Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
801 резултата за социални мрежи
LinkedIn
LinkedIn пуска нова функция в помощ на търсещите работа по време на COVID-19
LinkedIn пуска нова функция в помощ на търсещите работа по време на COVID-19
LinkedIn е една от най-популярните онлайн платформи в интернет, която е разработена специално за професионалистите и бизнес потребителите. Услугата предлага широк набор от инструменти, с които да представите себе си, да се свържете с хора следващи сходни интереси, бъдещи работодатели и др. Ограниченията предизвикани от пандемията съзадоха затруднения на милиони хора по цял свят, което превръща в LinkedIn в още по-важна платформа за много потребители. Вече се работи над поредица от функции, които да позволят на загубилите своите позиции да открият отново работа. За целта от Microsoft, които притежават LinkedIn ще улеснят всички профили с предстоящ ъпдейт. Основният акцент е по-ефективната комуникация с работодатели, както и по-удобен начин за представяне на кандидатите и подаването на документи за различните позиции, информира CNet. LinkedIn ще предложи и селекция от онлайн обучения и тренинги, с които потребителтие да подобрят своите умения и допълнително да увеличат шансовете си за откриване на правилната оферта.     Сред някои от най-богатите категории са дигиталния маркетинг, финансовите услуги и обработката на данни. LinkedIn ще предоставят повече данни за актуалните позиции и конкретните качества, които можете да доразвиете, за да бъдате още по-привлекателен избор за работодателите. Предстоящата актуализация ще предложи и ефективни инструменти, които да ви подготвят по-добре за реално интервю. Работи се в тясно сътрудничество с много локални компании, като устойчиво решение за справянето на кризата с големия брой безработни места в някои региони. Изчисленията на Microsoft покават, че над 250 млн. потребители ще загубят работата си през настоящата година, заради разпространението на пандемията. Негавтивните цифри в доклада позицонират 1.6 млрд. души в "рисковата зона", което е сериозен риск за световната икономика. LinkedIn ще опитат да опростят целия процес и да позволят на своите клиенти да се възползват от изцяло нови възможности. Новите функции в кратки срокове ще са налични за всички акаунти.   Oще от Digital: LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
Facebook Gaming
Вече можем да играем игри за смартфони във Facebook
Вече можем да играем игри за смартфони във Facebook
Компанията постоянни ни припомня, че Facebook е не само подходяща платформа за комуникация и откриване на информация, но също за забавление с игри. Oблачните услуги за гейминг се радват на голяма популярност, особено в контекста на социалната изолация. Това е сегмент, в който Facebook виждат голям потенциал за бъдещо развитие. За разлика от своите конкуренти като Amazon и Google, обаче компанията има различна идея как да прикове вниманието на потребителите. Услуги като Google Stadia са интересни предложения, които позволяват да играете независимо къде се намирате и какво устройство използвате. Единственото, което ви трябва е специалния джойстик, достъп до интернет и месечна такса за достъп до Google Stadia. Абсолютно същата е концепцията на Amazon, които вече разкриха повече детайли за своята платформа Amazon Luna. Важно е да отбележим, че NVIDIA също имат силно присъствие в този сегмент. Идеята на Facebook е да избегнат директната конкуренция с тези услуги за стрийминг, като предложат нещо по-различно за геймърите.     Компанията иска да предложи на своите клиенти удобен начин да се забавляват с игри за смартфони, а не се насочват към заглавията за компютри. Вместо това потребителите ще могат да избират от каталог с предложения, директно в официалното приложение на Facebook. Това премахва нуждата да купувате допълнителен хардуер или плащате месечна такса. Секцията за игри включва атрактивни заглавия, като Asphalt 9: Legends, Mobilе Legends: Adventure, PGA Tour Golf Shootout, Solitaire: Arthur's Tale, WWE SuperCard и др. Важно е да отбележим, че това са емулирани версии на стандартните APK файлове на игрите, които можете да откриете и изтеглите от Google Play. По този начин можете бързо и безплатно да стартирате заглавията в своя от сървърите на Facebook и да се забавлявате с любимите си игри от приложението или браузъра. В момента геймърската платформа се използва от над 200 хил. души седмично. Новите заглавия можете да откриете като отворите "fb.gg/play", като тепърва техния брой ще продължи да се увеличава.   Oще от Digital: Услугата Facebook Gaming вече позволява да се създават турнири, за да се намали социалната изолация
