Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
6 резултата за работа от вкъщи
бизнес
Как ще изглежда работното място след COVID-19
Как ще изглежда работното място след COVID-19
Ограниченията започват да намаляват с всеки изминал ден, но бизнеса започва да прависериозни планове как би изглеждало завръщането в офиса?
работа от вкъщи
5 лесни начина да повишите производителността си по време на COVID-19
5 лесни начина да повишите производителността си по време на COVID-19
Има дни, в които нищо не върви и ви се струва, че ако имате още час-два на разположение ще успеете поне малко да въдворите ред в нещата си. Има обаче и дни, в които се чувставате мотивирани и задачите ви като, че ли сами се отмятат, нали? Е, повечето хора са така.   За щастие, има прости промени, които можете да направите в навиците си, за да повишите бързо своята производителност, смятат от Android Authority.   Ето няколко бързи съвета за повишаване на производителността ви:   1. Най-добрият начин да сте готови за новия ден е да обмислите ангажиментите си от вечерта. Отнема само няколко минути, за да решите кои задачи да направите първо и кои могат да изчакат. След като имате план за действие, ще се отпуснете по-лесно и ще си починете по-добре през нощта.   2. Всеки има задачи, които го плашат. Те се загнездват в съзнанието ни и не ни дават мира, карайки ни да се притесняваме за това колко време и усилия ще ни отнеме, за да ги свършим. Можете да повишите производителността си, като вземете този бик за рогата и работите първо по тази задача. Така този проблем не само ще ви се махне от пътя, но и ще получите добро усещане за постигнат успех.   3. Едно от най-големите предизвикателства е разсейването. Независимо дали става дума за телефона, думи казани от колега или проблеми у дома, разсейването може да отдели за дълго фокуса ви от важните задачи. Увеличете производителността си, като изключите за поне за малко от всички проблеми и предизвикателства. Винаги можете да си правите малки почивки през деня.   4. Не отказвайте, ако някой ви предлага помощ. Дори търсете такава.   5. Някои хора отлично запомнят нещата, след като ги чуят. Повечето хора обаче се нуждаят от малко напомняне. Може да бъде много полезно за вас да си записвате всичко в списъка си със задачи, за да можете да визуализирате и планирате целия си ден.   Вижте как да управляваме ежедневните си задачи с приложението TickTick  
Android
Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
Много хора са принудени да работят от вкъщи поради епидемията от коронавирус. Работата изцяло от дома, може да се окажат голяма промяна за много хора, както и трудно предизвикателство за преодоляване.   За щастие, можете да направите този процес много по-опростен с помощта на технологиите, тъй като има толкова много полезни приложения за Android, които имат потенциала да улеснят процеса на работа от дома.   Ето някои от най-добрите приложения в различни категории, които бихте могли да използвате според Android Guys, докато работите от дома по време на тази пандемия.   Приложения за комуникация  Комуникацията е в основата на всякакъв вид работа и тъй като работите от вкъщи, някои от вас може би дори ще трябва да са в постоянна връзка със своите колеги или служители. За щастие има много приложения с разширени функции като видеоконференции, споделяне на изображения, видео и файлове и дори общуване едновременно с няколко души чрез създаване на група. Такива приложения са Skype, Whatsapp, Slack, Zoom.   Приложения за водене на бележки Използването на вашия смартфон за водене на бележки е един от най-удобните начини за проследяване на ежедневните ви дейности, а с помощта на приложения, поддържани от облака, бележките ви ще бъдат синхронизирани на всички ваши устройства. Ето някои от популярните Android приложения за водене на бележки, които също поддържат функции като съвместни бележки, поддръжка на много платформи, добавяне на изображения, файлове и други – Evernote, OneNote, Google Keep.   Приложения за облачно съхранение Въпреки че работите от дома, все още имате достъп до всички важни файлове, свързани с работата ви, отвсякъде, благодарение на облачната технология. Независимо от доставчика на облачни услуги, който използвате, има Android приложение, което ще ви помогне да имате лесен достъп и да редактирате вашите файлове отвсякъде –  Google Drive, Microsoft OneDrive.   Приложения за списък със задачи и напомняния Когато работите от вкъщи може много неща да ви разсейват. Едно приложение за списък със задачи и напомняния би ви помогнало да следите ежедневните си задачи и да ви напомня да завършите всичките си дейности за деня. Такива приложения са TickTick, Todoist.   Приложения за подобряване на производителността Да бъдете максимално продуктивни, докато вършите работата си може да бъде трудна задача, особено когато работите от дома си. Въпреки това с помощта на тези уникални приложения можете значително да увеличите ежедневната си производителност и да направите повече неща за по-малко време – Focus To-Do: Pomodoro Timer & To Do List, Forest.   Офис приложения Едно от основните неща в работата на много хора е създаването и редактирането на различни видове документи – текстови, excel таблици, презентации или pdf. За щастие, екосистемата на Android предлага мощни и богати на функции приложения, които биха ви помогнали да постигнете всичко това от вашето Android устройство. Такива приложения са Google Suite, Microsoft Office Suite.   Приложения за бял шум Приложенията за бял шум ви помагат да се съсредоточите и да се концентрирате върху работата си, като генерират успокояващи звуци. Те са полезни особено когато работите в шумна среда. Такива приложения са Noizio, Noise Generator.   Вижте 7 приложения за повишаване на производителността
