Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
6 резултата за тренировки
тренировки
4 безплатни начина да тренирате вкъщи без оборудване
4 безплатни начина да тренирате вкъщи без оборудване
Нямате нужда от скъпо членство във фитнеса или да купувате нова екипировка, за да се поддържате във форма. От Make Use Of разглеждат 5 безплатни начина за трениране като оставят вас да решите къде да изпълнявате упражненията – у дома, на открито в парка, в хотелска стая или дори на работа. Може дори да избирате нива на трудност на самите упражнения.   1. NBC Better’s Bodyweight Schedule (уеб)     Стефани Мансур е създала 30-дневна силова тренировка, базирана на упражненията за загуба на телесно тегло. Това е сред най-простите ръководства, с ясни графици за тези, които сега започват. Мансур разделя тренировката на три категории: горната част на тялото, долната част на тялото и основните упражнения. Всеки ден се фокусира върху една от тях. Тренировките са достъпни и за тези, които не са в най-добрата форма в момента. Мансур предоставя множество упражнения за всяка категория (демонстрирани с видеоклипове) и ви предлага да ги повторите толкова пъти колкото желаете.   2. Learn To Muller (уеб)   През 1904 година спортистът Дж. П. Милър пише книгата си „My System“. В нея той описа набор от 18 упражнения, които могат да се направят във всеки дом за 15 минути. Книгата беше масов хит и самият Франц Кафка я препоръча на всички.   Learn To Muller ви дава оригиналната книга, както и ясно ръководство за това как да се впишете в „My System“. „My System“ е шестседмичен курс, с основни упражнения, които бавно ви надграждат до пълната тренировка. Последният етап е енергична 15-минутна тренировка от 18 упражнения.   3. Nerd Fitness’s Beginner and Advanced Workouts (уеб)   Уебсайтът разполага с отлични ръководства както за тези, които искат да влязат във форма така и за тези, които вече са в добра форма. Тренировката за начинаещи е 20-минутна, с няколко допълнителни минути за загряване. Ръководството включва GIF файлове за по-лесно усвояване на упражненията.   4. GymnasticBodies Project (уеб)     Бившият треньор на националния отбор по гимнастика на САЩ, Кристофър Сомър има свой собствен режим на упражнения, наречен GymnasticBodies. Официалната версия е платена, но той често пуска кратки клипове в Instagram. Така фитнес треньорът и блогърът Антраник Кизирян се е заел с работата по категоризиране и класифициране на всички тези упражнения на своя уебсайт.   В акаунта на GymnasticBodies в Instagram ще намерите много повече видеа, тъй като Кизирян е избрал само онези, които са малко по-различни от тези, които обикновено лесно се намират. Трябва също да разгледате канала на GymnasticBodies в YouTube, където ще намерите и подобни видеоклипове, някои от които са по-задълбочени от това, което ще намерите в Instagram.   Вижте 5 ефективни приложения за отслабване, които си заслужава да пробвате
дрехи
Учени създадоха тъкан, която мирише все по-хубаво, колкото повече се потим
Учени създадоха тъкан, която мирише все по-хубаво, колкото повече се потим
Вече съществуват разнообразни методи, с които можете да добавите към тъкани и платове различни аромати. Екип от изследователи на University of Minho в Португалия използваха тази идея като вдъхновение за уникален нов проект, над който работят. Учените доразвиват значително концепцията, тъй като създадоха смарт тъкан, която мирише все по-приятно, колкото повече се потим. Подобна иновация ще промени изцяло начина, по който тренираме.   В лабораторни условия специалистите тестват два метода за модифициране на памучна тъкан по такъв начин, че да изпуска аромат на цитронела, когато влезе в директен контакт с потта. За да постигнат този ефект учените експериментират с разнообразни химични съединения. Най-успешен се оказва протеин, който се среща в носовете на прасета. Именно това е ключовата съставка, придаваща уникалната характеристика на тъканта, която създават, съобщава CNet.     Вторият метод е свързан с интеграцията на въглехидратно-свързващ модул с памучната тъкан. При този процес се използват мазнини като липозоми, а не протеин. Крайният ефект, обаче е същият. Тестовете им показват, че модифицираните памучни тъкани освобождават аромата на цитронела, когато влезнат в допир с пот. Обработената с протеин тъкан ускорява този процес, като липозомите изчистват въздуха по-бавно. Цитронелата също така е добре познато средство срещу комари.   Още от Digital: Най-добрите фитнес приложения за Android и iOS
Nike
Уникално съоръжение на NIke позволява да се състезавате със себе си
Уникално съоръжение на NIke позволява да се състезавате със себе си
Nike е не само предпочитан избор за спортна екипировка, но и компания, която постоянно насърчава клиентите си да спортуват повече. Последният атрактивен проект на Nike е най-доброто доказателство за този ангажимент. Компанията построи уникална пътека за бягане с интерактивна LED стена, позволяваща виртуално да се състезавате със самите себе си. Докато тичате на дисплея се показва вашия силует под формата на аватар, който се движи със скоростта  от предходната обиколка.   За целта трябва да поставите миниатюрен сензор на маратонката си, който ви следи през цялото трасе и респективно позволява да се състезавате със себе си. Колкото по-бързо тичате, толкова по-голям става виртуалния аватар. Taка Nike искат да ви стимулират да правите все по-бързи и добри обиколки. Цялото съоръжение е с дължина от 200 метра и погледнато отгоре има формата на спортна обувка, информира Mashable.      В него има три отделни пътеки за бягане. Проектът е реализиран съвместно между Nike и BBH Singapore. Уникалното съоръжение е изградено в Манила - столицата на Филипините. Все още не знаем дали NIke планират да построят подобни спортни обекти в други страни. Идеята определено би се харесала на много хора, които обичат да поддържат формата с тичане.   Вижте защо е добре да изпиете чаша горещо кафе преди ежедневната си тренировка
