Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
99 резултата за реклами
Google Chrome
Google Chrome вече ще ограничава по-тежките реклами, за да пести батерия и ресурси
Google Chrome вече ще ограничава по-тежките реклами, за да пести батерия и ресурси
Google Chrome винаги е имал репутация на браузър, който работи с доста бърза скорост. Въпреки това сериозни критики често предизвикват изразходваните системи ресурси. Стартирате на много раздели в браузъра могат да доведат до консумация на твърде много RAM и да се натовари работата на процесора. Koмпанията многократно е разкривала, че търси начини как да лимитира хардуерните ресурси, които изисква Google Chrome. Това продължава да бъде отворен процесор. Сега разбираме за последните нововъведения в това отношение. Софтуерните инженери смятат, че една от най-потенциалните идеи за подобряване на представянето и редуцирането на консумацията на реклами са т.нар. "тежки реклами", с които се сблъскваме в интернет. Подобни банери и рекламни материали могат да повлияят на работата на уеб браузъра в много по-голям степен, отколкото вероятно предполагате. Тестовете им показват, че малка част от рекламите генерират необичайно много системни ресурси на устройствата при изпълнение на наглед нормални задачи от Google Chrome. Кoмпанията вече има и решение на проблема.     Google вече са разработили ефективен алгоритъм, който може да открива подобни "тежки реклами" и респективно да ги блокира. Спирането на подобно съдържание не изразходва системни ресурси и гарантира нормалната скорост на Google Chrome, съобщава  SlashGear. По този начин се гарантира и сигурността на потребителите, тъй като често рекламите от този тип могат да разпространяват зловреден софтуер или вируси. Бъдещите версии на Google Chrome ще въведат ограничени за количеството ресурси, които могат да бъдат отделени за възпроизвеждане на подобни реклами. Така превантивно ще се предотврати генерирането на твърде голям мобилен трафик на данни или консумация на RAM памет. Самият проект е дългосрочен и ще са необходими няколко месеца идеите на Google да се превърнат в реалност. Добавянето на система за блокиране на "тежки реклами", затрудняващи процесора ще стане факт преди края на август. Това означава, че до края на лятото стабилните версии на Google Chrome ще ни предпазват от този неприятен проблем с популярния браузър.   Още от Digital: Как да изтрием историята на сърфиране в Google Chrome oт компютъра
Alphabet
Alphabet увеличиха с 13% приходите си през първото тримесечие на 2020г.
Alphabet увеличиха с 13% приходите си през първото тримесечие на 2020г.
Alphabet надминаха първоначалните прогнози на анализаторите от Wall Street Journal и публикуваха по-високи рекламни приходи за първото тримесечие. Най-голям принос за доброто представяне има Google, тъй като бизнеса им достига двуцифрен ръст въпреки кризата с коронавируса. Стойността на акциите на Alphabet се увеличи с 4% и достигна до $1282 след като информацията стана публично достояние. Икономическите показатели в редица страни и нарастващото потребление на интернет заради пандемията са допринесли също за рекламите приходи на Alphabet за периода. Въпреки това анализаторите предупреждават за още една тенденция, която е свързана със спад в потребителските разходи. Главният финансов директор на Alphabet, Рут Порат обърна внимание на факта, че докато потребителите са склонни да търсят повече в Google Search се забелязва друга промяна в навиците им. Все по-малко от заявките им са свързани с комерсиални теми, което на свой ред намалява разходите, които правят рекламодателите. Именно заради това компанията очаква дост а проблеми през настоящото тримесечие, когато тези процеси ще се задълбочат.     