Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
42 резултата за стрийминг
музика
Обвиниха Apple, Amazon, Google и Microsoft. че продават класическа музика без да имат авторски права
Обвиниха Apple, Amazon, Google и Microsoft. че продават класическа музика без да имат авторски права
Стрийминг услугите и дигиталните копия на албуми и парчета са водещия източник за ново музикално съдържание за потребителите. Необходими са само няколко кликвания, за да извършите покупка или да се абонирате към огромните колекции от песни на водещи изпълнители, които предлагат Amazon, Google, Apple и Microsoft. Teхнологичните компании сега се озоваха в центъра на съдебно дело, което ги обвинява в разпространение на пиратски версии на класически парчета.    Този иск е заведен от представители на Харолд Арлен, който е един от най-уважаваните композитори на музика през последното столетие. Според обвинението гореизброените компании не разполагат с необходимите права и разпространяват неправомерно над 6000 парчета. Адвокатите на Харолд Арлен дори си позволиха да категоризират действията на Amazon, Google, Apple и Microsoft като "мащабна операция за музикално пиратство" в интернет, съобщава TheVerge.     Харолд Арлен е създател на някои от най-запомнящите се саундтраци на холивудски филми и мюзикъли на Бродуей от ХХ-и век. Едно от легендарните му изпълнения е "Over The Rainbow", което записва заедно с Е. И. Харбург за "Вълшебникът от Оз" през 1939г.  С неговото име се свързва и версия на "Star Is Born", която реализира с автори на песни като Ира Гершуин и Джони Мърсър. Обвинението иска да получи компенсации от неправомерната продажба на парчетата в онлайн магазините на Apple, Amazon, Microsoft и Google.   Още от Digital: Как да изтегляме легално безплатни приложения, музика, софтуер, аудио книги и игри от Интернет
Pandora
SiriusXM купува Pandora за $3.5 млрд.
SiriusXM купува Pandora за $3.5 млрд.
Pandora е музикална стрийминг услуга, която засега не успява да се конкурира с платформи като Spotify и Apple Music. Именно заради това от няколко месеца се търси евентуален купувач, който да влее нови идеи и свеж финансов капитал. Сега разбираме, че търсенето вече е приключило, тъй като радио сателитната компания SiriusXM са се съгласили да придобият Pandora. Финансовите параметри на сделката ще достигнат до $3.5 млрд., информира Engadget.    Тук е момента да отбележим, че Pandora има потребителска база от над 70 млн. души, като приблизително 5.6 млн. от тях плащат за премиум акаунт. Желанието на SiriusXM е да запазят името на този бранд и да продължат да поддържат и развиват услугата във вида, в който я познаваме. Припомняме ви, че радио сателитната компания вече инвестира в услугата за стрийминг на музика сума от $480 млн., което се случи през юни 2017г. и така придоби 19% дял от Pandora.     Съвместно двата бранда създават най-голямата компания за аудио забавление в света, която се очаква да генерира приходи в размер на $7 млрд. през настоящата година. Шефът на Pandora изрази задоволство от сделката и сподели, че тя ще им позволи да увеличат печалбата от реклама, както и броя на хората, които са склонни да плащат месечен абонамент. Следващата стъпка е да се позволи на повече потребители да използват услугата на своите смартфони и мобилни устройства, независимо от платформата, с която работят.   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика
Мicrosoft Xbox
Мicrosoft разработват две конзоли Xbox и геймърска услуга с името XCloud
Мicrosoft разработват две конзоли Xbox и геймърска услуга с името XCloud
Стратегията на Microsoft в сферата на гейминга предвижда премиерата на две нови конзоли Xbox, както и услуга за стрийминг на игри, която се казва "XCloud". Идеята на компанията е да представи по-мощен наследник на Xbox One, което няма да се случи преди 2020г. Все още не разполагаме с никаква информация за техническите спецификации. Последните данни на Thurott.com разкриват, че Microsoft вече работят над втора конзола, която обаче няма да предложи впечатляващи подобрения в сферата на хардуера.   Вместо това новият модел ще привлича вниманието ни с възможностите за стрийминг на игри и по-достъпната си цена спрямо традиционните конзоли, предаде TheVerge. Новата услуга за стриймване на игри е с кодовото име "XCloud" и ще позволи на разработчиците да създават игри, които се пазят в облачните сървъри на Microsoft и се стриймват директно на устройствата. Очаква се тази конзола да изисква много малка компютърна мощ, за да функционира и повечето процеси ще стават в центровете за данни на компанията.     