Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
85 резултата за стрийминг
Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Spotify е популярна услуга за стрийминг на музика, която има повече от 300 млн. потребители по цял свят. Разработчиците полатат много усилия да предложат приложението за всички водещи платформи. От Spotify също така се опитват да увеличат броя на премиум акаунтите в приложението, за да генерират повече приходи и да се конкурират с Apple Music. Aко сте използвали Spotify знаете, че можете да стартиралте плейлистите и любимата музика от смартфона, от уеб версията в предпочитания браузър или от приложения за Windows, macOS и Linux. От дълго време хакерите проявяват голям интерес към идеята да пробият защитата на Spotify и да откраднат личните данни на много потребители. В миналото сме чувализа ситуации, когато хора сменят паролата си, но продължавт да виждат качване на нови плейлисти и албуми в акаунта им. Този път разбираме, за една от най-мащабните прояви на хакерите, която е насочена към акаунтите в Spotify, информира BleepingComputer.     Оказва се, киберпрестъпници са използвали база данни с логи детайли за 380 мил. акаунта, за да успеят да хакнат хиляди профили в Spotify. Toва е възможно с използването на информация от публикувани в интернет комбинации от пароли и логин ID-та. В крайна сметка хакерите използват т.нар. "Credential Stuffing Attack" и успяват да възстановяват между 300-350 хил. профила в Spotify. Експерти по сигурността на VPNMentor, които разкриват атаката се свързват с компанията още през лятото. Тяхната реакция е мигновена и само за ден се иницира автоматичня промяна на паролите на всички засегнати профили. По този начин изтеклите онлайн данни стават неизползваеми, тъй като вече не са актуални. Подобна ситуация нямаше да е възможна, ако Spotify предлага по-сигурни методи за логин, като например двуфакторна автентикация. Можем само да се надяваме, че компанията по-бързо ще ни предложи подобни функции, които обещават да ни предпазят профилите ни в Spotify срещу агресивните методи на хакерите.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Amazon GameOn
Amazon GameOn е услуга, която позволява да споделяме клипове как играем от смартфони с Android
Amazon GameOn е услуга, която позволява да споделяме клипове как играем от смартфони с Android
Twitch е онлайн платформа, която се радва на голяма популярност сред любителите на игрите. Ако не сте използвали услугата ще кажем, че тя позволява на хора от цял свят да споделят геймплея. Това е подходящо други хора да гледат как играeте, но също да комуникирате с други потребители, да създавате аудитория и генерирате приходи. Няма как да не сте виждали в интернет клип на хора, които се забавляват и излъчват на живо, докато играят на своите устройства. В момента Twitch се превърна в синоним за стрийминга на игри по същия начин, както Netflix за филмите и тв шоута, Facebook за социални мрежи и Google за търсене. Милиони хора всеки ден споделят геймплея в Twitch, което постепенно започна да привлича вниманието на големите рекламодатели. Важно е да уточним, че платформата се притежава от Amazon, които влагат много усилия за разработката и еволюцията на Twitch. Двата бранда вече представиха любопитна функционалност с името Twitch Watch Parties, която дебютира през юни.     Този инструмент позволява на геймърите и аудиторията да гледат едновременно филми в Amazon Prime, което подходящо във времената на социална изолация. Партньорството между двата бранда продължава с пълна сила и Amazon сега представиха новата платформа GameOn. Идеята на платформата е да позволи на собствениците на смартфони с Android да споделят своите вълнуващи моменти по време на гейминг с общността на GameOn. Важно е да уточним, че за ралика от Twitch не е предвидена опция за стрийминг в реално време. Вмессто това можете да запишете клип как играете мобилни игри и да ги споделите с другите потребителите на Amazon GameOn. Собствениците на смартфони могат безплатно да изтеглят приложението от Google Play. Ако имате таблет на Amazon ще трябва да го инсталирате от Amazon App Store. На този етап ограничението за снимане на клипове в GameOn e от 30 секунди до 5 минути. От компанията твърдят, че повече от 1000 безплатни игри за Android са оптимизирани да работят с GameOn платформата.   Oще от Digital: Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Spotify
