Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
17 резултата за социална мрежа
Google Maps
Защо Google Maps е новата социална мрежа за бизнеса
Защо Google Maps е новата социална мрежа за бизнеса
Какво представлява социалната мрежа? За повечето потребители, социалната мрежа е място за споделяне на мемове, снимки на домашните любимци и селфита. Но за компаниите, социалната мрежа е място, където да подкрепят и защитават търговската си марка, да споделят информация за продуктите си, да взаимодействат с клиентите си и да се популяризират на световно ниво.   Ще кажете фирмите си имат уеб сайтове, защо са им и социалните медии. Защото клиентите са част от общност. Онлайн общността е виртуална общност, чиито членове комуникират един с друг, получават информация и я обсъждат. Това няма как да се случи на един сайт, защото всички клиенти са в социалните мрежи.   Това повдига въпроса: В кои социални мрежи бизнеса трябва да инвестира време и пари? Ако темата ви е интересна разгледайте информацията по-долу на Computer World.   Проблемът с Twitter и Facebook Twitter не е идеално място за бизнеса където да се ангажира с клиентите си. Журналисти и известни личности ще ви кажат, че Twitter е единствената социална мрежа, която има значение. Но това е така, защото сайтът се използва главно само от журналисти и известни личности.   За разлика от Facebook, в Twitter е позволено порното и друго неприятно съдържание. А сайтът е известен магнит за насилници, расисти, хейтъри, терористи, тролове и спамъри. Най-лошото от всичко, за разлика от Facebook и другиет социални сайтове, в Twitter не можете да изтривате коментарите, които се показват под вашите собствени публикации. Ако публикувате нещо и злонамерени потребители искат да унищожат репутацията ви, няма какво да направите.   В Twitter бизнесът не може да уцелее, но Facebook е още по-малко привлекателен за бизнеса. Компанията е обвинявана за манипулация, проследяване, злоупотреба, нечестност и некомпетентност. Според разследване на New York Times, Facebook първо са пренебрегнали, а след това укрили истината за руската кампания за дезинформация във Facebook, преди президентските избори през 2016 година в САЩ.   Оказва се, че ако някой плати солидна сума на Facebook, компанията ще се съгласи да ни убеди във всичко, което този някой пожелае – да купуваме определена стока, да вярваме в определени неща и т.н. В резултат на намаляването на общественото уважение към Facebook, рекламодателите започват открито да се питат дали Facebook не е загубил своя чар.   Така че, ако Twitter и Facebook са лоши за бизнеса, каква е алтернативата?   Google Maps е новата социална мрежа за бизнеса Google Maps достига до огромен брой клиенти – повече, отколкото е възможно при социалните мрежи. Google Maps има повече от 1 милиард потребители. Може Facebook да има по-активни потребители, но компанията никога няма да ви позволи да достигнете до всички тях, защото има алгоритмичен контрол върху това кой вижда и какво. Всъщност актуализацията по-рано тази година имаше опустошително въздействие върху обхвата на рекламите във Facebook и това се комбинира с огромно увеличение на таксата за реклама.   Google Maps се превръща в безценен инструмент за маркетинг. Когато потребителите искат да намерят даден бизнес, те все по-често го правят, като използват Google Search или Google Maps. Съдържанието на Maps вече се появява автоматично в резултатите от търсенето и е съобразено с местоположението на потребителя.   Google Maps не трябва да бъде социална мрежа. Но след последните промени услугата извършва повечето от нещата, от които бизнесът се нуждае от социалните мрежи.   Наскоро, Google обяви нова функция, която позволява на потребителите да изпращат съобщения директно чрез приложението Maps. Клиентите могат да използват функцията за съобщения, за да поръчват продукти, да задават въпроси и дори за да се оплачат. А тъй като взаимодействието не е публично, разпространителите на спам и хакерите няма да могат да се намесват.   Google добавя още една социална функция към Google Maps - възможността клиентите и феновете на даден бранд да го “следват”, което позволява на компаниите да информират клиентите си за оферти, сделки, събития и друга информация.   Google Maps също така предлага възможности, които никоя друга социална мрежа не дава. Например, фирмите могат да се възползват от програмата StreetView “Indoor Maps”, за да покажат своите офиси, ресторанти и т.н. Тази функция ще става все по-ценна, тъй като StreetView се превръща във виртуална реалност.   Google Maps не е социална мрежа, но с последните актуализации, услугата дава на бизнеса повечето от предимствата на социалните мрежи - без никакви неприятни скрити недостатъци.   Вижте 5 социални мрежи, които може да използвате вместо Facebook
