Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
2 резултата за работа от вкъщи
Android
Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
Много хора са принудени да работят от вкъщи поради епидемията от коронавирус. Работата изцяло от дома, може да се окажат голяма промяна за много хора, както и трудно предизвикателство за преодоляване.   За щастие, можете да направите този процес много по-опростен с помощта на технологиите, тъй като има толкова много полезни приложения за Android, които имат потенциала да улеснят процеса на работа от дома.   Ето някои от най-добрите приложения в различни категории, които бихте могли да използвате според Android Guys, докато работите от дома по време на тази пандемия.   Приложения за комуникация  Комуникацията е в основата на всякакъв вид работа и тъй като работите от вкъщи, някои от вас може би дори ще трябва да са в постоянна връзка със своите колеги или служители. За щастие има много приложения с разширени функции като видеоконференции, споделяне на изображения, видео и файлове и дори общуване едновременно с няколко души чрез създаване на група. Такива приложения са Skype, Whatsapp, Slack, Zoom.   Приложения за водене на бележки Използването на вашия смартфон за водене на бележки е един от най-удобните начини за проследяване на ежедневните ви дейности, а с помощта на приложения, поддържани от облака, бележките ви ще бъдат синхронизирани на всички ваши устройства. Ето някои от популярните Android приложения за водене на бележки, които също поддържат функции като съвместни бележки, поддръжка на много платформи, добавяне на изображения, файлове и други – Evernote, OneNote, Google Keep.   Приложения за облачно съхранение Въпреки че работите от дома, все още имате достъп до всички важни файлове, свързани с работата ви, отвсякъде, благодарение на облачната технология. Независимо от доставчика на облачни услуги, който използвате, има Android приложение, което ще ви помогне да имате лесен достъп и да редактирате вашите файлове отвсякъде –  Google Drive, Microsoft OneDrive.   Приложения за списък със задачи и напомняния Когато работите от вкъщи може много неща да ви разсейват. Едно приложение за списък със задачи и напомняния би ви помогнало да следите ежедневните си задачи и да ви напомня да завършите всичките си дейности за деня. Такива приложения са TickTick, Todoist.   Приложения за подобряване на производителността Да бъдете максимално продуктивни, докато вършите работата си може да бъде трудна задача, особено когато работите от дома си. Въпреки това с помощта на тези уникални приложения можете значително да увеличите ежедневната си производителност и да направите повече неща за по-малко време – Focus To-Do: Pomodoro Timer & To Do List, Forest.   Офис приложения Едно от основните неща в работата на много хора е създаването и редактирането на различни видове документи – текстови, excel таблици, презентации или pdf. За щастие, екосистемата на Android предлага мощни и богати на функции приложения, които биха ви помогнали да постигнете всичко това от вашето Android устройство. Такива приложения са Google Suite, Microsoft Office Suite.   Приложения за бял шум Приложенията за бял шум ви помагат да се съсредоточите и да се концентрирате върху работата си, като генерират успокояващи звуци. Те са полезни особено когато работите в шумна среда. Такива приложения са Noizio, Noise Generator.   Вижте 7 приложения за повишаване на производителността
технологии
5 начина за споделяне на файлове с вашите колеги, докато работите от вкъщи
5 начина за споделяне на файлове с вашите колеги, докато работите от вкъщи
Работата от дома се превърна в предизвикателство за мнозина. Ако преходът е бил внезапен за вас, наложен поради пандемията от коронавирус, може би имате нужда от помощ.   Едно от първите препятствия, с които вероятно ще се сблъскате, е как да изпращате и получавате файлове твърде големи, за да се прикачат към имейл. Ако това се случи, разгледайте предложенията на CNet за 5 начина за споделяне на файлове с вашия екип, докато работите от дома. За щастие това, което някога беше сложно изпитание, сега е бърза и лесна работа.   Google Drive     Ако вашата компания използва версия на Gmail за корпоративната си имейл система, вероятно сте чували за Google Drive или вече имате достъп до услугата. Дори и да не е част от съществуващата онлайн среда на вашата компания, Google Drive предлага най-лесният начин за изпращане и получаване на големи файлове.   Ако се регистрирате за безплатен акаунт в Google Drive, получавате 15 GB място за съхраннение. Ако смятате, че ще се нуждаете от повече място, можете да плащате $ 30 годишно, за да получите 200 GB пространство.   Ако обмисляте нуждите за съхранение за вашия домашен бизнес, акаунтът в Drive Enterprise ще ви струва само $ 8 на месец на потребител и се предлага с неограничено място за съхранение. Бизнес плановете също се предлагат с 24/7 поддръжка по телефон и имейл. Можете да използвате Google Drive в Windows, Mac, Android и iOS.   Всяка снимка, документ, папка или отделен файл могат да бъдат споделени с други потребители на Gmail. Те могат да работят съвместно с вас във вашите документи в реално време.   OneDrive   Ако вашата компания използва Microsoft Outlook, може би вече имате достъп до OneDrive. Подобно на Google Docs, системата за управление на файлове OneDrive на Microsoft предлага сътрудничество в реално време с документи и има мобилни приложения както за Android, така и за iPhone.   Ако искате да намалите разходите, можете да получите безплатен акаунт в OneDrive с 5 GB място за съхранение. Платените планове за отделни потребители започват от $ 2 на месец за 100 GB място за съхранение. Персоналните клиенти на Office 365 могат да получат 1TB съхранение за $ 70 годишно, докато клиентите на Office 365 Home могат да получат 6TB за $100 годишно.   Наред с 24/7 телефонната поддръжка, най-доброто от платените планове на OneDrive са функциите за откриване на ransomware и възстановяване на софтуера.   Dropbox     Dropbox се превърна в едно от най-известните и най-надеждни приложения за споделяне на файлове в целия свят. Десктоп клиентът работи във фонов режим и може да бъде настроен да синхронизира вашите файлове автоматично. Dropbox предлага също така интеграция с приложения на трети страни, използващи различни системи за управление на файлове.   Регистрирайки се за безплатен акаунт в Dropbox, получавате 2 GB място за съхранение в сравнение с офертата на Google Drive от 15 GB безплатно. Dropbox обаче е съвместим с повечето файлове в Google Drive и Microsoft Office, което го прави по-практичен вариант, ако се нуждаете от повече гъвкавост.   За $ 10 на месец получавате 100 GB. За вашия домашен бизнес, за същата сума Dropbox Business може да ви предложи огромните 2 TB място за съхранение.   Бизнес планове предлагат поддръжка за криптиране и предлагат 120 дни за възстановяване на файлове.   IDrive     IDrive предлага много от функциите на горните услуги, включително опция за автоматично синхронизиране за вашия работен плот и мобилен телефон, опции за групово качване на множество файлове и функция за бързо търсене на файл. В допълнение, IDrive предлага солидно криптиране, възстановяване на данни, пълен набор от настолни клиенти и мобилни приложения както за Android, така и за iPhone.   За съжаление обаче, услугата не е евтина. Безплатният план предлага 5 GB, а платените планове започват от $ 70 на месец за 2 TB място за съхранение. За да получите 5 TB ще трябва да плащате $ 100 на месец. Двугодишният 2 TB план струва $ 140, а двугодишният 5 TB план струва $ 200.    Бизнес плановете варират от $ 100 за една година като получавате 250 GB до $ 1000 за 1,25 TB за две години.   MediaFire     MediaFire не е толкова популярен като горните опции, но е една от най-евтините и най-лесни за използване системи за управление на файлове в момента. Безплатните акаунти получават 10 GB място за съхранение. Платените планове започват от $ 4 на месец за 1 TB място за съхранение, с възможност за автоматично сканиране за вируси и изтегляне на цели папки наведнъж, качване от всеки уебсайт и избягване на реклами. Бизнес плановете започват от $ 40 на месец за до 100 потребители и огромни 100 TB място за съхранение.   Ще трябва обаче да се примирите с малко по-бавната скорост на качване и ограничените възможности на платформата. Въпреки че не предлага настолни клиенти, тя има приложения както за Android, така и за iPhone.   Вижте как да изпратите видео от Gmail чрез Google Drive или прикачен файл