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify е услуга, която промени начина, по който слушаме и откриваме музика за милиони потребители. Алгоритмите на компанията са изключително добри в препоръчването на съдържание, което вероятно бихте харесали. Колкото повече слушате съдържание в профила си, толкова по-релевантни препоръки на албуми, песни и изпълнителни ще получавате в Spotify. Последните финансови резултати показват, че услугата е разширила своята потребителска база са още 6 млн. души в периода между юли-септември. Това означава, че в момента Spotify се използва от над 320 млн. души по цял свят, като 144 млн. от тях си плащат за премиум акаунти. Въпреки това представянето на компанията не отговори на високите изисквания на анализаторите. Компанията вече анализира потенциални възможности да генерират повече приходи от стрийминг услугата. Обсъждат се различни варианти, включително и да се увеличи цената за премиум абонамент. Главният изпълнителен директор и съосновател на Spotify, Даниел Ек също вече потвърди тази информация в свое изявление, съобщава Pocket-Lint.     Шефът на Spotify не е коментирал конкретни цифри, но подобно решение е един от най-ефективните начини да се подобри финансoвия баланс на услугата. Съществуват определени райони, където потребители виждат дългосрочен потенциал в това да инвестират средства за премиум профили. Водещият приоритет за стрийминг услугата е увеличение на потребителската база, като изглежда фокуса ще се измести към платените акаунти. Spotify също така обмислят как да предложат допълнително съдържание и функционалности на хората, които са склонни да плащат за премиум абонаменти. Усилиятa им в тази насока вече са причина за наличието на 1.9 млн. подкаста и повече от 58 оригинални шоута финансирани от Spotify.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Google Chromecast with Google TV
Стрийминг джаджата Google Chromecast with Google TV ще се продава за $50
Стрийминг джаджата Google Chromecast with Google TV ще се продава за $50
Google разполагат със собствено портфолио от хардуерни продукти, което включва достъпни лаптопи с Chrome OS и смартфоните Pixel. Компанията също така има силно влияние при стрийминг устройствата с представителите на бранда Chromecast. Вече ви съобщихме, следващият модел от серията ще се казва Google Chromecast with Google TV. Технологичният гигант сега официално представи стрийминг устройството, потвърждавайки не само името, но много от предварителните очаквания. Така например Chromecast with Google TV запазва сходен дизайн със своите предшественици, но предлага и няколко подобрения. Потребителите вече могат да използват дистанционно, което се продава заедно със стрийминг устройството. Стандартният HDMI кабел може да се включи директно в телевизор или друг AV приемник, като зареждането става, чрез USB Type-C конектор. Chromecast with Google TV е в състояние да възпроизвежда видео с 4K резолюция при честота от 60Hz. Предвидена е още поддръжка за Dolby Vision, HDR10 и HDR10+, което ще гарантира максимално качество на съдържанието.     Новата джаджа е оптимизирана за аудио технологиите Dolby Digital, Dolby Digital Plus и Dolby Atmos. Сериозно подобрения ни очаква и по отношение на софтуера, тъй като устройството работи с Google TV. Интуитивният интерфейс е създаден да улесни стартирането на видео, което сте гледали, както и откриване на ново съдържание в любимите жанрове.  Алгоритми на Google ще ви препоръчат неща, които вероятно бихте харесали съобразно досегашната ви история. Функцията Watchlist е интегрирана към Google профила и предлага възможност да добавяте съдържание за гледане от всяко едно  приложение или устройство, което има достъп до интернет. Компанията също така допълни, че Google TV ще е налична за избрани телевизори на Sony и големите им партньори в началото на 2021г. Успоредно с това стартират поръчките на Google Chromecast with Google TV на цена от $50. Реалните доставки ще се изпълняват до края на месеца, като стрийминг джаджата ще е налична във версии със Snow, Sunrise и Sky.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
Spotify
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify.  Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове. Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify. Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.     Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка.  Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата.  В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High. По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.   Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
музика
