Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
838 резултата за социални мрежи
Facebook
Ще живеем ли в "метавселена" и какво следва след Facebook
Ще живеем ли в "метавселена" и какво следва след Facebook
Facebook определят виртуалната реалност като бъдещето на социалните технологии.
видео
3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен (видео)
TikTok е видео социалната мрежа, която буквално завладя света. Първоначално създадена за забавление на подрастващите, тя постепенно стана любимо занимание на всички възрастови групи и социални прослойки, благодарение на факта, че в TikTok днес може да бъде намерено буквално всякакво съдържание. Това видео е посветено на тези, които не само гледат видео в социалната мрежа, но и обичат да създават такова. Тук Digital.bg ще ви покаже 3 хитрости, които ще направят TikTok профила ви популярен  
видео
Каква е формулата на успеха в TikTok - Видео наръчник за начинаещи (Видео)
Каква е формулата на успеха в TikTok - Видео наръчник за начинаещи (Видео)
Нови сте в TikTok, качвате видео клипове, но те са със съвсем нищожна гледаемост. Чудите се, защо се получава така, а в същото време виждате, че други, които качват сходно на вашето съдържание, имат стотици хиляди и дори милиони гледания. Питате се - каква е тайната на успеха им и изобщо има ли такава или всичко е просто случайност. Ще ви кажем само, че случайности няма, а ако изгледате това видео докрай, ще рзберете и каква всъщност е тайната на успеха. Последвайте тези съвети и със сигурност ще натрупате бързо гледания, последователи и популярност в TikTok.  
LinkedIn
Хакерите продават данни за 700 млн. потребители на LinkedIn в интернет
Хакерите продават данни за 700 млн. потребители на LinkedIn в интернет
LinkedIn е популярна услуга, която свързва професионалисти и работодатели от цял свят. Платформата се притежава от Microsoft и е една от най-използваните платформи със социална насоченост в интернет. Ако имате профил в LinkedIn, обаче трябва да сте много внимателни, тъй като се продава огромна база данни за потребителите профили онлайн. Независимо проучване на PrivacySharks показва, че във форум на хакери се продава поверителна информация за повече от 700 млн. потребители на LinkedIn. Потребител регистриран като "GOD User" твърди, че притежава изтеклата база данни, предоставяйки потвърждение за 1 млн. хакнати профила. Информацията включва различна информация за потребителите, сред които трите имена, пол, телефонни номера, имейл адреси, данни за работодатели и др. Компанията е информирана за ситуацията и вече е стартирала вътрешно разследване за причините довели до инцидента, съобщава SlashGear.     Настоящото становище на LinkedIn е, че няма доказателства за външен достъп до компютърните им системи. Все още не е ясно как се е стигнало до изтичането на това огромно количество данни от потребителите на услугата. Oт LinkedIn са уверени, че не е засегнат нито един платен акаунт, като информацията на тези потребители не е достигнала до хакерите. Скоро ще разберем повече за реалните измерения на този неочакван проблем. Всъщност това не е първият път, когато LinkedIn става жертва на подобни инциденти. Само преди няколко месеца база данни с детайли за повече от 500 мл. души се предлагаше онлайн на всеки, който плати най-висока сума за информацията. Разследването продължава, като засега е известно, че финансова информация и поверителни съобщения не са попаднали в ръцете на хакерите.   Още от Digital: LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
facebook
20 любопитни факта за Facebook, които може би не знаете
20 любопитни факта за Facebook, които може би не знаете
Facebook определено е най-популярният и харесван социален сайт. 
