Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
786 резултата за социални мрежи
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 9 юли (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 9 юли (Видео)
Всички потребители сме свикнали да откриваме в комплекта на новите смартфони стандартни аксесоари като зарядни, USB кабели и често аудио-слушалки. Някои производители понякога добавят и други екстри към кутиите, за да направят своите предложения по-атрактивни за потребителите.    1. Samsung също може да премахне зарядните от комплекта на Galaxy S30, подобно на iPhone 12 Един от най-големите производители в индустрията, обаче сериозно обмисля идеята да спре да добавя зарядни устройства в кутиите на смартфоните и това е Samsung. Причините за това решение са...
Facebook Lasso
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook спират приложението Lasso, конкурент на TikTok
Facebook е компания, която обича да експериментира с алтернативни приложения. Само преди няколко дни беше спряма поддръжката на Hobbi - заглавие създадено като конкурент на Pinterest. Сега разбираме, че същата съдба ще последва и още един тестов продукт на Facebook и това е Lasso. Мобилното приложение е разработено като конкурент на TikTok с идеята да привлече по-голяма аудитория сред тийнейджърите. Въпреки интересната концепция, обаче Facebook Lasso така и не успя да се превърне в хит. Именно заради това Facebook са решили да прекратят този проект и да се насочат към други инициативи.  Компанията е взела решение да спре приложението и това ще се случи само след броени дни, а именно на 10 юли. Вече се разпространяват нотификации до потребителите с детайлни инструкции как да изтеглят и респективно запазят своите клипове след като бъде прекратена поддръжката на Facebook Lasso.  Едва ли има много хора са използвали приложението досега, което в голяма степен оправдава решението на Facebook.     Припомняме ви, че официалната премиера на Facebook Lasso бе през ноември 2018г., когато дебютира за водещите платформи за смартфони. Водещият слоган, с който се популяризираше заглавието в Google Play и App Store гласи, че всеки потребител може лесно и бързо да създава видео клипове със забавни ефекти.  Разнообразните опции за споделяне предлагат и директен ъплоуд към Facebook. Допълнителни камера ефекти и музикални оформления "обещаваха" на потребителите атрактивен и забавен начин да проявят своята креативност с Facebook Lasso.  По всичко личи, че интеграцията на Facebook не е достатъчен мотив да привлече повече хора към приложението. Определено можем да кажем, че компанията не успя в този си опит да конкурира TikTok. Няма да е изненадващо, обаче ако продължат да опитват с нови заглавия в App Store и Google Play.   Още от Digital: Как TikTok избира какво съдържание да ни препоръчва
Facebook
Facebook тестват Dark Mode режим в мобилните си приложения
Facebook тестват Dark Mode режим в мобилните си приложения
Софтуерните инженери на Facebook от месеци работят над интеграцията на Dark Mode режими към цялото портфолио от приложения на компанията. Още през миналата година започна разпространението на тази функционалност до Facebook Messenger, като през февруари това се случи и с още едно заглавие, а именно Facebook Lite.  Логично това породи въпроси сред потребителите свързани с това колко време ще се наложи да чакат преди функцията да стане част от мобилната версия на Facebook. Сега разбираме, че този проект вече е в заключителни етапи на разработка, тъй като дългоочаквания Dark Mоde за мобилната версия на Facebook вече е достъпен за малък брой хора.  Засега тестовете са лимитирани до ограничена аудитория, но скрийншотове ни показват как ще изглежда нощния режим във Facebook за Android. Компанията потвърди официално информацията, но отказа да уточни кога Dark Mode ще е наличен за всички потребители. Едва ли ще се налага да чакамe твърде дълго, за да тестваме сами функцията.      Настоящата публикация е на блогърa @NotFridayCraig, който вече е получил достъп до функцията на смартфона След като актуализацията е достъпна за вашето устройство ще видите секцията "Dark Mode" в менюто на приложението.   