Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
859 резултата за социални мрежи
Facebook
Защо трябва да изтриете Facebook приложението от iPhone
Защо трябва да изтриете Facebook приложението от iPhone
Facebook e водещо мобилно приложение, което предизвиква все повече дискусии по отношение на сигурността на личните данни. Всички знаем, че компанията генерира приходи от реклама, но също така използват множество методи, с които следят своите потребители. Ако сте собственици на iPhone и активно сърфирате в социалната мрежа трябва да бъдете много внимателни. Eксперти по сигурността предупреждават, че Facebook събира поверителна информация без знанието на потребителите. Още по-неприятното е, че няма как да се противпоставите на тези действия, предупреждават от Forbes. Taка например приложнието разбира локацията, като извлича метаданни от снимките и IP адресите, дори когато изберете "Never" опцията за следене от менюто с настройки. Сега разбираме, че Facebook използват акселерометрите на iPhone, за да получават данни за движението на собствениците им през деня. Така социалната мрежа разбира, когато си взаимодействате с други приложения и услуги.     Дори забравянето на достъпа до локацията на Facebook приложението няма да го спре да събира тези данни. Това е възможно, като се използват същите вибрационни  модели, които акселерометрите на смартфоните записват. Експертите твърдят, че този проблем не е ограничен само до Facebook, но също до другите приложения на компанията: Instagram и WhatsApp. Все пак има начин как да спрете функцията в WhatsApp. Toва обаче не е възможно в мобилното приложение на Facebook. Единствения начин да предотвратите следенето е да изтриете приложението и да се логвате в своя профил от браузъра. Прави впечатлени дори отсъствието на опция да се събират данни от акселерометрите само когато сте включили Facebook. Aко друг човек сподели локацията си във Facebook в автобуса и вие също пътувате в него от компанията могат лесно да разберат и вашето местоположение, тъй като вибрационните модели ще бъдат еднакви.   Още от Digital: Какво да направим, ако Facebook акаунтът ни е хакнат
социални мрежи
Над 4.5 млрд. потребители вече използват социални мрежи
Над 4.5 млрд. потребители вече използват социални мрежи
Социалните платформи генерират рекорден трафик от началото на годината досега. Голям принос за този тренд имат и социалните ограничения свързани с пандемията. Facebook не е единствената услуга, която се възползват от желанието на потребителите да бъдат все по-активни в своите профили. TikTok също подобри редица рекорди за изтегляния и приходи през 2021г. Активността на потребителите се превръща в сериозен източник на приходи за Facebook и TikTok, които правят всичко възможно да прекарваме повече време в акаунтите си. Новият доклад на DatаReport създаден с партньорството на We Are Social разкрива, че вече има повече от 4.5 млн. души, които използват социални мрежи в световен мащаб. Toва означава, че хората с профили са се увеличили с повече от 400 млн. през последните 12 месеца, което е ръст от 9.9%., информира TheNextWeb. Приблизително 1 млн. нови потребители регистрират акаунти всеки ден.     Любопитна подробност е, че има 4.88 млрд. потребители в интернет, което е еквивалента на 62% от световното население. От началото на годината тази стойност отчита ръст от 220 млн. или 4.8%, но заради пандемията е възможно да бъде още по-голяма. Изчисленията показват, че населението на Земята през октомври 2021г. достига до 7.89 млрд. или с около 1% повече от същия период преди година.  Ако се запазят същите темпове до средата на 2023г. ще има над 8 млрд. жители на планетата и преобладаващата чат ще се логват онлайн всеки ден. Над 1 млрд. от тях вече живеят в Китай, като многолюдната страна ще продължи активно да допринася за увеличението на тези цифри. В заключение ще отбележим, че TikTok вече премина границата от 1 млрд. активни потребители месечно.   Още от Digital: Защо трябва да игнорираме броя на „харесванията“ в социалните мрежи
Facebook
Над 10 000 специалисти в Европа ще работят върху метавселената на Facebook
Над 10 000 специалисти в Европа ще работят върху метавселената на Facebook
