Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
707 резултата за телевизори
смарт телевизори
Смарт телевизорите на Samsung вече поддържат Google Assistant
Смарт телевизорите на Samsung вече поддържат Google Assistant
Samsung са водещ производител на телевизори и световен лидер в разработката на OLED дисплей. Компанията е източник на някои от най-големите иновации в индустрията и продължават да променят представата ни за дизайна на модерните телевизори. Още в началото на годината Samsung представиха първите в света 8К QLED телевизори с технологията Wi-Fi 6. Вече ви запознахме и с атрактивната концепция, която стои зад Samsung Sero TV, който обещава да революционизира мултимедийния хъб в домовете ни. Специалистите на компанията обръщат внимание не само на дизайна, но също на софтуерните технологии, които предлагат Samsung TV моделите. Ако разполагате със смартфон от серията Samsung Galaxy вероятно сте изпробвали възможностите на гласовият асистент Bixby. Този софтуер захранва смарт телевизорите на Samsung, тъй като моделите не предлагат поддръжка за Android TV. Със сигурност има доста хора, които биха искали да управляват гласово устройствата с по-добра гласова услуга от Bixby. Компанията изглежда е обърнала внимание на техните желания.     Причината е, че Samsung започват да разпространяват ъпдейти към новите си телевизори, които ще осигуряват поддръжка за Google Assistant. За да използвате функцията ще трябва да кликнете върху бутона за достъп до микрофона от зарядното устройство и да активирате с гласа си Assistant. По този начин ще може да сменяте каналите, да стартирате приложения, да променяте настройки на телевизора и много др. Другото предимство от интеграцията на Google Assistant e, че предлага възможност да контролирате и другите смарт уреди в домовете. За да смените Bixby с новия виртуален асистент кликнете последователно "Settings>General>Voice>Voice Assistant". Първите устройства с поддръжка на Google Assistant ще са представителите на 2020 Sero и Terrace TV, 2020 8К и 4K OLED, 2020 Crystal UHD TV, 2020 Frame и 2020 Serif TV.   Oще от Digital: Стартираха продажбите на първия вертикален телевизор в света Samsung Sero TV (Видео)
Sony
Смарт телевизорите на Sony с Аndroid TV вече поддържат приложението Apple TV
Смарт телевизорите на Sony с Аndroid TV вече поддържат приложението Apple TV
Tелевизорите имат собствено място във всекидневната и представляват своеобразен централизиран хъб за забавление в интелигентните домове. Ултратънките размери, впечатляващите дисплеи и поддръжката на 4K резолюция обещават да гледате любимото съдържание по оптимален начин. Sony предлага разнообразие от телевизори във всички ценови класове, като най-атрактивните модели работят с Android TV. Както името подсказва това е версия на операционната система за телевизори, която също се разработва от Google. Sony е единствения производител извън китайските брандове, който предлага смартфони с Android и собствени телевизори с Android TV.  Периодичните ъпдейти на Google гарантират постоянен поток от смарт функционалности, улесняващи интеграцията между смартфони и телевизори. В официално изявление компанията информира потребителите си за интересна софтуерна актуализация. Собствениците на избрани модели на Sony вече ще могат да използват приложението Apple TV на устройствата, които оперират с Android TV, съобщава 9to5google. Toзи ход на компанията се очаква да предостави още повече възможности на потребителите.     Интеграцията на конкурентното приложоение за стрийминг на Apple определено е интересна идея. Други производители като Samsung и LG също предлагат на своите клиенти достъп до Apple TV, но устройствата им не работят с Android TV, а използват алтернативни софтуерни платформи. Sony се превръщат в първия производител, който ще предложи Apple TV приложението на устройства с Android TV. Tрябва да отбележим също, че телевизорите на компанията вече поддържат AirPlay 2 и HomeKit, които са другите TV технологии разработвани от Apple. Това ще гарантира масксимално мултимедийно изживяване на потребителите, както и разнообразния каталог от хиляди филми, телевизонни предаване и видео продукции на Apple TV. Някои от тях вече са достъпни за платформата, но има много заглавия, които са ексклузивни предложения за устройствата на Apple. Имайте предвид, че месечнния абонамент за Apple TV е $4.99 месечно. Sony X900H e първият телевизо на компанията, който ще е оптимизиран за приложението, но предстоят ъпдейти за устройства произведени от 2018г. досега.   Oще от Digital: Най-интересните функции в новите 8K OLED и 4K Full Array LED телевизори телевизори на Sony
