Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
11 резултата за социални медии
Instagram Stories
4 начина да направите вашите Instagram Stories по-привлекателни
4 начина да направите вашите Instagram Stories по-привлекателни
Instagram Stories е един от най-използваните социални инструменти. Той не изисква същото усилие като постоянните публикации и предлага бърз и лесен начин да увеличите вашите последователи.   Ето някои неща, които можете да направите според Make Use Of, за да направите Instagram Stories по-привлекателни.   1. Публикувайте викторина     Instagram ви позволява да добавите малка викторина към вашите Stories. Можете да зададете въпрос, да включите до четири варианта за отговор и да проверите колко от аудиторията ви е успяла да отговори правилно. Също така имате възможност да конфигурирате правилния отговор, така че последователите ви да могат незабавно да видят резултата си.   За да публикувате викторина, плъзнете надясно, за да влезете в интерфейса на историята, кликнете или качете снимка като фон, и натиснете бутона Stickers в горната част. Тук изберете Quiz widget и след това въведете въпроса, както и опциите.   2. Стартирайте сесия с въпроси и отговори     С уиджита Q&A може да насърчите вашите последователи да ви задават въпроси. По-късно можете да прегледате всички въпроси и да изберете да им отговорите чрез лично съобщение или чрез Q&A уиджита с отговор като въпрос.   За да добавите Q&Aстикер преминете към нова страница Stories и задайте фон. След това натиснете бутона „Stickers“ и плъзнете стикера „Questions“. Въведете Q&A сесията и натиснете бутона „Send“.   За да прегледате отговорите отворете вашата Stories и плъзнете нагоре, за да видите въпросите. Докоснете „Reply“, за да отговорите.    3. Проведете анкета     За да проведете анкета, създайте нова история в Instagram и след конфигуриране на фона, натиснете бутона „Stickers“. Изберете стикера „Poll“ и направете нужните редакции. Когато един последовател гласува, той ще може да види разпределението и какъв процент от избирателите е успяла да събере всяка страна. Instagram предлага опцията да споделяте резултатите с вашите последователи.   4. Освежете с музика     Ако смятате, че вашите Instagram истории са прекалено скучни, опитайте функцията Music на Instagram. С нея можете да изтеглите песни от източници като Spotify и да ги интегрирате директно с видеоклипа си. Освен ръчното търсене, можете да преглеждате библиотеката по настроения, популярни и жанрове. Нещо повече, не се н далага да включвате цялата песен. Имате възможност да изрежете и извлечете частта, която отговаря на вашата история.   Има два метода за използване на инструмента Music на Instagram. Можете да импортирате песен като стикер чрез обичайните стъпки. Освен това в новата страница „Stories“ има специален режим Music. Той е налице в крайната лява част и може да се използва за първоначално редактиране на песни и заснемане на нов видеоклип, който да съответства на музиката.   Вижте 7 полезни функции в Instagram, които може би не знаете
Facebook
5 алтернативи на Facebook, които не злоупотребяват с личните ви данни
5 алтернативи на Facebook, които не злоупотребяват с личните ви данни
Някога Facebook започна социалната медийна революция, но днес компанията е пример за това как не трябва да се управлява една социална мрежа. Постоянните нарушения в сигурността и неприкосновеността на личния живот на потребителите доведоха до това все повече млади хора да напускат Facebook. Според Pew Research, 44% от потребителите на възраст между 18 и 29 години са заявили, че са изтрили приложението през последната година.   Ако и вие сте решили да изтриете потребителския си профил във Facebook, към коя социална мрежа възнамерявате да се насочите? Кои алтернативни сайтове на Facebook няма да откраднат вашите данни? Информацията на Make Use Of има за цел да ви помогне да си отговорите на тези въпроси.   1. FamilyWall От всички аргументи срещу изтриването на профила ви във Facebook, може би най-голяма тежест е този че след като се решите на тази крайна стъпка, ще загубите връзка с вашето семейство, което е далеч от вас или разпръснато по целия свят. За щастие, има алтернативи на Facebook, които можете да използвате за да подържате връзка с близките си. Една такава алтернатива е FamilyWall. Както подсказва името, услугата е специално създадено за поддържане на връзка с близките ви.   