Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
53 резултата за продукти
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Qualcomm произвеждат популярните процесори от серията Snapdragon, но също и други хардуерни компоненти за смартфони, включително и 5G модеми. Компанията също така инвестира в разработката на биометрични технологии от ново поколение. В това число влизат и ултразвукови сензори за пръстов отпечатък, които се използват от смартфоните с Android.   1. Новите сензори за пръстов отпечатък на Qualcomm обещават 50% по-бързо отключване на смартфоните Сега разбираме, че Qualcomm вече са готови с второто поколение на 3D Sonic Sensor, който предлага значителни подобрения, спрямо...
Google Docs
Google Docs, Sheets и Slides вече показват дали даден файл е запазен локално или онлайн
Google Docs, Sheets и Slides вече показват дали даден файл е запазен локално или онлайн
Google предлагат собствен пакет от офис приложения, с които да конкурират Microsoft Office. Интеграцията между всичките услуги винаги е било важно и ключово оръжие на компанията. Заглавиe като Google Docs, Sheets и Slides не са изключение и имат собствена роля в стратегията на Google.  Преди няколко седмици станахмe свидетели на промени в потребителския интерфейс, които улесняват работата с мобилните приложения за продуктивност на Google. По всичко личи, че подобренията не са свършили, тъй като вече се разпространява нова софтуерна актуализация за  Google Docs, Sheets и Slides. Въпросният ъпдейт е наличен за ограничен брой потребители и обхваща също Drawings приложението. Идеята на компанията е да бъде още полезна на своите потребители, като новата версия предлага функция, която ще ни казва къде са запазени файловете в приложенията, съобщава AndroidPolice.     Благодарение на това минимално подобрение ще виждате текст "Saved To Drive" или "Saved To Device", които ще ви инфомрират дали съхранявате документа на смартфона или онлайн.  Това е много полезно, особено когато сте в движение, пътувате и например искате да редактирате файл офлайн, когато нямате интернет. Със сигурност интеграцията на новия индикатор ще се хареса на доста хора.  След като актуализирате своето устройство ще виждате допълнителна икона до самото заглавие на даден документ. По този начин можете да запазите документа в Google Drive и да активирате опцията за редактиране в офлайн режим.  Google се надяват с тези подобрения да ни спестят време и да накарат повече хора да използват мобилните приложения, за да бъдат креативни, когато са в движение.  Очаква се дор края на месеца ъпдейта да е наличен за всички.      Още от Digital: Как да използвате функцията за гласово въвеждане в Google Docs
Zoom
Историята на Zoom
Историята на Zoom
През 2011 година, тогавашният вицепрезидент на Cisco по инженерство, Ерик Юан, се опитал да убеди своите колеги, че компанията спешно трябва да подобри WebEx – услуга за уеб-конференции на Cisco. Но тогавашната стратегията на компанията не включвала подобряване на съществуващите продукти и съответно тази идея не била приета.   Юан се почувставал неразбран и решил да направи това, което всеки уверен предприемач би направил – стартирал своя собствена компания, която нарекъл Zoom.   В началото нещата не били розови. Юан бил убеден, че трябва да има по-добър начин хората да си сътрудничат чрез онлайн видео, но не можел да реализира визията си, тъй като се нуждаел от финансиране. За щастие, получил подкрепа и финансиране от свой бивш колега от Cisco, който вярвал в неговата визия.   И така, как е започнало всичко? Как Юан е стигнал до момент в живота си, в който е успял да реализираа визията си?   2011-2013: От провинция Шандонг до Силиконовата долина В края на 80-те години на миналия век, Юан е студент по приложна математика и компютърни науки в Университета за наука и технологии в Шандонг, в китайската провинция Шандонг. По това време той мечтаел за ръчно устройство, с което да може да вижда и разговаря с приятелката си, от която го делели няколко часа път с влака.   Десет години по-късно, Юан започва да прави опити да получи виза за пътуване до Съединените щати, където възнамерявал да си търси работа в областта на технологиите. Късметът на Юан се усмихнал едва при деветото му посещение в консулството на САЩ.   В САЩ на Юан не му е трудно да си намери работа. Скоро след кацането си на американска земя, той вече има инженерна роля в WebEx Communications в Милпитас Калифорния, в Южния залив на Силиконовата долина.     