Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
752 резултата за социални мрежи
Faceboоk
Facebook разработват коронавирус бутон
Facebook разработват коронавирус бутон
Facebook вече предлагат специална секция в профилите ни, където можем да откриваме актуална информация за COVID-19. Компанията постоянно използва удобни начини да припомни да бъдем отговорни и да стоим в домовете си, докато продължава кризата с коронавируса. Лично шефът на Facebook също вече потвърди, че работи от вкъщи, за да спазва мерките за социална изолация. Потребителите могат да очакват още ъпдейти и добавяне на нови функционалности, които да улеснят общуването в социалната мрежа.   Сега разбираме за следващата интересна идея на Facebook, която е свързано с интеграцията на още един бутон за реакция в профилите ни. Този нов елемент в интерфейса на Facebook ще представлява COVID-19 бутон. Припомняме ви, че преди пет години компанията предизвика голям отзвук сред потребителите с премиерата на шест подобни емотикони, които изразяват различни емоционални състояния. В момента това продължава да бъде една от най-отличителната функции за комуникация, която ни предлага Facebook.     Тестовата версия на новия бутон включва същото лого на "Stay Home" стикера в Instagram и Facebook, който ни подканя да спазваме социална дистанция. Самият символ показва сърце, което е разположено на лилав фон. Компанията също потвърди, че експериментира с тази функция без да разкрива повече детайли за предстоящия бутон. Идеята вероятно е свързана с оказване на съпричастие и подкрепат към хората, които са най-засегнати от коронавируса по цял свят.   Засега не разполагаме с повече информация за вдъхновения от COVID-19 бутон в социалната мрежа. Добавянето на седма емотикона към настоящите шест, които са добре познати на потребителите определено е доста любопитно решение. Времето ще покаже дали компанията няма да ни изненада с функциите, които ни предлагса коронавирус бутона в социалната мрежа. Със сигурност ни очакват интересни неща около компанията в следващите месеци.   Още от Digital: Световната здравна организация (СЗО) ще представи собствено COVID-19 приложение за смартфони
Facebook
Facebook отчитат все по-голям трафик на своите приложения и услуги заради пандемията от коронавирус
Facebook отчитат все по-голям трафик на своите приложения и услуги заради пандемията от коронавирус
Facebook е една от най-активните компании, която се опитва да предпази и улесни комуникацията на потребителите в сянката на глобалната пандемия от Covid-19. Компанията осигури не само финансова подкрепа, но също така участва в различни инициативи на здравните органи, с което да даде своя принос в борбата с коронавируса. Вече имаме достъп до специална секция с информация за вируса в профилите си във Faceboоk. Допълнителни алгоритми на компанията ежедневно следят и блокират разпространението на фалшиви новини и невярна информация на акаунти в социалната мрежа, които по един или друг начин са свързани с Covid-19.   Следвайки актуалният протокол и предписаните мерки Facebook вече накараха своите служители да продължават своята работа от домовете си, като ги подканват да използват популярни услуги за видеоконференция. Facebook сега потвърдиха, че в последните дни регистрират все по-сериозен трафик към сървърите си, които поддържат приложенията и услугите на компанията по цял свят. Така например в държавите, които са най-засегнати от коронавируса се забелязва над 50% увеличение в броя на съобщенията изпратени от местните потребители във Facebook. Сходна е ситуацията и с други популярни заглавия като Instagram и WhatsApp, съобщава SlashGear.     Официалните данни на компанията ракзриват, че след началото на епидемията от Covid-19 има двойно повече гласови и видео обаждания в Messenger и WhatsApp. Потребителите в много страни стоят много по-дълго време в своите профили, като при италианските граждани този ръст е 70%. Все по-сериозен трафик се генерира от платформата за излъчване на видео в реално време Facebook Live. Teзи тенденции намират проявление в огромен брой държави по цял свят и принуждават компанията да предприеме специални мерки, за да гарантира оптимална работа на своите сървъри и да отговори подобаващо на все по-сериозния трафик.   Компанията извършва постоянен мониторинг на активността в профилите, за да оптимизира своите системи и да ги направи по-ефективни за всички. Facebook са осигурили допълнителен хардуерен капацитет, който да гарантира безпроблемна работа при очаквания рекорден трафик в следващите седмици. Ежедневно се провеждат много тестове, които да гарантират, че центровете за данни на компанията оперират по най-добър начин. Невъзможността да се предвиди колко време ще продължи безпрецедентната ситуация карат Facebook да помислят за въвеждане на още по-драстични мерки, които да подобрят наличната инфраструктура.   Още от Digital: Шпионира ли ни тайно приложението на Facebook