LG
LG ще представят навиващ се телевизор през октомври
LG ще представят навиващ се телевизор през октомври
Модерните телевизори не само стават все по-тънки, но и предлагат разнообразие от умни функционалности. Потребителите могат да синхронизират и външни аксесоари и устройства, с което да се насладят на максимално мултимедийно изживяване. Една от най-съществените иновации в този сегмент през последни години дължим на LG. Още в началото на миналата година ви съобщихме за първия навиващ се телевизор в света LG Signature OLED TV R. Корейският производител продължава да работи доста активно над подобряване на технологията. Сега разбираме, че LG подготвят премиерата на следващото си устройство от висок клас с този уникален дизайн. От TechRadar ни съобщават, че компанията ще представи нов навиващ се телевизор на събитие, което ще се проведе през октовмри. Очаква се LG да обявят допълнително конкретната дата. Устройството ще има сходна визия със Signature OLED TV R и ще използва OLED дисплей от последно поколение. Навиването на екрана е възможно, тъй като при тази технология не се използва допълнителна подсветка.     За да постигнат този ефект LG са разработили специален механизъм, позволява сгъването на самия дисплей и прибирането му в специална базова станция. Потребителите ще разполагат с опция за три различни режима на гледане, а именно Full View, Line View - където се вижда само определена част от екрана,а другата остава скрита. Последният режим е т.нар. "Zero View", където телевизора буквално изчезва в основата. Новият модел ще се казва LG OLED RX TV и ще доразвие впечатляващата концепция заложена от неговия предшественик. Както и при LG OLED (2019) от компанията отново ще заложат на интелигентния процесор Alpha 9 от втора генерация, който позволява LG ThinQ AI софтуер да оптимизира качеството на картите с усъвършенствани алгоритми. Собствениците на уникалния телевизор ще могат да управляват работата му с гласови команди, чрез поддръжка на Amazon Alexa и Google Assistant. Teхнологията Dolby Atmos е друго важно предимство на устройството, което ще има над 100 млн. субпиксела. Цените вероятно ще стартират от $85 хил.   Още от Digital: Ще сложи ли LG край на проекторите с новите навиващи OLED телевизори за таван
телевизори
Могат ли бъдещите телевизори да бъдат модулни
Могат ли бъдещите телевизори да бъдат модулни
Телевизорите са в центъра на мултимедийното изживяване в интелигентните домове. Големината на екраните не винаги е гаранция за максимално качество. Много по-важна е технологията на самия дисплей, както и хардуерните компоненти. Експертите съветват, че най-добрата дистанция за разполагане на телевизора е 1.5-2.5 пъти неговата големина от дивана, на който гледате.  Tова означава, че 40-инчов екран е най-добре да е разположен между 150-250 сантиметра от мястото на зрителите и да е разположен на нивото на очите. Колкото по-големи стават телевизорите, толкова повече неочаквани проблеми възникват. Така например доставката на 98-инчово устройство е едновременно сложна задача,  която изисква допълнителни разходи. Модерните технологии, обаче предлагат много интересно решение, съобщава TechRadar.      Oтстраняването на логистичните проблеми и редуцирането на цената може да се избегне с въвеждането на модулен дизайн. В този случай телевизорите ще представляват съвкупност от по-малки компоненти, които могат да се доставят по-лесно до потребителите. Сглобяването им ще бъде максимално лесен процес, което важи и за производството. Подобна концепция е заложена в Samsung The Wall, но модулните телевизори имат потенциала да революционизират телевизорите в средносрочен план.   Още от Digtial: Как ще изглеждат бъдещите телевизори
Google Duo
Приложението Google Duo ще е достъпно за телевизори с Android
Приложението Google Duo ще е достъпно за телевизори с Android
