Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
24 резултата за стрийминг услуги
Spotify
Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Spotify е впечатляваща платформа за стрийминг на музикално съдържание, която предлага интелигентен начин за откриване на нови парчета, създаване на плейлисти и слушане офлайн. Ако сте използвали услугата вероятно сами сте се уверили в предимствата, които предлага. Единственият реален конкурент на Spotify е Apple Music, която се радва на невероятна популярност сред собствениците на устройства с Android. В момента платформата има каталог от над 60 млн. парчета, четири милиарди плейлисти, както и 1.9 млн. подкаста. Потребителската база на Spotify надхвърля 320 млн. души, като повече от 140 млн. потребители плащат за абонамент. За да добиете още по-добра представа какво означават тези цифри ще допълним, че Apple Music се използва от 72 млн. потребители. Teзи цифри нагледно очертават предимствата на Spotify, но колкото и странно да звучи това не е достатъчно платформата да се превърна в стрийминг услугата с най-много потребители. Причината е, че Spotify не може да се конкурира с друго популярно приложение, без което не можем.         Това е YouTube. На пръв поглед услугата не е разработена за стрийминг на музика, но е факт, че все повече хора използват своите профили именно за слушане. Около 20 млн. потребители плащат за премиум акаунт в YouTube. Въпреки това повече от 2 млрд. души използват активно платформата всеки месец. Неслучайно това е вторият най-популярен уеб сайт в интернет, който генерира още по-голям трафик в контекста на пандемията от COVID-19. Любопитен факт е, че YouTube се използва на 80 езика в над 100 държави по цял свят, като това е важно предимство на услугата. Трябва да отбележим също, че седем от най-гледаните клипове в челните десет на YouTube са музикални парчета.   Oще от Digital: YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
Amazon GameOn
Amazon GameOn е услуга, която позволява да споделяме клипове как играем от смартфони с Android
Amazon GameOn е услуга, която позволява да споделяме клипове как играем от смартфони с Android
Twitch е онлайн платформа, която се радва на голяма популярност сред любителите на игрите. Ако не сте използвали услугата ще кажем, че тя позволява на хора от цял свят да споделят геймплея. Това е подходящо други хора да гледат как играeте, но също да комуникирате с други потребители, да създавате аудитория и генерирате приходи. Няма как да не сте виждали в интернет клип на хора, които се забавляват и излъчват на живо, докато играят на своите устройства. В момента Twitch се превърна в синоним за стрийминга на игри по същия начин, както Netflix за филмите и тв шоута, Facebook за социални мрежи и Google за търсене. Милиони хора всеки ден споделят геймплея в Twitch, което постепенно започна да привлича вниманието на големите рекламодатели. Важно е да уточним, че платформата се притежава от Amazon, които влагат много усилия за разработката и еволюцията на Twitch. Двата бранда вече представиха любопитна функционалност с името Twitch Watch Parties, която дебютира през юни.     Този инструмент позволява на геймърите и аудиторията да гледат едновременно филми в Amazon Prime, което подходящо във времената на социална изолация. Партньорството между двата бранда продължава с пълна сила и Amazon сега представиха новата платформа GameOn. Идеята на платформата е да позволи на собствениците на смартфони с Android да споделят своите вълнуващи моменти по време на гейминг с общността на GameOn. Важно е да уточним, че за ралика от Twitch не е предвидена опция за стрийминг в реално време. Вмессто това можете да запишете клип как играете мобилни игри и да ги споделите с другите потребителите на Amazon GameOn. Собствениците на смартфони могат безплатно да изтеглят приложението от Google Play. Ако имате таблет на Amazon ще трябва да го инсталирате от Amazon App Store. На този етап ограничението за снимане на клипове в GameOn e от 30 секунди до 5 минути. От компанията твърдят, че повече от 1000 безплатни игри за Android са оптимизирани да работят с GameOn платформата.   Oще от Digital: Най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Quibi
Спират приложението за стрийминг Quibi само шест месеца след премиерата
Спират приложението за стрийминг Quibi само шест месеца след премиерата
