Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
91 резултата за стрийминг
Android TV
Приложението Google TV ще превърне смартфоните в дистанционнo за Android TV
Приложението Google TV ще превърне смартфоните в дистанционнo за Android TV
Android TV e платформа, която се развива с невероятни темпове и предлага някои от най-впечатляващите технологии на Google. Откриването на съдържание и стартирането на любими предавания изисква единствено гласови команди. Интеграцията на Google Assistant е подходящо за контролиране на смарт джаджите в домовете, планиране на деня, разглеждане на събития от календара, получаване на прогноза за времето и др. Софтуерните иновации на Google позволяват телевизорите да се превърнат в по-големи версии на смартфоните. Аndroid TV предлага разнообразен каталог, който включва повече от 700 хил. филма и телевизионни шоута в най-популярните приложения за забавление и стрийминг услуги. Началният екран предлага доста възможности за персонализация, с които бързо да откривате музика, игри и приложения на големия екран във всекидневната. Поддръжката за Google Chromecast ще синхронизира съдържанието от смартфоните на телевизорите за максимално забавление с видео, снимки и видео клипове. Разнообразието от функции на Android TV не означават, че Google няма как да допълнително да подобрят възможностите на софтуера.     Нов ъпдейт на приложението Google TV вече предлага опция да използвате смартфони като дистанционни устройства за Android TV, съобщава 9to5google. По този начин собствениците на телевизорите ще могат да използават много по-модерен начин за синхронизация. Google от дълго време предлагат Android TV Remote Control за тази цел. Приложението, обаче не е получавало ъпдейт в Google Play от четири години насам. Някои потребители вече могат да изпробват функцията. От компанията ще ни позволят да свързваме смартфоните с Android TV, чрез Wi-Fi или Bluetooth връзка. Настройването ще става още по-бързо, тъй като няма да се налага да инсталирате външно приложение. Разработката на функцията продължава, но вероятно до няколко седмици ще бъде налична за всички съвместими устройства с Android TV. От Google си запазват правото да ни предложат и допълнителни подобрения в новата версия на Google TV.   Oще от Digital: Какви подобрения ни очакват в телевизорите с Android TV 11
приложения
Приложението Apple TV вече е достъпно за стрийминг джаджата Chromecast с Google TV
Приложението Apple TV вече е достъпно за стрийминг джаджата Chromecast с Google TV
Вероятно сте чували за джаджите Google Chromecast, които има размери на USB флашка и позволяват да стриймвате съдържание на големите екрани на телевизорите.  Teзи устройства не използват потребителски интерфейс, вместо това възпроизвеждат мултимедия, която качвате от външни устройства, като смартфони, лаптоли и др. Увеличава се броя приложения, които са налични с активиран Chromecast. Те имат специален бутон Cast, който ще копира визуалният и аудио изхода им на телевизионния екран. Цените варират между $30-$70, което е една от причината все повече потребители да проявяват интерес към Chromecast. Google изглежда са доволни от настоящия успех на джаджите за стрийминг и ще продължат да развиват екосистемата. Най-атрактивното устройство с този бранд се казва Google Chromecast with Google TV и от края на миналата година се продава на цена от приблизително $50. Aко все още не сте преценили дали се нуждаете от подобно устройство ще ви информираме за любопитна интеграция, която може да улесни личния ви избор.     Аpple и Google са конкуренти, но и намират винаги начини как да си партнират, когато това има полза за двете страни. Компаните са постигнали договорка, която позволява на приложението Apple TV да работи с Chromecast with Google TV. Това е още един забавен начин да се наслаждавате на разнообразния каталог от съдържание, което предлага платформата. След като инсталирате приложението и се логнете ще имам как да гледате любимите телевизионни шоута и сериали в 4K HDR качество. Необходимо е телевизора, който имате също да поддържа функцията. Персоналният асистент Google Assistant също ще улеснява управлението на съдържанието, позволявайки да откривате и стартирате видео само с гласови команди.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
YouTube