Юан станал част от екипа инженери, изградил първоначалната версия на уеб-конферентен продукт, наречен WebEx. Продуктът бил достъпен за голямо разнообразие от платформи, включително Windows 95/98 / ME, Mac OS 9 и OS X, Linux, Palm OS и други.   През 2007 година, Cisco купуват WebEx Communications за $3,2 милиарда. Наред със собствените технологии на WebEx, Cisco наследява и много членове на екипа на WebEx при придобиването на компанията, включително Ерик Юан.   Под чадъра на Cisco WebEx бързо се разраства. С упоритата си работа, Юан печели много дивиденти и  така го назначават за Corporate Vice President of Engineering.   В началото, WebEx бил иновативен продукт, но след десетилетие без никакви подобрения, клиентите се разочаровали. Многоетапният процес на инсталиране на продукта бил тромав. Връзките често били нестабилни. Качеството на аудиото и видеото не били в съответствие.  Станало така, че хората  използвали WebEx, не защото искат, а защото се налага поради липса на алтернатива.   За Юан нещата били ясни: Cisco можел или да се ангажира с актуализацията на WebEx, или можел да изгради изцяло нов продукт от нулата. Проблемът бил, че от Cisco не искали да инвестират в модернизиране на WebEx или в изграждане на нов продукт за конференции. Юан многократно се опитвал да убеди колегите си, че инвестирането в WebEx е от решаващо значение за успеха на продукта и на Cisco. Но напразно.   Увереността на Юан обаче му помага да убеди около 40 инженери от бившия си екип да напуснат Cisco и да се присъединят към него в изграждането на нов продукт за интернет-конференции.  Дори успява да убеди един от тях да го финансира с $250 000, които Юан използва, за да наеми китайски програмисти, тъй като те са по-евтина работна ръка.   През следващата година екипът на Юан работи усилено върху първата итерация на това, което по-късно става известно като Zoom. Самият Юан работи от малкия офис на компанията в Санта Клара. Първата версия на Zoom беше пусната на 22 август 2012 година.     Това, което отличавало Zoom от конкуренцията, било не само яснотата на видеото, но и това, че приложението работи безпроблемно на мобилни устройства.   През януари 2013 година Zoom 1.0 беше пуснат на бял свят. Приложението поддържа до 40 участници едновременно - повече от всеки друг уеб-конферентен продукт по онова време. Zoom работи безпроблемно на всички платформи, включително iOS и Android устройства. Единственото ограничение на безплатната версия на приложението било, че разговорите били ограничени на 20 минути за срещи с повече от двама присъстващи.   Първоначално Zoom се предлагал в три нива: Freemium, Business и Enterprise. Business и Enterprise плановете били с цена $9.99 на месец.   2014-2016: Мащабно мислене и разгръщане През 2014 г. компанията прави много малко големи актуализации на продукта си. Една от малкото значителни актуализации на Zoom през тази година е през месец август, с пускането на Zoom Presence.     Zoom Presence позволява на потребителите безпроблемно да комбинират Zoom срещи със срещи от други конферентни продукти. Presence даде възможност на потребителите да планират, стартират или да се присъединят към срещи директно от всяко устройство. Presence поддържа до три отделни дисплея на среща и позволява на домакините да контролират срещи чрез интерфейс за дистанционно управление в приложението.   През август 2014 година, Zoom представи своята платформа Video Webinar. Първоначално услугата е позиционирана като добавка към основния продукт Zoom и е структурирана в един от четирите нива. Платформата на Zoom поддържа до 25 участници на всеки семинар, като има възможност за доплащане за провеждане на срещи с повече участници - до 3 000.   През този период компанията с лекота набира и финансиране, тъй като инвеститорите били впечатлени не само от технологията на Zoom, но и от това колко здраво Юан „управлява кораба“.   Една от най-значимите актуализации на основния продукт към днешна дата се появява през декември 2015 година, с представянето на Breakout Rooms. Тази функция позволи на домакините да създават по-малки групи в рамките на по-голяма среща и се оказа незаменима за образователни цели.   През юли 2016 година Zoom представи една забавна функция – въведе виртуални фонове в основния продукт.     