Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
683 резултата за социални мрежи
LinkedIn
Какви са подобренията в новата версия на LinkedIn
Какви са подобренията в новата версия на LinkedIn
LinkedIn започнаха да разпространяват нов ъпдейт до милионите си потребители, който се отличава с редица допълнителни функционалности. Създателите на популярната платформа се надяват благодарение на тях да улеснят комуникацията и откриването на желаното съдържание. Едно от първите подобрения, което ще забележите е опцията да тагвате други потребители в снимките. които ъплоудвате в своя профил, предаде mspoweruser.   Tака можете да сте сигурни, че хората, които сте снимали ще видят изображенията качени от вас в LinkedIn. На пръв поглед това е минимално подобрение, което ще  накара хората да комуникират повече, докато използват платформата. Другата новост позволява да използвате емотикони, изразяващи различни реакции към съобщенията си до другите хора. С тази функция ще има как още по-пълноценно да комуникирате с другите потребители.   Няма как да не обърнем внимание на факта, че вече можете да изпращате видео съобщения до хората, които следвате в LinkedIn. Aктуализацията осигурява поддръжка за PDF файлове и презентации, които са ключови елементи от професионалната комуникация. Традиционният бутон за публикуване вече е центъра на екрана, а този за съобщения в горния ляв ъгъл на мобилното приложение. Подобрена е и системата за хаштагове и така по-бързо ще откривате каквото искате.   Още от Digital: 12 трика за създаване на успешен профил в LinkedIn
социални мрежи
ЕС може да принуди Facebook да изтрива коментари от профилите в социалната мрежа
ЕС може да принуди Facebook да изтрива коментари от профилите в социалната мрежа
Facebook е подходяща платформа за комуникация с хора, които се намират далече от нас, както и за откриване на атрактивно съдържание в интернет. Най-голямата социална мрежа има над 2 млрд. потребители, които ежедневно споделят огромно количество информация за себе си и любимите хора. Toва може да се превърне в проблем, тъй като води до разпространението на фалшиви новини и невярно съдържание.   Компанията полага много усилия да филтрира секцията с коментари във Facebook, за да не пуска постове с откровено обидно и нецензурно съдържание. Регулаторните органи в някои държави вече повдигнаха въпроса за възможността да могат да принуждават компанията да изтрива коментари. Исканията им са това да е възможно за постове, нарушаващи правилата на платформата или дискриминират хората по етнически и религиозен признак.     Мачей Спунар е името на генерален адвокат и съветник към Върховния съд на ЕС, който смята, че трябва да бъде предоставена подобна мярка за контрол над Facebook. Според него е нужен инструмент, който да принуди компанията да изтрива определени коментари от профилите при наличие на съответна съдебна заповед. Тази идея все още няма законодателен характер, но се обсъжда между юристите в ЕС.     Още от Digital: Как да заобиколим алгоритмите на Facebook за показване на съдържание
социални мрежи
Защо Facebook искат да знаят кои са най-добрите ни приятели
Защо Facebook искат да знаят кои са най-добрите ни приятели
Активността ни в социалнaта мрежа е причината Facebook да разполагат с огромно количество информация за всеки потребител. Компанията знае не само как се казваме и къде живеем, но също каква музика предпочитаме, какви неща търсим в интернет и др. Същото може да се каже и за приятелите и най-близките ни кора, с които комуникираме най-често във Facebook. Личната ни информация се използва основно, за да виждаме по-релевантно съдържание в акаунтите си.    Разработчиците на компанията експериментират с различни идеи как да направят News Feed още по-полезен за всички. Следващата идея е Facebook директно да попитат потребителите кои са най-добрите им приятели, съобщава Mashable. Социалната мрежа винаги е опитвала да предвиди кои са най-близките ни хора. Това е възможно със специални алгоритми, които обработват данните за активността на профилите във Facebook и следят с кой комуникираме най-често.     По всичко личи, че това не е достатъчно и компанията ще възприеме още по-агресивен подход, за да разбере желаната информация. Facebook потвърдиха, че са стартирали тестове с ограничен брой профили, които виждат уведомление, подканващо ги да споделят кои са най-близките им приятели. Според официалните данни отговорите ще са поверителни и са необходими, за да се подобрят филтрите на News Feed. Няма да е изненадващо, ако скоро това съобщение започне да се показва на всички профили.   Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
