Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
79 резултата за самолети
пътувания
Как да намалим риска от заразяване с коронавирус по време на пътуване със самолет
Как да намалим риска от заразяване с коронавирус по време на пътуване със самолет
Пътуването със самолет е удобен начин да се достигне почти навсякъде по света в рамките на ден. Самолетите и летищата обаче са и места, където заразите лесно и бързо могат да се разпространяват. А особено в настоящата ситуация с епидемията от коронавируса Covid-19 това буди притеснение сред много от хората.   Но коронавирусът далеч не е единствено заболяване, което човек може да „хване“ при пътуване със самолет. Всякакви грипове и настинки също могат да се възползват от големите тълпи и тесните пространства, отбелязва BusinessInsider. Изданието е събрало...
дронoве
Eто как изглeжда първият в света дрон способен на акрoбатичи скокове
Eто как изглeжда първият в света дрон способен на акрoбатичи скокове
Дроновете набират все по-голяма популярност с всяка изминала година и разнообразните им приложения постоянно се увеличават. Умните летателни апарати са подходящи не само за разнасяне на стоки, но също за системи за наблюдение, картографиране и разбира се за забавление. Компанията Drone Champions AG сега привлича вниманието ни с интересен дрон, който са кръстили "Big Drone". Въпреки името акцента не е в размерите, а във маневреността и възможността да се извършват различни акробатични движения от машината.     Oсновна причина за подвижността на "Big Drone" е олекотения корпус от въглеродни влакна. Рамката включва шест отделни рамена, които се простират навън от шасито и допринасят за аеродинамиката. В краищата на всяка от тях има чифт коаксиални ротори, като в централата част има седалка за един пътник. Не е необходимо присъствието на пилот, тъй като "Big Drone" е проектиран да се навигира от разстояние с дистанционно управление, съобщава NewAtlas. Дронът е създаден да популяризира видео играта Drone Champions League.     Идеята зад "Big Drone" е да демонстрира, че летателни апарати с подобни размери, които се управляват от дистанция могат да извършват всевъзможни сложни маневри. Тепърва ще се експериментира с допълнителни технологии, които да ускорят навлизането на първият пилотиран акробатичен дрон на пазара. Създателите на машината са доволни от настоящите резултати, но смятат, че могат да предложат дори още повече. Неслучайно вече предизвикаха интереса на лидера в екстремните спортове Red Bull към себе си.     Още от Digital: Три дрона, с които може да правите уникални снимки и видео клипове
самолети
Бъдещите самолети с двигател  SАBRE обещават полети от Лондон до Сидни за четири часа до 2030г.
Бъдещите самолети с двигател SАBRE обещават полети от Лондон до Сидни за четири часа до 2030г.
Продължителността на полетите между Лондон и Сидни могат да се съкратят с впечатляващите 80% до края на следващото десетилетие. Тази концепция може да стане реалност, ако новия свръхзвуков ракетен двигател на UK Space Agency бъде въведен в употреба до 2030г. Иновативният проект се разработва съвместно между учените на космическата агенции на Великобритания и Австралия с името "World-First Space Bridge". Ключовият елемент от него се казва SABRE.     Предимствата на новия ракетен двигател ще позволят разстоянието между двете страни да бъде изминавано със самолет за четири часа. Учените планират да постигнат тези стойности с интеграцията на по-добра система за преодоляване на звуковата бариера, която ще позволи на SABRE да развива много по-високи скорости по време на полет. Вече бяха проведени тестове на охладител, който симулира условия при Mach 3.3, което е три пъти повече от скоростта на звука.     Новият прототип отчита 50% по-висока скорост от настоящите самолети Concorde. Eвентуално пътуване между двата грана би могло да е 3.5 часа. Тази стойност съотвества на настоящият рекорд за най-висока скорост на реактивен самолет, който се държи от Lockheed SR-71 Blackbird. Основната роля на охладителя е да редуцира температурата на газовете преди да достигнат до ядрото на двигателя. Тестовете показват, че може да го направи от 1000 градуса до стайна температура за една 20-та от секундата.   Още от Digital: Защо самолетите ще продължат да имат същия дизайн и в следващите десетилетия
самолети
Най-големите самолети в света
Най-големите самолети в света
Самолетът е едно от най-впечатляващите човешки изобретения. През последните години авиацията се разви толкова много, че вече е способна да създава огромни самолети, които да прелитат почти половината планета на един дъх. Напоследък обаче авиокомпаниите се пренасочват към по-малките фюзелажи.   Причината – по-малките самолети са по-евтини и се оказват по-икономични с горивото. Освен това позволяват да се извършват повече полети до повече места. Големите самолети са доста по-скъпи и сложни, като се нуждаят и от по-дълги, здрави и широки писти, а и стоянките на...