През цялата 2016 година Zoom продължава да се развива успешно. Много от най-големите и най-бързо развиващите се компании в Силиконовата долина вече разчитат на Zoom за ежедневните си срещи и уебинари. През 2016 година Zoom сключва тригодишно партньорство с Warriors. Zoom даде софтуер на Warriors за комуникация с феновете. В замяна, логото на Zoom изкочи на видно място по време на Warriors игрите.   Партньорството с Warriors беше една от първите големи маркетингови кампании, които компанията  стартира. Благодарение на силния растеж на клиентите и приходите, Zoom завърши 2016 година в много завидна позиция. Компанията е постигнала рентабилност през третото тримесечие на 2016 година. Общите приходи са се увеличили с 300%, четвъртата поредна година на трицифрен растеж за компанията.   2017-2020: Офисът на бъдещето Zoom стартира 2017 година, като събира най-голямо финансиране до момента. На 17 януари компанията потвърди, че е събрала $100 милиона. По-късно същия месец Zoom стартира четвъртата основна версия на продукта. Zoom 4.0 включваше редица подобрения, насочени изцяло към предприятията.   През септември 2017 година Zoom беше домакин на първата си конференция Zoomtopia. Събитието включваше редица сесии и дискусии по широк спектър от теми. По време на Zoomtopia компанията реши също така да разкрие няколко вълнуващи функции, които предложиха на присъстващите поглед за бъдещето на Zoom. Между които бяха функция за добавена реалност и машинно обучение, които  имат огромен потенциал в секторите на образованието и здравеопазването.   След актуализация след Zoomtopia в края на 2017 година, Zoom затихна до лятото на 2018 година. През юни 2018 година Zoom подобри няколко аспекта на основния продукт. Повечето актуализации на Zoom през 2018 година бяха насочени към подобряване на съществуващите продукти. Това се промени през октомври, когато Zoom представи Zoom Phone – облачна базова телефонна система.     Въпреки невероятния растеж на компанията през последните няколко години, Юан не се задоволяваше и искаше да предложи още и още. През цялата 2019 година Zoom не спря да прави актуализации на продукта.   Поддръжката за транскрипция в реално време беше добавена към срещите. Zoom обяви, че от третото тримесечие на 2019 година ще се поддържат едновременни преводачески услуги в реално време. Компанията обяви още по-строга интеграция с Microsoft Teams, която беше планирана за пускане през Q2. Потребителите дори можеха да насрочват срещи чрез Siri на Apple.   Zoom вече не е само продукт на уеб-конференции. Това е платформа за работно пространство. Най-голямото предизвикателство пред Zoom днес и за в бъдеще ще е как да се поддържа темпът на бърз растеж. Както Zoom доказа, превъзходният продукт може да окаже голямо влияние на препълнения пазар, но веднъж запонал да доминира, един успешен продукт трябва да намери начин поддържа растежа. Дали Zoom ще успее да го направи, предстои да видим.   Вижте kакво е Zoom, колко струва и заслужава ли си да го използваме
смартфони
По каквъв начин смартфонът може да подобри продуктивността ни
По каквъв начин смартфонът може да подобри продуктивността ни
Най-вероятната причина да искате да имате смартфон е, че тези устройства ни правят по-продуктивни. Комбинирането на технологии в едно устройство ни дава достъп до почти всичко, от което имаме нужда в ежедневието си. Така ли е?   Разбира се, това не е реалността. Много от нас прекарват прекалено много време, безсмислено взирайки се в мъничкия екран и забравят да си свършат задълженията. А телефонът ви наистина може да ви направи по-продуктивни – просто трябва да го използвате по-внимателно. От Business Insider знаят как може значително да увеличим производителността си със своя смартфон.   1. Използвайте телефона си за по-добро управление на времето и планиране на задачи Чували ли сте за Pomodoro техниката. Това е една популярна стратегия за управление на времето, която разделя деня ви на по 25-минутни интервали. Можете да инсталирате приложения, рачитащи на тази техника като Focus Booster или PomoDoneApp, или пък може да използвате таймера на телефона си, за да разделите деня си на кратки интервали.   2. Използвайте телефона си за търсене на всякаква информация Вероятно губите много време, опитвайки се да намерите неща на телефона си, от приложения и контакти до записи в календара. А вграденият инструмент за търсене (плъзнете пръст надолу от горната част на началния екран) може да намери всякакви неща, при това много по-бързо от вас. Не е необходимо да търсите приложението за календара, да го отваряте и да търсите предстояща среща, например, когато можете да отидете директно към нея, като търсите с името ѝ.   