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal и Spotify са две от най-големите музикални стрийминг услуги, поради което може би се опитвате да решите коя услуга да изберете. Всяка една от тях има своите плюсове и минуси, а от Make Use Of са се заели със задачата да помогнат на всеки да направи правилния избор за себе си. Музика Грубо казано, Spotify поддържа 50 милиона песни, а Tidal – 60 милиона песни. Тези числа обаче продължават да нарастват, така например от Spotify твърдят, че всеки ден към колекцията си добавят нови 40 000 песни. Разбира се, няма да успеете да изслушате всички тези песни в живота си, така че истинският въпрос се свежда по-скоро до това какво конкретно е на разположение. Но вече и по това отношение няма почти никаква разлика. По-вероятно е даден изпълнител да не е достъпен за нито една стрийминг услуга отколкото само за Spotify или само за Tidal. Ясен победител в тази категория няма. Подкасти и видео И Tidal, и Spotify са музикални стрийминг услуги, но и двете предлагат допълнително съдържание. Spotify предлага подкасти, а Tidal – видеоклипове. Tidal разполага с над 240 000 видеоклипа. Много от тях са музикални видеоклипове, но това не е всичко. Има изключителни изпълнения на живо, визуални албуми, документални филми и интервюта. Tidal също има селекция от подкасти, но считайте това за малък бонус, а не за нещо, за което специално да се регистрирате за услугата. Spotify има някои видеоклипове, но услугата акцентрира върху това че предлага над 500 000 подкаста. Spotify предлага не само всички ваши любими подкасти, но и налива пари в индустрията за закупуване на мрежи и подписване на сделки. Spotify купи подкаст компаниите Gimlet Media, Anchor и The Ringer и подписа ексклузивни споразумения с Джо Роган и Ким Кардашиян Уест. Цена Ако не искате да плащате, Spotify е единствената услуга, която предлага безплатно членство. Можете да слушате целия каталог, но има ограничения: реклами между всеки няколко песни, без възможност за слушане офлайн, без високо качество на звука и ограничения при ползване на мобилни устройства. Цените за Spotify Premium абонамент са следните: - Студенти: $4.99 на месец за един акаунт - Индивидуален акаунт: $9.99 на месец - Два акаунта: $12.99 на месец, акаунтите трябва да са на хора от едно домакинство - Семеен план: $14.99 на месец за до 6 акаунта на хора от едно домакинство Услугата е една и съща, без значение какъв план ще изберете, избора ви трябва да зависи от това колко акаунта са ви необходими. Tidal няма безплатна опция. Абонаментните планове са в зависимост от качеството на звука. Ценовите планове са следните: - Premium: $9.99 на месец, стандартно качество на звука, един акаунт - Family Premium: $14.99 на месец, стандартно качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство - HiFi: $19.99 на месец, високо качество на звука, един акаунт - Family HiFi: $29.99 на месец, високо качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство Студентите могат да получат Premium абонамент за $ 4,99 на месец или HiFi - за $ 9,99 на месец. Военнослужещите могат да получат Premium абонамент за $ 5,99 на месец или HiFi – за $ 11,99 на месец. Що се отнася до цената, Spotify и Tidal са подобни услуги и двете предлагат изгодни отстъпки. И все пак Spotify е победител, заради безплатния си план. Интерфейс Tidal и Spotify имат много сходни интерфейси. На десктопа навигирате вляво, избирате съдържание в основния прозорец и използвате аудио контролите в долната част. На страниците на отделните изпълнители можете да видите албумите им, синглите им и компилациите, заедно с подобни изпълнители. Що се отнася до намирането на музика, и двете услуги имат отлична функция за търсене, заедно с възможността да сърфирате по жанр, настроение, класации и популярност. По отношение на големия брой плейлисти, Spotify печели. Услугата много държи да слушате нейните плейлисти, които са както курирани, така и създадени автоматично въз основа на вашите навици на слушане. Spotify е добре известен с плейлиста си „Discover Weekly“, който е неочаквано добър в препоръчването на песни, които биха ви харесали, но вероятно не сте чували преди. Всичко това е без значение, ако знаете какво искате да слушате така или иначе, но ако искате да откривате нови изпълнители от целия свят, Spotify е вашето приложение за музика. Поддържани платформи Tidal и Spotify са налични на много устройства – Windows и macOS за настолни компютри, Android и iOS за мобилни устройства, интелигентни телевизори и услуги като Chromecast и Roku, системи за забавления при автомобилите и високоговорители като Sonos. Spotify обаче има предимство, тъй като поддържа и игрови конзоли, интелигентни дисплеи и има интеграция с приложения като Discord, Tinder, Waze и други. Качество на звука Tidal и Spotify предлагат различни нива на качество на звука в зависимост от вашия абонамент и настройки. Платените абонаменти на Spotify предлагат 320 kbps, докато безплатните – 160 kbps. Любителите на музика предпочитат Tidal. Докато стандартният абонамент се движи със същата скорост като Spotify, планът HiFi е мястото, където нещата стават интересни. Този план предлага музика без загуба на качеството в 16-битов FLAC формат. Във връзка с качеството, информацията от медията е, че Tidal си партнира с Master Quality Authentication, за да предостави „записи с гарантирано качество директно от основния източник“. Качеството е достъпно за хиляди албуми, обозначени със символа „M“.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Microsoft Mixer