През последният месец рекламите приходи от търсене са отчели минимален спад, в сравнение с март миналата година. Няма да е изненадващо, ако не успеят да повторят представянето си през второро тримесечие. Конкретните данни разкриват, че общите приходи за януари-март са достигнали до $41.2 млрд., което е ръст от 13% на годишна база, съобщава Reuters. Финансовите анализатори предвиждаха приходите да не надхвърлят $40.29 млрд. Това е ръст от 10.8%, което щеше да бъде най-ниския ръст на тримесечие от 2015г. насам. Приходите от облачната дивизия на Alphabet за периода се увеличават с 52% и вече са $2.8 млрд. Дорбите показатели са допълнени и от все по-сериозни разходи на Alpbabet, които в конкретния период достигат до $33.2 млрд. или с 12% повече от предходната година. Инвеститорите също така ще могат да получат дивиден от $9,87 на всяка акция, вместо предаврително очакваните стойности от $10.40. Настоящето тримесечие ще има важно значение за плановете на Alphabet и вероятно отново ще е свързнано с ръст в приходите, който обаче ще е много по-минимален от сегашните 13%.   Още от Digital: Alphabet вече е компания с пазарна капитализация от $1 трилион
реклами
Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
Рекламите от десетилетия са основният източник на приходи за телевизионни предавания и радио станции по цял свят. Еволюцията на технологиите, обаче принуди все повече хора да консумират желаното от тях съдържание онлайнн. Тази промяна в нагласите на потребителите придобива все по-сериозни измерения и не остава незабелязана от рекламодателите. Причината е, че водещите имена в сферата на маркетинга вече се насочват предимно към интернет, а не толкова към телевизията, за да рекламират новите си продукти.   Всъщност това важи и за новото поколение онлайн услуги които използват същите методи за дигитален маркетинг, както традиционните рекламодатели. Добър пример в това отношение е факта, че през последното тримесечие YouTube и Instagram са генерирали приходи от реклама в размер на внушителните $35 млрд. За да добиете по-добра представа ще допълним, че това е половината от сумата изразходвана за телевизионни реклами от рекордните $72.4 млрд. през 2018г. Tези цифри са добро доказателство за новите трендове.   Компаниите, които оперират в сферата на забавлението са под сериозен натиск да се търсят нови източници за генериране на приходи. Популярността на мобилните устройства също допринася за тези процеси, тъй като са основно средство за достъп до самите потребители. Имайте предвид също, че Instagram и YouTube са водещите, но не и единствените, които печелят от онлайн реклама. съобщава TechCrunch. Със сигурност все повече рекламодатели ще търсят интернет начини за промотиране, вместо класическите телевизионни методи.   Още от Digital: Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
реклами
Как онлайн рекламите ще станат по-полезни за потребителите през 2020г.
Как онлайн рекламите ще станат по-полезни за потребителите през 2020г.
Google и Facebook продължават да разчитат основно на рекламата, за да генерират приходи. Именно това е причината двете компании да инвестират все повече средства за дигитален маркетинг.  В следващите няколко години ни очаква поредната фаза на впечатляващ ръст в сферата на онлайн рекламата. Навлизането на по-добри методи за управление на данни в реално време и еволюцията на машинно обучение ще променят начина, по който си взаимодействаме с рекламите в интернет.   Един от водещите трендове ще бъдат т.нар. "вълшебни моменти", които представляват ситуация на разпространение на хипер-подходящо съдържание в точния момент. Потребителите ще получат достъп до по-релевантен и атрактивен продукт, като освен подобрените възможности за интеракция ще получат по-висока степен на сигурност. Еволюцията на технологиите също така ще благоприятства създаването на по-качествени маркери за анализ на потребителските данни.     Технологиите позволяват на рекламодателите да предвиждат поведението и местоположението ни, за да таргетират още по-ефективно своите послания. Очаквайте платформите за дигитален маркетинг да се стремят да бъдат максимално отворени към самия потребители и да предоставят още по-забавни възможности за взаимодействие с рекламите. Иновации като виртуална и добавена реалност също тепърва ще се превръщат в средство, с което ще може още по-лесно да пазаруваме в интернет.   Още от Digital:  Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Google Chrome. уеб браузъри