Интеграцията на нощен режим в Android версията на социалната мрежа е последния продукт от разнообразния им каталог, който все още не е получил Dark Mode функционалност. Изглежда, че скоро ситуацията ще се промени, информира SocialMediaToday. Предимствата на нощните режими са свързани с ниската консумация на енергия и факта, че тъмните цветове ги правят много по-подходящи за използване вечер и когато няма достатъчно светлина. Facebook вече предлагат Dark Mode в десктоп версията на приложението и в следващите седмици ще го оптимизират и за Android приложението си.  Остава да се въоръжим с търпение преди всички собственици на смартфони с Android да могат да работят с тази функционалност.    Още от Digital: Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
Facebook
Facebook вече ще ни предупреждава, ако споделяме стари новини в профилите си
Facebook вече ще ни предупреждава, ако споделяме стари новини в профилите си
Facebook опитват да стимулират потребителите да качват повече съдържание и респективно да прекарват максимално дълго време в своите профили. Компанията също така полага усилия да гарантира, че постовете, които виждаме всеки ден са достоверни и не съдържат обидни или нецензурни мотиви.  Един от големите проблеми, пред Facebook са фалшивите новини, които заливат социалната мрежа от множество акаунти. Проявленията му са още по-сериозни в контекста на световната пандемия. За да се борят с подобни публикации от Facebook използват сложни алгоритми, които анализират в реално време съдържанието, което се качва в профилите.  Все пак компанията разчита и на активната обратна връзка със своите потребители, за да се справи с този проблем. Сега разбираме за интересна нова функционалност, която скоро ще стане част от социалната мрежа. Оказва се, че вече ще бъдем информираме, когато споделяне новини, които са публикувани преди повече от 90 дни.  Така Facebook се надяват да редуцират броя на постовете с неактуално съдържание.     През последните месеци компанията е разработила няколко подобни функционалности, с които да подобрят качеството на новините, които четем и споделяме във Facebook. Така например вече ще можем да използваме бутон, от който да разберем повече информация за дадена публикация. В това число не само името на автора, но също къде се споделя публикацията и други подобно съдържание. Включването на индикатор, който ни уведомява, че публикацията е качена преди дълго време допълнително доразвива тази концепция, съобщава SlashGear.  Oт Facebook са сигурни, че с тези нововъведения ще намалят значително броя на постовете с остаряла информация и ще фокусират потребителите към по-интересни и актуални теми. Все пак има как да споделите дадено съдържание, дори и да е качено преди повече от една година, като изберете "Continue" бутона от нотификацията, която ви предупреждава, че публикацията е стара. В следващите седмици Facebook ще позволят на повече хора да се присъединят и включат в тестовете на тази интересна функционалност, която ни очаква в социалната мрежа.   Още от Digital: Facebook вече ще ни информира откъде са качени публикациите в профилите ни
Facebook
Facebook вече ще показва информация от Wikipedia в търсачката на профилите ни
Facebook вече ще показва информация от Wikipedia в търсачката на профилите ни
Facebook отдавна не е предназначена единствено за чат с любимите хора. Социалната мрежа  също така предлага достъп до актуални новни и множество опции за свързване с бизнеса. Все повече потребители настройват профилите си, за да откриват бързо полезно съдържание, да играят или да се забавляват с мултимедията на приятелите си.  Компанията иска да ни накара да прекарваме все повече време в своите акаунти. Следващата идея на Facebook е да ни позволят да виждаме панели с информация генерирана от Wikipedia директно в социалната мрежа. По този начин ще си спестим излишни кликвания и бързо можем да научим повече за определени личности и събития без да излизаме от своите профили. Интеграцията на функцията във вградената търсачка на Facebook обещава да ни показва още по-релевантни резултати на нещата, които търсим в акаунтите си. За разлика от сходната опция на Google в този случай можем да виждаме и линк към Instagram за личностите, които използват активно приложението, което също е собственост на Facebook.     