Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
700 резултата за социални мрежи
Instagram
Как да излъчваме на живо в Instagram от Android и iPhone
Как да излъчваме на живо в Instagram от Android и iPhone
Instagram предлага функция за излъчване на видео на живо още от 2016 г. Услугата вече има доста повече възможности, но въпреки това не е особено добре позната на повечето потребители. BusinessInsider представя различните възможности, които дава тази услуга и как да ги използваме.   Как да излъчваме на живо чрез iPhone или Android Пускаме приложението на Instagram Натискаме бутона с иконка на камера в горния ляв ъгъл Това ще отвори Instagram Stories. От тук плъзваме пръст нагоре по дисплея, за да се покаже менюто с опциите и избираме Live. Натискаме...
социални мрежи
Защо не е добре да синхронизираме контактите си с Facebook
Защо не е добре да синхронизираме контактите си с Facebook
Може да не ви е хрумвало, но ако сте давали някога достъп на Facebook до списъка ви с контакти е доста вероятно, че компанията знае много повече за приятелите ви, отколкото предполагате. Така например можете да виждате препоръки да добавяте хора, които са били в списъка ви с контакти, дори ако спрете функцията за синхронизиране със социалната мрежа. Проблемът не е ограничен единствено до Facebook, но обхваща още другите платформи на компанията като Messenger, WhatsApp и Instagram.     След като изтеглите Facebook Messenger например е логично да синхронизирате списъка с контакти, за да можете да си чатите с тях. В същото време освен тази информация вие давате разрешение на Facebook "да ъплоудне списъка с всички, които познавате и да използва тези данни, за да ви показва реклами", съобщава Mashable. Потребителите не разполагаме с метод, който да ни позволи да спрем компанията да синхронизира данните и с други приложения, като WhatsApp и Instagram, което допълнително задълбочава проблема.     Aко искате да спрете синхронизирането е необходимо да отворите Facebook приложението и да изберете последователно "Media And Contacts" и "Upload Contacts". Преместете слайдера, за да блокирате функцията. За да го направите в Messenger е нужно да кликнете върху профилната си снимка и да изберете "Upload Contacts", като спрете функцията с бутона "Off".     Процесът е сходен за Instagram, където трябва да преместите слайдера на "Connect Contacs", за да спрете автоматичното споделяне на контактите ви.     Още от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил  
мобилни приложения
Приложенията WhatsApp и Instagram вече ще се казват Facebook WhatsApp  и Facebook Instagram
Приложенията WhatsApp и Instagram вече ще се казват Facebook WhatsApp и Facebook Instagram
Темата за интеграцията на мобилните приложения в една платформа не е нова и Facebook работят над нея от доста време. Огромната им потребителска база на практика ще позволи на компанията да създаде най-голямата платформа за комуникация в интернет. Поредната стъпка на Facebook към сливането на WhatsApp и Instagram е свързана с ребрандирането на приложенията. Плановете на компанията предвиждат за в бъдеще да се казват "Instagram from Facebook" и "WhatsApp from Facebook", съобщава TheInformation.   Данните  за добавянето на Facebook към имената бе потвърдена от три независими източника, както и от служители на Facebook. Със сигурност този ход е част от концепцията WhatsApp и Instagram да станат обща платформа за комуникация. От друга страна компанията иска всички хора, които ги използват да са наясно, че приложенията са тяхна собственост. В същото време решението е странно, тъй като досега Facebook предоставяха нужната свобода да оперират самостоятелно. Има и други причини за промяната на имената.      Разследванията на антитръстовите регулатори срещу социалната мрежа също имат своето влияние Facebook да добави името си към популярните заглавия. За в бъдеще WhatsApp и Instagram ще се казват по същия начин на началния екран и на иконите в смартфоните, но променените имена ще бъдат актуализирани в Google Play и App Store. Все още не знаем кога официално ще влезнат в сила тези промени, но едва ли ще се наложи да чакаме дълго преди да видим "Instagram from Facebook" и "WhatsApp from Facebook.   Oще от Digital; Facebook ще ни позволят да чатим между Instagram, Messenger и WhatsApp
Instagram
3 лесни начина да качваме снимки в Instagram от компютър
3 лесни начина да качваме снимки в Instagram от компютър
Instagram е сред най-популярните социални мрежи, но може да се използва пълноценно само от мобилен телефон. Много хора обаче искат да могат да качват снимки в Instagram директно от своя компютър. AndroidPIT ни показва три начина как може да стане това.   Режимът за разработчици на браузъра Един от най-лесните начини е да симулираме мобилното приложение директно в браузъра си. Това звучи сложно, но всъщност става доста лесно и бързо. За целта трябва да посетим Instagram през браузъра си и да влезем в профила си. След това натискаме бутона F12 на клавиатурата, който...
