Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
808 резултата за социални мрежи
Twitter
Тwitter пуска функцията Super Follows, чрез която ще плаща за туитове
Тwitter пуска функцията Super Follows, чрез която ще плаща за туитове
Социалните мрежи станаха важна част от ежедневието ни. Facebook и другите компании искат да бъдат все по-активни в своите профили. Колкото повече време прекарваме в своя акаунт, толкова повече възможности за приходи имат онлайн платформите. Въпреки по-различният бизнес модел Twitter не са изключение от горното твърдение. Микроблогинг платформата се използва от над 300 млн. потребители по цял свят и е подходящ избор за достъп до новини и ексклузивно съдържание. От Twitter сега обявиха, че скоро ще може да се възползваме от две нови функционалности, които ще станат част от акаунтите. Компанията ще въведат още по-бърз, лесен и удобен начин да се присъединяваме към групи, базирани на специфични интереси. Комуникацията и провеждането на дискусии с хора, които се интересуват от същите неща като нас е ниша, от коятo Тwitter се интереусва от дълго време.     Следващата нова функционалност се казва "Super Follows" и се очаква да предизвика по-голям обществен интерес. Както името загатва това е инструмент, с който последователите ще могат да плащат на определени профили за достъп до допълнително съдържание. В това число може да бъдат бонус туитове, екслузивно видео, абонамент за бюлетин и др., информира TheVerge. Функцията може да се превърне във постоянен източник на приходите за създателите, които получават директно от своите фенове в интернет. Конкретните финансови параметри и допълнителните привилегии, които получават потребителите ще са различни за всеки акаунт. Конкурентните платформи вече предлагат възможност за подобно монетизиране на акаунтите. Все още не знаем каква част от генерираните приходи ще бъдат прибирани от Twitter. Допълнително ще разберем кога двете нови функции ще могат да се използват от всички потребители с регистрирани акаунти в Twitter.   Още от Digital: Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок
Facebook
Смарт часовникът на Facebok ще е предназначен за съобщения и здравни функции
Смарт часовникът на Facebok ще е предназначен за съобщения и здравни функции
Сигурността на личната информация продължава да е най-обсъжданата тема свързана с профилите ни във Facebook. От компанията са доста активни в желанието си да получат повече информация за предпочитанията и любимите ни хора. Колкото повече данни споделяме в социалната мрежа, толкова повече данни предоставяме на Facebook. Aгресивната рекламна политика е източник на внушителни приходи и е неизменна част от бизнес модела на компанията. Facebook също така инвестират наличния финансов капитал в нови технологии, които очакват да навлизат и променят ежедневието ни. Специалистите от Reality Labs подразделението експериментират с иновативни продукти, които ще формират бъдещето. Тази дивизия включва повече от 6000 експерти, учени и разработчици, които ежедневно тестват нови решения в сферата на добавената и виртуалната реалност. Хардуерната дивизия на Facebook тепърва ще оказва още по-голямо значение върху бизнес развитието на компанията. Следващата голяма концепция, над която се работи активно са умните часовници, които генерират впечатляващи продажби от началото на пандемията досега, информира TheVerge.     Предстоящото устройство ще бъде представено на пазара през следващата година. Специален акцент ще бъде интеграцията на повече фитнес функционалности и възможностите за комуникация. Премиерата на нова джаджа, която можем да носим навсякъде с нас ще предостави още повече информация за ежедневието ни, което е целта на Facebook  с първия им часовник. Първоначалната идея е устройството да работи с Wear OS, но в дългосрочен план Facebook планират да имат по-голям контрол над софтуера. Това вероятно означава да създадат собствена операционна система за преносими джаджи. Първият умен часовник на Facebook ще допълни други хардуерни продукти като очилата с виртуална реалност Oculus или джаджите за видео част Portal. Компанията иска да представи усъвършенствана система, която да позволи безжично свързване с периферни устройства и аксесоари. Допълнителни функции ще позволят да получавате в реално време уведомления от социалната мрежа, но също да следите и споделяте резултатите от тренировките с любимите хора. По всичко личи, че хардуера ще започне да има все по-голямо значение за Facebook през 2022г.   Още от Digital: Какво се крие зад технологията за измерване на химическите показатели на тялото в смарт часовниците
Facebook
Facebook ще бъде по-сигурна платформа за някои потребители през 2021г.