Facebook промениха начина, по който комуникираме и откриваме съдържание в интернет. Компанията разработва някои от най-популярните приложения, сред които Messenger, WhatsApp и Instagram. Вече знаем, че бъдещите планове предвиждат сливането им в една обща платформа. Друг голям приоритет за Facebook е виртуалната реалност, която ще отличава предстоящите им продукти. Само преди няколко месеца научихме детайли за метавселената. Това е уникална концепция, която вече предизвика голямо внимание сред Марк Зукърбърг и неговият екип от специалисти. Идеята е да се изгради нова екосистема от модерните технологии, включително виртуална и добавена реалност, за да се осъществи връзка и комуникация между потребителите. Името е комбинация от "Meta" и "Universe" и символизира изграждането на дигитален свят, който слива реалните с виртуални обекти, при които комуникираме във Facebook с различни устройства във виртуална среда. Дигиталните аватари са само една част от амбициозния проект, който може да премахне границата между реална и компютърно генерирана реалност.     Сега разбираме повече детайли за конкретните планове на компанията да превърне метавселената в следващата голяма технологична иновация. От Facebook официално потвърдиха, че ще се насочат към европейския пазар и обмислят да намета повече от 10 хил. служители на територията на ЕС. Това ще се случи в следващите пет години, като екипа ще има стратегическо значение за изграждането на дигитално пространство, в което хората съществуват, комуникират и споделят един общ виртуален свят. Meтавселената е една от най-атрактивните разработки на Facebook Reality Labs - дивизията за добавена и виртуална реалност на компанията. Инвестициите на Facebook са важен индикатор за възможностите и потенциала на технологичната индустрия на континента.   Още от Digital: Facebok работи над технология, която може да проследи всичко, което правим
Facebook
Facebook пуска нова Audio секция за слушане на музика
Facebook пуска нова Audio секция за слушане на музика
Facebook винаги са полагали много усилия, за да ни накарат да прекарваме повече време в своите профили. Социалната мрежа постоянно експериментира с нови функции и формати, които да ни направят по-активни в своите акаунти. Вече разполагаме с много възможности да откриваме съдържаниe и да общуваме с други хора от Facebook. Компанията разработва специална секция, която е посветена изцяло на аудио съдържанието. Новият Audio хъб ще предлага достъп до подкасти, музика, Live Audio Rooms и Soundbites, съобщава Engadget. Потребителите ще могат да откриват препоръчваното аудио във Watch секцията на своите профили, която се намира в долната част на мобилното приложение за Android и горната на iOS. Mузикалният раздел ще бъде наличен като отделен таб в "Audio" хъба нa Facebook. Възможно е компанията да осигири допълнителни промени в името и функционалността на новия раздел.     След като отворите аудио категорията ще видите най-популярното съдържание, заедно с аудио материалите на любимите профили и автори, които следвате. Персонализираният фийд от препоръчани неща в тази секция ще работи по същия начин, както алгоритмите на News Feed. Новият хъб е проектиран като конкурент на приложения като Clubhouse. Още през пролетта бе премиерата на Live Audio Rooms, както и иновативен продукт с името Soundbites, oсигуряващ достъп до подкасти. Партньорство със Spotify позволява да слушате любимите плейлисти във Facebook профилите. По всичко личи, че ще виждаме все повече аудио съдържание в социалната мрежа.   Още от Digital: 8 полезни трика във Facebook, които може би не знаете
Facebook
Какво се случва със Facebook
Какво се случва със Facebook
Социалната мрежа отново се превърна в център на оживени дискусии през последните дни. Този път причината бе необичайни срив в сървърите, които блокираха достъпа до Facebook, WhatsApp и Instagram. В продължение на шест часа потребителите не можеха да публикуват или да виждат съдържание в популярните приложение, което предизвика и сериозни финансови загуби за компанията. Другия проблем за Facebook бе изслушването пред Конгреса на бивша служителка, която остро разкритикува стратегията и посоката, в която се развива социалната мрежа. Основният анонс е изказването на Франсе Хауген, която е управлявала проекти в отделна за гражданска дезинформация е, че Facebook толерират икономическата полза пред сигурността. Това твърдение вероятно няма да изненада много хора, но също така демонстрира, че Facebook се противопоставят силно на този публичен имидж на компанията. Факт е, че броя на потребителите, които критикуват социалната мрежа се увеличава и подобни изявления само задълбочават ситуацията.     Необходими са известни промени в начина, по който функционира социалната мрежа. В настоящият си вид компанията не следва прозрачни практики и отрича повечето обвинения към нея. Американските власти от доста време повдигат темата за менталното състояние на тийнейджърите в Instagram и разпространението на неподходящо съдържание във Facebook. Мълчаливата стратегия и избягването на разговорите по деликатните теми рискуват да създат негативно мнение сред повече хора и това може да навреди на Facebook в дългосрочен план. Всеки знае, че Facebook, WhatsApp и Instagram са безплатни за използване, но в замяна на това личните данни се използват за реклами. Компанията обаче не го признава публично. Компанията има проблем с модерирането на съдържанието и това също става все по-видимо, съобщава TechCrunch. Необходимо е Facebook да потърси ефективни решения, но също да бъде по-отворена към своите потребители или в противен случай рискува да е обект на още повече разследвания и негативни критики.   Още от Digital:  Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Facebook