социални мрежи
Подслушва ли тайно Facebook потребителите
Подслушва ли тайно Facebook потребителите
Facebook съхраняват огромно количество информация за всеки профил и често са обект на обвинения, че предоставят достъп до данните без знанието на самите потребители. Със сигурност ви се е случвало да извършите търсене в интернет и в кратки срокове след това да видите банери, които ви подканват да купите въпросната стока. Това е един от най-разпространените методи на компанията да генерира приходи. От социалната мрежа разполагат и с допълнителна информация за акаунтите, която не сте публикували сами.    Доста хора използват форуми в интернет, за да споделят публично за странни ситуации, в които обсъждат дадена тема с приятел или познат. След това остават изненадани да видят, че Facebook показва реклами свързани с въпросния предмет. Самите потребители са категорични, че нне са отваряли никакви линкове, които да подскажат на социалната мрежа за предпочитанията им. Единственото обяснение за подобни асоциации е Facebook да подслушват разговорите на своите потребители, които са почти 2.4 млрд., предаде Mirror.co.uk.     Примерите за подобни случки са многобройни и обхващат дрехи, сувенири и други малки предмети, но също кухни, мебели и аксесоари за автомобили. Концепцията, че Facebook подслушва тайно своите потребители не е нова. С течение на времето, обаче все повече хора изразяват учудване от подобни реклами, провокирани от неща, които са споделили в разговор със свой приятел. Компанията официално отрича, че прибягва до подобни методи, но все по-малко потребители са съгласни с това твърдение.   Още от Digital: Личните съобщения и сигурността ще са основен приоритет в стратегията на Facebook през 2019г.
Facebook
Facebook ще има 4.9 млрд. неактивни профила до 2100г.
Facebook ще има 4.9 млрд. неактивни профила до 2100г.
Социалната мрежа продължава да се радва на голяма популярност сред потребителите по цял свят. Компанията потвърди преди броени дни, че почти 2.4 млн. души по цял свят се логват във Facebook профилите всеки месец. Внушителните темпове, с които се развива платформата, обаче ще станат причина за неочакван проблем. Ново изследване на Оxford University разкрива, че до края на столетието повечето профили във Facebook ще са на хора, които вече са починали.    Конкретната цифра, която учените изчисляват е 4.9 млн. акаунта. Дори Facebook да не се развива със същите темпове, както сега броя на профилите в тази категория ще достигне до 1.4 млрд. до 2100г., съобщава CNet. Очакванията са с течение на времето това да се превръща във все по-сериозен проблем за Марк Зукърбърг и ръководената от него компания. Преобладаващата част от неактивните профили ще бъдат на потребителите, които са родени в страните от Азия.    Учените поддържат мнението, че компанията трябва да вземе мерки и задължително да разработи инструмент, с който да се бори с този проблем. Поддържането на толкова много неактивни профили е проблем ,който има не само социални, но също емоционални и морални корени. Facebook е най-голямата социална мрежа в интернет и по всичко личи, че ще продължи да увеличава потребителската си база със същите стабилни темпове, както досега.    Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Facebook
Facebook искат да слеят News Feed и Stories в един общ интерфейс
Facebook искат да слеят News Feed и Stories в един общ интерфейс
Facebook експериментира с напълно различен дизайн на мобилното си приложение, което ще обедини в един раздел популярни секции като News Feed и Stories. По този начин ще можете да разглеждате съдържанието като плъзнете пръстта си по подобие на Instagram или Snapchat Stories. Тази идея ще премахне сегашната система на безкрайно скролване и според Facebook ще улесни значително потребителите. Новият дизайн се очаква да е наличен първо за устройствата с Android.    В момента Stories и Feed съществуват заедно и за ключови елементи от интерфейса на мобилното приложение. Разполагате с опцията да скролнете в емисията с новини или да кликнете върху една от картите в горната част, за да разгледате историите си. Компанията иска за в бъдеще всички снимки, клипове, спонсорирани публикации и текстови постове да са налични от един раздел в социалната мрежа, съобщава TheVerge. Най-голямата промяна ще е свързана с това, че вече няма да се налага да скролвате.     Вместо това ще плъзгате пръста си в двете посоки, за да пропускате и отваряте нови публикации. На практика този дизайн ще ви спести много повече време, да разгледате интересните неща в профила си, спрямо сегашната система. Компанията не е коментирала официално ситуацията, но вероятно скоро ще разберем повече за сливането на News Feed и Stories. Настоящите тестове за Android вероятно означават, че тази функционалност може да намери място и в мобилното приложение на Facebook за iOS.   Още от Digital: Как да разберем защо Facebook ни показва определени реклами и публикации в News Feed