YouTube ще стриймват безплатно първите 19 филма за Джейс Бонд
YouTube ще стриймват безплатно първите 19 филма за Джейс Бонд
Eкшън филмите са един от най-популярните филми жанрове. През годините сме виждали множество хитови продукции. Въпреки това мнозина продължават да се захласват по класическите ленти от миналото. Едва ли има по-добър пример от култовата поредица за Джеймс Бонд. Легендарният супергерой от десетилетия приковава вниманието на меломаните по цял свят със забавните сюжети, неочакваното развитие и спиращите дъха каскади и екшън сцени. Разпространението на коронавируса превърне посещението на киносалон в почти невъзможна задача, което е причина да гледаме все повече съдържание в домовете си. Именно заради това YouTube подготвят интересно предложение на своите потребители. Най-популярната видео услуга в интернет ще предостави интересната възможност да гледаме безплатно първите 19 филма от франчайза в своите профили. Това е възможно благодарение на договорка между Google и MGM, които държат правата за Джеймс Бонд. Въпросните продукции ще бъдат ъплоуднати във "Free To Watch" секцията на YouTube и ще могат да гледат свободно от милиони потребители, информира Engadget.     Селекцията ще обхване екранизациите за Джеймс Бонд, които започват с Dr. No (1962) и завършват с The World Is Not Enough (1999). Toва означава, че ще можете да се насладите на класически ленти, които включват почти всички актьори, изиграли популярния персонаж. В това число влизат Шон Конъри, Джордж Лейзънби, Роджър Мур, Тимъти Далтън и Пиърс Броснън. Ако искате да се насладите на новите филми от франчайза, в които участва Даниъл Крейг като Casino Royale и Quantum Of Solace ще трябва да се доверите на други платформи като Netflix. В заключение ще отбележим, че премиерата на предстоящия филм, който ще бъде 25-тото заглавие за Джеймс Бонд е на 2 април 2021г.   Още от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Spotify е популярна услуга за стрийминг на музика, която има повече от 300 млн. потребители по цял свят. Разработчиците полатат много усилия да предложат приложението за всички водещи платформи. От Spotify също така се опитват да увеличат броя на премиум акаунтите в приложението, за да генерират повече приходи и да се конкурират с Apple Music. Aко сте използвали Spotify знаете, че можете да стартиралте плейлистите и любимата музика от смартфона, от уеб версията в предпочитания браузър или от приложения за Windows, macOS и Linux. От дълго време хакерите проявяват голям интерес към идеята да пробият защитата на Spotify и да откраднат личните данни на много потребители. В миналото сме чувализа ситуации, когато хора сменят паролата си, но продължавт да виждат качване на нови плейлисти и албуми в акаунта им. Този път разбираме, за една от най-мащабните прояви на хакерите, която е насочена към акаунтите в Spotify, информира BleepingComputer.     Оказва се, киберпрестъпници са използвали база данни с логи детайли за 380 мил. акаунта, за да успеят да хакнат хиляди профили в Spotify. Toва е възможно с използването на информация от публикувани в интернет комбинации от пароли и логин ID-та. В крайна сметка хакерите използват т.нар. "Credential Stuffing Attack" и успяват да възстановяват между 300-350 хил. профила в Spotify. Експерти по сигурността на VPNMentor, които разкриват атаката се свързват с компанията още през лятото. Тяхната реакция е мигновена и само за ден се иницира автоматичня промяна на паролите на всички засегнати профили. По този начин изтеклите онлайн данни стават неизползваеми, тъй като вече не са актуални. Подобна ситуация нямаше да е възможна, ако Spotify предлага по-сигурни методи за логин, като например двуфакторна автентикация. Можем само да се надяваме, че компанията по-бързо ще ни предложи подобни функции, които обещават да ни предпазят профилите ни в Spotify срещу агресивните методи на хакерите.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Amazon GameOn
Amazon GameOn е услуга, която позволява да споделяме клипове как играем от смартфони с Android
Amazon GameOn е услуга, която позволява да споделяме клипове как играем от смартфони с Android