Facebook ще бъде по-сигурна платформа за някои потребители през 2021г.
Facebook не крият амбициите си да създадат най-мащабната платформа за комуникация в индустрията. Това ще стане възможно, чрез сливането на Messenger, WhatsApp и Instagram в един общ продукт, който ежедневно свърза милиони потребители. Вече се работи активно над идеята, която обаче изисква време за техническа реализация. Докато специалният екип на Facebook работи усилено над интеграцията на приложенията научаваме повече детайли за плановете на компанията да гарантира по-висока степен на сигурност. Facebook Protect е сравнително нова инициатива, която е предназначена профилите на известни и публични личности от хакери. Програмата е насочена към хората, които имат милиони последователи и им предоставя допълнителни опции да предпазят своя профил в социалнaта мрежа от различни кибератаки и заплахи в интернет, съобщава MakeUseOf. Facebook Protect стана публично достъпна по време на президенските избори в САЩ но само за определени хора като политически кандидати, избрани служителни, партийни комитети и персонал, но също за членове на федерални и държавни агенции.     Компанията изглежда е доволна от първоначалните резултати и обмисля възможността да позволи на повече потребителите да използват Facebook Protect през следващата година. Сред тях ще бъдат журналисти, активисти и правозащитници, както и много други хора работещи в обществената сфера. Основната цел е да се използват максимално разнообразие от ресурси за мониторинг и предотвратяване на хакерски атаки. Допълнително ще разберем какви подобрения ни очакват във Facebook Protect и кога обикновените акаунти ще могат да се възползват от програмата през 2021. Разширяването на платформата също така ще накара повече хора да използват по-сигурни методи за логин като двуфакторната автентикация.   Още от Digital: 5 начина, по които хакерите използват Facebook, за да крадат личните ни данни
социални мрежи
Защо иконите за споделяне в социалните мрежи могат да са източник на зловреден софтуер
Защо иконите за споделяне в социалните мрежи могат да са източник на зловреден софтуер
Фишинг атаките са един от предпочитаните методи на хакерите, с които опитват да крадат лична информация на потребителите в интернет. Кибернападенията от този тип вече не са ограничени единствено до зловредни имейли, а обхващат най-популярните сайтове в интернет. Идеята е да отворите фалшива версия на страница, която изглежда подобно, но след като въведете своите логин детайли за достъп ги предоставяте в ръцете на хакерите. Това е доста неприятно, тъй като повечето хора не разбират, че са станали жертва на фишинг атака.  Бъдете много внимателни и дори при най-малкото съмнение не отваряйте даден сайт или не въвеждайте поверителна информация. Колкото по-активни сме в социалните мрежи, толкова по-изобретателни стават хакерите. Експерти по сигурността на Sansec ни предупреждават за поредната голяма заплаха, на която сме изложени в уеб пространството. Този път става въпрос за иновативна техника, която позволява на киберпрестъпниците да скриват зловреден софтуер от очите на компаниите и крайния потребител, съобщава TechRadar.     Новият метод е доста опасен, тъй като позволява зловредния код да бъде интегриран незабелязано в бутоните за споделяне в социалните мрежи. Всеки път, когато натиснете Share в даден уеб сайт можете да инсталирате автоматично зловредния софтуер на вашето устройство. Основната цел на създателите на тази атака е да си осигурят достъп до данни за банковите и кредитните карти на потребителите. След това информацията се споделя автоматично в облачните сървъри на хакерите и тепърва може да се използва срещу вас. Експертите на Sansec откриват двуцифрен брой сайтове, които имат Share бутони инфектирани със зловредния софтуер от този тип и продължават своето разследване.   Още от Digital: 7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
любопитно
Нова функция във Facebook ще улеснява комуникацията със съседите ни
Нова функция във Facebook ще улеснява комуникацията със съседите ни
