Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
77 резултата за стрийминг
Spotify
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify.  Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове. Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify. Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.     Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка.  Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата.  В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High. По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.   Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
музика
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal и Spotify са две от най-големите музикални стрийминг услуги, поради което може би се опитвате да решите коя услуга да изберете. Всяка една от тях има своите плюсове и минуси, а от Make Use Of са се заели със задачата да помогнат на всеки да направи правилния избор за себе си. Музика Грубо казано, Spotify поддържа 50 милиона песни, а Tidal – 60 милиона песни. Тези числа обаче продължават да нарастват, така например от Spotify твърдят, че всеки ден към колекцията си добавят нови 40 000 песни. Разбира се, няма да успеете да изслушате всички тези песни в живота си, така че истинският въпрос се свежда по-скоро до това какво конкретно е на разположение. Но вече и по това отношение няма почти никаква разлика. По-вероятно е даден изпълнител да не е достъпен за нито една стрийминг услуга отколкото само за Spotify или само за Tidal. Ясен победител в тази категория няма. Подкасти и видео И Tidal, и Spotify са музикални стрийминг услуги, но и двете предлагат допълнително съдържание. Spotify предлага подкасти, а Tidal – видеоклипове. Tidal разполага с над 240 000 видеоклипа. Много от тях са музикални видеоклипове, но това не е всичко. Има изключителни изпълнения на живо, визуални албуми, документални филми и интервюта. Tidal също има селекция от подкасти, но считайте това за малък бонус, а не за нещо, за което специално да се регистрирате за услугата. Spotify има някои видеоклипове, но услугата акцентрира върху това че предлага над 500 000 подкаста. Spotify предлага не само всички ваши любими подкасти, но и налива пари в индустрията за закупуване на мрежи и подписване на сделки. Spotify купи подкаст компаниите Gimlet Media, Anchor и The Ringer и подписа ексклузивни споразумения с Джо Роган и Ким Кардашиян Уест. Цена Ако не искате да плащате, Spotify е единствената услуга, която предлага безплатно членство. Можете да слушате целия каталог, но има ограничения: реклами между всеки няколко песни, без възможност за слушане офлайн, без високо качество на звука и ограничения при ползване на мобилни устройства. Цените за Spotify Premium абонамент са следните: - Студенти: $4.99 на месец за един акаунт - Индивидуален акаунт: $9.99 на месец - Два акаунта: $12.99 на месец, акаунтите трябва да са на хора от едно домакинство - Семеен план: $14.99 на месец за до 6 акаунта на хора от едно домакинство Услугата е една и съща, без значение какъв план ще изберете, избора ви трябва да зависи от това колко акаунта са ви необходими. Tidal няма безплатна опция. Абонаментните планове са в зависимост от качеството на звука. Ценовите планове са следните: - Premium: $9.99 на месец, стандартно качество на звука, един акаунт - Family Premium: $14.99 на месец, стандартно качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство - HiFi: $19.99 на месец, високо качество на звука, един акаунт - Family HiFi: $29.99 на месец, високо качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство Студентите могат да получат Premium абонамент за $ 4,99 на месец или HiFi - за $ 9,99 на месец. Военнослужещите могат да получат Premium абонамент за $ 5,99 на месец или HiFi – за $ 11,99 на месец. Що се отнася до цената, Spotify и Tidal са подобни услуги и двете предлагат изгодни отстъпки. И все пак Spotify е победител, заради безплатния си план. Интерфейс Tidal и Spotify имат много сходни интерфейси. На десктопа навигирате вляво, избирате съдържание в основния прозорец и използвате аудио контролите в долната част. На страниците на отделните изпълнители можете да видите албумите им, синглите им и компилациите, заедно с подобни изпълнители. Що се отнася до намирането на музика, и двете услуги имат отлична функция за търсене, заедно с възможността да сърфирате по жанр, настроение, класации и популярност. По отношение на големия брой плейлисти, Spotify печели. Услугата