Facebook
8 полезни трика във Facebook за начинаещи
8 полезни трика във Facebook за начинаещи
Много хора напоследък обръщат гръб на Facebook. Проблемът с фалшивите новини, скандалът с личните данни на потребителите и продължаващите проблеми с поверителността доведоха до разпадане на доверието в компанията. Мрежата обаче все още предлага най-добрият начин да поддържате връзка със стари приятели и роднини, които са далеч от вас. Така че, ако никога не сте имали профил във Facebook, но сте решили, че сега е времето да се присъедините към 2,2 милиарда активните месечни потребители, има някои неща които трябва да знаете.   Ето 8 полезни трика във Facebook за начинаещи от Make Use Of.   1. Редактирайте предпочитанията си за рекламите, които ще получавате във Facebook Ако сте на път да кликнете върху бутона „Присъединете се“, трябва да знаете, че сте на път да предадете данните си на една от най-големите рекламни компании в света. В крайна сметка има причина, поради която Facebook е безплатна услуга.   Не можете да спрете Facebook да събира данните ви - това е посочено в Общите условия на компанията. Можете обаче да ограничите начина, по който Facebook използва вашите данни.   За да започнете, отворете Настройки > Реклами > Настройки за реклами. Има три настройки, които трябва да промените: - Реклами, базирани на данни от партньори. - Реклами въз основа на вашата дейност в продуктите на Facebook. - Реклами, които включват вашите социални действия.   Задайте първите две опции на „Не е разрешено“ и променете крайната настройка на „Никой“.   2. Не споделяйте лични данни във Facebook Не правете грешката да попълвате всички полета, които Facebook ви предоставя. Но това е грешен подход, който трябва да се избягва. Разбира се, добавете всичките си приятели и качете няколко снимки, но няма причина да споделяте работното си място, събитията от живота си, членовете на вашето семейство или всякакви други подробности, които не бихте се чувствали удобно да споделяте с непознати лица.   3. Ограничете достъпа до вашия Facebook профил Говорейки за споделяне на неща с непознати, знаехте ли, че настройката по подразбиране на Facebook, когато създавате нов акаунт, позволява на всеки, който има интернет връзка, да вижда всичките ви публикации? Освен това новият ви профил ще позволи на търсачките да индексират потребителския ви профил и да го показват в резултатите си.   Трябва да промените две настройки, преди да започнете да използвате профила си. За целта отидете в Настройки>Поверителност. Трябва да промените кой може да вижда бъдещите ви публикации на „Приятели“. А на въпроса:  „Искате ли търсачките извън Facebook да имат връзка към профила ви?“ отговорете с „Не“. Също така си струва да се уверите, че другите настройки на тази страница са правилно избрани.   4. Скриване на определен тип публикации от фийда ви Може да усведомите Facebook, ако искате да виждате по-малко от определен тип публикации. Можете дори да скриете определени хора и страници от фийда си. Ако продължавате да виждате публикации, които ви досаждат, кликнете върху трите точки в горния десен ъгъл на дадена публикация. Ще се появи меню. Изберете "Скриване на публикацията", "Паузиране (име на потребителя) за 30 дни" или "Спиране на следенето на (име на потребителя)", в зависимост от това, което искате да постигнете.   5. Организирайте вашите Facebook приятели в списъци Независимо колко приятели имате, Facebook предлага чудесен инструмент за категоризирането и управлението им. Можете да създадете групи от контакти, като кликнете върху „Списъци с приятели“ в панела вляво. Facebook ще създаде определени списъци автоматично въз основа на местата, които сте живяли и компании, за които сте работили, но можете да създадете свои собствени, като кликнете върху „Създаване на списък“ и добавите хора.   6. Дневник на дейностите В „Дневникът на дейностите“ се записват всички ваши действия във Facebook. Можете да го използвате, за да изтриете стари публикации, да прекратите приятелството си с хора, с които вече не сте в контакт, да промените къде да са видими публикациите и още много други неща. За достъп до вашия дневник кликнете върху стрелката сочеща надолу в горния десен ъгъл и изберете „Дневник на дейностите“ от менюто.   7. Персонализирайте  вашите Facebook известия За да настроите известията на работния си плот да отговарят на вашите нужди, кликнете върху стрелката сочеща надолу  в горния десен ъгъл и изберете Настройки>Известия>Работен плот и мобилни устройства.   За да персонализирате мобилните си известия, отворете приложението Facebook, кликнете върху трите вертикални реда и изберете „Настройки за известяване“.   8. Търсене на постове, харесани от някого Знаехте ли, че е възможно да използвате функцията за търсене във Facebook, за да намерите съдържание, което харесва конкретен човек? Трябва само да въведете liked by [име], photos liked by [име] или videos liked by [име] в лентата за търсене.   Вижте как да се справим с най-често срещаните проблеми във Facebook