Facebook Messenger
Нощният режим във Facebook Messenger вече е достъпен за всички потребители
Нощният режим във Facebook Messenger вече е достъпен за всички потребители
Само преди броени дни ви информирахме, че Facebook искат да върнат Messenger в официалното приложение на социалната мрежа. Компанията от доста време експериментира с интеграцията на нощен режим, тъй като тази функция става все по-популярна сред потребителите. Facebook провеждат тестове с Dark Mode от началото на 2018г. и досега този режим под една или друга форма бе достъпен само за ограничена аудитория. В официален блог пост компанията потвърди, че нощния режим вече е наличен за всички.    Това означава, че стотици милиони хора, които използват Facebook Messenger ще могат лесно да активират тази функция в мобилното приложение. За да го направите са необходими буквално няколко кликвания, съобщава TechRadar. Единият вариант е да отворите менюто с настройки ,а другия просто да натиснете върху профилната ви снимка. Веднага след като се заради допълнителния прозорец с опции ще видите в най-горната част слайдъра, който активира Dark Mode в чатовете ви във Facebook Messenger.      Стартирането на нощния режим е особено подходящо, когато сте в тъмни помещения, тъй като не изморява очите при четене. Другото голямо предимство на тази функция е, че пести батерията на смартфоните с Android и iOS. От Facebook потвърдиха, че вече разпространяват актуализацията до всички акаунти. Имайте предвид, че може да е нужно малко повече време преди Dark Mode да е активен по целия свят, което ще наложи да се въоръжите с още малко търпение преди да тествате функцията на устройството си.   Oще от Digital: Facebook Messenger ще ни позволи да отговаряме на индивидуални съобщения в груповите чатове
Facebook
Колко струва охраната на шефа на Facebook
Колко струва охраната на шефа на Facebook
Facebook обръщат все по-голямо внимание на своя шеф, за да го предпазят от различни заплахи свързани със сигурността на неговото семейство. Марк Зукърбърг е изключително популярна личност, което налага наемането на специален екип от охранители, който да се грижи, че е в безопасност, независимо къде се намираме. Последните данни на AlJazeera разкриват, че компанията е инвестирала сума от $22.6 млн. за изминалата година, за да предпази шефа на Facebook през 2018г.   Тук е момента да отбележим, че Марк Зукърбърг се е съгласил да взема годишна заплата в размер от $1 през последните години. Въпреки това през 2018г. компанията е инвестирала гореспоменатата сума, за да гарантира, че Марк Зукърбърг и неговите най-близки хора са в максимална безопасност. Цялостната програма за опазването на шефа на компанията включва и наемането на чартърни полети, които да гарантират предвижването му по цял свят.     В крайна сметка това са суми, които са напълно нормални за най-големите имена в Силиконовата долина, но показват колко внимателни трябва да бъдат компаниите, за да предпазят своите високопоставени служители. Все пак сумата, която Facebook е платила за охрана на своя шеф е колосална за разбиранията и възможностите на масовия потребител. Социалната мрежа е обект на множество критики за начина, по който събират данни за потребителите и това може допълнително да увеличи тези инвестиции.   Още от Digital: Марк Зукърбърг се нуждае от три години, за да отстрани проблемите на Facebook
сигурност
6 лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
6 лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
    Ако има нещо, което всички научиха от скандалите покрай Facebook е, че социалната мрежа знае много за потребителите си. И докато компанията полага големи усилия да защитава данните и да намалява риска от злоупотреби, по-голямата част от отговорността остава в ръцете на потребителите.   Facebook дава доста допълнителни възможности на потребителите да увеличат сигурността на своя профил. CNET показва тези опции, които си струва всеки потребител да разгледа.   Използване на силна парола и двуфакторна...