много държи да слушате нейните плейлисти, които са както курирани, така и създадени автоматично въз основа на вашите навици на слушане. Spotify е добре известен с плейлиста си „Discover Weekly“, който е неочаквано добър в препоръчването на песни, които биха ви харесали, но вероятно не сте чували преди. Всичко това е без значение, ако знаете какво искате да слушате така или иначе, но ако искате да откривате нови изпълнители от целия свят, Spotify е вашето приложение за музика. Поддържани платформи Tidal и Spotify са налични на много устройства – Windows и macOS за настолни компютри, Android и iOS за мобилни устройства, интелигентни телевизори и услуги като Chromecast и Roku, системи за забавления при автомобилите и високоговорители като Sonos. Spotify обаче има предимство, тъй като поддържа и игрови конзоли, интелигентни дисплеи и има интеграция с приложения като Discord, Tinder, Waze и други. Качество на звука Tidal и Spotify предлагат различни нива на качество на звука в зависимост от вашия абонамент и настройки. Платените абонаменти на Spotify предлагат 320 kbps, докато безплатните – 160 kbps. Любителите на музика предпочитат Tidal. Докато стандартният абонамент се движи със същата скорост като Spotify, планът HiFi е мястото, където нещата стават интересни. Този план предлага музика без загуба на качеството в 16-битов FLAC формат. Във връзка с качеството, информацията от медията е, че Tidal си партнира с Master Quality Authentication, за да предостави „записи с гарантирано качество директно от основния източник“. Качеството е достъпно за хиляди албуми, обозначени със символа „M“.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Microsoft Mixer
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Мicrosoft слага край на стрийминг платформата Mixer на 22 юли
Microsoft изненадаха своите потребители с информацията, че планират да спрат поддръжката на стрийминг платформата Mixer. Всъщност това е софуер предлагащ възможност за онлайн стрийминг на игри и е разработен като конкурент на Twitch.  Компанията предизвика голям интерес през миналата година, когато инвестира милиони долари в ексклузивна сделка с Ninja - голяма знаменитост в Twitch. Въпреки тези сериозни средства изглежда плановете на Microsoft изглежда не са намерили реализация. Настоящите потребители няма да могат да използват Microsoft Mixer oт 22 юли. Вместо това официалният уеб сайт и мобилното приложение ще пренасочват директно към Facebook Gaming. Причината е, че Microsoft ще продължата в дългосрочен план да си партнират с Facebook в сферата на стрийминга на игри.  Освен това Ninja и другите популярни профили сред геймърите вече няма да бъдат обект на екслузивни сделки, както досега. Сключването на партньорство с Facebook не е случайно, тъй като ще има полза и за двете страни, информира BBC.     Един от интересните параметри на споразумението предвиждад интеграция на xCloud услугата към Facebook. Достигането на по-голяма аудитория е възможно единствено с подобно партньорство, заради внушителното влияние на социалната мрежа.  Спирането на Mixer ще фокусира Microsoft към облачните им услуги, които за в бъдеще ще се използват от потребителите на Facebook Gaming. Всеки настоящ профил в Mixer ще получи статут на партньор в приложението, ако реши да мигрира към тази платформа. Facebook също така увериха, че ще направят всичко възможно, за да привлекат вниманието на повече геймъри към своята платформа. Ако сте активен потребител на Mixer ще разполагат с почти един месец време, за да прецените каква алтернативна платформа за стрийминг да използвате след спирането на приложението. Всички акаунти, които досега са генерирали приходи от Mixer могат да продължат да го правят като станат част от Facebook Mixer. Времето ще покаже дали услугата има потенциала да привлече повече геймъри след спирането на Microsoft Mixer.   Oще от Digital: Услугата Facebook Gaming вече позволява да се създават турнири, за да се намали социалната изолация
приложения за музика
Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music
Най-добрите алтернативи на Google Play Music и YouTube Music
