Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
736 резултата за социални мрежи
Facebook
Facebook вече ще ни информира, ако профилът ни се използва от друго приложение
Facebook вече ще ни информира, ако профилът ни се използва от друго приложение
Facebook се превърнаха в център на сериозно внимание благодарение на няколко големи скандала, които избухнаха през последните тримесечия. Независимо дали става въпрос за информацията на Cambridge Analytica или виртуалната валута Libra от компанията изложиха на риск данните на милиони хора. Сигурността продължава да е деликатна тема за Facebook въпреки обещанията да имаме пълен контрол над личната информация, която споделяме в социалната мрежа.   Компанията вече е готова с нова функционалност, целяща да подобри Facebook в сферата на сигурността. Този инструмент се казва Login Notifications и вече е част от системата за логин, която обработва потребителските профили. Новата функция на Facebook e оптимизирана за Face Login платформата, осигуряваща автоматично влизане в профилите ни от външни приложения и уеб сайтове. Голямото подобрение е, че вече ще виждаме уведомление, когато това се случва.     Login Notifications е практично решение на проблема с неоторизирания достъп до акаунтите. Потребителите също така ще могат да разберат повече за данните, които споделят с външни приложения и услуги. Всяко уведомление Login Notifications също така ще показва и типа информация, до която имат достъп. Съобщенията ще се показват в официалното приложение на Facebook, както и в имейла адреса посочен към даден акаунт. Допълнителен "Edit" бутон ще позволи да редактирате данните, които споделяте с приложенията.   Oще от Digital: Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Facebook
 Ето как ще изглежда новият дизайн на Facebook
Ето как ще изглежда новият дизайн на Facebook
Facebook от месеци работят над нов дизайн на социалната мрежа. За последно видяхме скрийншоти през лятото на миналата година. Снимките бяха споделени от продуктовия мениджър на компанията, Антъни Де Роса. Тестовете продължават с пълна сила и новият дизайн на Facebook вече е достъпен за ограничен брой потребители, съобщава mspoweruser. Taка разбираме повече детайли за подготвяните промени.     Оказва се, че Facebook разпространяват покани на случаен принцип до някои профили, подканяйки ги да изпробват и споделят мнение за новия дизайн. По този начин можем да разберем повече за начина, по който изглежда променената визия на социалната мрежа. Снимките също така потвърждават наличието на Dark Mode режим. Променени са иконите, като съпътстващите ги описания са с по-големи размери, включително и логото на Facebook.     Системата за нотификации също работи по различен начин. Веднага ще забележите, че горната част на страницата с личния ви профил заема по-голямо пространство. Въведени са промени, които улесняват откриването и добавянето на приятели. На този етап още не знаем кога актуализираният дизайн ще бъде достъпен за всички потребители, но сегашните данни са доказателство, че тестовете са в своята заключителна фаза.     Още от Digital: 7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
Facebook
Изтекоха имената и телефонните номера на 267 милиона потребители на Facebook
Изтекоха имената и телефонните номера на 267 милиона потребители на Facebook
Facebook отново са център на внимание заради проблеми свързани със сигурността на личните данни на потребителите. Причината е наличието на публична база данни, която съдържа имената и телефонните номера на 267 млн. души, които използват Facebook. Откритието е на експерт по сигурността, койт о се казва Боб Диаченко и твърди, че информацията е копирана и разпространена в други популярни сред хакерите страници в интернет, съобщава Forbes.   Подобен тип данни са изключително подходящи за изпращане на тартегирани спам съобщения и различни телемаркетингови кампании. Боб Диаченко твърди, че поверителната информация е генерирана директно от социалната мрежа, а не от външни източници. Според него данните са изтекли онлайн от API инструменти на разработчиците, с които има достъп до списъка с приятелите, групите и снимките на засегнатите потребители във Facebook.     