игри
Facebook ще преместят функцията Instant Games oт Messenger в официалното си приложение
Facebook ще преместят функцията Instant Games oт Messenger в официалното си приложение
Игрите са подходящ начин да се забавляваме, когато сме в движение. Facebook също предлагат собствена секция с подобни заглавия, за да ни накарат да сме по-активни в профилите си. Ако използвате често социалната мрежа вероятно поне веднъж сте играли т.нар. "Instant Games". Всъщност тази платформа бе през 2016г. с предложения като Pac-Man, Space Invaders и Words With Friends Frenzy и е доста популярна, тъй като позволява лесно да играем с приятелите си във Facebook Messenger.   В следващите седмици предстои промяна, която ще премахне секцията "Instant Games" от мобилното приложение и ще продължи да бъде достъпна директно от Facebook. Този ход е част от стратегията на компанията да превърне Facebook Messenger по-опростена, по-бърза и по-удобна за използване платформа за комуникация. Потребителите нямат да могат да играят в Messenger преди края на лятото, но могат да очакват още по-добър геймплей след миграцията в официалното приложение на Facebook.     За в бъдеще новият портал за достъп до геймърско съдържание, включително и Instant Games ще бъде раздела Facebook Gaming, който бе представен през март. Разработчиците ще могат по-бързо и лесно да качват своите приложения в социалната мрежа. Преместването на секцията за игри от Messenger във Facebook Gaming ще улесни потребителите, като им предостави много повече възможности да играят, стриймват и коментират любимите си заглавия с милиони хора по цял свят.   Още от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
криптовалути
Откриха измама с фалшиви уеб сайтове, които продават криптовалутата Facebook Libra
Откриха измама с фалшиви уеб сайтове, които продават криптовалутата Facebook Libra
Вече ви информирахме, че Facebook представиха официално виртуалната валута Libra. Oфициалната премиера на дългоочаквания продукт стана факт преди няколко седмици. Компанията се е постарала да предложи нещо алтернативно на своите потребители и инвеститори. Aко всичко върви по план Libra ще бъде въведена в експлоатация и може да се превърне в основно средство за мобилни плащания. Виртуалната валута ще позволи и да пращаме пари на приятели в WhatsApp, Instagram и Messenger.   Ново разследване на Washington Post, че социалната мрежа вече е изправена пред неочаквани проблеми свързани с ново средство за разплащане. Оказва се, че в интернет са създадени десетки профили и страници, които твърдят, че са официалния хъб с информация на Facebook Libra. Някои уеб сайтове предлагат "специални предложения" да купите виртуалната валута на по-изгодна цена от партньорите им от трети страни. Излишно е да казваме, че подобни оферти крият сериозен риск за сигурността на личните ни данни.     За да се подсили ефекта на подобни измами се използват официални снимки на Марк Зукърбърг и Facebook, както и маркетингови материали на Libra. С оглед големия интерес към криптовалутата на компанията не е изненадващо, че се случват подобни неща. Донякъде е странно, че Facebook не са подготвени за хората, които ще опитат да се възползват от популярността на Facebook Libra. Компанията вече работи със своите партньори, за да блокира всички профили, сайтове и услуги, които опитват да манипулират потребителите.   Още от Digital: Kaква е разликата между криптовалутите биткойн и етереум
Twitter
Как да върнем стария дизайн на Twitter
Как да върнем стария дизайн на Twitter
Само преди броени часове Twitter започнаха да разпространяват нов дизайн на микроблогинг платформата за десктоп потребителите. Актуализираният интерфейс включва доста подобрения, сред които "Dark Mode", опция за създаване на отметки и бързо превключване между няколко акаунта. Компанията обещава да виждаме повече и по-интересно съдържание в "What's Happening" раздела на профилите ни. Новият дизайн наподобява визията на мобилните приложения нa Тwitter.   Повечето хора реагираха положително, но има и потребители, които не харесаха новия дизайн на платформата. Ако и вие сте един от тях е добре да знаете, че има как да се справите със ситуацията и да върнете стария интерфейс в своя акаунт в Twitter, съобщава mspoweruser. Имайте предвид, че е необходимо да инсталирате разширение в уеб браузъра, за да можете да го напраавите. Ако използвате Google Chrome трябва да  изтеглите "EditThisCookie", а за Firefox името на плъгина е "Cookie-Editor".     След като изтеглите и инсталирате съответното решение е необходимо да заредите Twitter и да се логнете в своя акаунт. Кликнете върху иконата и потърсете раздела "twitter.com | rweb_optin". Отварянето на падащия прозорец ще ви позволи да промените стойността от "On" на "Off." Изберете зеления символ в долната част на екрана, за да потвърдите и запазите промените. Ако промените решението си по същия начин може да върнете новия дизайн.     Още от Digital: Седем отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