Желанието на Microsoft част от необходимите изчислителни задачи да стават локално на конзолата, което ще намали латентността и ще предотврати забавянето на кадрите. Услугата XCloud няма да е ограничена единствено до предстоящата конзола, а ще може да се използва от други смартфони, компютри и мобилни устройства. Премиерата на тези нови продукти на Microsoft  със сигурност ще задълбочат допълнително конкуренцията със Sony в геймърския сегмент.    Oще от Digital: Xbox One X срещу Xbox One S срещу Xbox One – заслужава ли си ъпгрейда
Spotify
Spotify Lite е олекотена версия на приложението за смартфоните с Android
Spotify Lite е олекотена версия на приложението за смартфоните с Android
Създателите на популярната услуга за стрийминг на музика са създали нова олекотена версия на мобилното си приложение за Android, което се казва Spotify Lite. Идеята е този софтуер да заема минимално място на смартфоните и да предложи най-базовите функционалности. Другият ключов акцент в разработването на Spotify Lite е да се редуцира трафика на мобилен интернет, докато се наслаждаваме на любимите си парчета. Тук е момента да споменем, че размера на приложението е едва 15МВ.      За сравнение стандартната версия на Spotify е с големина от приблизително 100МВ, което представлява намаление от около 85%. Една от основните функции, които няма да можете да използвате на приложението е опцията да слушате плейлистите офлайн. Spotify Lite също така прави компромис с качеството на музиката и не поддържа Extreme Quality Playback режима, информира AndroidPolice. Потребителите ще забележат и отсъствието на Spotify Connect.       Spotify Lite не позволява да избирате коя песен от плейлистата да пуснете на смартфона, а стартира в собствена последователност всички песни в нея. Компанията уточни, че това все още е бета версия и си запазват правото периодично да ъпдейтват новия си продукт. Въпреки ограниченията Spotify Lite е добро предложение за собствениците на смартфони, които нямат достатъчно памет и искат да пестят от мобилен интернет, докато слушат, когато са в движение.   Още от Digital: 6 неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Apple Music
Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
Има много стрийминг услуги, от които можете да избирате. Но има само два истински претенденти за короната и това са Spotify и Apple Music.   И тъй като тези два титана се борят за пълното господство на пазара, от Tech Radar са решили да съберат полезна информация за двете музикални стрийминг услуги, която ще е от полза за потребителите. Причината за това е, че за обикновения потребител не винаги е лесно да разбере коя услуга е по-подходяща за него.   1. Apple Music Докато Spotify поддържа повече от 30 милиона песни във виртуалния си каталог, Apple Music има повече от 40 милиона, от които да избирате. Това е значително предимство, което позволява на Apple да предлага по-широк спектър от песни във всеки жанр. Освен това, това е продукт на Apple, интерфейса на услугата е лесен за навигиране и усвояване и можете да изтегляте песни, за да ги слушате когато нямате Wi-Fi връзка.   Колко струва? За разлика от Spotify, която предлага както безплатни така и платени версии на услугата си, Apple Music предлага само безплатна пробна версия, преди да е необходимо да се регистрирате и да си плащате всеки месец. Тоест няма никаква форма на дългосрочно безплатно използване на Apple Music.   Apple Music има три абонаментни плана: По-евтиният план, който е насочен към студентите  е $ 4,99 е много изгоден (но не е изключителен, тъй като Spotify предлага нещо подобно). За всички останали цената е - $9.99 за индивидуални лица или $14.99 за семеен абонамент за до шест души.   Какви изключителни предимства предлага Apple Music? Разбира се, Apple са положили огромни усилия, в стремежа си да изпреварят Spotify и по-малките музикални стрийминг услуги. Компанията е подписала договори с някои от най-големите имена в областта на популярната музика и притежава изключителни права върху новите им албуми. Сред тях са Drake, Taylor Swift, Britney Spears, Frank Ocean, Future и много други, и това се оказва доста печеливша стратегия през годините. Разбира се, ако не сте фен на тези музиканти, тогава тази функция може да не е решаваща за вас, но ако сте, тя е сериозен коз.   