Както стана ясно, Google ще спрат услугата си Play Music и ще я слеят с YouTube Music. Ходът е логичен, тъй като YouTube е най-популярният музикален уебсайт в света. Плюс това YouTube Music получава някои от функциите на Google Play Music, като например възможността да качвате собствена музика за стийминг. В YouTube можете да намерите музика, която не е налична в други такива сайтове. Той е лесно достъпен и дори не се нуждаете от акаунт в уебсайта за да гледате или слушате видеоклип. Абонаментът ви за Google Play Music ще работи като YouTube Premium акаунт. Това означава, че заплатилите вече абонамент за услугата на Google няма да загубят парите си при закриването на Play Music. Има обаче услуги, които са добра алтернатива на YouTube Music и Android Authority ни разкриват кои са точно те.   Apple Music Започваме с приложението на Apple, което е най-близкото до Google Play Music в момента. Приложението разполага с огромна библиотека от над 60 милиона песни, както и с възможност на избор от десетки стилове.   Plex Това приложение е отлично решение за хора, които искат да стриймват своя собствена музика. Настройвайки Plex на вашия компютър вие ще можете да го насочвате директно към папката си с музика.   Spotify Това е най-голямото приложение за стрийминг на музика. Тук също можете да слушате музика наредена по стилове, както и по предварително създадени плейлисти. Услугата позволява също така да слушате и радиостанции, както и подкасти.   Sound Cloud Платформата разполага с огромна колекция музика от независими, малки и ъндърграунд изпълнители. Всъщност това е единствената услуга за стрийминг, която се доближава до YouTube. Приложението работи отлично и можете да слушате част от съдържанието безплатно.   Tidal Тази услуга ви позволява истинско hi-fi изживяване. Приложението ви позволява да изтеглите музика за слушане офлайн, да създавате плейлисти, да слушате съществуващи плейлисти и да възпроизвеждате музика в много високо качество. Още от Digital: Специални филтри ще ни помагат да откриваме по-лесно нови приложения в Google Play  
видео игри
Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Почти сигурно е, че бъдещето на игрите е в облака. PlayStation Now, Microsoft Project xCloud, GeForce Now и Google Stadia са известни гейминг услуги базирани в облака. Чрез тях може да стриймвате игри на вашия телевизор, без да имате нужда от игрова конзола или гейминг компютър, срещу заплащане. Но коя от тези услуги предлага най-добрите игри? Информацията на Make Use Of ще ви помогне да решите коя облачна услуга за стрийминг на видео игри е най-подходяща за вас. Какво е Cloud Gaming? Традиционно играта изисква скъп хардуер. Това може да е гейминг конзола, геймърски компютър или приемник (като Amazon Fire TV или Android TV). При облачните игри вече не се изисква скъп хардуер. Вместо това игрите се предават към вас по интернет, подобно на филм в Netflix. Ето защо е важно да имате бърза и надеждна интернет връзка. Облачните игри по същество ви позволяват да играете игри на всяко устройство. Това може да е телефон или таблет, нетбук или по-стар лаптоп или компютър. Собствениците на Mac могат потенциално да играят компютърни игри, които не са били пуснати за тяхната платформа. Услугите предлагащи стрийминг на видео игри, печелят от месечен абонамент. 1. GeForce Now GeForce Now е облачната гейминг услуга на Nvidia. Тя предлага възможността на потребителите да пускат любимите си заглавия от Steam, Origin и други цифрови платформи за компютри дистанционно, без да е необходимо да разполагат с мощен хардуер. След това те се стриймват на устройството, работещо с GeForce Now. Услугата е достъпна за Windows, macOS, SHIELD TV и Android устройства. Предлага се в Северна Америка и Европа и има две нива на членство: Free и Founders. Free членовете получават стандартен достъп и едночасови сесии, докато Founders плащат по $ 5 на месец за приоритетен достъп до сървъра и разширени сесии. Те продължават до шест часа, с приоритетен достъп до следващата сесия на сървъра. Founders получават и RTX (хардуерно проследяване на лъчите), подобрена графична опция. Предимството на GeForce Now е, че запазвате закупените от вас игри, ако прекратите абонамента си за услугата. 2. PlayStation Now За месечен абонамент от $ 9,99 можете да играете стотици PS4, PS3 и PS2 игри при поискване с PlayStation Now. Над 800 игри могат да се стриймват на PS4 или PC. Просто свържете Dualshock 4 контролера си чрез USB, инсталирайте приложението PlayStation Now за Windows и сте готови да играете. Нови заглавия се добавят всеки месец. 3. Jump Jump е създаден с идеята да стриймва инди-игри на вашия компютър само за $ 4,99 на месец (с 14-дневна безплатна пробна версия). Jump добавя нови игри всеки месец. 70 процента от приходите са за разработчиците на игри. Jump е съвместим с Windows, macOS и Linux. 