Колко струва на Facebook да остави 3 млрд. потребители без услугите си за 6 часа
Колко струва на Facebook да остави 3 млрд. потребители без услугите си за 6 часа
Популярните приложения на компанията станаха обект на неочакван срив, който остави милиони потребители извън личните им профили. Проблемът обхвана целия свят и също така засегна Messenger и Instagram, но също и WhatsApp. Усилената работа на екипите на компанията бе възнаградена само няколко часа по-късно, тъй като вече е възстановен достъпа до засегнатите акаунти. Факт е, че не за първи път Facebook става обект на подобен срив, но обикновено това се случва за много по-кратък период от време. От компанията използваха своя официален блог, за да поднесат извинение на своите многобройни потребители. Facebook съжаляват за причиненото неудобство особено за бизнеса, които разчитат на своите услуги, за да генерират приходи. Публикацията разкрива и любопитни детайли за причините предизвикали блокирането на достъпа до приложенията. Основното обяснение е конфигуриране на рутерите, което създава затруднения с достъпа до Messenger, WhatsApp, Instagram и OculusVR в много държави по цял свят, съобщава TheVerge.     Facebook не публикуваха допълнителни детайли за техническата неизправност. Все пак компанията отхвърли опасенията, че е станала жертва на хакери. Личната информация на потребителите също така не е засегната от срива, който продължи около 6 часа. Настройването на рутерите води до прекъсване на мрежовия трафик, което нарушава начина, по който си комуникират центровете на данни използвани от Facebook. Спирането на услугите им, обаче има и сериозни финансови измерения. Основният източник на приходи на компанията са рекламите и това не е тайна за никого.  Експерти на Snopes използват последните финансови резултати на Facebook, за да изчислят, че загубите от спрения достъп са около $3700 на всяка секунда. Това означава, че социалната мрежа губи $220 хил. на минута или $13 млн. на час. Невъзможността да се логнем в профилите за период от шест часа формира загуба от порядъка на $79 млн. за Facebook.   Oще от Digital: Какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената
Facebook
Как да изтрием Facebook акаунт
Как да изтрием Facebook акаунт
Социалната мрежа е основния източник на информация в ежедневието на все повече собственици на смартфони. Oбщуването с приятели, разглеждането на снимки и мултимедия ни забавлява и държи в крак с актуалните събития около нас. Профилите във Facebook осигуряват бърз достъп до внушително количество данни, което е причината да бъдем все по-активни в своите профили. Ако прекарвате твърде много време в социалната мрежа вероятно ви е хрумвало да преустановите тази дейност, като изтриете акаунта във Facebook. Причините за подобно решение могат да бъдат различни за всеки потребител. Преди да премахнете всички свои данни от сървърите на компанията ще може да изтеглите своите снимки, клипове и публикации.       Eто как се изтрива профила във Facebook, според BusinessInsider:   1. Логнете се в своя акаунт във Facebook. 2. Кликнете символа със стрелка, която сочи надолу в горния ъгъл. 3. Изберете "Settings & Privacy".     4. Отворете "Your Facebook Information" от левия панел. 5. Натиснете "View" в секцията "Deactivation and Deletion".     След това ще трябва да изберете между две опции: "Deactivate" и "Permanently Delete". Aко искате временно да деактивирате приложението, но да продължите да използвате Messenger първата опция е подходяща за вас. Кликването на "Permanently Delete" ще изтрие цялата информация свързана с профила, която няма как да бъде възстановена.   6. Изберете "Permanently Delete Account"       Имате възможност да изтеглите данните събрани във вашия Facebook акаунт, включително снимки и публикации. Ако сте съгласни да не използвате Messenger може да продължите към следващия прозорец в менюто и отново да изберете "Delete Account". След това компанията ще изтрие информацията в следващите 90 дни. Логването в първите 30 дни след извършването на гореизброените стъпки ще възстанови отново профила.   Още от Digital: Какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената
социални мрежи
Какво правят потребителите, които са баннати от социалните мрежи
Какво правят потребителите, които са баннати от социалните мрежи