Мобилните устройства са оптимизирани за гледане на мултимедия, работа с приложения и забавления с игри. Популярни услуги като Spotify и Netflix ни позволяват постоянно да имаме достъп до любимото аудио и видео съдържание. Стриймването е чудесен начин да да прекарате времето си докато пътувате. Неслучайно приложенията в този сегмент се радват на голяма популярност. Quibi е името на алтернативна платформа, която дебютира само преди няколко месеца. Всъщност това е приложение, което се разработва от Джефри Катценбърг и Мег Уитман, която е главен изпълнителен директор. За да реализират своята концепция за атрактивна платформа за стрийминг вече бе набрано финансиране в размер на $1.75 млрд. Quibi предизвика интереса на големи инвеститори като Walmart, Pepsi, Anheuser-Busch и др. Трябва да отбележим също, че основния акцент на стрийминг приложението е видео съдържанието, включително и продуцирането на оригинални филми и шоута. Официалната премиера на Quibi бе през април, но изглежда платформата няма да постигне амбициозните си цели.     Причината е, че създателите на Quibi са взели тежкото решение да прекратят разработката на платформата. Мег Уитман публикува отворено писмо до служителите и инвеститорите, в което потвърждава информацията. Основният мотив за спирането на Quibi е свързан с неочакваните последствия от разпространението на коронавируса, както и невъзможността на съдържанието да привлече голям интерес сред потребители. Така само шест месеца след премиерата си Quibi ще остане в историята като амбициозен проект, който не намери очакваната реализация. За разлика от други конкурентни продукти Quibi цели да предлага атрактивно съдържание за гледане от смартфоните, когато сте в движение. Продуцираните шоута, обаче така и не се превърнаха в хит, който да накара повече хора да си купят абонамент за Quibi. Tрябва да отбележи, също, че Quibi е обект на обвинения, че използва неправомерно технологии за смяна на ориентацията на видео клиповете, които са интелектуална собственост на други компании.   Oще от Digital: Ще се превърне ли новата стрийминг услуга Quibi в хит сред потребителите
музика
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal и Spotify са две от най-големите музикални стрийминг услуги, поради което може би се опитвате да решите коя услуга да изберете. Всяка една от тях има своите плюсове и минуси, а от Make Use Of са се заели със задачата да помогнат на всеки да направи правилния избор за себе си. Музика Грубо казано, Spotify поддържа 50 милиона песни, а Tidal – 60 милиона песни. Тези числа обаче продължават да нарастват, така например от Spotify твърдят, че всеки ден към колекцията си добавят нови 40 000 песни. Разбира се, няма да успеете да изслушате всички тези песни в живота си, така че истинският въпрос се свежда по-скоро до това какво конкретно е на разположение. Но вече и по това отношение няма почти никаква разлика. По-вероятно е даден изпълнител да не е достъпен за нито една стрийминг услуга отколкото само за Spotify или само за Tidal. Ясен победител в тази категория няма. Подкасти и видео И Tidal, и Spotify са музикални стрийминг услуги, но и двете предлагат допълнително съдържание. Spotify предлага подкасти, а Tidal – видеоклипове. Tidal разполага с над 240 000 видеоклипа. Много от тях са музикални видеоклипове, но това не е всичко. Има изключителни изпълнения на живо, визуални албуми, документални филми и интервюта. Tidal също има селекция от подкасти, но считайте това за малък бонус, а не за нещо, за което специално да се регистрирате за услугата. Spotify има някои видеоклипове, но услугата акцентрира върху това че предлага над 500 000 подкаста. Spotify предлага не само всички ваши любими подкасти, но и налива пари в индустрията за закупуване на мрежи и подписване на сделки. Spotify купи подкаст компаниите Gimlet Media, Anchor и The Ringer и подписа ексклузивни споразумения с Джо Роган и Ким Кардашиян Уест. Цена Ако не искате да плащате, Spotify е единствената услуга, която предлага безплатно членство. Можете да слушате целия каталог, но има ограничения: реклами между всеки няколко песни, без възможност за слушане офлайн, без високо качество на звука и ограничения при ползване на мобилни устройства. Цените за Spotify Premium абонамент са следните: - Студенти: $4.99 на месец за един акаунт - Индивидуален акаунт: $9.99 на месец - Два акаунта: $12.99 на месец, акаунтите трябва да са на хора от едно домакинство - Семеен план: $14.99 на месец за до 6 акаунта на хора от едно домакинство Услугата е една и съща, без значение какъв план ще изберете, избора ви трябва да зависи от това колко акаунта са ви