Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
794 резултата за социални мрежи
Facebook
Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Facebook демонстрираха как изглежда новата визия на социалната мрежа още преди години. След продължителни тестове компанията започна да разпространява дългоочакваната актуализация от май. Всеки потребител разполага със свободата да избере новия или класически дизайн на Facebook в своя профил. Изчистеният интерфейс в новата версия предлага лента за бърз достъп в горната част, от който лесно да стартирате петте основни секции на социалната мрежа, а именно Home, Watch, Marketplace, Groups и Gaming. Няма как да не забележите и отсъствието на традиционния син цвят в панела за навигация.  От компанията са оптимизирали дизайна на Facebook по такъв начин, че да улеснят интеграция на "Dark Mode" функционалност, която се радва на голяма популярност сред потребителите. Активирането на тъмния режим става с едно натискане на бутон от падащото меню с настройки.  Ако въпреки подобренията в новия дизайн все още използвате старата визия на Facebook e добре да знаете, че много скоро вече няма да имате избор, съобщава Engadget.   ' В следващите няколко седмици Facebook планират да деактивират функцията за активиране на класическия дизайн. Някои потребители дори вече виждат нотификации, които ги информират за промяната. Данните разкриват, че старата версия на социалната мрежа няма да е достъпна от септември.  Любопитното е, че към съобщението има и въпрос дали желанието ви да предпочетете класическия дизайн, не е провокирано от липсата на функции, които не присъстват в новата версия. Ако се съгласите с твърдението ще може да опишете с кратък текст коя точно опция на Facebook смятате, че трябва да бъде интегрирана към модерният дизайн.  Трябва да отбележим, че промените ще засягат уеб версията на Facebook, която стартирате от компютрите. Мобилните приложения на Facbebook за водещите платформи ще продължат да изглеждат и функционират, както досега. Така много скоро няма да имаме друг вариант освен да използваме новата версия на Facebook от десктопа.   Още от Digial: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил 
TikTok
Как да изтриете акаунт в TikTok
Как да изтриете акаунт в TikTok
TikTok е приложение, което продължава да е обект на сериозен обществен интерес. Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече генерира 2 млрд. изтегляния. Невероятният успех на TikTok, обаче се слъска с неочакани проблеми довели до спирането на приложението в Индия.  Американското правителство също предприе дествия срещу TikTok от съображения за сигурност, обвинявайки разработчиците, че споделят данни на потребителите с китайските власти. Вече ви съобщихме, че Мicrosoft имат 45 дни да финализират сделката с TikTok.  Ако това не се случи след 15 септември потребителите няма да могат да използват приложението на територията на САЩ, където има над 100 млн. потребители на TikTok. Всички тези процеси накараха някои хора да започнат да търсят алтернативни решения и да се подготвят за ситуация, когато нямат достъп до мобилното приложение.  В случай, че се притеснявате дали данните ви се пазят на сигурно място в сървърите на TikTok е практично решение да помислите за изтриване на профила си.     За да го направите трябва да отворите своя акаунт и да кликнете върху "Me" бутона в долния десен ъгъл и след това да изберете иконата с три точки горе вдясно. От менюто с настройки, което виждате кликнете върху "Manage My Account", където ще откриете опцията "Delete Account" в долната част.  Избирането на този бутон ще ви покаже уведомление, което ви казва какво ще се случи, ако се съгласите да изтриете напълно профила си в мобилното приложение. Самият текст ви съобщава, че така няма да може да се логвате отново и ще загубите достъп до съдържанието в TikTok. Изпратените чат съобщения временно ще продължат да бъдат видими за останалите потребителите. Ако не предприемете никакво алтернативно действие след 20 дни целия акаунт ще бъде изтрит напълно от приложението. Добър вариант е да копирате видео клиповете, които са важни за вас и съхранявате в TikTok, за да не загубите достъп до тях след деинсталацията.   Oще от Digital: Най-добрите алтернативи на TikTok
технологични новини
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
6 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Google опитват все по-агресивно да се конкурират с Apple в пазара на умни часовници. Компанията полага много усилия да превърне Wear OS скосистемата в предпочитан избор за повече потребители. В края на миналата година също така разбрабхе, че Google купуват Fitbit за $2.1 млрд.    1. ЕС разследва сделката за купуване на Fitbit oт Google за $2.1 млрд. Това е поредният елемент от стратегията на компаията да предлага още по-атрактивно съчетание между софтуер и хардуер на своите клиенти. Aнтитръстовите регулатори на континента, обаче вече...
