Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
9 резултата за спортни обувки
Adidsa
Adidas представиха първите в света спортни обукви направени от кожа на гъба
Adidas представиха първите в света спортни обукви направени от кожа на гъба
Аdidas са доста активни в експериментите с нови технологии. Компанията сега представи официално Stan Smith Mylo. Това са първите спортни обувки, които използват Мylo - материал извлечен от гъби, който наподобява естествена кожа.  Неговата мека и еластична структура е подходящо решение за създаване на маратонки, които също така са по-екологични. Мylo е произведен от възобновяем мицел, чрез помощта на високоефективен растеж на подземните корени на гъбите, който отнема около две седмици. Специалистите на Adidas се възползват от модерна техника за вертикално земеделие, която позволява мицелът да се отгледа в система, която увеличава производството на квадратен сантиметър. Концептуалният модел е поредният продукт, който се разработва с идеята да е безвреден за природата. Използването на Mylo материала е възможно във външната горна част, перфорираните ивици, както и в покритието на петата. Междинната подметка на обувката е направена от естествен каучук, информира BusinessInsider.     Новата концепция e възможна, благодарение на уникално и съвместно партньорство с Bolt Threads - биотехнологична компания, ангажирана да създаде следващото поколение усъвършенствани материали. Създаването на Stan Smith Mylo е най-доброто доказателство за технология, която се очаква да намери реализация в много нови продукти в близко бъдеще. Сътрудничеството се основава на екологични ангажименти и демонстрира  дългосрочна ангажираност към по-устойчиво бъдеще, чрез сериозни инвестиции в материални иновации и креативни решения, за да гарантираме. По този начин Adidas и Bolt Threads гарантират, че  че материала е безвреден за планетата, но допринася за спортния вид на обувката.   Още от Digital: Adidas създадоха първите спортни обувки, които могат да се персонализират с блокчета от Lego
Nike
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nikе са взели решение официално да прекратят пилотна програма, в която си партнираха с Amazon. Toзи проект стартира преди две години и целта му беше да се продава лимитирана серия от продукти на компанията в eCommerce платформата. От Nike потвърдиха информацията и допълниха, че спортната екипировка произведена от тях ще е налична единствено в мрежата на партньорите им от трети страни. Всички тези промени са част от новата маркетингова стратегия на Nike.   На практика решението означава, че компанията спира да доставя и предлага директно своите продукти в Amazon. За в бъдеще това ще бъде възможно единствено от външни търговски партньори на компанията, съобщава SlashGear. Един от най-големите производители на спортна екипировка в света обмисля да използва предимно физически магазини и да осъществи още по-директна връзка със своите клиенти по цял свят. Това ще става с помощта на иновативната платформата Nike Direct.     Някои анализатори изразиха опасения, че други големи производители могат да последват примера на Nike и да прекратят актуалните си споразумения с Amazon.  Tрябва да отбележим, че засега няма индикации, че това ще се случи. Няма да е изненадващо, ако Amazon се опитат да привлекат повече производители от трети страни към своята платформа, за да могат да предложат на потребителите достъп до актуалните продукти на Nike в своята мрежа. Информацията увеличи стойността на акциите на Nike.   Oще от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike
Kaква e историята зад слогана Nike Just Do It
Kaква e историята зад слогана Nike Just Do It