социални мрежи
Google, Facebook и останалите компании ще се борят срещу фалшивите новини за COVID-19
Google, Facebook и останалите компании ще се борят срещу фалшивите новини за COVID-19
Социалните ограничение наложени от епидемията на Covid-19 вече промениха ежедневния живот на милиони потребители. Оставането вкъщи, избягването на публични прояви и поддържането на дистанция от другите хора са само част от мерките, с които борим вируса. Учените от цял свят провеждат експерименти с различни медикаменти за превенция и лекуване на коварното заболяване. Самият факт, че Covid-19 все още се изследва е предпоставка за разпространението на различни конспиративни теории.   Това е проблем, който провокира вниманието на най-големите технологични компании, които решиха да комбинират усилията си, за да спрат фалшивите новини свързани с коронавируса. Проектът е в начална фаза, но е доста обещаващ, тъй като в него се включиха Google, Facebook, LinkedIn, Microsoft, Reddit, Twitter и YouTube. Потребителите могат да очакват публикуването единствено на достоверно съдържание в гореизброените платформи, когато става въпрос за епидемията от коронавирус, съобщава GizChina.   Подвеждащата и невярна информация освен заблуда може да предизвика масова паника сред хората. В същото време протичането на актуални и легитимни публикации от Световната здравна организация и други верифицирани източници е важно за предпазването от вируса. Технологичните компании също така ни подканят да проверяваме внимателно източниците на данните, които откриваме в интернет, за да сме сигурни, че имат легитимен характер и не съдържат подвеждащи факти.   Още от Digital: Как технологиите ще помогнат на човечеството в битката с коронавируса
сигурност
Изтекоха данни от Facebook акаунтите на 300 млн. потребители
Изтекоха данни от Facebook акаунтите на 300 млн. потребители
Facebook са подложени на все по-сериозна критика заради начина, по който съхраняват личните данни на потребителите. През последните месеци компанията няколко пъти стана обект на обвинения за изтичне на поверителна информация от акаунтите. Сега ситуацията отново се повтарят, тъй като експерт по сигурността с името Боб Диаченко откри в интернет наличието на база данни, съдържаща детайли за голям брой потребителски акаунти. Според неговите тестове става въпрос за повече от 300 млн. регистрирани акаунти в социалната мрежа.   Всъщност той открива две бази данни, които се хостват в интернет и са открити от Боб Диаченко в рамките на няколко месеца. Въпреки, че не е официално потвърдено той смята, че информацията е открадната от профилите от групировка на хакери от Виетнам. Най-вероятната причина за кражбата на данните са усъвършенствани техники за злоупотреба с API интерфейса на Facebook. Информацията се притежава от престъпна организация, която вече е публикувала копие в популярен форум за хакери, съобщава TechRadar.   Това означава, че вероятно скоро кибрепрестъпниците ще започнат да провеждат фишинг атаки и други онлайн атаки срещу засегнатите профили. Все пак Боб Диаченко е информирал доставчика на интернет, който управлява IP aдреса на съответния сървър. Първата база данни открита от него съдържа данни за 267 млн. потребители, като голяма част от тях живеят в САЩ, докато във втората има детайли за още 42 млн. профила. Сред тях влизат три имена, телефонен номер, имейл, Facebook ID и др., което е притеснително и може да им създаде доста проблеми.   Още от Digital: Шпионира ли ни тайно приложението на Facebook
Facebook
Facebook ще плаща на потребителите, за да правят аудио записи
Facebook ще плаща на потребителите, за да правят аудио записи