Facebook
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Социалната мрежа добави поддръжка за 360-градусови клипове в News Feed още през юни 2016г. Функцията се превърна в хит сред потребителите и това принуди Facebook да инвестира допълнителни средства в този формат. Вече можем да излъчваме на живо с 360-градусово видео, както и да го гледаме на мобилните си устройства. Следващата закономерна стъпка в еволюцията на News Feed e виртуалната реалност, информира Engadget.   =   Facebook са разработили интерактивна игра по повод премиерата на новия Jumanji филм, която е достъпна под формата на 360-градусово видео така и за очилата с виртуална реалност. Потребителите ще могат да се разхождат из мистериозния остров и да събират различни артефакти , които им позволяват да научат повече за самия филм. Пълното име на играта е Jumanji: Welcome to the Jungle и е базирана React VR софуера за разработчици.   Това е само първият подобен проект, тъй като Facebook планират да започнат да ни показват все повече VR съдържание в News Feed. Самите кадри са заснети като 360-градусови снимки, които след това се наслагват и обработват от специални алгоритми и така се получава ефекта на виртуална реалност. Ако искате сами да се разходите на мистериозния остров в Jumanji: Welcome to the Jungle трябва да отворите този линк от своя браузър.    Вижте Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции
facebook социална мрежа android
Нови функции ще ни улеснят в създаването на събития във Facebook
Нови функции ще ни улеснят в създаването на събития във Facebook
Facebook преди часове представиха нова версия на Notes, с която планират да се превърнат в по-сериозен конкурент на водещите блогинг платформи в интернет. Компанията сега потвърди, че възнамерява вече да третира публичните и частни събития в социалната мрежа по различен начин. Така потребителите вече ще имат възможността да работят с отделни функции, в зависимост от събитието, което искат да създадат, предаде Ubergizmo.   Facebook са създали колекция от атрактивни теми, които в момента са 36, от които можете да избирате, за да направите покана на приятелите си за частното събитие, което добавяте към профила си. От своя страна те са разделени в различни категории, сред които Seasons, Holiday, Family, Party, Travel, Drink, Food и др. В същото време публичните събития вече могат да бъдат персонализирани с по-големи изображения и ще показват повече информация за него.   Компанията планира да ни предостави и нови възможности да си взаимодействаме с дадено събитие, в допълнение към единствената опция Join, с която разполагаме сега. Именно заради това от Facebook обмислят включването на бутони „Follow” и “Remind Me”, с които да изразим интереса и да бъдем информирани в реално време за промени в дадено събитие.  Новите функции ще са достъпни първо за платформата Android, а в кратки срокове след това се очаква да дебютират за устройствата с iOS, както и за уеб версията на Facebook.
дизайн на twitter
Как да разберем кой е бил първият ни последовател в Twitter
Как да разберем кой е бил първият ни последовател в Twitter
Всичко, което кажете или направите онлайн си остава там за вечни времена.
коя социална мрежа е най-добра
Защо хората обичат и използват социалните медии
Защо хората обичат и използват социалните медии
Това са 5 причини поради, които хората са привлечени от различните социални медийни платформи  и се радват да ги използват.
коя социална мрежа е най-добра
Как да попречим на социалните мрежи да ни следят
Как да попречим на социалните мрежи да ни следят
Всеки би искал да туитва снимки без да казва на всички къде се намира или да не позволява на Facebook да публикува местоположението му.  
дизайн на twitter
Как да върнем обратно стария дизайн на Twitter
Как да върнем обратно стария дизайн на Twitter
Някои потребители не останаха доволни от подобрената визия на Twitter.