Същото се отнася и за контакти, имейл съобщения, текстови съобщения, приложения и уеб сайтове. Ако имате iPhone, Spotlight Search е дори по-мощен от Android; дори е в състояние да прави проста математика, без да отваря калкулатора.   3. Изтрийте приложенията, с които най-често губите времето си Едно скорошно проучване установи, че средният потребител прекарва по два часа и 22 минути в социалните мрежи и платформи за съобщения. Така че, изтрийте приложенията за социални медии от телефона си. Само си представете какво бихте могли да постигнете, ако имате тези два часа на ден.   4. Използвайте Pocket за лесно споделяне на уебсайтове с вашия компютър Без съмнение, често се натъквате на статии и уебсайтове, на които искате да отделите повече време и е необходимо да ги запазите за по-късно. Pocket е приложение както за iOS, така и за Android, което ви позволява да записвате уеб страници с едно докосване. Те веднага се записват в вашия Pocket акаунт, който се синхронизира с Pocket добавката за браузъра Firefox на вашия компютър.   5. Използвайте режима Do Not Disturb Ако имате нужда от време, за да свършите работата си и не искате непрекъснато телефонните обаждания, текстови съобщения и други известия да ви безпокоят, включете режима „Do Not Disturb“.   6. Синхронизирайте бележки с вашия настолен компютър Обикновено телефонът и вашият настолен компютър съществуват в отделни вселени – не е лесно да споделяте бележки и документи между тях, без да изпращате имейли. Ако използвате облачна услуга обаче, винаги можете да имате достъп до едни и същи документи, независимо къде се намирате или какво устройство използвате.   За бележките си помислете за Microsoft OneNote или за неговата популярна алтернатива Evernote. За всичко останало – документи, електронни таблици и презентации – използвайте Google Docs или съхранявайте вашите Microsoft Office файлове в облачна услуга като Dropbox или OneDrive.   7. Използвайте по-добра клавиатура Искате ли да пишете по-бързо на телефона си? Ако откриете, че клавиатурите за смартфони по подразбиране са твърде бавни и тромави, изтеглете различна. Потребителите на Android отдавна са в състояние да се възползват от елегантната клавиатура Swype, а тя вече е достъпна и за потребителите на iPhone.   8. Пуснете бял шум ви успокоява, докато работите Работите в шумен офис или ви е трудно да се концентрирате? Защо не използвате телефона си, за да си пуснете успокояващ бял шум? Белият шум може да „маскира“ шума около вас и да подобри фокуса ви. Да, има специални приложения за бял шум както за iOS, така и за Android, но със сигурност не е необходимо да инсталирате такова. Просто потърсете „бял шум“ в Spotify.   9. Накарайте Siri да запомни връзката ви с контакти Искате да намерите телефонния номер на вашия зъболекар. Или на вашия лекар. Или дори водопроводчик. Дори и да ги съхранявате в списъка с контакти на телефона си, все още ще ви трябва известно време, за да ги намерите.   За да се улеснят разговорите или изпращането на съобщения с хора, с които имате някаква връзка, потребителите на iPhone могат да научат Siri какви са тези връзки всъщност. Просто кажете: „Siri, Bob Smith is my boss“. След това можете само да кажете: „Siri, text my boss“ и може да стигнете до този контакт, без да търсите.   Вижте 6 трика за по-добра продуктивност от Google
Google
7 разширения за Google Chrome, които ще подобрят продуктивността ви
7 разширения за Google Chrome, които ще подобрят продуктивността ви
Независимо дали работите онлайн за някой друг или за себе си, вие със сигурност търсите начини да подобрите продуктивността си. Ако използвате браузъра Google Chrome, можете да използвате разширения, които ви помагат да работите по-бързо и с по-малко усилия. Кои са тези разширения, разбираме от информацията на Make Use Of.   1. Meetingbird Ако сте планирали срещи знаете колко е трудно да съберете всички, които трябва да присъстват. Meetingbird е разширение за Chrome, което може да ви помогне да планирате срещите си за нула време. Meetingbird работи с Gmail и Google Inbox, като ви позволява да споделяте кога е свободното ви време с другите и да им давате възможност да избират подходящото за тях време.   От входящата си поща можете да скочите директно Google Calendar и да изберете евентуално време за срещата. Изберете тема, продължителност, местоположение и добавете описание, след което копирайте и поставете линка в имейла си. Когато получателят на вашия имейл кликне върху линка, ще бъде отведен до Meetingbird.com, където ще може да види вашата информация.   