Наличието на телефонните номера е предпоставка за извършване на по-усъвършенствани атаки срещу потребителите. Със сигурност това е поредният неприятен случай свързан с начина, по който Facebook съхраняват и споделят информацията за своите потребители. Все оюе няма как всеки потребител да провери дали е станал жертва на разпространената информация, но вероятно скоро ще можем да го направим. Facebook все още не са коментирали официално откритието на Боб Диаченко.   Oще от Digital: Facebook потвърдиха, че могат да следят къде се намирате, дори ако изключите Location Services
Facebook
Facebook потвърдиха, че могат да следят къде се намирате, дори ако изключите Location Services
Facebook потвърдиха, че могат да следят къде се намирате, дори ако изключите Location Services
Огромното количество информация, която споделяме за себе си във Facebook винаги е повдигало редица въпроси свързани със сигурността на личните данни. Ако използвате активно социалната мрежа е добре да знаете, че можете да бъдете следени от компанията без значение какво публикувате. От Facebook официално потвърдиха, че могат да разбират местоположението на своите потребители, дори когато са блокирали достъпа до "Location Services." Tова определено няма да се хареса на доста хора.   Главният директор на Facebook по въпросите със сигурността Роб Шърман разкри за тези практики в свое писмо до сенатори в американския Конгрес, съобщава TechRadar. Той потвърди за поне три различни начина, по които компанията разбира къде се намирате без значение дали сте отказали да споделяте местоположението си със Facebook. Компанията разбира къде се намирате от активността и данните, които споделяте в интернет и услугите, които са свързани към личния ви профил в социалната мрежа.     Специален екип от инженери се грижи за обработването на тази данни, чрез Application Programming Interfaces (API). По този начин Facebook осъзнават локацията на всеки един потребител, като разбира се информацията се използва за таргетиране на реклами. Другите приложения са свързани с персонализиране на News Feed емисията с новини, оферти от Marketplace актуални новини, прогноза за времето и др. Следващият път, когато спрете "Location Services" e добре да знаете, че няма да се скриете напълно от Facebook.   Oще от Digital: Kaк да oткрием и изтрием историята на посетените локации във Facebook
снимки
Facebook ще улесни преместването на снимките и видео клиповете ни в други платформи
Facebook ще улесни преместването на снимките и видео клиповете ни в други платформи
Споделянето на информация е ключов елемент от бизнеса на Facebook и компанията ежедневно улеснява този процес за милиони потребители. Социалната мрежа също така полага усилия да ни предостави максимален контрол над личните данни включително и в интеграцията им с други услуги. Facebook заедно с други големи имена като Google и Microsoft са част от инициативата Data Transfer Project (DTP), която цели да се улесни преноса на данни между различни онлайн платформи.   Компанията вече разработва инструмент, който ще позволи на потребителите да споделят снимките и видео клиповете от профилите си във Facebook с други услуги. Първоначално функцията ще е достъпна за Google Photos и е част от участието на компанията в общия DTP проект с Microsoft и Google, съобщава Neowin. Съвместното им участие ще гарантира оптимална интеграция между популярните им платформи, но също и поверителността на информацията, която се споделя от потребителите.     От компанията потвърдиха, че стартират пилотна програма на новия инструмент за споделяне на снимки и клипове за ограничен брой потребители. Програмата ще стартира първо в Ирлания, но от Facebook обещават да е достъпна за всички през първата половина на 2020г. Идеята е с течение на времето повече онлайн платформи да предложат тази функция и да улеснят своите клиенти. Обратната връзка с многобройните потребителите само ще помогне на Facebook да ускорят този процес.   Oще от Digital: Защо да изберем Google Photos вместо iCloud Photos за съхранение на снимките ни