социални мрежи
Вече ще можем да докладваме за бъгове във Facebook, чрез разклащане на смартфона
Вече ще можем да докладваме за бъгове във Facebook, чрез разклащане на смартфона
Facebook искат да направят социалната мрежа в най-сигурната платформа за комуникация и в опита си да го постигнат искат ние потребителите да помогнем в откриването на бъгове. Така компанията ще си спести излишни средства и усилия, като позволи на практика на всеки човек с профил във Facebook да докладва за проблем в работата на социалната мрежа. Oт компанията, обаче искат да улеснят целия процес и да ни спестят дори участието в различни анкети и проучвания, с които да споделим личното си мнение.   Вместо това Facebook експериментират с идеята да ни позволят да докладваме бъгове с едно движение на ръката, като разклатим във въздуха смартфоните. По този начин ще можем максимално бързо, лесно и удобно да информираме компанията за евентуален проблем с интерфейса на социалната мрежа. Въвеждането на поддръжка на подобна жестова команда със сигурност ще накара повече хора да споделят за проблеми в акаунтите си без да се налага да навигират в менютата с настройки на Facebook, съобщава TechSpot.     Плановете на компанията предвиждат тази функционалност да е достъпна единствено за собствениците на смартфони и няма да е достъпна за компютрите. Причината е, че тези устройства не предлагат много от сензорите на мобилните джаджи и няма да са толкова ефективни в докладването на проблеми във Facebook. Най-голямата социална мрежа в интернет се използва активно от милиони хора и е важно да бъдат предпазени от различни проблеми и заплахи, които излагат на риск личните им данни.   Още от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил  
игри
Moбилният гейминг вече е по-популярен от социалните мрежи
Moбилният гейминг вече е по-популярен от социалните мрежи
Големите дисплеи на смартфони и мощните им процесори карат все повече потребителите да ги използват, за да се забавляват с игри. Tази тенденция ще продължи да се задълбочава, което ще превърне мобилните устройства в основно средство за гейминг. Данните от ново проучване на маркетинговата компания Tapjoy потвърждават, че броя на хората, които играят от смартфоните е достигнал рекордно високи стойности, предаде AndroidHeadlines.   Aнализаторите забелязват интересния тренд все повече хора да са склонни да не отварят профилите си в социалните мрежи, за да се наслаждават на любимите си игри. На практика това означава, че интерактивните възможности за забавление с гейминг са предпочитан метод за прекарване на свободното време от все повече хора. Повече от половината анкетирани си признават, че играят на мобилните устройства над един час дневно. Най-предпочитани са RPG игрите, стратегиите и пъзелите.     Повече от 70% от участниците в изследването стартират игри средно по три пъти на ден. Половината от тях го правят между 5 и 10 пъти на всеки 24 часа. Информацията обхваща не само собственици на устройства с Android, но и iOS потребителите. Интересен факт е, че колкото повече геймърите са фокусирани върху геймплея, толкова по-склонни са да обръщат внимание на рекламите, които прекъсват забавлението им. Имаме всички основания да смятаме, че смартфоните ще продължат да са водещо средство за гейминг.   Още от Digital: Защо компютърните игри са по-добри от конзолните игри
социални мрежи
Функцията View As Public отново е достъпна за потребителите на Facebook
Функцията View As Public отново е достъпна за потребителите на Facebook