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Microsoft изненадаха своите потребители с информацията, че планират да спрат поддръжката на стрийминг платформата Mixer. Всъщност това е софуер предлагащ възможност за онлайн стрийминг на игри и е разработен като конкурент на Twitch.  Компанията предизвика голям интерес през миналата година, когато инвестира милиони долари в ексклузивна сделка с Ninja - голяма знаменитост в Twitch. Въпреки тези сериозни средства изглежда плановете на Microsoft изглежда не са намерили реализация. Настоящите потребители няма да могат да използват Microsoft Mixer oт 22 юли. Вместо това официалният уеб сайт и мобилното приложение ще пренасочват директно към Facebook Gaming. Причината е, че Microsoft ще продължата в дългосрочен план да си партнират с Facebook в сферата на стрийминга на игри.  Освен това Ninja и другите популярни профили сред геймърите вече няма да бъдат обект на екслузивни сделки, както досега. Сключването на партньорство с Facebook не е случайно, тъй като ще има полза и за двете страни, информира BBC.     Един от интересните параметри на споразумението предвиждад интеграция на xCloud услугата към Facebook. Достигането на по-голяма аудитория е възможно единствено с подобно партньорство, заради внушителното влияние на социалната мрежа.  Спирането на Mixer ще фокусира Microsoft към облачните им услуги, които за в бъдеще ще се използват от потребителите на Facebook Gaming. Всеки настоящ профил в Mixer ще получи статут на партньор в приложението, ако реши да мигрира към тази платформа. Facebook също така увериха, че ще направят всичко възможно, за да привлекат вниманието на повече геймъри към своята платформа. Ако сте активен потребител на Mixer ще разполагат с почти един месец време, за да прецените каква алтернативна платформа за стрийминг да използвате след спирането на приложението. Всички акаунти, които досега са генерирали приходи от Mixer могат да продължат да го правят като станат част от Facebook Mixer. Времето ще покаже дали услугата има потенциала да привлече повече геймъри след спирането на Microsoft Mixer.   Oще от Digital: Услугата Facebook Gaming вече позволява да се създават турнири, за да се намали социалната изолация
приложения за музика
Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music
Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music
Както стана ясно, Google ще спрат услугата си Play Music и ще я слеят с YouTube Music. Ходът е логичен, тъй като YouTube е най-популярният музикален уебсайт в света. Плюс това YouTube Music получава някои от функциите на Google Play Music, като например възможността да качвате собствена музика за стийминг. В YouTube можете да намерите музика, която не е налична в други такива сайтове. Той е лесно достъпен и дори не се нуждаете от акаунт в уебсайта за да гледате или слушате видеоклип. Абонаментът ви за Google Play Music ще работи като YouTube Premium акаунт. Това означава, че заплатилите вече абонамент за услугата на Google няма да загубят парите си при закриването на Play Music. Има обаче услуги, които са добра алтернатива на YouTube Music и Android Authority ни разкриват кои са точно те.   Apple Music Започваме с приложението на Apple, което е най-близкото до Google Play Music в момента. Приложението разполага с огромна библиотека от над 60 милиона песни, както и с възможност на избор от десетки стилове.   Plex Това приложение е отлично решение за хора, които искат да стриймват своя собствена музика. Настройвайки Plex на вашия компютър вие ще можете да го насочвате директно към папката си с музика.   Spotify Това е най-голямото приложение за стрийминг на музика. Тук също можете да слушате музика наредена по стилове, както и по предварително създадени плейлисти. Услугата позволява също така да слушате и радиостанции, както и подкасти.   Sound Cloud Платформата разполага с огромна колекция музика от независими, малки и ъндърграунд изпълнители. Всъщност това е единствената услуга за стрийминг, която се доближава до YouTube. Приложението работи отлично и можете да слушате част от съдържанието безплатно.   Tidal Тази услуга ви позволява истинско hi-fi изживяване. Приложението ви позволява да изтеглите музика за слушане офлайн, да създавате плейлисти, да слушате съществуващи плейлисти и да възпроизвеждате музика в много високо качество. Още от Digital: Специални филтри ще ни помагат да откриваме по-лесно нови приложения в Google Play  