Facebook Pages
Facebook ще конкурират Twitter с нов дизайн на Pages
Facebook ще конкурират Twitter с нов дизайн на Pages
Facebook искат да прекарваме повече време в профилите си и това не е тайна за никого. Все пак социалната мрежа си има редица практични функции, които ни карат да сме толкова активни с публикациите си. Компанията вече въведе няколко промени в интерфейса на Facebook приложението за смартфони през последните месеци и продължава да експериментира с нови идеи.  Изглежда, че вниманието на Facebook продължава да е насочено към Pages секцията, която скоро може да стане обект на сериозна актуализация. Разработчиците вече експериментират с нов изглед на страниците във Facebook Pages. Според данните потребителите вече няма да могат да използват "Like" бутона като отварят тази секция на акаунтите си.  Минималистичният дизайн на Facebook Pages няма да показва броя на харесванията и ще използва различен шрифт, за да акцентира върху информацията за всеки профил. След ъпдейта ще се показва информация за броя на "Follower" акаунти, което разкрива колко хора получават дневни Pages публикации в емисията с новини на Facebook.     Компанията тества и допълнителни функции за управление и превключване между няколко активни профила и организация на активността в Pages секцията на социалната мрежа. От Facebook искат да улеснят откриването на съдържание в този раздел на профилите като опростят максимално интерфейса.  Показването на ключова информация с по-голям шрифт ще е съпътствано oт Follow бутoн и данни за броя на хората, които са получили съответния пост в News Feed. Собствениците на страници ще могат по-лесно да се свързват със своите последователи като сърфират в тяхната емисия с публикации.  Новата функция "Edit Access" ще осигури пълен контрол над хората, които промотират Facebook Pаges съдържание, споделят директни съобщения, създават реклами или отговарят над коментари. Така Facebook ще опитат да допринесат за пълна прозрачност на трафика.  Престоящият ъпдейт взаимства някои дизайнерски елементи от Instagram и е поредната функционалност, с която Facebook oпитват да конкурират Twiiter и другите популярни платформи за комуникация и споделяне на информация в интернет.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 9 юли (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 9 юли (Видео)
Всички потребители сме свикнали да откриваме в комплекта на новите смартфони стандартни аксесоари като зарядни, USB кабели и често аудио-слушалки. Някои производители понякога добавят и други екстри към кутиите, за да направят своите предложения по-атрактивни за потребителите.    1. Samsung също може да премахне зарядните от комплекта на Galaxy S30, подобно на iPhone 12 Един от най-големите производители в индустрията, обаче сериозно обмисля идеята да спре да добавя зарядни устройства в кутиите на смартфоните и това е Samsung. Причините за това решение са...
Facebook Lasso
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook е компания, която обича да експериментира с алтернативни приложения. Само преди няколко дни беше спряма поддръжката на Hobbi - заглавие създадено като конкурент на Pinterest. Сега разбираме, че същата съдба ще последва и още един тестов продукт на Facebook и това е Lasso. Мобилното приложение е разработено като конкурент на TikTok с идеята да привлече по-голяма аудитория сред тийнейджърите. Въпреки интересната концепция, обаче Facebook Lasso така и не успя да се превърне в хит. Именно заради това Facebook са решили да прекратят този проект и да се насочат към други инициативи.  Компанията е взела решение да спре приложението и това ще се случи само след броени дни, а именно на 10 юли. Вече се разпространяват нотификации до потребителите с детайлни инструкции как да изтеглят и респективно запазят своите клипове след като бъде прекратена поддръжката на Facebook Lasso.  Едва ли има много хора са използвали приложението досега, което в голяма степен оправдава решението на Facebook.     Припомняме ви, че официалната премиера на Facebook Lasso бе през ноември 2018г., когато дебютира за водещите платформи за смартфони. Водещият слоган, с който се популяризираше заглавието в Google Play и App Store гласи, че всеки потребител може лесно и бързо да създава видео клипове със забавни ефекти.  Разнообразните опции за споделяне предлагат и директен ъплоуд към Facebook. Допълнителни камера ефекти и музикални оформления "обещаваха" на потребителите атрактивен и забавен начин да проявят своята креативност с Facebook Lasso.  По всичко личи, че интеграцията на Facebook не е достатъчен мотив да привлече повече хора към приложението. Определено можем да кажем, че компанията не успя в този си опит да конкурира TikTok. Няма да е изненадващо, обаче ако продължат да опитват с нови заглавия в App Store и Google Play.   Още от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