Мрежата има три основни характеристики, които я правят привлекателна от гледна точка на неприкосновеността на личния живот. Първо, комуникациите на вашето семейство се съхраняват в частен, сигурен облак. На второ място, няма реклами, така че никоя фирма няма да използва поведенческите ви данни, за да се рекламира. И накрая, FamilyWall обещава, че никога няма да използва вашите лични данни за търговски цели.   Функциите на FamilyWall включват споделяне на календари за рождени дни и други семейни събития, споделяне на списъци със задачи, проследяване на местоположението в реално време, възможност за създаване на частни групи в семейството ви и обширна фотографска и видео библиотека.   2. NextDoor FamilyWall може да изпълнява същата роля като Facebook, когато става дума за вашето семейство, но какво ще кажете за вашата местна общност? Друга основна сила на Facebook е че ви позволява да се свързвате с вашите съседи и съграждани, за да организирате събития, да обсъждате различни проблеми, да продавате предмети и т.н. Ако използвате Facebook за тези цели, трябва да проверите NextDoor.   Политиката на NextDoor е никога да не продава или отдава вашите данни за контакт или лична информация на трети страни. Поради естеството на мрежата обаче някои от вашите данни за контакт може да са видими за вашите съседи.   3. 23snaps Помислите пак, преди да добавите още снимки на вашите деца във Facebook. Ако пренебрегвате този съвет, не бива да се учудвате ако някой ден мине покрай вас градски автобус украсен с лицето на вашето невръстно дете. Въпреки че запазвате авторските права върху снимките си, условията на Facebook дават на компанията  право да използва безвъзмездно всичко, което качвате на сайта.   На практика това означава, че Facebook може да предостави допълнително разрешение за използване на вашето съдържание на други компании без ваше съгласие. Компанията дори може да печели от това, но не е задължена от закона да ви плаща.   Ако искате да споделяте скъпоценните спомени на вашите деца, по-добре проверете 23snaps. Компанията няма да споделя информацията ви или снимките ви с рекламодателите, освен ако няма изрично разрешение за това.  Самата мрежа ви позволява да създавате няколко албума от снимки, видеоклипове и текст, след което да ги споделяте с подходящите хора. За да спестите време, сайта интелигентно поставя вашите снимки в правилните албуми. Можете дори да поръчате печатна книга на всички ваши снимки.   4. Edmodo Edmodo се фокусира върху образователния сектор. Социалните медийни връзки между ученици и учители играят все по-важна роля в образователния процес, но публичната и отворена платформа на услуги като Facebook затруднява тяхното използване. Това накара учителите да търсят алтернативи на Facebook. Edmodo е създаден от учители, а сред характеристиките са групови разговори, дискусии, базирани на теми и мониторинг. Огромната общност вече е споделила повече от 650 милиона безплатни материала.   И поради това, че е насочена към малолетните и непълнолетните, Edmodo има солидна политика за защита на личните данни. Компанията не продава информацията на никого, включително на рекламодатели и на приложения на трети страни. Освен това, Edmodo позволява на родителите да се присъединят към мрежата. Като се присъединяват, родителите могат да се включват в учебния процес и да координират работата на учителите.   5. MeWe Четирите мрежи, които разгледахме досега, имат привидно стабилни политики за поверителност. Но ако сме научили нещо от Facebook, то е че политиките за поверителност могат да се променят.   MeWe обаче е различна. Мрежата се гордее със своята декларация за поверителност, според която „компанията никога няма да ви покаже насочена реклама. Всички публикации ще бъдат показани хронологично; няма алгоритми които да манипулират това, което виждате.  Сайтът никога няма да използва "бисквитки" за проследяване и никога няма да продаде вашите лични данни.“   На началната страница на сайта ще видите предизвикателството MeWe. Отбележете социалните мрежи, които използвате, и сканирайте браузъра си, за да видите колко проследяващи „бисквитки“ се показват. Ако неприкосновеността на личния живот наистина е приоритет номер едно за вас, MeWe е най-добрата алтернатива за Facebook.   Вижте как да разберем какво знае за нас Facebook
интернет
Как автоматично да блокираме обидно съдържание в социалните медии и в мрежата
Как автоматично да блокираме обидно съдържание в социалните медии и в мрежата