NVIDIA GeForce Now
Услугата NVIDIA GeForce Now вече е достъпна за iPhone от браузъра Safari
Услугата NVIDIA GeForce Now вече е достъпна за iPhone от браузъра Safari
Платформата е важен елемент от екосистемата за геймъри, която предлага NVIDIA на своите клиенти. GeForce Now е важен продукт за бъдещето на компанията и развитието на облачните услуги за игри. Една от съществените разлики между GeForce Now и конкурентните платформи като Google Stadia е, че предоставя една допълнителна възможност. Ако купите дигитално копие на игра от Steam ще можете да преинсталирате заглавието на виртуална машина и да го стартирате в облачните сървъри на NVIDIA. Oт една страна това е полезно за крайния потребител, но от друга предизвика проблеми с водещи разработчици. Популярни брандове като Activizion Blizzard и Bethesda решиха временно да изтеглят своите заглавия от каталога на NVIDIA GeForce Now. Разговорите между двете страни продължават до постигането на ползотворно споразумение. Голямо предимство на облачната услуга за стрийминг е, че позволява да играете с 60fps и 1080p резолюция, независимо какво устройство използвате. Допълнителни ъпдейти на NVIDIA ще гарантират много нови функционалности на потребителите.     Тайванският производител вече позволява на устройствата с Android и Windows да се възползват от GeForce Now. Успоредно с това платформата е налична за NVIDIA Shield конзолата, като от няколко седмици е предвидена и поддръжка за Chromebook. Прави впечатление отсъствието на една от най-популярните платформи, а именно iOS. Компанията потвърди, че стартират бета тестове с интеграция на NVIDIA GeForce Now за браузъра Safari. Това със сигурност е добра новина за собствениците на iPhone и iPad. За да се възползвате от предложението трябва да отворите официалния уеб сайт на услугата и с няколко кликвания да започнете да играете любимите си заглавия. Тук е момента да отбележим, че Founder абонамента е наличен за $4.99 месечно, като единия от тях е безплатен, ако предплатите за шест месеца. Нужно е да използвате геймпад, като Razer Kishi, тъй като все още няма поддръжка за мишка и клавиатура за устройствата с iOS.   Oще от Digital: Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
YouTube
Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Гледането на видео в YouTube е подходящо решение да се забавляваме по време на полет или дълъг път. Популярната услуга за стрийминг предлага внушителна колекция от съдържание в разнообразни жанрове.  Много от десктоп функциите вече са достъпни и за мобилната версия на YouTube, което улеснява собствениците на смартфони. Ако сте в движение е добре да внимавате за мобилния трафик, тъй като гледането на видео с висока резолюция може да се отрази на месечната ви сметка. Стандартният видео плейър позволява да променяте резолюцията, което е подходящо, когато не искате да консумирате твърде много мобилни данни в YouTube. Google искат да доразвият тази концепция и вече експериментират с нова функционалност, която се казва "Video Quality Preference". Интеграцията на този инструмент ще улесни значително избора и промяната на резолюцията на видео клиповете, които гледате в своя профил. Първоначално функцията ще е налична за Android, като все още няма данни за планирана интеграция за iOS, информира AndrodHeadlines.     В момента потребителите могат лесно да избират резолюцията на съдържанието, която варира от 144p за клиповете с най-ниско качество, до 1440p при по-новите смартфони.  След актуализацията ще имаме достъп до общо четири възможности за избор на резолюция. Първата от тях е "Аuto" (Recommended) и както името подсказва автоматично ще избира най-добрата разделителна способност съобразно ситуацията. Втората опция е "High Picture Quality", като в този случай се съгласявате да изразходвате повече мобилен интернет, за да гледате с по-добро качество. Ако искате да спестите трафик и да направите компромис с резолюцията вероятно ще искате да изберете "Date Saver". Потребителите, които искат да зададат специфични параметри могат да изберат "Advanced" секцията в менюто. Засега "Video Quality Preferences" е в бета фаза и може да се използва от ограничен брой потребителите. Google едва ли ще продължат дълго с тестовете и вероятно скоро ще предложат достъп на всички профили до новите функции  за контрол на резолюцията в YouTube.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
