Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
10 резултата за стрийминг услуги
музика
Обвиниха Apple, Amazon, Google и Microsoft. че продават класическа музика без да имат авторски права
Обвиниха Apple, Amazon, Google и Microsoft. че продават класическа музика без да имат авторски права
Стрийминг услугите и дигиталните копия на албуми и парчета са водещия източник за ново музикално съдържание за потребителите. Необходими са само няколко кликвания, за да извършите покупка или да се абонирате към огромните колекции от песни на водещи изпълнители, които предлагат Amazon, Google, Apple и Microsoft. Teхнологичните компании сега се озоваха в центъра на съдебно дело, което ги обвинява в разпространение на пиратски версии на класически парчета.    Този иск е заведен от представители на Харолд Арлен, който е един от най-уважаваните композитори на музика през последното столетие. Според обвинението гореизброените компании не разполагат с необходимите права и разпространяват неправомерно над 6000 парчета. Адвокатите на Харолд Арлен дори си позволиха да категоризират действията на Amazon, Google, Apple и Microsoft като "мащабна операция за музикално пиратство" в интернет, съобщава TheVerge.     Харолд Арлен е създател на някои от най-запомнящите се саундтраци на холивудски филми и мюзикъли на Бродуей от ХХ-и век. Едно от легендарните му изпълнения е "Over The Rainbow", което записва заедно с Е. И. Харбург за "Вълшебникът от Оз" през 1939г.  С неговото име се свързва и версия на "Star Is Born", която реализира с автори на песни като Ира Гершуин и Джони Мърсър. Обвинението иска да получи компенсации от неправомерната продажба на парчетата в онлайн магазините на Apple, Amazon, Microsoft и Google.   Още от Digital: Как да изтегляме легално безплатни приложения, музика, софтуер, аудио книги и игри от Интернет
YouTube Remix
YouTube Remix ще замени Google Play Music до края на 2018г.
YouTube Remix ще замени Google Play Music до края на 2018г.
Стрийминг услугите стават предпочитан начин за достъл до любимите ни файлове за милиони потребители. Spotify са една от най-използваните платформи за тази цел, но изпитват все по-сериозната конкуренция на големите компании като Apple и Google. В интернет сега се появи информация, която разкрива, че Google Play Music е продукт, който много скоро може да остане в миналото. Вместо това плановете предвиждат YouTube да се утвърди като водещата платформа за слушане на музика от потребителите, информира TechRadar.   Oказва се, че компанията обмисля идеята да спре разработването на Google Play Music и да я замени с новата платформа YouTube Remix, чиято премиера ни очаква в месеците до края на годината. Сегашните потребители и съдържанието, което съхраняват в профилите си ще бъде автоматично мигрирано към новата платформа от сървърите на Google. Първоначалните планове на Google предвиждаха компанията да представи официално YouTube Remix на изминалата конференция SXSW 2018.     Технически проблеми отложиха премиерата, но вероятно на I/О конференцията, която започва в началото на май да научим повече за новата услуга. Mного е вероятно компанията да заложи на бизнес модел, който съчетава безплатна версия с лимитирана функционалност и премиум акаунт с много допълнителни възможности за слушане и споделяне на парчета. Данните на анализаторите разкриват, че само през миналата година приходите на стрийминг услугите в световен мащаб са достигали до $7.4 млрд.   Oще от Digital: Музикалната услуга YouTube Remix ще е конкурент на Apple Music и Spotify
Spotify
Ето какво ще представи Spotify на 24 април
Ето какво ще представи Spotify на 24 април
Spotify вече насрочиха специално събитие, което ще се проведе в Gramercy Theatre в  Ню Йорк на 24 април. В последните дни се спекулира усилено с това какви премиери можем да очакваме на тази дата. Някои анализатори твърдят, че Spotify ще покажат смарт високоговорител, който работи като Amazon Echo или Google Home, както и музикален контролер за автомобил. Все пак се оказва, че компанията няма да избързва с представянето на хардуерен продукт, а има съвсем различни планове за 24 април.    Поканата на събитието е придружена от слогана "We've got news for you", който е допълнен от текста "Hear about what's next for our mobile app", информира Pocket-Lint. В крайна сметка това означава, че компанията ще говори изцяло върху предстоящ ъпдейт на приложението си за двете водещи мобилни платформи и подобренията, които ще ни предложи. Има голяма вероятност една от новите функции да е свързана с опция за гласово търсене от смартфоните с Android и iOS.     Oт Bloomberg са на мнение, че Spotify ще въведат промени в абонаментните планове на стрийминг услугата и това ще е другия акцент на събитието. Тези нововъведения ще подобрят работата със Spotify и ще направят откриването на съдържание в още по-бърза и лесна задача. Разбира се винаги остава възможността компанията да изненада всички и да представи функции или продукти, за които дори не предполагаме по време на събитието си на 24 април.    Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужават да пробвате
Google Chromecast
Google разработват нова геймърска конзола и стрийминг услуга с името Yeti
Google разработват нова геймърска конзола и стрийминг услуга с името Yeti