Интернет е необятно пространство, в което наред с хубавите неща може да откриете и много агресивно и злобно съдържание. Ако искате да си починете от омразните коментари и да се наслаждавате на един по-спокоен интернет, информацията на Make Use Of ще ви бъде полезна.   Потребителите на Chrome могат да инсталират Soothe, безплатно разширение, което разкрива хомофобски, расистки, сексистки, трансфобски, насилствени и / или сексуално насилствени коментари и публикации.   Разработчиците на Soothe казват, че целта им е да „предотвратят онлайн тормоза и да помогнат на потребителите да избягват злонамереното съдържание, докато сърфират в интернет“.   За щастие, разширението „хваща“ всичко, което се смята за обидно и работи на всички сайтове. Ако сте уморени да виждате неприятни коментари във Facebook или Twitter, инсталирането на Soothe може да е добър начин да се отървете от някои негативи в живота си.   Характеристики на Soothe 1. Актуализация в реално време.   2. Съдържанието не се филтрира, докато не се определи контекста, което означава, че няма да пропуснете нищо.   3. Ако случайно е пропусната дума / фраза, можете да я маркирате и да уведомите разработчиците на разширението.   Колко добре работи Soothe? Докато концепцията е страхотна, алгоритъмът не винаги е напълно точен, а съдържанието, което лесно може да се приеме за приемливо, понякога се улавя в мрежата на Soothe. За някои хора обаче това може да е цената, която те са склонни да платят, за да избегнат обидното съдържание.   Вижте 5 приложения, които гарантират сигурността ни в Интернет
интернет
Най-странните тенденции в социалните медии
Най-странните тенденции в социалните медии
Светът на социалните медии е странно място. Това е мястото в интернет, където можем да се срещаме с нови хора, да поддържаме връзка с тях и да споделяме ежедневието си със света, независимо къде се намираме. Но това е и мястото, където освен обикновените житейски неща, се разпространяват и много странни тенденции, като например предизвикателството да се залееш с кофа ледена вода. Ние всички сме въвлечени в света на тенденциите и предизвикателствата, които приятелите ни изпращат в социалните медии, за добро или за зло. Но докъде сме готови да стигнем, за да останем модерни?   От Make Use Of ни припомнят най-странните тенденции в социалните медии. Ето кои са те:   Дъги и еднорози Всичко започна през 2016 година, когато ‘мечтата се сбъдна‘ и багрите на дъгата заляха интернет. Бързо цветовете на дъгата станаха хит и дори понички, торти и бургери бяха оцветени като дъга. Когато всичката храна вече беше оцветена, багрите на дъгата започнаха да се появяват и по ноктите, дрехите и косата ни.   Тази тенденция бързо беше последвана от нова – еднорозите се оказаха не митични същества, а ‘реалност‘ в интернет.   Кучета и котки За съжаление, тази тенденция никога няма да спре! Броят на снимките със животни расте постоянно и като че ли това не стига, че все повече хора избират профилната им снимка да е куче или котка!   Покемон 2016 може да се опише като годината на Покемон манията. Всички тези Покемони завладяха социалните медии отново заради приложението Pokemon Go. Интересното е, че то запази популярността си дори когато стана ясно, че извлича данни от потребителите и може да застраши живота им. Харлем Шейк Този абсурден танц обедини милиони от цял свят. В края на краищата този танц стана толкова популярен и толкова разнообразен, че Харлем Шекс се танцува вече по всички краища на света и от различни хора – от ученици до военни. „Лежаща игра“ Това не е тренировка за Пилатес, а друго интернет ‘похищение‘, което през 2011 година завладя социалните мрежи и по-специално Facebook. Тази така наречена „лежаща игра“ е дейност, състояща от лежане с лице надолу, понякога на необичайни и дори опасни места. Най-обичайните места за полягане са ресторантски маси, обществени площади, различни скали и всичко друго, което можете да използвате, за да прикрепите тялото си. Това обаче не е безопасна тенденция. Много хора бяха ранени докато се опитваха да бъдат забавни, а 20-годишният австралиец Актън Бейл, почина след като паднал от балкона си, докато си лежал върху парапета.   Красиви пейзажи с голи задни части Тази тенденция е доста нова. Тя стартира в Instagram, но вече набира популярност. Един нормален човек би намерил тази тенденция за доста обидна, тъй като в няма нищо забавно, но всеки има право на мнение, нали така!   Голи селфита Естествено, това не е единствената мания в социалните медии, която включва хора, които качват снимки, на които са без дрехи. През миналата година стартира тенденцията „Един пръст селфи предизвикателство“ (One Finger Selfie Challenge). Заставате голи пред огледалото, вземате мобилното си устройство и се снимате като прикривате с пръст интимните си части.   Вижте 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