Twitch е онлайн платформа, която се радва на голяма популярност сред любителите на игрите. Ако не сте използвали услугата ще кажем, че тя позволява на хора от цял свят да споделят геймплея. Това е подходящо други хора да гледат как играeте, но също да комуникирате с други потребители, да създавате аудитория и генерирате приходи. Няма как да не сте виждали в интернет клип на хора, които се забавляват и излъчват на живо, докато играят на своите устройства. В момента Twitch се превърна в синоним за стрийминга на игри по същия начин, както Netflix за филмите и тв шоута, Facebook за социални мрежи и Google за търсене. Милиони хора всеки ден споделят геймплея в Twitch, което постепенно започна да привлича вниманието на големите рекламодатели. Важно е да уточним, че платформата се притежава от Amazon, които влагат много усилия за разработката и еволюцията на Twitch. Двата бранда вече представиха любопитна функционалност с името Twitch Watch Parties, която дебютира през юни.     Този инструмент позволява на геймърите и аудиторията да гледат едновременно филми в Amazon Prime, което подходящо във времената на социална изолация. Партньорството между двата бранда продължава с пълна сила и Amazon сега представиха новата платформа GameOn. Идеята на платформата е да позволи на собствениците на смартфони с Android да споделят своите вълнуващи моменти по време на гейминг с общността на GameOn. Важно е да уточним, че за ралика от Twitch не е предвидена опция за стрийминг в реално време. Вмессто това можете да запишете клип как играете мобилни игри и да ги споделите с другите потребителите на Amazon GameOn. Собствениците на смартфони могат безплатно да изтеглят приложението от Google Play. Ако имате таблет на Amazon ще трябва да го инсталирате от Amazon App Store. На този етап ограничението за снимане на клипове в GameOn e от 30 секунди до 5 минути. От компанията твърдят, че повече от 1000 безплатни игри за Android са оптимизирани да работят с GameOn платформата.   Oще от Digital: Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Spotify
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify е услуга, която промени начина, по който слушаме и откриваме музика за милиони потребители. Алгоритмите на компанията са изключително добри в препоръчването на съдържание, което вероятно бихте харесали. Колкото повече слушате съдържание в профила си, толкова по-релевантни препоръки на албуми, песни и изпълнителни ще получавате в Spotify. Последните финансови резултати показват, че услугата е разширила своята потребителска база са още 6 млн. души в периода между юли-септември. Това означава, че в момента Spotify се използва от над 320 млн. души по цял свят, като 144 млн. от тях си плащат за премиум акаунти. Въпреки това представянето на компанията не отговори на високите изисквания на анализаторите. Компанията вече анализира потенциални възможности да генерират повече приходи от стрийминг услугата. Обсъждат се различни варианти, включително и да се увеличи цената за премиум абонамент. Главният изпълнителен директор и съосновател на Spotify, Даниел Ек също вече потвърди тази информация в свое изявление, съобщава Pocket-Lint.     Шефът на Spotify не е коментирал конкретни цифри, но подобно решение е един от най-ефективните начини да се подобри финансoвия баланс на услугата. Съществуват определени райони, където потребители виждат дългосрочен потенциал в това да инвестират средства за премиум профили. Водещият приоритет за стрийминг услугата е увеличение на потребителската база, като изглежда фокуса ще се измести към платените акаунти. Spotify също така обмислят как да предложат допълнително съдържание и функционалности на хората, които са склонни да плащат за премиум абонаменти. Усилиятa им в тази насока вече са причина за наличието на 1.9 млн. подкаста и повече от 58 оригинални шоута финансирани от Spotify.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Google Chromecast with Google TV
Стрийминг джаджата Google Chromecast with Google TV ще се продава за $50
Стрийминг джаджата Google Chromecast with Google TV ще се продава за $50