Как да изпробваме новaта функция за блокиране на реклами в Google Chrome
Как да изпробваме новaта функция за блокиране на реклами в Google Chrome
Google работят над нов алгоритъм за блокиране на реклами, които изразходват твърде много системни ресурси. Компанията се е фокусирала върху софтуера, който може да доведе до спад в производителността или консумира твърде много RAM памет. Едно от основните решения на проблема е спирането на "тежките" реклами, които затрудняват работата на устройствата при стартиране на Google Chrome. Новата функция все още се намира в бета фаза на разработка.   Все още се работи върху финалните параметри на спецификациите, които определят рекламите в списъка в "забранения списък". Сред първоначалните критерии на Google това са интерактивни съобщения, които използват ресурсите на процесора при изпълнението на дадена задача за повече от 60 секунди. Всяка реклама, която се стартира и изисква Network Bandwidth от 4MB ще се блокира автоматично от уеб браузъра със съобщение за грешка на екрана на компютъра.     Google се нуждаят от повече време преди да представят финалната версия на този инструмент за спиране на реклами в интернет. Все пак любопитните потребители има как още сега да изпробват как работи функцията на своите устройства. Това е възможно в Google Canary, ако въведете "#enable-heavy-ad-intervention" в URL лентата или като отворите "chrome://flags page" и въведете заявката "Heavy Ad", докато откриете "Heavy Ad Intervention".     Още от Digital: 7 основни настройки, които ще гарантират сигурността ви в Chrome OS и Google Chrome
смарт телевизори
Google, Facebook и Amazon събират данни за потребителите от смарт телевизорите
Google, Facebook и Amazon събират данни за потребителите от смарт телевизорите
Смарт телевизорите генерират все повече продажби и предлагат на потребителите още по-добри възможности да се забавляват с любимото си съдържание. Резултати от две независими проучвания, обаче показва, че този тип устройства могат да крият сериозни рискове за сигурността на личните ни данни. В случая става въпрос не за начина, по който използвате телевизорите, а за рекламните практики на компании като Google, Facebook и Amazon.   Оказва се, че компаниите събират много повече информация за активността и предпочитанията на потребителите, отколкото си представяте. Първото изследване на специалистите обхваща над 2000 различни канала в Amazon TV и Roku TV платформите. Данните са интересни и показват, че 69% от съдържанието в Roku използва онлайн тракери, докато тази стойност при Fire TV каналите се увеличава до внушителните 89%, съобщава TechSpot.     Сред данните, които се споделят с рекламодателите са заглавията на филми и телевизионни предавания, ID и серийни номера на телевизорите, WI-Fi Mac и SSID адреси и др. В повечето случаи информацията се споделя в некриптирана връзка. Второто изследване потвърждава опасенията и показа, че зад тези практики стоят именно тракерите на Google, Facebook и Amazon, които присъстват в 975 от 1000-те анализирани телевизионни канала.   Още от Digital: Какво трябва да знаем когато купуваме телевизор
Google
Как да спрем Google да ни следи
Как да спрем Google да ни следи
Вероятно сте наясно, че Google следи какво правите на неговите устройства, приложения и услуги, но може би не разбирате докъде се простира това проследяване. Компанията събира обширен набор от данни от своите потребители, но те имат възможност за по-голям контрол върху това, което Google събира за тях и колко дълго да пази тези данни.    Google събира данни за вас, но по-важното е какво прави след това с тях. От компанията твърдят, че това се налага, за да се подобряват услугите им - помагайки ви, например да намерите ресторант, подобен на този, който ви харесва.   Много от данните, за които се говори по-долу, са видими само за вас или се използват по ограничен начин, за да виждате целенасочени реклами. В крайна сметка обаче ние решаваме дали да се доверим на Google и да се надяваме, че компанията ще използва всички тези данни отговорно.   