Quibi
Спират приложението за стрийминг Quibi само шест месеца след премиерата
Спират приложението за стрийминг Quibi само шест месеца след премиерата
Мобилните устройства са оптимизирани за гледане на мултимедия, работа с приложения и забавления с игри. Популярни услуги като Spotify и Netflix ни позволяват постоянно да имаме достъп до любимото аудио и видео съдържание. Стриймването е чудесен начин да да прекарате времето си докато пътувате. Неслучайно приложенията в този сегмент се радват на голяма популярност. Quibi е името на алтернативна платформа, която дебютира само преди няколко месеца. Всъщност това е приложение, което се разработва от Джефри Катценбърг и Мег Уитман, която е главен изпълнителен директор. За да реализират своята концепция за атрактивна платформа за стрийминг вече бе набрано финансиране в размер на $1.75 млрд. Quibi предизвика интереса на големи инвеститори като Walmart, Pepsi, Anheuser-Busch и др. Трябва да отбележим също, че основния акцент на стрийминг приложението е видео съдържанието, включително и продуцирането на оригинални филми и шоута. Официалната премиера на Quibi бе през април, но изглежда платформата няма да постигне амбициозните си цели.     Причината е, че създателите на Quibi са взели тежкото решение да прекратят разработката на платформата. Мег Уитман публикува отворено писмо до служителите и инвеститорите, в което потвърждава информацията. Основният мотив за спирането на Quibi е свързан с неочакваните последствия от разпространението на коронавируса, както и невъзможността на съдържанието да привлече голям интерес сред потребители. Така само шест месеца след премиерата си Quibi ще остане в историята като амбициозен проект, който не намери очакваната реализация. За разлика от други конкурентни продукти Quibi цели да предлага атрактивно съдържание за гледане от смартфоните, когато сте в движение. Продуцираните шоута, обаче така и не се превърнаха в хит, който да накара повече хора да си купят абонамент за Quibi. Tрябва да отбележи, също, че Quibi е обект на обвинения, че използва неправомерно технологии за смяна на ориентацията на видео клиповете, които са интелектуална собственост на други компании.   Oще от Digital: Ще се превърне ли новата стрийминг услуга Quibi в хит сред потребителите
Amazon Luna
Аmazon ще конкурират Google Stadia с геймърската стрийминг услуга Luna
Аmazon ще конкурират Google Stadia с геймърската стрийминг услуга Luna
Google вече разкриха плановете си да революционизират начина, по който играем игри. Компанията има доста атрактивна идея как да постигне амбициозните си цели. Вече ви информирахме за Google Stadia, която трябва да се превърне в еквивалент на Netflix но в сферата на игрите. Потребителите могат да се възползват от предимствата на услугата срещу месечна такса от $9.99. Това е стрийминг услуга, която може да работи на устройства с различни размери на дисплеите и е оптимизирана за специален геймърски контролер. Въпросният джойстик се свръзва директно с облачните сървъри на Google, което има няколко серизни предимство.  На практика Google Stadia гарантира, че можете да се забавлявате с игри без значение колко мощен е хардуера на вашето устройтство. Единственото, което ви трябва е добра интернет връзка, за да се насладите максимално на любимите си заглавия в 1080p формат при 60 кадъра в секунда. Работи се активно и над поддръжка за 4K резолюция.     По всичко личи, че Google ще трябва да се изпреварят срещу неочакван конкурент, тъй като Amazon също проявяват интерес към стрийминг услугите за гейминг. Търговският гигант представи официално своята платформа за игри, която носи името Amazon Luna, съобщава AndroidAuthority. Така компанията ще опита да се конкурира NVIDIA GeForce Now, Google Stadia и Microsoft Game Pass Ultimate. Компанията залага на сходен подход и ще позволи да играме на компютри с Windows и macOS, на устройства с бранда FireTV, но също на iPhone и Android.  На по-късен етап ще бъде представена и уеб версия, която допълнително да улесни достъпа до Amazon Luna. Платеното съдържание ще бъде разделено в няколко отделни канала, като Luna Plus абонамента ще струва $6 и предлага колекция от над 50 заглавия, сред които Control, Metro Exodus и Resident Evil 7. Amazon представиха специален Luna контролер, но можете да играете и други популярни джоийстици, но също с клавиатура и мишка.   Oще от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
Google Chromecast with Google TV
Новата стрийминг джаджа на Google ще се казва Google Chromecast with Google TV