NASA
NASA и MIT разработват революционно крило за самолети, което променя формата си
NASA и MIT разработват революционно крило за самолети, което променя формата си
Модерните технологии позволиха на инженерите да подобрят някои ключови компоненти на самолетите. По този начин летящите машини са не само по-безопасни, но и консумират по-малко гориво. В голяма степен, обаче дизайна им не се променял драстично през последните десетилетия. NASA и MIT стартираха съвместен проект, който има за цел да доведе до създаването на по-добри крила за самолети. Това са сложни системи, които включват много подвижни елементи, контролирани от хидравликата.     Съвместният екип на NASA и MIT разработват прототип на крило на самолет, което има гъвкав дизайн и е в състояние да променя формата си по време на полет. Учените твърдят, че актуализирания дизайн ще ускори значително производството на летателни апарати, но също така да подобри ефективността на поддръжката и да олекоти целия корпус, което намалява разхода на гориво. Досега са проведени серия от тестове с уникалното крило във въздушен тунел, съобщава SlashGear.     Специфичната конструкция не зависи от повърхности като елероните за контрол на движението, както при конвенционалните крила. Вместо това определени части променят позицията си, което се дължи на специална смес от твърди и гъвкави компоненти във вътрешността. Екипът е проектирал крило, което не използва двигател или кабели, като е базиран на система, която автоматично отговаря на промените в аеродинамичното натоварване. Тепърва предстоят още тестове, но първоначалните резултати са доста оптимистични.      Още от Digital: Осем любопитни факти за пътуванията със самолет, които може би не знаете
Аirbus
Аirbus показаха как ще изглеждат смарт седалките за самолети на бъдещето
Аirbus показаха как ще изглеждат смарт седалките за самолети на бъдещето
Аirbus работят над амбициозен проект, с който да променят дизайна на един от най-важните елементи от интериора на самолетите. Компанията вече е наела специалисти от дизайнерското студио Layer в проектирането на седалките на бъдещето. Концепцията им се казва "Move" и включва използването на олекотен текстилен полимер, който е обвит около алуминиева рамка. Електрическите импулси преминават през умната седалка и позволяват да контролирате предпочитаната от вас температура.     Позицията и настройките на седалките може да се контролират от мобилно приложение за смартфоните. Желанието на Airbus е да предложат на своите клиенти най-комфортното и приятно пътуване дори при продължителни пътувания. Умният текстил използван а седалките освен удобство гарантират, че самолетите могат да бъдат още по-леки и да изразходват по-малко гориво. Създаването на "Move" отнема 18 месеца, като смарт функционалността им се дължи предимно на проводящата им тъкан.      Вградени сензори контролират оптималните нива на температура, напрежението, налягането и движението на "Move" седалките. Цялата информация се показва в реално време на екрана на смартфоните, от които сами да изберете най-подходящите режими по време на пътуването, сред които "Sleep", "Mealtime" и "Massage". На гърба на всяка седалка има тъчскрийн екрани, но също системи за забавление и мултимедия. Airbus Move ще ви информират, ако се отдалечите и забравите мобилното си устройство.     Още от Digital: Осем любопитни факти за пътуванията със самолет, които може би не знаете
Boeing 777X
Boeing 777Х ще има сгъваеми крила с общ размах от 72 метра
Boeing 777Х ще има сгъваеми крила с общ размах от 72 метра
Boeing демонстрираха за първи път възможностите на следващата голяма иновация в сферата на авиацията с първия публичен тест на концептуалния Boeing 777X. Всъщност под това име се крие впечатляваща машина, която има толкова голям размах на крилете, че се нуждае от допълнителни сгъваеми криле, за да е съвместима с терминалите на съвременните летища. Финалната версия се очаква да се превърне в най-големия реактивен самолет с два двигателя в света с размах на крилата от 72 метра.      Това е най-високата стойност на този показател в цялата 120-годишна история на Boeing в разработката на пътнически самолети. Сгъваемите крила имат заключващи механизми, които им позволяват да се движат нагоре и надолу, което намалява размаха на крилете до 65 метра. Уникалната конструкция и аеродинамичните линии на Boeing 777Х ще намали разхода на гориво с поне 12%, в сравнение с Airbus A350. Boeing твърдят, че този дизайн е иновация за пътническите самолети.      Ако всичко върви по план финалните версии на летателния апарат ще са достъпни през 2020г. Boeing ще продължат да работят усилено със своите партньори, за да подобрят дизайна и да извлекат максимума от възможностите на допълнителните крила в 777X. Първоначалните планове са компанията да не съхранява горивото в секциите около тези модули. В момента сгъваемите структури на крила се използват масово във военните машини.   Oще от Digital: Ето как изглежда отвътре фабриката, в която се произвеждат самолетите Boeing 737
полети
8 любопитни факти за пътуванията със самолет, които може би не знаете