необходими. Tidal няма безплатна опция. Абонаментните планове са в зависимост от качеството на звука. Ценовите планове са следните: - Premium: $9.99 на месец, стандартно качество на звука, един акаунт - Family Premium: $14.99 на месец, стандартно качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство - HiFi: $19.99 на месец, високо качество на звука, един акаунт - Family HiFi: $29.99 на месец, високо качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство Студентите могат да получат Premium абонамент за $ 4,99 на месец или HiFi - за $ 9,99 на месец. Военнослужещите могат да получат Premium абонамент за $ 5,99 на месец или HiFi – за $ 11,99 на месец. Що се отнася до цената, Spotify и Tidal са подобни услуги и двете предлагат изгодни отстъпки. И все пак Spotify е победител, заради безплатния си план. Интерфейс Tidal и Spotify имат много сходни интерфейси. На десктопа навигирате вляво, избирате съдържание в основния прозорец и използвате аудио контролите в долната част. На страниците на отделните изпълнители можете да видите албумите им, синглите им и компилациите, заедно с подобни изпълнители. Що се отнася до намирането на музика, и двете услуги имат отлична функция за търсене, заедно с възможността да сърфирате по жанр, настроение, класации и популярност. По отношение на големия брой плейлисти, Spotify печели. Услугата много държи да слушате нейните плейлисти, които са както курирани, така и създадени автоматично въз основа на вашите навици на слушане. Spotify е добре известен с плейлиста си „Discover Weekly“, който е неочаквано добър в препоръчването на песни, които биха ви харесали, но вероятно не сте чували преди. Всичко това е без значение, ако знаете какво искате да слушате така или иначе, но ако искате да откривате нови изпълнители от целия свят, Spotify е вашето приложение за музика. Поддържани платформи Tidal и Spotify са налични на много устройства – Windows и macOS за настолни компютри, Android и iOS за мобилни устройства, интелигентни телевизори и услуги като Chromecast и Roku, системи за забавления при автомобилите и високоговорители като Sonos. Spotify обаче има предимство, тъй като поддържа и игрови конзоли, интелигентни дисплеи и има интеграция с приложения като Discord, Tinder, Waze и други. Качество на звука Tidal и Spotify предлагат различни нива на качество на звука в зависимост от вашия абонамент и настройки. Платените абонаменти на Spotify предлагат 320 kbps, докато безплатните – 160 kbps. Любителите на музика предпочитат Tidal. Докато стандартният абонамент се движи със същата скорост като Spotify, планът HiFi е мястото, където нещата стават интересни. Този план предлага музика без загуба на качеството в 16-битов FLAC формат. Във връзка с качеството, информацията от медията е, че Tidal си партнира с Master Quality Authentication, за да предостави „записи с гарантирано качество директно от основния източник“. Качеството е достъпно за хиляди албуми, обозначени със символа „M“.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Spotify
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Шведската компания, която разработва стрийминг услугата публикува официално финансовите си резултати за първото тримесечие на годината. Данните са любопитни и разкриват, че Spotify продължават да бъдат предпочитана платформа въпреки несигурността около коронавируса. Приходите генерирани от услугата през първото тримесечие достигат до €1.85 млрд., което е почти идентична стойност с прогнозите за $1.86 млрд. Дивидентите от притежавана акция са -€0.20 вместо предвидените -€0.49. Това определено е един от най-добрите индикатори за представянето на Spotify през този период. Въпреки това компанията намали своите прогнози за финансовите резултати през фискалната година от €7.65 млрд. до €8.05 млрд. вместо очакваните €8.19 млрд., съобщава BusinessInsider. В изявление пред инвеститорите от компанията направиха интересно изказване, че "всеки ден от седмицата вече изглежда като уикенд". Аналогията е направена с доборото им представяне през първото тримесечие на годината, което изненада дори самата компания. Освен всичко останало и времето, което прекарваме в Spotify също се е увеличило за периода.     