Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
83 резултата за реклами
мобилни приложения
Google спира приложението AdSense до края на 2019г.
Google спира приложението AdSense до края на 2019г.
Google AdSense е най-голямата рекламна платформа в интернет и основен източник на приходи за компанията. На практика почти всеки банер или маркетингово съобщение, което виждате в интернет е базирано на AdSense. Потребителите могат да използват мобилните приложения за Android и iOS, които са много полезни, за да следят важната информация, докато са в движение. Скоро обаче заглавията няма да са достъпни.   В официален блог пост от Google информират, че официално изтеглят мобилните приложения на AdSense от App Strore и Google Play. По този начин компанията ще се фокусира изцяло върху уеб интерфейса на рекламната си платформа. съобщава AndroidHeadlines. Разбира се това няма да стане изведнъж, а на няколко отделни етапа, като потребителите ще разполагат с достатъчно време да се подготвят за това решение на компанията.     Google ще спрат да ъдейдейтват с нови функции мобилните приложения, които ще са налични за изтегляне до края на годината. Тук е момента да отбележим, че не са представяни софтуерни ъпдейти за AdSense още от началото на 2018г. От компанията ще фокусират всичките си ресурси и усилия в подобряването на уеб интерфейса на AdSense, който ще бъде още по-интуитивен и полезен на потребителите.   Oще от Digital: ЕС ще наложи финансова глоба на Google заради рекламната платформа AdSense
Google
 Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube
Google тестват реклами с добавена реалност в YouTube
Google разчитат основно на реклами, за да генерират приходи и не е изненадващо, че компанията постоянно тества различни формати. Една от най-атрактивните им концепции предвижда ново поколение реклами, които използват добавена реалност. Новата платформа на компанията се казва "AR Beauty Try-On" и както името подсказва е свързана с промотирането на козметични продукти. Иновативните AR реклами ще са достъпни в YouTube до края на лятото, съобщава TheVerge.     Концепцията предвижда потребителите да гледат видео, в което например се демонстрират различни начини за слагане на грим. След това ще могат да изпробват как изглеждат тези продукти върху самите тях, чрез виртуални филтри с добавена реалност. Така още докато гледат ще знаят дали им отива даден цвят. МАC Cosmetics е първият бранд, който ще стартира собствена "АR Beauty Try-On" кампания в услугата, но се очаква платформата да предизвика голям интерес.     Първоначалните тестове показват, че над 30% от потребителите са проявили интерес към тази функция. Всеки от тях е прекарал средно около 80 секунди, за да провери как изглежда даден грим на лицето му. Google искат да се превърнат в първата голяма технологична компания, която въвежда подобен рекламен формат. Ако всичко върви по план добавената реалност може да се превърне в следващата голяма иновация в онлaйн шопинга.   Oще от Digital: Google тества революционна система за подобряване на коментарите в YouTube за Android
уеб браузъри
Какви алтернативни имаме, след като Google Chrome спре софтуера за блокиране на реклами
Какви алтернативни имаме, след като Google Chrome спре софтуера за блокиране на реклами
Вече ви информирахме защо Google даде причина на 2 млрд. потребители на Chrome да преминат към Firefox.  От компанията искат да спрат функционалността на популярния софтуер за блокиране на реклами в своя браузър. Това е решение е любопитно, тъй като ще накара доста хора да се откажат от Google Chrome, който в момента има около 70% дял в пазара на уеб браузъри.   Все пак има редица алтернативи, към които да се насочите след като Google Chrome блокира софтуера за реклами. Eдно от първите заглавия, което можете да тествате е Brave, който предлага идентичен интерфейс като Google Chrome и е съвместим с разширенията за браузъра на Google. Oсновният акцент е поверителното браузване и спиране на тракерите в интернет, предаде mspoweruser.     Друг вариант е да инсталирате новия Microsoft Edge, който е базиран на Chromium енджина и е оптимизиран за работа с приложенията за Google Chrome, включително и тези за спиране на рекламите. Този браузър все още е в бета. Разбира се няма как да не добавим и двете най-популярни алтернативи, а именно Mozilla Firefox и Opera. В първият случай можете да очаквате бърза скорост на работа, а във втория поддръжка на разширенията за Chrome.   Oще от Digital: Защо Google подканва потребителите незабавно да инсталират последната версия на Chrome  