4. Google Stadia Тази услуга на Google стартира в края на миналата година и предлага някои впечатляващи функции, като 4K стрийминг при 60FPS и две безплатни игри на месец за абонати. Google Stadia включва безжичен контролер и Chromecast Ultra. Chromecast Ultra означава, че игрите могат да се предават директно към вашия телевизор без допълнителен хардуер. Това е доста голямо предимство. Игрите могат да се играят и на Android устройства и персонални компютри. А стриймингът е перфектен при скорости над 40Mbps. 5. Project xCloud Разработен от Microsoft, Project xCloud предава Xbox игри на телефони и таблети с Android. Включени са над 50 игри; всичко, от което се нуждаете, е Bluetooth Xbox One контролер. Предлага се и допълнителен гейминг клип за свързване на вашия Android телефон към контролера. Project xCloud цели да достави Xbox игрите до мобилното ви устройство — това изисква 5Ghz Wi-Fi или 10Mbps мобилен интернет. Project xCloud трябва да стартира в края на 2020 г. Преди това да се случи, можете да се регистрирате за периода на визуализация.   Вижте интересни игри за по-слаби смартфони
Google Search
Google ще ни помага при избора на стрийминг съдържание, докато сме под карантина вкъщи
Google ще ни помага при избора на стрийминг съдържание, докато сме под карантина вкъщи
Гледането на телевизия, филми и сериали е най-предпочитаният начин за прекарване на времето в условия на социална изолация. Тези процеси доведоха до сериозен трафик в онлайн платформите за стрийминг и по всичко личи, че ще имат дългосрочен характер. Благодарение на модерните технологии вече можем лесно, бързо и удобно да свържем всякакви устройства към телевизор без смарт функции. По този начин ще се наслаждавате по най-добър начин на любимата колекция от мултимедия и приложения на по-големите им екрани. Откриването на атрактивно съдържание, което да гледате вече може да става много по-бързо заради нов телевизионен и филмов тракер, който е вграден в Google Search. Така компанията иска да ни спести време да решим какво да гледаме, докато сме под карантина вкъщи. Информацията ще обхваща съдържанието предлагано от водещите платформи за стрийминг, сред които Netflix, Amazon Prime, Disney+, Hulu и др. Функцията ще е полезна за доста хора, тъй като ще показва актуалните оферти във всички онлайн услуги, към които имате абонамент.     Google обръщат внимание на факта, че вече можем да получим препоръки за нови филми и телевизионни шоута на базата на досегашната ни активност в търсачката. Премиерата на Google Watchlist доразвива тази концепция, предоставяйки удобен начин да изберете какво да гледате. За да тествате функцията е необходимото да въведете заявката "What To Watch" в мобилната версия на Google от смартфона. След като го направите ще видите две отделни опции и това са "Explore" и "Watchlist", съобщава BGR. Важно е да сте логнати в своя Google акаунт, за да използвате Google Watchlist на вашето устройство Първата секция ще ви покаже огромна колекция от филми и телевизионни шоута, от които да направите своя избор. Предвидена е допълнителна информация за всяка продукция, включително данни кога и в кои платформи да гледате съответното съдържание. Информацията e базирана от много различни източници в интернет, сред които Google, IMDB, Rotten Tomatoes и др. Tрябват само няколко кликвания, за да добавите харесан филм или телевизионно шоу към списъка с желания в Google Wishlist.   Още от Digital: Как да гледаме онлайн телевизия на телевизор без смарт функции
приложения
Приложението Facebook Gaming е вече достъпно за изтегляне от Android смартфони
Приложението Facebook Gaming е вече достъпно за изтегляне от Android смартфони
Идеята е, че в последния месец хората по света живеят в изолация и използват интернет много повече. Това е време в кото Facebook Gaming отбелязва постоянен растежи и респективно е идеалано подходящо за старта на новата стрийминг услуга на компанията.  
свободно време
Ще се превърне ли новата стрийминг услуга Quibi в хит сред потребителите
Ще се превърне ли новата стрийминг услуга Quibi в хит сред потребителите
От днес стартира бюджетна алтернатива на познатият на всички Netflix, която има всички предпоставки за съвсем кратко време да се превърне в бестселът. Особено в момент като този, в който заради пандемията с COVID-19, голяма част от хората по света стоят в изолация в домовете си и имат нужда от качествено видео съдържание, безплатно или на достъпна цена.  