8 любопитни факти за пътуванията със самолет, които може би не знаете
Без значение дали се качвате на самолет веднъж годишно или веднъж седмично, вероятно има неща, които не знаете за летенето. От странни изисквания за безопасност до това, което се случва, ако някой умре в самолета, има много скрити аспекти на живота сред облаците.   От This Is Insider споделят някои малко известни факта за пътуването със самолет, за които може би не сте се замисляли.   1. Аварийната кислородна маска осигурява кислород за около 15 минути Не трябва обаче да се притеснявате, защото пилотът бързо може да снижи самолета до надморска височина, при която нямате нужда от максата. Важното е само да знаете, че трябва да сложите маската възможно най-скоро след инцидента, тъй като само след 30 секунди налягането може да падне до опасни нива.   2. Технически е невъзможно някой да умре по време на полет Въпреки, че екипажа е обучен да прилага първа помощ, при повечето полети няма човек на борда, който да е квалифициран да декларира време на смъртта. Това означава, че технически няма такова нещо като смърт по време на полета, в юридически смисъл, тъй като хората ще бъдат обявени за мъртви след кацането.   Ако някой умре по време на полет, повечето самолети нямат специално място, където да съхраняват тялото до кацането. Така, че то остава на мястото си.   3. Вратите на тоалетните в самолетите могат да се отключват отвън Тоалетните в самолетите ви дават само илюзия за неприкосновеност на личния живот. Всъщност можете да отключите вратите им отвън чрез външен заключващ механизъм, който обикновено е скрит под знака "не пуши" на вратата. Макар да изглежда странно, тоалетните се отключват отвън поради причини, свързани с безопасността.   4. По принцип не е разумно да пиете вода в самолета Помислете нимателно преди да си поръчате вода, чай или кафе в самолета. Според тестовете, проведени от Агенцията за опазване на околната среда за периода 2004 - 2012 година, питейната вода в самолетите е потенциално опасна, заради съдържащите се в нея вредни бактерии.   5. В самолета, пилотът има неогранчена власт Докато вратите на самолета са затворени, пилотът има неогранчена власт. Той може да пише глоби, да откаже достъп на пътник и т.н.   6. Вашата бордна карта съдържа много скрита информация На пръв поглед, информацията на бордовата ви карта изгледа доста неясна, но в действителност крие много интересни данни. Първите две букви преди номера на полета се отнасят до авиокомпанията. Числата от номера на полета ви всъщност са улика за това в каква посока ще летите – нечетните полети летят на юг, а четните на запад.   А шестцифрения сегмент е вашият референтен номер. Този малък код всъщност може да се използва онлайн, за да търсите всичко от вашата дестинация до вашата възраст и информация за кредитна карта.   7. Масичката на седалката ви, вероятно е най-мръсното място в самолета Те се почистват обикновено само веднъж на ден, за това стюардесите препоръчват да носите влажни кърпички с вас, за да почистите пространството около себе си.   8. Някои програми за пилоти са изключително трудни Повечето хора не осъзнават колко е трудно да станеш пилот. През 2016 година само 1% от 150 000 кандидати за програмата Delta са били приети. За сравнение, през 2016 г. в Харвардския университет са били приети 5,2% от кандидатите.   Вижте как да намираме евтини самолетни билети от смартфона
Airbus
Airbus показаха революционен дизай на пътническия самолет на бъдещето
Airbus показаха революционен дизай на пътническия самолет на бъдещето
Airbus разкриха повече детайли за амбициозния си план да създадат футуристичен самолет, който е по-безопасен за пътниците и по-безвреден за околната среда. Дизайнерите на компанията работят над множество концепции, тъй като визията на летателните апарати не се е променяла от десетилетия. Европейският производител използва събитието Singapore Air Show, за да ни покаже концептуалния The Maveric. Името е акроним от "Мodel Аircraft for Validation and Experimentation of Robust Innovative Controls".     Инженерите на Airbus са се постарали да премахнат изцяло границата между крилата и тялото на самолета. Дизайнерска идея, която не само гарантира повече мощност, но и допринася за намаляване на съпротивлението. Компанията обещава The Maveric да намалява с около 20% отделянето на въглеродми емисии а втмосферата, съобщава NationalPost. От Airbus провеждат реални тестове с машината в продължение на месеци на частно летище във Франция, чиято локация е неизвестна.     Самият прототип е с широчина от 3.2 метра и е вдъхновен от американския бомбардировач B-2, както и изследователския проект X-48 на Boeing и NASA. Компанията вижда голям потенциал в подобни промени на дизайна, които ще превърнат самолета в оптимално решение за превоз на над 400 пътници. Airbus нямат никакво намерение да избързват с премиерата на "The Maveric", който няма да бъде въведен в експлоатация поне още няколко години. Тепърва ще разбираме повече за тази иновативна концепция на дизайнерите от Airbus.   Още от Digital: Бъдещите самолети с двигател SАBRE обещават полети от Лондон до Сидни за четири часа до 2030г.