работа от вкъщи
Защо не трябва да гледаме неподходящо съдържание на устройства, които споделяме с други хора
Защо не трябва да гледаме неподходящо съдържание на устройства, които споделяме с други хора
Световната пандемия от коронавирус превърна домовете на милиони хора във виртуални офиси. Дистанционната работа и обучение са възможни благодарение на приложенията за видеоконферентни разговори. Всичко това има своите предимства и недостатъци, като за доста хора е улеснение да работят за вкъщи. В същото време за мнозина е невъзможно да го правят от своите домове. Сега ще се спрем на първата категория, които използват интелигентните домове за ежедневни разговори и виртуални чатове със своите колеги. Разпространението на COVID-19 и продължителното стоене вкъщи, обаче размиха напълно границата между лични и служебни дела. Това може да се превърне в неочакван проблем за много хора, който е свързан с компютри, които споделяте с други хора. Експерти на Kaspersky също потвърждават за подобни негативни тенденции. Всъщност става въпрос за ситуацията, когато гледа "неподходящо съдържание" на устройства, които споделяте с колеги или други членове на семейството. Това е проблем, с който всеки ден се сблъскват милиони потребители по цял свят.     Анонимно изследване на експерти от Kaspersky потвърждава, че над 51% от участниците потвърждават, че гледат неща, които не би трябвало да се отварят на служебни машини. От една страна е възможно администраторите на компанията, в която работите да видят въпросните линкове, а от друга да го направят хората, с които споделяте определено устройство. 18% от хората, които се включват в запитването потвърждават, че не се притесняват и стартират неподходящо съдържание на компютри, предоставени им лично от работодателите. Така например е достатъчно да кликнете на един линк от своя имейл акаунт, за да се запази URL-а в историята на сърфиране и да ви създаде неочаквани неприятности. Всеки трети потребители се логва в онлайн акаунти без да се притеснява от подобен мониторинг, като над 60% от тях признават, че го правят по-често от началото на карантината досега, съобщава TechRadar. Ако и на вас ви се налага да споделяте дадено устройство с друг човек може би е добра идея да се ограничите единствено до работните файлове и документи.   Още от Digital: Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
компютри
Отчетоха ръст в продажбите на лаптопи, настолни компютри и периферия заради пандемията от COVID-19
Отчетоха ръст в продажбите на лаптопи, настолни компютри и периферия заради пандемията от COVID-19
Икономическите измерения предизвикани от социалната дистанция и стоенето вкъщи надхвърлят стотици милиарди долари. Редица малки и средни бизнеси са засегнати, тъй като са принудени да затворят за неизвестен период от време. Все още никой не знае колко дълго ще продължи кризата с COVID-19 но е факт, че някои индустрии вече са драстично засегнати от пандемията. Добър пример са смартфоните, където се забелязва сериозен спад в продажбите от началото на годината досега. Не всички технологични сектори, обаче са негативни засегнати от разпространението на коронавируса в световен мащаб.   Милионите потребителите, които са принудени да работят от вкъщи също така инвестират средства в нови покупки, които да увеличат продуктивността им през този процес. Именно това е причината за необичайно високо търсене на на оборудване, което подпомага приложенията за видеоконферентни разговори, работата с офис приложения и обучението онлайн. Според данните от доклад на NPD Group всичко това е довело до увеличение в продажбите на устройства, стимулиращи продуктивността вкъщи, сред които персонални компютри, лаптопи, уеб камери и други периферни аксесоари, съобщава Techpot.     Статистическите данни в анализа показват, че в някои пазарни сегменти се регистрира двуцифрено увеличение в продажбите. В това число можем да отбележим рутерите, където ръста е 29%, но също мишките (31%) и компютърните клавиатури (64%). Комбинираните показатели за преносими компютри и десктопи показват увеличение от 40%. Интересното е, че това дори не са най-добрите резултати в индустрията по време на епидемията от COVID-19. От NPD Group твърдят, че продажбите на уеб камери са се увеличи с внушителните 179% през първото тримесечие на годината. Учвеличението при мониторите е приблизително 128%.   Другите устройства, които отчитат 100% ръст в търсенето в специфичната ситуация са още докинг станциите, където потребителите са купили със 118% повече продукти от обикновено. Производителите на аудио слушалките са другите, които могат да извлекат положителни резултати от пандемията, тъй като са увеличили доставките със 134%. Пазарните наблюдатели също така допълват, че преобладаващата част от продажбите са извършени с остатъчен инвентар от празничния сезон в края на 2019г. Това означава, че все още не се е усетил реалния ефект от коронавируса в тези пазарни ниши.   Oще от Digital: Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