социални медии
Вреди ли употребата на социални мрежи на начина, по който спим
Вреди ли употребата на социални мрежи на начина, по който спим
Социалните мрежи представляват един от основните начини, с които днес откриваме информация за нещата, които се случват около нас, както и да комуникираме с любимите си хора, като това се дължи и на популярността на смартфоните. Анализаторите изчисляват, че средно един потребител прекарва повече от един час в своя профил във Facebook, Тwitter или Google+ на ден, а също, че се логва в него приблизително 30 пъти на седмица. Изследователи от University of Pittsburgh проведоха любопитен експеримент, в който се включиха 1700 души на възраст между 19 и 32 години, като целта му е да установи има ли връзка между социалните мрежи и сънищата.    След като анализират данните те стигат до заключението, че всеки от тях, който прекарва повече от един час в своя профил изпитва по-големи проблеми да заспят вечер или се будят по-често, информира DigitalTrends. Oказва се, че тези от нас, които обичат да сърфират повече време в социалните мрежи е три пъти по-вероятно да страдат от нарушение на съня през седмицата или два пъти повече проблеми със заспиването всеки ден. По този начин те доказват, че има връзка между тези дейности, но все още не са сигурни какво точно предизвиква тази интересна зависимост между тях.   Една от основните им версии е, че социалните мрежи ангажират вниманието и мозъка ни, но също така осветлението от сензорните дисплеи на мобилните устройства допринася за тези процеси. Не бива да забравяме също, че първото и последното нещо в деня на много от нас е именно да проверят своите акаунти във Facebook и другите социални мрежи. Следващият път, когато искате да се наспите добре вероятно трябва да ограничите времето, което прекарвате в тези сайтове, за да успеете да го направите и да стартирате деня си максимално бодри.   Вижте защо е толкова трудно да изтрием профилите си в социалните мрежи
анализ в социални медии
Най-добрите услуги за анализ в социалните мрежи
Най-добрите услуги за анализ в социалните мрежи
Те позволяват лесно да следите колко често се споделя вашето съдържание от сайта ви.
социални медии
Как социалните мрежи се опитват да манипулират мнението ни
Как социалните мрежи се опитват да манипулират мнението ни
Всичко, което прочетете по-долу може да ви се стори като теория на конспирацията, но реален факт е, че социалните медии имат пълен контрол над нас. Това обаче не е непременно преднамерено или зло.   Всички социални медийни платформи представляват смесица от свободно предаваща се информация и силата на социалното доказателство, и този микс може да ви заблуди, без да го осъзнавате.   Тук са различните начини, по които социалните медии манипулират вас и вашите мнения, според Make Use Of.   Ботовете определят какво е популярно и тенденциите По-вероятно ли е да следвате Instagram профил, който има 30 000 последователи от такъв с  300? По-вероятно ли е да кликнете върху линк в Twitter, който има 58 000 харесвания от такъв със само 58 харесвания? Социалното доказателство е фактор, влияещ върху вашите решения, а в социалните медии той може лесно да бъде манипулиран.   Според неотдавнашно проучване на Pew Research Center, до две трети от споделените в Twitter линкове се споделят от ботове. С други думи, ботовете споделят двойно повече линкове, отколкото действителните хора. Дори след многократните чистки, Instagramът все още има 95 милиона фалшиви акаунта, което е 10% от общата му потребителска база.   С толкова много ботове, които се представят като хора в интернет, такива показатели за популярност като последователи, харесвания, коментари и споделяния едва ли означават нещо. И все пак ние сме твърдо свързани с тях и им се доверяваме.   Вашият фийд има за цел да ви угоди, а не да ви информира за тенденциите Помните ли колко хора сте заглушили или блокирали във Facebook, защото се дразните от мненията им? Вашият фийд е оформен не само от хората, които следвате, но и от вида на публикациите, които харесвате, споделяте и коментирате. Алгоритъмът анализира активността ви и след това ви показва публикациите, с които е вероятно да се ангажирате, а това обикновено са съобщенията, с които вече сте съгласни. Затова когато превъртите емисията си, едва ли ще видите нещо, което се отклонява от вашите виждания за живота и нещата. Вашият фийд се превръща в ехо, което ви дава изкривена представа за общественото мнение.   