От информацията на Wired може да разберете какво може да направите за да ограничите Google в събирането на данни за вас.   В мрежата Посетете страницата „Activity Controls“ в Google профила си в мрежата. Данните, които Google има за вас са разделени на шест раздела. Можете да изключите проследяването на някой от тях тук. Първите две секции, обозначени като „Web & App Activity“ и „Location History“ са най-важните. В „Web & App Activity“, както можете да предположите от името, се записва всичко, което правите в мрежата, докато сте влезли в Chrome, всичко, което търсите, докато сте влезли в Google, и всичко, което правите в приложенията на Google.   Кликнете върху линка „Manage activity“ под „Web & App Activity“, за да видите подробностите. Ще видите уеб страниците, които сте посетили, търсенията в мрежата, които сте извършили и приложенията, които сте отворили на Android телефона си, но не и това, което сте направили в тези приложения.   Кликнете върху „Filter by date & product“ най-отгоре, за да видите всички приложения, които обхващат проследяването – от Google Assistant до Google Play Store. Може да филтрирате по дата. След като приложите филтър – например Android – можете да изтриете всички съответстващи записи, като кликнете върху иконата на кошчето. Отделните записи могат да бъдат изтрити, като кликнете върху трите точки отстрани на записа и изберете „Delete“.   За да изтриете всичко, трябва да изберете „Delete activity by“ отляво. След това можете да изберете „All time“ като период от време и „All products“ като филтър и да изтриете всичко, което Google има за вас в тази „Web & App Activity“ категория.   Google наскоро въведе опция за автоматично изтриване на всичко по-старо от три месеца или повече от 18 месеца. Ще видите, че тези опции, ако кликнете върху бутона „Choose to delete automatically“ в горната част на списъка с дейности.   Втората секция, „Location History“, която до голяма степен събира данни от телефона ви, работи малко по-различно. Ако кликнете върху линка „Manage activity“ ще видите и ще може да редактирате данните, които Google е съхранил, но в този случай записите се показват на картата – можете да видите малките червени точки, маркиращи местата, където сте били и да използвате падащото меню в горния ляв ъгъл, за да разгледате по-конкретен диапазон от дати. За да изтриете тези данни, кликнете върху иконата на кошчето в долния десен ъгъл. За да изтриете едно отделно място от записа, кликнете върху трите точки до него и изберете „Remove stop from day“.   Устройства, Аудио, YouTube и Gmail Третата категория в елементите за управление е „Device Information“. Това до голяма степен обхваща телефони и таблети, които свързвате с Google профила си. Тук можете да изтриете само цялата история, като кликнете върху „Delete all“.   Четвъртата секция е „Voice & Audio Activity“. Тук се съхраняват всички команди, които сте дали на Google Assistant. Ако кликнете върху „Manage activity“ ще получите списък на всичко, което сте казали и дори опцията за възпроизвеждане на аудиозапис. Кликнете върху трите точки отстрани на записа, за да го изтриете, върху иконата за кошче за изтриване на цял ден или върху линка „Delete activity by“ отляво, за да изтриете всичко от тази категория наведнъж.   Последните две секции са „YouTube Search History“ и „YouTube Watch History“. И двете са структурирани по същия начин, както „Voice & Audio Activity“, с опции за изтриване на записи един по един, по време или всички заедно чрез линка „Delete activity by“ ако кликнете върху „Manage activity“.   Това не е съвсем всичко: Google следи и съобщенията ви в Gmail, за да следи покупки, пътувания, полети и предстоящи сметки. Може да ги видите на страницата „Payments & subscriptions“ когато сте логнати в профила си. Друга възможност е да извършите търсене с Google с фрази като „моите покупки“, „моите полети“, „моите пътувания“ или „моите сметки“ например. Всички тези данни се изтеглят от профила ви в Gmail и очевидно не се показват на никой друг, когато търсят с Google. Най-ефективният начин да спрете това да се случи е да изтриете имейлите от профила си в Gmail.   