електрически самолети
Harbour Air ePlane е първият електрически самолет за масовия потребител
Harbour Air ePlane е първият електрически самолет за масовия потребител
Електрическите автомобили набират все по-голяма популярност. Harbour Air е името на канадска компания, която иска да използва подобна технология за създаването на първия електрически самолет за масовия потребител. Този проект се развива спрямо първоначалните им планове, като само преди дни бе проведен първият успешен полет с машината, която се казва  Harbour Air ePlane. Самият полет е извършен над Frasen River в Richmond. BC и е с продължил десет минути.     Конкретните данни разкрива, че самолета има места за шест пътници и е базиран на дизайна на DHC-2 de Havilland Beaver. Това е популярен модел, който се използва масово в Канада от 1946г, насам, съобщава BusinessInsidder. Първият електрически самолет, който Harbour Air искат да продават на пазара е разработен съвместно със специалисти на magniX. Партньорството им е фокусирано основно върху електронните задвижващи системи.     Първият публичен тест е от важно значение, тъй като доказва, че всичките системи за сигурност са в изправност. В следващите месеци предстоят още няколко тестови полета на Harbour Air ePlane. След това ще бъдат подадени документи за сертифициране на летателния апарат и ще се премине към продажбата му на пазара. Зареждането на електрически самолет е с между 60% и 80% по-евтино от традиционното гориво, което е другото предимство на машината.     Още от Digital: Нов електрически самолет може да да направи революция във въздушния транспорт
NASA
NASA започват тестове с първия си електрически самолет
NASA започват тестове с първия си електрически самолет
Специалистите на космическата агенция вече са готови да стартират тестове с първия си електрически самолет. Въпросната машина носи кодовото име "X-57 Mod II" и е конструирана от "Empirical Systems Aerospace (ESAero). Tук е подходящ момент да споменем, че с буквата "Х" се обозначават летателните апарати на NASA, които са предназначени да извършват тестове с нови технологии. Първият електрически самолет на учените няма да бъде изключение от това правило, съобщава Engadget.   Aко всичко върви според първоначалните планове на NASA това ще бъде първият летателен апарат от "X" серията, който ще превозва екипаж от две десетилетия насам. Екипът, който разработва "X-57 Mod II" потвърди, че  в следващите месеци ще се проведат обширни наземни тестове на интегрирана система от електрическо задвижване. NASA планират този прототип да бъде само първия от нова серия летателни апарати, включително машини за публичен транспорт като летящи таксита.   NASA вече са одобрили разработването на Mod III и Мod IV версии на електрическия самолет, които ще имат подвижни крила на Flight Loads Laboratory на агенцията. Тестовете ще помогнат на учените да въведат система от регулации за сертифициране на модерни летателни апарат с електрически двигатели за масовия потребител. Предстоящият прототип на агенцията, който ще видим през 2020г. ще въведе нови стандарти за качество и сигурност, които да стимулират еволюцията на електрическите самолети в дългосрочен план.   Още от Digital: NASA разработват самовъзстановяващи се космически костюми
хотели
Японския хотел предлага симулатор за летене със самолет в реални размери в една от стаите си
Японския хотел предлага симулатор за летене със самолет в реални размери в една от стаите си
Хотелиерският бизнес е изключително конкурентен и става все по-трудно да се измисли нещо атрактивно, което да се различава от предложенията на другите вериги. Япония е страна, която е известна със своите нестандартни идеи и свободно мислене и сега "държавата на изгряващото слънце" още веднъж потвърждава своята репутация. "Haneda Excel Hotel Tokyu" е името на местен хотел, който ще впечатли своите посетители с атракция, която едва ли сте виждали някъде другаде.     Собствениците на хотела са оборудвали една от стаите със симулатор за летене със самолет в реални размери. Данните разкриват, че дизайна е вдъхновен от начина, по който изглежда кабината на един от най-легендарните летателни апарати, Boeing 737-800, съобщавa ТheVerge. Желаещите да се възползват от уникалното предложение ще трябва да платят сума от $233 за една нощувка в луксозната стая. Единичен урок с инструктор за 90 минути струва около $277.     