Instagram изкривява вашата представа за красота Instagram дава право на обикновените мъже и жени да споделят онова, което смятат за красиво. На теория това би трябвало да доведе до по-колоритен, по-реалистичен образ на красотата, давайки на хората от различни раси и с различни форми и размери еднакъв дял от светлината на прожекторите. И за да бъдем честни, много хора използват платформата, за да променят нашето възприемане за нещата.   За повечето жени, Instagram е източник на безпокойство и натиск, точно както бляскавите списания. През 2015 година Dove направи проучване сред 1000 жени, което разкри, че за 25% от тях социалните медии влияят върху тяхната представа за красотата, а 78% смятат, че социалните медии не представят жените реалистично.   Независимо дали ви харесва или не, тези вечно съвършени хора ще влияят на начина, по който се чувствате и възприемате.   Снимките от различни места по света създават нереалистични очаквания Instagram е мястото, където хората отиват за да получат вдъхновение и за да направят планове за следващото си пътуване. В проучване от 2018 година на Allianz Global Assistance, 36% от запитаните признават, че са се опитали да заблудят последователите си, като публикуват нереалистични снимки от пътуванията си. Независимо дали става дума за ревниви приятели или за конкуриране с други туристи, хората в социалните медии се опитват да представят пътуванията си по-добри, отколкото са.   По ирония на съдбата, над половината от анкетираните заявяват, че постовете в социалните медии влияят върху избора им на място за пътуване, а 86% от всички запитани, независимо от възрастта им, все още имат доверие на снимките на техните приятели и семейство.   Така че, ако изберете следващата си дестинация за пътуване въз основа на това колко добре изглежда тя на снимки в Instagram, може да се разочаровате.   Вижте 7 отрицателни ефекта на социалните мрежи върху хората
социални медии
Как да заглушаваме хора в социалните медии
Как да заглушаваме хора в социалните медии
Без значение за какво използвате социалните медии, със сигурност има хора сред приятелите ви, които ви карат да се чувствате зле по някакъв начин. А вероятно имате и контакти, които публикуват неща, които изобщо не ви засягат.   Проблемът е, че не винаги искаме да се отървем от тези хора завинаги, а и не искаме да ги засегнем като „скъсаме с тях“. Ако смятате, че някой отнема твърде много от вашето време в социалните медии, разгледайте съветите на Make Use Of за това как може да заглушаваме хора в сайтове като Facebook, WhatsApp, Twitter и т.н.   Facebook Facebook ви дава няколко начина да контролирате това, което се появява във вашия фийд. Например, можете да филтрирате публикациите на някого, без да спирате да сте приятел с този човек. За да направите това, докоснете трите точки в горния десен ъгъл на една от публикациите на този човек и кликнете върху „Паузирайте (името) за 30 дни“. След изтичането на това време, публикациите от този човек ще се появяват отново. Ако искате не временно, а трайно решение, тогава кликнете върху „Спиране на следването на (името)“.   Добрата новина е, че вашите контакти никога няма да разберат, че сте ги заглушили или сте спрели да ги следвате. Ще останете приятели с тях в мрежата и винаги ще имате възможност да започнете отново да виждате техните публикации във фийда си.   Messenger Отворете списъка си с разговори и изберете този, който искате да заглушите. Докоснете бутона „Information“ (за Android) или името на разговора в горната част (в iOS). След това изберете Notifications > Mute Conversation. Ще имате възможност да изберете период от 15 минути до 24 часа както и възможност да изберете да спрете известията, докато ръчно не ги позволите отново.   Instagram За да заглушите някого, докоснете трите точки в ъгъла на публикацията. След това изберете една от следните опции: „Mute Posts“, „Mute Story“ или „Mute Posts and Story“. Все още можете да виждате публикациите на този човек, като посетите страницата на неговия потребителски профил и ще получавате известие, когато ви маркират. В момента можете да заглушите хора само в приложенията за Android и iOS, но не и на уебсайта на Instagram.   