Facebook официално потвърдиха, че ще върнат обратно полезна функция, която създаде големи проблеми на компанията. Това се случи през есента на миналата година, когато жертва на хакери станаха повече от 50 млн. потребителски акаунта. Въпреки това от Facebook не са се отказали от "View As Public" инструмента, който отново ще можем да използваме своите профили. Активирането на функцията позволява да видите как изглежда акаунта ви за хората, които не са ви приятели в социалната мрежа.   Всеки от нас също така ще може лесно да извършва промени в информацията, която е видима публично за другите хора във Facebook. Необходимо е единствено да кликнете върху "Edit Public Profile" бутона, за да го направите, информира Mashable. Със сигурност връщането на "View As Public" ще се хареса на доста хора, тъй като функцията представлява бърз и удобен начин да видите кал изглежда публичния ви профил в социалната мрежа. Във всеки момент можете лесно да променяте информацията.     Другото приложение на функцията е ,че позволява да разберете как всеки потребител вижда профила ви, а не само отделни категории като например "Public". Проблемите с хакерите вероятно ще накара доста хора да са внимателни, докато използват "View As Public". Специалистите на Facebook вероятно са се погрижили да отстранят всички налични неточности, за да гарантират, че ще си спестят бъдещи нерпиятности. Функцията вече се разпространява и ще е достъпна за потребителите в следващите няколно дни.   Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Facebook
Какви промени ни очакват във Facebook през 2019г.
Какви промени ни очакват във Facebook през 2019г.
Facebook официално потвърдиха, че са готови с новия дизайн на приложения за Android и iOS. Актуализираната визия поставя водещ акцент върху две от ключовите характеристики, а именно Events и Groups. Потребителите ще могат да изпробват сами подобренията на смартфоните в следващите няколко дни. Работи се и над интеграцията за десктоп версията на Facebook, но ще са нужни месеци преди да стартира разпространението ѝ до всички профили. От компанията твърдят, че над 400 млн. потребители са активни членове на поне една група.     В социалната мрежа има десетки милиони подобни общности, които ежедневно сближават и улесняват откриването, което е и причината за новия дизайн. Обновеният интерфейс на мобилните приложения позволява по-лесно да навигирате в профила си и поставя групите, в които участвате на централно място във Facebook, Предвидени са и допълнителни инструменти, с които бързо и лесно да се присъединявате или откривате нови групи, съобразно личните си интереси. Най-голямата промяна е, че Groups раздела вече е разположен в средата на менюто, предаде TheVerge.     След като кликнете върху него ще видите персонализирана емисия с ъпдейти от всички групи, в които членувате. Алгоритмите на Facebook ще ви препоръчват и нови, които са подбрани съобразно активността ви. Промененият дизайн включва и функцията "Меet New Friends", с която можете да се свързвате с непознати хора, които споделят същите интереси и предпочитания. Компанията също така ще започне по-активно да промотира групите във всички елементи на приложенията, сред които Marketplace и Watch.     Oще от Digital: Как да намираме това, което търсим във Facebook
Facebook
Facebook потвърдиха, че са публикували имейлите на над 1.5 млн. души без тяхното знание
Facebook потвърдиха, че са публикували имейлите на над 1.5 млн. души без тяхното знание
Facebook предоставят достъп на своите рекламни партньори до личната информация на потребителите и това е водещ източник на приходи за компанията. Тези практики на социалната мрежа, обаче станаха причина за множество конфликти през последните месеци, които повдигнаха серизони въпроси свързани със сигурността ни. Oт BusinessInsider сега ни информират за поредния подобен инцидент, който е е свързан с ъплоудването на имейлите на 1.5 млн. потребители, без тяхното знание.    Компанията потвърди за ситуацията и уточни, че вече е стартирала процес на изтриване на тези данни. Разследването на експерти по сигурността разкрива, че Facebook са събрали имейлите адреси на 1.5 млн. потребители, които са регистрирали нови акаунти. Това се случва от май 2016г. досега, а след това ъплоудват тази информация в социалната мрежа отново без получаване на необходимото разрешение. Въпросните данни не са споделяни от компанията с трети страни и не са попаднали в ръцете на хакери.      Въпреки това действията на Facebook едва ли ще се харесат на много хора. Събирането и публикуването на данни за всеки от нас без да знаем изглежда е редовна практика за компанията. Информацията се използва за по-ефективно таргетиране на реклами и препоръчване на съдържание в профилите ни. В заключение ще отбележим, че Facebook са отстранили проблема и вече изтриват 1.5 млн. имейла, които са попаднали в системите им по този начин през последните повече от две години.   Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