Facebook
Facebook тестват Dark Mode режим в мобилните си приложения
Facebook тестват Dark Mode режим в мобилните си приложения
Софтуерните инженери на Facebook от месеци работят над интеграцията на Dark Mode режими към цялото портфолио от приложения на компанията. Още през миналата година започна разпространението на тази функционалност до Facebook Messenger, като през февруари това се случи и с още едно заглавие, а именно Facebook Lite.  Логично това породи въпроси сред потребителите свързани с това колко време ще се наложи да чакат преди функцията да стане част от мобилната версия на Facebook. Сега разбираме, че този проект вече е в заключителни етапи на разработка, тъй като дългоочаквания Dark Mоde за мобилната версия на Facebook вече е достъпен за малък брой хора.  Засега тестовете са лимитирани до ограничена аудитория, но скрийншотове ни показват как ще изглежда нощния режим във Facebook за Android. Компанията потвърди официално информацията, но отказа да уточни кога Dark Mode ще е наличен за всички потребители. Едва ли ще се налага да чакамe твърде дълго, за да тестваме сами функцията.      Настоящата публикация е на блогърa @NotFridayCraig, който вече е получил достъп до функцията на смартфона След като актуализацията е достъпна за вашето устройство ще видите секцията "Dark Mode" в менюто на приложението.   Интеграцията на нощен режим в Android версията на социалната мрежа е последния продукт от разнообразния им каталог, който все още не е получил Dark Mode функционалност. Изглежда, че скоро ситуацията ще се промени, информира SocialMediaToday. Предимствата на нощните режими са свързани с ниската консумация на енергия и факта, че тъмните цветове ги правят много по-подходящи за използване вечер и когато няма достатъчно светлина. Facebook вече предлагат Dark Mode в десктоп версията на приложението и в следващите седмици ще го оптимизират и за Android приложението си.  Остава да се въоръжим с търпение преди всички собственици на смартфони с Android да могат да работят с тази функционалност.    Още от Digital: Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
Facebook
Facebook вече ще ни предупреждава, ако споделяме стари новини в профилите си
Facebook вече ще ни предупреждава, ако споделяме стари новини в профилите си
Facebook опитват да стимулират потребителите да качват повече съдържание и респективно да прекарват максимално дълго време в своите профили. Компанията също така полага усилия да гарантира, че постовете, които виждаме всеки ден са достоверни и не съдържат обидни или нецензурни мотиви.  Един от големите проблеми, пред Facebook са фалшивите новини, които заливат социалната мрежа от множество акаунти. Проявленията му са още по-сериозни в контекста на световната пандемия. За да се борят с подобни публикации от Facebook използват сложни алгоритми, които анализират в реално време съдържанието, което се качва в профилите.  Все пак компанията разчита и на активната обратна връзка със своите потребители, за да се справи с този проблем. Сега разбираме за интересна нова функционалност, която скоро ще стане част от социалната мрежа. Оказва се, че вече ще бъдем информираме, когато споделяне новини, които са публикувани преди повече от 90 дни.  Така Facebook се надяват да редуцират броя на постовете с неактуално съдържание.     През последните месеци компанията е разработила няколко подобни функционалности, с които да подобрят качеството на новините, които четем и споделяме във Facebook. Така например вече ще можем да използваме бутон, от който да разберем повече информация за дадена публикация. В това число не само името на автора, но също къде се споделя публикацията и други подобно съдържание. Включването на индикатор, който ни уведомява, че публикацията е качена преди дълго време допълнително доразвива тази концепция, съобщава SlashGear.  Oт Facebook са сигурни, че с тези нововъведения ще намалят значително броя на постовете с остаряла информация и ще фокусират потребителите към по-интересни и актуални теми. Все пак има как да споделите дадено съдържание, дори и да е качено преди повече от една година, като изберете "Continue" бутона от нотификацията, която ви предупреждава, че публикацията е стара. В следващите седмици Facebook ще позволят на повече хора да се присъединят и включат в тестовете на тази интересна функционалност, която ни очаква в социалната мрежа.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Facebook Messenger