социални мрежи
Защо не трябва да използваме Facebook, според съоснователя на Apple
Защо не трябва да използваме Facebook, според съоснователя на Apple
Съоснователят на Apple често е търсен да коментира актуални теми в света на технологиите. Последното интервю на Стив Возняк за TMZ разкрива какво е мнението му за социалните мрежи. От думите му разбираме, че той не е привърженик на тези платформи, които стават все по-популярни в интернет, съобщава GIzmodo. Стив Возняк сподели, че още през миналата година е изтрил своя профил във Facebook и подканва всички потребители да последват неговия пример.   Oсновният мотив е факта, че социалните мрежи търгуват личните ни данни със своите рекламодатели, за да генерират приходи. Така например, когато харесате дадена публикация вие всъщност не давате "Like" на човека, който я е качил, а на рекламните партньори на Facebook. Подобни практики не толерират поверителността на личните ни данни и според Стив Возняк е компромис, който не е склонен да направи. Именно заради това подканва и други хора да обмислят подобно решение.     Съоснователят на Apple дори предложи кат евентуално решение предоставянето на избор. Според него доста хора биха се съгласили да платят определена сума, за да си гарантират, че данните им са на сигурно място. По този начин бихме могли да имаме повече контрол над нещата, които рекламодателите знаят за всеки от нас. При всички положения, обаче Стив Возняк не е доволен от това колко разнообразни начини за шпиониране на потребителите съществуват днес.   Още от Digital: Пест лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
Instagram
Instagram ще позволи на потребителите да докладват за фалшиво съдържание
Instagram ще позволи на потребителите да докладват за фалшиво съдържание
Instagram започва да следва примера на собственика си Facebook. Социалната мрежа за снимки добавя нова функция, която позволява на потребителите да подават синали за фалшива информация, съобщава Mashable.   Когато попаднат на публикация, чиято достоверност е съмнителна, потребителите ще могат да подават сигнал към модераторите на Instagram. Те ще правят допълнителна проверка на публикацията и ще преценяват дали е коректна или не. Ако действително е с фалшива информация, нейното разпространение ще бъде ограничавано и дори може да бъде премахната напълно от таба Discover,...
социални мрежи
Facebook може да плати рекордна глоба заради технологиите за лицево разпознаване
Facebook може да плати рекордна глоба заради технологиите за лицево разпознаване
Facebook отново са обект на мащабно разследване, което този път е свързано с технологиите за лицево разпознаване. Компанията е изправена пред заплахата да трябва да плати поредната глоба в размер на няколко милиарда, заради решението на апелативен съд, което отхвърля жалбата им. Всъщност Facebook са обвинени, че нарушават "Biometric Information Privacy Act" закон за поверителна биометрична информация.   Адвокатите на социалната мрежа не успяха да убедят властите в правотата на своите твърдения. Според решението е необходимо Facebook да информира потребителите, когато използва биометрични данни, включително и софтуер за сканиране на лицата. Едно от най-сериозните приложения на подобни технологии е системата за тагване, с която се идентифицира хората в снимките, които качваме, съобщава DigialTrends.     Софтуерът на Facebook извършва автоматично лицевото разпознаване и не изисква никакви действия от страна на потребителите. Всички тези действия засята милиони потребители и могат да се превърнат в причина за поредната рекордна финансова глоба за Facebook. Все пак компанията потвърди, че не е доволна решението и ще обжалва, тъй като предоставя бърз и удобен начин как всеки от нас да спре технологиите с лицево разпознаване в своя профил.   Oще от Digital: Официално: Facebook ще плати $5 млрд. глоба заради скандала с изтичане на лични данни на потребителите
интернет
Черно-бели снимки, които изглеждат като цветни са новата оптична илюзия в Интернет
Черно-бели снимки, които изглеждат като цветни са новата оптична илюзия в Интернет