В момента услугата има активна потребителска база от 286 млн. души, което е с 3 млн. повече от първоначалните прогнози. Успоредно с това Spotify могат да се похвалят, премиум акаунтите вече са 130 млн., което е минимално увеличение от прогнозираните от анализаторите 129 млн. броя. Тези цифри показват, че социалната изолация не само не е навредила, а дори напротив е оказала положително въздействие върху компанията през януари-март 2020г. В някои държави се забелязва спад в популярността на Spotify, но той не е достаъчно сериозен да повлияе на цялостното им представяне в свеотвен мащаб. Рекламните приходи, обаче са засегнати от коронавируса и намаляват с повече от 20% за избрания период. Това се случва през последните три седмици от март и вероятно ще обхване и по-голямата част от настоящия месец. Все пак на тримесечна база от Spotify увеличават със 17% приходите си от реклами до €148 млн. спрямо същите показатели преди години. Компанията притежава кешов капитал от  €1.8 млрд. и не е увлеичила задлъжността си през първото тримесечие.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Samsung PlayGalaxy Link
Samsung спират услугата PlayGalaxy Link на 27 март
Samsung спират услугата PlayGalaxy Link на 27 март
Собствениците на смартфони на Samsung разполагат с полезна опция да стриймват игри от компютъра на мобилното устройство. Това е възможно заради услуга с името PlayGalaxyLink. Сега разбираме, че компанията планира да се откаже от този проект. В официално изявление от Samsung потвърждават, че PlayGalaxyLink няма да може да се използва от потребителите след 27 март. Данните не разкриват конкретната причина за спирането на услугата.   Единственият коментар свързан със спирането на PlayGalaxyLink изтъква "вътрешна политика" като мотив за прекратяването на поддръжката. Собствениците на смартфони на компанията можеха да се възползват от тази функционалност като изтеглят приложение от онлайн магазина на Samsung. Списъкът със съвместими смартфони включва модели като Samsung Galaxy S10, Galaxy Note 10, Galaxy Fold, Galaxy S9 и Galaxy A90, съобщава TheVerge.   Интересна подробност е, че само преди няколко седмици Samsung потвърдиха за стратегическо партньорство с Microsoft. Oчаква се като част от проекта бъдещите устройства на компанията да имат достъп до Microsoft xCloud платформата за стрийминг на игри. Това донякъде оправдава спирането на PlayGalaxy Link и нежеланието на Samsung да инвестират допълнителни средствa и усилия за разработката на собствената услуга за гейминг.   Още от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
NVIDIA GeForce Now
NVIDIA GeForce Now вече не предлага каталога от игри на 2K Games
NVIDIA GeForce Now вече не предлага каталога от игри на 2K Games
NVIDIA са водещо име в сферата на игрите, които вече представиха геймърската услуга GeForce Now. Всъщност това е платформа, която обещава да ви предложи разнообразен каталог от заглавия, които да стриймвате на своите устройства. Предвидена е и опция да свържете своите акаунти в Stream, Epic или Battle. Можете да изпробвате услугата за игри безплатно, като премиум абонамента ще ви струва €5.40 месечно. Компанията, обаче е изправена пред сериозен и неочакван проблем.   Нови данни на TechRadar разкриват, че NVIDIA GeForce Now вече няма да предлага популярните игри разработени на 2K Games. Със сигурност това е неприятна новина за геймърите, които няма да има как да стриймват заглавия като Borderlands, Civilization, BioShock и XCOM. На този етап не е известна конкретната причина за това решение, но от NVIDIA твърдят, че са били подканени от съответния издател да извадят популярните им заглавия от каталога на NVIDIA GeForce Now.   Все пак компанията допълни, че вече са установили контакт с 2K Games, за да нормализират ситуацията. Неприятното за NVIDIA e, че през последните седмици още два големи разработчика на игри направиха същото и това са Activision и Bethesda. Все пак всяка седмица се добавят нови игри към каталога на GeForce NOW. Очакванията са след като изтече пробния период за потребителите големите разработчици да променят решението си и да върнат своите игри в услугата.   Oще от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга  
музика
Обвиниха Apple, Amazon, Google и Microsoft. че продават класическа музика без да имат авторски права
Обвиниха Apple, Amazon, Google и Microsoft. че продават класическа музика без да имат авторски права