Google Chromecast е името на популярна серия джаджи с големината на USB флашка, които позволяват да стриймвате съдържание от своя смартфон на телевизора. Така можете да гледате любимите си филми на големите им екрани, но и да се забавлявате по изцяло различен начин с популярните приложения и игри за Android. Инженерите на компанията вече две години работят над нова стрийминг услуга, която носи кодовото име "Yeti". Oфициалната премиера се очаква до края на 2018г. заедно с нова версия на Chromecast.   Благодарение на услугата потребителите ще могат максимално бързо и достъпно да стриймват игри с HD качество на своите телевизори. Google също така ще позволят да играете директно на сървърите им, което премахва нуждата от инсталиране на допълнителен сървър. Yeti ще бъде промотирана като конкурент на популярни платформи като Sony PlayStation Now и NVIDIA GeForce Now. Meсечен абонамент ще ни позволи да изтегляме неограничен брой игри от разнообразния каталог на Google Yeti, предаде TheVerge.   Новата версия на Chromecast ще предлага Bluetooth свързаност и ще е съвместима с нов геймърски контролер. Любопитното е, че според данните компанията разработва и собствена геймърска конзола, която да наследи NVIDIA Shield като най-популярното Аndroid устройство от този тип. Именно този продукт ще се възползва максимално от възможностите на стрийминг услугата Yeti. Този проект се ръководи от Фил Харисън, който е вицепрезидент и е работил в Xbox звеното на Microsoft и в Sony Gaikai стрийминг услугата.   Вижте как Google Chromecast ще промени начина, по който гледаме видео  
музика от Amazon
Услугата Amazon Prime Instant Video ще поддържа 4K видео
Услугата Amazon Prime Instant Video ще поддържа 4K видео
В момента Prime Instant Video може да се използва на таблетите Kindle, iPad, геймърските конзоли на пазара и умните телевизори.
Pandora
SiriusXM купува Pandora за $3.5 млрд.
SiriusXM купува Pandora за $3.5 млрд.
Pandora е музикална стрийминг услуга, която засега не успява да се конкурира с платформи като Spotify и Apple Music. Именно заради това от няколко месеца се търси евентуален купувач, който да влее нови идеи и свеж финансов капитал. Сега разбираме, че търсенето вече е приключило, тъй като радио сателитната компания SiriusXM са се съгласили да придобият Pandora. Финансовите параметри на сделката ще достигнат до $3.5 млрд., информира Engadget.    Тук е момента да отбележим, че Pandora има потребителска база от над 70 млн. души, като приблизително 5.6 млн. от тях плащат за премиум акаунт. Желанието на SiriusXM е да запазят името на този бранд и да продължат да поддържат и развиват услугата във вида, в който я познаваме. Припомняме ви, че радио сателитната компания вече инвестира в услугата за стрийминг на музика сума от $480 млн., което се случи през юни 2017г. и така придоби 19% дял от Pandora.     Съвместно двата бранда създават най-голямата компания за аудио забавление в света, която се очаква да генерира приходи в размер на $7 млрд. през настоящата година. Шефът на Pandora изрази задоволство от сделката и сподели, че тя ще им позволи да увеличат печалбата от реклама, както и броя на хората, които са склонни да плащат месечен абонамент. Следващата стъпка е да се позволи на повече потребители да използват услугата на своите смартфони и мобилни устройства, независимо от платформата, с която работят.   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика
Formula 1
Oнлайн телевизията F1 TV ще е достъпна за потребителите от 11 май
Oнлайн телевизията F1 TV ще е достъпна за потребителите от 11 май
Феновете на най-гледаната автомобилна надпревара в света много скоро ще могат да следят състезанията с новата онлайн телевизия F1 TV. Oрганизаторите продължават да провеждат серия от тестове в рамките на бета програма, която не е достъпна за потребителите и ще продължи с предстоящите Гран при на Китай и Гран при на Азербайджан. Официалното представяне на стрийминг платформата F1 TV ще е по време на Гран при на Испания, което ще се проведе между 11 и 13 май на пистата Каталуния, информира DigitalTrends.    Партньори на онлайн телевизията ще бъдат NBC Paymaker, iStreamPlanet, CSG и Ostmodern, като първите две от тях ще функционират като системни интегратори и видео партньори. В същото време CSG ще обработва плащанията на потребителите, а Ostmodern ще се грижат за интерфейса на услугата и мобилните приложения за Android и iOS. Глобалната дистрибуция на сигнала за F1 TV ще се извърша от Tata Communications. Едва ли е изненадващо, че услугата ще е достъпна първо за десктоп устройствата.     След това F1 TV ще е достъпна за Android, iOS, Аmazon Fire, Android TV и Аpple TV платформите, което ще се случи до края на лятото. Организаторите уточниха, че платформата представлява най-голямата инвестиция в дигиталната трансформация на F1 досега. Феновете ще могат да наблюдават състезанията от разнообразен брой камери в реално време, както и виждат кокпита на болидите на всички 20 състезатели. Цената за месечен абонамент ще е между $8 и $12, а годишните планове ще струват $70-$150, в зависимост от пазара.   Oще от Digital: Болидите във Formula 1 ще имат нов дизайн заради сигурността
музика
Грамофонните плочи и CD-тата са били по-полуярни от дигиталните копия на музика през 2017г.