Facebook
Потребителите на Facebook приемат за достоверни над 50% от фалшивите новини в интернет
Потребителите на Facebook приемат за достоверни над 50% от фалшивите новини в интернет
Социалната мрежа предлага разнообразни възможности за комуникация и откриване на атрактивно съдържание в интернет. Впечатляващата популярност на Facebook, обаче постепенно доведе до навлизането на феномена наречен фалшиви новини. Toва е проблем, с който компанията тепърва ще се справя и вече инвестира сериозни средства за превенция на подобно съдържание. Независимо от опитите им в тази сфера е доста трудно да се спре напълно разпространението на фалшиви новини.   Проявленията на този феномен са много редица анализатори твърдят, че потребителите все по-трудно правят разлика между истинска и фалшива новина. Именно заради това специалисти от University of Texas McCombs проведоха интересно проучване. Неговата цел е да провери достоверността на този факт и да докаже дали хората могат да разпознават достоверното от измисленото съдържание във Facebook. Крайните резултати са доста любопитни, съобщава FoxBusiness.     Доброволците, които участват са подканени да прегледат различни новинарски бюлетини и трябва да ги категоризират като фалшиви или достоверни. Оказва се, че успяват да го направят с положителен резултат в едва 44% от случаите. По този начин 56% от новините, които не съответстват с действителността се възприемат от тях като нормални. Учените смятат, че тези стойности са най-доброто потвърждение, че хората не са толкова добри, колкото смятат в разпознаването на фалшиви новини.   Още от Digital: Софтуер с изкуствен интелект на Adobe може да сложи край на фалшивите новини в интернет
Facebook
Пропуск в сигурността позволява на Facebook да има достъп до камерата на iPhone
Пропуск в сигурността позволява на Facebook да има достъп до камерата на iPhone
Apple са известни с бързата система за софтуерни ъпдейти, която позволява за кратко време да актуализират голям брой устройства. Това продължава да бъде едно от водещото предимство на компанията пред Android. Вече ви информирахме какви са подобренията в iOS 13, а сега разбираме за неочакван бъг възникнал в работата на платформата. Някои потребители вече се оплакаха за проблем с Facebook приложението, което стартира камерата на iPhone във фонов режим, съобщава TechSpot.   Toва се случва без знанието им, докато разглеждат съдържанието в своята емисия с новини в социалната мрежа. Собствениците на iPhone дори успяват да видят камера приложението показано зад интерфейса на Facebook. Неприятният бъг изглежда се активира, когато потребителите гледат видео в профилите си, независимо дали във "Full Screen" режим или в минимализиран прозорец. Все пак се оказва, че не всички версии на iPhone са засегнати от този странен проблем.     Toва се случва едниствено с устройствата получили ъпдейт до iOS 13.2.2. Интересното е, че тази версия предлага защита срещу приложения, които са активни във фонов режим. Facebook са информирани за ситуацията и вече работят над пач, който да възставнови нормалната работа на приложението им. Компанията увери потребителите, че няма данни за изтекли снимки или видео клипове от засегнатите устройства. Все пак бъдете много внимателни докато използвате Facebook.   Още от Digital: iOS 13 вечe е инсталирана на над 50% от всички смартфони iPhone
социални мрежи
Facebook тестват функция за лицево разпознаване на потребителите при логин в социалната мрежа
Facebook тестват функция за лицево разпознаване на потребителите при логин в социалната мрежа