На този етап няма данни за софтуера, с който работи симулатора. Все пак трябва да отбележим, че самия хотел всъщност е свързан с международното летище Ханида в японската столица. Сградата има директни връзки с един от терминалите, което е причината повечето то стаите да имат изглед към пистите. Вграждането на летателния симулатор доразвива значително тази концепция и ще предложи необичайна форма за забавление на посетителите на "Haneda Excel Hotel Tokyu".     Още от Digital: Япония разработват GPS сателит за навигация на самоуправляващи автомобили
авиация
Защо самолетите ще продължат да имат същия дизайн и в следващите десетилетия
Защо самолетите ще продължат да имат същия дизайн и в следващите десетилетия
Въпреки еволюцията на технологиите съществува малка вероятност самолетите да развиват осезаемо по-висока скорост след няколко десетилетия, спрямо настоящите им възможности. Може да не сте се замисляли, но е факт, че от 60-те години на миналия век досега този елемент на летателните апарати не се е променял, като ситуацията ще се запази и в следващите 20-30 години. По този начин пътуването със самолет през 2050г. няма да е много по-различно от това което представлява сега, съобщава Маshable.     Една от причините за подобни твърдения е факта, че за разлика от други индустрии и промишлени сфери при авиацията не е задължително да се бърза с интеграцията на нови технологии. Всяко нововъведение в самолетите трябва да бъде многократно тествано и да е сигурно, че ще има очевидни ползи за самите пътници. Именно заради това най-големите имена в този сегмент като Airbus и Boeing не планират да променят значително дизайна и структурата на своите летателни апарати в следващите години.      Двете компании работят на следващата си генерация летателни апарати, но акцента в тях е да се подобри ефективността и да се намали теглото. Това означава, че пътническите самолети на Boeing и Airbus през следващото десетителие ще изразходват по-малко гориво и ще има олекотени корпуси. Промени могат да настъпят в интериора, където компаниите ще се опитат да направят пътуването максимално комфортно и приятно за всички, а не толкова в самия дизайн на самолетите.    Още от Digital: Ето как изглежда отвътре фабриката, в която се произвеждат самолетите Boeing 737
Airbus
Аirbus ще използват изкуствен интелект, за да отстранят проблема със забавените полети
Аirbus ще използват изкуствен интелект, за да отстранят проблема със забавените полети
Airbus е водещо име в сферата на авиацията и е гигант, който има повече от 134 хил. служители по цял свят и има пазарна капитализация от над $80 млрд. Компанията е глобален лидер в този сегмент и предлага на клиентите си разнообразен избор на летателни апарати с капацитет от 100 до 600 души. Airbus също така доставят оборудване и машини за различни бойни и транспортни мисии по цял свят и виждат бъдещето на индустрията в изкуствения интелект.   Именно заради това вече се инвестираха сериозни средства в изграждането на облачна инфраструктура и огромна база данни, които се обработват от AI алгоритми. В момента Аirbus печели приходи от предоставянето на достъп до тази информация на своите частни и бизнес клиенти, съобщава VentureBeat. Уникалната технология Smarter Fleet се използва от над 200 авиолинии по цял свят и предлага ефективни решение на някои от най-големите проблеми в авиацията.     Използването на изкуствен интелект улеснява значително поддръжката на летателните апарати и допринася за отстраняването на технически неизправности и оперативни забавяния. Любопитен факт е, че над 80% от самолетите, които летят по цял свят закъсняват. За остраняването на този проблем се изразходват над $40 млрд. всяка година. От Аirbus са твърде убедени, че усъвършенствани софтуерни решения с изкуствен интелект могат да сложат край на забавянето на полетите.    Oще от Digital: Шест неща, които ще променят летенето със самолет
пътувания
5 неща, които е добре да направим, ако изпуснем полета си
5 неща, които е добре да направим, ако изпуснем полета си