LinkedIn
LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
LinkedIn е социална мрежа, която е фокусирана предимно към професионално ориентираните потребители. Въпреки редица ъпдейти платформата оперира по един и същ начин от своето създаване досега. Разработчиците от LinkedIn наблюдават отблизо популярността на приложения като Facebook, Instagram и Snapchat с идеята да взаимстват елементи, които да подобрят собствената им платформа. Ако сте потребители, който използва LinkedIn, но смята, че публичните профили са твърде статични е добре да разберете за предстояща версия на приложението. Компанията тества опция с името LinkedIn Stories, която наподобява начина, по който работи Instagram Stories. По този начин потребителите ще разполагат с възможността да създават интерактивни истории към своите акаунти. Това означава, че ще могат да прикачват мултимедийно съдържание с продължителност до 20 секунди към профила, за да бъдат по-атрактивни за останалите потребители. Все пак има ограничение, което няма да позволява на мултимедията да бъде видима повече от 24 часа, съобщава TechRadar.     Този лимит важи, както за изображения, така и за видео клипове. Функцията е вдъхновена от социалните мрежи и платформите за забавления. Идеята е потребителите да проявят по индивидуален начин своята креативност и да разнообразят съдържанието в LinkedIn. Ограничението от 20 секунди не е случайно и цели да предотврати качването на продължителни клипове с неподходящо съдържание. LinkedIn смятат, че това е достатъчно дълъг срок да провокирате интерес към своя акаунт. За максимално улеснение е предвидена опция за персонализиране на публикациите със стикери и текстови съобщения. LinkedIn са уверени, че потребителите могат да намерят разнообразни приложения да представят себе си в подходяща светлина или да реагират на актуални проблеми. Новата функция е удобен начин да взаимодействате още по-пълноценно със своите колеги, съученици и партньори в платформата. Призивите за социална дистанция също налагат търсенето на атрактивни начини, с които интерактивно да привлечем аудиторията към профила си в LinkedIn.   Още от Digital: 4 стратегии за осигуряване на успешни контакти в LinkedIn
Facebook
Facebook ще започнат да показват публични групови постове в News Feed
Facebook ще започнат да показват публични групови постове в News Feed
Социалната мрежа обръща специално внимание на качеството на съдържанието и следи стриктно за разпространение на фалшиви новини и обидни публикации. По този начин Facebook се превръща в основен източник на актуални новини за стотици милиони хора по цял свят. Разнообразните възможности за персонализиране на съдържанието допълнително превръщат News Feed във водещ онлайн портал. Компанията постоянно тества нови функционалности и сега разкри детайли за последния ъпдейт на Facebok Groups. Според официалните данни групите в социалната мрежа се използват от повече от 1.8 млрд. потребители, което е доста впечатляващо. Несъмнено най-голямо внимание ще предизвика информацията, че Facebook ще показват постове от публичните групи в другите секции на профилите ни, включително News Feed, съобщава Engadget. След като споделите дадена публикация или линк ще започнете да виждате постове от дискусии на сходни теми. Това ще е възможно дори когато не сте част от съответната група.     Facebook също така са обновили дизайна на Groups раздела, като търсачките в интернет ще бъдат оптимизирани да индексират съдържание от групите в социалните мрежи. Това ще улесни значително откриването на дискусии по теми, които представляват интерес са вас. Промените имат за цел да стимулират хората да бъдат по-активни и да се присъединяват към онлайн разговори с други потребители от цял свят. Администраторите на страници във Facebook ще имат достъп до още повече инструменти за управление на съдържанието. Предстоящият ъпдейт ще им позволи да трансформират публични групи в частни или да въведат одобрение на всяка публикация. Така могат да прегледат съдържанието и да не допуснат разпространението на публикации, които са манипулативни или нецензурни. Facebook тестват и функция за групови чатове в реално време, Q&A сесии, както и възможност за добавяне на различен профил към всяка група, в която участвате.   Още oт Digital: Как да разберем защо Facebook ни показва определени реклами и публикации в News Feed
Facebook Messenger