Google опиват да оптимизират постоянно работата на своите приложения, за да улеснят възможностите за комуникация. Социалната изолация около пандемията превърна Google Meet в един от най-важните им продукти. Приложението за видеоконференция стана обект на редица актуализации, които предоставиха безплатен достъп до премиум функционалности. Google Meet също така предлага и поддръжка за Chromecast джаджите, което позволява да стриймвате видео разговорите на големия екран на телевизорите.  Това със сигурност е доста подходящо за хората, които общуват постоянно с голям брой хора. Независимо дали става въпрос за бизнес среща, стратегическа презентация или онлайн обучение Google Meet опиtва да подобри комуникацията, като премахне границите между различните устройства.  Компанията разкри любопитна информация за още едно свое приложение и това e Google Duo, тъй като вече се работи над интеграция за Android TV. Предстоящата актуализация ще позволи на потребителите да стартират обаждания с Duo директно от екрана на телевизорите, съобщава TheVerge.     Ако всичко върви по план обикновените потребители ще имат достъп до бета версията на новия Google Duo "в следващите няколко седмици". Компанията се нуждае от още време, за да оптимизира всички елементи от платформата за видеоконференция и да подготви Google Duo за интеграцията към телевизорите.  Така например, дори вашето устройство да няма вградена камера ще може да стартирате разговор, като свършете външна USB камера. Възможността да говорим с любимите хора на големия размер на устройствата с Android TV определено има своите предимства.  Най-полезна ще е функцията, когато говорите с няколко човека и можете да разделите екрана, за да виждате добре всички участници във видео разговора. Припомняме ви, че Google Duo вече осигурява поддръжка за Nest Hub, Nest Hub Max и други смарт дисплея, работещи със софтуера на Google.  Подобни оптимизации могат да превърнат услугите на компанията в голям конкурент на Zoom и другите алтернативни платформи за онлайн комуникация.   Oще от Digital: Вече можем да изпращаме покани за групови разговори в Google Duo
видео ревю
LG 4K NanoCell TV 49NANO863NA - Бюджетен смарт телевизор с параметри на флагман
LG 4K NanoCell TV 49NANO863NA - Бюджетен смарт телевизор с параметри на флагман
Рядко показваме телевизори в ревютата си, но този определено заслужи да се появи на сайта ни. Причините за това са много и в следващите минути ще разберете, кои са те. Тук само в аванс ще ви издадем, че новият LG 4K NanoCell TV 49NANO863NA е нагледно доказателство, как в наши дни с ограничен бюджет, можем да се сдобием с висококачествен телевизор, който има почти всички екстри, които и телевизор с няколко пъти по-висока цена.  
Xiaomi
Xiaomi представиха първия масово произвеждан прозрачен телевизор в света
Xiaomi представиха първия масово произвеждан прозрачен телевизор в света
Teлевизорите са устройства, които се промениха драстично през последните години. Модерните технологии позволиха да редуцираме значително размерите им. В момента на пазара може да откриете разнообразие от ултратънки телевизори с извити дисплеи, 8K резолюция и поддръжка на гласови команди. Някои производители дори експериментират със създаването на прозрачни дисплеи, което може да промени изцяло дизайна на бъдещите устройства. Вече сме виждали прототипи на телевизори, използващи прозрачни панели на големи технологични изложения. Премиерата на реален продукт е съвсем различна концепция. Xiaomi са популярен производител на смартфони, който обаче изненада мнозина с премиерата на иновативния Xiaomi Mi TV LUX OLED Transparent Edition. Както името вероятно ви подсказва това е първия масово произвеждат телевизор с OLED дисплей в света. Това означава, че можете да го поставите във всекидневната и да изглежда като стъкло или огледало, за да се слее с интериора на интелигентните домове.  Показването на избрана от вас снимка на прозрачен фон също пресъздава интересен визуален ефект.     Xiaomi Mi TV LUX OLED Transparent Edition разполага с 55-инчов дисплей, който поддържа 93% от цветовата гама DCI-P3, както и честота за опресняване на кадрите от 120Hz. Статичното съотношение на контраста достига до 150 000:1, като компанията обещава време за реакция от една милисекунда, информира IndianExpress.  Благодарение на 10-битовия панел телевизора ще възпроизвежда 1.07 млрд. цвята, като също така е базиран на 120Hz МЕМC технологията. Впечатляващият модел e базиран на AI Master Smart Engine, както и с модифициран MediaTek 9650 процесор, които използват повече от 20 алгоритми за оптимизация и подобряване качеството на картината. Въпреки уникалният дизайн Xiaomi са намерили как да редуцират значително размерите на телевизора, като екрана е с дебелина от едва 5.7 милиметра. Интересен детайл е, че прозрачното устройство поддържа Always-On Display функционалност, което допълнително ще подобрява изживяването на потребителите. Продажбите стартират до края на август на цена от приблизително $7200.     Още от Digital: Как ще изглеждат бъдещите телевизори