Нормално е ако изпуснете полета си да се разстроите и да се почувствате безпомощни. Но според This Is Insider има няколко стъпки, които можете да предприемете, за да сте сигурни, че нещата ще се наредят възможно най-добре за вас. Ето кои са те:   Говорете с представители на авиокомпанията Преди да изпаднете в стрес, говорете с представители на авиокомпанията, от която сте закупили билетите си. Някои авиокомпании имат неформално правило, според което те могат да ви резервират билет за следващия полет, ако има достатъчно място на борда и ако сте пропуснали полета си по основателна причина.   Ако сте попаднали на задръстване по пътя за летището или  на пътен инцидент, може да говорите с представител на авиокомпанията предварително. Колкото по-скоро осведомите авиокомпанията си за това, че може да закъснеете за полета си, толкова по-бързо те ще могат да ви помогнат да излезете от ситуацията.   Запознайте се с политиката на вашата авиокомпания Едно от най-хубавите неща, които можете да направите, преди да летите, е да се запознаете с политиката и правилата на авиокомпанията, чиито услуги ще ползвате. Така ще знаете как авиокомпания действа при различни сценарии, като закъснения, пропуснати полети и др.   Обмислете други възможности за транспорт Понякога глобите за изпуснат полет са толкова „солени“, че излиза по-евтино да си купите нов билет от друга авиокомпания, но това може да означава придвижване до друго летище. Ако пътувате до близка дестинация, може по-бързо да стигнете до нея с наземен транспорт като кола под наем, автобус или влак.   Реорганизирайте дневния си ред и настаняването Често изпуснатите полети оказват влияние върху целия ни график без значение дали пътуваме по работа или за забавление. Помислете за неща като насрочени срещи, настаняване, резервации и др. Не забравяйте да уведомите хотела веднага щом стане ясно, че няма да сте навреме за резервацията си, особено ако трябва да я отмените напълно. Целта ви е да избегнете допълнителни такси.   Разберете каква е компенсацията Ако сте пропуснали свързващ полет, защото първият ви полет е бил отменен, може да имате право на обезщетение от авиокомпанията си. Ако сте резервирали вашите полети заедно и отговаряте на условията по EC 261 (което означава, че полетите заминават от ЕС или от авиокомпания на ЕС), може да поискате обезщетение до $ 700".  Инструменти като AirHelp могат да ви помогнат да се ориентирате в процеса и да разберете по-добре дали имате право да претендирате за компенсация.   Вижте най-евтини авиокомпании в света  
Airplane 10
Ето как иглежда луксозният интериор на най-големият самолет в света
Ето как иглежда луксозният интериор на най-големият самолет в света
Аirlander 10 е впечатляваща машина, която може да се похвали ,че е най-големият самолет в света. Летателният апарат се произвежда от RAF Carington и е с дължина от 92 метра и има размах на крилете от над 43 метра. Необичайната форма отвън крие изключително луксозен интериор, в който са позиционирани осем спални със собствени бани, плюшен бар и дори стъклен под. По този начин се гарантира максимален комфорт на пътниците и впечатляваща гледка по време на полет.     Уникалната машина предлага място за 19 човека, които ще бъдат настанени в частни кабини, предлагащи разнообразни екстри. В интернет за първи път се появиха снимки, показващи как изглежда отвътре Airlander10, предаде Mirror. Във вътрешността на най-големия самолет в света ще има и просторна зона за отдих с лоби бар и самостоятелна кухня. Създателите на Airlander10 ще произведат 500 бройки на летателния апарат, които ще се използват за луксозен превоз на туристи.     Дизайнът на Аirlander 10 е дело на няколко различни консултантски фирми и дизайнерски студия. Проектът се финансира от компанията Hybrid Air Vehicles (HAV), които искат да предложат нещо уникално на своите клиенти. Според тях въздушния транспорт вече е фокусиран върху това по-бързо да стигнем до дадена локация, а Аirlander 10 позволява да се наслаждавате оптимално на пътуването. Това е и една от основните цели на модерния самолет с гигантски размери.     Още от Digital: Първите самоуправляващи самолети ще са реалност до 2025г.