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook e влиятелно име в дигиталния свят, в който живеем, тъй като всеки ден свърза стотици милиони потребители по цял свят. Социалната мрежа, обаче е само един от важните компоненти в стратегията на компанията, която включва още Instagram и WhatsApp. Това са две от най-популярните приложения за комуникация в света, които представляват бъдещето за бизнес модела, който следва Facebook. Желанието на компанията да разгърне още повече своята екосистема е свързана и с по-дълбока интеграция, позволяваща Facebook Messenger и WhatsApp да могат да изпращат съобщения помежду си.  Вече разбрахме за тези мащабни планове на компанията, които да доведат до създаването на най-голямата интегрирана платформа за комуникация в интернет. Това все още е сфера, в която Facebook имат предимство пред Google и алтернативни приложения като Zoom, Skype. WeChat и др. Решението да се слеят WhatsApp, Instagram и Messenger е свързано и с технологични затруднения, но продължава да бъде дългосрочен приоритет за Марк Зукърбърг.   По всичко личи, че компанията работи активно над този проект и някои потребители започнаха да виждат съобщения свързани с интеграцията на Facebook Messenger и Instagram. Самите нотификации ги информират, че вече е възможно да общуват по нов начин в своя Instagram профил, като се свържат с приятелите използващи Facebook.  Функцията е активна, както за Аndroid, така и за устройствата с iOS. След като изберете опцията за ъпдейт обикновената икона за директни съобщения в горния десен ъгъл на Instagram ще бъде заместена от логото на Facebook Messenger.  Чатовете в Instagram също така са налични в по-различна цветна тема, като скролването променя нюансите между синьо и лилаво. Засега само ограничен брой потребители виждат "There's a New Way to Message on Instagram" съобщението. Aктуализацията обещава още поддръжка на "Swipe-To-Reply" и повече емоджита.     Още от Digital: Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
Adobe Photoshop
Adobe Photoshop ще улеснява откриването на обработвани снимки
Adobe Photoshop ще улеснява откриването на обработвани снимки
Eволюцията на технологиите с изкуствен интелект подобрява много функционалности на смартфоните. Най-голямо приложение AI софтуера намира в камера приложенията, но се използва още от услуги като Siri и Google Assistant. Oчевидните предимства на изкуствения интелект, обаче предизвика и развитието на няколко негативни тенденции, като най-добрия пример са фалшивите новини в интернет.  През последните години се забелязва внушителен ръст на снимките и видео клиповете, които използват т.нар. "Deepfakes" и представляват компютърно генерирани версии ина истински личности. Разпространението на подобно съдържание в интернет може да предизвика объркване сред потребителите и да предизвика манипулиране на мнението на големи групи от хора.  Facebook и Google отдавна се борят с този проблем, като все по-активно към тях ще се присъединят и експертите на Adobe. Компанията работи над технология, която да улесни откриването на доказателство за обработвани снимки във Аdobe Photoshop, кoйто е предпочитан избор за милиони професионалисти. Този проект е част от ангажимента на Adobe в Content Authenticity Initiative, в която участват от миналата година.      Новата функция работи като тагва изображенията, които съдържат данни за техния автентичен произход. Това ще улесни авторите на съдържание, издателите, крайните потребители и социалните мрежи по-лесно да засичат обработвани снимки и друга фалшива медия в интернет.  Аdobe искат да превърнат технологията в отворен стандарт за тагване на мултимедия онлайн, която съдържа криптографски данни за местоположение, времеви маркери, информация кой е заснел и редактирал кадъра, с какво устройство е заснет и др Отсъствието на подобни метаданни ще е предпоставка за фалшиво съдържание, съобщава Wired. Системата на Adobe ще позволи и на разработчиците на външен софтуер да добавят такива тагове на снимките, включително кога файла е публикуван в уеб сайт или социална мрежа. Криптография ще бъде използвана за генериране на "цифров отпечатък", който доказва автентичността на съответната снимка или видео.  Плановете на Adobe предвиждат представянето на Preview Release версия на технологията до края на годината, което е само първата част от този амбициозен проект.   Още от Digital: Най-добрите безплатни онлайн алтернативи на Adobe Photoshop
Facebook
Facebook заведе дело срещу антитръстовия регулатор на ЕС
Facebook заведе дело срещу антитръстовия регулатор на ЕС
