Alibaba
Кой ще е следващият шеф на Alibaba
Джак Ма е основател и председател на Alibaba, но също така може да се похвали, че е най-богатия човек в Китай. Всичко това се дължи на впечатляващия успех на неговата компания, която днес се превърна в търговски гигант, който обслужва милиони потребители всеки ден. В интернет вече се появиха данни, че шефът на Alibaba се ще се оттегли от своя пост, а информацията сега беше потвърдена официално. Плановете предвиждат това да се случи на 10 септември 2019г.    Аlibaba потвърдиха, че след тази дата Даниел Жанг ще бъде назначен за председател на компанията. В момента той е главен изпълнителен директор на Alibaba Group и под негово ръководство търговския гигант отчита растеж в продължение на 13 поредни тримесечия, съобщава CNet. Изборът не е случаен, тъй като Даниел жанг има богат опит и познава доста добре ежедневните операции и ценностите на Alibaba. Джак Ма е уверен, че това е правилния човек, който да го наследи.   Даниел Жанг   След като Джак Ма напусне поста на председател на Alibaba ще се превърне автоматично в един от доживотните партньори на Alibaba Partnership програмата. В момента членовете ѝ наброяват 36 души, които са бивши високопоставени служители, които имат огромно влияние, защото освен акциите, които притежават могат да номинират и назначават членове на борда на директорите. Джак Ма планира след като спре да изпълнява ежедневните си задължения да се отдаде на филантропия в сферата на образованието.   Oще от Digital: Alibaba постави рекорд с $25 млрд. оборот за един ден
eBay
Какво продават най-често българите в eBay
Какво продават най-често българите в eBay
 eBay, водеща, световна, платформа за онлайн търговия разкрива данни за продажбите през уебсайта за 2017 г., които включват и подробности за българските продавачи. Миналата 2017 г., бележи началото на нови бизнес възможности за повече от 12 000 новорегистрирани български търговци в eBay.com. Това са както малки и по-големи бизнес компании, така и много индивидуални продавачи – предприемчиви хора от България. Европейските пазари на eBay показват стабилно увеличение на резултатите за последните две години, като отчетените резултати са между 10 и 40%. В същото време...