технологии
5 начина за споделяне на файлове с вашите колеги, докато работите от вкъщи
5 начина за споделяне на файлове с вашите колеги, докато работите от вкъщи
Работата от дома се превърна в предизвикателство за мнозина. Ако преходът е бил внезапен за вас, наложен поради пандемията от коронавирус, може би имате нужда от помощ.   Едно от първите препятствия, с които вероятно ще се сблъскате, е как да изпращате и получавате файлове твърде големи, за да се прикачат към имейл. Ако това се случи, разгледайте предложенията на CNet за 5 начина за споделяне на файлове с вашия екип, докато работите от дома. За щастие това, което някога беше сложно изпитание, сега е бърза и лесна работа.   Google Drive     Ако вашата компания използва версия на Gmail за корпоративната си имейл система, вероятно сте чували за Google Drive или вече имате достъп до услугата. Дори и да не е част от съществуващата онлайн среда на вашата компания, Google Drive предлага най-лесният начин за изпращане и получаване на големи файлове.   Ако се регистрирате за безплатен акаунт в Google Drive, получавате 15 GB място за съхраннение. Ако смятате, че ще се нуждаете от повече място, можете да плащате $ 30 годишно, за да получите 200 GB пространство.   Ако обмисляте нуждите за съхранение за вашия домашен бизнес, акаунтът в Drive Enterprise ще ви струва само $ 8 на месец на потребител и се предлага с неограничено място за съхранение. Бизнес плановете също се предлагат с 24/7 поддръжка по телефон и имейл. Можете да използвате Google Drive в Windows, Mac, Android и iOS.   Всяка снимка, документ, папка или отделен файл могат да бъдат споделени с други потребители на Gmail. Те могат да работят съвместно с вас във вашите документи в реално време.   OneDrive   Ако вашата компания използва Microsoft Outlook, може би вече имате достъп до OneDrive. Подобно на Google Docs, системата за управление на файлове OneDrive на Microsoft предлага сътрудничество в реално време с документи и има мобилни приложения както за Android, така и за iPhone.   Ако искате да намалите разходите, можете да получите безплатен акаунт в OneDrive с 5 GB място за съхранение. Платените планове за отделни потребители започват от $ 2 на месец за 100 GB място за съхранение. Персоналните клиенти на Office 365 могат да получат 1TB съхранение за $ 70 годишно, докато клиентите на Office 365 Home могат да получат 6TB за $100 годишно.   Наред с 24/7 телефонната поддръжка, най-доброто от платените планове на OneDrive са функциите за откриване на ransomware и възстановяване на софтуера.   Dropbox     Dropbox се превърна в едно от най-известните и най-надеждни приложения за споделяне на файлове в целия свят. Десктоп клиентът работи във фонов режим и може да бъде настроен да синхронизира вашите файлове автоматично. Dropbox предлага също така интеграция с приложения на трети страни, използващи различни системи за управление на файлове.   Регистрирайки се за безплатен акаунт в Dropbox, получавате 2 GB място за съхранение в сравнение с офертата на Google Drive от 15 GB безплатно. Dropbox обаче е съвместим с повечето файлове в Google Drive и Microsoft Office, което го прави по-практичен вариант, ако се нуждаете от повече гъвкавост.   За $ 10 на месец получавате 100 GB. За вашия домашен бизнес, за същата сума Dropbox Business може да ви предложи огромните 2 TB място за съхранение.   Бизнес планове предлагат поддръжка за криптиране и предлагат 120 дни за възстановяване на файлове.   IDrive     IDrive предлага много от функциите на горните услуги, включително опция за автоматично синхронизиране за вашия работен плот и мобилен телефон, опции за групово качване на множество файлове и функция за бързо търсене на файл. В допълнение, IDrive предлага солидно криптиране, възстановяване на данни, пълен набор от настолни клиенти и мобилни приложения както за Android, така и за iPhone.   За съжаление обаче, услугата не е евтина. Безплатният план предлага 5 GB, а платените планове започват от $ 70 на месец за 2 TB място за съхранение. За да получите 5 TB ще трябва да плащате $ 100 на месец. Двугодишният 2 TB план струва $ 140, а двугодишният 5 TB план струва $ 200.    Бизнес плановете варират от $ 100 за една година като получавате 250 GB до $ 1000 за 1,25 TB за две години.   MediaFire     MediaFire не е толкова популярен като горните опции, но е една от най-евтините и най-лесни за използване системи за управление на файлове в момента. Безплатните акаунти получават 10 GB място за съхранение. Платените планове започват от $ 4 на месец за 1 TB място за съхранение, с възможност за автоматично сканиране за вируси и изтегляне на цели папки наведнъж, качване от всеки уебсайт и избягване на реклами. Бизнес плановете започват от $ 40 на месец за до 100 потребители и огромни 100 TB място за съхранение.   Ще трябва обаче да се примирите с малко по-бавната скорост на качване и ограничените възможности на платформата. Въпреки че не предлага настолни клиенти, тя има приложения както за Android, така и за iPhone.   Вижте как да изпратите видео от Gmail чрез Google Drive или прикачен файл
DMCA.com Protection Status