На този етап функцията има експериментален характер и е налична само за ограничен брой потребители. Facebook потвърдиха за тестовете, уточнявайки, че засега те са свързани единствено с публикациите на английски език.  Плановете са резултатите от Wikipedia да се показват от мобилните приложения и десктоп версията, но ще необходимо време да се отстранят настоящи проблеми. В интернет се появиха скрийншоти на хора, които тестват функцията с имената на популярни политици, сред които италианския магнат Силвио Берлускони и американския президент.  Благодарение на тях виждаме как ще изглеждат новите панели с информация от онлайн енциклопедията във Facebook. Taзи секция ще е позиционирана в дясната част точно под лентата с икони за навигация в социалната мрежа. Разработчиците на Facebook очакват експериментите да продължат "няколко седмици" преди да са готови с финалната версия, която обхваща цялото съдържание в Wikipidea на всички поддържани езици. Това определено е доста амбициозна цел, която ще улеснява работата на милиони потребители.      Още от Digital: 7 популярни уеб сайта, подобни на Wikipedia
Google Photos
Вече можем да прехвърлим снимките и клиповете от Facebook в Google Photos
Вече можем да прехвърлим снимките и клиповете от Facebook в Google Photos
Google Photos е впечатляваща услуга, която предлага неограничено пространство за колекцията от снимки и е предварително инсталирано приложение на смартфоните с Android. Компанията непрестанно ъпдейтва Photos с нови функционалности и подобрения, които да улесняват работата на потребителите. Вече разбрахме, че Facebook работят над интеграция с Google Photos. Tази функция е добро решение да направите резервно копие на своите снимки и видео клипове, които съхранявате в социалната мрежа. Тестовете на компанията изглежда са приключили, тъй като TechCrunch ни информират, че новия инструмент за прехвърляне на съдържанието в Google Photos вече е достъпен. Ако използвате функцията няма да се налага сами да копирате, изтегляте и запазвате снимките и клиповете на своето устройство, а директно да ги прехвърлите в Google Photos. Така ще си спестите ценно време, а съдържанието ще може да видите от всяко устройство с интернет, след като се логнете в своя Gmail акаунт.     За да откриете и тествате новият инструмент е необходимо да отворите менюто с настройки на Facebook и да изберете опцията "Тransfer a copy of your photos or videos". След това верифицирайте своя профил с потребителското име и парола в Google. Facebook ще ви покаже нотификация, когато трансфера на файловете е финализиран. Всъщност функцията представлява един от редките пъти, в които социалната мрежа си партнира по подобен начин с друга компания. Не се случва често Facebook да ни окуражават да споделяме личната си информация в услугите на външни компании. Другият любопитен момент е, че "Photo Transfer Tool" ще бъде оптимизиран и за други популярни платформи. Така например Microsoft вече разкриха плановете си да интегрират функцията към OneDrive, което ще се случи още с iCloud и Тwitter. Oткриването на съдържание в Google Photos е максимално бърз процес, тъй като използва алгоритмите за търсене на Google.   Още от Digital: Каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos
Zoom
Zoom спира поддръжката на GIPHY в чата на приложението
Zoom спира поддръжката на GIPHY в чата на приложението
Дистанционните методи за общуване продължават да бъдат актуална тема сред потребителите.  Само преди дни ви съобщихме, че Facebook купува платформата за споделяне на GIF файлове GIPHY за $400 млн. Това е поредният мащабен опит на компанията да доминира приложенията за забавление и социалните мрежи. Според данните финансовите параметри на сделката достигат до $400 млн. Интеграцията на внушителната колекция от GIF анимации в каталога на GIPHY към Instagram и WhatsApp ще ги превърне в още по-атрактивна платформа за комуникация сред потребителите.  