2. CrankWheel Screen Sharing CrankWheel е прекрасно разширение за Chrome, което можете да използвате в случаите когато трябва да споделяте екрана си с колега, клиент или шеф. Само за секунди можете да споделите таб на браузъра, прозорец на програма или целия си екран. Една чудесна функция на CrankWheel е, че можете да насрочите среща, за да споделите своя екран.   3. Screencastify Screen Video Recorder Може би споделянето на екрана в реално време не е за вас. Ако трябва да създадете запис на екрана си за среща, тренировъчна сесия или урок, Screencastify е разширението, което ви трябва. Не е нужно да инсталирате специален софтуер или да използвате сложни конфигурации, просто кликнете върху бутона на лентата с инструменти и сте готови. Можете да поставите на пауза, да рестартирате или да спрете по всяко време. Screencastify е безплатно разширение, което ви дава възможност за запис на 50 видеоклипа на месец и ограничение за дължината на видеоклиповете от 10 минути. Платената версия премахва тези ограничения.   4. Office Online Ако получавате и работите с документи на Microsoft Office, но нямате инсталиран софтуер, Office Online е разширението за вас. С този удобен инструмент можете да преглеждате, редактирате и създавате файлове директно от Chrome. Освен това можете да работите и с OneNote и Sway Online. Имайте предвид, че при първото използване на разширението трябва да влезете в Microsoft профила си.   5. Gmelius Gmelius е предназначен за потребителите на Gmail, които искат да използват интерактивен инструмент за проследяване, насрочване, напомняния, бележки, задачи и шаблони. С това разширение може да промените визията на Gmail профила си.   6. MindMap Tab Разширението MindMap Tab може да ви помогне да запазите мислите си преди да са изчезнали. То ще ви помогне да картографирате ума си посредством богати примери и шаблони, които позволяват лесно да създадете мисловни карти, диаграми, скици и др.   7. World Clock Ще имате нужда от това разширение ако често ви се налага да общувате с клиенти или колеги от цял свят. Преди да ги потърсите проверете колко е часът при тях с едно кликване. Натиснете бутона на лентата с инструменти и страницата на World Clock ще се отвори. Можете да въведете град, държава, страна, часова зона и т.н.   Вижте най-добрите разширения за Chrome създадени от Google
Gmail
5 нови приложения и разширения за Gmail, които е добре да пробвате
5 нови приложения и разширения за Gmail, които е добре да пробвате
Gmail е най-популярната услуга за електронна поща в света. Google са свършили отлична работа по нея, но това не означава, че тя не може да бъде още по-добра и полезна. С подходящите приложения и разширения можете да сте още по-продуктивни в Gmail.   От Make Use Of знаят 5 нови приложения и разширения за Gmail, които подобряват продуктивността. Ето кои са те:   1. Drag (Chrome) Безплатната версия на Drag ви позволява да създадете три колони, в които можете да премествате имейлите си. Благодарение на това може да превърнете Gmail във визуална дъска, от която по-лесно да управлявате входящата си поща и вашия списък със задачи. За повечето от функциите ще се нуждаете от платената версия, но можете да ги пробвате безплатно една седмица, за да видите дали имате нужда от тях.   2. MailTag (Chrome, Firefox) Когато изпращате важен имейл, би било хубаво да можете да знаете дали получателят го е получил и прочел. MailTag ще ви каже това и дори ще ви каже колко пъти е бил прочетен.   3. DND Email (онлайн) Всеки нов имейл, който идва в кутията ни разсейва, нали. Известието или предупреждението за него ни карат да мислим, че трябва да го проверим на мига. Само че електронната поща често е маловажна, но вече е нарушила концентрацията ни без убедителна причина. С  DND Email може да контролирате този процес. Идеята е, че можете да създадете „Do Not Disturb“ време за входящата си поща.   4. gfeed (Android, iOS) С gfeed превръщате Gmail във фийд по начин подобен на този в социалните мрежи. Можете да превъртете, за да прочетете имейла си, точно както правите в Instagram. Когато прелиствате покрай съобщение, gfeed ще го маркира като четено и ще го архивира. Каквото и да предприемете, ще се отразите във входящата ви поща в Gmail във всички приложения и платформи.   5. Email Monster (онлайн, Chrome) Gmail ви позволява да създавате консервирани отговори и шаблони, за да ги използвате многократно. Но писането на по-добри имейли или по-добре проектирани е трудна задача сама по себе си. Email Monster ви улеснява в това като ви дава достъп до съществуващи шаблони. Ако вашият имейл изглежда така, сякаш е направен с професионален HTML код, получателят може да го оцени повече.   Вижте 5 полезни съвета за работа с Gmail, Outlook Mail и Yahoo Mail