Водещите технологични компании се оказаха в центъра на сериозен публичен натиск, когато преди няколко месеца стана ясно, че правят аудио записи на потребителите без знанието им. Сред тях са Amazon, Applе, Google, Microsoft и Facebook. Данните за тези действия закономерно предизвикаха негативни коментари и дори ви съобщихме, че Facebook са заплашени от нови антитръстови разследвания в ЕС заради аудио записите на потребителите. В конкретният случай компанията сформира свой екип от служители, които превеждат и правят рецензии на аудио записите. с цел подобряване на цялостното качество на софтуера им.   На пръв поглед това не звучи толкова стряскащо, но ако добавим, че самите потребители не знаят за действията на социалната мрежа и факта, че аудио записите изобщо се случат. Със сигурност потребителите няма как да са доволни да разберат, че водещите технологични компании ги записват без знанието им. Все пак Amazon, Google и Facebook информираха своите клиенти, че са въвели промени в начина, по който събират данни за всеки профил и са прекратили тези практики. За много потребители, обаче съмненията остават. От TheVerge сега ни съобщават, че Facebook вече са готови с алтернативно решение.   Компанията стартирa програмата "Pronunciations", която е част от Viewpoints приложението. Съгласно параметрите всеки потребител може доброволно да предоставя аудио записи на Facebook и да бъде възнаграден за това. Според данните един запис ще генерира 200 точки в приложението, които могат да бъдат изтеглени като пари при достигане на 1000 точки. Това е еквивалента на $5 награда в PayPal. Самите записи включват фразата "Hey Portal" допълнена от имената на до 10 приятели от списъка ви с контакти. Програмата изисква да имате 18 години и повече от 75 приятели във Facebook.   Още от Digital: Facebook тестват функция за криптиране на разговори в Messenger
Facebook
Съдят Facebook заради неплатени данъци на стойност $9 млрд.
Съдят Facebook заради неплатени данъци на стойност $9 млрд.
Facebook отново са изправени пред поредния съдебен процес, който този път е свързан с обвинения повдигнати от Службата за вътрешни приходи на САЩ (IRS). Новият процес започва след броени дни, като адвокатите на IRS ще опитат да убедят съдията, че компанията дължи повече от €9 млрд. Тази сума представлява неплатени данъци, които са провокирани от решението на социалната мрежа да прехвърли печалбите си в Ирландия. Целият процес се очаква да е с продължителност от три-четири седмици, като показания в залата ще дадат ключови служители на компанията.   Сред тях личат имената на ръководителя на хардуерната дивизия, Андрю Босуърт, главния технологичен директор Майк Шрьопфер, но също ветераните от "Aggressive Growth" екипа Наоми Глейт и Хавиер Оливан, както и главния директор по приходите Дейвид Фишер. Обвинението на IRS е изградено около твърдението, че Facebook са намалили стойността на интелектуалната собственост, която продава на ирландско дъщерно дружество през 2010г. По този начин компанията се облагодетелства от по-ниските данъци в Ирландия, спрямо идентичните такси в САЩ.   С тези действия Facebook умишлено редуцират данъчната си сметка, докато разгръщат глобални операции, които ги превърнаха в една от най-богатите компании в света. Дъщерните дружества на Facebook са платили данъци в САЩ на стойност от $14 млрд. в периода между 2010-2016г, съобщава Reuters. Toва е твърде малка сума, като се има предвид, че социалната мрежа се използва от 2.5 млрд. души месечно, а приложения като Facebook, WhatsApp, Messenger и Instagram имат 2.9 млрд. активни потребители. Официалният говорител на Facebook отхвърли обвиненията.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира, ако профилът ни се използва от друго приложение  
социални мрежи
Илън Мъск призова в Twitter да изтрием Facebook
Илън Мъск призова в Twitter да изтрием Facebook
За никой не е тайна, че Илън Мъск е в открита вражда с Марк Зукърбърг. Двамата технологични милиардери имат спорове по не една и две теми, като последното доказателство за враждата им е свързано с изтичането на данни на 87 милиона потребители на Cambridge Analytica. Заради него федералната търговска комисия на САЩ наложи на Facebook глоба за $5 000 000 000, което е около 1/3 от приходите на компанията за второто тримесечие на 2019г., когато избухна въпросният скандал.  