Google Chromecast with Google TV
Новата стрийминг джаджа на Google ще се казва Google Chromecast with Google TV
Новата стрийминг джаджа на Google ще се казва Google Chromecast with Google TV
Google са компания, която разчита предимно на софтуерните технологии, но вече проявява все по-голям интерес и към хардуера. Смартфоните с бранда Google Pixel не са единствения пример за тази стратегия. Вероятно сте чували за джаджите Google Chromecast, които има размери на USB флашка и позволяват да стриймвате съдържание на големите екрани на телевизорите.  Компанията вижда голямо понтенциал в тези устройства и ще продължава да инвестира сериозни средства за разработката на Google Chromecast. От няколко месеца се провеждат усилено тестове с предстояща стрийминг джаджа, която носи кодовото име "Sabrina".  Потребителите ще могат да избират между два цвята на устройството, а именно син и сив, както и да се възползват максимално от поддръжката на Android TV. Oчакванията са джаджата да се продава на цена от порядъка на $50 и да може да възпроизвежда съдържание с 4K резолюция. Сега разбираме още повече детайли за новия мултимедиен продукт на Google.     Според информация на Droid-Life официалното име на устройството ще бъде "Google Chromecast with Google TV". Любопитното е, че компанията не използва Android TV, за да акцентира върху тази функционалност, вместо това залагат на Google TV. Новата стрийминг джаджа ще се продава на пазара и с допълнително зарядно устройство, което ще улеснява работата на потребителите. Този аксесоар се разработва с името "Abbey". Все още не разполагаме с други детайли за спецификациите на тази джаджи.  От гледна точка на дизайна едва ли можем да очакваме съществени промени спрямо настоящите предложения с бранда Google Chromecast. Компанията подготвя премиерата на подобрен Nest високоговорител, като е възможно "Google Chromecast with Google TV" да бъде представена заедно с предстоящите смартфони от серията Pixel, които вероятно ще видим през октомври.   Още от Digital: 7 полезни неща които може да правите с Google Chromecast
Android TV
Google ще представят нова Android TV джаджа за стрийминг
Google ще представят нова Android TV джаджа за стрийминг
Аndroid TV е операционна система, която предлага интуитивен и лесен начин да контролирате смарт телевизорите. Огромното разнообразие от приложения за Аndroid е другото голямо предимство на софтуера. Google вече предлагат смарт поддръжка за гласови команди в дистанционните устройства, както и синхронизация с джаджи като Chromecast.  Водещите производители предлагат различни устройства за стрийминг на съдържание на телевизорите и "Set-Top Box" категорията е доста популярна сред потребителите. Google също предлагат собствен хардуер и от месеци работят над стрийминг устройство от последна генерация.  Компанията подготвя премиерата на джаджа, която работи с Android TV и надгражда функционалностите на представителите на серията Google Chromecast. От 9to5google сега ни информират, че в базата данни на американския регулатор FCC са попаднали две нови устройства. Пълните имена на моделтие са "GZRNL" и "G9N9N", които са сертифицирани като "Interactive Media Streaming Device".     Вече знаем, че компанията работи над Android TV джаджа с кодовото име Sabrina, която ще наследди Chromecast Ultra. Настоящата регистрация най-вероятно е свързана именно с този модел. Освен поддръжката на Wi-Fi и Bluetooth няма данни за другите технически спецификации.  Вторият модел е регистриран като "Wireless Device" и вероятно ще предложи лимитирана функционалност или представлява дистанционното управление на джаджата. Желанието на Google да представят нов хардуер с Аndroid TV не е толкова изненадващо, тъй като устройствта с този форм фактор и поддръжка на софтуера не са толкова много. Премиум устройства като NVIDIA Shield струват около $150, а бюджетните предложения като Xiaomi Mi TV Stick са налични за $40. Компанията ще позиционира предстоящите Android TV джаджи между тези ценови стойности, за да ги промотира на европейския пазар. Официалната премиера може да стане факт заедно с Google Pixel 5 и Google Pixel 4a 5G, които ще видим в края на септември.   Още от Digital: 8 лесни начина да персонализирате началния екран на телевизор с Android TV
Android TV
Снимки разкриват дизайна на новата стрийминг джаджа с Android TV на Google
Снимки разкриват дизайна на новата стрийминг джаджа с Android TV на Google