Nike продължават да са един от най-големите производители на спортна екипировка. Конкуренцията с Adidas е все по-ожесточена с всеки месец, което пък е сериозен източник на иновации. Едва ли има човек, който да не е запознат с легендарния рекламен слоган "Just Do It", който до ден днешен асоциираме с логото на Nike. Maлко известен факт е, че популярния израз превърнал се в символ на компанията е вдъхновен от последните думи на сериен убиец.   Вероятно не знаете, но за първи път Nike използват слогана в телевизионна реклама на спортни обувки, която е пусната през 1988г. Самият клип разказва историята на 80-годишен маратонец с името Уолт Стак и също така опитва да мотивира аудиторията с добавянето на "Just Do It" в самия край на кратката история. Популярният израз е създаден от основателя на рекламната агенция "Wieden and Kennedy", Дан Вийден, съобщава BusinessInsider.     Рекламният израз на Nike e вдъхновен от последните думи на Гари Гилмор. Той е арестуван и обвинен за убийството на двама души в Юта през 1976г. След като ограбва бензиностанция, отнемайки живота на един от служителите Гилмор застрелва и работник в мотел. Двойният убиец прострелва ръката си и търси помощ при свой роднина, който го предава на полицията. На 17 януари 1977г. преди да бъде изпълнена смъртната му присъда Гилмор изрича последните си думи "Let's Do It".   Още от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Adidas
Кое е скритото оръжие на Adidas в битката с Nike
Кое е скритото оръжие на Adidas в битката с Nike
Аdidas и Nike са двете най-големи имена в сферата на спортните обувки и екипировка. Популярните им продукти се използват от стотици милиона спортисти и потребители, което засилва още повече конкуренцията между тях. Не е изненадващо, че Adidas се продават по-добре в Европа, а Nike в САЩ, тъй като това са местните им пазари. Германският производител има тайно оръжие, с което да промени ситуацията и да разшири пазарния си дял за сметка на най-големия си конкурент, предаде BusinessInsider.   Новата бизнес стратегия на Adidas вече дава резултати, тъй като от началото на годината продажбите им в САЩ се увеличиха с 31%. Компанията залага предимно на класическия дизайн на обувките на американския пазар, но напоследък се наблюдава спад в интереса на потребителите към подобни модели. Adidas вече подготвят няколко решения, с които да променят ситуацията. Eдна от най-силните страни на Adidas е способността да предвидят тенденциите още преди да са се случили.   Компанията се надява да заложи на идеи, които в следващите няколко години ще бъдат успешни и печеливши. Adidas виждат като най-добър кандидат за постигането на тази цел категорията "Lifestyle Running". Това са обувки, които са много по-стилни от класическите модели за бягане, но със сходен силует и могат да се носят в ежедневието. Аdidas ще инвестират и в нови франчайзи и продукти, с които да промени баланса на силите в пазара и да си спечели ключово предимство пред своя най-голям конкурент в индустрията.    Вижте защо Adidas Futurecraft 4D са бъдещето на 3D принтираните спортни обувки
джаджи
Нова джаджа ще захранва смартфоните ни, докато се движим
Нова джаджа ще захранва смартфоните ни, докато се движим
Ключовият елемент от проекта е специална стелка, която функционира като генератор и се състои от два броя пиезо-електрични дискове.
Nike Go FlyEase
Спортните обувки Nike Go FlyEase могат да се обуват и събуват без ръце
Спортните обувки Nike Go FlyEase могат да се обуват и събуват без ръце
Nike представиха интересна концепция на спортна обувка с модерен дизайн, която не включва връзки, ципове, закопчалки и други подобни елементи. Вместо това собствениците на Go FlyEase могат да обуват и събуват моделите без да използват ръцете си. Първоначалната идея е вдъхновена oт начина, по който много хора свалят своите обувки без да развръзват връзките. Обикновено това се случва с използването на пръста върху задната част и движение, което оказва натиск надолу към петата. при това движение се променя естествената форма и се разтяга обувката. Дизайнерите на NIke са използвали именно тази идея в разработката на Go FlyEase, които обещават да се обуват сами. Необичайният дизайн е предназначен да помага на спортисти, които имат увреждания. Nike Go FlyEase предлага алтернативно решение, което е много по-удобно и комфортно за носене от конвенционалните обувки. В средната част на подметката има гъвкав модул с разтеглива лента, която позволява на крака лесно да се разположи върху стелката.     