автомобили
Ето как се снимат рекламите на автомобили
Ето как се снимат рекламите на автомобили
Производителите на автомобили отделят все по-внушителни средства за маркетинг, като голяма част от бюджета отива за снимането на зрелищни реклами с много специални ефекти. Конкуренцията между компаниите и все по-сериозните инвестиции в тази сфера са причината за редица иновации в правенето на реклами. Вероятно сте забелязали, че когато гледате видео реклама много често самия автомобил изглежда доста по-различно от реалния свят и това далеч не е случайност, съобщава BusinessInsider.   Причината за този ефект е много любопитна и се казва Blackbird. Това е малко превозно средство, което няма прозорци и допълнителни панели на корпуса и функционира като "дигитална каскадьорска кола". Режисьорите използват Blackbird при заснемането на самата реклама, а след това дигитално да покрият външната част на превозното средство по желания от тях начин. Това е част от постпродукцията и на практика предлага опцията да се коригират компонентите на Blackbird, като размери, окачване и всеки един аспект от дизайна.     Снимачният екип може да види как ще изглежда финалната визия на автомобила още докато снимат, чрез мобилно приложение с добавена реалност. По този начин режисьорите разполагат с пълна свобода над целия процес на заснемане на кадрите и допълнителното им обработване. Blackbird е разработка на компанията The Mill и намира място в рекламите на все повече нови модели на големите производители. Следващият път, когато гледате такава вероятно ще се усмихнете, сещайки се за този трик на снимачния екип.    Още от Digital: Електрическите автомобили в ЕС трябва да имат специални звукови сензори до 2021г.
Facebook
Как да разберем защо Facebook ни показва определени реклами и публикации в News Feed
Как да разберем защо Facebook ни показва определени реклами и публикации в News Feed
Facebook News Feed е водещ източник на новини и актуална информация за милиони потребители, чиято основна цел е да ни показва най-релевантното съдържание. Ако използвате активно профилите си вероятно забелязали, че може да видите странни публикации, за които не сте сигурни защо социалната мрежа смята, че ви интересуват. Все пак подбора на съдържание във Facebook става на базата на множество алгоритми и досегашната ни активност, като сега от компанията иска да ни направи съпричастни с този процес.      Вече можете да кликнете върху "Why am I seeing this post" секцията, която ще откриете в падащото меню в горния десен ъгъл на дадена публикация и да разберете защо този пост е показан в акаунта ви. По този начин можете лесно да разберете как активността ви с отделни личности или в публична група се отразява на нещата, които виждате във Facebook News Feed. Успоредно с това компанията ще ви улеснява с множество линкове, позволяващи да настроите сами какво съдържание да виждате в социалната мрежа, съобщава SlashGear.     Новата функция е полезна, тъй като предоставя информация и за рекламите, с които ви таргетира Facebook. Данните разкриват не само причините да ги виждате, но също и детайли за самите рекламодатели. Така например може да разберете дали са ъплоуднали информация за имейла ви, който използвате за достъп до акаунта си. Всички тези промени в менюто с настройки са провокирани от желанието на Facebook да бъдат максимално прозрачни към своите потребители. При всички положения е добре да имаме достъп до подобна информация.   Oще от Digital: Как бързо да превключваме между няколко Facebook профила на един компютър
Google
Алгоритмите на Google стават все по-добри в откриването на неподходящи реклами
Алгоритмите на Google стават все по-добри в откриването на неподходящи реклами