Apple Music също предлага Beats 1 –  24-часова радиостанция. Това е интернет радиостанция, подкрепена от Apple, Spotify не предлага подобна функция. В пакета Apple Music влиза и изключителната социална функция – Connect. Това по същество е начин музикантите и творците да се свързват с феновете си по по-интимен начин, като им предлагат достъп до нови сингли, видеоклипове и послания.   И накрая, има изключителното видео съдържание. С интеграцията си с iTunes, способността да разглеждате и възпроизвеждате тонове музикални видеоклипове добавя измерение, което Spotify просто не предлага.   Използване Както десктоп, така и мобилната версия на Apple Music са чудесни (естетиката, в края на краищата, е нещо много важно за Apple), но има разлика в опита на потребителите между двете версии: Apple Music за компютри е много по-добра от тази за телефона или таблета ви. Това е така, защото дизайна на услугата не е пригоден за малък екран, иконите са доста големи. Причината за избора на този размер е по-лесно да се придвижвате между плейлистите и да внасяте от iTunes библиотеката си.   2. Spotify Spotify разполага с над 30 милиона песни. Разбира се, не е толкова много колкото Apple Music, в момента, но всеки ден се добавят средно по 20 000 нови песни. Така, че в крайна сметка Spotify може да изпревари в един момент най-големия си съперник.   Плейлистите, почти винаги са първото нещо, което виждате, когато заредите която и да е версия на приложението, като услугата проектира плейлисти за почти всеки музикален жанр. Освен това, те непрекъснато се актуализират.   Колко струва? Сега, стигаме до една от основните причини, поради които Spotify винаги ще е напред пред Apple Music (освен факта, че Spotify не се ограничава до една операционна система) – услугата предлага платен и безплатен достъп. Spotify винаги се е придържал към основната формула, която работи най-добре. Всеки може да се регистрира и да има достъп до всяка песен в каталога си безплатно.   Ако изберете безплатния профил, на всеки няколко песни ще чувате реклами, но можете да ползвате 15 плейлисти, които съдържат желаните от вас песни. Също така получавате достъп до най-добрите плейлисти като Discover Weekly, Rap Caviar и други. Преди безплатния акаунт не даваше пълен контрол върху възпроизвеждането на песни.   Искате да слушате музика без реклами? Искате да изтеглите безброй песни на вашия смартфон, за да ги слушате, когато сте далеч от дома? В такъв случай трябва да преминете към Premium версията на Spotify.   Какви изключителни възможности предлага Spotify? Това е област, от която Spotify никога не се е интересувала. Услугата не може да ви предложи нещо изключително. Разбира се, съществуват подкасти, които са изключителни за платформата, но има много други, които можете да намерите на iTunes или Stitcher.   Spotify се опита да утвърди своя услуга за видео съдържание като подписа договори с ESPN и Comedy Central. Очевидно обаче, потребителите не са много впечатлени, тъй като слухът е, че Spotify може да се откаже от тази си идея. Малко вероятно е изобщо да се откаже от видеоклиповете, но е ясно, че настоящият план не работи.   През 2018 година, Spotify предложи режимът за използване на по-малко данни, според компанията той намаля до 75% трафика. Разбира се, ако ползвате Premium план, можете просто да изтеглите песните които искате през Wi-Fi, за да ги слушате когато нямате добра връзка.   Използване Трудно е да се отрича колко добре работи настоящият потребителски интерфейс на Spotify. За разлика от Apple Music, това е услуга, която изглежда добре както на по-малки екрани, така и на по-големи. Независимо дали изтегляте албум или плейлист в телефона си или стартирате радио канал на базата на изпълнител, това е приятно интуитивно преживяване, благодарение на множеството опции, налични на екрана по всяко време.   Да можеш да работиш с множество платформи е още едно огромно предимство, с което се гордее Spotify. Възможността да се ползва услугата на всеки смартфон и таблет, увеличава обхвата на аудиторията ѝ, а потребителските интерфейси за всички тези платформи са еднакво силни и добри. Като цяло, Spotify понастоящем печели битката за най-добър потребителски  интерфейс.   Вижте как да настроим Spotify да ни препоръчва музика, която ни харесва
YouTube Remix
YouTube Remix ще замени Google Play Music до края на 2018г.
YouTube Remix ще замени Google Play Music до края на 2018г.