Google вече работят усилено над нова стрийминг джаджа, която ще работи с Android TV. Въпросното устройство представлява наследник на настоящитe версии на Google Chromecast. Доколкото разбираме кодовото име на този продукт е "Sabrina". Все още не знаем с какво име ще дебютира стрийминг джаджата на пазара.  Благодарение на снимки публикувани от xda-developers придобиваме по-добра представа как ще изглежда устройството. Първото нещо, което прави впечатление е, че визията наподобява настоящите предложения от Google Hоme серията на компанията. Според непотвърдени данни "Sabrina" ще се продава с допълнително дистанционно и подобрен софтуер интерфейс.  Това ще позволи на потребителите да не разчитат основно на смартфона и таблета, за да гледат съдържание на телевизорите с Google Chromecast. Снимките потвърждават наличието на поне три различни цвята: Pink, Black и White, но е възможно компанията да продава и още конфигурации.  Очаква се новата стрийминг джаджа да стане част от Google Nest бранда, който цели да унифицира всички умни джаджи на Google създадени за домовете ни.      Изображенията също така разкриват минималистичния дизайн на дистанционното управлeние, което ще включва IR Blaster и бутон за достъп до Google Assistant. Промененият софтуерен интерфейс ще е част от планирана мащабна актуализация на Android TV. Все още не знаем какви предложения ще предложи стрийминг джаджата и респективно с какъв хардуер ще работи. От гледна точка на цената предстоящото устройство вероятно ще се продава за около $80. Това е сходна стойност с Chromecast Ultra, който може да се купи за $69.  Google са изправени пред конкуренцията на Roku и Amazon, но също на други популярни устройства като NVIDIA Shield TV ($149) или предстоящата стрийминг джаджа Xiaomi MI TV. Остава да се въоръжим с търпение, за да разберем какви други изненади ни очакват в предстоящото устройство на Google.      Още от Digital: Android TV вече ще се казва Google TV
стрийминг услуги
Как да използвате стрийминг услуга за аларма от смартфон с Android
Как да използвате стрийминг услуга за аларма от смартфон с Android
Kaкъв по-добър начин да стартирате деня си от това да чуете любимо парче? Можете да изберете мелодия, която да настроите за аларма. Тази функция се поддържа от Android, но е ограничена единствено до  файловете, които съхранявате в устройството си.   Много по-добре ще бъде, ако са достъпни всички песни, албуми и плейлисти, които слушате в стрийминг услугите. Всъщност това вече е възможно.  юНовата версия на Google Clock приложението е най-лесният вариант да избирате от милиони парчета в Spotify и YouTube Music, с които да се събудите рано сутрин. Функцията позволява да настроите плейлиста за аларма и така песента за аларма ще се сменя всеки ден. Можете и да използвате и създадените от Spotify плейлисти в приложението. Дори и да нямате Google Clock на смартфона може да го дръпнете безплатно от Google Play. Друго интересно предимство на използването на плейлиста за тази цел е, че може да спрете алармата и да продължите да слушате парчетата. Имайте предвид, че ще ви трябват премиум акаунти в Spotify и YouTube Music, за да използвате функцията. Ето как да го направите, според HowToGeek:     Как да използвате песни от Spotify като аларма    1. Oтворете Google Clock приложението на смартфона     2. Натиснете иконата с форма на звънец под някоя от алармите. 3. Така ще стартирате "Alarm Sound" менюто с настройки. 4. В горния пален за навигация ще видите наличните опции. 5. Изберете "Spotify" раздела.      6. След това е нужно да верифицирате акаунта си в музикалната услуга. 7. Изберете "Connect" бутона в долния десен ъгъл.     8. Най-вероятно ще видите допълнителен прозорец, който иска съответните разрешения 9. Натиснете "Agree" след като направите избора си, за да свържете Spotify с Google Clock. 10. Oт раздела "Spotify" в Alarm Sound Settings ще видите списък с препоръчвани плейлисти. 11. Сред тях са “Wide Awake”, “Wake Up and Smell the Coffee” и “Wake Up! Work Out!” 12. Когато изберете плейлиста е добре да знаете, че песните ще се сменят в "Shuffle" режим.     Как да използвате YouTube Music като аларма   1. Инсталирайте YouTube Music на смартфона. 2. Регистрирайте акаунт или се логнете в профила. 3. Отворете Google Clock приложението, за да синхронизирате профилите.  4. Изберете "Alarm Sound" секцията.     5. Кликнете върху "YouTube Music" раздела в средната част на горния панел. 6. Плейлистите ви ще бъдат разделени в категории като “Relaxation”, “Today’s Hits” и “Pop Music”. 7. В горната част ще видите списъка с артисти и албуми, които слушате най-често в своя профил.      8. Секцията "Favorites" ще ви покаже парчетата и албумите, които най-често слушате. 9. "Your Mix" е специален раздел с автоматична селекция на музика базирана на вашите предпочитания 10. Вградената търсачка позволява лесно да откриете съдържание в YouTube Music колекцията си.   Oще от Digital: Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