Един от водещите конкуренти на Facebook в сферата на приложенията за видеоконференция е Zoom, което се утвърди като предпочитана услуга за милиони потребители, въпреки някои проблеми със сигурността. Разработчиците на Zoom сега обявиха, че спират поддръжката за колекцията от GIF анимации на GIPHY от своето приложение.  Като причина са изтъкнати предстоящи тестове на системите за сигурност, които използва Zoom, но съществува и вероятност решението да е пряко свързано със сделката между Facebook и GIPHY.     Все пак разработчиците уточняват, че достъпа до колекцията на GIPHY от чата на приложението е "временно спрян". Мерките за сигурност едва ли ще отнемат много време. Премахването на тази функционалност може да е свързано с API интерфейса, който използва GIPHY и факта, че достъп до данните вероятно вече има и Facebook. Oпасенията на конкурентите на компанията са основателни, тъй като GIPHY има над 700 млн. активни потребители. Споделянето на лична информация от профилите с Facebook и мрежата им от рекламни партньори повдига сериозни въпроси за сигурността.  Zoom вече имат проблеми от подобно естество и изглежда искат да си спестят бъдещи неприятности. Временното блокиране на GIPHY ще позволи на софтуерните им инженери да се погрижат за оптималната интеграция на приложението. Създателите на GIPHY твърдят, че не събират данни за потребителите, които използват колекцията от GIF файлове и стикери. Facebook многократно са били в центъра на проблеми със сигурността и предпазливата стратегия на Zoom ще опита да ги предпази от допълнителни инциденти.   Още от DIgital: Kак да използваме приложението Zoom от смартфон
Facebook
Как да сменим езика на профила си във Facebook
Как да сменим езика на профила си във Facebook
Facebook е предпочитана онлайн дестинация за забавление и комуникация за много потребители. Постоянните актуализации на компанията ни позволяват да прекарваме още повече време в своите профили. Случвало ли ви се е да искате да промените езика от менюто с настройки на Facebook? Всъщност това е много по-лесна задача, от колкото вероятно си представяте. От AndroidAuthority ни информират, че можете да го направите по-бързо дори от рестартирането на смартфона. Имайте предвид, че социалната мрежа предлага огромен брой поддържани езици, за да свързва всички хора независимо къде се намирате.  Ето как да промените езика в своя профил:   Как да сменим езика във Facebook от мобилно приложение   1.  Стартирайте приложението за Android или iOS. 2. Изберете иконата с три хоризонтални черти в горния десен ъгъл. 3. Скролнете в менюто, докато не откриете "Settings & Privacy". 4. Кликнете върху ''Language" раздела и въведете желания език.  5. Ако сте дали достъп на Facebook до локацията ще видите eзиците, които са популярни във вашия район. 6. Няма нужда да избирате "Save" бутон.  7. Кликването върху самия език ще ви позволи да го смените.     Как да смените езика на Faceboок oт десктоп браузър    1. Стартирайте facebook.com от предпочитания браузър от компютъра.  2. След това изберете бутона, който наподобява стрелка обърната надолу в горния десен ъгъл. 3. Изберете "Settings & Privacy" (иконата с форма на зъбно колело) от менюто. 4. От списъка, който виждате изберете "Language". 5. Имайте предвид, че наличните езици са подредени по азбучен ред. 6. За да запазите промените кликнете върху "Save" бутона. 7. Презаредете страницата.    Така следвайки тези стъпки ще можете да променяте езика от настройките на Facebook съобразно личните си потребности. Винаги когато размислите можете да повторите целия процес, за да върнете предходния език или да изберете нов. Една от забавните опции в менюто на Facebook позволява да пишете на английски, но буквите да излизат наобратно. Това е т.нар. "Upside Down" опция от менюто с налични езици.   Още от Digital: Как да си направим аватар във Facebook от смартфон (Видео)
Google Currents
Google Currents е ребрандирана версия на Google+ за бизнеса
Google Currents е ребрандирана версия на Google+ за бизнеса