умни телевизори
Защо производителите на смартфони проявяват все по-голям интерес към смарт телевизорите
Защо производителите на смартфони проявяват все по-голям интерес към смарт телевизорите
Смартфоните са разработени да изпълняват разнообразие от функции, което е основна причина за солидните им продажби на пазара. Невероятната им популярност, обаче се отрази сериозно на таблетите, които така и не се превърнаха в хита, който производителите очакваха.  Причината е, че смартфоните вече имат дисплеи с големина от над 6 инча, което на практика обезсмисля идеята идеята за покупка на таблет за милиони хора. За повечето от тях подходящата алтернатива са лаптопите, чиито осезаемо по-големи дисплеи ги превръщат в подходящо решение за мултимедия, филми и игри.  Някои водещи производители на смартфони също така насочиха вниманието си към още една пазарна ниша и това са умните телевизори. Xiaomi, Oppo и Huawei са добри примери, тъй като вече представиха първите си подобни продукти на пазара. Пазарните наблюдатели също така очакват в следващите седмици още повече компании да се присъединят към гореизброените брандове и да пуснат на пазара собствено поколение смарт телевизори, съобщава GizChina.      Съществува една значителна разлика между смартфоните и умните телевизори, която не е пряко свързана с размерите на дисплеите им. Покупката на Smart TV е важно решение свързано с нуждите на всички членове на семейството, но телевизорите също така могат да се превърнат в дигитален хъб за управление на всички смарт джаджи в интелигентните домове.  Жизненият цикъл на един телевизор е много по-дълъг, в сравнение с мобилните устройства, които носим постоянно в джоба или раницата. Така този пазарен сегмент продължава да привлича все по-голям интерес сред големите компании в сегмента на смартфоните.  Брандове като Huawei и Xiaomi разчитат сериозно и на факта, че са добре познати имена сред потребителите, което е важен фактор за желанието им да имат влияние при телевизорите. В момента Xiaomi имат 7% в световния пазар на телевизори, а навлизането на още производители в този сектор ще засили конкуренцията и ще допринесе за намаление  на цените.   Oще от Digital: Как ще изглеждат бъдещите телевизори
LG Signature OLED RX
Навиващият се телевизор LG Signature OLED RX вече се продава на цена от €74 000
Навиващият се телевизор LG Signature OLED RX вече се продава на цена от €74 000
LG вече демонстрираха прототипи на впечатляващи телевизори, които могат да се навиват като лист хартия. Това се случи още в началото на годината на CES 2020. Компанията смята да революционизира изцяло начина, по който изглежда всекидевената като буквално скрият телевизорите в интериора. Уникални модели като LG Signature OLED RX са оборудвани със специален механизъм, който може да ги сгъва и прибира в основата, когато не се използват. Ако искате да гледате съдържание е нужно само едно натискане на бутон, за да видите как телевизора изскача от корпуса и разгъва своя екран. Корейският производител сега потвърди, е стартира продажбите на първия навиващ се телвизор в света. Устройството първоначално ще е достъпно на корейския пазар. Цената, на която ще се продаява 65-инчовата версия на LG Signature OLED RX е €76 хил. Другите предимства на този модел са свързани с впечатляващия OLED дисплей, както и с поддръжката на 4K резолюция, съобщава WinFuture.de.     Основата, в която се прибира телевизора е изградена от алуминий, което гарантира елегантен вид и олекотен корпус. LG Signature OLED RX се отличава с невероятно качество на звука, което се дължи на 4.2 Sound система с обща мощност от 100 вата. Бъдещите собственици на навиващия телевизор ще могат да го гледат в три режима: Full View. Zero View и Line View. Третият режим позволява само част от дисплея да се покаже и да показав важна информация като например прогнозра за времето. Включването на периферни устройства става с HDMI 2.1 конектор. Потребителите ще могат да се наслаждава на любимото си съдържание в 4K формат при 120Hz честота на дисплея. Предвидена е още поддръжка за Dolby Vision IQ и Dolby Atmos. Ниската латентост на екрана и променливата честота за опресняване превъщат модела в оптимално решение за Xbox Series X и Sony PlayStation 5. Първият навиващ телевизор може да се управлява гласово с Amazon Alexa и Google Assistant.   Още от Digital: Ще сложи ли LG край на проекторите с новите навиващи OLED телевизори за таван
ОLED дисплеи
Очаква се сериозен ръст в продажбите на OLED дисплеи до края на 2020г.