Биометричните технологии са неизменна част от смартфоните и позволяват по-бързо, по-лесно и по-сигурно да верифицираме своята самоличност. Потребителите използват предимно сензори за пръстов отпечатък, но технологиите за лицево разпознаване набират все по-голяма популярност. Facebook също проявяват интерес към подобни иновации и са започнали тестове с нова функция. Компанията иска да създаде система за логин в социалната мрежа, която използва софтуер за сканиране на лицата на потребителите.   Facebook експериментират с концепцията всеки от нас да направи видео селфи, в което гледа в различни посоки. По този начин алгоритмите за лицево разпознаване на Facebook ще могат да направят по-добро 3D копие на уникалните черти на лицето на всеки потребител. Информацията ще се запазва в сървърите на компанията и няма да се споделя с рекламните им партньори и приложения на трети страни. Данните генерирани от системата по план трябва да  се изтриват на всеки 30 дни, съобщава Engadget.     Въвеждането на тази система на практика може да се превърне в заместител на сегашната система с потребителско име и имейл адрес. Функцията също така вероятно ще изисква смартфон, който поддържа лицево разпознаване, за да може да отворите своя профил. Големият въпрос свързан с тази иновация е как компанията ще съхранява личните данни на потребителите. Facebook ще продължат да провеждат тестове, за да оптимизират максимално технологията за крайния потребител.   Още от Digital: 6 лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
TikTok
TikTok потвърдиха, че хакерите вече нямат достъп до акаунти в приложението
TikTok потвърдиха, че хакерите вече нямат достъп до акаунти в приложението
TikTok е популярна платформа, която позволява да записвате кратки клипове с продължителност от 15 секунди и да ги споделяте със своите последовтели. В момента загвавието е световен хит, тъй като приложението TikTok вече е изтеглено над 1.5 млрд. пъти. Анализаторите очакват огромния интерес на потребителите да продължи и през 2020г. Сега разбираме и за няколко софтуерни недостатъка, които са излагали на риск хората, които използват TikTok.   Експерти на компанията CheckPoint информираха за наличието на няколко недостатъка, които биха позволили на хакерите да си осигурят достъп до акаунти в приложението. От данните им разбираме, че един от пропуските е позволявал на външни хора да изпращат изглеждащи като легитимни съобщения, които съдържат зловреден софтуер. Така е възможно да се публикуват изтрити клипове, да се дава достъп до частната видео колекция и др., съобщава CNet.     Разработчиците на приложението са си партнирали със CheckPoint в отстраняването на наличните бъгове. Официален говорител на TikTok потвърди ситуацията и разкри, че тези проблеми вече не излагат на риск потребителите. Платформата се използва предимно от млади хора, които често не обръщат толкова голямо внимание на сигурността, което я превръща в предпочитана мишена за хакерите. ТikTok ще продължат да си партнират с експертите на CheckPoint.   Oще от Digital: Как да изтеглим клипове от TikTok от смартфон или компютър
видео ревю
Смарт студио за инфлуенсъри - Influgraf 1400 Desktop
Смарт студио за инфлуенсъри - Influgraf 1400 Desktop
С появата на Youtube, Facebook, Instagram, TikTok и други подобни социални мрежи, създаването и споделянето на видео съдържание стана много по-лесно. В началото имахте нужда от камера или фотоапарат в комбинация с компютър за монтиране на заснетото, но днес смартфоните снимат с качеството на фотоапарати, а хардуерът и софтуерът им изключват нуждата от компютри за постобработка. Всичко, което ви е нужно, за да създавате качествено видео съдържание за социалните мрежи може да се побере в джоба ви. Или почти всичко. За да бъдете един истински инфлуенсър в наши дни, ще имате нужда и от Influgraf 1400 Desktop, който Digital.bg ще ви покаже в това свое видео ревю.  
видео ревю
Смарт студио Influgraf 1400
Смарт студио Influgraf 1400
Днес инфлуенсърството, правенето на влогове, кратки клипове и снимки за социалните мрежи са изключително популярни и от хоби се превръщат в начин на живот и дори в доходоносен бизнес. Ако преди години, за да правиш качествено съдържание, трябваше да имаш скъпа екипировка, състояща се от камери, DSLR фотоапарати, цял куп осветления и компютър за обработка на продукцията. То днес имаш нужда само от смартфон с добра камера и универсален Смарт атудио аксесоар като този. В това видео ревю, екипът на Digital.bg ще ви покаже една много полезна джаджа, която е идеалният помощник на съвременният инфлуенсър. Уважаеми дами и господа – Influgraf 1400.  