Facebook
Facebook тайно следи местоположението на снимките, които правим от iPhone, дори ако спрете функцията
Facebook тайно следи местоположението на снимките, които правим от iPhone, дори ако спрете функцията
Собствениците на iPhone могат да блокират достъпа на приложения до локацията. Въпреки това се оказва, че Facebook продължава да следи къде се намираме, дори ако изрично спрете тази функционалност. iOS 14.5 въведе промени в начина, по който използваме приложения, като предоставят детайли за информацията, която събират за потребителите. Едва ли е изненадващо, че повече от 80% oт хората са отказали активността им да се споделя с Facebook. Компанията генерира приходи основно от реклама и със сигурност не са доволни от софтуерните иновации на Apple. Новите функции в iOS 14.5, обаче няма да ви предпазят от споделянето на локацията с Facebook, дори и изрично да се откажете от тази възможност. Експерименти на Forbes показват, че компанията получава достъп до IP адреси и тагове на локацията в снимките, които правим с iPhone. Това се случва дори при спиране на споделянето на местоположението от менюто с настройки в iOS 14.5.     Phone добавя GPS тагове към снимките, което полезно за откриване на определени изображения. Facebook и Instagram премахват метаданните или т.нар. "EXIF" информация от изображенията, които ъплоудваме. Тези данни са заменени от собствени кодове на компанията. Благодарение на тях Facebook запазват информация за IP адреса на устройството, от което качвате снимки, както и локацията, на която е заснет кадъра. Ако отворите менюто с настройки и изберете "Your Facebook Information" ще можете да изтеглите всички данни, които пази компанията за вашия акаунт. По този начин нагледно ще видите, че поверителната информация от този тип продължава да се споделя със сървърите на Facebook, дори ако изрично сте дали несъгласието си това да се случва от менюто на iPhone.   Още от Digital: Защо Facebook и Instagram спряха да показват превю на линковете в Европа  
любопитно
Как хората печелят пари от Clubhouse
Как хората печелят пари от Clubhouse
Гласовата социална мрежа Clubhouse продължава да привлича голям интерес от страна на потребителите.
Facebook
Facebook приложението отчита 30% спад в популярността през април
Facebook приложението отчита 30% спад в популярността през април
Facebook остава водеща социална мрежа, въпреки многобройните проблеми свързани със сигурността на личните данни, на които станахме свидетели. Само преди седмици разбрахме, че 533 млн. потребители са станали жертва на пропуск в сигурността. Компанията стана обект на още няколко неприятни кибератаки, което в допълнение към агресивните рекламни методи създава основателни критики срещу Facebook. Независимо от тези трендове Facebook остава едно от най-изтегляните мобилни приложения. Популярността на TikTok, обаче се превръща в сериозна заплаха за социалната мрежа в увеличаващ се брой държави по цял свят. Статистическите данни на AppFigures потвърждават, че Facebook е 5-тото най-изтегляно приложение в App Store за април 2021г. Втората позиция в Google Play не е достатъчно да компенсира и изоставането от TikTok, кoето отчита със 7 млн. повече изтегляния в Google Play и  AppStore, които достигат до 52 млн, спрямо 45.2 млн. на Facebook за периода. Instagram отчита 46.5 млн. инсталации за Android и iOS през април, съобщава 9to5mac.     Aктуалните данни показват приблзиително 11 млн. инсталации  за мобилните платформи от Facebook, което представлява 30% спад, в сравнение със същия период преди година. Пазарните набллюдатели твърдят, че този негативен тренд има стабилен характер и от месеци лимитира влиянието на Facebook. Сериозно влияние върху резултатите оказаха промените в iOS 14, които предизвикаха конфликт между Apple и Facebook. Нова функционалност се казва App Tracking Transparency показва на потребителите какви лични данни събира всяко приложение. Необходимо е дадете разрешение да продължи да се следи вашата активност, както досега или да изберете новата опция "Аsk App Not To Track". В този случай данните ви ще останат скрити за външни приложения и респективно няма да позволят Facebook да ви таргетира с реклами. Според анните на AppFigures най-популярното приложение в App Store и Google Play за април е TikTok. Разликата между приложниеето и Facebook е 6 млн. инсталации повече за iOS и почти 1 млн. за Android в полза на TikTok през изминалия месец.   Още от Digital: 8 полезни трика във Facebook, които може би не знаете
видео
Какво е най-правилно да напишем в описанието към TikTok видео преди да го публикуваме
Какво е най-правилно да напишем в описанието към TikTok видео преди да го публикуваме
Преди да публикувате видеото си, TikTok ви дава възможност да добавите текст с обем до 150 символа. Нашият съвет е задължително се възползвайте от тази функция. Най-неправилното нещо е просто да оставите полето празно. Някои хора правят този пропуск просто заради незнание или от мързел, други пък смятайки, че така няма да закрият от зрителната площ на видеото си. При вторите има някаква известна доза логика и по тази причина съветваме, когато снимате видеото да си оставяте в долната част на кадъра някакъв пасивен аванс. Тоест ако снимате храна, гледайте в долната част на кадъра да стои масата, а самото блюдо да е малко по-нагоре.  