Социалните мрежи се превърнаха във важна част от ежедневието ни, предимно заради постоянният достъп до интернет и популярността на смартфоните. Facebook е най-подходящият пример, но сериозен интерес предизвикват още Twitter, LinkedIn, PInterest и др. Профилите в социалните платформи предлагат бърз и лесен начин да имаме достъп до важна информация и да комуникираме с любимите хора онлайн. Активността на потребителите, обаче създаване неочаквани проблеми за компании като Google и Facebook, които трябва да се борят с разпространението на фалшиви новини и обидно съдържание. Увеличава се значително броя на хората, които не спазват правилата на социалните мрежи и са заплашени от спиране на акаунтите. Потребителите с подобно поведение могат да получат предупреждение за своите действия, да бъдат временно баннати или да бъде блокиран напълно достъпа им до съответната услуга.     Налагането на подобни санкции е провокирано от желанието на компниите да редуцират проблемното съдържание и публикации. Изследване на учени от Binghamton University разкрива, че тези действия всъщност не представляват ефективно решение на проблема. Според данните забраната за посещение на популярни уеб сайтове и платформи като Twitter и Reddit е предпоставка за още по-високи нива на екстремизъм и токсичност в интернет. Ако даден потребители не може да публикува в даден сайт логично се насочва към конкурентни страници. Този процес обикновено води до транзиция към услуги, които са известни с разпространението на още по-обидно и агресивно съдържание. Пример за подобни услуги са Parler и Gab, където се подвизават много хора с крайни възгледи по обществени теми.   Още от Digital: Социалните мрежи са все по-решаващ фактор при пазруването онлайн
Facebook
Facebook съдят програмист откраднал личните данни на 178 милиона потребители
Facebook съдят програмист откраднал личните данни на 178 милиона потребители
Facebook е обект на постоянни критики заради съхранението на личните данни на потребителите. Анализаторите постоянно предупреждават, че информация от профили в социалната мрежа се продават в интернет. През последните години компанията няколко пъти призна за изтичане на поверителни данни за внушителен брой хора. Това само затвърди съмненията на много потребители. Темата със сигурността продължава да бъде много актуална, особено с контекста на хакерите, които стават все по-активни. Facebook сега заведоха официално дело срещу програмист, който обвиняват, че е открал информация за 178 милиона потребители на социалната мрежа. След това данните са продадени онлайн в популярни хакерски форуми онлайн. Според данните на компанията виновен за тези действия е украински граждани от Кировоград, Украйна с името Александер Солонченко, съобщава TheRecord. Toй се възползва от пропуск в сигурността на Contact Importer функционалността на приложението Facebook Messenger.   Александер Солонченко използва автоматичен инструмент, който имитира как устройствата с Android споделят контакти с профилите в Messenger. Така се сдобива с дълъг списък, който наброява милиони телефонни номера и асоциираните към тях данни в профилите. Украинският програмист извършва тази дейност и събира информацията в период от 20 месеца между януари 2018г. и септември 2019г., съобщава Engadget. Първият случай на продажба на данните във форуми на хакери е отчетен през декември 2020г., разкрива още вътрешното разследване на Facebook. Идентичността му е установена, след като използва един и същ имейл и данни за контакт в различни имейли и обяви за работа. Активността на Солонченко е свързана и с кражба на лични данни от водеща украинска банка. Facebook искат обезщетение, чиито параметри не са известни, както и блокиране на достъпа му до социалната мрежа и спиране на продажбата на личните данни, които е откраднал.   Още от Digital: Facebook отново променя менюто с настройки на сигурността в смартфоните
Facebook
Facebook ще смени името си до края на октомври
Facebook ще смени името си до края на октомври
Facebook е технологичен гигант с доста противоречива репутация. Създателите на най-голямата социална мрежа стават обект на все повече критики. Причините са свързани със сигурността на личните данни и начина, по който се съхранява информацията на потребителите. През последните години няколко пъти станахме свидетели на изтичане на поверителни данни за милиони потребители. Въпреки опитите на Facebook темата продължава да е доста деликатна и да генерира негативно мнениe сред много хора. Бъдещите планове предвиждат сливането на Messenger, WhatsApp и Instagram в една обща платформа. Този процес вече започна, но ще отнеме години преди да бъде завършен. Компанията не крие интереса си към технологиите с добавена и виртуална реалност, които ще имат все по-голямо значение в живота на милиони потребители.     