Очаква се сериозен ръст в продажбите на OLED дисплеи до края на 2020г.
Дисплеите с OLED технологията предлагат редица предимства, гарантиращи по-добро качество на картината, което е причината за все по-големия интерес на потребителите. В момента ОLED екраните вече са част от премиум смартфоните на водещите производители на Android. Очаква се всички версии на iPhone 12 също да имат OLED дисплеи, което ще затвърди присъствието на технологията сред предложенията от висок клас. Според данни на UBI Research през втората половина на годината ще бъдат продадени над 383 млн. дисплея с OLED технологията в световен нащаб. Това ще превърне OLED дисплеите в бизнес за $28 млрд. в периода юни-декември 2020г., съобщава TheElec. Най-голям принос за високите продажби ще имат очакваните новите модели на водещите производители, както и традиционно активния празничен сезон в края на годината. Ако прогнозите се потвърдят това ще отбележи 66% и 107% ръст в  в очакваните продажби от 383 млн. OLED дисплея и приходите от $28 млрд. през втората половина на 2020г.     Тук е момента да отбележим, че през първата половина на годината в световен мащаб бяха продадени 231 млн. OLED дисплея, което представляваше спад от 36%, в сравнение с предходната година. Втората част на 2020г. ще бъде доста динамична, тъй като UBI Research очакват 383 млн. продажби, което е ръст от 66% спрямо януари-юни. В същото време приходите от продажба на OLED дисплеи ще се увеличат със 107% през втората част на годината. Премиум смартфоните генерираха 190 млн. от всички доставки на екрани с технологията през първата половина на 2020г. или общо 82.2% от целия сегмент. Следващата популярна категория на OLED устройства са умните часовници, които ще генерират 33.5 млн. продажби или общо 14.4% от световния пазар през 2020г. Премиерата на iPhone 12, която ни очаква след броени дни, както и Huawei Mate 40 серията ще бъдат основна движещ фактор в пазара на OLED дисплеи в последните месеци на 2020г.   Още от Digital: Каква е разликата между OLED дисплеите на смартфоните и телевизорите
Android 11
Какви подобрения ни очакват в телевизорите с Android TV 11
Какви подобрения ни очакват в телевизорите с Android TV 11
Google вече стартираха първата фаза на актуализации към Android 11 за съвместимите смартфони на производителите. Собствениците на телевизори с Android TV също ще могат да се възползват от подобренията, тъй като софтуера ще бъде адаптиран и за тази операционна система. Водещ акцент в Android 11 TV ще бъдат оптимизации свързани с управлението на паметта и системните ресурси, както и сигурността на личните данни на потребителите. В случай, че обичате да се забавлявате с игри на телевизори е добре да знаете, че предстоящия ъпдейт се отличава с по-добра поддръжка за геймърски контролери.  Така ще можете да използвате Nintendo Pro Switch Controller, чрез Bluetooth свързаност или Steam Controller, който да свържете с USB порта. Компанията е разработила и тих режим за зареждане на системни актуализации, прозорци за неактивност и програмируеми бутони за събуждане на OEM производителите.     Актуализацията към Android 11 ТV предлага още Auto Latency Mode и Low Latency Media Decoding функционалности, които ще използват мощта на графични процесор за редуциране на латентността. Повечето подобрения в софтуера няма да бъдат видими за потребители, но ще гарантират, че Android TV работи по-бързо и предлагат още по-висока сигурност. Скоро ще бъде представен ADT-3 пакет от инструменти за разработчиците, които да оптимизират приложенията си за ъпдейта.   Oще от Digital: Как Google ще улесни регистрацията в стрийминг услуги от Android TV
бизнес
Samsung продаде LCD бизнеса си в Китай за $1 млрд.