Google
6 трика за по-добра продуктивност от Google
6 трика за по-добра продуктивност от Google
Когато имате нужда от съвет бихте отишли при възможно най-знаещите и уважавани хора, нали? Е, не е възможно една компания да станете най-голямата на планетата, без да знае няколко хакове за производителност, смятат от Make Use Of. Това се отнася и за Google, без в това число да влизат многото продукти за производителност, които Google са разработили през годините.   Лидерите на Google, Ерик Шмид, Сергей Брин и Лари Пейдж са едни от най-уважаваните и успели хора в света и би било хубаво ако разкрият някои от своите тайни трикове за това как успяват да постигнат толкова много.   1. Използвайте системата „Четири квадранта“, за да организирате времето си Томас Дейвис, директор на Google for Work, има своя система за разделяне на отговорностите  си, за постигане на нещата. Тя се нарича „Четири квадранта“. Започнете, като създадете четири квадрата. Три от тези квадрати трябва да са три от най-важните ви задачи за деня.   Четвъртият квадрат е за "транзакционни задачи". Транзакционните задачи са всяка дейност, която трябва да направите веднъж и бързо. Това може да бъде обаждане на клиент или отговор на имейл.    Идеята на тази система не е да отделяте по 25% от времето си за всяка една от задачите в четирите квадрата, а да ви накара да се съобразявате със задачите в различните аспекти на работата си и да ги изпълнявате, като същевременно поддържате баланса.   2. Решавайте проблеми, с които никой не иска да се занимава Като изпълнителен директор на Alphabet (компанията, която вече притежава Google), перспективата на Лари Пейдж е по-широка от тази на повечето хора. Но все още можете да научите много от начина, по който той мисли. В интервю пред Fortune, Пейдж разказа подробно за виждането си за решаването на проблеми.   Идеята му се свежда до това да откривате интересни проблеми, върху които никой не работи, а после да ги решавате сами. Има хиляди такива малки проблеми във всеки един екип или офис. Като цяло хората се оплакват от тях, но ги игнорират, за да вървят обаче нещата напред важно е да няма никакви спиращи процеса проблеми.   3. Направете седмичен преглед и задайте седмичните си цели Една от най-ранните практики на Google ще е изключително полезна за други компании. Нарича се "Фрагменти" и при нея служителите се молят да отделят малко време, за да прегледат какво правят.   Всяка седмица от всички служители на Google се иска да пишат Фрагмент и да го изпратят по имейл до мениджъра си. Фрагментът трябва да включва всичко, което те са направили през предходната седмица, и това, което се надяват да постигнат през следващата седмица.    Системата "Фрагменти" беше изключително популярна и приета и от други компании. Въпреки че е неудобно да пишете и изпращате, това е практика, която ви помага да бъдете по-отговорни.   4. Следвайте "9-те правила за имейли" на Ерик Шмид Малко хора знаят повече за етикета при ползването на електронната поща, отколкото Ерик Шмид, председателят и бивш главен изпълнителен директор на компанията. Ето ги и неговите девет правила:   - Отговорете бързо. - Когато пишете имейл, всяка дума има значение, а неясните фрази – не. Бъдете ясни в изказа си.   - Почиствайте постоянно вашата пощенска кутия.   - Запитайте се: "Какво трябва да предам, но не съм?"   - Не крещете тоест не пишете само с главни букви.   - Когато използвате BCC, попитайте се дали е необходимо. - Първо четете най-новите писма.   - Препратете важни имейли до себе си и добавете ключови думи, които можете да използвате при бъдещи търсения.   - Когато изпращатате писмо със задача, която искате да проследите, добавете своя адрес в копие и след това маркирайте писмото. Така ще ви е по-лесно да откривате и проверявате задачите, които са останали недовършени.   5. Използвайте времето си по най-добрия начин Преди много време Google разделяха работната си сила на "производители" и "мениджъри": мениджърите управляваха екипи, докато производителите създаваха продукти.   