Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
76 резултата за реклами
търсачки
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Google ще започне да показва още повече реклами в мобилната версия на търсакчата
Рекламите продължават да са водещия източник на приходи за Google и това отдавна не е тайна за никого. Компанията разкри детайли за нови формати за онлайн маркетинг, които ще станат част от продуктите им до края на 2019г. Данните потвърждават не само каква ще е стратегията на Google в този сегмент, но също, че скоро ще започнем да виждаме реклами в мобилната версия на търсачката. По този начин технологичният гигант ще се опита да направи маркетинговите послания "по-видими" за потребителите.    Eдна от идеите на Google е да започнат да възпроизвеждат банери с галерия от максимум осем изображения в резултатите от търсачката. Интеграцията им в официалната страница на мобилното приложение на Google ще стане факт на "по-късен етап" от годината. Първоначалните тестове показват, че потребителите са с 25% по-склонни да си взаимодействат с новия формат, в сравнение с традиционните реклами при търсене, предаде TheVerge. Важно е да отбележим, че т.нар. "Gallery" банери ще са видими единствено от смартфоните.   На този етап Google не планира да ги интегрира към десктоп версията на търсачката. Все пак компанията се надява новите реклами да улеснят откриването и извършването на покупки директно от Google Search. Подобно съдържание ще започне да се показва и в Discover секцията, в която виждате персонализирана емисия от новини и видео клипове в профила си. Припомняме ви, че досега Google Discover раздела никога не е показвал реклами, но само след няколко месеца ситуацията ще се промени.   Oще от Digital: 18 полезни неща, които може да правите в Google Search
Google
EC глобиха Googlе с €1.49 млрд. заради нелоялни бизнес практики
EC глобиха Googlе с €1.49 млрд. заради нелоялни бизнес практики
Google отново станаха жертва на сериозна финансова глоба от Европейската Комисия (ЕК), която този път е в размер на €1.49 млрд. Обвинението е провокирано от нелоялни практики свързани с AdSense бизнеса на технологичният гигант в държавите-членки на ЕС. Припомняме ви, че Google вече бяха глобени с рекордните €4.3 млрд. през лятото на 2018г. и сега отново попадат в полезрението на регулаторните органи на континента, съобщава Engadget.   Европейският комисар по въпросите на конкуренцията, Маргретe Вестагер потвърди санкцията с мотива, че Google умишлено вредят на конкурентите им да предлагат своите услуги. Компанията нарушава антитръстовите закони на ЕС заради агресивният начин, с който се възползват от доминиращата си позиция в сферата на търсенето в интернет. Регулаторните органи смятат, че компанията умишлено ограничава своите конкуренти със системата си от договори за реклами в платформата AdSense.     Рекламната платформа притежава над 70% от онлайн маркетинг бизнеса в ЕС от десетилетие насам и продължава да бъде основен източник на приходи за Google. Самата глоба е изчислена на базата на годишните приходи на Google от посредничеството за рекламиране в европейската икономическа общност. Компанията обжалва някои от решенията, но въпреки това си сътрудничи с ЕС. Въпреки това през последните три години Google бяха глобени с общо €8.2 млрд.   Oще от Digital: EC иска да създаде онлайн платформа, с която да намали влиянието на Google, Facebook, Apple и Amazon
Google
Google тестват нови реклами, които ще ни позволят да пазаруваме от секция Изображения
Google тестват нови реклами, които ще ни позволят да пазаруваме от секция Изображения
Google постоянно променят интерфейса на своята търсачка, за да я направят максимално полезна за всички потребители. Компанията експериментира с различни функции, с които не само да ускорят откриването на информация в интернет. Водещ акцент в стратегията им е да ни стимулират да извършваме повече покупки онлайн, докато използваме популярните им приложения. Вече се провеждат тестове с нов рекламен формaт, който скоро ще стане част от Google Images.    Въпросните банери ще се показват директно в резултатите от заявките за търсене на изображения. По този начин само с едно кликване ще можем да пазаруваме в интернет от самата търсачка. Oт Google уточниха,  че тази функция първоначално ще бъде ограничена само за спонсорираните реклами и ще е налична за водещите платформи за смартфони. Припомняме ви, че и сега виждаме реклами в мобилната версия на Google Images, но няма как да пазаруваме директно от тях.     Маркетинговите партньори на Google ще могат да добавят полезна информация и тагове към рекламите, с които да ускорят целия процес. На този етап функцията е достъпна за ограничен брой потребители, като банерите са селектирани в категории като "Home/Office Ideas", "Shower Tile Designs" и "Abstract Art", съобщава Engadget. Интеграцията на подобен инструмент би могъл едновременно да бъде полезен за потребителите, но и има потенциала да се превърне в солиден източник на приходи за Google.   Още от Digital: Google блокира по 100 неподходящи реклами в Интернет всяка секунда
Google Chrome
 Google разработва нова версия на Chrome, която ще деактивира програмите за блокиране на реклами в Интернет
Google разработва нова версия на Chrome, която ще деактивира програмите за блокиране на реклами в Интернет
Рекламите в интернет могат да бъдат изключително досадни, което е причината все повече хора да използват програми, с които да блокират подобно съдържание. Ако и вие сте един от тях е добре да знаете, че Google подготвят промяна, която може да блокира софтуера за спиране на рекламите в браузъра Chrome. В това число влизат популярни заглавия като AdGuard, uBlock Origin, Ghostery, Privowny, NoScript, F-Secure и др. Компанията обмислят въвеждането на редица новости в своята платформа за разширения Manifest V3.   Oфициалната премиера се очаква още от последните седмици на миналата година. Manifest V3 ще включва специален алгоритъм, с който ще спира повечето програми за блокиране на реклами. По този начин ще бъде невъзможно да работят, както досега, съобщава 9to5google. В момента този тип софтуер в Google Chrome използва т.нар. "webRequest API", за да спират изпълнението на определени HTTP заявки. За в бъдеще, обаче програмите ще трябва да бъдат базирани на новия "declarativeNetRequest".     Преминаването към тази система в много случаи ще блокира функционалността на програми като uBlock Оrigin. Разработчиците вече са информирани за подготвяните промени и някои от тях изразиха негативни коментари и обвиниха Google, че искат да генерират приходи от реклами в интернет за сметка на своите потребители. От компанията все пак изразиха желание да си сътрудничат и да обърнат внимание на обратната връзка със своите партньори във въвеждането на Manifest V3.   Още от Digital: Все повече потребители блокират не само рекламите, но и онлайн проследяването
Google Chrome
Google Chrome ще блокира досадните реклами в Интернет от 9 юли
Google Chrome ще блокира досадните реклами в Интернет от 9 юли
Google вече представиха полезен инструмент за блокиране на рекламите в браузъра Chrome. Функцията използва специални филтри, с които следи и блокира досадните съобщения в страниците. Концепцията предвижда от една страна хората да не виждат подобни съобщения, а от друга да накара собствениците на сайтове да спрат да ги използват. Този инструмент досега бе ограничен само в някои държави на територията на Европа, САЩ и Канада, но Google планират да променят ситуацията.    От компанията потвърдиха, че от 9 юли потребителите от всички държави ще могат да се възползват от предимствата на функцията. Припомняме ви, че Google са част от Coalition For Better Ads програмата, която вече си постави за цел да въведе стандарти за рекламите в интернет, които не са досадни и не показват обидно или нецензурно съдържание. Новата система на Google Chrome ще блокира само онези съобщения, които нарушават установените правила, предаде TheVerge.     За в бъдеще браузъра няма да толерира рекламите, които се отварят на пълна страница или онези от тях, които автоматично се пускат с видео или звук и др. Всеки собственик на уеб сайт ще бъде информиран за промените и подканен да промени методите си за достигане до по-широка аудитория, съобразно критериите на Coalition For Better Ads. Всичко това е част от амбициозната цел на Google да превърнат интернет в по-добро и приятно място за потребителите.   Oще от Digital: Как да стартираме Android приложения в браузъра Google Chrome от компютър
YouTube
YouTube тестват нов рекламен формат, който ще улесни гледането на клипове
YouTube тестват нов рекламен формат, който ще улесни гледането на клипове