Независимо колко добро е зрението ви вероятно поне веднъж ви се е случвало да ви подведе. Понякога е много лесно да не преценим правилно формата или разстоянието на даден обект в пространството. Това е напълно нормално и се случва на всички. Съвсем друго са оптичните илюзии, които хората умишлено създаваме, за да манипулираме доколкото е възможно съзнанието на други хора. Със сигурност сте виждали снимки в интернет, които погледнати под определен ъгъл променят цвета си.     Скандинавският дигитален артист Олвинд Колас предизвика голям отзвук в социалните мрежи с атрактивен визуален инструмент. Потребители на Twitter разпространяват серия от снимки, които изглеждат цветни, но всъщност се оказват черно-бели фотография. Интересният ефект е кръстен от него с името "Colour Assimilation Grid Illusion" и всъщност е базиран на много проста идея. Олвинд Колас добавя решетка с избирателно оцветени линии към оригиналната черно-бялата снимка.     В крайна сметка се оказва, че дигиталната цветна решетка насложена върху истинското изображение кара белите и сиви отенъци да се възприемат от човешкия мозък като цветни. Разбира се символите са добавени умишлено със съответния нюанс и поставени на определени места от снимките. ПО този начин например няколко точки на ръкава могат да ни накарат да възприемем цялата дреха като цветна и директно да подведат съзнанието ни.     Още от Digital: Осем спиращи дъха оптични илюзии, които можете да откриете в природата
социални мрежи
Уеб сайтовете в ЕС вече ще искат разрешение преди да споделят личните ни данни с бутона Facebook Like
Уеб сайтовете в ЕС вече ще искат разрешение преди да споделят личните ни данни с бутона Facebook Like
Класическият бутон "Like" е една от многото причини за внушителната популярност на Facebook в ежедневието ни. Благодарение на него всеки от нас може само с едно кликване на бутона да сподели интересна публикация в профила си. Именно заради това можете да откриете "Like" бутон позициониран в съдържанието в на практика всяка една страница в интернет. Всички сме свикнали да виждаме този символ, но малцина се замислят, че бутона може да се превърне в риск за сигурността на потребителите.   Най-висшата инстанция на  Съд на ЕС сега постанови, че собствениците на уеб сайтове, които вграждат "Like" бутона трябва да поискат изричното съгласие от потребителите. Това е провокирано от съображение за сигурност свързано със споделянето на лични данни за всеки от нас със социалната мрежа. Целият този процес е необходимо да е максимално прозрачен и да следва стриктно европейското законодателство и действащите регулаторни рамки на континента. ЕС искат да даваме съгласието си, дори когато не натискаме бутона.     Решението на Съда на Европейския съюз, който е базиран в Люксембург става факт малко след като германската служба за защита на потребителите заведе дело срещу Fashion ID. Това е популярна онлайн верига за търговия на дребно в страната, която нарушава законите на ЕС със своя социален плъгин. Германският съд поиска насоки от по-висшата инстанция и в крайна сметка получи като отговор решението, че Facebook и уеб сайтовете споделят съвместна отговорност.   Oще от Digital: Как ни влияе натискането на бутона Like във Facebook
социални мрежи
Официално:  Facebook ще плати $5 млрд. глоба заради скандала с изтичане на лични данни на потребителите
Официално: Facebook ще плати $5 млрд. глоба заради скандала с изтичане на лични данни на потребителите
Социалната мрежа е обект на множество критики свързани с начина, по който предоставя достъп до личните данни на потребителите. Именно заради това Facebook често са разследвани и санкционирани от антитръстовите органи в ЕС, където законодателството е доста стриктно. Kомпанията изпитва подобни проблеми и в САЩ, където специалистите на Федералната търговска комисия (FTC) oт години водят серия от разследвания срещу Facebook.   В последните седмици са водят усилени преговори между двете страни, коитo са довели до споразумение. От TechSpot ни информират, че компанията се е съгласила със забележките на регулаторите и ще въведат редица промени в начина, по който функционира социалната мрежа. Всъщност Facebook ще платят рекордната за страната глоба от $5 млрд., за да избегнат налагането на още по-висока санкция, свързана с обвиненията на FTC.     Kомпанията се е съгласила да бъде под мониторинг на експертите на Федералната търговска комисия. Причините за глоба са няколко нарушения на антитръстовото законодателство в САЩ. Така например Facebook без разрешение са използвали алгоритми с лицево разпознаване в снимките на потребителите. Другите обвинения са свързани с начина, по който се събират лични данни, както и скандала Cambridge Analytica, който засегна на 80 млн. души.   Още от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
социални мрежи
Facebook тестват по-добра функция за разглеждане на снимки в профилите ни
Facebook тестват по-добра функция за разглеждане на снимки в профилите ни