Социалната дистанция създаде доста ограничения в традиционното ежедневието, особено когато става въпрос за реални контакт с други хора. Най-безопасният вариант е да прибегнете до приложения за видеоконференция като бърз, удобен и сигурен начин за общуване по време на пандемията. Това важи и за популярните платформи за забавление като Netflix и YouTube, които също отчитат рекорден трафик от началото на кризата с COVID-19. Потребителската база на Facebook надхвърля 2.7 млрд. души, което също налага компанията да предприеме допълнителни усилия, за да спести време при комуникация. Facebook са насочили вниманието си към предоставянето на интересен и забавен начин за комуникация с хората, които живеят в близост до нас и локалните общности. Вече са стартирали тестове с функцията Neighbourhoods,  която предлага точно такива възможности, съобщава TеchCrunch. По този начин ще може да комуникирате с други потребители, следващи сходни хобита и интереси, но също да разбирате и следите в реално време най-актуалните събития във вашия район.     За целта компанията предвижда добавянето на нова секция в потребителите профили на социалната мрежа. Първоначалната версия я позиционира в менюто на приложението между иконите за достъп до Marketplace, Gropus, Friends, Pages, Events и др. На този етап ограничен брой хора могат да изпробват на своите устройства Neighborhoods. Aлгоритмите на Facebook ще следят мeстоположението, за да показват и препоръчват локални групи от общности, независимо къде се намирате. Потребителите е необходимо да дадат съгласието си за споделяне на местоположението преди да могат да се присъединят към локалните групи. Компанията се надява интеграцията на Neighborhood да стимулира потребителите да ъплоудват повече снимки и мултимедия, докато общуват от приложението. Тази идея доразвива Facebook Groups, която в момента е налична за над 70 млн. администратори на групи и модератори, които поддържат акаунтите. Засега няма информация кога Facebook Neighboordhood може да дебютира за всички потребителски профили. Функцията още е в начална фаза на разработка и тепърва ще е обект на допълнителни подобрения и ъпдейти на Facebook.   Още от Digital: Facebook започна да разпространява функция за изпращане на съобщения между Messenger и Instagram
Twitter
Twitter представиха нов Share бутон за Android
Twitter представиха нов Share бутон за Android
Mикроблогинг платформата не е толкова известна колкото Facebook и Instagram, но въпреки това има лоялна база от милиони фенове по цял свят. Twitter е особено подходяща услуга за бърза комуникация и разпространение на новини. Лесният за използване интерфейс и обмена на кратки съобщения са другите предимства на Twitter. Използването на Twitter също така не ангажира толкова много вниманието както поддържането на Facebook профил. Услугата е налична за всички водещи платформи и постоянно експериментира с много нови функции. Разпространението на пандемията ни кара да бъдем все по-активни пред екраните на смартфони, което доведе до ръст в трафика на популярните приложения. Социалната дистанция и превръщането на домовете във виртуалния офис принудиха водещите компании по-активно да ъпдейтват и подобряват своите приложения. Twitter не са изключение и вече са готови с нова функция, която ще улесни собствениците на устройства с Android. Компанията е разработила ново "Share" меню за споделяне на файлове и линкове с други потребители.     Разпространението на ъпдейта вече започна, като от Twitter обещават целия процес на споделяне на съдържание в други приложения. Това ще спести ценно време, когато сте в движение и ще актуализира още по-бързо дискусиите и онлайн чатовете, които водите в Twitter. След като кликнете върху бутона за споделяне на файлове ще видите контактите, на които най-често изпращате съдържание, както и няколко допълнителни опции в долната част на екрана. Тази секция предлага опция да копирате линка или да го добавите към отметките в браузъра, както икони за споделяне в други приложения. Припомняме ви, че Share менюто е налично за устройствата с iOS от седмици, но ето, че вече е налично за смартфоните с Android. Ако все още не сте получили актуализацията бъдете сигурни, че това ще се случи скоро. Интеграцията на тази функция ще ви спести няколко излишни кликвания, докато общувате онлайн в Twitter.   Oще от Digital: Как да върнем стария дизайн на Twitter
oнлайн търговия
Социалните мрежи са все по-решаващ фактор при пазруването онлайн
Социалните мрежи са все по-решаващ фактор при пазруването онлайн