Стрийминг услугите стават предпочитан начин за достъл до любимите ни файлове за милиони потребители. Spotify са една от най-използваните платформи за тази цел, но изпитват все по-сериозната конкуренция на големите компании като Apple и Google. В интернет сега се появи информация, която разкрива, че Google Play Music е продукт, който много скоро може да остане в миналото. Вместо това плановете предвиждат YouTube да се утвърди като водещата платформа за слушане на музика от потребителите, информира TechRadar.   Oказва се, че компанията обмисля идеята да спре разработването на Google Play Music и да я замени с новата платформа YouTube Remix, чиято премиера ни очаква в месеците до края на годината. Сегашните потребители и съдържанието, което съхраняват в профилите си ще бъде автоматично мигрирано към новата платформа от сървърите на Google. Първоначалните планове на Google предвиждаха компанията да представи официално YouTube Remix на изминалата конференция SXSW 2018.     Технически проблеми отложиха премиерата, но вероятно на I/О конференцията, която започва в началото на май да научим повече за новата услуга. Mного е вероятно компанията да заложи на бизнес модел, който съчетава безплатна версия с лимитирана функционалност и премиум акаунт с много допълнителни възможности за слушане и споделяне на парчета. Данните на анализаторите разкриват, че само през миналата година приходите на стрийминг услугите в световен мащаб са достигали до $7.4 млрд.   Oще от Digital: Музикалната услуга YouTube Remix ще е конкурент на Apple Music и Spotify
Spotify
Ето какво ще представи Spotify на 24 април
Ето какво ще представи Spotify на 24 април
Spotify вече насрочиха специално събитие, което ще се проведе в Gramercy Theatre в  Ню Йорк на 24 април. В последните дни се спекулира усилено с това какви премиери можем да очакваме на тази дата. Някои анализатори твърдят, че Spotify ще покажат смарт високоговорител, който работи като Amazon Echo или Google Home, както и музикален контролер за автомобил. Все пак се оказва, че компанията няма да избързва с представянето на хардуерен продукт, а има съвсем различни планове за 24 април.    Поканата на събитието е придружена от слогана "We've got news for you", който е допълнен от текста "Hear about what's next for our mobile app", информира Pocket-Lint. В крайна сметка това означава, че компанията ще говори изцяло върху предстоящ ъпдейт на приложението си за двете водещи мобилни платформи и подобренията, които ще ни предложи. Има голяма вероятност една от новите функции да е свързана с опция за гласово търсене от смартфоните с Android и iOS.     Oт Bloomberg са на мнение, че Spotify ще въведат промени в абонаментните планове на стрийминг услугата и това ще е другия акцент на събитието. Тези нововъведения ще подобрят работата със Spotify и ще направят откриването на съдържание в още по-бърза и лесна задача. Разбира се винаги остава възможността компанията да изненада всички и да представи функции или продукти, за които дори не предполагаме по време на събитието си на 24 април.    Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужават да пробвате
ЕС
Вече можем да гледаме съдържанието от платените си акаунти навсякъде в ЕС
Вече можем да гледаме съдържанието от платените си акаунти навсякъде в ЕС
ЕС въведоха нови правила за консумиране на мултимедийно съдържание на територията на държавите-членки. Онлайн доставчиците вече трябва да се съобразяват с т.нар. "трансгранична преносимост" с гражданите, които временно посещават други страни. Това означава, че всеки от нас ще има достъп до съдържанието в платените си абонаменти регистрирани в родната си държава, навсякъде на територията на ЕС. Новите правила влизат автоматично в сила за всички страни-членки от 1 април 2018г., информира Europa.Eu.   Самият регламент цели да улесни всички граждани на държави-членки и да им предостави максимална свобода при преносимостта на онлайн съдържанието в интернет. По този начин ще се гарантира, че потребителите, които платят за абонамент в родината си ще могат лесно да имат достъп до филмите, музиката, телевизионните шоута или спортните събития, когато пребивават в друга страна от ЕС. Въвеждането на тази мярка е добра новина и за собствениците на популярни стрийминг платформи като Spotify и Netflix.     Новият регламент не само ще накара повече хора да използват услугите им и да плащат за абонамент, но ще премахне необходимостта от придобиването на временни лицензи за различните страни. Премахването на границите, които възпрепятстваха европейците да пътуват свободно с мултимедийното си съдържание е поредния голям успех за единния цифров пазар в ЕС. Ново проучване показва, че над 60% от участниците определят възможността да пътуват с цифровото си съдържание като ключов фактор при избора на онлайн доставчик на съдържание.   Oще от Digital: ЕС ще инвестират $1 млрд. в разработването на суперкомпютри
