Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
107 резултата за реклами
YouTube
Какво ще представляват аудио рекламите в YouTube
Какво ще представляват аудио рекламите в YouTube
Колкото повече време прекарваме в домовете си, толкова по-активни сме в любимите приложения. YouTube е подходящ пример заради разнообразната колекция от аудио и видео съдържание. Независимо дали разпускате във всекидневната с приятна музика, гледате документален филм или репортаж от спортно събитие винаги може да разчитате на YouTube. Най-популярната видео услуга в интернет генерира приходи от $5 млрд. за последното тримесечие, което е добра илюстрация на казаното дотук. Google вече предлагат различни рекламни формати, с които да монетизират клиповете в YouTube и експериментират активно с нови концепции. Последният проект на компанията включва интеграцията на аудио реклами в потребителските профили. Музиката е неизменна част от културата на модерното общество, като мобилния стрийминг на аудио съдържание в YouTube достига рекордни измерения през последното тримесечие. Според данни на Google над 50% от хората, които се логват да слушат музика прекарват минимум 10 минути в стриймване на любимите си парчета. Компанията иска да се възползва максимално от тези трендове с новия аудио рекламен формат, съобщава AndroidHeadlines.     Google правят и няколко важни уточнения по отношение на рекламите от този тип. Съобщенията ще се възпроизвеждат в профилите на потребителите, които нямат премиум акаунти. Това ще се случва във фонов режим от десктоп версията на YouTube. Аудио рекламите са в бета версия на разработка и може да ги чуете, докато слушате музика или подкаст и сте отворили профила си в браузъра. Google също така твърдят, че първоначални тестове показват сериозна степен на ангажираност на потребителите при рекламни аудио кампании. Над 75% от тях отчитат положителни резултати за брандовете. Потребителите могат да участват в аукционите на Google Ads и Display & Video 360 с настоящите настройки за таргетиране на аудиторията.   Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
Google Chrome
Google Chrome ще показва реклами на началния екран
Google Chrome ще показва реклами на началния екран
Сърфирането в интернет ни предоставя бърз достъп до информация и мултимедия, но може да бъде доста досадно, заради големия брой реклами в сайтовете. Потребителите има как да спрат повечето подобни съобщения, но въпреки това услуги като YouTube постоянно подобряват своите рекламни формати.  Google Chrome е предпочитано решение за милиони потребители, което също предлага инструменти за блокиране на реклами. Това не променя факта, че основния източник на приходи за Google е именно дигиталния маркетинг. Ако използвате уеб браузъра е добре да знаете за интересна промяна, която скоро може да стане част от десктоп версиите на Google Chrome. Софтуерните инженери на компанията вече са започнали тестове с функция, която може да започне да показва реклами на началната страница на уеб браузъра. Потребителите на експерименталната Chrome Canary версия вече имат достъп до панела с реклами, който е разположен в долната част на търсачката. Тестовете са свързани единствено с "New Tab" раздела, съобщава GizChina.     Все още няма потвърждение за интеграция на функцията към стабилните версии на Google Chrome. За да активират рекламите в "New Tab" страницата е необходимо потребителите да въведат командата "chrome://flags" в URL лентата. Следващата стъпка е да включват "NTP Modules" и "NTP Shopping Task Module". Със сигурност интеграцията на подобни съобщение при стартирането на раздел в браузъра може да се превърне в допълнителен източник на приходи за Google.  Компанията вероятно ще бъде внимателна, тъй като регулаторите вече стартираха разследвания срещу рекламната им стратегия и възползване от монополна позиция. Всяка година Google печелят повече от $160 млрд. от показването на реклами в профилите на потребителите. Няма да е изненадващо, ако рекламите в "New Tab" раздела станат факт първо в мобилната версия на браузъра. По всичко личи, че Google ще продължат да инвестират в разработването на алтернативни рекламни формати, с които да се възползват от популярността на своите продукти.   Още от Digital: Google Chrome ще улеснява споделянето на линкове в интернет
Windows 10
Как да премахнем рекламите от Start менюто на Windows 10
Как да премахнем рекламите от Start менюто на Windows 10