Едва ли е изненадащо, че все по-често избираме да пазаруваме онлайн, в сравнение с физически магазини. Предимствата на купуването на стоки в интернет са многобройни, като разпространението на пандемията само задълбочи ситуацията. През последните тримесечия се отчита впечатляващ трафик не само в платформите за електронна търговия, но се увеличават и продуктовите категории, които пазаруваме в интернет. Модерните технологии могат едновременно да улеснят ежедневието ни, но също така крият сериозни рискове за сигурността. Това се превръща в основен приоритет, когато се налага да публикуваме данни за банковите карти и профили. Всеки път, когато извършвате плащане в интернет или правите поръчка трябва да бъдете изключително внимателни, за да не попаднат данните ви в чуджи ръце. Последен доклад на анализатори на Visa показват интересни трендове в навиците на потребителите от началото на годината досега. Водещо заключение е проучването е, че социалните мрежи имат все по-важна роля при вземането на решение за пазаруване онлайн, съобщавa TechRadar.     Taка например всяка една покупка извършена в интернет е провокирана от взаимодействие с профилите ни във Facebook и други водещи социални платформи. Потребителите не само се доверяват на коментари и мнения на други хора, но също така получават повече информация за бъдещата си покупка. Много важен фактор е удобството на социални мрежи за купуване на продукти в интернет, тъй като изисква само няколко кликвания. Неслучайно повече от 35% от хората определят този фактор като ключов за финалния избор, като 26% от потребителите са доволни от невероятната скорост на целия процес. Приблизително всеки пети човек използва мобилно приложение за покпки онлайн. 57% oт хората, които се включват в проучването на Visa споделят, че не обръщат съществено внимание на коментарите на други хора, както и ревюто на съответния продукт във външни сайтове. Само 46% от потребителите обръщат внимание на възможностите за връщане на продукт в случай на неочакван проблем още преди да го поръчат.   Още от Digital: България е имала най-нисък процент в онлайн пазаруването в Европа през 2019г., според Eurostat
Facebook
Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Facebook демонстрираха как изглежда новата визия на социалната мрежа още преди години. След продължителни тестове компанията започна да разпространява дългоочакваната актуализация от май. Всеки потребител разполага със свободата да избере новия или класически дизайн на Facebook в своя профил. Изчистеният интерфейс в новата версия предлага лента за бърз достъп в горната част, от който лесно да стартирате петте основни секции на социалната мрежа, а именно Home, Watch, Marketplace, Groups и Gaming. Няма как да не забележите и отсъствието на традиционния син цвят в панела за навигация.  От компанията са оптимизирали дизайна на Facebook по такъв начин, че да улеснят интеграция на "Dark Mode" функционалност, която се радва на голяма популярност сред потребителите. Активирането на тъмния режим става с едно натискане на бутон от падащото меню с настройки.  Ако въпреки подобренията в новия дизайн все още използвате старата визия на Facebook e добре да знаете, че много скоро вече няма да имате избор, съобщава Engadget.   ' В следващите няколко седмици Facebook планират да деактивират функцията за активиране на класическия дизайн. Някои потребители дори вече виждат нотификации, които ги информират за промяната. Данните разкриват, че старата версия на социалната мрежа няма да е достъпна от септември.  Любопитното е, че към съобщението има и въпрос дали желанието ви да предпочетете класическия дизайн, не е провокирано от липсата на функции, които не присъстват в новата версия. Ако се съгласите с твърдението ще може да опишете с кратък текст коя точно опция на Facebook смятате, че трябва да бъде интегрирана към модерният дизайн.  Трябва да отбележим, че промените ще засягат уеб версията на Facebook, която стартирате от компютрите. Мобилните приложения на Facbebook за водещите платформи ще продължат да изглеждат и функционират, както досега. Така много скоро няма да имаме друг вариант освен да използваме новата версия на Facebook от десктопа.   Още от Digial: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил 
Facebook
Kaк най-бързо да активирате Dark Mode режима на Facebook от смартфона