Новата стрийминг джаджа на Google ще се казва Google Chromecast with Google TV
Google са компания, която разчита предимно на софтуерните технологии, но вече проявява все по-голям интерес и към хардуера. Смартфоните с бранда Google Pixel не са единствения пример за тази стратегия. Вероятно сте чували за джаджите Google Chromecast, които има размери на USB флашка и позволяват да стриймвате съдържание на големите екрани на телевизорите.  Компанията вижда голямо понтенциал в тези устройства и ще продължава да инвестира сериозни средства за разработката на Google Chromecast. От няколко месеца се провеждат усилено тестове с предстояща стрийминг джаджа, която носи кодовото име "Sabrina".  Потребителите ще могат да избират между два цвята на устройството, а именно син и сив, както и да се възползват максимално от поддръжката на Android TV. Oчакванията са джаджата да се продава на цена от порядъка на $50 и да може да възпроизвежда съдържание с 4K резолюция. Сега разбираме още повече детайли за новия мултимедиен продукт на Google.     Според информация на Droid-Life официалното име на устройството ще бъде "Google Chromecast with Google TV". Любопитното е, че компанията не използва Android TV, за да акцентира върху тази функционалност, вместо това залагат на Google TV. Новата стрийминг джаджа ще се продава на пазара и с допълнително зарядно устройство, което ще улеснява работата на потребителите. Този аксесоар се разработва с името "Abbey". Все още не разполагаме с други детайли за спецификациите на тази джаджи.  От гледна точка на дизайна едва ли можем да очакваме съществени промени спрямо настоящите предложения с бранда Google Chromecast. Компанията подготвя премиерата на подобрен Nest високоговорител, като е възможно "Google Chromecast with Google TV" да бъде представена заедно с предстоящите смартфони от серията Pixel, които вероятно ще видим през октомври.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
Android TV
Google ще представят нова Android TV джаджа за стрийминг
Google ще представят нова Android TV джаджа за стрийминг
Аndroid TV е операционна система, която предлага интуитивен и лесен начин да контролирате смарт телевизорите. Огромното разнообразие от приложения за Аndroid е другото голямо предимство на софтуера. Google вече предлагат смарт поддръжка за гласови команди в дистанционните устройства, както и синхронизация с джаджи като Chromecast.  Водещите производители предлагат различни устройства за стрийминг на съдържание на телевизорите и "Set-Top Box" категорията е доста популярна сред потребителите. Google също предлагат собствен хардуер и от месеци работят над стрийминг устройство от последна генерация.  Компанията подготвя премиерата на джаджа, която работи с Android TV и надгражда функционалностите на представителите на серията Google Chromecast. От 9to5google сега ни информират, че в базата данни на американския регулатор FCC са попаднали две нови устройства. Пълните имена на моделтие са "GZRNL" и "G9N9N", които са сертифицирани като "Interactive Media Streaming Device".     Вече знаем, че компанията работи над Android TV джаджа с кодовото име Sabrina, която ще наследди Chromecast Ultra. Настоящата регистрация най-вероятно е свързана именно с този модел. Освен поддръжката на Wi-Fi и Bluetooth няма данни за другите технически спецификации.  Вторият модел е регистриран като "Wireless Device" и вероятно ще предложи лимитирана функционалност или представлява дистанционното управление на джаджата. Желанието на Google да представят нов хардуер с Аndroid TV не е толкова изненадващо, тъй като устройствта с този форм фактор и поддръжка на софтуера не са толкова много. Премиум устройства като NVIDIA Shield струват около $150, а бюджетните предложения като Xiaomi Mi TV Stick са налични за $40. Компанията ще позиционира предстоящите Android TV джаджи между тези ценови стойности, за да ги промотира на европейския пазар. Официалната премиера може да стане факт заедно с Google Pixel 5 и Google Pixel 4a 5G, които ще видим в края на септември.   Още от Digital: 8 лесни начина да персонализирате началния екран на телевизор с Android TV
Android TV
Снимки разкриват дизайна на новата стрийминг джаджа с Android TV на Google
Снимки разкриват дизайна на новата стрийминг джаджа с Android TV на Google