Facebook
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Eто как Facebook разбира какво купуваме от физическите магазини
Всеки от нас е виждал реклама в профила си, която съответства на скорошна покупка или търсене на продукт в интернет. Това не е случайно, тъй като Facebook разполагат с достъп до  огромна база данни, с която таргетират своите реклами. Компанията следи не само онлайн активността на потребителите, но и нещата, които пазаруват от физическите магазини. За да се възползват от тези ценни данни Facebook поддържат мащабна мрежа от партньорства с много търговски вериги по цял свят.     На практика всеки представител на бизнеса може да споделя данни за навиците и активността на потребителите със социалната мрежа. В това число влизат данни за покупките, имената, телефонните номера, имейлите на клиентите. Алгоритмите на Facebook след това анализират наличната информация и допълват съответните профили След това представителите на бизнеса могат директно да ги таргетират с реклами, съобщава BusinessInsider. Списъкът с партньори на Facebook е внушителен.     На практика търговците и  Facebook обединяват усилията си, за да разберат повече за потребители и да им показват по-релевантни реклами. По този начин компанията печели приходи от дигитален маркетинг, а самите търговски вериги успяват да продават повече. Добрата новина е, че има как да спрете рекламите, които са базирани на офлайн активността ви. Това може да стане от менюто с настройки в секцията Ads и опцията "Ads Based On Data From Partners".     Още от Digital: Новата услуга за разплащане Facebook Pay позволява да изпращате пари в Instagram, WhatsApp и Messenger без такси
Wikipedia
Социалната мрежа на създателя на Wikipedia вече се използва от над 200 000 потребители
Социалната мрежа на създателя на Wikipedia вече се използва от над 200 000 потребители
Само преди няколко дни ви съобщихме, че създателят на Wikipedia разработва алтернатива на Facebook и Twitter. Името на платформата е WT:Social и функционира по съвсем различен начин от популярните социални мрежи. Така например потребителите няма да виждат реклами, а личната им информация няма да се споделя с външни приложения и услуги. Другата съществена разлика е, че алгоритмите на WT:Social показват съдържание на базата на това колко е актуално и не обръщат внимание на спонсорирани постове и коментарите на потребителите.   Публикациите в WT:Social са дело на партньорите на платформата и са категоризирани в раздели, което улеснява търсенето. Всеки профил ще може лесно да докладва за подвеждащо и невярно съдържание, както и за други проблеми. Регистрацията на акаунти в социалната мрежа е безплатно, но е възможно да се наложи да изчакате преди да активират нов профил. Това няма да се налага, ако се съгласите да дарите скромна сума, тъй като WT:Social се финансира изцяло по този начин, предаде bigthink.     Oснователят на Wikipedia Джими Уейлс сега се похвали, че платформата вече се използва от над 200 хил, потребители. Това се случва само дни след официалната премиера на WT:Social. Разбира се той се надява цифрата да се увеличи многократно в следващите месеци, но все пак е изключително доволен от обещаващия стандарт на социалната мрежа. Времето ще покаже дали идеята за алтернативен продукт като WT:Social може да промени начина, по който откриваме информация в интернет.   Още от Digital: Как социалните мрежи се опитват да манипулират мнението ни
Wikipedia
Създателят на Wikipedia разработва алтернатива на Facebook и Twitter
Създателят на Wikipedia разработва алтернатива на Facebook и Twitter