Kaк най-бързо да активирате Dark Mode режима на Facebook от смартфона
Сърфирането в социалните мрежи е удобен начин да се информирате за важните неща, които се случват около вас, но също така може да има негативно емоционално и психическо влияние. Facebook е платформа, която първоначално бе създадена да улесни общуването и споделянето на информация с приятели и хора, споделящи сходни интереси. Невероятният бизнес успех промени приоритетите на компанията, които се ориентираха към по-директни маркетингови подходи. Информацията споделяна във Facebook е основен източник на приходи и това не е тайна за никого. Оптималният вариант е да бъдем активни едновременно от десктопа, така и от смартфоните, когато пътуваме. Изграждането на индивидуални профили с активността на всеки акаунт е съпроводено и с интеграцията на широк набор от функции, които променят начина, по който работи Facebook. Мобилните приложения са специален акцент, тъй като генерират основна част от трафика на социалната мрежа.     Един от най-полезните начини да промените визията на Facebook е да активирате Dark Mode режима. Тъмните цветове не само не натоварват очите, но и допринасят за по-дългия живот на батерията в смартфоните. Използването на Dark Mode ще гарантира по-комфортно четене и разглеждане на страници при липса на достатъчно светлина, което е полезно и при пътуване.     Активирането на нощния режим изисква няколко кликвания. След като стартирате Facebook приложението на смартфона кликнете върху менюто в горния десен ъгъл. Това е традиционната икона с три хоризонтални черти. Скролнете между различните настройки, докато не откриете раздела "Settings & Privacy". Oстава само да изберете опцията "On", за да приложите тъмната тема в интерфейса на мобилната версия на Facebook. Aко промените мнението си може лесно да върнете "Light" темата, като следвате същите стъпки.     Още от Digital: Facebook разкриха защо спират някои функционалности на Messenger и Instagram в Европа
Facebook
Facebook разработват конкурент на приложението за аудио чат Clubhouse
Facebook разработват конкурент на приложението за аудио чат Clubhouse
Facebook искат да притежават най-мащабната платформа за комуникация в технологичната индустрия. Амбициозната им цел да слеят чатовете на Messenger, Instagram и WhatsApp изисква време за реализация. От компанията също така експериментират с много идеи и имат специална дивизия, която разработва нови приложения за забавление и общуване с логото на Facebook. През последните седмици се появи непознато заглавие, което се превърна в голям хит сред най-младата аудитория. Името на софтуера е Clubhouse, като разработката е подкрепена от няколко известни личности, сред които инвеститора Maрк Андреесен. Мобилното приложение позволява да се присъединявате към различни аудио стаи и да обсъждате разнообразие от теми. По този начин Clubhouse предлага алтернативен аудио формат, който има голям потенциал да привлече по-голяма аудитория. На този етап използването на приложението изисква покана от друг потребител, но вероятно ограничението ще бъде премахнато през следващите месеци. Участие в аудио чатовете, които предлага Clubhouse вече направиха Опра Уинфри, Аштън Къчър, Илон Мъск и др.     Шефът на Facebook също се включи в дискусиите на Clubhouse и предостави своето мнение за развитието на технологиите с добавена и виртуална реалност. Това се случи само преди няколко дни, но Марк Зукърбърг вече oбмисля възможността да предложи собствен конкурент на приложението за аудио чат. Неговата поява изненада доста хора, които не очакваха да видят създателя на Facebook да се включи в разговор на Clubhouse. По всиччко личи, че той е искал лично да се увери как работи приложението и какви са възможностите подобна технологията да бъде интегрирана и към социалната мрежа. Служителите на Facebook вече експериментират със софтуерни решения, които да превърнат този продукт в реалност. Засега проекта е в начална фаза и вероятно тепърва ще научаваме повече детайли за плановете на компанията. В миналото Facebook са взаимствали популярни идеи на свои конкуренти като например Stories формата вдъхновен от Snapchat. Друг пример е Instagram Reels, чиято цел е да конкурира TikTok. Скоро това ще се случи и с Clubhouse.   Oще от Digital: 5 начина, по които хакерите използват Facebook, за да крадат личните ни данни