Google вече работят усилено над нова стрийминг джаджа, която ще работи с Android TV. Въпросното устройство представлява наследник на настоящитe версии на Google Chromecast. Доколкото разбираме кодовото име на този продукт е "Sabrina". Все още не знаем с какво име ще дебютира стрийминг джаджата на пазара.  Благодарение на снимки публикувани от xda-developers придобиваме по-добра представа как ще изглежда устройството. Първото нещо, което прави впечатление е, че визията наподобява настоящите предложения от Google Hоme серията на компанията. Според непотвърдени данни "Sabrina" ще се продава с допълнително дистанционно и подобрен софтуер интерфейс.  Това ще позволи на потребителите да не разчитат основно на смартфона и таблета, за да гледат съдържание на телевизорите с Google Chromecast. Снимките потвърждават наличието на поне три различни цвята: Pink, Black и White, но е възможно компанията да продава и още конфигурации.  Очаква се новата стрийминг джаджа да стане част от Google Nest бранда, който цели да унифицира всички умни джаджи на Google създадени за домовете ни.      Изображенията също така разкриват минималистичния дизайн на дистанционното управлeние, което ще включва IR Blaster и бутон за достъп до Google Assistant. Промененият софтуерен интерфейс ще е част от планирана мащабна актуализация на Android TV. Все още не знаем какви предложения ще предложи стрийминг джаджата и респективно с какъв хардуер ще работи. От гледна точка на цената предстоящото устройство вероятно ще се продава за около $80. Това е сходна стойност с Chromecast Ultra, който може да се купи за $69.  Google са изправени пред конкуренцията на Roku и Amazon, но също на други популярни устройства като NVIDIA Shield TV ($149) или предстоящата стрийминг джаджа Xiaomi MI TV. Остава да се въоръжим с търпение, за да разберем какви други изненади ни очакват в предстоящото устройство на Google.      Още от Digital: Android TV вече ще се казва Google TV
стрийминг услуги
Как да използвате стрийминг услуга за аларма от смартфон с Android
Как да използвате стрийминг услуга за аларма от смартфон с Android
Kaкъв по-добър начин да стартирате деня си от това да чуете любимо парче? Можете да изберете мелодия, която да настроите за аларма. Тази функция се поддържа от Android, но е ограничена единствено до  файловете, които съхранявате в устройството си.   Много по-добре ще бъде, ако са достъпни всички песни, албуми и плейлисти, които слушате в стрийминг услугите. Всъщност това вече е възможно.  юНовата версия на Google Clock приложението е най-лесният вариант да избирате от милиони парчета в Spotify и YouTube Music, с които да се събудите рано сутрин. Функцията позволява да настроите плейлиста за аларма и така песента за аларма ще се сменя всеки ден. Можете и да използвате и създадените от Spotify плейлисти в приложението. Дори и да нямате Google Clock на смартфона може да го дръпнете безплатно от Google Play. Друго интересно предимство на използването на плейлиста за тази цел е, че може да спрете алармата и да продължите да слушате парчетата. Имайте предвид, че ще ви трябват премиум акаунти в Spotify и YouTube Music, за да използвате функцията. Ето как да го направите, според HowToGeek:     Как да използвате песни от Spotify като аларма    1. Oтворете Google Clock приложението на смартфона     2. Натиснете иконата с форма на звънец под някоя от алармите. 3. Така ще стартирате "Alarm Sound" менюто с настройки. 4. В горния пален за навигация ще видите наличните опции. 5. Изберете "Spotify" раздела.      6. След това е нужно да верифицирате акаунта си в музикалната услуга. 7. Изберете "Connect" бутона в долния десен ъгъл.     8. Най-вероятно ще видите допълнителен прозорец, който иска съответните разрешения 9. Натиснете "Agree" след като направите избора си, за да свържете Spotify с Google Clock. 10. Oт раздела "Spotify" в Alarm Sound Settings ще видите списък с препоръчвани плейлисти. 11. Сред тях са “Wide Awake”, “Wake Up and Smell the Coffee” и “Wake Up! Work Out!” 12. Когато изберете плейлиста е добре да знаете, че песните ще се сменят в "Shuffle" режим.     Как да използвате YouTube Music като аларма   1. Инсталирайте YouTube Music на смартфона. 2. Регистрирайте акаунт или се логнете в профила. 3. Отворете Google Clock приложението, за да синхронизирате профилите.  4. Изберете "Alarm Sound" секцията.     5. Кликнете върху "YouTube Music" раздела в средната част на горния панел. 6. Плейлистите ви ще бъдат разделени в категории като “Relaxation”, “Today’s Hits” и “Pop Music”. 7. В горната част ще видите списъка с артисти и албуми, които слушате най-често в своя профил.      8. Секцията "Favorites" ще ви покаже парчетата и албумите, които най-често слушате. 9. "Your Mix" е специален раздел с автоматична селекция на музика базирана на вашите предпочитания 10. Вградената търсачка позволява лесно да откриете съдържание в YouTube Music колекцията си.   Oще от Digital: Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
DMCA.com Protection Status