Twitter Twitter също има набор от опции, когато става въпрос за игнориране на хора - можете да изберете да блокирате, заглушите или да преустановите следването на хора. За да заглушите потребител, отидете в профила му, кликнете върху трите точки в горния десен ъгъл и изберете Mute. Друг начин, по който може да направите това е като намерите едно от съобщенията на този потребител, кликнете върху стрелката за падащото меню отдясно и изберете Mute. Потребителят няма да получи известие за това. И ако промените решението си, винаги можете да се върнете в профила му, да намерите същото меню и да изберете Unmute. В Twitter можете също така да прегледате списъка с хората, които сте заглушили, като отворите Settings and privacy > Privacy and safety > Muted accounts. Snapchat  Платформата има функция, наречена „Do Not Disturb“. Тя позволява на потребителите да изключват известията от групови и единични разговори. Все още получавате Snaps на потребителите, но няма да получавате сигнали за тях, докато не проверите приложението. За да изключите известията за приятел в Snapchat, отидете на разговор с този човек, докоснете менюто в горния ляв ъгъл и включете режима „Do Not Disturb“. Човека няма да разбере какво сте направили.   WhatsApp В WhatsApp можете да изключите известията за конкретни разговори. Отворете чат. В Android кликнете върху трите точки горе вдясно. В iOS кликнете върху името на контакта (или групата) в горната част на екрана. След което изберете опцията „Mute“ и период от време – осем часа, една седмица или една година. Можете да отмените това по всяко време, като използвате същото меню.   Telegram Telegram има подобна опция на WhatsApp за заглушаване на известия от определени контакти и групи. В Android кликнете върху трите точки в чата и изберете „Mute notifications“. В iOS отидете на информацията за групата или контакти и кликнете върху Notifications. След това можете да изключите определен чат за един час, 8 часа или докато не го включите ръчно.   Вижте 5 социални мрежи, които може да използвате вместо Facebook
Instagram
Защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
Защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
На неотдавнашна среща с всички служители на Instagram, Кевин Систром, основател и главен изпълнителен директор на компанията, показа една от любимите си диаграми: "Дни за достигане до следващите 100 милиона потребители" и уточни: „Развълнуван съм да се похваля, че нашата общност вече разполага с над 700 милиона потребители. Последните около 100 милиона потребители се присъединиха по-бързо от всякога.Това е единствената статистика, която си струва да се отпразнува!“   Неотдавна фото-базираната социална мрежа, собственост на Facebook, нарасна със стабилен брой потребители. На всеки девет месеца Instagram добавя по около 100 милиона нови потребители, но в последно време броят на потребителите нараства много по-бързо от обичайното. През месец декември 2016 година, Instagram  има 600 милиона потребители, а само шест месеца по-късно, техния брой вече е около 700 милиона.   Това е и причината от NY Times да смятат, че Instagram ще е новия хит сред социалните медии. Приложението за споделяне на снимки и видео съдържание премина през доста промени и то само в рамките на последните няколко месеца. И днес, Instagram е една социална мрежа, която е много по-полезна, интересна и забавна, отколкото беше през миналата година. Освен това социалните медии са по-добри, когато ги използват повече хора и по-често.    Да, има по-големи мрежи от Instagram. Facebook има почти два милиарда потребители месечно, две приложения за незабавни съобщения – WhatsApp и Facebook Messenger, но последните тенденции говорят, че новият език за комуникация са изображенията. Те се разбират от всички хора по света, независимо, какъв език говорят.   Предлагаме ви краткото интервю, което от медията са провели с Кевин Систром.   1. Колко голяма мрежа мислите, че ще стане Instagram? „Обикновено си представям много голямо число и определено то е над два пъти по-голямо от сегашния брой потребители. Така че мога уверено да кажа, че повечето хора, които в крайна сметка ще използват Instagram, все още не използват Instagram. Това дава на компанията увереност да продължи да се променя и развива постоянно.“   2. С какви предизвикателства се сблъсквате? „Повече от 80% от потребителите на Instagram са извън САЩ, а услугата се разраства особено бързо в някои части на Азия и Южна Америка. Там хората използват евтини Android телефони и бавни клетъчни мрежи. Поради това огромна част от инженерните усилия на Instagram са посветени на това, Android приложението да работи по-добре извън Съединените щати. Например, след като Instagram стартира Stories, функцията за видео слайдшоу, инженерите си отделиха месец, за да добавят подобрения в скоростта за международните пазари.“   3. Обвиняват ви че сте копирали Stories от Snapchat. Какво ще кажете във ваша защита? „Това звучи малко прекалено, защото аз нямам нужда да се защитавам. Ако сравните как работи Stories на Instagram с това как работи тази функция в Snapchat, ще видим че те наистина са подобни. Но факт е, че Instagram има тенденция да насърчава по-големи, по-обществени мрежи, в които хората поддържат по-изискан профил, докато Snapchat се използва от по-младите хора и от тук идва разликата. Функцията Stories в Instagram се различава  от тази на Snapchat, защото има различни хора в двете мрежи, които яо използват за различни цели.“   Вижте как да защитите личните си данни в Instagram