Google+ е социална мрежа, която трябваше да се конкурира с Facebook и другите популярни платформи от този тип в интернет. В крайна сметка този продукт не постигна успеха, който компанията очакваше. Това закономерно доведе до спирането на Google+, което се случи на 2 април 2019г.  Въпреки това Google позволиха на корпоративните потребителите, които използват G Suite да продължат да използват социалната мрежа за бизнес комуникация. След това разбрахме, че Google Currents е официалното име на ребрандирата версия на Google+ за бизнеса.  Компанията сега информира администраторите на профили, че вече са приключили тестовете и Google Currents вече не е в бета фаза на разработка. Вече се разпростанява актуализацията до всички съвместими потребители.  Приложението вече е налично за Android и iOS, като освен това предлага и изцяло обновен интерфейс, който да уленси работата на потребителите. Визията е вдъхновена от концепциите наложени от Material Design езика на Google, който вече е неизменна част от мобилните им приложения.      Няма как да не ви направи впечатление логото на Google Currents и актуализираните икони, които ни очакват в новата социална мрежа. Публикациите на шефовете и високопоставените служители в дадена компания ще се показват с приоритет в горната част на чатовете.  Линковете, текстовете и снимките, които съхранявате в Google Drive могат лесно да се споделят с други потребители, както и да се правят анкети между активните акаунти. Администраторите ще разполага с допълнителни привилегии, което да оптимизира управлението на съдържанието и контролираните от тях профили в Google Currents, съобщава 9to5google.  Водещ акцент за услугата е да подобри комуникацията между служители на една фирма, както и да откривате и общувате с други хора, следващи вашите интереси. Усъвършенстваните алгоритми на Google ще ви помагат максимално бързо да откривате нещата, които търсите в Google Currents.  Настоящият URL адрес "plus.google.com" ще продължи да бъде активен, но вече ще пренасочва към currents.google.com.   Още от Digital: 7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
Google Photos
Google Photos вече не архивира по подразбиране снимките от социалните мрежи
Google Photos вече не архивира по подразбиране снимките от социалните мрежи
Google въвеждат промяна в своето популярно приложение, която вероятно няма да допадне на доста хора. Причината е, че Google Photos ще спре да архивира по подразбиране снимките и клиповете, които правим от социалните мрежи.  В момента тази функция активира и запазва всички изображения и видео материали съхранявани в смартфоните. Премахването на тази атрактивна възможност определено може да създаде проблеми на потребителите. От няколко седмици се спекулира с тази идея, като сега Google официално потвърдиха информацията. Компанията вече няма да създава автоматично папки, в които се пази мултимедия от външни платформи като WhatsApp, Facebook Messenger, Snapchat и др.  Някои потребители вече виждат уведомление в Google Photos, което ги информира за промяната. Google също така използваха Help Community форума на приложението, за да може новината за кратко време да достигне до повече хора.  Това означава, че Google Photos вече няма по подразбиране да прави резервно копие на снимки и видео клипове от приложения на трети страни, съобщава AndroidPolice.     Настоящият списък с популярни заглавия, която ще бъдат засегнати от тази промяна в стратегията на Google включват :   Facebook Messenger Snapchat Twitter Viber Instagram Helo LINE Messages WhatsApp   Добре е да знаете, че снимките и клиповете, които вече са архивирани по този начин ще продължат да бъдат достъпни във вашия профил. Спирането на функцията не означава, че няма как да архивирате важните снимки и видео материали.  Всеки потребител ще може от менюто да промени настройката и отново да започне да създава резервно копие в Google Photos. Eдинственото, което трябва да направите е да се уверите, че всички файлове, които искате ще се запазят в приложението.  Google твърдят, че причината за това ограничение е свързано с впечатляващия трафик, който генерират потребителите по време на продължаващата пандемия от COVID-19. Сървърите на компанията обработват все повече снимки и клипове, което ги кара да вземат това решение.  Промяната ще има временен характер, докато не се стабилизира ситуацията и Google Photos продължи да архивира мултимедията, както досега.   Още от Digital: Каква е разликата между различните опции за качество на снимките в Google Photos
Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
Facebook се озоваха в центъра на мащабен конфликт, който може да се отрази сериозно на бизнес плановете на компанията. Този път проблема е свързан с онлайн кампания подета срещу социалната мрежа, която се популяризира с хаштага #StopHateForProfit. Oбвиненията срещу Марк Зукърбърг и ръководения от него технологичен гигант е, че не може да гарантира ефективно, че ще се бори с разпространението на публикации с нецензурно и обидно съдържание. Този тип постове подклаждат етнически разногласия и т.нар. "език на омразата", което е особено деликатна тема на фона на гражданските протести в САЩ. Недоволството срещу социалната мрежа е провокирано и от многото инциденти през последните месеци, които изложиха на риск данните на милиони потребители на Facebook. Вече ви съобщихме, че  Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook, заради същите съображение и така официално се присъединява към #StopHateForProfit кампанията.  Rakuten спират всякаква реклама и блокират достъпа да Facebook SDK, Facebook Connect и Giphy до своята платформа, като решението им веднага се отрази на компанията .     Стойността им на борсата отчета спад с около 8%, което стана причина Марк Зукърбърг да загуби повече от $7 млрд. от своето благосъстояние. Надеждните на шефа на Facebook, че ситуацията ще се стабилизира, обаче изглежда няма да намерят реализация.  Причината е, че критиките към компанията продължават да се увеличават и засягат дори някои от служителите им. Coca-Cola е последният водещ бранд, който се включи в инициативата, която е подкрепена от повечето организации за лични права и свободи в САЩ.  Главният изпълнителен директор на Coca-Cola, Джеймс Куинси официално потвърди, че компанията спира рекламите в социалната мрежа за поне 30 дни. Ако Facebook не променят политиката си това може да доведе до увеличаване на този период. Тези действия могат да се превърнат в голям проблем, тъй като бизнеса им е фокусиран изцяло върху приходите от реклами. Други популярни брандове също се включиха и ще спрат инвестициите си за реклама във Facebook, Сред тях са Verizon, The North Face, Patagonia, REI, Dashlane, Upwork, Honda, Dockers, Levsi's, Mozilla и др.   Oще от Digital: Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
Google Keen
Google Keen e новата социална мрежа на компанията (Видео)
Google Keen e новата социална мрежа на компанията (Видео)
Facebook е първата асоциация, която много хора си правят, когато чуят думата социална мрежа. Факт е, че има много други платформи в тази категория, които използваме всеки ден. Подходящ пример са услуги като Pinterest, LinkedIn, Twitter и много др. Google също проявяват интерес към социалните мрежи и вече експериментират с атрактивни концепции, които да ускорят разработването на по-добра алтернатива на сегашните платформи. Специалистите на компанията от Google Area 120 дивизията, които разработват секретни продукти вече експериментират с атрактивна платформа, която се казва "Keen". Това е социална мрежа е предназначе да свързва и улесни общуването на потребители, които споделят едни и същи интереси. Всеки потребител ще може да създаде собствен "Keen" пост, като избере и съответните ключови думи, описващи най-добре съдържанието в самата публикация. Всеки един "Keen" автоматично извлича реурси от уеб страници и други онлайн източници на съответната тема през различни интервали от време. Предвидена е опция да създавате и редактирате публикации с помощта на други потребители.      Google Keen може да се използва директно от браузъра, но също ще е достъпна и като мобилно приложение за Android. След това ще бъдеете подканени да създадете собствен профил в социланта мрежа, като използвате своя Google акаунт.  За да започнете да публикувате съдържание е необходимо да изберете няколко ключови думи и да кликнете върху съответния бутон. Предвидени са допълнителни възможности да редактирате съдържанието във вашите "Keen" постове, но също да ги изтривате или каните други хора да колаборират с вас. Едно от интересните предимства на услугата е, че публикациите автоматично се агрегират и създавате връсзки с резултатите в Google Search. По този начин нещата, които качвате ще са по-видими и лесно откриваеми от другите хора в интернет.  