Google разполагат със собствено портфолио от хардуерни продукти, което включва достъпни лаптопи с Chrome OS и смартфоните Pixel. Компанията също така има силно влияние при стрийминг устройствата с представителите на бранда Chromecast. Вече ви съобщихме, следващият модел от серията ще се казва Google Chromecast with Google TV. Технологичният гигант сега официално представи стрийминг устройството, потвърждавайки не само името, но много от предварителните очаквания. Така например Chromecast with Google TV запазва сходен дизайн със своите предшественици, но предлага и няколко подобрения. Потребителите вече могат да използват дистанционно, което се продава заедно със стрийминг устройството. Стандартният HDMI кабел може да се включи директно в телевизор или друг AV приемник, като зареждането става, чрез USB Type-C конектор. Chromecast with Google TV е в състояние да възпроизвежда видео с 4K резолюция при честота от 60Hz. Предвидена е още поддръжка за Dolby Vision, HDR10 и HDR10+, което ще гарантира максимално качество на съдържанието.     Новата джаджа е оптимизирана за аудио технологиите Dolby Digital, Dolby Digital Plus и Dolby Atmos. Сериозно подобрения ни очаква и по отношение на софтуера, тъй като устройството работи с Google TV. Интуитивният интерфейс е създаден да улесни стартирането на видео, което сте гледали, както и откриване на ново съдържание в любимите жанрове.  Алгоритми на Google ще ви препоръчат неща, които вероятно бихте харесали съобразно досегашната ви история. Функцията Watchlist е интегрирана към Google профила и предлага възможност да добавяте съдържание за гледане от всяко едно  приложение или устройство, което има достъп до интернет. Компанията също така допълни, че Google TV ще е налична за избрани телевизори на Sony и големите им партньори в началото на 2021г. Успоредно с това стартират поръчките на Google Chromecast with Google TV на цена от $50. Реалните доставки ще се изпълняват до края на месеца, като стрийминг джаджата ще е налична във версии със Snow, Sunrise и Sky.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
Spotify
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify.  Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове. Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify. Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.     Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка.  Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата.  В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High. По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.   Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Spotify
Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify потвърдиха, че работят над поддръжка за HiFi аудио. Функцията ще е достъпна под формата на допълнителен пакет за Premium потребителите. Компанията обещава дългоочакваното Lossless Audio качество да е налично на по-късен етап от годината. Интеграцията на HiFi аудио ще предостави още по-разнообразни възможности да слушаме любимата си колекция от съдържание. В същото време изпълнителните ще могат да представят своите творби в максимално качество, което е важно за дистрибуцията на музиката. Spotify HiFi ще може да се купи допълнително, но засега няма данни за цената. След като получим ъпдейта ще слушаме песните, плейлистите и подкастите с качество, което се доближав до CD дисковете. Освен мобилните устройства функцията ще е достъпна и за съвместимите Spotify Connect високоговорители. Вече са стартирали разговори между компанията и водещи производители за интеграция на Spotify HiFi към повече хардуерни продукти на пазара. Тов е едно от най-желаните подобрения в стрийминг услугата от потребителите, като сега максималното качество, съобщава TheVerge.     Компанията обяви и партньорство с АGBO - компания за интерактивно забавление създадена от режисьорите на Avengers. Желанието на Spotify да предложат премиум аудио качество не е изненадващо, тъй като конкурентните платформи вече поддържат HiFi Audio.  В следващите месеци компанията също ще се присъедини към Amazon Music и Tidal. Аmazon представиха Music HD на цена от $12.99 за премиум потребителите. Друга популярна услуга за стрийминг като Tidal също обещава оптимално аудио на цена от $19.99 месечно. Предвиден е и ексклузивен план с името Tidal Masters, който дори надхвърля стандартите за висококачествено 96kHz / 24-bit аудио. Spotify вероятно ще опитат да представят на по-достъпна цена своя Hi-Fi план, за да провокират по-голям интерес сред своите потребители.   Oще от Digital: Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Twitter
Тwitter спират стрийминг приложението Periscope през март 2021г.
Тwitter спират стрийминг приложението Periscope през март 2021г.