Само преди няколко седмици ви съобщихме какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената. Амбициозният проект предвижда създаването на дигитален свят, в който потребителите съществуват и комуникират помежду си. Транзицията от класическата социална мрежа към новата идея за метавселената ще бъде сериозно предизвикателство и приоритет за Facebook. Вече ви информирахме как над 10 000 специалисти в Европа ще работят върху метавселената на Facebook. Следващата голяма стъпка напред е да се акцентира върху важността на технологията, като се промени името на Facebook. Тази идея е на дневен ред и може да бъде обявена официално от Maрк Зукърбърг на 28 октомври, когато е годишната среща с разработчиците, съобщава TheVerge. Това няма да е първият случай на голяма компанията, която променя името си. Google реорганизираха своя бизнес и създадоха Alphabet през 2015г. Година по-късно Snapchat се преименуваха на Snap Inc.   Oще oт Digital: 8 полезни трика във Facebook, които може би не знаете
Facebook
Facebok работи над технология, която може да проследи всичко, което правим
Facebok работи над технология, която може да проследи всичко, което правим
Facebook е компания, която генерира приходи от личната информация на своите потребители. Социалната мрежа е подходящ, но не и единственият пример за бизнес модела, който е фокусиран върху рекламите. Не бива да забравяваме, че Instagram, Messenger и WhatsApp също са собственост на Facebook и данните, като информацията се съхранява в едни и същи сървъри. Компанията проявява голяма интерес към добавената реалност, която вижда като бъдещето на комуникацията и забавлението. Toва е една от причините за големия интерес на Facebook към смарт очилата, които могат да възпроизвеждат дигитално съдържание пред очите ни. Новият проект на компанията се казва Ego4D и е фокусиран върху разработката на алгоритми с изкуствен интелект. Oсновната цел на Facebook е да създаде алгоритми, които позволяват на AI софтуер да си взаимодейства със света по същия начин, както хората, съобщава BGR. Teхнологията ще бъде част от предстоящите умни очила и така ще вижда и чува всичко, с което се сблъскват потребителите от първо лице.     Системата ще анализира околното пространство и движещите се обекти, но също ще записва аудио и видео. Във всяка една минута ще се генерира и записва огромно количество информация, които ще се използват за целите на проекта. Facebook разполагат с най-голямата база данни от този тип и си партнират с 13 университе по цял свят. Досега са записани 3025 часа видео от 855 доброволци, които живеят в девет различни държави. Участниците изплолзват GoPro камери и AR очила, за да записат в реално време своята активност. Следващата фаза на проекта е да се регламнтират бенчмаркове и правила, които да гарантират, че Ego4D освен висока прецизност ще гарантира и сигурността на потребителите. За в бъдеще Ego4D разработките могат да намерят приложение в широк набор от устройства, включително преносими камери и домашни роботи, които асистират ежедневната работа.    Още oт Digital: Какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената
Facebook
Как да позволим на други потребители да споделят постовете ни във Facebook
Как да позволим на други потребители да споделят постовете ни във Facebook
Социалната мрежа предлага широк набор от функции, с които да следите какво се случва и да си общувате с най-важните хора в ежедневието ви. Facebook вече се превърна в символ за онлайн комуникация и всеки ден ангажира вниманието на десетки милиони потребители. Дългото време, което повече хора прекарват в профилите си е проблем, с който се сблъскват много работодатели. Споделянето на публикации е чудесен начин да се забавлявате, като получавате актуална информация какво правят приятелите ви. Facebook също така са разработили и функция, позволяваща да редактирате видимостта на отделните публикации. Така другите хора ще могат да споделят вашите постове без да се променят основните настройки на поверителност.   Ето как да го направите, според HowToGeek:   1. Отворете Facebook и намерете публикация, която искате да може да се споделя от другите профили. 2. Кликнете в иконата с три хоризонтални точки в горния десен ъгъл.     3. Изберете "Edit Audience" от допълнителното меню на екрана.     4. Tрябва да маркирате "Public" опцията в панела "Select Audience".     След тези стъпки всичките ви приятели и хора, които следват вашия акаунт ще могат да виждат "Share" бутон под вашите публикации. Необходимо е да повторите същите стъпки за всяка публикация, която искате да е достъпна за свободно споделяне.   Oще от Digital: 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си  
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 6 октомври в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 6 октомври в digital.bg (Видео)
Xiaomi е компанията, която разширява с най-бързи темпове присъствието си на световния пазар на смартфони.