В голяма степен Google Keen наподобява начина, по който работи Pinterest и ще ви препоръчва актуално съдържание съобразно нещата, които ви интересуват. Интеграцията с търсачката и другите алгоритми на Google e е скритото оръжение на Keen, което може да я превърне в хит сред потребителите.     Още от Digital: Как социалните мрежи се опитват да манипулират мнението ни
Facebook
Как да сменим паролата във Facebook (Видео)
Как да сменим паролата във Facebook (Видео)
Facebook е първата онлайн дестинация при стартиране на браузъра за милиони потребители. Профилите в социалната мрежа са бърз, лесен и удобен начин да сме в крак какво се случва около нас и с приятелите ни.  Много хора използват ежедневно Facebook от няколко различни устройства, което налага да бъдете много прецизни при подбора на парола. Добър съвет е, често да променяте своите кодове за достъп, за да добавите още едно ниво на сигурност. Смяната на паролата изисква само няколко минути. Ако сте извън своя профил най-добрият вариант е да кликнете върху "Forgotten Account" бутона. Той е разположен в горния десен ъгъл точно под полето за въвеждане на имейл и парола. Другият вариант е да отворите "Find Your Account" страницата на Facebook. След това ще бъдете подканени да потвърдите самоличността си, чрез въвеждане на лични данни като имейл, телефонен номер и пълното име, с което се асоциира акаунта ви в социалната мрежа. Кликнете върху "Search" и следвайте инструкциите на екрана, за да възстановите своя профил.  Разбира се има ситуации, когато не е задължително да имате проблеми, за да поискате да смените паролата. Целият процес изисква няколко кликвания в менюто.  Ето какви стъпки да следвате, за да смените паролата във Facebook, съобщава TrustedReviews:     1. Изберете иконата с обърната стрелка в горния десен ъгъл. 2. Кликнете върху "Settings & Privacy".  (Ако използвате класическата версия на Facebook вместо новия дизайн можете да пропуснете тази стъпка) 3. Натиснете "Settings". 4. След това изберете "Security and Login". 5. Oткрийте секцията "Change Password" 6. Изберете "Еdit" за редактиране. 7. Въведете сегашната парола и новата предпочитана комбинация.  8. Запазете промените с кликване на "Save Changes" бутона.   Понякога е възможно да използвате временни пароли за достъп до Facebook, Тази функционалност, обаче не се поддържа от всички мобилни оператори. Обикновено потребителите изпращат SMS и получават уникален код, който могат да използват многократно за логит. Временните пароли са активни и при включена двуфакторна автентикация.   Oще от Digital: 6 лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
Facebook
Ето как Facebook ще улесни изтриването на стари публикации от профилите (Видео)
Ето как Facebook ще улесни изтриването на стари публикации от профилите (Видео)
Facebook е плартформа, която всеки ден свързва милиони потребители. Социалната мрежа вече е неизменна част от ежедневието на все по-голям брой хора. Ако сте регистрирали собствен профил преди дълго време вероятно ви се е искало да има как да изтриете стари публикации или снимки.  Подобно съдържание може да е било интересно или актуално преди години, но сега е по-вероятно да предизвика негативни емоции сред приятелите ви във Facebook. Добрата новина е, че компанията е обърнала внимание на този факт и е готова с функционалност, която ще ви позволи да се отървете от тези постове. Новият инструмент на компанията се казва "Manage Activity" и както името подсказва е разработен да улесни управлението и изтриването на по-стари постове, които сте качили в социалната мрежа. Със сигурност доста потребителите ще останат доволни от интеграцията на "Manage Activity", която в кратки срокове ще е достъпна за всички регистрирани акаунти във Facebook.     Потребителите ще разполагат с две възможности да премахнат публикации от своите акаунти, докато използват Manage Activity.  