стрийминг
Колко мобилни данни използваме при стрийминг
Колко мобилни данни използваме при стрийминг
Най-приятните неща, които правим на нашите смартфони – като стрийминг на музика и видео - са сред тези, които хабят най-много данни. Съвременните модерни телефони и услугите за стрийминг са създадени един за друг. Вашият телефон може да доставя висококачествено съдържание през екрана или аудиокомпонентите си, а стрийминг услугите като YouTube, Netflix и Spotify са създадени, за да осигуряват такова съдържание.   За съжаление, стрийминга на HD видео и на висококачествено аудио поглъща повече данни, от колкото може да си позволим. От Android Central се опитват да разберат колко данни ще използваме, когато пуснем любимото си приложение за стрийминг.   1. Стрийминг на аудио Повечето услуги използват една и съща скала за качество: Low, Normal и High и един и същ битрейт (броят на битовете в секунда, които се предават цифрово), за да дефинират всяка категория. Ето как изглеждат и колко данни ще консумират: - Ниското качество обикновено е 96 kbps. Средно, стрийминга на нискокачественото аудио използва 0.72MB на минута или 43.2MB на час. - Нормалното качество обикновено е 160 kbps. Стриймингът на музика с нормално качество използва средно 1.20MB в минута или 72MB на час. - Висококачествената музика обикновено е 320 kbps. Стриймингът на висококачествената  музика използва средно 2.40MB в минута или 115.2MB на час.   2. Стрийминг на видео Както може би предполагате, при стрийминга на видео се използват много повече данни отколкото при аудиото, защото се предава повече информация. Условията на мрежата играят важна роля тук, защото никой не обича буферирането.   За щастие, приложенията са достатъчно интелигентни, за да поискат видеопоток, който ще работи с наличните скорости на мрежата, а буферирането в повечето случаи вече не е проблем. Обърнете внимание, че тази скрита функция обикновено ще замени настройките ви, когато е необходимо, но ако поискате HD или 4K видеоклип, ще го получите само, ако може да бъде доставен: - Видеото с ниско качество е с много ниско качество - 240p или 320p. Настройките за ниско качество ще използват около 0.3GB (300MB) на час. - SD качеството е стандартно 480p видео. Стриймингът на видеото със SD качество използва около 0.7GB (700MB) на час.  - HD качеството е между 720p и 2K. Стриймингът на видеото с HD качество използва около 0.9GB (720p), 1.5GB (1080p) и 3GB (2K) на час. - UHD качеството използва много данни. Стриймингът на 4K използва около 7,2 GB на час.   Колко стрийминг мога да си позволя според моя план? 1. План от 2 GB ще ви позволи да стриймвате до:        – 47 часа музика с ниско качество        – 28 часа музика с нормално качество        – 17 часа висококачествена музика         – 6,5 часа видео с ниско качество         – 2,8 часа видео със стандартна резолюция         – 2.2 часа видео във формат 720p         – 1.3 часа видео 1080p         – 0,6 часа 2K видео         – 0.25 часа 4K видео 2. План от 5 GB ще ви позволи да стриймвате до:         – 117 часа музика с ниско качество         – 70 часа музика с нормално качество         – 42,5 часа висококачествена музика         – 16,25 часа видео с ниско качество         – 7 часа видео със стандартна резолюция         – 5,5 часа видео във формат 720p         – 3,25 часа видео 1080p         – 1,5 часа 2K видео         – 0.6 часа 4K видео   3. План от 10 GB ще ви позволи да стриймвате до:        – 234 часа музика с ниско качество        – 140 часа музика с нормално качество        – 85 часа музика с високо качество        – 32,5 часа видео с ниско качество        – 14 часа видео със стандартна резолюция        – 11 часа видео във формат 720p        – 6.5 часа видео 1080p        – 3 часа видео с 2K видеоклип        – 1,2 часа 4K видео   За горните изчисления е използвана индустриалната стандартна формула 1000 MB = 1 GB, а не „реалното“ изчисление за 1 GB – 1024 MB. Това е така, защото вашият оператор може да направи същото. И помнете, че това са приблизителни стойности.   Вижте 6 полезни съвета, които ще ви помогнат да подобрите вашата стрийминг услуга
Spotify
Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