Рекламните приходи са ключов елемент от бизнес стратегията на Google и основен източник на приходи за компанията. Всеки ден алгоритмите на търсачката обработват милиарди заявки, за да гарантира, че виждаме най-доброто съдържание. Google едновременно печелят от показването на реклами, но от друга страна имат мрежа от филтри, които блокират тези от тях с обиден, расистки или неподходящ претекст. Компаниятa се бори с този проблем с комбинация от машинно обучение и голям екип от специалисти, съобщава TechCrunch.   Благодарение на ползотворната им работа през изминалата година Google са премахнали 2.3 млрд. реклами с неподходящо съдържание в интернет. Усилията на компанията също така са свързани с идентифицирането на уеб сайтове, които постоянно разпространяват подобни съобщения. Системите на Google са премахнали реклами от 1.5 млн. приложения и почти 28 млн. страници, които нарушават правилата на компанията. Добрата новина е, че цифрата от 2.3 млрд. реклами е с приблизително $1 млрд. по-малко, в сравнение с 2017г.     Основен принос за тези резултати имат усъвършенстваните алгоритми на Google, които още по-бързо и ефективно откриват неподходящите реклами. Конкретните данни показват, че през последното тримесечие рекламния бизнес е генерирал $32 млрд., което представлява 83% от общите приходи на компанията за този период. Проследяването на източниците, разпространяващи неподходящо съдържание е важно и от гледна точка на сигурността. Google ще продължат да са доста активни в тази насока и през 2019г.   Още от Digital: Google блокира по 100 неподходящи реклами в Интернет всяка секунда
Facebook
Facebook вече ще ни информира, ако някой използва личните ни данни за рекламни цели
Facebook вече ще ни информира, ако някой използва личните ни данни за рекламни цели
Facebook станаха обект на редица критики през миналата година за начина, по който съхраняват и споделят личните ни данни в интернет. Компанията също така представи и допълнителни инструменти с маркетинговите партньори, с които още по-ефективно да ни таргетират с реклами. Facebook вече разкриха плановете си да изискват от рекламодателите да получат изричното разрешение на потребителите да ъплоуднат телефонния им номер или имейл адрес в дадена публична база данни. Социалната мрежа ще бъде изключително внимателна с личните ни данни през 2019г.     Много скоро ще разполагаме с достъп до инструмент, който вече ще ни предостави повече детайли защо виждаме дадена реклама във Facebook. Tази функционалност ще е достъпна за всички от 28 март под формата на "Why Am I Seeing This Ad" бутон в падащото меню на емисията с публикации в профилите ни, съобщава TechCrunch. Досега можехме да виждаме данни единствено за брандовете, които използват личните ни данни за разпространение на реклами. Новият инструмент вече ще ни показва детайли за човека, който е ъплоуднал информацията.    Потребителите ще могат да разберат от "Why Am I Seeing This Ad" и кога данните им са публикувани в интернет. По този начин ще виждаме не само името на бранда, но ще научим повече за неговата дейност и кога са ъплоуднали личната ни информация. Това ще е възможно дори и за партньорите на Facebook, с които данните ни се споделят. Основната идея на "Why Am I Seeing This Ad" е да ни разкрие повече детайли за начина, по който поверителната ни информация се използва от социалната мрежа за рекламни цели.     Още от Digital: Facebook ще използват семейните снимки, за да ни таргетират с реклами
Google AdSense
ЕС ще наложи финансова глоба на Google заради рекламната платформа AdSense
ЕС ще наложи финансова глоба на Google заради рекламната платформа AdSense
Google няколко пъти бяха обвинени да платят рекордни глоби на ЕС и продължават да са обект на редица антитръстови разследвания. Следващият популярен продукт, който може да създаде проблеми на компанията с регулаторите е рекламната платформа AdSense. Разследването е стартирало преди месеци и скоро ще разберем какви санкции ЕС ще наложи на Google. Oчаква се до седмици европейския комисар по въпросите за конкуренцията Маргрете Вестагер да обяви публично решението.   Ако първоначалните прогнози се потвърдят и технологичният гигант отново бъде санкционират това ще се превърне в третата голяма финансова глоба за Google през последната година. Припомняме ви, че през лятото ЕC глоби Google с €4.3 млрд., заради Android. Тази санкция бе свързана с нелоялни практики, принуждаващи производителите на смартфони с Android предварително да инсталират приложенията на компанията, за да имат достъп до Google Play. След това Google бяха глобени с още $2 млрд.      Втората глоба бе провокирана от онлайн пазаруването и начина, по който се индексират определени търговци за сметка на други в търсачката на Google. Mного е вероятно рекламната платформа AdSense да се превърне в следващата жертва на  Маргрете Вестагер и да доведе до нова солидна глоба за компанията, коментира AndroidHeadlines. При всички положения компанията ще обжалва и ще се опита да си спести излишните разходи, като въведе промени в своите алгоритми, съгласно указанията на ЕС.   Още от Digital: Oбвиниха Google, че умишлено блокира достъпа до алтернативни търсачки в Android
Мozilla Firefox
Mozilla обещават да премахнат напълно рекламите от браузъра Firefox срещу $5 на месец
Mozilla обещават да премахнат напълно рекламите от браузъра Firefox срещу $5 на месец
Едва ли има потребител, който харесва рекламите в интернет, дори ако са му полезни да си купи изгодно даден продукт. Постоянното показване на подобни маркетингови съобщения в уеб сайтовете , които посещаваме е проблем, с който всеки ден се сблъскват милиони хора. Mozilla смятат, че могат да предложат нещо по-различно, което едновременно е полезно за самия потребител, но също така има и полза за авторите на съдържание в интернет.   Компанията е стартирала интересен проект, в който са се включили някои от най-популярните издания и сайтове. Предложението на Mozilla включва месечна такса от $5, която потребителите на уеб браузъра трябва да платят. Символичната сума ще бъде превеждана директно до самите автори и издатели. В замяна на това няма да виждате реклами, докато разглеждате страниците, но също така ще получите достъп до още по-качествено и оригинално съдържание, съобщава Liliputing.     По този начин потребителите ще могат свободно да сърфират в интернет от Mozilla Firefox без да виждат досадните рекламни съобщения. Месечната такса също така ще финансира любимите им издания да създават още по-добро съдържание и да ги споделят с тях. Предвидена е опция да запазвате и синхронизирате публикациите между всички устройства, както и да слушате аудио версии. Кликването на линкове в Twitter, Facebook и други социални мрежи също ще блокира рекламите.   Още от Digital: Mozilla обвиниха Google, че умишлено вредят на популярността на Firefox
уеб браузъри
Браузърите Opera, Vivaldi и Brave няма да блокират софтуера за спиране на реклами, както Google Chrome
Браузърите Opera, Vivaldi и Brave няма да блокират софтуера за спиране на реклами, както Google Chrome
Вече ви информирахме какви алтернативни имаме, след като Google Chrome спре софтуера за блокиране на реклами.  Това решение предизвика сериозни дискусии в интернет относно бъдещето и популярността на браузъра сред потребителите. Спирането на поддръжката на софтуер за блокиране на реклами може да откаже доста хора от използването на Google Chrome. Maлко известен факт е, че още няколко уеб браузъра споделят същия изходен код и сред тях са Opera, Vivaldi и Brave.    Разработчиците им сега потвърдиха, че нямат намерение да следват стратегията на Google и да блокират програмите за спиране на реклами. Това означава, че Opera, Vivaldi и Brave ще продължат да използват уеб технологиите на Google Chrome, но няма да интегрират системата, която въвежда компанията с т.нар. "Manifest V3". Всъщост това е пакет от регулации, които стандартизират начина, по който работят разширенията в Google Chrome, особено в сферата на рекламите в интернет, предаде ZDNet.     По този начин потребителите, които сега използват Google Chrome могат да изпробват като алтернативни варианти Opera, Vivaldi и Brave. Предимствата им са, че имат сходен интерфейс и работят по идентичен начин с популярния браузър. Разбира се другият сериозен кандидат е Моzilla Firefox, което означава, че разполагате с разнообразен избор, ако търсите заместник на Google Chrome след като блокират програмите за спиране на рекламите.   Още от Digital: Алгоритмите на Google стават все по-добри в откриването на неподходящи реклами
уеб браузъри
Защо Google даде причина на 2 млрд. потребители на Chrome да преминат към Firefox
Защо Google даде причина на 2 млрд. потребители на Chrome да преминат към Firefox
Google обмислят въвеждането на сериозна промяна в своя уеб браузър, която ще се възприеме негативно от доста потребители. Компанията планира да ограничи разширенията за блокиране на реклами в интернет единствено до корпоративните среди. Това означава, че обикновените потребители няма да могат да използват софтуер за спиране на реклами в Google Chrome, както досега. Системата се казва Manifest V3 и за първи път разбрахме за нея още в началото на годината.    Реакциите на потребителите бяха доста противоречиви, като идеята на Google бе посрещната със сериозни критики от разработчиците. Според тях Google се опитват да лимитират възможностите на всеки от нас да сърфира свободно в интернет и да вижда единственото желаното от него съдържание. Интеграцията на Manifest V3 ще се отрази сериозно на начина, по който работят популярни разширения за блокиране на реклами, като uBlock Origin, AdBlock, Ghostery и др., съобщава 9to5google.     Taka компанията ще гарантира, че браузъра продължава да блокира нежелано съдържание в интернет. Големият проблем е, че тази функционалност ще е ограничени само до корпоративните потребители, които плащат за достъп до Google Chrome. Припомняме ви, че рекламите са основния източник на приходи за технологичния гигант. Въпреки това решението за въвеждането на Manifest V3 ще откаже доста хора да използват Chrome и да преминат към конкурентни предложения като Mozilla Firefox или Opera.   Oще от Digital: Четири добри aлтернативи на браузъра Google Chrome за всички платформи