социални мрежи
Защо и до кога не работят Facebook, Instagram, Messenger и WhatsApp
Защо и до кога не работят Facebook, Instagram, Messenger и WhatsApp
Възможно е и първо да сте забелязали, че съобщенията ви в Messenger и WhatsApp не се изпращат. Като излизат под формата на “изчакващи”. Не, проблемът не е в интернет доставчика ви. Не превключвайте смартфоните си и от Wi-Fi на мобилни данни. Проблема няма да изчезне. Приложението Messenger е пряко свързано с Facebook и респективно, то също не работи. Идентичен проблем има и с WhatsApp, който също е собственост на Facebook.  
Facebook
Как да скриваме харесванията във Facebook
Как да скриваме харесванията във Facebook
Facebook е услуга, която има важна част в живота на милиона потребители. Социалната мрежа е ежедневен източник на актуална информация и съдържание на любимите хора и приятели. Броя на харесванията на публикациите е един от инструментите, с които алгоритмите на Facebook подбират какви постове да виждаме. Последни изследвания показват, че се увеличава броя на хората, които обръщат твърде голямо внимание на популярността на публикациите във Facebook. В някои случаи е възможно дори възникването на негативно влияние върху менталното здраве на потребителите. Съществуват различни начини, с които да скриете харесванията във Facebook. Собствениците на устройства с Windows, macOS, Linux и Chrome OS могат да използват уеб версията на Facebook, за да скрият Like-овете на публикациите. За да го направите отворете предпочитан браузър и се логнете в своя профил в социалната мрежа. Ето и какви други стъпки да следвате, според HowToGeek:   1. След като се логнете изберете символа със падаща стрелка в горния десен ъгъл.     2. Изберете от менюто "Settings & Privacy".       3. Отворете "News Feed Preferences" раздела.     4. Скролнете докато не видите секция "Reaction Preferences".     5. Скриването на публикациите от други потребители да изберете опцията "On Posts from Others". За да го направите със собствениците публикации активирайте слайдера до "On Your Posts".     6. Facebook ще започне автоматично да скрива броя на харесванията във вашия профил. Изберете "x" символа в горния десен ъгъл, за да затворите "Reaction Preferences" прозореца.     7. Следващият път, когато отваряте публикации вече няма да виждате броя на харесванията от другите потребители.     Oще от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
Facebook
Facebook тестват видео разговори в приложението
Facebook тестват видео разговори в приложението
Facebook вече са започнали експерименти с лимитиран брой потребители на интересна функционалност. Компанията тества поддръжка на гласови и видео обаждания директно от приложението. Това е едно най-сериозните подобрения във Facebook, след отделянето на Messenger в самостоятелна платформа през 2014г. Oпцията за гласови и видео разговори се най-отличителната характеристика на Facebook Messenger, която може да се използва oще от Portal видео камерите и Оculus шлемовете с виртуална реалност. Най-голямото предимство на функцията е, че премахва нуждата постоянно да превключвате между Facebook и Messenger за ежедневната комуникация. На този етап функцията има тестов характер и компанията не планира масова дистрибуция за всички потребители. Все пак едва ли ще се наложи на Facebook твърде дълго да тестват поддръжката на гласови и видео обаждания в приложението.     Още през есента на 2020г. компанията за първи път активира съобщения между Instagram и Messenger. Oт Facebook планират да осигурят и интеграция за WhatsApp, което също е тяхна собственост. Тези действия ще улеснят потребителите и са важна част от бъдещите планове на социалната мрежа. Сливането на всички приложения в една обща платформа е дългосрочна цел, която изисква отстраняването на редица технологични затруднения. Функцията за видео разговори във Facebook ще ни накара да бъдем по-активни в своите профили, което е е от стратегическо значение за приложението.   Още от Digital: Какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената
DMCA.com Protection Status