Така например може да изберете пост в News Feed и да го изпратите в кошчето на Facebook.  Разполагате с опцията да изтриете напълно публикацията или да зададете 30-дневен срок, след като да се премахне автоматично. Съществува и вариант след месец даден пост да възстановен в профилите на потребителите, съобщава BGR.  Архивиранот на публикациите ще ги скрива от другите хора във Facebook, което е подходящо за снимки или друго съдържание, което не желаете да се вижда от всички останали акаунти. За максимално улеснение има как да маркирате и управлявате няколко публикации едновременно.  Стартирането на "Manage Activity" става от "Activity Log" на мобилното приложение на Facebook, като филтрирането на постовете става по-категории, дата, тагнати хора и много др. Първоначално функцията ще е налична само за смартфони, но компанията обещава интеграция за Facebook Lite и декстоп версиите на Facebook.   Още от Digital: Как да изтрием Facebook профила си
TikTok
Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет
Как TikTok изгражда нова вълна от инфлуенсъри в Интернет
TikTok се утвърди като социален феномен, който всеки ден привлича вниманието на стотици милиони потребители. В някои страни платформата на ByteDance е по-популярна дори от Facebook, което е категорично доказателство за успеха на приложението. Не е изненадващо, че ТikTok се използва предимно от най-младата аудитория. Въпреки това приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти. Дори да не използвате заглавието вероятно сте виждали клипове в други онлайн услуги като Twitter, 9GAG и Facebook с характерното лого на TikTok. Eкспертите имат всички основания да очакват този тренд да се запази и за в бъдеще TikTok да се превърне в още по-важна част от ежедневието за много хора.   Популярността на мобилните приложения за забавление е причината най-известните личности през последната година да бъдат хора с акаунти в социалните мрежи, които имат десетки милиони последователи. В крайна сметка е необходимо единствено да имате смартфон и някоя креативна идея, за да направите видео и да го публикувате онлайн с надеждата да се харесате на по-голяма аудитория.  Желанието на потребителите да събират повече последователи и харесвания в TikTok, обаче може да има и съвсем различни измерения за социалния и емоционалния им живот. Една от спецификите на TikTok е, че за разлика от конкурентни предложения се опитва да предизвиква интереса основно на тийнейджърите.     Така например най-популярният профил в TikTоk е на Чарли Д'Амелио, която преди дни навърши 16-годишна възраст. Предходният лидер в в класацията за най-популярни профили в приложението е на Лорън Грей, който в момента е на 18-годишна възраст.  Скритата страна на популярността в мобилното приложение, обаче може да създаде доста неочаквани проблеми за младите инфлуенсъри. Психолози твърдят, че знаменитостите в TikTok e много по-вероятно да развият проблеми при изграждане на своята идентичност, спрямо предходните поколения. Самият факт, че съдържанието, което създават непрекъснато се следи от милиони хора по цял свят ги прави още по-обсебени от собствената си дигитална самоличност, съобщава BusinessInsider. Това например ги кара по-често да отключват смартфоните и да проверяват своите профили в търсене на одобрение за своите идеи, клипове и мултимедия.  Тийнейджърите често проявяват склонност да се пристрастяват към "славата" и милиони инфлуенсъри всеки ден се опитват да провокират внимание в интернет. Ситуацията ще се промени драстично в деня, когато не са в състояние да поддържат същите темпове и това доведе до огромно разочарования за тях.  Постоянният допир с аудитория от последователи, които не познават лично и стремежа да се справят добре ги поставя все повече в ситуация да изпитват реална заплаха да бъдат забелязани в онлайн пространството.      Още от Digital: TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си
технологични видеа
5 популярни видеа в digital.bg, които може би сте пропуснали тази седмица
5 популярни видеа в digital.bg, които може би сте пропуснали тази седмица
Ето кои бяха най-популярние видео клипове в Digital.bg през тази седмица.  
DMCA.com Protection Status