новини
News Corp. ще конкурират Google и Facebook с платформата за откриване на новини Knewz
News Corp. ще конкурират Google и Facebook с платформата за откриване на новини Knewz
Фалшивите новини се превръщат във все по-голям проблем в интернет. Опитите на Facebook и Google да се справят засега доведоха до противоречиви резултати. Медийният гигант News Corp. смята, че може да предложи нещо по-ефективно с премиерата на новата си платформа, която се казва Knewz. Всъщност това е онлайн услуга за агрегиране на новини, която ще показва на потребителите съдържание от над 400 локални и световни източници.   Кnewz използват алгоритми с изкуствен интелект, както и специален екип от служители, които се грижат платформата да показва най-актуалните заглавия. От една страна потребителите ще имат достъп до качествено съдържание независимо какво устройство използват, съобщава Reuters. В същото време Knewz е отворена към самите издатели и автори, като ще им позволи да получат съответните дивиденти за своята работа.     Платформата използва линкове директно към уеб сайтовете на издателите и планира да споделя допълнителна информация с тях. Knewz все още е в бета фаза на разработка и не разпространява реклами, но това може да се промени на по-късен етап. Съдържанието включва новини на автори като Newsmax, Deadline, Defense News, El Paso Times, Scientific American, Washington Examiner, The Blaze, Bleacher Report, BuzzFeed, Аxios и мноог др. Концепцията на Knewz е интересна и цели да покаже, че новинаските платформи могат да са качествени, безплатни и достъпни за всички.   Още от Digital: Потребителите на Facebook приемат за достоверни над 50% от фалшивите новини в интернет
проучване
Facebook, WhatsApp и Instagram отичтат огромен трафик заради пандемията с COVID-19
Facebook, WhatsApp и Instagram отичтат огромен трафик заради пандемията с COVID-19
Ръстът на груповите разговори с трима и повече участници пък е насрастнал рекордно с на 1000%.
Facebook
Facebook представиха информационен портал за коронавируса
Facebook представиха информационен портал за коронавируса
Facebook се превърнаха в поредната технологична компания, която ще информира с актуални новини потребителите си за Covid-19. Компанията е създала нов портал, с който да следим разпространението на коронавируса по цял свят. Въпросната секция ще е е разположена в горната част на News Feed емисията с новини във всеки профил в социалната мрежа. По този начин Facebook се надяват по най-бързия начин да ни съобщават актуалните и важни събития свързани с епидемията от Covid-19, съобщава SlashGear.   Oт компанията планират да предоставят безплатен достъп до Workplace Advanced за някои правителствени служби и агенции. Новият портал в News Feed скоро ще е достъпен за всички потребители. Съдържанието ще бъде внимателно подбирано от най-достоверните източници като здравните институции в отделните държави, както и от Световната здравна организация (СЗО). Потребителите ще могат да използват портала за достъп до статии, клипове и друга полезна информация.     Данните ще се актуализират в реално време и ще се съобразяват с местоположението на самите потребители във Facebook. Идеята на компанията е да позволи на големи групи от хора да останат свързани с любимите си хора по цял свят и да им предоставят най-актуалната информация. Самият портал ще включва и съвети от специалисти свързани с превенция на коварното заболяване. В някои държави ще са публикувани и номера за връзка със органите на реда и здравните служби, докато продължава борбата с Covid-19.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира, ако профилът ни се използва от друго приложение
приложения
Facebook Stories ще позволява да споделяме публикации в Instagram
Facebook Stories ще позволява да споделяме публикации в Instagram
Facebook не крият плановете си да следят в една унифицирана платформа всичките си приложения за комуникация. Интеграцията на Messenger, Instagram и WhatsApp е сложен процес, който изисква преодоляване на редица технологични предизвикателства. Въпреки това компанията се надява да намери решение и постепенно да превърне тази идея в реалност. Следващата стъпка за премахване на границата между приложенията е свързана с нова функционалност, която вече се тества от разработчиците на Facebook.   Благодарение на нея потребителите ще могат да качват публикация във Facebook Stories, която автоматично ще се ъплоудне и в Instagram профилите. Със сигурност тази функция може да спести ценно време на мениджърите на повече социални акаунти, но също и на най-активните потребители, използващи двете платформи. Новата функционалност се очаква да допринесе за подобряване на качеството на постовете в Instagram и подбора на най-атрактивно съдържание от алгоритмите на приложението, съобщавa ТеchCrunch.     Някои анализатори дори определиха тази идея като една от най-големите промени свързани с размиването на самоличността на Instagram и сливането ѝ във Facebook. Припомняме ви, че още преди три години компанията позволи да виждаме Instagram Stories във Facebook профилите и сега изглежда са готови да финализират и обратния процес. От няколко седмици също така виждаме и "Insagram - From Facebook" в приложението, което ежедневно напомня на потребителите кой е собственик на популярната платформа.   Още от Digital: Най-популярните постове в Instagram, Facebook и Twitter