Samsung продаде LCD бизнеса си в Китай за $1 млрд.
Пазарът на LCD панели постепенно залязва заради новите, по-добри технологии при дисплеите. Въпреки това, все още има доста солидни средства в сегмента, както показва последната сделка на Samsung. Корейската компания е продала завода си за LCD панели в Китай за $1 млрд., съобщава SamMobile. Става дума за завода в Сужоу в източната част на Китай. Той представялва голяма част от LCD бизнеса на Samsung, който компанията постепенно заменя с OLED панелите си. Купувач е CSOT (China Star Optoeletronics Technology). Тя е придобила 60% от завода, а компанията-майка – още 10%. Останалите...
Google Meet
Приложението Google Meet вече е достъпно и за телевизори
Приложението Google Meet вече е достъпно и за телевизори
Социалната изолация може да се отразява на продажбите на смартфони и мобилни устройства, но се превърна в източник на приходи за водещите разработчици на приложения. Популярните платформи за видеоконференция като Google Meet, Microsoft Teams, Zoom и Facebook Messenger Rooms отчитат впечатляващ трафик през 2020г.  Единственото, което ви трябва да е добър хардуер и достатъчно бърза връзка към интернет. Приложенията за видеоконференция предлагат опция за провеждане на групови разговори с HD качество, което ги прави подходящи, както за бизнес срещи, така и за лични разговори. Google Meet стана обект на множество ъпдейти през последните месеци и увеличи значително потребителската си база. Компанията вече добави и икона за бърз достъп до приложението в Gmail, което допълнително улеснява общуването с Meet в екосистемата на Google.  Вече се работи и над интеграция, която няма да ограничи достъпа до Google Meet единствено до смартфоните, лаптопите и десктопите, информира 9to5google.     Tози път инженерите на Google са разработили функционалност, която позволява видеоконференция, чрез Meet от телевизорите. От една страна това е доста полезно, но от друга ще редуцира възможните извинения да пропуснете обаждане в приложението. Новата функция позволява свързването на външни монитори и телевизори, чрез Google Chromecast. Все пак е необходимо да имате лаптоп и компютър като основно устройство, на което да стартирате разговор, за да се възползват от поддръжката на Chromecast.  Актуализацията вече се разпространява до потребителите и е необходимо да инсталирате последните версии на Chromecast софтуера и браузъра Google Chrome. Другите участници ще видят нотификация преди да се присъединят към самия разговор.  Кликването върху иконата с три икони и опцията "Cast This Meeting" ще стартира груповото обаждане. Възможността да използваме Google Meet на телевизорите със сигурност ще направи приложението още по-популярно. Всеки потребител с профил в Gmail може да използва безплатно Meet на своите устройства.   Още от Digital: Услугата за видеоразговори Google Meet е безплатна от днес
видео
Ето как работи прозрачният телевизор Xiaomi Mi TV LUX Transparent Edition (Видео)
Ето как работи прозрачният телевизор Xiaomi Mi TV LUX Transparent Edition (Видео)
Xiaomi представиха своя прозрачен телевизор Mi TV LUX Transparent Edition и оказва се качеството с което пресъздава изображения, може сериозно да конкурира това на стандартен телевизор. Разбира се, впечатлението ни е изградено на база демо видео, което сме приложили над тази статия, на живо нещата може да стоят по коренно различен начин.