ЕС продължава активно да разследва най-големите технологични компании и непрестанно следи за спазването на законодателството. Регулаторите често налагат солидни глоби на брандове като Facebook и Google, като не дават сериозни индикации за промяна на своята стратегия.  Може да ви прозвучи доста странно, но сега ситуацията обърна ролите. Причината е, че Facebook са предприели на свой ред съдебни действия срещу антитръстовите органи на ЕС. Информацията бе потвърдена официално от компанията.  Един от адвокатите на Facebook потвърди официално, че са завели иск срещу Европейската комисия (ЕК), в който излагат мотивите си, че регулаторите изискват достъп до твърде голям обем информация. Социалната мрежа твърди, че през цялото време сътрудничи на властите, но е изненада от внушителния обем данни, които се изискват за оперативната им работа.  Toва е необходимо за разследванията, които вече са стартирали в ЕС срещу компанията и имат за цел да установят дали има доказателства за нелоялни бизнес практики, създаване на монополна позиция, нарушаване на естествената конкуренция и др.     Една от препоръките на ЕС е да предоставят достъп до имейли между служители, които включват над 2500 термина и думи, сред които "big question", "shut down", "not good for us" и др. Желанието на антитръстовите органи да изяснят ситуацията, обаче е свързано с изискването на нереално количество информация.  Юридическият екип на Facebook продължава да си сътрудничи с ЕС, но някои от документите изискани от разследването нямат нищо общо с конкретните обвинения отправени срещу компанията, съобщава BusinessInsider. Около този мотив е базирана идеологията на казуса пред европейския съд.  Досега компанията е предоставила достъп до повече от 315 хил. документа на разследващите, което според тях не е правилно. Facebook искат да бъдат въведени промени в законодателството, които да прекратят подобни дела свързани с личната информация на потребителите на територията на ЕС.  Определено ще е много интересно как ще се развива този казус за в бъдеще и дали компанията наистина може да осъди антитръстовите регулатори на континента.    Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Twitter
Хакнаха Twitter акаунтите на Бил Гейтс, Илон Мъск и Apple
Хакнаха Twitter акаунтите на Бил Гейтс, Илон Мъск и Apple
Социалните мрежи представляват чудесен начин да откриваме информация, комуникираме с приятели и да се запознаваме с нови хора онлайн. Колкото по-активни сме в своите профили, толкова по-уязвими сме от възможността да станем жертва на хакери. Това важи с пълна сила, както за обикновените потребители, така и за знаменитостите.  В миналото сме ставали свидетели на хакнати профили на популярни личности, като сега отново привличавме вниманието ви към подобен инцидент. Оказва се, че хакери са провели мащабна кампания в Twitter, която им позволява да установят контрол над акаунти на популярни личности като Бил Гейтс и Илон Мъск.  Жертва на кибернападението е и официалния акаунт на Apple в микроблогинг платформата. След това засегнатите профили публикуват едно и също съобщение, което е свързано с получаването и разпространението на биткойни. Предложението качено в хакнатите акаунти е всеки потребител да изпрати дадена сума, която след това ще бъде удвоена криптовалута.      На пръв поглед това не звучи достатъчно правдоподобно, но ако е пратено от профила на Илон Мъск, Apple и  Бил Гейтс придобива съвмсем различен смисъл. Именно заради това доста хора започнаха да изпращат пари до предстовения биткойн адрес.  Все още не е ясно точно как са хакнати профилите на някои от най-популярните личности в Twitter, които най-вероятно използват двуфакторна автентикация, за да не допуснат това да се случи. Малко след като съобщенията започнаха да се появяват официален говорител на Бил Гейтс потвърди, че този туит не е публикуван от съоснователя на Microsoft.  Twitter споделиха, че разследват инцидента и правят всичко възможно бързо да възстановяват нормалния достъп до хакнатите профили. Компрометирането на профилите на толкова известни личности е ясна индикация, че трябва да бъдете внимателни съв своя акаунт в Twiiter. Изборът и честата смяна на сложни пароли е само едно от нещата, които могат да ви предпазят в подобна ситуация.   Още от Digital: Какво да направим, за да се предпазим от хакери
любопитно
Нова функция във Facebook ще улеснява комуникацията със съседите ни
Нова функция във Facebook ще улеснява комуникацията със съседите ни