Facebook
Facebook вече позволява да създаваме 3D снимки без да ни е нужен портретен режим на камерата
Facebook вече позволява да създаваме 3D снимки без да ни е нужен портретен режим на камерата
Facebook предлагат широк набор от функционалности за споделяне на вълнуващите мигове, които ни заобикалят. Официалното приложение поддържа най-популярните видео и аудио формати, но също така предлага и опция за използване на 3D снимки. Това позволява да добавите подвижен триизмерен фон към снимките, но изисква да заснемете обекта с "Portrait" режим или друга сходна настройка. Компанията вече е готова с алтернативно решение и разпространява ъпдейт до потребителите, който премахва досегашните ограничения, съобщава Mashable.     Новата версия на Facebook поддържа по-добра система с изкуствен интелект, която обещава да превърна всяка 2D снимка в профилите ни в 3D подвижна анимация. Aктуализацията е разработена да извлича триизмерната структура на всяка снимка независимо дали е направена от смартфони, лаптопи и дори стари фотоапарати. За да постигнат този ефект Facebook използват невронна мрежа, която анализира 3D структурата на ниво пиксел, за да извлече нeобходимите данни за 3D модела. Новият визуален формат е достъпен в последната версия на Facebook.     Изпращането на 3D снимки е още една атрактивна възможност да изразим по най-креативен начин своята индивидуалност в социалните мрежи. Премахването на ограничения за Portrait Mode и други премиум функции ще позволи дори на потребителите с бюджетни устройства да се възползват от oпцията за споделяне на 3D изображения във Facebook. Функцията изисква iPhone 7 или по-нова версия, и е оптимизирана за смартфони от средния клас с Android, като алгоритмите на компанията обещават да стават още по-добри в предстоящи ъпдейти на 3D Photos.   Още от Digital: Facebook тестват функция за лицево разпознаване на потребителите при логин в социалната мрежа
TikTok
 Родителите вече ще могат да определят колко време децата им да използват TikTok
Родителите вече ще могат да определят колко време децата им да използват TikTok
ТikTok продължава да набира все по-голяма популярност особено сред най-младите потребители. Още в края на миналата година приложението TikTok вече бе изтеглено над 1.5 млрд. пъти. Разработчиците от ByteDance тестват много нови функционалности, които да накарат потребителите да отделят повече време в своите акаунти. Сега разбираме за интеграцията на инструмент, който ще позволи на родители да имат повече контрол над своите деца, които използват активно TikTok от смартфоните с Android, съобщава USAToday.   Новата функция се казва "Family Safety Mode" и предлага възможност родителите да свържат акаунтите си в приложението с тези на децата си .След като го направят могат да въвеждат времеви лимит, с който да ограничат използването на TikTok в рамките на денонощието. Това може да стане от раздела "Screen Time Management". Със сигурност интеграцията на тази функция е добра новина за родителите, тъй като ще им позволи лесно да контролират децата, които прекарват твърде много време с TikTok от смартфоните.   Функцията "Family Safety Mode"  също така е полезна и за ограничаване на хората, които могат да изпращат съобщения към съответния акаунт. Родителите могат дори да спрат напълно "Direct Messaging" в приложението, както и да въвеждат рестрикции за съдържанието, което виждат децата им. Успоредно с това TikTok стартираха и видео серии в приложението с името "You Are In Control", с които запознават аудиторията как да го използват по най-забавния и сигурен начин. В следващите седмици "Family Safety Mode" ще е достъпна за всички потребители.   Oще от Digital: 5 полезни приложения за феновете на TikTok
Facebook
ЕС подкани Facebook да се адаптира към европейските дигитални стандарти, а не да ги игнорира
ЕС подкани Facebook да се адаптира към европейските дигитални стандарти, а не да ги игнорира