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook e влиятелно име в дигиталния свят, в който живеем, тъй като всеки ден свърза стотици милиони потребители по цял свят. Социалната мрежа, обаче е само един от важните компоненти в стратегията на компанията, която включва още Instagram и WhatsApp. Това са две от най-популярните приложения за комуникация в света, които представляват бъдещето за бизнес модела, който следва Facebook. Желанието на компанията да разгърне още повече своята екосистема е свързана и с по-дълбока интеграция, позволяваща Facebook Messenger и WhatsApp да могат да изпращат съобщения помежду си.  Вече разбрахме за тези мащабни планове на компанията, които да доведат до създаването на най-голямата интегрирана платформа за комуникация в интернет. Това все още е сфера, в която Facebook имат предимство пред Google и алтернативни приложения като Zoom, Skype. WeChat и др. Решението да се слеят WhatsApp, Instagram и Messenger е свързано и с технологични затруднения, но продължава да бъде дългосрочен приоритет за Марк Зукърбърг.   По всичко личи, че компанията работи активно над този проект и някои потребители започнаха да виждат съобщения свързани с интеграцията на Facebook Messenger и Instagram. Самите нотификации ги информират, че вече е възможно да общуват по нов начин в своя Instagram профил, като се свържат с приятелите използващи Facebook.  Функцията е активна, както за Аndroid, така и за устройствата с iOS. След като изберете опцията за ъпдейт обикновената икона за директни съобщения в горния десен ъгъл на Instagram ще бъде заместена от логото на Facebook Messenger.  Чатовете в Instagram също така са налични в по-различна цветна тема, като скролването променя нюансите между синьо и лилаво. Засега само ограничен брой потребители виждат "There's a New Way to Message on Instagram" съобщението. Aктуализацията обещава още поддръжка на "Swipe-To-Reply" и повече емоджита.     Още от Digital: Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
Adobe Photoshop
Adobe Photoshop ще улеснява откриването на обработвани снимки
Adobe Photoshop ще улеснява откриването на обработвани снимки
Eволюцията на технологиите с изкуствен интелект подобрява много функционалности на смартфоните. Най-голямо приложение AI софтуера намира в камера приложенията, но се използва още от услуги като Siri и Google Assistant. Oчевидните предимства на изкуствения интелект, обаче предизвика и развитието на няколко негативни тенденции, като най-добрия пример са фалшивите новини в интернет.  През последните години се забелязва внушителен ръст на снимките и видео клиповете, които използват т.нар. "Deepfakes" и представляват компютърно генерирани версии ина истински личности. Разпространението на подобно съдържание в интернет може да предизвика объркване сред потребителите и да предизвика манипулиране на мнението на големи групи от хора.  Facebook и Google отдавна се борят с този проблем, като все по-активно към тях ще се присъединят и експертите на Adobe. Компанията работи над технология, която да улесни откриването на доказателство за обработвани снимки във Аdobe Photoshop, кoйто е предпочитан избор за милиони професионалисти. Този проект е част от ангажимента на Adobe в Content Authenticity Initiative, в която участват от миналата година.      Новата функция работи като тагва изображенията, които съдържат данни за техния автентичен произход. Това ще улесни авторите на съдържание, издателите, крайните потребители и социалните мрежи по-лесно да засичат обработвани снимки и друга фалшива медия в интернет.  Аdobe искат да превърнат технологията в отворен стандарт за тагване на мултимедия онлайн, която съдържа криптографски данни за местоположение, времеви маркери, информация кой е заснел и редактирал кадъра, с какво устройство е заснет и др Отсъствието на подобни метаданни ще е предпоставка за фалшиво съдържание, съобщава Wired. Системата на Adobe ще позволи и на разработчиците на външен софтуер да добавят такива тагове на снимките, включително кога файла е публикуван в уеб сайт или социална мрежа. Криптография ще бъде използвана за генериране на "цифров отпечатък", който доказва автентичността на съответната снимка или видео.  Плановете на Adobe предвиждат представянето на Preview Release версия на технологията до края на годината, което е само първата част от този амбициозен проект.   Още от Digital: Най-добрите безплатни онлайн алтернативи на Adobe Photoshop
Facebook