Насочени реклами и вашите мобилни устройства Искате ли да видите рекламния профил, който Google е изградил върху вас? Посетете страницата „Аd settings“. Кликнете върху някой от тези записи и изберете „Turn off“, за да го изтриете. За да се откажете напълно от персонализирането на реклами, използвайте плъзгача в горната част на страницата. Имайте предвид, че това няма да намали броя на рекламите, които виждате, нито ще повлияе на количеството данни, които Google събира за вас. Но поне спира Google да свърже двете неща.   Все още не сме говорили за мобилни телефони. Основните данни, които Google събира тук, са около местоположението ви, въпреки че очевидно ви проследява и чрез приложенията си – Gmail, Google Docs, Google Maps.   На Android можете да отворите „Settings“, след което да изберете Google, за да настроите някои опции за проследяване на данни. Докоснете Google Account, за да стигнете до страниците, които вече сме разглеждали по-горе, но на вашия смартфон. Докоснете „Ads“, за да се откажете от персонализирани реклами конкретно в телефона си  или докоснете „Search, Assistant & Voice“, за да разберете какво има за вас Google Assistant.   Докоснете „Location“ от менюто, за да изключите напълно проследяването на местоположението за Android устройството, което използвате. Ако предпочитате да го ограничавате на базата на приложение, отидете на Apps & notifications ->Advanced ->App permissions. Tук можете да посочите какви приложения могат да получат достъп до местоположението ви, камерата, контактите и др.   На iOS, Google не ви предоставя тази свобода. Отворете приложението Google за iOS, докоснете трите точки долу вдясно, след което изберете Privacy and Security. Тук можете да спрете Google да проследява местоположението ви на това конкретно устройство.   Ако искате да направите това за конкретно приложение в настройките на iOS и изберете „Privacy and Location Services“. Намерете приложението, което търсите. Всяко приложение може да получи разрешение да вижда местоположението ви през цялото време, само когато приложението се използва, или никога.   Вижте защо Google искат да знаят телефонния ни номер  
интернет
Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Рекламите са най-досадното нещо в интернет за много хора. Независимо от мнението ви е факт, че форматите онлайн маркетинг стават все по-ангажиращи. Това не е случайно, тъй като Google и Facebook генерират приходи основно от реклама и разпространяват съобщенията си в почти всички уеб сайтове. Разбира се има програми за блокиране, с които можете да го скриете, но въпреки това рекламите ще продължат да са изключително популярни в интернет.   Мащабно проучване на експерти от Zenith разкриват много любопитни детайли за актуалните трендове в този сегмент. Според данните от изследването за първи път от две десетилетия насам интернет няма да бъде най-бързоразвиващия се сектор в глобалния пазар на реклама, съобщава guardian.co.uk. Това ще се случи през следващата година, твърдят от Zenith. Конкретните им прогнози са, че приходите от интернет рекламите няма да се увеличат с повече от 10% през 2020г.     Това означава, че ще станем свидетели на най-слабия ръст в този сектор от почти 20 години. За последно подобни резултати са отчетени през 2001г. В контраст с тези прогнози се очаква най-динамичния сектор в световния рекламен пазар да бъдат филмовите реклами. Увеличението ще е от порядъка на 12% през следващата година. Ако прогнозите се окажат достоверни за първи път от почти две десетилетия интернет няма да бъде най-сериозния фактор за развитието на тази индустрия през 2020г.   Още от Digital: Браузърите Opera, Vivaldi и Brave няма да блокират софтуера за спиране на реклами, както Google Chrome
Google
Google са блокирали 2.7 млрд. неподходящи реклами през 2019г.
Google са блокирали 2.7 млрд. неподходящи реклами през 2019г.