YouTube е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, където всеки ден потребителите гледат еквивалента на милиони часове клипове в профилите си. Както при повечето приложения на Google и в този случай основния източник на приходи са рекламите. Всеки е виждал да се стартират кратки видео реклами преди да се зареди дадено видео, което може да е доста досадно в някои ситуации, особено ако сърфирате от смартфона, когато сте в движение.   Компанията вече работи над решение на проблема. Google планират да групират рекламите, за да намалят броя на прекъсванията при гледане на видео. По този начин по-рядко ще виждаме подобни послания, което е водещото предимство на новия формат. В същото време, обаче това означава, че самите реклами ще са с по-голяма продължителност. Така например вместо четири реклами с три прекъсвания ще видим по две реклами с едно спиране, предаде DigitalTrends.     Кодовото име на този формат е "Ad Pod", като потребителите ще има как да пропуснат рекламите, ако не харесват съдържанието в тях и да продължат да гледат в YouTube. Първоначално "Ad Pod" платформата ще е достъпна за десктоп версиите на услугата, а след това ще бъде интегрирана и към водещите мобилни платформи. Разпространението на новия стандарт ще стартира през 2019г., като допълнително ще бъде публикувана още информация за плановете на Google.   Oще от Digital: Кои смартфони са най-оптимизирани за гледане на видео в YouTube
Facebook
Рекламите във Facebook Stories и Messenger Stories ще достигнат до над 300 млн. души всеки ден
Рекламите във Facebook Stories и Messenger Stories ще достигнат до над 300 млн. души всеки ден
Facebook се опитват да продължават да поддържат добри и ползотворни отношения със своите маркетингови партньори. През последните месеци компанията е обект на сериозно напрежение свързано с начина, по който съхранява личните ни данни. Facebook се разследват от регулаторите в Европа и също така няколко пъти станаха жертва на хакери от началото на годината. Въпреки това компанията започна разпространението на новия си рекламен формат.      Името на платформата е Facebook Stories и бе представена за първи път през юли, но сега вече е достъпна за всички представителите на бизнес. Скоро ще имат достъп и до Messenger Stories рекламите, известни доскоро като Messenger Day. Крайният резултат от всички тези действия е, че до няколко седмици над 300 млн. души ще виждат всеки ден в профилите си рекламите от новите платформи Facebook Stories и Messenger Stories, съобщава SocialMediaToday.      Според официалните данни около 68% от потребителите използват Stories рекламите в поне  три различни приложения, като 63% от тях планират да продължат да го правят. Facebook твърдят, че 38% от хората, които видят продукт показват по този начин започват да се интересуват и обсъждват въпросната стока с пряителите си. Всеки трети от тях отива до физически магазин да я види на живо. Това са само някои от примерите, които рекламодателите трябва да имат предвид за Facebook Stories и Messenger Stories.   Oще от Digital: Как да настроим Facebook да не ни проследява
Facebook
Как Facebook дава на рекламодателите достъп до данни, които потребителите не са споделили в профилите си
Как Facebook дава на рекламодателите достъп до данни, които потребителите не са споделили в профилите си
Facebook често  ни припомнят какви усилия полагат, за да ни предоставят пълен контрол над информацията в профилите ни. От социалната мрежа твърдят, че ни предоставят всички необходими инструменти сами да изберем какво съдържание виждат останалите хора за нас във Facebook. В повечето случаи е нужно да се разровите в менюто с настройки, докато откриете точно каквото ви трябва. Забелязали ли сте, че дори да скриете определена информация пак виждате реклами свързани с нея?    Добре е да знаете, че не сте единствените и това е проблем, с който се сблъскват всички потребители и се дължи на т.нар. "Shadow Profile". Всъщност това представлява допълнителна база данни за всеки човек с профил в социалната мрежа, информира Mashable. В това число влиза и информация на други потребители, които може и да нямат акаунти във Facebook, но са споделяли различни неща с други хора, които са регистрирани. Оказва се, че Facebook дават достъп на рекламодателите до "Shadow Profile".     За да видят тази база данни е необходимо единствено да ъплоуднат имейл или телефонен номер на даден човек в социалната мрежа. След това Facebook ще позволят да го тартегират с реклами, използвайки информация, която не е споделена от съответния човек в неговия профил. Наличието на подобни практики означава, че все пак компанията не е толкова прозрачна, колкото казва по отношение на начина, по който събира и разпространява информация за потребителите.   Още от Digital: Най-големите проблеми в сигурността на Facebook
Facebook
Как да разберем защо Facebook ни показва определени реклами и публикации в News Feed
Как да разберем защо Facebook ни показва определени реклами и публикации в News Feed
Facebook News Feed е водещ източник на новини и актуална информация за милиони потребители, чиято основна цел е да ни показва най-релевантното съдържание. Ако използвате активно профилите си вероятно забелязали, че може да видите странни публикации, за които не сте сигурни защо социалната мрежа смята, че ви интересуват. Все пак подбора на съдържание във Facebook става на базата на множество алгоритми и досегашната ни активност, като сега от компанията иска да ни направи съпричастни с този процес.      Вече можете да кликнете върху "Why am I seeing this post" секцията, която ще откриете в падащото меню в горния десен ъгъл на дадена публикация и да разберете защо този пост е показан в акаунта ви. По този начин можете лесно да разберете как активността ви с отделни личности или в публична група се отразява на нещата, които виждате във Facebook News Feed. Успоредно с това компанията ще ви улеснява с множество линкове, позволяващи да настроите сами какво съдържание да виждате в социалната мрежа, съобщава SlashGear.     Новата функция е полезна, тъй като предоставя информация и за рекламите, с които ви таргетира Facebook. Данните разкриват не само причините да ги виждате, но също и детайли за самите рекламодатели. Така например може да разберете дали са ъплоуднали информация за имейла ви, който използвате за достъп до акаунта си. Всички тези промени в менюто с настройки са провокирани от желанието на Facebook да бъдат максимално прозрачни към своите потребители. При всички положения е добре да имаме достъп до подобна информация.   Oще от Digital: Как бързо да превключваме между няколко Facebook профила на един компютър
Google
Алгоритмите на Google стават все по-добри в откриването на неподходящи реклами
Алгоритмите на Google стават все по-добри в откриването на неподходящи реклами
Рекламните приходи са ключов елемент от бизнес стратегията на Google и основен източник на приходи за компанията. Всеки ден алгоритмите на търсачката обработват милиарди заявки, за да гарантира, че виждаме най-доброто съдържание. Google едновременно печелят от показването на реклами, но от друга страна имат мрежа от филтри, които блокират тези от тях с обиден, расистки или неподходящ претекст. Компаниятa се бори с този проблем с комбинация от машинно обучение и голям екип от специалисти, съобщава TechCrunch.   Благодарение на ползотворната им работа през изминалата година Google са премахнали 2.3 млрд. реклами с неподходящо съдържание в интернет. Усилията на компанията също така са свързани с идентифицирането на уеб сайтове, които постоянно разпространяват подобни съобщения. Системите на Google са премахнали реклами от 1.5 млн. приложения и почти 28 млн. страници, които нарушават правилата на компанията. Добрата новина е, че цифрата от 2.3 млрд. реклами е с приблизително $1 млрд. по-малко, в сравнение с 2017г.     Основен принос за тези резултати имат усъвършенстваните алгоритми на Google, които още по-бързо и ефективно откриват неподходящите реклами. Конкретните данни показват, че през последното тримесечие рекламния бизнес е генерирал $32 млрд., което представлява 83% от общите приходи на компанията за този период. Проследяването на източниците, разпространяващи неподходящо съдържание е важно и от гледна точка на сигурността. Google ще продължат да са доста активни в тази насока и през 2019г.   Още от Digital: Google блокира по 100 неподходящи реклами в Интернет всяка секунда
Facebook
Facebook вече ще ни информира, ако някой използва личните ни данни за рекламни цели
Facebook вече ще ни информира, ако някой използва личните ни данни за рекламни цели
Facebook станаха обект на редица критики през миналата година за начина, по който съхраняват и споделят личните ни данни в интернет. Компанията също така представи и допълнителни инструменти с маркетинговите партньори, с които още по-ефективно да ни таргетират с реклами. Facebook вече разкриха плановете си да изискват от рекламодателите да получат изричното разрешение на потребителите да ъплоуднат телефонния им номер или имейл адрес в дадена публична база данни. Социалната мрежа ще бъде изключително внимателна с личните ни данни през 2019г.     Много скоро ще разполагаме с достъп до инструмент, който вече ще ни предостави повече детайли защо виждаме дадена реклама във Facebook. Tази функционалност ще е достъпна за всички от 28 март под формата на "Why Am I Seeing This Ad" бутон в падащото меню на емисията с публикации в профилите ни, съобщава TechCrunch. Досега можехме да виждаме данни единствено за брандовете, които използват личните ни данни за разпространение на реклами. Новият инструмент вече ще ни показва детайли за човека, който е ъплоуднал информацията.    Потребителите ще могат да разберат от "Why Am I Seeing This Ad" и кога данните им са публикувани в интернет. По този начин ще виждаме не само името на бранда, но ще научим повече за неговата дейност и кога са ъплоуднали личната ни информация. Това ще е възможно дори и за партньорите на Facebook, с които данните ни се споделят. Основната идея на "Why Am I Seeing This Ad" е да ни разкрие повече детайли за начина, по който поверителната ни информация се използва от социалната мрежа за рекламни цели.     Още от Digital: Facebook ще използват семейните снимки, за да ни таргетират с реклами