TikTok
TikTok заплашва доминацията на Facebook при мобилните приложения
TikTok заплашва доминацията на Facebook при мобилните приложения
TikTok стартира като приложение за споделяне на кратки клипове в Китай, но се превърна в световен феномен. Анализаторите изчисляват, че платформата се използва от над 800 млн. активни потребители всеки месец. Мобилното приложение е регистрирало над 1.5 млрд. пъти от Apple Store и Google Play, което показва нагледно успеха на TikTok. Рекордното представяне от началото на годината досега се очаква да продължи и през последното тримесечие на 2020г. Eкспертите от App Annie също така изчисляват, че TikTok е най-изтегляното приложение за смартфони в периода между януари и ноември 2020г. По този начин платформата на Byte Dance успява да изпревари дори приложенията, които са собственост на Facebook. Oгромният интерес на тийнейджърите към TikTok е водещия фактор за популярността на приложението, което в най-добрия си период от годината има 1 млрд. месечни потребители. Това е достатъчно хитовото заглавие да изпревари WhatsApp, Instagram и Mesenger, които представляват основата на мобилната стратегия на Facebook.     Според информацията на App Annie инсталациите на приложения за смартфони ще преминат границата от 130 млрд. през 2020г. Това ще е ръст от 120 млрд. инсталации в Google Play и App Store преди година. Разпространението на коронавируса има сериозен принос потребителите да прекарват повече време пред екраните на своите устройства. Тези процеси ще стимулират сериозно и печалбата на водещите разработчици, тъй като се очаква да отделим $112 млрд. за покупка на приложения през годината. По този начин се отчита ръст в приходите от 25%, в сравнение с предходното рекордно постижение от 2019г. Положителните тенденции вероятно ще се запазят и през следващта година,   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
LinkedIn
LinkedIn пуска нова функция в помощ на търсещите работа по време на COVID-19
LinkedIn пуска нова функция в помощ на търсещите работа по време на COVID-19
LinkedIn е една от най-популярните онлайн платформи в интернет, която е разработена специално за професионалистите и бизнес потребителите. Услугата предлага широк набор от инструменти, с които да представите себе си, да се свържете с хора следващи сходни интереси, бъдещи работодатели и др. Ограниченията предизвикани от пандемията съзадоха затруднения на милиони хора по цял свят, което превръща в LinkedIn в още по-важна платформа за много потребители. Вече се работи над поредица от функции, които да позволят на загубилите своите позиции да открият отново работа. За целта от Microsoft, които притежават LinkedIn ще улеснят всички профили с предстоящ ъпдейт. Основният акцент е по-ефективната комуникация с работодатели, както и по-удобен начин за представяне на кандидатите и подаването на документи за различните позиции, информира CNet. LinkedIn ще предложи и селекция от онлайн обучения и тренинги, с които потребителтие да подобрят своите умения и допълнително да увеличат шансовете си за откриване на правилната оферта.     Сред някои от най-богатите категории са дигиталния маркетинг, финансовите услуги и обработката на данни. LinkedIn ще предоставят повече данни за актуалните позиции и конкретните качества, които можете да доразвиете, за да бъдате още по-привлекателен избор за работодателите. Предстоящата актуализация ще предложи и ефективни инструменти, които да ви подготвят по-добре за реално интервю. Работи се в тясно сътрудничество с много локални компании, като устойчиво решение за справянето на кризата с големия брой безработни места в някои региони. Изчисленията на Microsoft покават, че над 250 млн. потребители ще загубят работата си през настоящата година, заради разпространението на пандемията. Негавтивните цифри в доклада позицонират 1.6 млрд. души в "рисковата зона", което е сериозен риск за световната икономика. LinkedIn ще опитат да опростят целия процес и да позволят на своите клиенти да се възползват от изцяло нови възможности. Новите функции в кратки срокове ще са налични за всички акаунти.   Oще от Digital: LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
Facebook Gaming
Вече можем да играем игри за смартфони във Facebook