Spotify
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Шведската компания, която разработва стрийминг услугата публикува официално финансовите си резултати за първото тримесечие на годината. Данните са любопитни и разкриват, че Spotify продължават да бъдат предпочитана платформа въпреки несигурността около коронавируса. Приходите генерирани от услугата през първото тримесечие достигат до €1.85 млрд., което е почти идентична стойност с прогнозите за $1.86 млрд. Дивидентите от притежавана акция са -€0.20 вместо предвидените -€0.49. Това определено е един от най-добрите индикатори за представянето на Spotify през този период. Въпреки това компанията намали своите прогнози за финансовите резултати през фискалната година от €7.65 млрд. до €8.05 млрд. вместо очакваните €8.19 млрд., съобщава BusinessInsider. В изявление пред инвеститорите от компанията направиха интересно изказване, че "всеки ден от седмицата вече изглежда като уикенд". Аналогията е направена с доборото им представяне през първото тримесечие на годината, което изненада дори самата компания. Освен всичко останало и времето, което прекарваме в Spotify също се е увеличило за периода.     В момента услугата има активна потребителска база от 286 млн. души, което е с 3 млн. повече от първоначалните прогнози. Успоредно с това Spotify могат да се похвалят, премиум акаунтите вече са 130 млн., което е минимално увеличение от прогнозираните от анализаторите 129 млн. броя. Тези цифри показват, че социалната изолация не само не е навредила, а дори напротив е оказала положително въздействие върху компанията през януари-март 2020г. В някои държави се забелязва спад в популярността на Spotify, но той не е достаъчно сериозен да повлияе на цялостното им представяне в свеотвен мащаб. Рекламните приходи, обаче са засегнати от коронавируса и намаляват с повече от 20% за избрания период. Това се случва през последните три седмици от март и вероятно ще обхване и по-голямата част от настоящия месец. Все пак на тримесечна база от Spotify увеличават със 17% приходите си от реклами до €148 млн. спрямо същите показатели преди години. Компанията притежава кешов капитал от  €1.8 млрд. и не е увлеичила задлъжността си през първото тримесечие.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
телевизори
Как да свържем всякакви устройства към телевизор без смарт функции
Как да свържем всякакви устройства към телевизор без смарт функции
Гледането на мултимедия, работата с приложения и забавлението с игри никога не е било по-лесно задача. Единственото, което ви трябва е смартфон със заредена батерия и добра връзка към интернет. Ако искате да се насладите максимално на любим филм или телевизионно шоу вероятно не бихте искали да се ограничавате до малките им екрани. Дори по-големите размери на таблетите не са oптимално решение за всички потребители.Все пак дори не е нужно да се съобразявате с подобна лимитация. Технологиите са достатъчно развити, за да ви позволят да гледате желаното съдържание на всяко устройство, независимо къде се намирате. За да извлечете пълния потенциал от колекцията си от мултимедия се нуждаете от Smart TV Box. Това са миниатюрни джаджи, които позволяват да ги свързвате към телевизор и да се забавлявате с игри и приложения на по-големите им екрани.   Друго предимство на умните джаджи от този тип е, че могат много бързо да се настроят и да започнат да ви служат вярно. Всъщност обикновено е необходим единствено HDMI кабел, за да може да свържете устройства като H96 Max към старите телевизори и да ги превърнете в модерни устройства. HDMI кабелите са удобен и лесен начин да трансферирате видео и аудио от външни източници, включително и умните TV Box решения, които работят с Android. На пазара дори можете да откриете "HDMI-to-Android" адаптери, позволяващи да синхронизирате екрана на смартфоните с телевизора по същия начин, както с HDMI връзка. Вече ви информирахме как да гледате онлайн телевизия на телевизор без смарт функции, а сега искаме да ви разкрием какви други възможности предлагат Smart TV Box устройствата.     