Социалната дистанция създаде доста ограничения в традиционното ежедневието, особено когато става въпрос за реални контакт с други хора. Най-безопасният вариант е да прибегнете до приложения за видеоконференция като бърз, удобен и сигурен начин за общуване по време на пандемията. Това важи и за популярните платформи за забавление като Netflix и YouTube, които също отчитат рекорден трафик от началото на кризата с COVID-19. Потребителската база на Facebook надхвърля 2.7 млрд. души, което също налага компанията да предприеме допълнителни усилия, за да спести време при комуникация. Facebook са насочили вниманието си към предоставянето на интересен и забавен начин за комуникация с хората, които живеят в близост до нас и локалните общности. Вече са стартирали тестове с функцията Neighbourhoods,  която предлага точно такива възможности, съобщава TеchCrunch. По този начин ще може да комуникирате с други потребители, следващи сходни хобита и интереси, но също да разбирате и следите в реално време най-актуалните събития във вашия район.     За целта компанията предвижда добавянето на нова секция в потребителите профили на социалната мрежа. Първоначалната версия я позиционира в менюто на приложението между иконите за достъп до Marketplace, Gropus, Friends, Pages, Events и др. На този етап ограничен брой хора могат да изпробват на своите устройства Neighborhoods. Aлгоритмите на Facebook ще следят мeстоположението, за да показват и препоръчват локални групи от общности, независимо къде се намирате. Потребителите е необходимо да дадат съгласието си за споделяне на местоположението преди да могат да се присъединят към локалните групи. Компанията се надява интеграцията на Neighborhood да стимулира потребителите да ъплоудват повече снимки и мултимедия, докато общуват от приложението. Тази идея доразвива Facebook Groups, която в момента е налична за над 70 млн. администратори на групи и модератори, които поддържат акаунтите. Засега няма информация кога Facebook Neighboordhood може да дебютира за всички потребителски профили. Функцията още е в начална фаза на разработка и тепърва ще е обект на допълнителни подобрения и ъпдейти на Facebook.   Още от Digital: Facebook започна да разпространява функция за изпращане на съобщения между Messenger и Instagram
Twitter
Twitter представиха нов Share бутон за Android
Twitter представиха нов Share бутон за Android
Mикроблогинг платформата не е толкова известна колкото Facebook и Instagram, но въпреки това има лоялна база от милиони фенове по цял свят. Twitter е особено подходяща услуга за бърза комуникация и разпространение на новини. Лесният за използване интерфейс и обмена на кратки съобщения са другите предимства на Twitter. Използването на Twitter също така не ангажира толкова много вниманието както поддържането на Facebook профил. Услугата е налична за всички водещи платформи и постоянно експериментира с много нови функции. Разпространението на пандемията ни кара да бъдем все по-активни пред екраните на смартфони, което доведе до ръст в трафика на популярните приложения. Социалната дистанция и превръщането на домовете във виртуалния офис принудиха водещите компании по-активно да ъпдейтват и подобряват своите приложения. Twitter не са изключение и вече са готови с нова функция, която ще улесни собствениците на устройства с Android. Компанията е разработила ново "Share" меню за споделяне на файлове и линкове с други потребители.     Разпространението на ъпдейта вече започна, като от Twitter обещават целия процес на споделяне на съдържание в други приложения. Това ще спести ценно време, когато сте в движение и ще актуализира още по-бързо дискусиите и онлайн чатовете, които водите в Twitter. След като кликнете върху бутона за споделяне на файлове ще видите контактите, на които най-често изпращате съдържание, както и няколко допълнителни опции в долната част на екрана. Тази секция предлага опция да копирате линка или да го добавите към отметките в браузъра, както икони за споделяне в други приложения. Припомняме ви, че Share менюто е налично за устройствата с iOS от седмици, но ето, че вече е налично за смартфоните с Android. Ако все още не сте получили актуализацията бъдете сигурни, че това ще се случи скоро. Интеграцията на тази функция ще ви спести няколко излишни кликвания, докато общувате онлайн в Twitter.   Oще от Digital: Как да върнем стария дизайн на Twitter
oнлайн търговия
Социалните мрежи са все по-решаващ фактор при пазруването онлайн
Социалните мрежи са все по-решаващ фактор при пазруването онлайн