Google печелят основно от реклама, но въпреки това се борят с разпространението на подобно съдържание в интернет. В случая става въпрос за банери и други маркетингови съобщения, които нарушават правилата им. Разпространението на т.нар "неподходящи реклами" е проблем, тъй като могат да манипулират потребители с невярна информация. Кликването върху реклами на недостоверни източници крие и голям риск за сигурността на потребителите. Годишният доклад на Google разкрива, че филтрите им са блокирали 2.7 млрд. неподходящи реклами през 2019г. За сравнение това е увеличение от реализираните 2.3 млрд. само година по-рано. Google също така са блокирали почти 1 млн. реклами акаунта заради нарушение на правилата. Заради подозрително поведение реклами са премахвани от над 21 млн. уеб сайта и са спрени акаунтите на 1.2 млн. издатели и автори на съдържание. Активността на подобни профили се е увеличила осезаемо от началото на пандемията с коронавирус досега. От Google полагат много усилия, за да предпазят потребителите и да не им позволят да станат жертва на измама или да бъдат използвани по друг начин заради ситуацията.     Водещите трендове от последните седмици за масово разпространение на некачествени продукти като средства за дезинфекция и защитни маски. Оказва се, че много търговци правят всичко възможно да се възползват от съобразителността на потребителите и да им продадат подобни аксесоари. Разследването на Google категорично показва, че повечето от тях се продават на силно завишена цена. Добрата новина за нас потребителите е, че компанията е разработила специална система, която следи за подобно съдържание и блокира подобни реклами. Алгоритмите им стават все по-добри в превенцията срещу спам ботове и фишинг атаки, успявайки да блокират над 35 млн. реклами попадащи в тази категория през 2019г., съобщава CNet. Киберпрестъпниците също така залагат все по-активно на страници, които изглеждат като легитимни, но всъщност копират личните ви данни, които попадат в ръцете на хакери. Това е проблем, който ще продължи да съществува, но Google постоянно оптимизират своите системи, за да могат успешно да откриват и блокират подобни реклами в интернет.   Още от Digital:  Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
реклами
Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
Замисляли ли сте се някога защо всички услуги на Google са безплатни? Компанията предлага разнообразие от приложения като YouTube, Google Maps, Chrome и Photos. Tрябва да отбележим също, че Google разработват операционните системи Android, Chrome OS, Wear OS и Аndroid Autо, които също могат да се използват свободно от производителите. Отговора на въпроса е рекламите в интернет, които са най-големия източник на приходи за Google. Сходна е и ситуацията с друг технологичен гигант и това е Facebook, които залагат на идентичен бизнес модел.   Двете компании на практика създадоха таргетираните реклами, които показват персонализирани маркетингови съобщения съобразно активността на всеки профил в интернет. Световната пандемия от COVID-19 кара все повече хора да си стоят вкъщи, но социалната дистанция на милиони потребители не означава автоматично ръст в приходите от реклама. Причината е, че доста компании намаляват своя бюджет за маркетинг, за да компенсират загубите за своя бизнес от другите ограничения наложени от разпространението на коронавируса.     Tрадиционно компаниите, които се окажат в затруднена ситуация веднага редуцират рекламния си бюджет, за да оптимизират разходите. Тwitter се очакват да регистрират 23% ръст в трафика през март, но приходите им от реклама ще бъдат с 20% по-ниски. Само преди няколко дни Facebook разкриха, че отчитат 50% увеличение в броя на съобщения изпращани в платформите им а комуникация и над 100 пъти повече групови разговори. Тази тенденция намира най-силно проявление в държавите засегнати най-сериозно от коронавируса.   Забелязва се и спад в търсенията, които правим в Google на разнообразни теми, сред които и пътуване. Всички тези процеси ще окажат негативно влияние върху приходите от реклама на двете компании, съобщава TechSpot. Прогнозите на анализатори от Cowen са, че през настоящата година Facebook и Google ще генерират с 44% по-малко приходи от дигитален маркетинг. Това е с приблизително 11% по-ниска стойност от резултатите преди година. Aко кризата продължи по-дълго е възможно загубите да са доста по-високи.   Още от Digital: Google ще използват изкуствен интелект, за да подобрят рекламите в интернет