Facebook е платформа, създадена да улесни комуникация между потребителите. Огромната популярност на социалната мрежа, обаче промени значително  предназначението ѝ  през годините. Така например днес доста хора използват своите акаунти, за да откриват атрактивно съдържание и да стават част от различни общности във Facebook. Няма да е пресилено да кажем, че голяма част от потребителите използват профилите си, за да разглеждат снимките на приятелите си.   Именно това продължава да бъде една от най-използваните функции на социалната мрежа. От компанията са наясно със ситуацията и експериментират с нов дизайн на секцията, от която можем да отваряме изображения във Facebook. Концепцията предвижда да се оптимизира интерфейса на този раздел по такъв начин, че да е максимално удобна за собствениците на смартфони. Данните са на софтуерния инженер Джейн Уонг, която често ни е съобщавала за предстоящи подобрения в социалната мрежа.     Досега бе много трудно да различите две изображения, които изглеждат еднакво и се опитвате да ъплоуднете в своя профил. Това е така, тъй като няма как да ги видите във "Full Screen", за да прецените сами. Новата версия на мобилното приложение на Facebook ще отстрни този проблем като позволи да уголемите снимките. Необходимо е да задържите продължително пръстта си върху малката икона на сминката, като функцията вероятно ще е налична и за iOS.   Още от Digital: Как да възстановите Facebook акаунт, който сте спрели да използвате
Facebook
Facebook ще плати $5 млрд. глоба, заради скандала с изтичане на лични данни на потребителите
Facebook ще плати $5 млрд. глоба, заради скандала с изтичане на лични данни на потребителите
Facebook е обект на много критики за начина, по който съхранява и предоставят достъп до личните ни данни на своите рекламни партньори. Това е водещ източник на приходи за компанията и ще продължи да бъде един от най-важните елементи от бизнес стратегията им. От Facebook са постигнали ключово споразумение с представители на Федералната комисия по търговията в САЩ (FTC), което е свързано с Cambridge Analytica скандала, който избухна в началото на 2018г.   Данните разкриват, че социалната мрежа ще бъде принудена да плати сума от внушителните $5 млрд. като глоба за действията си и изтичането на лични данни. Всъщност това ще се превърне в най-голямата финансова санкция налагана от FTC срещу технологична компания, съобщава CNBC. Самата глоба е изчислена в процентово съотношение, което представлява 9% от приходите на Facebook през 2018г. Досегашната най-голяма финансова санкция на FTC е срещу Google и е в размер на едва $22.5 млн.     Представителите на Федералната комисия по търговия са взели решението с 3:2 гласуване в полза на санкцията. Въвеждането на глобата е подкрепено от републиканците, докато демократите се обявяват против подобни мерки. Следващата стъпка е споразумението да бъде разгледано и одобрено от Министерството на правосъдието. Рекордната глоба от $5 млрд. предизвика противоречиви реакции в САЩ сред политиците и обикновените потребители в страната.   Още от Digita: ЕС може да принуди Facebook да изтрива коментари от профилите в социалната мрежа
социални мрежи
Новата социална мрежа на Google ще се казва Shoelace
Новата социална мрежа на Google ще се казва Shoelace
Google изглежда не са се отказали от идеята да предложат на потребителите си собствена социална мрежа. Компанията вече работи над подобна платформа, която носи кодовото име "Shoelace". Със сигурност този проект ще изненада мнозина, тъй като само преди няколко месеца бе спряна официално Google+. Този проект е дело на Area 120 дивизията на компанията. Всъщност идеята на "Shoelace" e да ни свързва в реално време с хора, споделящи сходни интереси.     Всеки потребител ще трябва да въведе различни теми, към които проявява интерес. Алгоритмите на социалната мрежа ще ви свържат с други хора, харесващи същите неща. Google Shoelace ще ви позволи да си комуникирате с тях, но също да споделяте различни активности, да ги поканите на реалния събития и др. Новата социална мрежа работи на локален принцип и ще ви показва онези потребители, които се намират в близост до вас, предаде Endadget.     По този начин например може да посетите непознат град и бързо да откриете съмишленици и да посетите интересни места и събития. Shoelace е разработена да улесни организирането и планирането на разнообразни мероприятия между хората живеещи в една общност. Проектът е в начална фаза на разработка и е достъпен за ограничен брой потребители. Предстоят още тестове, но ако всичко върви по план вероятно повече хора ще може да тестваме сами Google Shoelace.   Oще от Digital: Влиият ли социалните мрежи негативно на модерното общество