Microsoft често предизвикват негативни коментари с разпространението на двата големи ъпдейта към Windows 10, които разпространяват в рамките на една календарна година. Причината е, че някои от новите функции създават проблеми на потребителите, като в някои случаи актуализациите създават неочаквани проблеми в работата на компанията. Въпреки опитите на Microsoft да се справят със ситуацията все още има какво да се иска от системата за ъпдейти. Ако използвате Windows 10 вероятно сте забелязали, че от известно време компанията показва реклами в приложения като Outlook, PowerPoint, Excel и Word, но също в Start менюто на операционната система. Toва е доста неприятно, тъй като съобщенията се показват, дори ако сами изтеглите популярните приложения и са чат от Windows 10 Version 2004 версията на софтуера. Oще по-странното е, че компанията не е обявила официално, че планира да показва реклами по този начин, което създава допълнително объркване сред потребителите. Добрата новина е, че има как да премахнете досадните реклaми, които виждате в Start менюто на компютрите, съобщава BGR.     Ако отворите "Control Panel>Programs>Programs and Features" ще видите списък с приложенията Outlook, Word, PowerPoint и Excel. В този случай вместо името на разработчика, което е съответно Microsoft Corporation са изписани самите наименования на заглавията. В дясната част е показано, че разполагате с "1.0" версия на всяко от приложенията. При опит да ги изтриете ще видите съобщение, което ви пита дали искате да премахнете софтуера от Microsoft Edge. Отварянето на браузъра и въвеждането на командата "edge://apps" ще потвърди, че сте ги инсталирали. Всъщност това са икони за бърз достъп до Office Web Apps версиите на приложенията, които се стартират в Edge. Ако ги премахнете от устройството ще възстановите нормалната работа на Windows 10.   Oще от Digital: 9 невероятни трика в Windows 10, които може би не знаете
TIkTok
Какво е TikTok за бизнеса и как работи
Какво е TikTok за бизнеса и как работи
TikTok е приложение, което генерира впечатляващ трафик. Невероятният успех на платформата стартира още през лятото и продължава с пълна сила. Вече са регистрирани над 2 млрд. инсталации на TikTоk за водещите платформи за смартфони, което е подходяща илюстрация за огромната аудитория на заглавието. Разработчиците от ByteDance постоянно ъпдейтват функционалността на приложението в опита си да ни накарат да прекарваме повече време в профилите си. TikTok също така искат да се превърнат в по-атрактивна платформа за рекламодателите, което е важно за дългосрочната стратегия за набиране на финансиране.  Следващата агресивна стъпка от този план е свързана с привличането на бизнеса към TikTok. Компанията е разработила нов продукт с името "TIkTok For Business", която ще бъде в центъра на бъдещите маркетингови решения за брандовете, които предлага ByteDance.  В първоначалния си формат "TikTok For Business" ще осигурява достъп до TikTok рекламните формати, включително и "TopView" рекламите, които всички виждаме, когато за първи път стартирате приложението, информира TechCrunch.     Все пак това няма да бъде единственият продукт, който е част от "TikTok For Business", тъй като платформата ще включва още Brand Takeovers, In-Feed Videos, Hashtag Challenges и Branded Effects. На практика това решение на TikTok отваря приложението за външния бизнес и привличането на потенциална вълна от рекламодатели.  Компанията предлага различни формати, които да отговорят на изискванията на всеки бранд. Така например Brand Takeovers представляват реклами с продължителност 3-5 секунди и могат да бъдат видео клип или отделно изображение. В същото време In-Feed VIdeos  са с продължителност до 60 секунди и се възпроизвеждат с включено аудио.  Hashtag Challenges позволява на брандове да ангажират своите фенове в различни интерактивни инициативи и да ги стимулират да създават съдържание, селектирано с определен таг. Най-директният рекламен похват към собствениците на профили е т.нар. "Brand Effects", с което може да се добавят 2D, 3D и AR елементи към рекламното съобщение. Премиерата на "TikTok For Business" има потенциала да утвърди TikTok като водещо приложение за забавление .         Още от Digital: Kак да запишем видео дует в TikTok
Google Chrome
Google Chrome вече ще ограничава по-тежките реклами, за да пести батерия и ресурси
Google Chrome вече ще ограничава по-тежките реклами, за да пести батерия и ресурси
Google Chrome винаги е имал репутация на браузър, който работи с доста бърза скорост. Въпреки това сериозни критики често предизвикват изразходваните системи ресурси. Стартирате на много раздели в браузъра могат да доведат до консумация на твърде много RAM и да се натовари работата на процесора. Koмпанията многократно е разкривала, че търси начини как да лимитира хардуерните ресурси, които изисква Google Chrome. Това продължава да бъде отворен процесор. Сега разбираме за последните нововъведения в това отношение. Софтуерните инженери смятат, че една от най-потенциалните идеи за подобряване на представянето и редуцирането на консумацията на реклами са т.