Facebook
Как Facebook дава на рекламодателите достъп до данни, които потребителите не са споделили в профилите си
Как Facebook дава на рекламодателите достъп до данни, които потребителите не са споделили в профилите си
Facebook често  ни припомнят какви усилия полагат, за да ни предоставят пълен контрол над информацията в профилите ни. От социалната мрежа твърдят, че ни предоставят всички необходими инструменти сами да изберем какво съдържание виждат останалите хора за нас във Facebook. В повечето случаи е нужно да се разровите в менюто с настройки, докато откриете точно каквото ви трябва. Забелязали ли сте, че дори да скриете определена информация пак виждате реклами свързани с нея?    Добре е да знаете, че не сте единствените и това е проблем, с който се сблъскват всички потребители и се дължи на т.нар. "Shadow Profile". Всъщност това представлява допълнителна база данни за всеки човек с профил в социалната мрежа, информира Mashable. В това число влиза и информация на други потребители, които може и да нямат акаунти във Facebook, но са споделяли различни неща с други хора, които са регистрирани. Оказва се, че Facebook дават достъп на рекламодателите до "Shadow Profile".     За да видят тази база данни е необходимо единствено да ъплоуднат имейл или телефонен номер на даден човек в социалната мрежа. След това Facebook ще позволят да го тартегират с реклами, използвайки информация, която не е споделена от съответния човек в неговия профил. Наличието на подобни практики означава, че все пак компанията не е толкова прозрачна, колкото казва по отношение на начина, по който събира и разпространява информация за потребителите.   Още от Digital: Най-големите проблеми в сигурността на Facebook
Faceboоk
Обвиниха Facebook, че принуждава потребителите в ЕС да използват технологиите за лицево разпознаване
Обвиниха Facebook, че принуждава потребителите в ЕС да използват технологиите за лицево разпознаване
Facebook е обект на много критики относно начина, по който съхранява, използва и споделя личните данни на потребителите. Компанията сега е обвинена, че принуждава европейските граждани да се съгласят да използват системата за разпознаване на лица в социалната мрежа. Проблемът е провокиран от новите законодателни мерки въведени в ЕС, които изискват Facebook и другите технологични компании да получат изрично разрешение от всеки потребител да използват технологията в профилите им. Именно заради това компанията започна да разпространява съобщение, с което иска съгласието им.     Въпреки това някои потребители забелязаха, че единствените две опции, с които разполагат са да се съгласят с използването на лицево разпознаване от бутона "Accept and Continue" или да изберат "Маnage Settings". Ако заложат на втория вариант се отваря допълнително меню, от което в детайли е описано защо и как точно социалната мрежа използва технологията, информира BusinessInsider. Eдва след като скролнете до дъното и изберетe "Continue" ще видите нов прозорец, в който има как да изберете между двете опции "Аllow Facebook to recognise me in photos or videos" и "Don't allow Facebook to recognise me in photos or videos".     Фактът, че тази опция е скрита толкова дълбоко в менюто предизвика редица негативни коментари, които обвиниха Facebook, че манипулира избора на потребителите и ги принуждава да се съгласят с технологията. Много хора просто биха се съгласили вместо да скролват и губят време да открият опцията, с която да се откажат от тази възможност. След няколко седмици влизат в сила нови законодателни промени, които защитават личните данни на гражданите и със сигурност ще създадат допълнителни проблеми за Facebook на територията на ЕС.   Oще от Digital: Шефът на Facebook разкри, че може да направи социалната мрежа платена
видео
Как да създадем качествено видео в различните социални мрежи
Как да създадем качествено видео в различните социални мрежи
Всяка социална мрежа вече поддържа видео. Смята се, че до 2019 година, 80% от световния интернет трафик ще се използва за гледане на видео. Ако искате да привлечете вниманието на хората във Facebook или в другите социални мрежи, добре е да научите триковете за качване на перфектни клипове.   Според Make Use Of, най-голямата грешка, която може да се направи е да качим едно и също видео във Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, и Snapchat, защото в различните социални мрежи има различни типове потребители, и онова, което привлича хората в Twitter например, може да е безинтересно за потребителите на YouTube, и така нататък.   Ето защо специалистите препоръчват съдържанието да се персонализира за всеки тип аудитория. Всеки сайт налага свои ограничения за това, което може и не може да се направи с клиповете, които искате да качите. Това може да бъде максималната дължина на видеото, размера на файла, файловите формати и други. Вижте следната таблица за повече детайли:     Ето някои насоки за качване на перфектното видео в отделните социални мрежи. Те са важни, тъй като познаването на ограниченията, които налагат отделните сайтове е само половината от битката. Само защото можете да качите два часа видео на Facebook не означава, че трябва да го правите. Вниманието на публиката може да се задържи само ограничен период от време, а и трябва да сте наясно с това от какви теми тя се вълнува.   1. Facebook Facebook потребителите търсят забавните моменти и като цяло гледат видеоклипове с дължина от 30 секунди до една минута. Смешните домашни видеоклипове, клипове с животни и всичко, свързано с храна със сигурност ще бъде оценено. Добре е да качвате видео клипове, които са снимани в портретен режим (вертикално).   2. YouTube Потребителите на YouTube предпочитат по-задълбочените клипове и като цяло гледат видеоклипове с дължина около три минути. Видео клипове със съвети, демонстрации и анимации са най-доброто, което може да качите в YouTube. Добре е да качвате видео клипове, които са снимани в портретен режим (вертикално).   3. Twitter Потребителите на Twitter търсят бърза полезна информация и ще гледат всяко видео с дължина от 10 до 30 секунди. Можете да качвате видео клипове, които са снимани както в портретен режим (вертикално), така и в пейзажен (хоризонтално).   4. Instagram Потребителите на Instagram се вълнуват от сладки, вдъхновяващи и стоплящи сърцето теми. Творчеството тук се цени много. Добре е да качвате видео клипове, които са снимани в портретен режим (вертикално).   5. Snapchat Snapchat потребителите търсят забавление. Видеото не трябва да е по-дълго от 10 секунди и трябва да е снимано в портретен режим (вертикално).   6. Допълнителни съвети - Видеозаписите във Facebook се стартират автоматично, така че преди потребителят да е превъртял надолу страницата и подминал клипа, той трябва да бъде ‘грабнат‘ от вашето видео. Следователно, първите три секунди са от решаващо значение. - Видеоклиповете се стартират автоматично не само във Facebook, но и във всички големи социални мрежи, но потребителите търсят начини да забранят тази опция. Причината за разочарованието на хората от автоматичното стартиране на клиповете е аудиото. Звукът често е силен и стряскаш. Ето защо специалистите съветват, че най-добрият звук за клиповете във Facebook е тишината. Разбира се, това не означава, че клиповете трябва да са напълно без звук. Чувствайте се свободни да добавяте музика или други звуци, но просто не използвайте аудиото за привличане на вниманието на зрителите.   - Концентрирайте се върху миниатюрите. Facebook и YouTube позволяват да добавите потребителски миниатюри. Например, ако един блог пост има вградено видео, ще видите миниатюрата с „play” икона над нея. Instagram, Twitter, и Snapchat нямат възможности за добавяне на миниатюри, а вместо това може да изберете първия кадър. Можете обаче да  се възползвате от тази възможност. Използвайте добър видео редактор за Android или iPhone и вмъкнете слайд на текст в началото.   Вижте какво се случва когато напуснем социалните мрежи
коя социална мрежа е най-добра
Как да забраним Facebook да използва историята ни в Интернет
Как да забраним Facebook да използва историята ни в Интернет
Facebook се готвят да използват нашата история на сърфиране, като я изпращат на трети страни. 
коя социална мрежа е по-добра
Тwitter ще спрат музикалната си услуга на 18 април
Тwitter ще спрат музикалната си услуга на 18 април
Twitter Music бе създадена с идеята да ни позволи да откриваме музикално съдържание съобразно интересите ни по изцяло нов начин.
коя социална мрежа е най-добра
Тwitter по погрешка изтриха паролите на много потребители
Тwitter по погрешка изтриха паролите на много потребители
Неслучайно това принуди голяма част от тях да си мислят, че профилите им са станали жертва на хакерска атака.
коя социална мрежа е най-добра
Как да разберем колко време сме изгубили във Facebook
Как да разберем колко време сме изгубили във Facebook
Ако сте запален Facebook потребител може би ще ви е интересно да научите колко дни или може би дори години сте отдали на Facebook. 
Web
GitHub
GitHub