Spotify е популярна услуга, която ежедневно се използва от десетки милиони потребители. Създателите на прогрaмата полагат много усилия, за да са сигурни, че предлагат нещо различно и атрактивно на клиентите си. Ако сте използвали Spotify сте имали възмoжността да се убедите в очевидните предимства на платформа. Неслучайно днес услугата е много по-популярна от Apple Music и продължава да увеличава броя на потребителите, които са склонни да платят абонамент, за да я използват.    Ако и вие разполагате с премиум акаунт в Spotify е добре да знаете за ново интересно подобрение, което със сигурност ще харесате. Оказва се, че създателите на музикалната услуга са решили да увеличат осезаeмо броя на парчетата, които изтегляте за слушане в офлайн режим. Досега ограничението за платените акаунти бе 3333 песни, предаде TechRadar. За в бъдеще, обаче собствениците на акаунти в Spotify ще могат да запазят на смартфона до 10 хил. парчета, което е сериозно увеличение.      Другото важно подобрение е, че всеки премиум акаунт вече може да се използва на пет различни устройства, а не на три, както беше досега. Ако приемем, че се възползвате максимално от новото предложение на услугата това означава, че ще има как да запазите 50 хил. парчета за слушане в офлайн режим. Стрийминг услугата лесен за използване интерфейс и впечатлява с алгоритмите си, които препоръчват сходно съдържание на това, което слушате. Spotify има каталог от над 35 млн. парчета.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
игри
Antstream е новата облачна услуга за стрийминг на игри за Аndroid и Windows
Antstream е новата облачна услуга за стрийминг на игри за Аndroid и Windows
Все повече хора използват смартфоните, за да се забавляват с любимите си игри и голяма част от тях изпитват носталгия към заглавията, с които сме прекарвали часове в детството си. Oнлайн магазина за приложения на Android предлага разнообразна колекция от подобно съдържание, но много скоро собствениците на устройства с платформата ще разполагат с още една опция. Antstream е името на нова услуга за стрийминг, която работи като Netflix но за ретро игри, предаде Pocket-Lint.   Каталогът на услугата е доста разнообразен и ще се хареса на най-претенциозните геймъри. Новата услуга предлага достъп до игри на легендарни имена като Midway, Atari, Williams, Epyx и Data East. Идеята е потребителите да открият всичко, което ги интересува независимо каква конзола или компютър са имали в миналото. Единственият голям разработчик, който категорично отказа да предложи своя каталог в Antstream е Nintendo, които са много стриктни по отношение на този въпрос.     Официалната премиера на услугата ще стане факт много скоро, когато ще разберем и каква ще е цената за месечен абонамент. Трябва да отбележим още, че Antstream ще може да се използва и на всички устройства с Windows 10. Другото предимство на услугата е, че не е необходимо да изтегляте никакъв друг софтуер, като стрийиминга ще се извършва в облачните им сървъри. Това ще гарантира, че няма да има бъгове и забавяне в геймплея.   Oще от Digital: Седем забавни начина да тествате ретро игри за Android
филми
8 уеб сайта за безплатно стриймване на филми
8 уеб сайта за безплатно стриймване на филми
Въпреки, че стриймингът на филми, безплатно, може да ви звучи като синоним на пиратството, в интернет има много безплатни сайта за стрийминг. Всъщност има изобилие от такива стрийминг услуги.   Независимо дали търсите конкретен филм или телевизионно предаване, намирането им в тези стрийминг услуги е напълно възможно. Трябва само да знаете точните места, където да търсите.   Ето защо от Make Use Of са се заели със задачата да издирят най-добрите сайтове за безплатно стриймване на филми. Ето кои са те:   1. YouTube Не е изненада, че YouTube се нарежда сред най-добрите безплатни сайтове за стрийминг на филми. Тук могат да бъдат открити много безплатни филми, от които можете да избирате. Освен това, сайтове като Popcornflix хостват филми чрез YouTube.   2. Crackle Crackle е сайт, който непременно трябва да посетите, защото също е един от най-добрите безплатни канали, но постоянните рекламни прекъсвания може да ви изнервят. Освен това, за да ползвате Crackle ще имате нужда от акаунт.   3. Viewster Въпреки, че тук преобладават анимационните филми, ще откриете и много документални филми и телевизионни сериали.   4. Vudu Movies on Us Vudu е по-известен с отдаването под наем на филми, но неговата категория „Vudu Movies on Us“ позволява да се стриймват филми безплатно, но се подгответе да бъдете обезпокоявани от реклами. Освен това, ще имате нужда от акаунт.   5.  SnagFilms SnagFilms разполага с богата библиотека, в това число филми, представления и документални филми. Не очаквайте обаче да откриете някой от най-големите съвременни хитови заглавия. Услугата е достъпна като безплатно приложение за iOS и Android, освен това е съвместима с различни Roku устройства, Kindle четци, както и множество други стрийминг устройства.    6. PopcornFlix Филмите тук са сегментирани в категории като популярност, жанр, нови и подбор на персонала, което прави PopcornFlix лесен за използване. С осезаемо подреждане и отлична навигация, PopcornFlix е страхотен избор за безплатна стрийминг услуга.   7. Classic Cinema Online Както подсказва името, Classic Cinema Online се фокусира върху по-старите класически заглавия.   8. Veoh Veoh е една от най-добрите алтернативи на YouTube. Сайтът разполага с богата библиотека и със солидна филтрираща система. Можете да изберете опции като дължина на филма, език и др., за да намерите това, което искате по-лесно и бързо.   Вижте 5 фантастични филма, които успяха да предвидят бъдещето