Twitter е компания, която е известна със своята микроблогинг платформа, но също така притежава и други популярни приложения. Вероятно си спомняте Vine. Това заглавие бе създадено с идеята да ни позволи да качваме кратки видео клипове. По този начин софтуера се превърна в предшественик на TikTok и други популярни услуги, които предлагат същата функционалност. Компанията също така инвестира сума от $100 млн., за да придобие правата на стартъп, който разработва атрактивно приложение с името Periscope. Сделката бе финализирана преди пет години и отбелязва навлизането на Twitter в сегмента на приложенията за стрийминг на живо. На пръв поглед Periscope изглежда като оптималното допълнение към микроблогинг платформата. Сега разбираме, че Twitter вече са взели решение да прекратят поддръжката на Periscope. Информацията бе официално потвърдена в блога на Twitter. Ако използвате приложението, за да излъчвате на живо в интернет е добре да знаете, че това няма да бъде възможно от март 2021г., съобщава Variety.     Водещата причина за спирането на Periscope е факта, че все по-малко потребители използват приложението. Тези трендове вече от няколко тримесечия се отразяват на популярността на заглавието. От Twitter дори твърдят, че вероятно е трябвало по-рано да прекратят разработката на Periscope. Все пак затрудненията около COVID-19 и приоритизирането на други продукти в кризата в крайна сметка ще засегне и платформата за излъчване на живо. Няма как да не обърнем внимание и на факта, че много от ключовите функционалности на Periscope вече са налични в Twitter. Moбилното приложение вече позволява да излъчването на живо с функцията Twitter Live. Следващата стъпка предвижда Periscope да бъде извадено от онлайн магазините за приложения. Настоящите потребители ще разполагат с приблизително три месеца да архивират своята информация преди да бъде изтрита от сървърите на Twitter. Новата политика на компанията закономерно ще сложи край на Super Broadcaster програмата, която позволява да получават "Super Hearts" от своите фенове.   Още от Digital: Как да върнем стария дизайн на Twitter
Spotify
Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Spotify е впечатляваща платформа за стрийминг на музикално съдържание, която предлага интелигентен начин за откриване на нови парчета, създаване на плейлисти и слушане офлайн. Ако сте използвали услугата вероятно сами сте се уверили в предимствата, които предлага. Единственият реален конкурент на Spotify е Apple Music, която се радва на невероятна популярност сред собствениците на устройства с Android. В момента платформата има каталог от над 60 млн. парчета, четири милиарди плейлисти, както и 1.9 млн. подкаста. Потребителската база на Spotify надхвърля 320 млн. души, като повече от 140 млн. потребители плащат за абонамент. За да добиете още по-добра представа какво означават тези цифри ще допълним, че Apple Music се използва от 72 млн. потребители. Teзи цифри нагледно очертават предимствата на Spotify, но колкото и странно да звучи това не е достатъчно платформата да се превърна в стрийминг услугата с най-много потребители. Причината е, че Spotify не може да се конкурира с друго популярно приложение, без което не можем.         Това е YouTube. На пръв поглед услугата не е разработена за стрийминг на музика, но е факт, че все повече хора използват своите профили именно за слушане. Около 20 млн. потребители плащат за премиум акаунт в YouTube. Въпреки това повече от 2 млрд. души използват активно платформата всеки месец. Неслучайно това е вторият най-популярен уеб сайт в интернет, който генерира още по-голям трафик в контекста на пандемията от COVID-19. Любопитен факт е, че YouTube се използва на 80 езика в над 100 държави по цял свят, като това е важно предимство на услугата. Трябва да отбележим също, че седем от най-гледаните клипове в челните десет на YouTube са музикални парчета.   Oще от Digital: YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
NVIDIA GeForce Now
Услугата NVIDIA GeForce Now вече е достъпна за iPhone от браузъра Safari
Услугата NVIDIA GeForce Now вече е достъпна за iPhone от браузъра Safari
Платформата е важен елемент от екосистемата за геймъри, която предлага NVIDIA на своите клиенти. GeForce Now е важен продукт за бъдещето на компанията и развитието на облачните услуги за игри. Една от съществените разлики между GeForce Now и конкурентните платформи като Google Stadia е, че предоставя една допълнителна възможност. Ако купите дигитално копие на игра от Steam ще можете да преинсталирате заглавието на виртуална машина и да го стартирате в облачните сървъри на NVIDIA. Oт една страна това е полезно за крайния потребител, но от друга предизвика проблеми с водещи разработчици. Популярни брандове като Activizion Blizzard и Bethesda решиха временно да изтеглят своите заглавия от каталога на NVIDIA GeForce Now. Разговорите между двете страни продължават до постигането на ползотворно споразумение. Голямо предимство на облачната услуга за стрийминг е, че позволява да играете с 60fps и 1080p резолюция, независимо какво устройство използвате. Допълнителни ъпдейти на NVIDIA ще гарантират много нови функционалности на потребителите.     