нар. "тежки реклами", с които се сблъскваме в интернет. Подобни банери и рекламни материали могат да повлияят на работата на уеб браузъра в много по-голям степен, отколкото вероятно предполагате. Тестовете им показват, че малка част от рекламите генерират необичайно много системни ресурси на устройствата при изпълнение на наглед нормални задачи от Google Chrome. Кoмпанията вече има и решение на проблема.     Google вече са разработили ефективен алгоритъм, който може да открива подобни "тежки реклами" и респективно да ги блокира. Спирането на подобно съдържание не изразходва системни ресурси и гарантира нормалната скорост на Google Chrome, съобщава  SlashGear. По този начин се гарантира и сигурността на потребителите, тъй като често рекламите от този тип могат да разпространяват зловреден софтуер или вируси. Бъдещите версии на Google Chrome ще въведат ограничени за количеството ресурси, които могат да бъдат отделени за възпроизвеждане на подобни реклами. Така превантивно ще се предотврати генерирането на твърде голям мобилен трафик на данни или консумация на RAM памет. Самият проект е дългосрочен и ще са необходими няколко месеца идеите на Google да се превърнат в реалност. Добавянето на система за блокиране на "тежки реклами", затрудняващи процесора ще стане факт преди края на август. Това означава, че до края на лятото стабилните версии на Google Chrome ще ни предпазват от този неприятен проблем с популярния браузър.   Още от Digital: Как да изтрием историята на сърфиране в Google Chrome oт компютъра
Alphabet
Alphabet увеличиха с 13% приходите си през първото тримесечие на 2020г.
Alphabet увеличиха с 13% приходите си през първото тримесечие на 2020г.
Alphabet надминаха първоначалните прогнози на анализаторите от Wall Street Journal и публикуваха по-високи рекламни приходи за първото тримесечие. Най-голям принос за доброто представяне има Google, тъй като бизнеса им достига двуцифрен ръст въпреки кризата с коронавируса. Стойността на акциите на Alphabet се увеличи с 4% и достигна до $1282 след като информацията стана публично достояние. Икономическите показатели в редица страни и нарастващото потребление на интернет заради пандемията са допринесли също за рекламите приходи на Alphabet за периода. Въпреки това анализаторите предупреждават за още една тенденция, която е свързана със спад в потребителските разходи. Главният финансов директор на Alphabet, Рут Порат обърна внимание на факта, че докато потребителите са склонни да търсят повече в Google Search се забелязва друга промяна в навиците им. Все по-малко от заявките им са свързани с комерсиални теми, което на свой ред намалява разходите, които правят рекламодателите. Именно заради това компанията очаква дост а проблеми през настоящото тримесечие, когато тези процеси ще се задълбочат.     През последният месец рекламите приходи от търсене са отчели минимален спад, в сравнение с март миналата година. Няма да е изненадващо, ако не успеят да повторят представянето си през второро тримесечие. Конкретните данни разкриват, че общите приходи за януари-март са достигнали до $41.2 млрд., което е ръст от 13% на годишна база, съобщава Reuters. Финансовите анализатори предвиждаха приходите да не надхвърлят $40.29 млрд. Това е ръст от 10.8%, което щеше да бъде най-ниския ръст на тримесечие от 2015г. насам. Приходите от облачната дивизия на Alphabet за периода се увеличават с 52% и вече са $2.8 млрд. Дорбите показатели са допълнени и от все по-сериозни разходи на Alpbabet, които в конкретния период достигат до $33.2 млрд. или с 12% повече от предходната година. Инвеститорите също така ще могат да получат дивиден от $9,87 на всяка акция, вместо предаврително очакваните стойности от $10.40. Настоящето тримесечие ще има важно значение за плановете на Alphabet и вероятно отново ще е свързнано с ръст в приходите, който обаче ще е много по-минимален от сегашните 13%.   Още от Digital: Alphabet вече е компания с пазарна капитализация от $1 трилион
реклами
Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
Рекламите от десетилетия са основният източник на приходи за телевизионни предавания и радио станции по цял свят. Еволюцията на технологиите, обаче принуди все повече хора да консумират желаното от тях съдържание онлайнн. Тази промяна в нагласите на потребителите придобива все по-сериозни измерения и не остава незабелязана от рекламодателите. Причината е, че водещите имена в сферата на маркетинга вече се насочват предимно към интернет, а не толкова към телевизията, за да рекламират новите си продукти.   Всъщност това важи и за новото поколение онлайн услуги които използват същите методи за дигитален маркетинг, както традиционните рекламодатели. Добър пример в това отношение е факта, че през последното тримесечие YouTube и Instagram са генерирали приходи от реклама в размер на внушителните $35 млрд. За да добиете по-добра представа ще допълним, че това е половината от сумата изразходвана за телевизионни реклами от рекордните $72.4 млрд. през 2018г. Tези цифри са добро доказателство за новите трендове.   Компаниите, които оперират в сферата на забавлението са под сериозен натиск да се търсят нови източници за генериране на приходи. Популярността на мобилните устройства също допринася за тези процеси, тъй като са основно средство за достъп до самите потребители. Имайте предвид също, че Instagram и YouTube са водещите, но не и единствените, които печелят от онлайн реклама. съобщава TechCrunch. Със сигурност все повече рекламодатели ще търсят интернет начини за промотиране, вместо класическите телевизионни методи.   Още от Digital: Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
реклами
Как онлайн рекламите ще станат по-полезни за потребителите през 2020г.
Как онлайн рекламите ще станат по-полезни за потребителите през 2020г.
Google и Facebook продължават да разчитат основно на рекламата, за да генерират приходи. Именно това е причината двете компании да инвестират все повече средства за дигитален маркетинг.  В следващите няколко години ни очаква поредната фаза на впечатляващ ръст в сферата на онлайн рекламата. Навлизането на по-добри методи за управление на данни в реално време и еволюцията на машинно обучение ще променят начина, по който си взаимодействаме с рекламите в интернет.   Един от водещите трендове ще бъдат т.нар. "вълшебни моменти", които представляват ситуация на разпространение на хипер-подходящо съдържание в точния момент. Потребителите ще получат достъп до по-релевантен и атрактивен продукт, като освен подобрените възможности за интеракция ще получат по-висока степен на сигурност. Еволюцията на технологиите също така ще благоприятства създаването на по-качествени маркери за анализ на потребителските данни.     Технологиите позволяват на рекламодателите да предвиждат поведението и местоположението ни, за да таргетират още по-ефективно своите послания. Очаквайте платформите за дигитален маркетинг да се стремят да бъдат максимално отворени към самия потребители и да предоставят още по-забавни възможности за взаимодействие с рекламите. Иновации като виртуална и добавена реалност също тепърва ще се превръщат в средство, с което ще може още по-лесно да пазаруваме в интернет.   Още от Digital:  Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
YouTube
YouTube отчете $5 млрд. приходи от реклама през третото тримесечие на 2020г
YouTube отчете $5 млрд. приходи от реклама през третото тримесечие на 2020г
Google са водещ технологичен бранд, който използва сложна бизнес структура, за да поддържа ежедневните си операции и да предлага своите услуги на потребителите. По този начин компанията извлича максимална полза от успешните си приложения, но в същото време редуцира евентуалната загуба на експерименталните си продукти. Alphabet е компанията-майка на Google, която сега публикува официално финансовите резултати за третото тримесечие. Основното заключение от ценната информация е, че компанията успява да увеличи приходите си с 14% на годишна база. Най-голям принос за доброто представяне през периода има рекламния бизнес, който продължава да генерира впечатляващи приходи. Данните показват, че най-популярната видео платформа в интернет е един от най-успешните продукти на Google за периода, тъй като YouTube е отчел приходи от над $5 млрд. през третото тримесечие. Това е ясен сигнал, че рекламодателите са започнали отново да инвестират за дигитален маркетинг след сериозното свиване на бюджета през първите две тримесечия заради пандемията от коронавирус.     Информацията също така разкрива, че YouTube вече разполага с над 30 млн. платени потребители. Това е цифра, която обхваща музикалната услуга и премиум абонаментите на профилите, като YouTube TV вече се използва от над 3 млн, души по цял свят. Със сигурност компанията е доволна от прогреста на този продукт, тъй като през юни цената за месечния абонамент се увеличи от $50 до $65. Въпреки това потребителите изглежда не са се отказали от възможността да използват тази услуга. Забелязва се и ръст в гледането на видео клипове в определени категории.     Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 26 октомври в digtal.bg
5 значими новини от технологичния свят на 26 октомври в digtal.bg
Китайският производител представи само преди броени дни дългоочакваната гама от премиум смартфони Huawei Mate 40. Серията включва три устройства с поддръжка на 5G технологията, мощни 5-нанометрови процесори и впечатляващи камери. Вече ви информирахме какви са подобренията в Huawei Mate 40 Pro, който се очертава да бъде най-продавания модел с този бранд.   1. Новите смартфони от серията Huawei Mate 40 бяха изкупени за 28 секунди Huawei ще разчита предимно на Mate 40, за да продължи да се конкурира успешно с другите производители в следващите месеци. Санкциите на...
Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
След Viber и други големи компании се отказват да работят с Facebook
Facebook се озоваха в центъра на мащабен конфликт, който може да се отрази сериозно на бизнес плановете на компанията. Този път проблема е свързан с онлайн кампания подета срещу социалната мрежа, която се популяризира с хаштага #StopHateForProfit. Oбвиненията срещу Марк Зукърбърг и ръководения от него технологичен гигант е, че не може да гарантира ефективно, че ще се бори с разпространението на публикации с нецензурно и обидно съдържание. Този тип постове подклаждат етнически разногласия и т.нар. "език на омразата", което е особено деликатна тема на фона на гражданските протести в САЩ. Недоволството срещу социалната мрежа е провокирано и от многото инциденти през последните месеци, които изложиха на риск данните на милиони потребители на Facebook. Вече ви съобщихме, че  Viber прекратява бизнес отношенията си с Facebook, заради същите съображение и така официално се присъединява към #StopHateForProfit кампанията.  Rakuten спират всякаква реклама и блокират достъпа да Facebook SDK, Facebook Connect и Giphy до своята платформа, като решението им веднага се отрази на компанията .     Стойността им на борсата отчета спад с около 8%, което стана причина Марк Зукърбърг да загуби повече от $7 млрд. от своето благосъстояние. Надеждните на шефа на Facebook, че ситуацията ще се стабилизира, обаче изглежда няма да намерят реализация.  Причината е, че критиките към компанията продължават да се увеличават и засягат дори някои от служителите им. Coca-Cola е последният водещ бранд, който се включи в инициативата, която е подкрепена от повечето организации за лични права и свободи в САЩ.  Главният изпълнителен директор на Coca-Cola, Джеймс Куинси официално потвърди, че компанията спира рекламите в социалната мрежа за поне 30 дни. Ако Facebook не променят политиката си това може да доведе до увеличаване на този период. Тези действия могат да се превърнат в голям проблем, тъй като бизнеса им е фокусиран изцяло върху приходите от реклами. Други популярни брандове също се включиха и ще спрат инвестициите си за реклама във Facebook, Сред тях са Verizon, The North Face, Patagonia, REI, Dashlane, Upwork, Honda, Dockers, Levsi's, Mozilla и др.   Oще от Digital: Телевизионните реклами не изчезнаха, а просто се преместиха онлайн
търсачки
Бивш рекламен шеф на Google създаде търсачка, която не показва реклами
Бивш рекламен шеф на Google създаде търсачка, която не показва реклами
Рекламите са навсякъде около нас в уеб пространството и това не е случайно, тъй като са водещ източник на приходи за компании като Google и Facebook. Toва е причината досадните съобщения, която виждаме в любимите ни приложения и сайтове да са ключови за бизнеса им.  В крайна сметка повечето от нас са съгласни да използват услугите им безплатно, а в замяна да споделят лични данни с Google и Facebook. Именно заради това рекламите ще продължат да имат фундаментално значение за технологичните гиганти и да бъдат неизменна част от ежедневието ни.  Сридхар Рамасвами е бивш служител на Google, който е избран за вицепрезидент на дивизията за реклама и търговия през 2013г. В следващите няколко години той е натоварен с нелеката задача да управлява и разширява империята на Google, която генерира $115 млрд. под негово ръководство за период от пет години.  Това включва рекламите в Google Search, YouTube, както и уеб сайтовете, използващи платформата AdSense      Въпреки казаното дотук, Сридхар Рамасвами напуска компанията разочарован заради конфликта на интереси, който се създава между Google като рекламодател и крайните потребители. След като вече не е служител на компанията той се насочва към идеята да създаде търсачка от ново поколение, която не възпроизвежда реклами.  По този начин потребителите не само ще откриват релевантна информация, но и ще могат да си спестят досадните реклами и тракери, които следят активността ни в интернет. Сридхар Рамасвами привлича към своята кауза друг бивш служител, който се казва Вивек Рагунатан и съвместно създават компания с името Neeva. Двамата създават търсеща машина, която гарантира поверителността на личните данни, но също така ви позволява да откривате точно това, което искате дори да е скрито в забранен файл в Gmail или друг документ, който не знаете къде се съхранява. Резултатите се генерират от базата данни на Bing, като търсачката използва Apple Maps за навигация.  За да премахнат рекламите и да финансират този проект Neeva подканват своите потребители да платят абонаментна такса, чиято стойност, обаче все още не е известно.   Още от Digital: Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Google
Google са блокирали 2.7 млрд. неподходящи реклами през 2019г.