Създателят на Wikipedia вече разкри плановете си да се справи с разпространението на фалшиви новини в интернет. Неговата идея е това да стане с публикации на оригинално съдържание на независими автори и журналисти. Този проект се казва Wikitribune и все още не е набрал такава популярност, както най-голямата онлайн енциклопедия. Въпреки това Джими Уейлс вече работи над нова платформа.   Този продукт е кръстен WT:Social и се разработва като алтернатива на социални мрежи като Facebook и Twitter, съобщава Engadget. Съществената разлика е, че платформата на Джейми Уейлс няма да генерира приходи от реклами и от споделянето на личните данни на потребителите. Вместо това WT:Social ще разчита основно на средствата, които хората използващи платформата ще даряват за подобряването ѝ.   Алгоритмите на платформата ще дават приоритет на новото съдържание, а не на най-коментираните постове, както е при Facebook и Twitter. Първоначално няма да има "Upvote" бутон, но е възможно да се добави на по-късен етап. Джейми Уейлс определи малките общности от хора, като водещ приоритет на WT:Social. Социалната мрежа е безплатна и вече се използва от около 50 хил потребители и амбицията техния брой д апродължи да се увеличава.   Още от Digital: Нова технология може да запази цялото съдържание на Wikipedia в ДНК молекула
социални мрежи
Нова функция ще ни позволи да блокираме нотификациите с червени точки във Facebook
Нова функция ще ни позволи да блокираме нотификациите с червени точки във Facebook
Сегашната система за нотификации във Facebook е обект на множество коментари през последните месеци. Много потребителите споделят мнението, че червените точки, които индикират непрочетените входящи съобщения на началния екран са доста досадни. Дискусиите по темата се обединяват около идеята, че ще е добре да има как да контролираме уведомленията, които виждаме в профилите си в социалната мрежа. Добрата новина е, че Facebook са обърнали внимание на тези молби на потребителите.     Разработчиците на компанията са създали инструмент с името "Shortcuts Bar Settings", която скоро ще е част от приложенията им за Android и iOS. Разпространението ще става на етапи и вероятно ще отнеме на Facebook няколко седмици. Новата функция предоставя възможност да контролирате нещата, които виждате в долната лента на мобилното приложение на Facebook. Продължителното натискане ще показва допълнително меню с опция да спирате нотификациите или да премахвате икони от лентата.     Така всеки потребител ще има пълната свобода да настрои лентата за навигация да показва само нещата, които желае да вижда, предаде Engadget. Ако постоянно получавате досадни нотификации от "Marketplace" можете например да премахнете иконата или да спрете самите уведомления с червени точки. Интеграцията на "Shortcuts Bar Settings" ще ви позволи да го правите и с други секции на социалната мрежа като Watch, Groups, Events, Profile, Friend Requests, News, Today In, Gaming и Dating.   Oще от Digital: Facebook започнаха да скриват броя на харесванията в публикациите
TikTok
TikTok ще позволи да качваме видео клипове създадени от други приложения
TikTok ще позволи да качваме видео клипове създадени от други приложения
Само преди ден ви информирахме, че създателите на ТikTok представиха собствен смартфон. Социалната мрежа продължава да се радва на впечатляваща популярност предимно след най-младите потребители. Премиерата на смартфона вероятно ще накара феновете на TikTok да бъдат още по-активни в своите профили. Нови данни на Engadget  разкриват следващото голямо подобрение в платформата и това е функцията TikTok Еxport.   Както името загатва този нов инструмент ще позволи на потребителите да качват директно видео, което е създадено от други мобилни приложения. Това означава, че ако сте направили и редактирали дадено клип с друг софтуера ще има как да го споделите в TikTok. Създателите на платформата се надяват това да улесни максимално феновете на TikTоk в откриването и промотирането на атрактивно съдържание в интернет.     ТikTok Export ще е налична за разработчиците на мобилните приложения, които ще могат да я адаптират за своите заглавия. Първите имена, които ще се възползват от функцията са Adobe Premiere Rush, Plotaverse, Fuse.it, Enlight Videoleap, Memento, PicsArt и Medal. Техният брой вероятно ще продължи да се увеличава в следващите месеци. TikTok Export предоставя повече свобода и възможности да създавате атрактивни клипове в платформата.   Още от DIgital: Как социална мрежа TikTok стана популярна почти колкото Facebook