Стрийминг услугите и дигиталните копия на албуми и парчета са водещия източник за ново музикално съдържание за потребителите. Необходими са само няколко кликвания, за да извършите покупка или да се абонирате към огромните колекции от песни на водещи изпълнители, които предлагат Amazon, Google, Apple и Microsoft. Teхнологичните компании сега се озоваха в центъра на съдебно дело, което ги обвинява в разпространение на пиратски версии на класически парчета.    Този иск е заведен от представители на Харолд Арлен, който е един от най-уважаваните композитори на музика през последното столетие. Според обвинението гореизброените компании не разполагат с необходимите права и разпространяват неправомерно над 6000 парчета. Адвокатите на Харолд Арлен дори си позволиха да категоризират действията на Amazon, Google, Apple и Microsoft като "мащабна операция за музикално пиратство" в интернет, съобщава TheVerge.     Харолд Арлен е създател на някои от най-запомнящите се саундтраци на холивудски филми и мюзикъли на Бродуей от ХХ-и век. Едно от легендарните му изпълнения е "Over The Rainbow", което записва заедно с Е. И. Харбург за "Вълшебникът от Оз" през 1939г.  С неговото име се свързва и версия на "Star Is Born", която реализира с автори на песни като Ира Гершуин и Джони Мърсър. Обвинението иска да получи компенсации от неправомерната продажба на парчетата в онлайн магазините на Apple, Amazon, Microsoft и Google.   Още от Digital: Как да изтегляме легално безплатни приложения, музика, софтуер, аудио книги и игри от Интернет
Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Spotify е популярна услуга за стрийминг на музика, която има повече от 300 млн. потребители по цял свят. Разработчиците полатат много усилия да предложат приложението за всички водещи платформи. От Spotify също така се опитват да увеличат броя на премиум акаунтите в приложението, за да генерират повече приходи и да се конкурират с Apple Music. Aко сте използвали Spotify знаете, че можете да стартиралте плейлистите и любимата музика от смартфона, от уеб версията в предпочитания браузър или от приложения за Windows, macOS и Linux. От дълго време хакерите проявяват голям интерес към идеята да пробият защитата на Spotify и да откраднат личните данни на много потребители. В миналото сме чувализа ситуации, когато хора сменят паролата си, но продължавт да виждат качване на нови плейлисти и албуми в акаунта им. Този път разбираме, за една от най-мащабните прояви на хакерите, която е насочена към акаунтите в Spotify, информира BleepingComputer.     Оказва се, киберпрестъпници са използвали база данни с логи детайли за 380 мил. акаунта, за да успеят да хакнат хиляди профили в Spotify. Toва е възможно с използването на информация от публикувани в интернет комбинации от пароли и логин ID-та. В крайна сметка хакерите използват т.нар. "Credential Stuffing Attack" и успяват да възстановяват между 300-350 хил. профила в Spotify. Експерти по сигурността на VPNMentor, които разкриват атаката се свързват с компанията още през лятото. Тяхната реакция е мигновена и само за ден се иницира автоматичня промяна на паролите на всички засегнати профили. По този начин изтеклите онлайн данни стават неизползваеми, тъй като вече не са актуални. Подобна ситуация нямаше да е възможна, ако Spotify предлага по-сигурни методи за логин, като например двуфакторна автентикация. Можем само да се надяваме, че компанията по-бързо ще ни предложи подобни функции, които обещават да ни предпазят профилите ни в Spotify срещу агресивните методи на хакерите.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify е услуга, която промени начина, по който слушаме и откриваме музика за милиони потребители. Алгоритмите на компанията са изключително добри в препоръчването на съдържание, което вероятно бихте харесали. Колкото повече слушате съдържание в профила си, толкова по-релевантни препоръки на албуми, песни и изпълнителни ще получавате в Spotify. Последните финансови резултати показват, че услугата е разширила своята потребителска база са още 6 млн. души в периода между юли-септември. Това означава, че в момента Spotify се използва от над 320 млн. души по цял свят, като 144 млн. от тях си плащат за премиум акаунти. Въпреки това представянето на компанията не отговори на високите изисквания на анализаторите. Компанията вече анализира потенциални възможности да генерират повече приходи от стрийминг услугата. Обсъждат се различни варианти, включително и да се увеличи цената за премиум абонамент. Главният изпълнителен директор и съосновател на Spotify, Даниел Ек също вече потвърди тази информация в свое изявление, съобщава Pocket-Lint.     