Teхнологичните компании продължават да бъдат обект на специален интерес от страна на антитръстовите регулатори в ЕС. Разследванията на тези органи засягат предимно гиганти като Google и Facebook, като вече провокираха няколко рекордни глоби. Стратегията на ЕС няма да се промени, за което потвърждение намираме в думите на европейския комисар по въпросите на промишлеността, Тиери Бретон. Той сподели, че Facebook трябва да се адаптира към ЕС, а не да очакват обратния процес.   Изказването пред медиите става факт след кратка среща проведена между европейския комисар и шефа на компанията, Марк Зукърбърг. Инициативата е част от отворените разговори между EC и представители на технологичните среди. Очаква се до броени дни Тиери Бретон да представи първата част от нов пакет с регулации, които са предназначени специално за IT гигантите от САЩ, както и китайските компании, спонсорирани от държавата. От своя страна Марк Зукърбърг сподели, че е доволен от срещата.     Шефът на Facebok разкри, че е провел конструктивен диалог с Тиери Бретон относно бъдещото сътрудничесто между компанията и ЕС, съобщава Reuters. Все още не е взето официално решение дали да бъдат въведени по-стриктни мерки за контролиране дигиталните платформи и онлайн услугите в интернет. Европейският комисар по правосъдието, Вера Юрова също подкани Facebook да положат повече усилия да се адапритат към европейското законодателство, за да си спестят бъдещи проблеми.   Още от DIgital: Facebook ще отговарят пред ЕС за финансовите рискове на виртуалната валута Libra
Facebook
Започна разпространението на новия дизайн на Facebook
Започна разпространението на новия дизайн на Facebook
Още в началото на годината ви информирахме как ще изглежда новият дизайн на Facebook. Toзи проект се разработва от месеци и представлява една от най-големите промени в платформата. Компанията се е постарала да гарантира минималистичен дизайн, който улеснява още повече откриването на съдържание в социалната мрежа. Първото нещо, което вероятно ще ви направи впечатление е, че горната част на Facebook вече е в бял цвят, за разлика от традиционния син нюанс.   Иконите за достъп до различните секции в профилите ни вече са в по-светли бяло-сиви отенъци. В това число влизат ключови табове на Faceboоk като "News Feed", "Facebook Messenger", "Watch", "Marketplace", "Group", както и панела за нотификации. Няма как да не забележите и промените настъпили в официалното лого на Facebook, като буквата "F" вече е разположена на по-светъл син фон, който е с кръгла форма. Разпространението на новия дизайн вече е започнало, съобщава Mirror.co.uk.     Първоначалните мнения на потребителите са противоречиви, като доста от тях изразяват негативно мнение по отношение на промените. Някои хора споделиха, че с актуализирания дизайн Facebook прилича твърде много на Twitter. Други не харесаха позиционирането на Facebook Stories раздела, който вече е в средата, за сметка на дясната част на интерфейса. Оказва се, че на някои компютри ъпдейта предизвика забавяне в работата на приложението, което също предизвика неодобрение сред част от потребителите.   Oще от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
Facebook
Facebook ще ни позволят да изтрием данните свързани с активността във външните приложения и сайтове
Facebook ще ни позволят да изтрием данните свързани с активността във външните приложения и сайтове
Facebook полагат много усилия, за да бъдат максимално прозрачни към потребителите. Въпреки това негативните критики към компанията продължават с пълна сила. Няма да е пресилено, ако кажем, че са свързани предимно с нерегламентираното споделяне на лични данни с външни партньори. Тази политика е заради бизнес модела им, който разчита предимно на генериране на приходи от реклама. Сега разбираме, че компанията ще предостави на всичките си потребители достъп до нов инструмент, позволяващ да изтриете данни генерирани за профила ви от посещенията в други страници в интернет.     Въпросната функционалност се казва "Off-Facebook Activity", като досега бе налична единствено за ограничен брой хора в някои страни, сред които Ирландия и Испания. Компанията обаче потвърди, че ще премахне това ограничение и в кратки срокове ще позволи на всички профили в социалната мрежа да тестват тази опция. Ако използвате "Off-Facebook Activity" ще има как да видите и да премахнете данните генерирани за вашата активност от други приложения и уеб сайтове, съобщава Mirror.Co.UK. Така ще имат по-голям контрол над информацията си във Facebook.     Новата функционалност е разработена специално да отговори на изискванията на регулаторите в ЕС, които продължават да разследват компанията. От Facebook твърдят, че вече разпространяват "Off-Facebook Activity" сред гражданите на континента и спазват всички особености въведени с GDPR и последвалите го законодателни мерки. В следващите седмици функцията ще бъде официално интегрирана към всички потребителски профили, позволявайки лесно да разглеждате и изтривате данните от онлайн активността ви във Facebook.   Още от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил