Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
20 резултата за реклама
приложения
Какво представляват така наречените "щастливи приложения"
Какво представляват така наречените "щастливи приложения"
Забелязали ли сте, че някои мобилни приложения ви правят по-щастливи от други? Усещането, че по време на тренировка може да се насладите на любимата си музика със Spotify, че може да избегнете трафика когато сте на път благодарение на приложения като Waze или да използвате приложението Nest, за да осигурите перфектната температура у дома си преди да се приберете, не ви ли дава сили и прилив на енергия?   Тази разлика в емоционалното състояние на потребителя, независимо колко малка е тя, има значителен смисъл за търговците. Защо? Защото това е техния начин да разбират кога е точното време да рекламират марката си. Проучванията показват, че ако някой е в лошо настроение и види реклама, това ще му създаде отрицателна нагласа за марката. Ако обаче е в положително настроение, това е възможност да се създаде положителна връзка и да се изгради ниво на доверие, което води до покупка. Освен това щастието е един от основните двигатели на социалното споделяне, така че много по-вероятно е да искате да предадете вашето послание на вашите познати и приятели.   Кои приложения правят потребителите щастливи? Според психолозите, приложенията които ни помагат в ежедневните дейности и облекчават живота ни, като приложения за навигация, календари, списъци със задачи и други, попадат в категорията „най-щастливи“. След тях се нареждат приложенията за забавления и комуникации като Spotify, Audible и Podcasts.   Приложенията, които правят потребителите щастливи, но също така консумират значителни количества време, са тези, които предлагат видео връзка с близки до тях хора (напр. Skype, FaceTime). Но ето един интересен момент, приложения като Facebook, Instagram, Snapchat и Reddit, които също предлагат възможност за комуникация и за които отделяме изключително много време – имат най-ниското ниво на щастие. Още едно потвърждение, че зависимостта от социалните сайтове в крайна сметка ни прави нещастни.   Защо това има значение за търговците? Най-добрите приложения за рекламиране не са тези, които са най-пристрастяващи, тези,  без които потребителите "не могат да живеят". Важни са приложенията, без които потребителите могат да живеят, но ги предпочитат, защото ги правят щастливи. Само защото едно приложение е пристрастяващо не означава, че то е добро за рекламиране. По-скоро търговците трябва да търсят приложения, които:   1. Добавете стойност към живота на потребителите всеки ден. Тук попадат приложения за времето и спорта, тъй като те се отварят и използват ежедневно и по този начин се интегрират в рутината на потребителя. Приложенията за стрийминг на аудио и видео също попадат в тази група.   2. Насърчават творчеството и производителността. Хората са щастливи, когато преследват творческите си страсти, като писане или фотография. Потърсете приложения, които помагат на потребителите да правят неща, като например фото колажи или кратки видеоклипове.   3. Създайте връзки извън традиционните социални медии. Приложенията, които позволяват на потребителите да се свързват с други хора в реално време, но също така и да разширят въображението и познанието си, стават изключително популярни, не само сред младите хора.   Вижте най-добрите бизнес приложения за Android OS
реклама
Google разработва нова услуга за блокиране на онлайн реклами
Google разработва нова услуга за блокиране на онлайн реклами
Google подготвя нова, подобрена версия на услугата за блокиране на онлайн реклами Google Contributor. Тя позволява на потребителите да се абонират за любимите си сайтове и да ги спонсорират по друг начин, за да не виждат реклами, съобщава VentureBeat.   Услугата беше представена още през 2014 г., но от известно време не приема нови потребители. В блога си, Google съобщи, че причината за това са започналите тестове на изцяло новата версия на Contributor. Тя не е имала сериозни обновления откакто е създадена и е време за подобрения.   Настоящите...
google
Google отново наруши правилата на EС, този път в сферата на рекламата
Google отново наруши правилата на EС, този път в сферата на рекламата
ЕС обвинява Google в нечестни рекламни практики, твърди сайтът DigitalTrends. Обвиненията би трябвало да бъдат внесени в съда до август. В тях се твърди, че Google пречат на администраторите на уебсайтове да добавят реклами, които си съперничат с техните собствени. Задава се и въпросът дали Google позволяват на рекламодатели, които рекламират в тяхната търсачка, да го правят и в чужди.   На този етап няма реакция от страна на Google. Обвиненията обаче не са нищо ново за американската компания. Още преди време ЕС ги обвини, че манипулират резултатите от търсачката си, така...