Първата версия на обувките представлява модел, който е разрязан почти наполовина. Горната част е прикрепена към специални елементи в основата. Допълнително проучване на NIke определя кои са най-подходящите материали и дизайнерски решения за реализиране на проекта. В крайна сметка компанията решава, че интегрирането на подметка с обтегач в средата на Go FlyEase е оптималният избор. От Nike са стартирали специална програма за членовете на Nike общността, спортисти и известни личности, които да тестват в своето ежедневие новите обувки. Реакциите са позитивни, като официалните продажби ще стартират до края на февруари. Цената ще е около €90. Масовата дистрибуция ни очаква в следващите месеци.     Oще от Digital: Nike патентова първите блокчейн маратонки - CryptoKicks
Nike Adapt Huarache
Nike Adapt Huarache са спортни обувки, които могат да се връзват от iPhone и Apple Watch
Nike Adapt Huarache са спортни обувки, които могат да се връзват от iPhone и Apple Watch
Nike е един от най-активните производители на спортна екипировка, когато стане въпрос за модерните технологии. Компанията постоянно търси начин как да изненада своите фенове по цял свят с премиерата на уникални модели. Новият продукт на Nike e подходящо доказателство за горното твърдение и носи името Adapt Huarache. Атрактивният дизайн не е единственото нещо, което ще ви направи впечатление в обувките.   Спортните обувки имат механизъм, който може да ги връзва автоматично вместо вас. Целият процес може да се навигира, чрез гласови команди и услугата Siri, съобщава TheVerge. По този начин разполагате с опцията да кажете "Siri, Release My Shoes" от iPhone или Аpple Watch, за да го напрваите Концепцията на Nike иска да ви покаже какви са предимствата на съвременните технологии и как могат да променят спортните обувки.     Според официалните данни Adapt Huarache са базирани на FitAdapt технологията, която позволява на обувките да се учат от навиците на своите собственици. Nike започват продажбите на новите си модели от 13 септември в предварително избрана селекция от магазини по цял свят. Потребителите ще могат да избират между сив и жълт цвят. Цената не е обявена официално, но се очаква да бъде от порядъка на $350, колкото струват и Nike Adapt BB.   Oще от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Adidas
Уникалните обувки Adidas Futurecraft 4D ще се продават за $400 от март 2018г.
Уникалните обувки Adidas Futurecraft 4D ще се продават за $400 от март 2018г.
Вече ви информирахме защо Adidas Futurecraft 4D са бъдещето на 3D принтираните спортни обувки. Уникалният модел на компанията е най-добрият пример за това каква ще е следващата голяма революция в индустрията. Идеята за 3D принтирани обувки се харесва на много потребители, но все още е много трудно да се намерят подобни продукти на пазара. Аdidas  потвърдиха, че възнамеряват да произведат над 100 хил. чифта на Futurecraft 4D до края на настоящата година, информира Engadget.   Aко се интересувате от покупката на подобен модел е добре да знаете, че първите бройки на иновативните обувки ще са налични още през март. Цената ще е от порядъка на $400. Компанията също така определи 2018г. като годината на "4D обувките" и смята да доминира този нов сегмент със своя "Digital Light Printing" процес. Важно е да отбележим, че първоначално ще са налични само ограничени бройки на Futurecraft 4D.   Adidas ще продават версии в няколко различни цветови конфигурации, като бял, сив, зелен и син. Компанията смята, че 4D технологиите ще доведат до първата голяма промяна в дизайна и визията на спортните обувки от години насам. Само въпрос на време е и другите водещи брандове да започнат да представят подобни продукти, с които да конкурират Futurecraft 4D. Всичко това ще доведе до поевтиняването на бъдещите модели и ще ги направи по-достъпни за потребителите.   Вижте кое е скритото оръжие на Adidas в битката с Nike
Adidas
Adidas създадоха обувки, вдъхновени от космическите костюми
Adidas създадоха обувки, вдъхновени от космическите костюми
Adidas се надяват Response Trail Robot и Ozweego Robot да привлекат вниманието на всички, които искат да изглеждат различно. 
DMCA.com Protection Status