Google Play
Google изтеглиха около 600 приложения от Google Play с 4.5 млрд. изтегляния заради неподходящи реклами
Google изтеглиха около 600 приложения от Google Play с 4.5 млрд. изтегляния заради неподходящи реклами
Google Play предлага по-разнообразна колекция от съдържание спрямо App Store и също така е по-предпочитана машина за хакерите. Това налага компанията да полага допълнителни усилия, за да предпази потребителите на Android от различните заплахи в интернет. Google въведоха редица ограничения и и промениха правилата за ъплоуд на приложения в онлайн магазина, за да ни защитят от зловредното съдържание. През последната година филтрите на технологичния гигант са блокирали над 99.9% от всички възможни заплахи за собствениците на смартфони, което е доста впечатляващо постижение.   Компанията продължава да работи със своите партньори по цял свят, за да превърне Google Play в най-безопасният портал за приложения. От BuzzFeed News сега ни информират, че Google са изтеглили почти 600 приложения от онлайн магазина, заради нарушение на правилата. В случая става въпрос за заглавия, които разпространяват зловредни реклами и подмамват потребителите към различни измами. Cheetah Mobile е един от разработчиците, който е станал обект на последните рестрикции на Google. Приложенията на компанията не са достъпни за изтегляне и също така са изключени от рекламите мрежи на технологичният гигант.   В официално изявление Google потвърдиха, че въпросните приложения са били изтеглени над 4.5 млрд. пъти за Android. Разработчиците им са регистрирани в Хонг Конг, Китай, Сингапур и Индия, като заглавията таргетират английскоговорящите собственици на смартфони с Android. Компанията не е публикувала пълния списък с блокирани приложения, тъй като вече не са достъпни за потребителите. Откриването на 600-те зловредни заглавия е плод на новата стратегия на Google още по-бързо и ефективно да открива и неутрализира зловредно съдържание в Google Play.   Още от Digital: Защо Google Play има най-голям принос за сигурността и успеха на Android
YouTube
Google започва да показва реклами в началната страница и търсачката на YouTube
Google започва да показва реклами в началната страница и търсачката на YouTube
Потребителите много скоро ще започнат да виждат изцяло нов вид реклами в популярната видове услуга. Данните бяха потвърдени от Google, които разкриха повече детайли за "Shopping" формата. Идеята е съобщенията на рекламите им партньори да се показват директно в търсачката, а също и на началната страница на YouTube. Възможно е също така да ги виждате като препоръчано съдържание между видео клиповете, които разглеждате.     Първата компания, която ще се възползва от този формат за реклами e Puma, съобщава TechCrunch. Все пак от Google вече разговарят с голям брой брандове, които се очаква да се присъединят към този проект. Потребителите прекарват все повече време в гледане на атрактивни видео клипове в платформата и подобни реклами са един от много инструменти, с които Google генерира приходи от активността им.     Самите реклами ще се показват съобразно личните интереси на всеки потребител и информацията, която Google има за тях. Така например за да видите рекламата на Puma не е необходимо да въведете името на компанията в търсачката. Достатъчно е да проявите интерес към тичането и други спортни дейности, като така алгоритмите на Google ще ви асоциират с рекламата на Puma. Новият формат скоро ще е достъпен за всички потребителски профили на YouTube.   Oще от Digital: 5 начина да получим повече от YouTube  
реклами
Google ще използват изкуствен интелект, за да подобрят рекламите в интернет
Google ще използват изкуствен интелект, за да подобрят рекламите в интернет