Шефът на Spotify не е коментирал конкретни цифри, но подобно решение е един от най-ефективните начини да се подобри финансoвия баланс на услугата. Съществуват определени райони, където потребители виждат дългосрочен потенциал в това да инвестират средства за премиум профили. Водещият приоритет за стрийминг услугата е увеличение на потребителската база, като изглежда фокуса ще се измести към платените акаунти. Spotify също така обмислят как да предложат допълнително съдържание и функционалности на хората, които са склонни да плащат за премиум абонаменти. Усилиятa им в тази насока вече са причина за наличието на 1.9 млн. подкаста и повече от 58 оригинални шоута финансирани от Spotify.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify.  Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове. Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify. Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.     Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка.  Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата.  В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High. По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.   Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
стрийминг услуги
Как да използвате стрийминг услуга за аларма от смартфон с Android
Как да използвате стрийминг услуга за аларма от смартфон с Android
Kaкъв по-добър начин да стартирате деня си от това да чуете любимо парче? Можете да изберете мелодия, която да настроите за аларма. Тази функция се поддържа от Android, но е ограничена единствено до  файловете, които съхранявате в устройството си.   Много по-добре ще бъде, ако са достъпни всички песни, албуми и плейлисти, които слушате в стрийминг услугите. Всъщност това вече е възможно.  юНовата версия на Google Clock приложението е най-лесният вариант да избирате от милиони парчета в Spotify и YouTube Music, с които да се събудите рано сутрин. Функцията позволява да настроите плейлиста за аларма и така песента за аларма ще се сменя всеки ден. Можете и да използвате и създадените от Spotify плейлисти в приложението. Дори и да нямате Google Clock на смартфона може да го дръпнете безплатно от Google Play. Друго интересно предимство на използването на плейлиста за тази цел е, че може да спрете алармата и да продължите да слушате парчетата. Имайте предвид, че ще ви трябват премиум акаунти в Spotify и YouTube Music, за да използвате функцията. Ето как да го направите, според HowToGeek:     Как да използвате песни от Spotify като аларма    1. Oтворете Google Clock приложението на смартфона     2. Натиснете иконата с форма на звънец под някоя от алармите. 3. Така ще стартирате "Alarm Sound" менюто с настройки. 4. В горния пален за навигация ще видите наличните опции. 5. Изберете "Spotify" раздела.      6. След това е нужно да верифицирате акаунта си в музикалната услуга. 7. Изберете "Connect" бутона в долния десен ъгъл.     8. Най-вероятно ще видите допълнителен прозорец, който иска съответните разрешения 9. Натиснете "Agree" след като направите избора си, за да свържете Spotify с Google Clock. 10. Oт раздела "Spotify" в Alarm Sound Settings ще видите списък с препоръчвани плейлисти. 11. Сред тях са “Wide Awake”, “Wake Up and Smell the Coffee” и “Wake Up! Work Out!” 12. Когато изберете плейлиста е добре да знаете, че песните ще се сменят в "Shuffle" режим.     Как да използвате YouTube Music като аларма   1. Инсталирайте YouTube Music на смартфона. 2. Регистрирайте акаунт или се логнете в профила. 3. Отворете Google Clock приложението, за да синхронизирате профилите.  4. Изберете "Alarm Sound" секцията.     5. Кликнете върху "YouTube Music" раздела в средната част на горния панел. 6. Плейлистите ви ще бъдат разделени в категории като “Relaxation”, “Today’s Hits” и “Pop Music”. 7. В горната част ще видите списъка с артисти и албуми, които слушате най-често в своя профил.      8. Секцията "Favorites" ще ви покаже парчетата и албумите, които най-често слушате. 9. "Your Mix" е специален раздел с автоматична селекция на музика базирана на вашите предпочитания 10. Вградената търсачка позволява лесно да откриете съдържание в YouTube Music колекцията си.   Oще от Digital: Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
музика
Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
Kои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика
Заради кризата с COVID-19 и респективно изолацията на милиарди хора в домовете им, тази година има голям шанс да се наблюдава още по-голям ръст в потреблението на онлайн стрийминг музика. Според Counterpoint Research е края на 2020 година потребителите на този тип услуги в глобален мащаб ще надхвърли 450 милиона, което означава, че ръстът ще е с над 25%. 