EC
EC направиха решителна стъпка за въвеждане на нови правила за авторските права на континента
EC направиха решителна стъпка за въвеждане на нови правила за авторските права на континента
Eвропейският съюз (ЕС) вече предприе решителни стъпки за преразглеждане на сегашното законодателство в сферата на авторските права. Актуалните регулации са приети преди повече от две десетилетия и не са напълно ефективни в контекста на модерното интернет общество, в което живеем. Последната формалност, която възпираше тази идея вече е в миналото, информира Reuters. Държавите-членки на ЕС гласуваха в подкрепа на подготвяните промени.   Според информацията проекта за нови регулации за авторското право е одобрен от 19 страни, сред които Франция и Германия. Някои страни като Финландия, Италия, Холандия, Полша, Люксембург и Швеция се обявиха против тази идея. Три държави се въздържаха от становище по този интересен казус, а именно Белгия, Естония и Словения. Всички тези процеси ще наложат промени в начина, по който работят популярните платформи в интернет.     Така например Facebook трябва да интегрират филтри, с които ефективно да предпазват защитеното съдържание. Google ще е нужно да започнат да плащат на авторите за откъсите от новините им, които публикуват. Водещите компании ще трябва да подпишат споразумения с музикантите, журналистите, фотографите и другите автори на съдържание, за да използват материалите им в своите услуги. Съвсем логично тези промени предизвикаха недоволството на компаниите.   Oще от Digital: EC налагат още по-строги правила за контрол на достъпа до водещите онлайн платформи
Faceebook
Facebook ще променят условията за използване на социалната мрежа в ЕС през юни
Facebook ще променят условията за използване на социалната мрежа в ЕС през юни
Европейската комисия (ЕК) продължава да води разследвания срещу компании като Google и Facebook заради нарушение на антитръстовото законодателство на континента. Регулаторите нямат никакво намерениe да правят компромиси, а дори напротив обещават да бъдат все по-стриктни и да налагат още по-сериозни финансови глоби на технологичните компании. Един от основните акценти в политиката на ЕС ще бъде желанието на местните правителства да разполагат с повече контрол върху начина, по който оперират Facebook и Google.   Регулаторните органи налагат сериозен натиск върху компаниите и са убедили Facebook да възприемат промени, с които да сложат край на "заблуждаващите практики", които се крият в условията за използване на социалната мрежа. Представители на ЕС и специален екип от професионалисти на Facebook вече са обсъдили ситуацията и какви неща да бъдат предприети за в бъдеще. Данните на WallStreetJournal разкриват, че компанията е дала принципното си съгласие да промени параграфите, които ЕС виждат като проблеми.       Ако всичко върви по план това ще се случи през юни, като потребителите ще разполагат с повече информация за начина, по който функционира Facebook и събира данни за всеки профил. Компанията е длъжна да добави и детайли как генерира приходи от личната информация на гражданите от държавите-членки в ЕС. Вече се работи над няколко промени в декларацията за използване на социалната мрежа, които трябва да покажат, че Facebook изпълнява критериите за поверителност и са максимално прозрачни в своята дейност към потребителите.   Още от Digital: Може ли Европа да попречи на бизнеса на Facebook