Рекламите са основният източник на приходи за Google и това не е тайна за никого. Компанията се старае да ги направи не толкова досадни и да ги оптимизира съобразно личните нужни на всеки потребител. Вече се експериментира с интересна идея на Google, която обръща специално внимание на поверителността на личните ни данни. Компанията иска да разработи алгоритми с изкуствен интелект, които не се появяват постоянно, а единствено в определени интервали от време, Това ще се случва при отсъствието на бисквитки на трети страни.   Специален софтуер на компанията ще изработва различни модели за маркетинг в интернет, които да съответстват на всеки потребител. По този начин вграденият мениджър на Google Ads ще може не само да избира най-доброто съдържание за таргетиране, но също и да прецени доколко е релевантно към съответния акаунт. Изкуственият интелект ще може да предвижда каква е процентнaта вероятност даден човек да кликне реклама и да отвори уеб сайта на даден партньор на компанията, съобщава VentureBeat.     Алгоритмите ще подбират и момента, в който да покажат дадена реклама до потребителите. В момента се провеждат тестове с малък брой партньори на Google. Компанията вече използва подобни алгоритми с машинно обучение за подбора на своите реклами, но изглежда се опитва да разшири значително потенциала на своята онлайн платформа. По всичко личи, че скоро AI софтуера на Google ще има още по-голям контрол над рекламите, които виждаме в своите профили, докато сърфираме свободно в интернет.   Oще от Digital: Как системите с изкуствен интелект класифицират потребителите от техните селфита
Google
Google дава достъп до личните ни данни на рекламодателите с мрежа от скрити уеб сайтове
Google дава достъп до личните ни данни на рекламодателите с мрежа от скрити уеб сайтове
Google за пореден път бе обвинена, че неправомерно изпраща данни за своите потребители до рекламните си партньори. Този път компанията трябва да обясни защо поддържа мрежа от скрити уеб сайтове, с които дава достъп до рекламодателите до информацията. Подобни практики са нарушение на антитръстовите закони на територията на ЕС, като случая вече се разследва от Ирландската комисия за защита на данните.   Самият иск е заведен от Джони Раян, който работи в конкурентния браузър Brave, който е фокусиран върху поверителността на личните данни на своите потребители. Той твърди, че Google използват специфичен тракер, съдържащ специфична информация за активността ни в интернет. В това число влизат данни за сайтовете, които сме отворили, локация, бисквитки и др., като данните се изпращат до рекламодателите.     Това става с помощта на уеб сайтове, които не показват никакво видимо съдържание, съобщава CNet. Системата позволява на компаниите да купувят реклами, които по най-добър начин съвпадат с индивидуалностите на всеки акаунт в Google. По този начин рекламодателите имат достъп до профили за уеб активността от други компании, което освен всичко остнаало нарушава собствените принципи за онлайн маркетинг, установени именно от Google.   Още от Digital: Oсем начина да спрем Google да ни следи
реклами
Как да спрем спам нотификациите в Android
Как да спрем спам нотификациите в Android
    В опит да привличат все повече внимание, много приложения за Android търсят всякакви поводи, за да публикуват нотификация към потребителя. Някои приложения злоупотребяват с тази функции и започват да я използват за реклами, промоционални оферти и други подобни търговски предложения.   За щастие,  има решение на този проблем. AndroidPolice дава няколко полезни съвета как да спрем спам нотификациите от сайтове и приложения.   Рекламите на пълен екран   Някои приложения пускат реклами на пълен екран дори...
софтуер
5 неща, които е добре да знаем за AdBlock Plus
5 неща, които е добре да знаем за AdBlock Plus
Няма спор, че някои интернет страници злоупотребяват с количеството и вида на рекламите, които позволяват да се появяват на тяхна „територия“. Затова и приложенията за блокиране на реклами се радват на голяма популярност.   Едно от тях е AdBlock Plus. То има най-голям дял в тази ниша, но и напоследък предприе странна политика с платформата си за допустими реклами. Те се появяват на сайтовете дори когато блокирането на AdBlock е включено. CNET раказва 5 неща, които трябва да знаем за AdBlock Plus и неговите възможности.   Как работи...
DMCA.com Protection Status