реклама
Знаете ли, че: Младите хора харесват реклами до 10 секунди, а по-ъзрастните тези до 30 секунди
Знаете ли, че: Младите хора харесват реклами до 10 секунди, а по-ъзрастните тези до 30 секунди
Ако сте собственик на бизнес, може би сте обмисляли да го рекламирате с помощта на видео. Тогава сигурно ще ви бъде интересно и полезно да научите, че продължителността на вашата видео реклама зависи много от аудиторията, към която е насочена. Според проучване, публикувано в сайта Gizmo.news, по-младите хора, родени след 2000г., предпочитат по-кратки видеоклипове, докато по-възрастните предпочитат по-дълги.   В проучването, проведено от IAB с партньорството на Millward Brown Digital и Tremor Video, се стига до извода, че по-младата публика реагира най-добре на видео...
технологии
Какво се крие зад новото лого на DIGITAL
Какво се крие зад новото лого на DIGITAL
Имаме удоволствието да ви представим нашият обновен дизайн и иновативно лого DIGITAL. Промените са това, което прави технологичния свят толкова вълнуващ, затова години наред се стараем да ви информираме за всяко събитие, което накланя курса на технологиите в нова посока. Ние също се променяме и новият ни дизайн е отражение на намерението ни да продължим да ви поднасяме полезна информация по възможно най-удобен и атрактивен начин. Освен пълната трансформация на дизайна на уеб сайта ни, сме щастливи да ви представим и новото си лого. Буквата “D” в името ни Digital прилича колкото на въпросителен знак, толкова и на човешко лице, което е любопитно за всичко случващо се в света на технологиите. Идеята зад логото ни цели да отрази нашата мисия: да се опитваме да отговаряме на вашите въпроси и да задоволяваме вашето любопитство. Да ви даваме повод за размисъл и да ви помагаме в избора на нови технологични устройства. Надяваме се, че новият ни дизайн ще направи ползването на сайта още по-приятно и удобно за вас и че ще откривате лесно точно това, което търсите и което ви интересува най-много. Надяваме се, че промяната ще се хареса и нас. Може да споделите вашето мнение  или пък да  ни последвате в любимата си социална мрежа – Facebook, Google+, Twitter или YouTube - за да разбирате първи за всичко ново и интересно.
yahoo
Yahoo вече ще показват реклами на Google в търсачката си
Yahoo вече ще показват реклами на Google в търсачката си
Yahoo получи правото да използва други технологии в търсачката си през април, след като предоговори сделката си с Microsoft.
Adblock Plus
Adblock Plus е първият мобилен браузър без реклами
Adblock Plus е първият мобилен браузър без реклами
Adblock Plus – една от най-популярните услуги за блокиране на реклами – вече функционира и в мобилното пространство.
iphone 6
Защо часовникът на iPhone в рекламите винаги показват 9:41
Защо часовникът на iPhone в рекламите винаги показват 9:41
Забелязали ли сте, че устройствата винаги показват един и същи час на рекламите на технологичния гигант.
реклама
Ето как ще изглеждат рекламите във виртуална реалност според Google
Ето как ще изглеждат рекламите във виртуална реалност според Google
Виртуалната реалност е още в зародиш, но според доста компании тя има голямо бъдеще. Сред тях е и Google, която вече експериментира с това как ще изглеждат рекламите в тази среда, съобщава VRSource.     Това е един от проектите на Area 120, отделът на Google, за експериментални разработки. Той се казва Advr и търси най-ефективния начин за реклама във VR среда. За сега тя наподобява познатите ни реклами в YouTube. Те могат да се появяват в началото на даден клип и да се прескачат чрез задържане на очита върху бутона Close Ad за 2-3...