Spotify
Как да виждаме текстовете на песните в Spotify за Android
Как да виждаме текстовете на песните в Spotify за Android
Spotify периодично ъпдейтват своето приложение с нови функционалности, които да улеснят работата на потребителите. За съжаление понякога актуализациите са свързани с премахване на различни опции, с които сме свикнали в профилите си. Услугата например замени полезният инструмент, който показваше текстовете на песните, които слушаме с раздела "Behind The Lyrics". Taзи секция не показва пълния текст на парчетата, а само най-важните изречения, както и информация за вдъхновението довело до записа на дадена песен.   Въпросната функция е достъпна единствено на английски и само за част от разнообразния каталог, който Spotify предлага на потребителите си. Ако бихте искали отново да виждате пълният текст с лириките на любимите ви парчета е добре да знаете, че все пак има как да го направите. Не е необходимо да плащате за допълнителен софтуер, но е важно да отбележим, че метода е съвместим единствено с устройства, работещи с Android. Ето какви стъпки да следвате, за да активирате тази функция, информира MakeUseOf":     1. Първата стъпка е да отворите Google Play и да потърсите приложението QuickLyric, което може да се изтегли безплатно. 2. След като го инсталирате последвайте кратките инструкции, за да настроите профила си в Spotify. 3. Отворете своя акаунт в Spotify. 4. Изберете Settings менюто и скролнете до "Device Broadcast Status". 5. Преместете слайдъра до името на тази функция на позиция "On".   ;   Стартирайте парче в Spotify и докато го слушате отворете QuickLyric, където на дисплея вече ще бъде показан текста на съответната песен. Имайте предвид, че може да се наложи да настискате Refresh бутона след всяко парче, тъй като понякога не се сменят автоматично. Все пак това е бърз и удобен начин да виждате текста на песните, докато се забавлявате в Spotify. В заключение ще отбележим, че QuickLyric е достъпно и за други популярни услуги за стрийминг на музика.   Oще от Digital: Как да използваме смартфона като дистанционно управление за Spotify
Formula 1
Oнлайн телевизията F1 TV ще е достъпна за потребителите от 11 май
Oнлайн телевизията F1 TV ще е достъпна за потребителите от 11 май
Феновете на най-гледаната автомобилна надпревара в света много скоро ще могат да следят състезанията с новата онлайн телевизия F1 TV. Oрганизаторите продължават да провеждат серия от тестове в рамките на бета програма, която не е достъпна за потребителите и ще продължи с предстоящите Гран при на Китай и Гран при на Азербайджан. Официалното представяне на стрийминг платформата F1 TV ще е по време на Гран при на Испания, което ще се проведе между 11 и 13 май на пистата Каталуния, информира DigitalTrends.    Партньори на онлайн телевизията ще бъдат NBC Paymaker, iStreamPlanet, CSG и Ostmodern, като първите две от тях ще функционират като системни интегратори и видео партньори. В същото време CSG ще обработва плащанията на потребителите, а Ostmodern ще се грижат за интерфейса на услугата и мобилните приложения за Android и iOS. Глобалната дистрибуция на сигнала за F1 TV ще се извърша от Tata Communications. Едва ли е изненадващо, че услугата ще е достъпна първо за десктоп устройствата.     След това F1 TV ще е достъпна за Android, iOS, Аmazon Fire, Android TV и Аpple TV платформите, което ще се случи до края на лятото. Организаторите уточниха, че платформата представлява най-голямата инвестиция в дигиталната трансформация на F1 досега. Феновете ще могат да наблюдават състезанията от разнообразен брой камери в реално време, както и виждат кокпита на болидите на всички 20 състезатели. Цената за месечен абонамент ще е между $8 и $12, а годишните планове ще струват $70-$150, в зависимост от пазара.   Oще от Digital: Болидите във Formula 1 ще имат нов дизайн заради сигурността
Spotify
5 уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
5 уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