Тайванският производител вече позволява на устройствата с Android и Windows да се възползват от GeForce Now. Успоредно с това платформата е налична за NVIDIA Shield конзолата, като от няколко седмици е предвидена и поддръжка за Chromebook. Прави впечатление отсъствието на една от най-популярните платформи, а именно iOS. Компанията потвърди, че стартират бета тестове с интеграция на NVIDIA GeForce Now за браузъра Safari. Това със сигурност е добра новина за собствениците на iPhone и iPad. За да се възползвате от предложението трябва да отворите официалния уеб сайт на услугата и с няколко кликвания да започнете да играете любимите си заглавия. Тук е момента да отбележим, че Founder абонамента е наличен за $4.99 месечно, като единия от тях е безплатен, ако предплатите за шест месеца. Нужно е да използвате геймпад, като Razer Kishi, тъй като все още няма поддръжка за мишка и клавиатура за устройствата с iOS.   Oще от Digital: Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
YouTube
Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Нова функция ще улеснява избора на резолюция в YouTube
Гледането на видео в YouTube е подходящо решение да се забавляваме по време на полет или дълъг път. Популярната услуга за стрийминг предлага внушителна колекция от съдържание в разнообразни жанрове.  Много от десктоп функциите вече са достъпни и за мобилната версия на YouTube, което улеснява собствениците на смартфони. Ако сте в движение е добре да внимавате за мобилния трафик, тъй като гледането на видео с висока резолюция може да се отрази на месечната ви сметка. Стандартният видео плейър позволява да променяте резолюцията, което е подходящо, когато не искате да консумирате твърде много мобилни данни в YouTube. Google искат да доразвият тази концепция и вече експериментират с нова функционалност, която се казва "Video Quality Preference". Интеграцията на този инструмент ще улесни значително избора и промяната на резолюцията на видео клиповете, които гледате в своя профил. Първоначално функцията ще е налична за Android, като все още няма данни за планирана интеграция за iOS, информира AndrodHeadlines.     В момента потребителите могат лесно да избират резолюцията на съдържанието, която варира от 144p за клиповете с най-ниско качество, до 1440p при по-новите смартфони.  След актуализацията ще имаме достъп до общо четири възможности за избор на резолюция. Първата от тях е "Аuto" (Recommended) и както името подсказва автоматично ще избира най-добрата разделителна способност съобразно ситуацията. Втората опция е "High Picture Quality", като в този случай се съгласявате да изразходвате повече мобилен интернет, за да гледате с по-добро качество. Ако искате да спестите трафик и да направите компромис с резолюцията вероятно ще искате да изберете "Date Saver". Потребителите, които искат да зададат специфични параметри могат да изберат "Advanced" секцията в менюто. Засега "Video Quality Preferences" е в бета фаза и може да се използва от ограничен брой потребителите. Google едва ли ще продължат дълго с тестовете и вероятно скоро ще предложат достъп на всички профили до новите функции  за контрол на резолюцията в YouTube.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
Quibi
Спират приложението за стрийминг Quibi само шест месеца след премиерата
Спират приложението за стрийминг Quibi само шест месеца след премиерата
Мобилните устройства са оптимизирани за гледане на мултимедия, работа с приложения и забавления с игри. Популярни услуги като Spotify и Netflix ни позволяват постоянно да имаме достъп до любимото аудио и видео съдържание. Стриймването е чудесен начин да да прекарате времето си докато пътувате. Неслучайно приложенията в този сегмент се радват на голяма популярност. Quibi е името на алтернативна платформа, която дебютира само преди няколко месеца. Всъщност това е приложение, което се разработва от Джефри Катценбърг и Мег Уитман, която е главен изпълнителен директор. За да реализират своята концепция за атрактивна платформа за стрийминг вече бе набрано финансиране в размер на $1.75 млрд. Quibi предизвика интереса на големи инвеститори като Walmart, Pepsi, Anheuser-Busch и др. Трябва да отбележим също, че основния акцент на стрийминг приложението е видео съдържанието, включително и продуцирането на оригинални филми и шоута. Официалната премиера на Quibi бе през април, но изглежда платформата няма да постигне амбициозните си цели.     Причината е, че създателите на Quibi са взели тежкото решение да прекратят разработката на платформата. Мег Уитман публикува отворено писмо до служителите и инвеститорите, в което потвърждава информацията. Основният мотив за спирането на Quibi е свързан с неочакваните последствия от разпространението на коронавируса, както и невъзможността на съдържанието да привлече голям интерес сред потребители. Така само шест месеца след премиерата си Quibi ще остане в историята като амбициозен проект, който не намери очакваната реализация. За разлика от други конкурентни продукти Quibi цели да предлага атрактивно съдържание за гледане от смартфоните, когато сте в движение. Продуцираните шоута, обаче така и не се превърнаха в хит, който да накара повече хора да си купят абонамент за Quibi. Tрябва да отбележи, също, че Quibi е обект на обвинения, че използва неправомерно технологии за смяна на ориентацията на видео клиповете, които са интелектуална собственост на други компании.   Oще от Digital: Ще се превърне ли новата стрийминг услуга Quibi в хит сред потребителите