YouTube
Над 100 млн. потребители месечно гледат YouTube на телевизорите си
Над 100 млн. потребители месечно гледат YouTube на телевизорите си
YouTube е най-голямата видео платформа в интернет, която предлага разнообразно съдържание в огромен брой категории и все повече клипове с виртуална реалност. Google неслучайно са разработили интерфейса на услугата по такъв начин, че да е максимално удобен независимо от какво устройство гледате.  Преобладаващата част от трафика идва от смартфоните, но е факт, че броя на хората, които се забавляват с YouTube от смарт телевизорите постоянно се увеличава. Компанията е изключително доволна от подобни трендове, тъй като по-големите им екрани са още по-подходящи за показване на реклами, които са ключови за бизнеса им.  Със сигурност и за крайния потребител е доста по-удобно да гледа любимото си съдържание на телевизора. Разпространението на коронавируса и домашната изолация за милиони хора допълнително задълбочава тези трендове. Google също сега се похвалиха, че всички тези процеси са довели до драстично увеличения на броя на потребителите, които в YouTube от телевизорите всеки месец от началото на годината досега, съобщава Engadget.     Според официалните данни на компанията повече от 100 млн. потребители гледат на YouTube от телевизора месечно. Успоредно с това се забелязва още и тенденцията да прекарват повече време в забавление с любимото си съдържание или средно с около 80%, спрямо същите показатели преди година.  Повече от 250% е ръста при съдържанието, което се стриймва и се гледа на живо във видео платформата, в сравнени със 2019г. С оглед на тези цифри е съвсем логично Google да увеличават бюджета за продуциране и създаване на оригинално съдържание в YouTube.  Това означава, че в следващите месеци ще виждаме още повече клипове, документални филми и онлайн предавания, които са финансирани от компанията. Добър пример е 'Ultimate Home Championship", което представлява виртуално шоу, който ще се води от звездата на NBA, Стивън Къри. Подобни инвестиции ще трябва да гарантират, че YouTube най-подходящата услуга за гледане на видео, без значение дали използвате смартфона или големия екран на телевизора във всекидневната.   Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube
Android TV
Телевизорите с Аndroid TV  ще могат да разпознават потребители по гласа им
Телевизорите с Аndroid TV ще могат да разпознават потребители по гласа им
Google Assistant определено може да се определи като една от най-атрактивните характеристики на устройствата с Android. Гласовата услуга също така е предварително инсталирана на телевизорите с Android TV, което позволява на още повече хора да я използват.  Потребителите могат да стартират Google Assistant или с отделен бутон на дистанционното управление или с командата "Hey Goоgle". Eдва ли има по-лесен начин да смените канала или да пуснете любимото си телевизионно шоу, като използвате единствено гласови команди. Компанията смятат, че има още начини, с които да подобрят възможностите на Аndroid TV и да я направят по-добра за потребителите. Така например вече се работи над интеграция на Voice Match към следващата версия на операционната система. Данните са генерирани от "4.2.0" версията на приложението Google Search, която вече е налична за тестове от разработчиците, съобщава 9to5google. Тази функция ще позволи на телевизорите, които работят с Android TV още по-добре да разпознават гласовете на потребителите.     Всъщност Voice Match е иновация, която се използва масово от смарт дисплеи и умни високоговорители. Google използват тази функция, за да разграничават гласовете на различни хора. По този начин Voice Match е в състояние да разбира кой член на семейството комуникира с устройството и респективно да покаже информация, която е релевантна към неговия профил. След като е направена идентификацията например Android TV може автоматично да стартира профила ви в Netflix без да се налага да го правите ръчно или да въвеждате каквито и да е информация. Със сигурност Voice Match ще направи системата за управление с гласови команди още по-прецизна.  Все още, обаче няма информация кога можем да очакваме премиерата на подобна функционалност в Android TV, но вероятно скоро ще можем да тестваме сами как работи Voice Match в Android TV. Припомняме ви също така, че Google работят над ново стрийминг устройство с платформата и кодовото име "Sabrina".   Още от Digital: 5 полезни приложения за Android TV, които са достъпни извън Google Play
DMCA.com Protection Status