Едва ли е изненадащо, че все по-често избираме да пазаруваме онлайн, в сравнение с физически магазини. Предимствата на купуването на стоки в интернет са многобройни, като разпространението на пандемията само задълбочи ситуацията. През последните тримесечия се отчита впечатляващ трафик не само в платформите за електронна търговия, но се увеличават и продуктовите категории, които пазаруваме в интернет. Модерните технологии могат едновременно да улеснят ежедневието ни, но също така крият сериозни рискове за сигурността. Това се превръща в основен приоритет, когато се налага да публикуваме данни за банковите карти и профили. Всеки път, когато извършвате плащане в интернет или правите поръчка трябва да бъдете изключително внимателни, за да не попаднат данните ви в чуджи ръце. Последен доклад на анализатори на Visa показват интересни трендове в навиците на потребителите от началото на годината досега. Водещо заключение е проучването е, че социалните мрежи имат все по-важна роля при вземането на решение за пазаруване онлайн, съобщавa TechRadar.     Taка например всяка една покупка извършена в интернет е провокирана от взаимодействие с профилите ни във Facebook и други водещи социални платформи. Потребителите не само се доверяват на коментари и мнения на други хора, но също така получават повече информация за бъдещата си покупка. Много важен фактор е удобството на социални мрежи за купуване на продукти в интернет, тъй като изисква само няколко кликвания. Неслучайно повече от 35% от хората определят този фактор като ключов за финалния избор, като 26% от потребителите са доволни от невероятната скорост на целия процес. Приблизително всеки пети човек използва мобилно приложение за покпки онлайн. 57% oт хората, които се включват в проучването на Visa споделят, че не обръщат съществено внимание на коментарите на други хора, както и ревюто на съответния продукт във външни сайтове. Само 46% от потребителите обръщат внимание на възможностите за връщане на продукт в случай на неочакван проблем още преди да го поръчат.   Още от Digital: България е имала най-нисък процент в онлайн пазаруването в Европа през 2019г., според Eurostat
Facebook
Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Facebook демонстрираха как изглежда новата визия на социалната мрежа още преди години. След продължителни тестове компанията започна да разпространява дългоочакваната актуализация от май. Всеки потребител разполага със свободата да избере новия или класически дизайн на Facebook в своя профил. Изчистеният интерфейс в новата версия предлага лента за бърз достъп в горната част, от който лесно да стартирате петте основни секции на социалната мрежа, а именно Home, Watch, Marketplace, Groups и Gaming. Няма как да не забележите и отсъствието на традиционния син цвят в панела за навигация.  От компанията са оптимизирали дизайна на Facebook по такъв начин, че да улеснят интеграция на "Dark Mode" функционалност, която се радва на голяма популярност сред потребителите. Активирането на тъмния режим става с едно натискане на бутон от падащото меню с настройки.  Ако въпреки подобренията в новия дизайн все още използвате старата визия на Facebook e добре да знаете, че много скоро вече няма да имате избор, съобщава Engadget.   ' В следващите няколко седмици Facebook планират да деактивират функцията за активиране на класическия дизайн. Някои потребители дори вече виждат нотификации, които ги информират за промяната. Данните разкриват, че старата версия на социалната мрежа няма да е достъпна от септември.  Любопитното е, че към съобщението има и въпрос дали желанието ви да предпочетете класическия дизайн, не е провокирано от липсата на функции, които не присъстват в новата версия. Ако се съгласите с твърдението ще може да опишете с кратък текст коя точно опция на Facebook смятате, че трябва да бъде интегрирана към модерният дизайн.  Трябва да отбележим, че промените ще засягат уеб версията на Facebook, която стартирате от компютрите. Мобилните приложения на Facbebook за водещите платформи ще продължат да изглеждат и функционират, както досега. Така много скоро няма да имаме друг вариант освен да използваме новата версия на Facebook от десктопа.   Още от Digial: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил 
TikTok
Как да изтриете акаунт в TikTok
Как да изтриете акаунт в TikTok
TikTok е приложение, което продължава да е обект на сериозен обществен интерес. Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече генерира 2 млрд. изтегляния. Невероятният успех на TikTok, обаче се слъска с неочакани проблеми довели до спирането на приложението в Индия.  Американското правителство също предприе дествия срещу TikTok от съображения за сигурност, обвинявайки разработчиците, че споделят данни на потребителите с китайските власти. Вече ви съобщихме, че Мicrosoft имат 45 дни да финализират сделката с TikTok.  Ако това не се случи след 15 септември потребителите няма да могат да използват приложението на територията на САЩ, където има над 100 млн. потребители на TikTok. Всички тези процеси накараха някои хора да започнат да търсят алтернативни решения и да се подготвят за ситуация, когато нямат достъп до мобилното приложение.  