Google са блокирали 2.7 млрд. неподходящи реклами през 2019г.
Google печелят основно от реклама, но въпреки това се борят с разпространението на подобно съдържание в интернет. В случая става въпрос за банери и други маркетингови съобщения, които нарушават правилата им. Разпространението на т.нар "неподходящи реклами" е проблем, тъй като могат да манипулират потребители с невярна информация. Кликването върху реклами на недостоверни източници крие и голям риск за сигурността на потребителите. Годишният доклад на Google разкрива, че филтрите им са блокирали 2.7 млрд. неподходящи реклами през 2019г. За сравнение това е увеличение от реализираните 2.3 млрд. само година по-рано. Google също така са блокирали почти 1 млн. реклами акаунта заради нарушение на правилата. Заради подозрително поведение реклами са премахвани от над 21 млн. уеб сайта и са спрени акаунтите на 1.2 млн. издатели и автори на съдържание. Активността на подобни профили се е увеличила осезаемо от началото на пандемията с коронавирус досега. От Google полагат много усилия, за да предпазят потребителите и да не им позволят да станат жертва на измама или да бъдат използвани по друг начин заради ситуацията.     Водещите трендове от последните седмици за масово разпространение на некачествени продукти като средства за дезинфекция и защитни маски. Оказва се, че много търговци правят всичко възможно да се възползват от съобразителността на потребителите и да им продадат подобни аксесоари. Разследването на Google категорично показва, че повечето от тях се продават на силно завишена цена. Добрата новина за нас потребителите е, че компанията е разработила специална система, която следи за подобно съдържание и блокира подобни реклами. Алгоритмите им стават все по-добри в превенцията срещу спам ботове и фишинг атаки, успявайки да блокират над 35 млн. реклами попадащи в тази категория през 2019г., съобщава CNet. Киберпрестъпниците също така залагат все по-активно на страници, които изглеждат като легитимни, но всъщност копират личните ви данни, които попадат в ръцете на хакери. Това е проблем, който ще продължи да съществува, но Google постоянно оптимизират своите системи, за да могат успешно да откриват и блокират подобни реклами в интернет.   Още от Digital:  Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
реклами
Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
Facebook и Google ще генерират $44 млрд. по-малко приходи от реклама през 2020г. заради COVID-19
Замисляли ли сте се някога защо всички услуги на Google са безплатни? Компанията предлага разнообразие от приложения като YouTube, Google Maps, Chrome и Photos. Tрябва да отбележим също, че Google разработват операционните системи Android, Chrome OS, Wear OS и Аndroid Autо, които също могат да се използват свободно от производителите. Отговора на въпроса е рекламите в интернет, които са най-големия източник на приходи за Google. Сходна е и ситуацията с друг технологичен гигант и това е Facebook, които залагат на идентичен бизнес модел.   Двете компании на практика създадоха таргетираните реклами, които показват персонализирани маркетингови съобщения съобразно активността на всеки профил в интернет. Световната пандемия от COVID-19 кара все повече хора да си стоят вкъщи, но социалната дистанция на милиони потребители не означава автоматично ръст в приходите от реклама. Причината е, че доста компании намаляват своя бюджет за маркетинг, за да компенсират загубите за своя бизнес от другите ограничения наложени от разпространението на коронавируса.     Tрадиционно компаниите, които се окажат в затруднена ситуация веднага редуцират рекламния си бюджет, за да оптимизират разходите. Тwitter се очакват да регистрират 23% ръст в трафика през март, но приходите им от реклама ще бъдат с 20% по-ниски. Само преди няколко дни Facebook разкриха, че отчитат 50% увеличение в броя на съобщения изпращани в платформите им а комуникация и над 100 пъти повече групови разговори. Тази тенденция намира най-силно проявление в държавите засегнати най-сериозно от коронавируса.   Забелязва се и спад в търсенията, които правим в Google на разнообразни теми, сред които и пътуване. Всички тези процеси ще окажат негативно влияние върху приходите от реклама на двете компании, съобщава TechSpot. Прогнозите на анализатори от Cowen са, че през настоящата година Facebook и Google ще генерират с 44% по-малко приходи от дигитален маркетинг. Това е с приблизително 11% по-ниска стойност от резултатите преди година. Aко кризата продължи по-дълго е възможно загубите да са доста по-високи.   Още от Digital: Google ще използват изкуствен интелект, за да подобрят рекламите в интернет