Amazon Luna
Аmazon ще конкурират Google Stadia с геймърската стрийминг услуга Luna
Аmazon ще конкурират Google Stadia с геймърската стрийминг услуга Luna
Google вече разкриха плановете си да революционизират начина, по който играем игри. Компанията има доста атрактивна идея как да постигне амбициозните си цели. Вече ви информирахме за Google Stadia, която трябва да се превърне в еквивалент на Netflix но в сферата на игрите. Потребителите могат да се възползват от предимствата на услугата срещу месечна такса от $9.99. Това е стрийминг услуга, която може да работи на устройства с различни размери на дисплеите и е оптимизирана за специален геймърски контролер. Въпросният джойстик се свръзва директно с облачните сървъри на Google, което има няколко серизни предимство.  На практика Google Stadia гарантира, че можете да се забавлявате с игри без значение колко мощен е хардуера на вашето устройтство. Единственото, което ви трябва е добра интернет връзка, за да се насладите максимално на любимите си заглавия в 1080p формат при 60 кадъра в секунда. Работи се активно и над поддръжка за 4K резолюция.     По всичко личи, че Google ще трябва да се изпреварят срещу неочакван конкурент, тъй като Amazon също проявяват интерес към стрийминг услугите за гейминг. Търговският гигант представи официално своята платформа за игри, която носи името Amazon Luna, съобщава AndroidAuthority. Така компанията ще опита да се конкурира NVIDIA GeForce Now, Google Stadia и Microsoft Game Pass Ultimate. Компанията залага на сходен подход и ще позволи да играме на компютри с Windows и macOS, на устройства с бранда FireTV, но също на iPhone и Android.  На по-късен етап ще бъде представена и уеб версия, която допълнително да улесни достъпа до Amazon Luna. Платеното съдържание ще бъде разделено в няколко отделни канала, като Luna Plus абонамента ще струва $6 и предлага колекция от над 50 заглавия, сред които Control, Metro Exodus и Resident Evil 7. Amazon представиха специален Luna контролер, но можете да играете и други популярни джоийстици, но също с клавиатура и мишка.   Oще от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
Google Chromecast with Google TV
Новата стрийминг джаджа на Google ще се казва Google Chromecast with Google TV
Новата стрийминг джаджа на Google ще се казва Google Chromecast with Google TV
Google са компания, която разчита предимно на софтуерните технологии, но вече проявява все по-голям интерес и към хардуера. Смартфоните с бранда Google Pixel не са единствения пример за тази стратегия. Вероятно сте чували за джаджите Google Chromecast, които има размери на USB флашка и позволяват да стриймвате съдържание на големите екрани на телевизорите.  Компанията вижда голямо понтенциал в тези устройства и ще продължава да инвестира сериозни средства за разработката на Google Chromecast. От няколко месеца се провеждат усилено тестове с предстояща стрийминг джаджа, която носи кодовото име "Sabrina".  Потребителите ще могат да избират между два цвята на устройството, а именно син и сив, както и да се възползват максимално от поддръжката на Android TV. Oчакванията са джаджата да се продава на цена от порядъка на $50 и да може да възпроизвежда съдържание с 4K резолюция. Сега разбираме още повече детайли за новия мултимедиен продукт на Google.     Според информация на Droid-Life официалното име на устройството ще бъде "Google Chromecast with Google TV". Любопитното е, че компанията не използва Android TV, за да акцентира върху тази функционалност, вместо това залагат на Google TV. Новата стрийминг джаджа ще се продава на пазара и с допълнително зарядно устройство, което ще улеснява работата на потребителите. Този аксесоар се разработва с името "Abbey". Все още не разполагаме с други детайли за спецификациите на тази джаджи.  От гледна точка на дизайна едва ли можем да очакваме съществени промени спрямо настоящите предложения с бранда Google Chromecast. Компанията подготвя премиерата на подобрен Nest високоговорител, като е възможно "Google Chromecast with Google TV" да бъде представена заедно с предстоящите смартфони от серията Pixel, които вероятно ще видим през октомври.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
DMCA.com Protection Status