търсачки
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Рекламите продължават да са водещия източник на приходи за Google и това отдавна не е тайна за никого. Компанията разкри детайли за нови формати за онлайн маркетинг, които ще станат част от продуктите им до края на 2019г. Данните потвърждават не само каква ще е стратегията на Google в този сегмент, но също, че скоро ще започнем да виждаме реклами в мобилната версия на търсачката. По този начин технологичният гигант ще се опита да направи маркетинговите послания "по-видими" за потребителите.    Eдна от идеите на Google е да започнат да възпроизвеждат банери с галерия от максимум осем изображения в резултатите от търсачката. Интеграцията им в официалната страница на мобилното приложение на Google ще стане факт на "по-късен етап" от годината. Първоначалните тестове показват, че потребителите са с 25% по-склонни да си взаимодействат с новия формат, в сравнение с традиционните реклами при търсене, предаде TheVerge. Важно е да отбележим, че т.нар. "Gallery" банери ще са видими единствено от смартфоните.   На този етап Google не планира да ги интегрира към десктоп версията на търсачката. Все пак компанията се надява новите реклами да улеснят откриването и извършването на покупки директно от Google Search. Подобно съдържание ще започне да се показва и в Discover секцията, в която виждате персонализирана емисия от новини и видео клипове в профила си. Припомняме ви, че досега Google Discover раздела никога не е показвал реклами, но само след няколко месеца ситуацията ще се промени.   Oще от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google
EC глобиха Googlе с €1.49 млрд. заради нелоялни бизнес практики
EC глобиха Googlе с €1.49 млрд. заради нелоялни бизнес практики
Google отново станаха жертва на сериозна финансова глоба от Европейската Комисия (ЕК), която този път е в размер на €1.49 млрд. Обвинението е провокирано от нелоялни практики свързани с AdSense бизнеса на технологичният гигант в държавите-членки на ЕС. Припомняме ви, че Google вече бяха глобени с рекордните €4.3 млрд. през лятото на 2018г. и сега отново попадат в полезрението на регулаторните органи на континента, съобщава Engadget.   Европейският комисар по въпросите на конкуренцията, Маргретe Вестагер потвърди санкцията с мотива, че Google умишлено вредят на конкурентите им да предлагат своите услуги. Компанията нарушава антитръстовите закони на ЕС заради агресивният начин, с който се възползват от доминиращата си позиция в сферата на търсенето в интернет. Регулаторните органи смятат, че компанията умишлено ограничава своите конкуренти със системата си от договори за реклами в платформата AdSense.     Рекламната платформа притежава над 70% от онлайн маркетинг бизнеса в ЕС от десетилетие насам и продължава да бъде основен източник на приходи за Google. Самата глоба е изчислена на базата на годишните приходи на Google от посредничеството за рекламиране в европейската икономическа общност. Компанията обжалва някои от решенията, но въпреки това си сътрудничи с ЕС. Въпреки това през последните три години Google бяха глобени с общо €8.2 млрд.   Oще от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon
Google
Google тестват нови реклами, които ще ни позволят да пазаруваме от секция Изображения
Google тестват нови реклами, които ще ни позволят да пазаруваме от секция Изображения