Facebook заведе дело срещу антитръстовия регулатор на ЕС
Facebook заведе дело срещу антитръстовия регулатор на ЕС
ЕС продължава активно да разследва най-големите технологични компании и непрестанно следи за спазването на законодателството. Регулаторите често налагат солидни глоби на брандове като Facebook и Google, като не дават сериозни индикации за промяна на своята стратегия.  Може да ви прозвучи доста странно, но сега ситуацията обърна ролите. Причината е, че Facebook са предприели на свой ред съдебни действия срещу антитръстовите органи на ЕС. Информацията бе потвърдена официално от компанията.  Един от адвокатите на Facebook потвърди официално, че са завели иск срещу Европейската комисия (ЕК), в който излагат мотивите си, че регулаторите изискват достъп до твърде голям обем информация. Социалната мрежа твърди, че през цялото време сътрудничи на властите, но е изненада от внушителния обем данни, които се изискват за оперативната им работа.  Toва е необходимо за разследванията, които вече са стартирали в ЕС срещу компанията и имат за цел да установят дали има доказателства за нелоялни бизнес практики, създаване на монополна позиция, нарушаване на естествената конкуренция и др.     Една от препоръките на ЕС е да предоставят достъп до имейли между служители, които включват над 2500 термина и думи, сред които "big question", "shut down", "not good for us" и др. Желанието на антитръстовите органи да изяснят ситуацията, обаче е свързано с изискването на нереално количество информация.  Юридическият екип на Facebook продължава да си сътрудничи с ЕС, но някои от документите изискани от разследването нямат нищо общо с конкретните обвинения отправени срещу компанията, съобщава BusinessInsider. Около този мотив е базирана идеологията на казуса пред европейския съд.  Досега компанията е предоставила достъп до повече от 315 хил. документа на разследващите, което според тях не е правилно. Facebook искат да бъдат въведени промени в законодателството, които да прекратят подобни дела свързани с личната информация на потребителите на територията на ЕС.  Определено ще е много интересно как ще се развива този казус за в бъдеще и дали компанията наистина може да осъди антитръстовите регулатори на континента.    Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Twitter
Хакнаха Twitter акаунтите на Бил Гейтс, Илон Мъск и Apple
Хакнаха Twitter акаунтите на Бил Гейтс, Илон Мъск и Apple
Социалните мрежи представляват чудесен начин да откриваме информация, комуникираме с приятели и да се запознаваме с нови хора онлайн. Колкото по-активни сме в своите профили, толкова по-уязвими сме от възможността да станем жертва на хакери. Това важи с пълна сила, както за обикновените потребители, така и за знаменитостите.  В миналото сме ставали свидетели на хакнати профили на популярни личности, като сега отново привличавме вниманието ви към подобен инцидент. Оказва се, че хакери са провели мащабна кампания в Twitter, която им позволява да установят контрол над акаунти на популярни личности като Бил Гейтс и Илон Мъск.  Жертва на кибернападението е и официалния акаунт на Apple в микроблогинг платформата. След това засегнатите профили публикуват едно и също съобщение, което е свързано с получаването и разпространението на биткойни. Предложението качено в хакнатите акаунти е всеки потребител да изпрати дадена сума, която след това ще бъде удвоена криптовалута.      На пръв поглед това не звучи достатъчно правдоподобно, но ако е пратено от профила на Илон Мъск, Apple и  Бил Гейтс придобива съвмсем различен смисъл. Именно заради това доста хора започнаха да изпращат пари до предстовения биткойн адрес.  Все още не е ясно точно как са хакнати профилите на някои от най-популярните личности в Twitter, които най-вероятно използват двуфакторна автентикация, за да не допуснат това да се случи. Малко след като съобщенията започнаха да се появяват официален говорител на Бил Гейтс потвърди, че този туит не е публикуван от съоснователя на Microsoft.  Twitter споделиха, че разследват инцидента и правят всичко възможно бързо да възстановяват нормалния достъп до хакнатите профили. Компрометирането на профилите на толкова известни личности е ясна индикация, че трябва да бъдете внимателни съв своя акаунт в Twiiter. Изборът и честата смяна на сложни пароли е само едно от нещата, които могат да ви предпазят в подобна ситуация.   Още от Digital: Какво да направим, за да се предпазим от хакери
Google Currents
Google Currents е ребрандирана версия на Google+ за бизнеса
Google Currents е ребрандирана версия на Google+ за бизнеса