Вече можем да играем игри за смартфони във Facebook
Компанията постоянни ни припомня, че Facebook е не само подходяща платформа за комуникация и откриване на информация, но също за забавление с игри. Oблачните услуги за гейминг се радват на голяма популярност, особено в контекста на социалната изолация. Това е сегмент, в който Facebook виждат голям потенциал за бъдещо развитие. За разлика от своите конкуренти като Amazon и Google, обаче компанията има различна идея как да прикове вниманието на потребителите. Услуги като Google Stadia са интересни предложения, които позволяват да играете независимо къде се намирате и какво устройство използвате. Единственото, което ви трябва е специалния джойстик, достъп до интернет и месечна такса за достъп до Google Stadia. Абсолютно същата е концепцията на Amazon, които вече разкриха повече детайли за своята платформа Amazon Luna. Важно е да отбележим, че NVIDIA също имат силно присъствие в този сегмент. Идеята на Facebook е да избегнат директната конкуренция с тези услуги за стрийминг, като предложат нещо по-различно за геймърите.     Компанията иска да предложи на своите клиенти удобен начин да се забавляват с игри за смартфони, а не се насочват към заглавията за компютри. Вместо това потребителите ще могат да избират от каталог с предложения, директно в официалното приложение на Facebook. Това премахва нуждата да купувате допълнителен хардуер или плащате месечна такса. Секцията за игри включва атрактивни заглавия, като Asphalt 9: Legends, Mobilе Legends: Adventure, PGA Tour Golf Shootout, Solitaire: Arthur's Tale, WWE SuperCard и др. Важно е да отбележим, че това са емулирани версии на стандартните APK файлове на игрите, които можете да откриете и изтеглите от Google Play. По този начин можете бързо и безплатно да стартирате заглавията в своя от сървърите на Facebook и да се забавлявате с любимите си игри от приложението или браузъра. В момента геймърската платформа се използва от над 200 хил. души седмично. Новите заглавия можете да откриете като отворите "fb.gg/play", като тепърва техния брой ще продължи да се увеличава.   Oще от Digital: Услугата Facebook Gaming вече позволява да се създават турнири, за да се намали социалната изолация
LinkedIn
LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
LinkedIn е социална мрежа, която е фокусирана предимно към професионално ориентираните потребители. Въпреки редица ъпдейти платформата оперира по един и същ начин от своето създаване досега. Разработчиците от LinkedIn наблюдават отблизо популярността на приложения като Facebook, Instagram и Snapchat с идеята да взаимстват елементи, които да подобрят собствената им платформа. Ако сте потребители, който използва LinkedIn, но смята, че публичните профили са твърде статични е добре да разберете за предстояща версия на приложението. Компанията тества опция с името LinkedIn Stories, която наподобява начина, по който работи Instagram Stories. По този начин потребителите ще разполагат с възможността да създават интерактивни истории към своите акаунти. Това означава, че ще могат да прикачват мултимедийно съдържание с продължителност до 20 секунди към профила, за да бъдат по-атрактивни за останалите потребители. Все пак има ограничение, което няма да позволява на мултимедията да бъде видима повече от 24 часа, съобщава TechRadar.     Този лимит важи, както за изображения, така и за видео клипове. Функцията е вдъхновена от социалните мрежи и платформите за забавления. Идеята е потребителите да проявят по индивидуален начин своята креативност и да разнообразят съдържанието в LinkedIn. Ограничението от 20 секунди не е случайно и цели да предотврати качването на продължителни клипове с неподходящо съдържание. LinkedIn смятат, че това е достатъчно дълъг срок да провокирате интерес към своя акаунт. За максимално улеснение е предвидена опция за персонализиране на публикациите със стикери и текстови съобщения. LinkedIn са уверени, че потребителите могат да намерят разнообразни приложения да представят себе си в подходяща светлина или да реагират на актуални проблеми. Новата функция е удобен начин да взаимодействате още по-пълноценно със своите колеги, съученици и партньори в платформата. Призивите за социална дистанция също налагат търсенето на атрактивни начини, с които интерактивно да привлечем аудиторията към профила си в LinkedIn.   Още от Digital: 4 стратегии за осигуряване на успешни контакти в LinkedIn