Google AdSense
ЕС ще наложи финансова глоба на Google заради рекламната платформа AdSense
ЕС ще наложи финансова глоба на Google заради рекламната платформа AdSense
Google няколко пъти бяха обвинени да платят рекордни глоби на ЕС и продължават да са обект на редица антитръстови разследвания. Следващият популярен продукт, който може да създаде проблеми на компанията с регулаторите е рекламната платформа AdSense. Разследването е стартирало преди месеци и скоро ще разберем какви санкции ЕС ще наложи на Google. Oчаква се до седмици европейския комисар по въпросите за конкуренцията Маргрете Вестагер да обяви публично решението.   Ако първоначалните прогнози се потвърдят и технологичният гигант отново бъде санкционират това ще се превърне в третата голяма финансова глоба за Google през последната година. Припомняме ви, че през лятото ЕC глоби Google с €4.3 млрд., заради Android. Тази санкция бе свързана с нелоялни практики, принуждаващи производителите на смартфони с Android предварително да инсталират приложенията на компанията, за да имат достъп до Google Play. След това Google бяха глобени с още $2 млрд.      Втората глоба бе провокирана от онлайн пазаруването и начина, по който се индексират определени търговци за сметка на други в търсачката на Google. Mного е вероятно рекламната платформа AdSense да се превърне в следващата жертва на  Маргрете Вестагер и да доведе до нова солидна глоба за компанията, коментира AndroidHeadlines. При всички положения компанията ще обжалва и ще се опита да си спести излишните разходи, като въведе промени в своите алгоритми, съгласно указанията на ЕС.   Още от Digital: Oбвиниха Google, че умишлено блокира достъпа до алтернативни търсачки в Android
Моzilla Firefox
Как да спрем рекламите, когато отваряме нова страница в Mozila Firefox
Как да спрем рекламите, когато отваряме нова страница в Mozila Firefox
Моzilla започнаха да разпространяват рекламен банер в "New Tab" страницата на десктоп версията на Моzilla Firefox, който през последните дни предизвика вълна от коментари сред потребителите. Във форумите доста хора изразиха предимно негативното си мнение от реклама, предлагаща гифт карта на стойност $20 в Amazon.com, ако резервирате хотел в Booking.com.   От Mozilla също така използват съобщението, за да честитят новогодишните празници на своите потребители. Компанията сега потвърди, че е провела подобен експеримент. Все пак наличието на рекламите в "New Tab" страницата може да  е доста досадно. Добрата новина е, че има как да спрете показването на реклами в уеб браузъра и да се справите с този проблем.   За да го направите трябва да следвате следни стъпки на HowToGeek:     Първата стъпка е да кликнете последователно върху "Menu>Options>Home" или да изберете иконата с формата на зъбно колело. Този символ ще намерите в горния десен ъгъл до полето за търсене в "New Tab" страницата.   Натиснете "Home в левия панел и скролнете до "Snippets" в долната част на менюто. По подразбиране трябва да има отметка преди името на функциtaя, която трябва да премахнете. Така ще спрете всичките реклами в браузъра, включително и горепосочения банер.     Ако искате да имате пълен контрол над съдържанието, което виждате в "New Tab" ви съветваме да спрете и "Sponsored Stories" функцията. Можете да я откриете в горната част на менюто, където е "Snippets". Tрябва само да махнете отметката пред името, което ще спре Pocket, които са официален партньор на Mozilla да възпроизвежда спонсорирано съдържание. От менюто можете лесно да персонализирате какво виждате в "New Tab" на Mozila Firefox.   Oще от Digital: Как да направим резервно копие на отметките ни в Google Chrome, Mozilla Firefox и Microsoft Edge
Google Chrome 71
Google Chrome 71 ще предложи още по-ефективна защита срещу рекламите в интернет
Google Chrome 71 ще предложи още по-ефективна защита срещу рекламите в интернет
Все повече потребители използват програми за блокиране на рекламите в интернет, което им позволява да скрият досадните съобщения в уеб сайтовете. Някои създатели на страници, обаче използват различни методи, за да преодолеят защитата им и да продължат да ни таргетират с маркетингови послания. Eдин от най-разпространените начини е да показват със зловредно или обидно съдържание. Google работят над алгоритми, които да им позволят да се справят с този проблем, предаде TechSpot.   Компанията го е интегрирала в Google Chrome 71, който ще предлага още едно ниво на защита, спрямо подобни практики. Новата версия на уеб браузъра автоматично ще блокира всички реклами, дори само ако въпросната страница е дала разрешение за подобни съобщения. Така Google се надяват да накарат собствениците им да се откажат от подобни практики. Зловредните реклами могат да ви пренасочат към сайт, който да ви зарази с вирус или да блокират браузъра с изскачащи съобщения.     Нова функция на Google Chrome 71 ще следи за подобно поведение и ще спира рекламното съдържание в страниците, които си позволяват да възпроизвеждат обидни реклами. Така дори рекламите, които спазват правилата ще бъдат блокирани, ако създателя на страницата не ги махне рамките на 30 дни. Концепцията има превантивен характер и Google се надяват да откаже доста собственици на сайтове от подобни действия. Премиерата на Google Chrome 71 се очаква през декември.   Oще от Digital: Как да активираме вградения скенер за зловреден софтуер в Google Chrome
YouTube
Новите реклами в YouTube ще предлагат интерактивно съдържание
Новите реклами в YouTube ще предлагат интерактивно съдържание
Рекламите в YouTube понякога са много досадни, особено когато гледате любимите си видео клипове от смартфона. Това е основния източник на приходи за Google и единственият начин да ги спрете е да преминете към платен абонамент. Все пак броя на хората, които дават $10 на месец, за да махнат рекламите в YouTubе е доста малък. Всички останали сме принудени да свикнем и да се приспособим към ситуацията. Google скоро планират да въведат промени в маркетинговата си политика.    От компанията публикуваха изявление, с което ни информират, че ще разширят TrueView платформата, за да позволят на своите партньори да създават по-интерактивни реклами в профилите ни, съобщава AndroidAuthority. По този начин например реклама на предстоящ формат ще ни покаже не само трейлъра, но също информация за премиерата, прожекции в кино салони, цени на билeтите и др. Това означава, че ще има как да си направите резервация без дори да напускате прозореца с рекламата.      Всеки един рекламодател ще има свободата да персонализира рекламите по начин, който смята, че е най-подходящ за продуктите си. Първите компании проявили интерес към новия формат са Vodafone, Headspace, 20th Century Fox, Chili's и Maybeline, но техния брой ще продължи да се увеличава в следващите седмици. За нас потребителите всичко това е сигурна гаранция, че скоро ще започнем да виждаме по-интерактивни реклами в профилите си, което ще се случи още до края на календарната година.    Oще от Digital: Как да печелим пари от YouTube канал
YouTube
Moбилната версия на YouTube вече показва вертикални реклами
Moбилната версия на YouTube вече показва вертикални реклами
Гледането на клипове записани във вертикална ориентация продължава да създава проблеми на доста хора. YouTube положиха усилия да отстранят проблема с премиерата на нови функции, които дебютираха през последната година. Google са готови с ъпдейт, чиято основна цел е да позволи на рекламодателите да се възползват от факта, че гледаме толкова много клипове заснети във вертикална посока. За в бъдеще партньорите им ще могат да ни показват реклами във вертикална ориентация.    Функцията ще е достъпна единствено за мобилните приложения на YouTube за Android и iOS. От компанията също така обърнаха внимание на факта, че повечето клипове се снимат и гледат от смартфоните, информира SlashGear. Все повече хора стартират подобно съдържание, когато са в движение и държат вертикално устройствата, за да гледат любимите си клипове. Именно заради това Google обръщат специално внимание на мобилните версии на популярната видео услуга.    Показването на реклами в този формат е съвсем логична стъпка в еволюцията на YouTube, която може да се превърне във важен източник на приходи за Google. Първата компания, която се възползва от това предложение е Hyundai, които вече започнаха да промотират новите си автомобили с вертикални реклами в услугата. В следващите седмици със сигурност и други големи имена в индустрията ще последват примера им и ще започнат да рекламират по този начин в YouTube.   Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си