Google+ е социална мрежа, която трябваше да се конкурира с Facebook и другите популярни платформи от този тип в интернет. В крайна сметка този продукт не постигна успеха, който компанията очакваше. Това закономерно доведе до спирането на Google+, което се случи на 2 април 2019г.  Въпреки това Google позволиха на корпоративните потребителите, които използват G Suite да продължат да използват социалната мрежа за бизнес комуникация. След това разбрахме, че Google Currents е официалното име на ребрандирата версия на Google+ за бизнеса.  Компанията сега информира администраторите на профили, че вече са приключили тестовете и Google Currents вече не е в бета фаза на разработка. Вече се разпростанява актуализацията до всички съвместими потребители.  Приложението вече е налично за Android и iOS, като освен това предлага и изцяло обновен интерфейс, който да уленси работата на потребителите. Визията е вдъхновена от концепциите наложени от Material Design езика на Google, който вече е неизменна част от мобилните им приложения.      Няма как да не ви направи впечатление логото на Google Currents и актуализираните икони, които ни очакват в новата социална мрежа. Публикациите на шефовете и високопоставените служители в дадена компания ще се показват с приоритет в горната част на чатовете.  Линковете, текстовете и снимките, които съхранявате в Google Drive могат лесно да се споделят с други потребители, както и да се правят анкети между активните акаунти. Администраторите ще разполага с допълнителни привилегии, което да оптимизира управлението на съдържанието и контролираните от тях профили в Google Currents, съобщава 9to5google.  Водещ акцент за услугата е да подобри комуникацията между служители на една фирма, както и да откривате и общувате с други хора, следващи вашите интереси. Усъвършенстваните алгоритми на Google ще ви помагат максимално бързо да откривате нещата, които търсите в Google Currents.  Настоящият URL адрес "plus.google.com" ще продължи да бъде активен, но вече ще пренасочва към currents.google.com.   Още от Digital: 7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
Google Photos
Google Photos вече не архивира по подразбиране снимките от социалните мрежи
Google Photos вече не архивира по подразбиране снимките от социалните мрежи
Google въвеждат промяна в своето популярно приложение, която вероятно няма да допадне на доста хора. Причината е, че Google Photos ще спре да архивира по подразбиране снимките и клиповете, които правим от социалните мрежи.  В момента тази функция активира и запазва всички изображения и видео материали съхранявани в смартфоните. Премахването на тази атрактивна възможност определено може да създаде проблеми на потребителите. От няколко седмици се спекулира с тази идея, като сега Google официално потвърдиха информацията. Компанията вече няма да създава автоматично папки, в които се пази мултимедия от външни платформи като WhatsApp, Facebook Messenger, Snapchat и др.  Някои потребители вече виждат уведомление в Google Photos, което ги информира за промяната. Google също така използваха Help Community форума на приложението, за да може новината за кратко време да достигне до повече хора.  Това означава, че Google Photos вече няма по подразбиране да прави резервно копие на снимки и видео клипове от приложения на трети страни, съобщава AndroidPolice.     Настоящият списък с популярни заглавия, която ще бъдат засегнати от тази промяна в стратегията на Google включват :   Facebook Messenger Snapchat Twitter Viber Instagram Helo LINE Messages WhatsApp   Добре е да знаете, че снимките и клиповете, които вече са архивирани по този начин ще продължат да бъдат достъпни във вашия профил. Спирането на функцията не означава, че няма как да архивирате важните снимки и видео материали.  Всеки потребител ще може от менюто да промени настройката и отново да започне да създава резервно копие в Google Photos. Eдинственото, което трябва да направите е да се уверите, че всички файлове, които искате ще се запазят в приложението.  Google твърдят, че причината за това ограничение е свързано с впечатляващия трафик, който генерират потребителите по време на продължаващата пандемия от COVID-19. Сървърите на компанията обработват все повече снимки и клипове, което ги кара да вземат това решение.  Промяната ще има временен характер, докато не се стабилизира ситуацията и Google Photos продължи да архивира мултимедията, както досега.   Още от Digital: Каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos
Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