Facebook
Facebook ще започнат да показват публични групови постове в News Feed
Facebook ще започнат да показват публични групови постове в News Feed
Социалната мрежа обръща специално внимание на качеството на съдържанието и следи стриктно за разпространение на фалшиви новини и обидни публикации. По този начин Facebook се превръща в основен източник на актуални новини за стотици милиони хора по цял свят. Разнообразните възможности за персонализиране на съдържанието допълнително превръщат News Feed във водещ онлайн портал. Компанията постоянно тества нови функционалности и сега разкри детайли за последния ъпдейт на Facebok Groups. Според официалните данни групите в социалната мрежа се използват от повече от 1.8 млрд. потребители, което е доста впечатляващо. Несъмнено най-голямо внимание ще предизвика информацията, че Facebook ще показват постове от публичните групи в другите секции на профилите ни, включително News Feed, съобщава Engadget. След като споделите дадена публикация или линк ще започнете да виждате постове от дискусии на сходни теми. Това ще е възможно дори когато не сте част от съответната група.     Facebook също така са обновили дизайна на Groups раздела, като търсачките в интернет ще бъдат оптимизирани да индексират съдържание от групите в социалните мрежи. Това ще улесни значително откриването на дискусии по теми, които представляват интерес са вас. Промените имат за цел да стимулират хората да бъдат по-активни и да се присъединяват към онлайн разговори с други потребители от цял свят. Администраторите на страници във Facebook ще имат достъп до още повече инструменти за управление на съдържанието. Предстоящият ъпдейт ще им позволи да трансформират публични групи в частни или да въведат одобрение на всяка публикация. Така могат да прегледат съдържанието и да не допуснат разпространението на публикации, които са манипулативни или нецензурни. Facebook тестват и функция за групови чатове в реално време, Q&A сесии, както и възможност за добавяне на различен профил към всяка група, в която участвате.   Още oт Digital: Как да разберем защо Facebook ни показва определени реклами и публикации в News Feed
Facebook Messenger
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook e влиятелно име в дигиталния свят, в който живеем, тъй като всеки ден свърза стотици милиони потребители по цял свят. Социалната мрежа, обаче е само един от важните компоненти в стратегията на компанията, която включва още Instagram и WhatsApp. Това са две от най-популярните приложения за комуникация в света, които представляват бъдещето за бизнес модела, който следва Facebook. Желанието на компанията да разгърне още повече своята екосистема е свързана и с по-дълбока интеграция, позволяваща Facebook Messenger и WhatsApp да могат да изпращат съобщения помежду си.  Вече разбрахме за тези мащабни планове на компанията, които да доведат до създаването на най-голямата интегрирана платформа за комуникация в интернет. Това все още е сфера, в която Facebook имат предимство пред Google и алтернативни приложения като Zoom, Skype. WeChat и др. Решението да се слеят WhatsApp, Instagram и Messenger е свързано и с технологични затруднения, но продължава да бъде дългосрочен приоритет за Марк Зукърбърг.   По всичко личи, че компанията работи активно над този проект и някои потребители започнаха да виждат съобщения свързани с интеграцията на Facebook Messenger и Instagram. Самите нотификации ги информират, че вече е възможно да общуват по нов начин в своя Instagram профил, като се свържат с приятелите използващи Facebook.  Функцията е активна, както за Аndroid, така и за устройствата с iOS. След като изберете опцията за ъпдейт обикновената икона за директни съобщения в горния десен ъгъл на Instagram ще бъде заместена от логото на Facebook Messenger.  Чатовете в Instagram също така са налични в по-различна цветна тема, като скролването променя нюансите между синьо и лилаво. Засега само ограничен брой потребители виждат "There's a New Way to Message on Instagram" съобщението. Aктуализацията обещава още поддръжка на "Swipe-To-Reply" и повече емоджита.     Още от Digital: Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
DMCA.com Protection Status