EC
ЕС призова YouTube и Netflix да намалят качеството на видеото, за да облекчи доставчиците на интернет
ЕС призова YouTube и Netflix да намалят качеството на видеото, за да облекчи доставчиците на интернет
EС направиха официална препоръка на най-големите платформи за стрийминг, сред които Netflix и YouTube. Факт е, че през последните седмици се увеличи значително трафика на подобни услуги. Това се дължи основно на факта, че много хора си стоят вкъщи и използват подобен начин да се забавляват и преборят скуката. Именно заради това ЕС са решили да се намесят и да предотвратят мащабни проблеми с интернет връзката на континента. Предложението им е Netflix, YouTube и другите услуги за стрийминг да намалят качеството на съдържанието.   По този начин ще се облекчи значително настоящата инфраструктура и ще се избегнат възможностите за претоварване на мрежите в държавите-членки на ЕС. Според експертите това е един от най-удобния начин да се отговори подобаващо на необичайно високият трафик, който генерират милионите граждани, които са принудени да стоят в домовете си. ЕС смятат, че най-добрия вариант е платформите за стрийминг да предлагат само опция за стандартно качество, съобщава МаcRumors. Потребителите също така трябва да внимават за мобилните данни, които изразходват.   Eвропейският комисар, който отговаря за дигиталната политика, Тиери Бретон заяви, че стрийминг платформите и телекомуникационните компании имат споделена отговорност, за да гарантират безпроблемното функциониране на интернет. Необходимо е тясно сътрудничество между телекомите и големите онлайн платформи, за да се гарантира безпроблемната връзка на всички европейски граждани. Само преди дни САЩ предприеха подобни стъпки, като накараха големите мобилни оператори да осигурят допълнителни честота, за да отговорят на високото потребление.   Още от Digital: Стрийминг услугите са загубили $9.1 млрд. заради споделяне на пароли през 2019г.
стрийминг услуги
Стрийминг услугите са загубили $9.1 млрд. заради споделяне на пароли през 2019г.
Стрийминг услугите са загубили $9.1 млрд. заради споделяне на пароли през 2019г.
Все повече потребители използват стрийминг услуги за любимото си мултимедийно съдържание, независимо дали става въпрос за аудио или филми. Платформи като Spotify и Netflix стават все по-популярни и позволяват бързо и лесно да откриете желаната от вас музика или телевизионни шоута. Според данни на Parks Associates само през последната година стрийминг са загубили $9.1 млрд. заради споделянето на пароли. Това  се превръща в голям проблем за услуги като Spotifу и Netflix.   Прогнозите на специалистите от Parks Associates предвиждат тази цифра да продължи да расте със стабилни темпове. Така само след пет години загубите за стрийминг услугите в този сегмент ще достигнат до $12.5 млрд. съобщава TechRadar. В случая става въпрос за пропуснатите ползи провокирани от стратегията даден потребител да сподели парола за Netflix със своя приятел, който не живее на същия адрес. Тази практика засяга около 31% от всички регистрирани акаунти в този тип услуги.     Любопитен факт е, че 64% от потребителите на възраст между 13 и 24 години дават достъп до своя профил на друг човек. Цифрата е доста по-малка, а именно 16% при хората, които вече са навършили 35 години. Тук е момента да отбележим, че споменатите стойности не вземат под внимание уеб сайтовете, които генерират приходи от споделяне на пароли. Доброволното предоставяне на достъп до Spotify и Netflix е проблем, който има същите финансови измерения за водещите платформи за стрийминг, като поне засега няма ефективно решение.   Още от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
Pandora
SiriusXM купува Pandora за $3.5 млрд.
SiriusXM купува Pandora за $3.5 млрд.
Pandora е музикална стрийминг услуга, която засега не успява да се конкурира с платформи като Spotify и Apple Music. Именно заради това от няколко месеца се търси евентуален купувач, който да влее нови идеи и свеж финансов капитал. Сега разбираме, че търсенето вече е приключило, тъй като радио сателитната компания SiriusXM са се съгласили да придобият Pandora. Финансовите параметри на сделката ще достигнат до $3.5 млрд., информира Engadget.    Тук е момента да отбележим, че Pandora има потребителска база от над 70 млн. души, като приблизително 5.6 млн. от тях плащат за премиум акаунт. Желанието на SiriusXM е да запазят името на този бранд и да продължат да поддържат и развиват услугата във вида, в който я познаваме. Припомняме ви, че радио сателитната компания вече инвестира в услугата за стрийминг на музика сума от $480 млн., което се случи през юни 2017г. и така придоби 19% дял от Pandora.     Съвместно двата бранда създават най-голямата компания за аудио забавление в света, която се очаква да генерира приходи в размер на $7 млрд. през настоящата година. Шефът на Pandora изрази задоволство от сделката и сподели, че тя ще им позволи да увеличат печалбата от реклама, както и броя на хората, които са склонни да плащат месечен абонамент. Следващата стъпка е да се позволи на повече потребители да използват услугата на своите смартфони и мобилни устройства, независимо от платформата, с която работят.   Още от Digital: Най-добрите уеб сайтове за слушане, откриване и купуване на музика
DMCA.com Protection Status