facebook
Facebook тества нов начин за рекламиране на продукти с тагове
Facebook тества нов начин за рекламиране на продукти с тагове
Facebook тества нов начин за рекламиране на продукти с тагове Facebook е разработила нова платформа за рекламиране на продукти, съобщава BusinessInider. Тя ще позволи на компаниите да използват тагове, за да рекламират продуктите си в снимки. От това могат да печелят не само производителите, но и самите страници. Когато даден продукт е в някоя снимка, компаниите ще могат да слагат таг и да го рекламират. Освен това, при натискане на тага, потребителите ще могат да отварят страница с повече информация за продукта и дори да го поръчат. Facebook смята, че това ще провокира любопитството на потребителите и те ще са по-склонни да кликват на тези тагове, за да научат повече. Функцията за тагване на продукти ще е достъпна в снимките за начало, но се тестват версии и за клипове и обикновени постове. Освен ова първоначално Facebook няма да взимапари за тези тагове. Всеки ще може да рекламира продуктите си безплатно. За момента компанията потвърждава само, че тества подобна платформа, но не и какви са нейните планове за нея. Facebook вече е изпрала фирми, с които да си партнира и които ще са първите пробвали новата технология. След неуточенен все още по продължителност пробен период, тя ще се предлага и за останалите.
google
Как Google Images ще улесни пазаруването през смартфона
Как Google Images ще улесни пазаруването през смартфона
Ако използвате Google Images от мобилното си устройство, то в най-скоро време се пригответе да виждате реклами. Според TechInsider, търсачката за изображения ще започне да показва реклами на различни продукти, които се предлагат в търговските мрежи на най-различни магазини. Тези реклами, разбира се, ще са обвързани с това, което търсим.   Освен това търсачката ще ни позволи да конкретизираме търсенията си на продукти в Google Images, като ни даде възможност да сортираме продуктите по критерии като цвят, тип и местоположение (или в кой точно магазин можем да ги намерим)....
интернет
Знаете ли коя е била първата реклама в Интернет
Знаете ли коя е била първата реклама в Интернет
Рекламите са огромен повод за спорове между съвременните уеб потребители. В най-добрия случай, рекламите са неудобни и грозни банери, които хабят ценни мобилни данни, натоварват страницата и тя се зарежда бавно или пък са изскачащи прозорци които ни стряскат изневиделица. В най-лошия случай, онлайн рекламите могат да бъдат опасни за децата.   Въпреки това рекламите са необходими и според много анализатори инструментите за блокиране на рекламите в интернет трябва да се забранят. Независимо обаче какво е вашето становище по този въпрос, със сигурност ще ви бъде интересно да разберете коя е била първата реклама появила се в интернет. Ако е така вижте информацията на makeuseof.   Ако си мислите, че първата интернет реклама е била банер ще сгрешите. Банерите, както и изскачащите реклами са сравнително ново явление в света на интернет. В действителност, основната форма на реклама в мрежата от край време е чрез електронната поща.   Разбира се, невъзможно е да се знае със сигурност коя точно е била най-първата реклама, но първия оповестен пример за това е имей изпратен през 1978 г. от вече несъществуващата Digital Equipment Corporation до ARPANET потребителите. Очевидно имейл рекламата е толкова стара, че тя дори предхожда интернет, какъвто го познаваме днес!   Ако сте любопитни да узнаете какво е рекламирал този имейл, ще ви кажем че това е било покана получателите на имейла да отидат и да видят Dec-20 компютъра. Dec-20 е 36-битов Digital Equipment Corporation PDP-10 мейнфрейм компютър, работещ под операционната система TOPS-20.   А първият регистриран случай за поява на банер-реклама е през 1994 г. Ето как е изглеждал той:   Вижте как да блокираме рекламите в интернет браузъра ни
възникване на рекламата
Как възникна интернет рекламата
Как възникна интернет рекламата
Знаете ли, че първата реклама в Мрежата датира още от далечната 1978 година?
Firefox
Защо Firefox ще следи историята на сърфирането ни
Защо Firefox ще следи историята на сърфирането ни
Подобно на Chrome, браузърът на Mozilla започва да анализира активността ни с цел рекламиране на интересни за нас продукти.
маркетинг
Какво трябва да променят специалистите по маркетинг
Какво трябва да променят специалистите по маркетинг
Много специалисти се влияят от традиционните подходи за представяне на стоките, като ги натрапват на потребителите и те губят интерес към тях.
бизнес
Как да блокираме рекламите в интернет браузъра ни
Как да блокираме рекламите в интернет браузъра ни
Потребителите винаги са изпитвали опасения, че рекламните тракери тайно нарушават неприкосновеността на личните има данни.