Поддръжката за Android 9.0 осигурява удобен за използване интерфейс и достъп до разнообразната колекция от приложения в Google Play. Миниатюрният корпус на H96 Max също така включва два USB конектора, включително USB 3.0 порт с максимална скорост за трансфер на данни от 5Gbps. Tова е подходящо решение за външен твърд диск или всяка една флашка, която използвате ежедневието си да стриймвате филми, снимки и забавни клипове на телевизора. Разбира се така можете да слушате любимите парчета от музикалната си колекция. Още по-интересното е, че умните функции на продукти като H96 Mini дори не изискват физически контакт. Потребителите могат да се възползват от безжична връзка на допълнителни аксесоари като Smart I8 Keyboard - компактна клавиатура, която може да служи като много по-полезна за писане алтернатива на класическото дистанционно или Smart MX3 Air Mouse.         В този случай получавате достъп до универсално дистанционно с въздушна клавиатура и мишка, което за ваше улеснение може да се управлява с гласови команди. Какво повече искате за оптимално забавление пред телевизора? Предвиден е дори AV порт, което осигурява съвместимост с някои стари кинескопни телевизори, където отсъства HDMI кабела, тъй като са твърде стари. Споделянето на информация и мултимедия със Smart TV Box не се изчерпва дотук, тъй като предлагат и вградени четци за памет карти. Това е полезно за съдържание от видео камери и фотоапарати.     Допълнителен AV вход е предвиден за връзка с антена за цифрова телевизия. Смарт TV  кутиите са базирани на DLNA и Аirplay технологиите. Това е още един начин безжично да споделяте съдържание от смартфоните на големите дисплеи на телевизорите. Не на последно място можете да извлечете пълната функционалност от каталога със съдържание на онлайн платформи като Netflix, YouTube и Amazon Prime. Логването в IPTV акаунт пък ще гарантира достъп до A1 Explore, VOYO, Nova Play и др. Няма да е пресилено да кажем, че така разполагате с безкрайни възможности да се забавлявате с мултимедия, приложения и игри, докато лежите комфортно на дивана в хола.   Още от Digital: Два лесни начина да свържем Android смартфон с телевизор
музика
Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
Заради кризата с COVID-19 и респективно изолацията на милиарди хора в домовете им, тази година има голям шанс да се наблюдава още по-голям ръст в потреблението на онлайн стрийминг музика. Според Counterpoint Research е края на 2020 година потребителите на този тип услуги в глобален мащаб ще надхвърли 450 милиона, което означава, че ръстът ще е с над 25%. 
Instagram
Как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
Как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
Instagram е едно от приложенията, което може да се похвали с впечатляващ ръст в трафика, заради световната епидемия от коронавирус. Милиони потребители използват акаунтите си, за да публикуват забавна история или да общуват с любимите си хора по цял свят. Много скоро вече няма да ви се налага да скролвате сами в Instagram публикациите, които виждате в своя фийд. Причината е премиерата на нова функционалност в приложението, която се казва "Co-Watching". Както името подсказва този инструмент е създаде да стимулира директната комуникация между потребителите и приятелите им в Instagram.   Всъщност Instagram Co-Watching е функция, която позволява да преодолеете домашната изолация с нов атрактивен начин да си взаимодействате с любимите хора. Този инструмент е създаден с идеята приятелите от видео или групов част да могат да разглеждат публикациите, които един от тях е харесал или запазил в своята емисия с новини в приложението. Участниците във видео обаждане в Instagram ще имат възможността да виждат и препоръките на Instagram в другите профили. Tака приятелите и членовете на семейството ви могат да обсъждат много различни постове и да останат свързани.     Разпространението на функцията вече е започнало и в кратко време ще е достъпна за всички профили. За да изпробвате сами Instagram Co-Watching е необходимо да отворите Instagram Direct секцията на профила ви, което става с кликване на иконата с формата на "хартиен самолет" в горния десен ъгъл. Следващата стъпка е да стартирате видео част с избран от вас потребител или участници. По време на разговора кликнете върху снимката на вашия акаунт в долната част на интерфейса, за да откриете списъка с харесаните и запазени постове в историята ви в Instagram.   Oстава само да изберете кои от тези публикации да станат видими за останалите събеседници в обаждането, съобщава TechRadar. Това е забавен начин да останете свързани с важните хора по време на изолацията заради коронавирус и да откривате нови публикации. Новата актуализация вече ще показва повече полезна и образователна информация от легитимни източници за разпространението на коронавируса в "Search" раздела. Алгоритмите на приложението ще блокират фалшиви постове по темата, както и профилите, които ги ъплоудват.   Oще от Digital: Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението  
DMCA.com Protection Status