Google Play
Google изтеглиха около 600 приложения от Google Play с 4.5 млрд. изтегляния заради неподходящи реклами
Google изтеглиха около 600 приложения от Google Play с 4.5 млрд. изтегляния заради неподходящи реклами
Google Play предлага по-разнообразна колекция от съдържание спрямо App Store и също така е по-предпочитана машина за хакерите. Това налага компанията да полага допълнителни усилия, за да предпази потребителите на Android от различните заплахи в интернет. Google въведоха редица ограничения и и промениха правилата за ъплоуд на приложения в онлайн магазина, за да ни защитят от зловредното съдържание. През последната година филтрите на технологичния гигант са блокирали над 99.9% от всички възможни заплахи за собствениците на смартфони, което е доста впечатляващо постижение.   Компанията продължава да работи със своите партньори по цял свят, за да превърне Google Play в най-безопасният портал за приложения. От BuzzFeed News сега ни информират, че Google са изтеглили почти 600 приложения от онлайн магазина, заради нарушение на правилата. В случая става въпрос за заглавия, които разпространяват зловредни реклами и подмамват потребителите към различни измами. Cheetah Mobile е един от разработчиците, който е станал обект на последните рестрикции на Google. Приложенията на компанията не са достъпни за изтегляне и също така са изключени от рекламите мрежи на технологичният гигант.   В официално изявление Google потвърдиха, че въпросните приложения са били изтеглени над 4.5 млрд. пъти за Android. Разработчиците им са регистрирани в Хонг Конг, Китай, Сингапур и Индия, като заглавията таргетират английскоговорящите собственици на смартфони с Android. Компанията не е публикувала пълния списък с блокирани приложения, тъй като вече не са достъпни за потребителите. Откриването на 600-те зловредни заглавия е плод на новата стратегия на Google още по-бързо и ефективно да открива и неутрализира зловредно съдържание в Google Play.   Още от Digital: Защо Google Play има най-голям принос за сигурността и успеха на Android
YouTube
Google започва да показва реклами в началната страница и търсачката на YouTube
Google започва да показва реклами в началната страница и търсачката на YouTube
Потребителите много скоро ще започнат да виждат изцяло нов вид реклами в популярната видове услуга. Данните бяха потвърдени от Google, които разкриха повече детайли за "Shopping" формата. Идеята е съобщенията на рекламите им партньори да се показват директно в търсачката, а също и на началната страница на YouTube. Възможно е също така да ги виждате като препоръчано съдържание между видео клиповете, които разглеждате.     Първата компания, която ще се възползва от този формат за реклами e Puma, съобщава TechCrunch. Все пак от Google вече разговарят с голям брой брандове, които се очаква да се присъединят към този проект. Потребителите прекарват все повече време в гледане на атрактивни видео клипове в платформата и подобни реклами са един от много инструменти, с които Google генерира приходи от активността им.     Самите реклами ще се показват съобразно личните интереси на всеки потребител и информацията, която Google има за тях. Така например за да видите рекламата на Puma не е необходимо да въведете името на компанията в търсачката. Достатъчно е да проявите интерес към тичането и други спортни дейности, като така алгоритмите на Google ще ви асоциират с рекламата на Puma. Новият формат скоро ще е достъпен за всички потребителски профили на YouTube.   Oще от Digital: 5 начина да получим повече от YouTube  
DMCA.com Protection Status