Facebook се озоваха в центъра на мащабен конфликт, който може да се отрази сериозно на бизнес плановете на компанията. Този път проблема е свързан с онлайн кампания подета срещу социалната мрежа, която се популяризира с хаштага #StopHateForProfit. Oбвиненията срещу Марк Зукърбърг и ръководения от него технологичен гигант е, че не може да гарантира ефективно, че ще се бори с разпространението на публикации с нецензурно и обидно съдържание. Този тип постове подклаждат етнически разногласия и т.нар. "език на омразата", което е особено деликатна тема на фона на гражданските протести в САЩ. Недоволството срещу социалната мрежа е провокирано и от многото инциденти през последните месеци, които изложиха на риск данните на милиони потребители на Facebook. Вече ви съобщихме, че  Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook, заради същите съображение и така официално се присъединява към #StopHateForProfit кампанията.  Rakuten спират всякаква реклама и блокират достъпа да Facebook SDK, Facebook Connect и Giphy до своята платформа, като решението им веднага се отрази на компанията .     Стойността им на борсата отчета спад с около 8%, което стана причина Марк Зукърбърг да загуби повече от $7 млрд. от своето благосъстояние. Надеждните на шефа на Facebook, че ситуацията ще се стабилизира, обаче изглежда няма да намерят реализация.  Причината е, че критиките към компанията продължават да се увеличават и засягат дори някои от служителите им. Coca-Cola е последният водещ бранд, който се включи в инициативата, която е подкрепена от повечето организации за лични права и свободи в САЩ.  Главният изпълнителен директор на Coca-Cola, Джеймс Куинси официално потвърди, че компанията спира рекламите в социалната мрежа за поне 30 дни. Ако Facebook не променят политиката си това може да доведе до увеличаване на този период. Тези действия могат да се превърнат в голям проблем, тъй като бизнеса им е фокусиран изцяло върху приходите от реклами. Други популярни брандове също се включиха и ще спрат инвестициите си за реклама във Facebook, Сред тях са Verizon, The North Face, Patagonia, REI, Dashlane, Upwork, Honda, Dockers, Levsi's, Mozilla и др.   Oще от Digital: Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
Google Keen
Google Keen e новата социална мрежа на компанията (Видео)
Google Keen e новата социална мрежа на компанията (Видео)
Facebook е първата асоциация, която много хора си правят, когато чуят думата социална мрежа. Факт е, че има много други платформи в тази категория, които използваме всеки ден. Подходящ пример са услуги като Pinterest, LinkedIn, Twitter и много др. Google също проявяват интерес към социалните мрежи и вече експериментират с атрактивни концепции, които да ускорят разработването на по-добра алтернатива на сегашните платформи. Специалистите на компанията от Google Area 120 дивизията, които разработват секретни продукти вече експериментират с атрактивна платформа, която се казва "Keen". Това е социална мрежа е предназначе да свързва и улесни общуването на потребители, които споделят едни и същи интереси. Всеки потребител ще може да създаде собствен "Keen" пост, като избере и съответните ключови думи, описващи най-добре съдържанието в самата публикация. Всеки един "Keen" автоматично извлича реурси от уеб страници и други онлайн източници на съответната тема през различни интервали от време. Предвидена е опция да създавате и редактирате публикации с помощта на други потребители.      Google Keen може да се използва директно от браузъра, но също ще е достъпна и като мобилно приложение за Android. След това ще бъдеете подканени да създадете собствен профил в социланта мрежа, като използвате своя Google акаунт.  За да започнете да публикувате съдържание е необходимо да изберете няколко ключови думи и да кликнете върху съответния бутон. Предвидени са допълнителни възможности да редактирате съдържанието във вашите "Keen" постове, но също да ги изтривате или каните други хора да колаборират с вас. Едно от интересните предимства на услугата е, че публикациите автоматично се агрегират и създавате връсзки с резултатите в Google Search. По този начин нещата, които качвате ще са по-видими и лесно откриваеми от другите хора в интернет.  В голяма степен Google Keen наподобява начина, по който работи Pinterest и ще ви препоръчва актуално съдържание съобразно нещата, които ви интересуват. Интеграцията с търсачката и другите алгоритми на Google e е скритото оръжение на Keen, което може да я превърне в хит сред потребителите.     Още от Digital: Как социалните мрежи се опитват да манипулират мнението ни
DMCA.com Protection Status