Google постоянно променят интерфейса на своята търсачка, за да я направят максимално полезна за всички потребители. Компанията експериментира с различни функции, с които не само да ускорят откриването на информация в интернет. Водещ акцент в стратегията им е да ни стимулират да извършваме повече покупки онлайн, докато използваме популярните им приложения. Вече се провеждат тестове с нов рекламен формaт, който скоро ще стане част от Google Images.    Въпросните банери ще се показват директно в резултатите от заявките за търсене на изображения. По този начин само с едно кликване ще можем да пазаруваме в интернет от самата търсачка. Oт Google уточниха,  че тази функция първоначално ще бъде ограничена само за спонсорираните реклами и ще е налична за водещите платформи за смартфони. Припомняме ви, че и сега виждаме реклами в мобилната версия на Google Images, но няма как да пазаруваме директно от тях.     Маркетинговите партньори на Google ще могат да добавят полезна информация и тагове към рекламите, с които да ускорят целия процес. На този етап функцията е достъпна за ограничен брой потребители, като банерите са селектирани в категории като "Home/Office Ideas", "Shower Tile Designs" и "Abstract Art", съобщава Engadget. Интеграцията на подобен инструмент би могъл едновременно да бъде полезен за потребителите, но и има потенциала да се превърне в солиден източник на приходи за Google.   Още от Digital: Google блокира по 100 неподходящи реклами в Интернет всяка секунда
Google Chrome
 Google разработва нова версия на Chrome, която ще деактивира програмите за блокиране на реклами в Интернет
Google разработва нова версия на Chrome, която ще деактивира програмите за блокиране на реклами в Интернет
Рекламите в интернет могат да бъдат изключително досадни, което е причината все повече хора да използват програми, с които да блокират подобно съдържание. Ако и вие сте един от тях е добре да знаете, че Google подготвят промяна, която може да блокира софтуера за спиране на рекламите в браузъра Chrome. В това число влизат популярни заглавия като AdGuard, uBlock Origin, Ghostery, Privowny, NoScript, F-Secure и др. Компанията обмислят въвеждането на редица новости в своята платформа за разширения Manifest V3.   Oфициалната премиера се очаква още от последните седмици на миналата година. Manifest V3 ще включва специален алгоритъм, с който ще спира повечето програми за блокиране на реклами. По този начин ще бъде невъзможно да работят, както досега, съобщава 9to5google. В момента този тип софтуер в Google Chrome използва т.нар. "webRequest API", за да спират изпълнението на определени HTTP заявки. За в бъдеще, обаче програмите ще трябва да бъдат базирани на новия "declarativeNetRequest".     Преминаването към тази система в много случаи ще блокира функционалността на програми като uBlock Оrigin. Разработчиците вече са информирани за подготвяните промени и някои от тях изразиха негативни коментари и обвиниха Google, че искат да генерират приходи от реклами в интернет за сметка на своите потребители. От компанията все пак изразиха желание да си сътрудничат и да обърнат внимание на обратната връзка със своите партньори във въвеждането на Manifest V3.   Още от Digital: Все повече потребители блокират не само рекламите, но и онлайн проследяването
Google Chrome
Google Chrome ще блокира досадните реклами в Интернет от 9 юли
Google Chrome ще блокира досадните реклами в Интернет от 9 юли
Google вече представиха полезен инструмент за блокиране на рекламите в браузъра Chrome. Функцията използва специални филтри, с които следи и блокира досадните съобщения в страниците. Концепцията предвижда от една страна хората да не виждат подобни съобщения, а от друга да накара собствениците на сайтове да спрат да ги използват. Този инструмент досега бе ограничен само в някои държави на територията на Европа, САЩ и Канада, но Google планират да променят ситуацията.    От компанията потвърдиха, че от 9 юли потребителите от всички държави ще могат да се възползват от предимствата на функцията. Припомняме ви, че Google са част от Coalition For Better Ads програмата, която вече си постави за цел да въведе стандарти за рекламите в интернет, които не са досадни и не показват обидно или нецензурно съдържание. Новата система на Google Chrome ще блокира само онези съобщения, които нарушават установените правила, предаде TheVerge.     За в бъдеще браузъра няма да толерира рекламите, които се отварят на пълна страница или онези от тях, които автоматично се пускат с видео или звук и др. Всеки собственик на уеб сайт ще бъде информиран за промените и подканен да промени методите си за достигане до по-широка аудитория, съобразно критериите на Coalition For Better Ads. Всичко това е част от амбициозната цел на Google да превърнат интернет в по-добро и приятно място за потребителите.   Oще от Digital: Как да стартираме Android приложения в браузъра Google Chrome от компютър