сигурност
Как да скрием информацията за местонахождението си в Snapchat, Facebook, Twitter и Instagram
Как да скрием информацията за местонахождението си в Snapchat, Facebook, Twitter и Instagram
Публикациите, които пускаме в социалните медии може да ни изложат на риск. Не може да сме сигурни дали социалните медии не са причина за това Ким Кардашиян и West  да станат прицелна мишена за престъпниците в парижкия хотел, но факт е, че често постовете ни в интернет ни излагат на риск, тъй като информират злосторниците с ценна за тях информация.   Неприятната случка с американската реалити звезда стана повод да напомни на всички – знаменитост или не – да внимаваме с това, което споделяме в социалните медии. Дори най-малката актуализация може да даде на престъпниците улики за местоположението ни.   Според Mashable има стъпки, които можем да предприемем, за да се предпазим. Ето какво трябва да знаем за това как да скрием локацията си в Snapchat, Facebook, Twitter и Instagram.   Snapchat Въпреки, че Snapchat не ви позволява да маркирате точното си място по същия начин както другите социални мрежи като например Facebook и Instagram, вашите публикации все още издават за вас много повече, отколкото си представяте. Чрез Snapchat Geofilters например, може лесно да се идентифицира място, квартал или конкретно събитие. Това може да бъде особено проблематично, когато споделяте с вашата Story, тъй като тези публикации вървят с конкретна дата и час, което улеснява проследяването на местонахождението ви. Споделянето на снимки в самолетен режим ще ви позволи да ги добавите към Story, в по-късен момент. Това е временно решение, което ви позволява да „запазите“ постовете си за по-късно, тъй като приложението няма функция „Save“.   Instagram Instagram не маркира местоположението на снимките ви по подразбиране, но въпреки това може несъзнателно да споделяте местонахождението си. Предишната версия на Instagram добавяше към снимките когато ги качваме географски маркери с местоположението ни. Това означава, че може да имате случайно маркирани снимки с местоположението на вашия дом или работно  място и всички да могат да виждат тази информация.   За да проверите, отидете във Photo Map и приближете, за да видите местоположението на вашите снимки, като обърнете специално внимание на областите в близост до мястото, където живеете и работите. Ако искате да премахнете маркер, изберете „Edit“ в горния десен ъгъл на приложението и след това изберете снимката, за да се отстрани географски маркер и натиснете „done“. Instagram е в процес на премахване на функцията Photo Map, така че този проблем трябва да се реши скоро. Facebook и Twitter Ако сте споделили вашето местоположение на последната ви актуализация, както Facebook, така и Twitter автоматично ще използва местоположението ви за следващия ви пост. Имайте предвид, че и двете приложения по подразбиране ще посочат само името на града, а не определено място. Ако искате да прикачите специфично място до Facebook актуализация, ще трябва да добавите  check-in за актуализацията си. По същия начин, в Twitter, можете да добавите Foursquare място. И в двата случая, това ще направи вашия пост възможен за откриване по местоположение (ако постът е споделен публично). Освен това, Twitter има опция „share precise location“, която трябва да избягвате в повечето случаи.   Друго нещо, което можете да направите, е да не споделяте съдържание, което би спомогнало за откриване на точното ви местоположение.    Вижте седем неща, които не е добре да споделяме в социалните мрежи
Skype
Skype бутон вече позволява директно споделяне на информация от Интернет
Skype бутон вече позволява директно споделяне на информация от Интернет
Повечето от нас всекидневно ползват бутоните за споделяне на различните социални мрежи, които се поместват най-често под съдържанието на статии в различни блогове или сайтове, под продуктите в онлайн магазини и къде ли още не. Е, освен във Facebook, Twitter или Pinterest, вече можем да споделяме интересни линкове и директно в Skype.