В случай, че се притеснявате дали данните ви се пазят на сигурно място в сървърите на TikTok е практично решение да помислите за изтриване на профила си.     За да го направите трябва да отворите своя акаунт и да кликнете върху "Me" бутона в долния десен ъгъл и след това да изберете иконата с три точки горе вдясно. От менюто с настройки, което виждате кликнете върху "Manage My Account", където ще откриете опцията "Delete Account" в долната част.  Избирането на този бутон ще ви покаже уведомление, което ви казва какво ще се случи, ако се съгласите да изтриете напълно профила си в мобилното приложение. Самият текст ви съобщава, че така няма да може да се логвате отново и ще загубите достъп до съдържанието в TikTok. Изпратените чат съобщения временно ще продължат да бъдат видими за останалите потребителите. Ако не предприемете никакво алтернативно действие след 20 дни целия акаунт ще бъде изтрит напълно от приложението. Добър вариант е да копирате видео клиповете, които са важни за вас и съхранявате в TikTok, за да не загубите достъп до тях след деинсталацията.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Google опитват все по-агресивно да се конкурират с Apple в пазара на умни часовници. Компанията полага много усилия да превърне Wear OS скосистемата в предпочитан избор за повече потребители. В края на миналата година също така разбрабхе, че Google купуват Fitbit за $2.1 млрд.    1. ЕС разследва сделката за купуване на Fitbit oт Google за $2.1 млрд. Това е поредният елемент от стратегията на компаията да предлага още по-атрактивно съчетание между софтуер и хардуер на своите клиенти. Aнтитръстовите регулатори на континента, обаче вече...
Facebook Pages
Facebook ще конкурират Twitter с нов дизайн на Pages
Facebook ще конкурират Twitter с нов дизайн на Pages
Facebook искат да прекарваме повече време в профилите си и това не е тайна за никого. Все пак социалната мрежа си има редица практични функции, които ни карат да сме толкова активни с публикациите си. Компанията вече въведе няколко промени в интерфейса на Facebook приложението за смартфони през последните месеци и продължава да експериментира с нови идеи.  Изглежда, че вниманието на Facebook продължава да е насочено към Pages секцията, която скоро може да стане обект на сериозна актуализация. Разработчиците вече експериментират с нов изглед на страниците във Facebook Pages. Според данните потребителите вече няма да могат да използват "Like" бутона като отварят тази секция на акаунтите си.  Минималистичният дизайн на Facebook Pages няма да показва броя на харесванията и ще използва различен шрифт, за да акцентира върху информацията за всеки профил. След ъпдейта ще се показва информация за броя на "Follower" акаунти, което разкрива колко хора получават дневни Pages публикации в емисията с новини на Facebook.     Компанията тества и допълнителни функции за управление и превключване между няколко активни профила и организация на активността в Pages секцията на социалната мрежа. От Facebook искат да улеснят откриването на съдържание в този раздел на профилите като опростят максимално интерфейса.  Показването на ключова информация с по-голям шрифт ще е съпътствано oт Follow бутoн и данни за броя на хората, които са получили съответния пост в News Feed. Собствениците на страници ще могат по-лесно да се свързват със своите последователи като сърфират в тяхната емисия с публикации.  Новата функция "Edit Access" ще осигури пълен контрол над хората, които промотират Facebook Pаges съдържание, споделят директни съобщения, създават реклами или отговарят над коментари. Така Facebook ще опитат да допринесат за пълна прозрачност на трафика.  Престоящият ъпдейт взаимства някои дизайнерски елементи от Instagram и е поредната функционалност, с която Facebook oпитват да конкурират Twiiter и другите популярни платформи за комуникация и споделяне на информация в интернет.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 9 юли (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 9 юли (Видео)
Всички потребители сме свикнали да откриваме в комплекта на новите смартфони стандартни аксесоари като зарядни, USB кабели и често аудио-слушалки. Някои производители понякога добавят и други екстри към кутиите, за да направят своите предложения по-атрактивни за потребителите.    1. Samsung също може да премахне зарядните от комплекта на Galaxy S30, подобно на iPhone 12 Един от най-големите производители в индустрията, обаче сериозно обмисля идеята да спре да добавя зарядни устройства в кутиите на смартфоните и това е Samsung. Причините за това решение са...
DMCA.com Protection Status