видео
Кога е най-точното време за публикуване на видео в TikTok и каква музика да използваме в него (Видео)
Кога е най-точното време за публикуване на видео в TikTok и каква музика да използваме в него (Видео)
В зависимост от това към каква аудитория е насочено съдържанието ви, можете да оптимизирате публикациите спрямо конкретни негови специфики. Да кажем, че то е насочено към ученици между 12 и 19 годишна възраст. Приема се, че в периода октомври - май, те ходят на училище и стават рано сутрин, респективно първият ви пост може да бъде дори 7ч. Но от юни до септември няма да има нужда да правят толкова ранни публикации. Ако пък да речем публикувате съдържание, свързано с парти, нощен живот, музика и дискотеки, съвсем логично е да изместите часовият диапазон на публикациите си и да го оптимизирате спрямо навиците на аудиторията, към която е насочен профила ви.
видео
Ето какво трябва да знае един начинаещ автор в TikTok, за да натрупа бързо последователи (Видео)
Ето какво трябва да знае един начинаещ автор в TikTok, за да натрупа бързо последователи (Видео)
Несъмнено TikTok е най-популярната видео социална мрежа в света. Това се доказва и от факта, че първата подобна, която става официален партньор на Европейско първенство по футбол. Почти всеки подрастващ на възраст между 12 и 18 години има профил в популярното приложение, а според последни проучвания се оказва, че TikTok е не чак толкова по-малко популярен и сред по-възрастните. Digital.bg направи това видео, за да помогне на новите и прохождащи в TikTok. В него ще видите какво трябва да знаете, ако искате бързо да натрупате последователи в социалната мрежа.  
Facebook
Facebook вече е компания с пазарна капитализация над $1 трилион
Facebook вече е компания с пазарна капитализация над $1 трилион
Facebook се присъединиха към престижния клуб на компании, чиято пазарна капитализация преминава границата от $1 трилион. Това се случва за първи път от създаването на най-популярната социална мрежа преди 17 години. Конкретният повод за 4.2% ръст в акциите, които достигнаха стойности от $355.64 на борсите след като съда отхвърли две антитръстови дела срещу Facebook заведени от Федералната търговска комисия на САЩ. От началото на годината досега акциите на компанията са отчели ръст от 30%, което също допринася за впечатляващото представяне на Facebook, въпреки кризата с COVID-19. Социалната изолация дори кара потребителите да бъдат още по-активни в общуването с приятели и любими хора, чрез социалната мрежа. Facebook е най-младата компания достигнала капитализация от $1 трилион и първата с подобен успех, която е основана след 2000г., съобщава TheVerge.     Припомняме ви, че Apple бяха първият технологичен гигант, който струва $1 трилион, като това постижение датира от почти три години. Другите три компании с подобни показатели са Amazon, Google и Microsoft, което не е изненадващо с оглед тяхната популярност. Преминаването на пазарна капитализация от $1 трилион е важен бизнес успех за Facebook особено с оглед на критиките срещу компанията. Регулаторите в САЩ водят различни разследвания свързани с обвинения за нелоялни бизнес практики, които вредят на конкуренцията. Антритръстовите органи твърдят, че Facebook са изгубили контрола над личната информация на своите потребителите и не предприемат ефективни действия, за да отстранят този проблем. Сходни обвинения срещу Facebook вече отправиха и регулаторите на ЕС. В заключение ще отбележим, че приходите на Facebook отчетоха ръст от 48% през първото тримесечие, достигайки до $26.2 млрд.   Още от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Twitter
Какво ще представлява функцията Super Follow в Тwitter
Какво ще представлява функцията Super Follow в Тwitter