Грамофонните плочи и CD-тата са били по-полуярни от дигиталните копия на музика през 2017г.
Стрийминг услугите като Spotify постепенно се превръщат в най-популярния метод за слушане на музика в световен мащаб. Потребителите проявяват все по-голям интерес към подобни платформи и тази тенденция ще продължи с пълна сила през 2018г. Новият доклад на RIAA не само потвърждава наличието на тези тенденции, но и разкрива, че продажбите на дигитални версии на парчета и албуми са достигнали рекордно ниски стойности. Данните в изследването обхващат изминалата календарна година.   Оказва се, че продажбите на цифрови песни и албуми са генерирали $1.3 млрд. през този период и дори са изпреварени по този показател от физическите носители на музика, които отчитат $1.5 млрд. В крайна сметка това означава, че класическите винили и CD-та са по-популярни от дигиталните копия на музиката. Тези цифри ще продължат да намаляват и за в бъдеще, тъй като стриийминг услугите ще продължат да се използват от повече потребители и да генерират по-високи приходи, предаде TheVerge.     Повече от 60% всички приходи в музикалната индустрия вече идват от стрийминг услуги и са надхвърлили $5.7 млрд. през 2017г. Това е ръст от 43% спрямо предходната година, което само по себе си е доказателство колко стабилна е тази тенденция. Навлизането на повече умни джаджи като Google Home и Amazon Echo също допринася за популярността на услугите за стрийминг в интернет. което води до по-голям брой платени абонаменти. По всичко личи, че технологиите промениха изцяло начина, по който слушаме музика.   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика
Amazon
Услугата Amazon Prime Video вече е достъпна в България с месечен абонамент от €5.99
Услугата Amazon Prime Video вече е достъпна в България с месечен абонамент от €5.99
Amazon Prime Video е популярна видео услуга на компанията, която досега бе достъпна само в ограничен брой страни по цял свят. Компанията смята да промени тази ситуация и да изненада приятно милионите киномани, които не могат да се възползват от разнообразното съдържание в нея. Oт Amazon потвърдиха, че приемат нови клиенти в над 200 държави в глобален мащаб, сред които и България. Стандартната такса за месечен абонамент към Prime Video е €5.99, предаде PhoneArena.    Новите потребители на видео услугата ще могат да се възползват от специална промоция, позволяваща да използвате Amazon Prime Video безплатно за период от седем дни. Ако сте доволни от нея можете да плащате абонамент от €2.99 в продължение на шест месеца. Компанията инвестира огромни средства за създаването на оригинално съдържание и е продуцент на някои от най-популярните телевизионни шоута в света. Сред тях са имена като The Grand Tour, Transparent, The Man in The High Castle и др.   Видео услугата може да се използва на устройствата с Аndroid и iOS, таблетите Kindle Fire, както и някои от смарт телевизорите на Samsung и LG. Потребителите разполагат с възможността да се логват в своя профил онлайн от любимия си уеб браузър. Amazon Prime Video позволява да запазвате предавания за гледане офлайн, когато нямате достъп до интернет. Услугата предлага субтитри на английски, френски, италиански, испански и португалски език.    Вижте къде в интернет можем легално да гледаме безплатни филми
Google Chromecast
Най-добрите устройства за стрийминг на пазара
Най-добрите устройства за стрийминг на пазара
Популярността на т.нар. "Set-Top Box" устройства се увеличава успоредно с високите продажби на смартфоните и таблетите.