Обичате да слушате музика със Spotify? Знаете ли как тази услуга може да стане още по-добра? Според Make Use Of има няколко уеб приложения, които правят услугата за стрийминг на музика по-добре от всякога. За да се възползвате от тях не е нужно да изтегляте или инсталирате нищо, защото те работят в браузъра.   1. Rekl.Be Spotify проследява харесванията на всеки потребител поотделно. По този начин получавате автоматични плейлисти въз основа на вашия вкус. Но когато слушате музика заедно с други хора, можете да получите предложения само по вкуса на един човек, нали? Rekl променя това. Вече може да добавите няколко профила и да получите нов плейлист въз основа на колективни харесвания и нехаресвания.    За да постигнете това, създайте стая в Rekl и изпратете покана до приятелите си. Няма процес на регистрация, всеки може да влезе със съществуващия си Spotify акаунт. След като всички са в стаята, създайте плейлист. Този плейлист ще бъде добавен директно към акаунта на създателя на стаята. И сега можете да слушате музика, която всеки обича!   2. TrackQueen Spotify е страхотна услуга ако искате да слушате музика, но за съжаление не дава подробности за песните. Така, че задействайте TrackQueen във втория таб на браузъра и ще намерите всичко  любопитно за песента, която слушате. Ще получите текстове на песни, пояснения, биография на изпълнители и интервюта, музикално видео и много други. Информацията идва от други услуги като Musixmatch, YouTube, Wikipedia и др. Това е фантастично, безплатно и лесно за използване приложение, което подобрява вашето преживяване в Spotify.   3. Birth Hits Billboards има най-популярните (може би най-уважавани) музикални класации. Защо да не чуете онзи класация, която е била в деня, когато сте се родили? Това е толкова просто. Отидете на сайта, изберете рождената си дата от календара и генерирайте плейлиста Billboards за този ден.  След като имате списъка, отворете го като плейлист в Spotify. Ако сте на мобилни устройства, той може да бъде отворен в приложението Spotify, за да можете да го запазите или да го споделите с приятели.   4. SpotOnTrack SpotOn е инструментът за проследяване на Spotify Billboards, от който никога не сте предполагали, че имате нужда. Получавате ежедневни и седмични диаграми на най-стартираните парчета, заедно с полезна информация.  Най-готината функция е, че можете да проследявате любимите си изпълнители, така че да не пропускате нито един от техните хитове.   5. Sort Your Music Spotify ви позволява да премествате песни, за да организирате плейлистите си. Sort Your Music е инструмент, с който може да сортирате плейлистите по няколко филтъра, за да станат те по-добри от всякога. Разбира се, първо трябва да влезете в Spotify и да импортирате плейлиста си. След това можете да сортирате по изпълнител, дата на пускане, танц, дължина и т.н. Това, което ще получите, е съвсем нов плейлист; не забравяйте, че ще трябва да запазите плейлиста отново, ако искате да се показва в профила ви в Spotify.   Вижте най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика    
музика
Грамофонните плочи и CD-тата са били по-полуярни от дигиталните копия на музика през 2017г.
Грамофонните плочи и CD-тата са били по-полуярни от дигиталните копия на музика през 2017г.
Стрийминг услугите като Spotify постепенно се превръщат в най-популярния метод за слушане на музика в световен мащаб. Потребителите проявяват все по-голям интерес към подобни платформи и тази тенденция ще продължи с пълна сила през 2018г. Новият доклад на RIAA не само потвърждава наличието на тези тенденции, но и разкрива, че продажбите на дигитални версии на парчета и албуми са достигнали рекордно ниски стойности. Данните в изследването обхващат изминалата календарна година.   Оказва се, че продажбите на цифрови песни и албуми са генерирали $1.3 млрд. през този период и дори са изпреварени по този показател от физическите носители на музика, които отчитат $1.5 млрд. В крайна сметка това означава, че класическите винили и CD-та са по-популярни от дигиталните копия на музиката. Тези цифри ще продължат да намаляват и за в бъдеще, тъй като стриийминг услугите ще продължат да се използват от повече потребители и да генерират по-високи приходи, предаде TheVerge.     Повече от 60% всички приходи в музикалната индустрия вече идват от стрийминг услуги и са надхвърлили $5.7 млрд. през 2017г. Това е ръст от 43% спрямо предходната година, което само по себе си е доказателство колко стабилна е тази тенденция. Навлизането на повече умни джаджи като Google Home и Amazon Echo също допринася за популярността на услугите за стрийминг в интернет. което води до по-голям брой платени абонаменти. По всичко личи, че технологиите промениха изцяло начина, по който слушаме музика.   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика