Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
15 резултата за сервиз
технологични новини
Любопитно от технологичния свят на 30 ноември в digital.bg (Видео)
Любопитно от технологичния свят на 30 ноември в digital.bg (Видео)
Nokia е един от най-разпознаваемите брандове в света на технологиите. Финландският производител продължава да ни изненадва с атрактивни продукти. Компанията премина през сериозни препятствия и структурни промени, за да започне да предлага разнообразно портфолио от смартфони с Android.   1. Ще видим ли скоро лаптоп Nokia Първите стъпки на Nokia в сегмента на мобилните устройства от ново поколение бяха обвързани с Windows Mobile. Причините за неуспеха на смартфоните Lumia са многобройни, но дори и това не успя да сложи край на амбициите на Nokia в...
Apple
Apple разширяват мрежата от независими сервизи за ремонт на iPhone в Европа
Apple разширяват мрежата от независими сервизи за ремонт на iPhone в Европа
Стратегията на компанията да контролира изцяло софтуера и хардуера на своите устройства има неоспорими предимства, които позволиха на Apple дълги години да бъде символ на иновациите в света на технологиите. Консервативния подход например е причина интерфейса на iPhone и iPad да бъде толкова бърз и интуитивен, както и за сигурностра на устройствата с iOS. Аpple обикновено разчитат на огромна мрежа от физически магазини по цял свят, с които да обслужват по най-добър начин своите клиенти. През лятото на 2019г. компанията стартира програмата Repair Provider Program, която позволява на независими сервизи за ремонт да станат оторизиран партньор и да подменят части за iPhone. Toва улеснява потребителите,тъй като не ги ограничава само до официалните Authorize Service Provide (ASP) магазини, но и се превръща в допълнителен източник на приходи за собствениците на подобни обекти, които досега нямаха лиценз за ремонт на iPhone. Само за няколко месеца над 160 локални бизнеса са се включили в програмата, които обслужват потребители в 700 локации.     Компанията е изключително доволна от успеха на Repair Provider Program и потвърдиха официално, че разширяват обхвата на програмата до Канада и 32 европейски държави, съобщава TheVerge. Досега единствено американските потребителите можеха да се възползват от опцията да ремонтират смартфона си в частен сервиз, който е оторизиран от Apple. Toва гарантира безупречно качество на частите, но също така и по-изгодна цена за партньорите на компанията. Всеки собственик на подобен бизнес може да се включи към инициативата ще трябва да премине през безплатно обучение и ще има достъп до специализирано оборудване и инструменти за анализ, използвани в Apple Store.  Програмата включва още тренинг видео клипове и допълнителни онлайн ресурси, които покриват всички аспекти от ремонта на смартфоните. Регистрацията може да се направи от официалния портал на Repair Provider Program. Със сигурност разширяването на програмата в Европа ще позволи на милиони собственици на iPhone още по-удобно и изгодно да ремонтират своите устройства.   Oще от Digital: Как да проверим статуса на гаранцията на устройство с iOS или macOS
сервиз
Huawei пуска нова сервизна кампания на за смяна на дисплей и дънна платка
Huawei пуска нова сервизна кампания на за смяна на дисплей и дънна платка
От понеделник, 27 април 2020 г, започва нова сервизна кампания на Huawei, предлагаща отстъпки от 10 до 30% при смяна на дисплей или основен модул (дънна платка) на голям брой модели смартфони от сериите P20, P30, P40, Mate 20, P smart, Y5, Y6, Y7, Y9, nova 5T, и таблети от серията MatePad. Всички модели, включени в кампанията, и съответните отстъпки за извънгаранционна замяна на екран или основен модул, могат да се проверят на адрес http://consumer.test.huawei.com/bg/support/campaigns/service-warm-action/     Кампанията е в сила от 27 април до 27 май и...
сервиз
Huawei отново отваря своя Център за обслужване на клиенти в София, но ще предлага и  услугата „От врата до врата“
Huawei отново отваря своя Център за обслужване на клиенти в София, но ще предлага и услугата „От врата до врата“
От днес, 13 април 2020, Huawei отново отваря за посетители своя Център за обслужване на клиенти на ул. „Леге“ N6 в София, при стриктно спазване на всички мерки за безопасност и защита на своите клиенти и служители. Услугата „От врата до врата“ остава активна за всички потребители на територията на страната с устройства, които подлежат на гаранционно обслужване. С нея всеки може да заяви куриер за сметка на Huawei, да изпрати и получи обратно отремонтираното си и дезинфекцирано устройство, и компанията препоръчва винаги тя да бъде първият избор в случай на...
Huawei
Huawei с нова сервизна кампания по случай деня на влюбените 14 февруари
Huawei с нова сервизна кампания по случай деня на влюбените 14 февруари
Huawei обявява празнична сервизна кампания за празника на влюбените 14 февруари. Всеки клиент, който посети на място официалния Център за обслужване на клиенти на Huawei в град София на ул. „Леге“ N6 и се възползва от сервизна услуга, ще получи 10% отстъпка при негаранционна такава,  безплатен протектор за смартфон, както и специален подарък – изненада.  Компанията предлага и безплатно поставяне на протектора за всички потребители със сервизно обслужване на място, извършено на 14 февруари.     Любовта във всичките й форми...
смартфони
Всички клиенти на Huawei в България получават до 50% отстъпка при смяната на дисплей за смартфон
Всички клиенти на Huawei в България получават до 50% отстъпка при смяната на дисплей за смартфон
Huawei стартира нова сервизна кампания в България от 15 август, която продължава до средата на месец септември. В този период всеки притежател на Huawei телефон може да подмени счупен или дефектен дисплей с отстъпка до 50% без допълнителни разходи. Счупен или пукнат екран или повредена батерия са едни от основните проблеми, с които ежедневно се сблъскват потребителите на мобилни телефони. Това обаче не е валидно за потребителите на Huawei телефони, които могат да се възползват от специалната Huawei Care сервизна услуга в периода 15 август – 14 септември.август14...
сервиз
Всеки петък клиентите на Huawei ще получават безплатна диагностика в оторизирания сервиз за България
Всеки петък клиентите на Huawei ще получават безплатна диагностика в оторизирания сервиз за България
Huawei стартира първата по рода си инициатива в България, наречена Smart Friday. На тази дата и всеки петък след нея в Центъра за обслужване на клиенти на компанията на ул. Леге N6 в идеалния център на София, всеки собственик на Huawei устройство ще може да получи пълна и напълно безплатна диагностика на своето гаранционно или вече негаранционно Huawei устройство, да изпие чаша кафе и разгледа новите продукти на компанията, и ако диагностиката установи проблем – негаранционните устройства получават 10% отстъпка от цената на ремонт, а гаранционното устройство – напълно безплатен...
добър сервиз за телефони
Samsung откри първия център за бързи ремонти в София
Samsung откри първия център за бързи ремонти в София
Samsung е първата високотехнологична компания у нас, която предоставя експресни услуги за ремонт на мобилни устройства.
сервиз
Huawei пуска нова кампания за удължаване на гаранцията и оставя сервизният си център отворен по време на локдауна
Huawei пуска нова кампания за удължаване на гаранцията и оставя сервизният си център отворен по време на локдауна
За да осигури по-добро обслужване на клиентите, Huawei Consumer Business Group в България удължава гаранционния срок за всички продукти на HUAWEI, включително слушалки, таблети, преносими аудио и рутер устройства, чиято първоначална гаранция изтича през периода 28 ноември 2020 г. до 28 февруари 2021 г.. За всички тях гаранцията се удължава до 1 март 2021 г.
сервиз
Какво представлява новата сервизна кампания “Цветно лято с Huawei”
Какво представлява новата сервизна кампания “Цветно лято с Huawei”
Huawei обяви старта на новата си сервизна кампания „Цветно лято с HUAWEI”. В разгара на лятото компанията предлага свежи възможности, с която едновременно да предпазите любимия си Huawei смартфон и да разнообразите визията му и да се отличите.     По време на кампанията всеки клиент, посетил на място Центъра за обслужване на клиенти на ул. “Леге” No 6, получава 40% отстъпка за закупуване и поставяне на цветно защитно фолио на телефона с марка Huawei. ова предоставя чудесна възможност да персонализирате вашето смарт...
Nokia
HMD Global удължават с 60 дни гаранцията на своите устройства, която изтича между 15 март и 15 май
HMD Global удължават с 60 дни гаранцията на своите устройства, която изтича между 15 март и 15 май
HMD Global е името на компанията, която разработва смартфоните на Nokia с Android. Портфолиото им включва разнообразие от модели, фокусирани основни в средния и ниския ценови клас. От HMD Global полагат много усилия да върнат старата слава на този бранд и обещават на своите потребители максимално бързи софтуерни ъпдейти. Това е възможно с Android Оne и е една от основните причини да си купите устройство на Nokia. Можете да очаквате също така характерната издръжливост и достъпна цена на смартфоните предлагани от HMD Global на пазара. Продължава с пълна сила и сътрудничеството между компанията и ZEISS в създаването на оптиката за камерите, които използват моделите на HMD Global. Водещ акцент в стратегията им за настоящата година ще бъде завръщането в сегмента на флагманите. През втората половина на 2020г. се очаква да видим премиерата на Nokia 9.3, който вероятно ще предложи Qualcomm Snapdragon 865 процесор, поддръжка на 5G мрежи и по-добри камери от своя предшественик. Компанията също така иска да вгради селфи камерата в екрана на Nokia 9.3.     Съществува вероятност HMD Global да не са готови навреме с технологията и тази интересна харарактеристика да не намери място в устройството. Компанията продължава усиелни тестове с предстоящите ъпдейти към Android 10, за да довърши графика на предвидени актуализации. Плановете им се наложи да се променят заради световната пандемия, но HMD Global вече увериха, че забавянията няма да бъдат твърде дълго. Успоредно с това финландският производител планира да продължи да обслужва по най-добър наачин своите клиенти. Именно заради това компанията ще удължи гаранционния срок за мобилните телефони и смартфони в своето портфолио, които изтичат между 15 март и 15 май. HMD Global ще предоставят допълнителни 60 дни за сервизно обслужване на тези модели, съобщава SlashGear. Съгласно промените гаранционната поддръжка ще бъде удължена до средата на юли, като HMD Global запазват правото си да предоставят още допълнително време за ремонт и обслужване, ако разпространението на COVID-19 продължи със същите темпове. За максимално улеснение европейските потребители ще могат да използват онлайн портала за ремонт и сервиз Nokia Ebuilder през този период.   Oще от Digital: HMD Global разработват собствен стандарт за eSIM карти с името SIMLEY
сервиз
Huawei пуска услуга „От врата до врата“ за всички модели и клиенти на територията на България
Huawei пуска услуга „От врата до врата“ за всички модели и клиенти на територията на България
Във връзка с обявеното извънредно положение, Huawei Consumer Business Group в България съобщава, че работата на Центъра за обслужване на клиенти на ул. „Леге“ 6 се трансформира в услуга „От врата до врата“. От понеделник, 16.03.2020, за неопределен период, който ще бъде анонсиран допълнително според развитието на ситуацията в България, услугата „От врата до врата“ ще бъде валидна за всички модели на Huawei, и за всички клиенти, независимо от местоживеенето им на територията на цялата страна.   Официалната гореща линия за клиенти на...
сервиз
 Стартира новата сервизна кампания на Huawei, валидна до 3 януари 2020г.
Стартира новата сервизна кампания на Huawei, валидна до 3 януари 2020г.
Huawei стартира нова сервизна кампания в България, под името “Заедно 2020“, която ще продължи от 2 декември 2019 до 3 януари 2020. Тя включва възможност за безплатно удължаване на гаранцията с 90 дни за избрани модели, 20% отстъпка за извънграднционен ремонт за избрани модели и безплатно поставяне на протектор на дисплея за клиентите, посетили на място Центъра за обслужване на клиенти в София на ул. “Леге” N6.   Една от ключовите услуги, които Huawei предлага на своите клиенти, е безплатно удължаване на гарaнцията с 90 дни. От тази оферта могат да...
смартфони
Kак да поправим смартфона си, преди да го занесем в сервиз, според Huawei
Kак да поправим смартфона си, преди да го занесем в сервиз, според Huawei
Случвало ли ви се е вашият смартфон да спре да функционира без никаква видима причина? В повечето случаи това не е толкова страшно. Обикновено гледаме на смартфоните като на наследници на мобилните телефони, но със своите технически характеристики те всъщност са много по-близки до компютрите, и някои съвременни модели смартфони са по-мощни с функционални от някои модели компютри от преди няколко години. И макар днес почти всеки да може да борави със смартфон, често се оказваме безпомощни, когато устройството спре да функционира. Оторизираните сервизи на най-големите брандове, сред които е и...
сервизи
Кампанията на Huawei за 50% отстъпка при смяна на дисплей продължава
Кампанията на Huawei за 50% отстъпка при смяна на дисплей продължава
Сервизната кампания на Huawei, в рамките на която можете да получите до 50% отстъпка за смяна на дисплей на определени модели, обявени на сайта https://consumer.huawei.com/bg/support/screenreplacement, продължава, а междувременно тази седмица е и последна за месец август, което означава, че в четвъртък и петък всички, посетили на място Центъра за обслужване на клиенти на Huawei на ул. „Леге” N6, могат да се възползват и от 50 лева отстъпка и от всяко друго извънгаранционно обслужване. При извършен ремонт те ще получат и подарък безплатен протектор за...
DMCA.com Protection Status