смарт обувки
Nurvv Run са умни обувки, които подобряват темпото на тичане и предпазват от контузии
Nurvv Run са умни обувки, които подобряват темпото на тичане и предпазват от контузии
Големите производитeли на спортна екипировка вече започнаха да интегрират различни смарт функционалности към своите продукти. Това важи в особена степен за смарт обувките. Nurvv е име на компания, което може и да не сте чували, но премиерата на Nurvv Run може да в и накара да запомните този бранд. Всъщност това са спортни обувки предназначени за тичане, които са оборудвани с 32 различни сензора.   Тези компоненти позволяват приложения и включените GPS тракери да предоставят ценни съвети по време на тренировката. По този начин собствениците на Nurvv Run могат да подобрят темпото на бягане, но също да се предпазят от контузии, съобщава Engadget. Добрата новина е, че това може да се случва още докато тичате. По този начин можете да получавате ъпдейти за ключови статистически данни от тренировката.     След като спрете да тичате ще можете да виждате детайлна информация за дистанцията, скоростта, но също за пронацията (движението на краката) и каква част от ходилото докосва земята. Tези данни са полезни да подобрят техниката ви на да бягане и респективно крайните резултати. Nurvv Run предупреждават за проблеми, които биха прераснали в по-тежки контузии и др. Продажбите стартират на цена от $300 в шест различни размера.   Още от Digital: Защо спортните обувки имат допълнителна дупка за връзките
смарт часовници
Досататъчно прецизни ли са смарт часовниците в измерването на калории
Досататъчно прецизни ли са смарт часовниците в измерването на калории
Смарт часовниците могат да ни показват нотификации от смартфоните, но също така са много подходящи за следене на тренировките ни. Все повече устройства предлагат разнообразни фитнес функции в моделите си, с които да привличат вниманието на потребителите. Изследователи от Stanford University проведоха проучване, с което тестват колко добър е този компонент от смарт часовниците. Резултатите им са интересни и показват, че сензорите за калории не са толкова прецизни.   Експериментите, които провеждат показват, че в най-добрия случай разликата в реалните от отразените калории изразходвани по време на тренировки е около 27%. Това означава, че почти всеки смарт часовник не изчислява правилно Учените използват седем популярни модела, за да проведат проучванeто като Apple Watch, Samsung Gear S2, Microsoft Band и над 60 доброволци. Основният критерий на изследването е медицинско оборудване, което следи нивото на калории.     След като съпоставят резултатите учените откриват, че в най-фрапиращите случаи грешката от реалната стойност може да достигне до 97%. Аpple Watch и Fitbit Surge са най-прецизните смарт часовници за изчисляване на калориите, които ще откриете на пазара. В същото време учените доказват, че за разлика от калориите този тип устройства са много добри в следенето на сърдечния ритъм. Причината е в по-добрите сензори, които те използват.    Вижте кои са най-добрите смарт часовници на пазара през 2017г.
памет
Откриха, че тренировка четири часа след като сме научили нещо ново подобрява паметта
Откриха, че тренировка четири часа след като сме научили нещо ново подобрява паметта
Всеки от нас е изпадал в ситуация, в която би искал мозъка му да работи по-добре, особено, когато се намира под напрежение или се чувства отпаднал или изморен, като има различни начини, как да стимулирате своята памет. Екип от изследователи направиха специално проучване за изданието Current Biology, в която да проверят ефективността на много интересна техника. В него те искат да проверят дали тренирането във фитнеса няколко часа след като сте накарали мозъка си да научи нещо полезно може да има положителен ефект върху паметта ни, предаде ArsTechnica.   В интересният експеримент се включват 72-ма доброволеца, които в продължение на 90 минути са подканени да запомнят локацията на 90 различни обекта на сензорен дисплей, като след това се проверява с каква успеваемост се справя всеки от тях. След това те са разделени на три отделни групи, като първата от тях отива 35 мин. по-късно да тренира на стационарно колело с интензивност, която достига до 80% от максималния им пулс, докато втората е поставена в тиха стая. Вътре в нея те наблюдават документални филми и са накарани да започнат своята тренировка приблизително четири часа с теста със запомнянето на обектите.   Трета група от доброволци е използвана като балансьор, като те също гледат тези клипове, но след това не се налага да посещават фитнеса и да тренират, като резултатите от изследването са доста интересни. Два дни по-късно учените повтарят експеримента и откриват, че хората от първата и последната група демонстрират почти еднакви резултати, което показва, че тренирането 35 мин. след експеримента със запомнянето на обекти няма ефект. Въпреки това хората от втората група, които го правят четири часа по-късно демонстрират много по-високи резултати, което показва, че това е правилният метод да стимулирате паметта си, докато учените и тренирате.   Вижте пет грешки, които мозъка ни прави всеки ден
DMCA.com Protection Status