Twitter е социална мрежа, която се използва активно от над 300 млн. потребители по цял свят. Микроблогинг платформата е известна със своя лимит от символи за постовете и е подходяща за следене на актуални новини. Много хора използват Twitter, за да следват и комуникират с известни личности като Илон Мъск, който също е доста активен в Twitter. Компанията често остава встрани от конкуренцията на YouTube, Facebook и Instagram, но е факт, че има огромно влияние в интернет. Още в началото на годината Twitter потвърдиха, че търсят различни начини как да монетизират своите потребители. Тогава разбрахме официално, че се работи усилено над SuperFollow функционалност. Както името подсказва това е платен инструмент, с който потребителите да имат достъп до ексклузивно съдържание на авторите и хората, които следват в Twitter. По този начин най-големите фенове могат да получат достъп до специален бюлетин с новини, специални оферти и отстъпки, както и друго мултимедийно съдържание.     Потребителите ще плащат месечна такса за абонамент, която ще им осигури достъпа до уникалното съдържание. Twitter се надяват с тази функции едновременно да зарадват потребителите, но също да предоставят атрактивен начин за генериране на приходи от авторите. Сега разбираме малко повече детайли как ще работи Super Follow функцията в социалната мрежа, предаде MakeUseOf. Всеки профил, който ще иска да се възползва е необходимо да изпрати запитване до Twitter. Изискванията на компaнията ще бъдат три и ще включват профилите да имат поне 25 публикувани туита през последния месец и да са на повече от 18 години. Най-важното е профилите в Super Follow да имат поне 10 хил. последователи. Трябва да изберете и категория, в която попада съдържанието, което предлагате, за да продължите. Възможно е скоро да бъде официалната премиера на новата функция за монетизиране на Twitter.   Още от Digital: Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Facebook
Facebook ще ни предупреждава за страниците, които разпространяват фалшиви новини
Facebook ще ни предупреждава за страниците, които разпространяват фалшиви новини
Facebook е компания, която активно опитва да предотврати разпространението на подвеждаща информация и фалшиви новини. Филтрите на социалната мрежа всеки ден премахват огромен брой публикации от профилите на потребителите. Въпреки това е много трудно да бъдат открити и премахнати всички публикации, които включват подобно съдържание. Компанията дори възнамерява да пренасочва още повече усилия, ресурси и работен персонал, които да следят за фалшиви новини. Много скоро ще започнем да виждаме нови съобщения в профилите, които ни информират за страниците, които многократно публикуват подобни публикации. Това ще се случва всеки път, когато опитате да харесате такава страница. Уведомление на началния екран ще ви уведоми, че съответният сайт е попадал в базата данни на Facebook и повече от веднъж разпространява фалшиви новини. Самият текст е допълнен от съобщение, че независими проверки са показали пропуски в достоверността на изложените факти. Кликването върху "Learn More" ще ви предостави допълнителна информация за целия процес.     Плановете на Facebook предвиждат още въвеждането на различни санкции за индивидуалните акаунти, които извършват сходна дейност. Другите хора ще виждат много по-малко публикации от профилите в тази категория, докато разглеждат своя News Feed. Това е само един от методи, с които Facebook ще се противопоставят на този все по-сериозен проблем. Колкото повече мерки се предприемат, толкова по-добре за крайния потребител, който ще може да вижда само полезно съдържание, което съдържа провеерни факти. Нотификациите, които ви предупреждават за фалшиви новини ще позволи да разберете повече детайли как и защо определена публикация е подложена на проверки от този тип. Всички тези действия са добре дошли за потребители, които разчитат основно на своите акаунти за достъп до достоверна информация в интернет.   Още от Digital: 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
Twitter
Twitter обмисля да въведе платен достъп с цена от $2.99 на месец
Twitter обмисля да въведе платен достъп с цена от $2.99 на месец
Микроблогинг платформата обмисля да предостави платена опция на своите потребители. Това ще предостави достъп до специални функционалности, но също и нов източник на приходи. Идеята не е нова, като Twitter от дълго врем работят над подобна интеграция. В интернет сега изтекоха данни, които разкриват колко може да струва абонамента към премиум версията на социалната мрежа. Според непотвърдена информация цената на новия план ще бъде $2.99 месечно. Срещу тази сума освен премиум съдържание ще имат достъп до Undo Tweets и Bookmark Collections функционалности. Можем да сме сигурни, че Twitter ще се постараят да интегрират и други полезни опции, с които да накарат повече хора да преминат към абонамента. Функцията за връщане на вече изпратен туит е едно от най-желаните подобрения в Twitter сред потребителите. Някои анализатори смятат, че дори тази възможност може да гарантира, че $2.99 план може да се превърне в хит сред феновете на услугата по цял свят.     Малко вероятно е опция за редактиране на туитове да стане част от премиум абонамента. Twitter многократно са се противопоставяли на идеята. Основният аргумент е, че услугата в началото е стартирала като платформа за изпращане на SMS съобщения. Все пак организирането на туитове в различни колекции е добро нововъведени, което ще улесни откриването и ще допадне на доста хора. Официален говорител на Twitter засега не е коментирал официално слуховете и дали платената версия наистина ще струва $2.99 месечно. Само преди седмици компанията придоби Scroll - премиум услуга, която премахва рекламите от уеб сайтове срещу $5 месечно, съобщавa TheVerge. Последните финансови резултати на Twitter показват наличието на $1.04 приходи и печалба от $68 млн. за първото тримесечие. Въвеждането на премиум абонамент може да допринесе за значителен ръст в тези стойности и да превърне Twitter в още по-успешна компания.   Още от Digital: Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Faceboоk
Facebook вече ще ни подканва първо да отворим и прочетем публикациите преди да ги споделим
Facebook вече ще ни подканва първо да отворим и прочетем публикациите преди да ги споделим
Споделянето на информация е неизменен компонент на социалната мрежа, който принуждава потребителите да прекарват повече време в своите профили. Следващият път, когато опитате да изпратите дадена публикация без да я прочетете първо ще бъдете подканени от Facebook да промените своето решение. Компанията вече е стартирала експерименти с нова функция, чиято цел е да ни стимулира да отвори и четем съдържанието преди да го споделим с другите потребители.Информацията бе потвърдена официално, като в момента около 6% от всички потребители на Android са част от тестовете.  Припомняме ви, че друга популярна услуга в интернет, а именно Twitter също вече предлагат подобна функция. Официалната премиера за масовия потребител стана факт през септември и изглежда, че Facebook ще последват примера на микроблогинг платформата. Новият инструмент е част от aмбициозната стратегия на социалната мрежа да се бори активно още по-активно с разпространението на недостоверна или подвеждаща информация между профилите, съобщава Recode.     Решението на Facebook e да предложи инструмент, който гарантира, че всеки човек ще отвори и прочете дадено съдържание преди да го сподели онлайн. Много често хората са подведени от провокативно заглавие без да се запознят със самите факти или да разберат контекста на дадена публикация. Новата функция ще възпроиде нотификация на екрана, която ви съобщава, че споделяте публикация, която не сте прочели. Конкретният текст на съобщението е “You’re about to share this article without opening it. Sharing articles without reading them may mean missing key facts.” В долната част ще видите и бутон, който предлага опция да стартирате поста в нов прозорец. Публикуването на огромно количество информация в интернет, чиято достоверност не е проверена се превръща във все по-голям проблем. Социалната мрежа инвестира доста средства и усилия, за да се бори ефективно срещу такива процеси. Тестовете на новата функция са само част от стратегията на Facebook да се противопоставят на фалшивите новини.   Още от Digital: Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
DMCA.com Protection Status