Стана така обаче, че ролите започнаха да се припокриват и така дойде време в което всички станаха "производители". Според Джеремия Дилън, Head of Product Marketing за Google Apps for Work, това е философия, която всички ние можем да приложим.   Без значение каква роля играете във вашата фирма или организация, създаването на нови неща обикновено е най-доброто използване на вашето време. Дилън казва, че всички ние трябва да сме производители и да създаваме нови неща, а не да се опитваме да управляваме това, което вече съществува.   Да, управлението е важно, но то не е толкова удовлетворяващо, колкото създаването. С тази гледна точка трябва да промените начина, по който управлявате времето си.   6. На срещите трябва да ходите с идеи и ясни цели Всеки служител в офиса е свикнал да провежда срещи, които не водят до никъде. В края на всяка среща, участниците стават и се питат защо е трябвало да се събират изобщо. В Google всички срещи имат цел преди и след тях. С други думи хората отиват на среща, на която знаят целта и си тръгват щом са наясно с това какви действия трябва да предприемат.   Вижте как Google стана най-успешната компания в света
бизнес
Как да активизираме умствения си потенциал без кофеин
Как да активизираме умствения си потенциал без кофеин
Ако се чувствате изморени и усещате, че не може да се концентрирате не бързайте да тичате към кафе машината за поредната доза кофеин или за Red Bull. Според редица учени кофеина може повече да навреди на мозъка ви отколкото да го стимулира да си върши работата.   Действието на кофеина е временно и в дългосрочен план може да се чувствате много по-зле от колкото сте били преди това. Според Make Use Of отказването на кафето или ограничаването на приема му може да значително да повиши производителността ви. Ще имате обаче нужда и от съветите дадени по-долу.   1. Изправете се и обтегнете тялото си Седенето в продължение на дълги часове е вредно за вашето здраве, така че отделяйте време за движение. Разбира се, не винаги можем да правим упражнения и разходки навън на чист въздух, но дори ставането от стола и протягането може да ни зареди с енергия. Някои проучвания показват, че изправянето може да увеличи притока на кръв през тялото ви (включително към мозъка) само за няколко секунди.   2. Решавайте пъзели Понякога, когато дълго време сме работили над една и съща задача, мозъкът ни „блокира“ и се налага да го стимулираме, за да заработи пак ефективно. Решаването на гатанки, пъзели и судоко е идеалното решение в случаите когато искате да се разсеете, за да намалите напрежението.   3. Подобрете стойката си Говорили сме за предимствата на добра стойка преди, но трябва да я споменем отново, защото добрата стойка е здраве. Освен това, стойката на тялото ни влияе върху настроението ни. Ако имате нужда от помощ, разгледайте тези 7 лесни начина да подобрим стойката си на работното място.   4. Прочетете нещо интересно Понякога ни е нужно само да прочетем нещо интересно, за да се заредим с положителни мисли и да ‘разбудим‘ мозъка си. Онлайн може да намерите много интересна информация, стига да знаете къде да я търсите.   5. Слушайте правилния вид музика Музиката лекува, подобрява настроението и продуктивността ни, така че ето нашия следващ съвет – слушайте музика. Различните хора обичат различна музика. Ако вече знаете коя музика ви зарежда с ентусиазъм и подобрява продуктивността ви, възползвайте се от тази идея за релаксация и терапия срещу стреса. За повечето хора слушането на тиха музика се отразява най-добре на творческия им процес. Други предпочитат внушенията на класическата музика, за да възстановят енергийния си баланс. Във всеки случай, идеята е да слушате активно и да се потопите в музиката. В тази връзка, проучванията показват, че слушането на музика може да бъде много ефективно, ако пеете заедно с любимите си изпълнители. Въпреки че това няма как да стане когато сте в офиса, можете да .   6. Използвайте доказани техники за подобряване на продуктивността Един такъв метод е Pomodoro. Идеята на Pomodoro техниката е да редувате работа с почивка, но да не оставяте на собственото си съзнание да мисли за това. Може да използвате най-обикновен обратен таймер, настроен да ви напомни да спрете да работите сред кратък интервал от време – препоръчват се такива между 25 и 40 мин, но се постарайте да не минавате един час. След всеки Pomodoro интервал трябва да почивате около 5 мин, а през няколко – да правите по-големи почивки, например, от около 20 мин.  Идеята е, че неорганизираната във времеви план работа е по-непродуктивна и по-стресираща и създава неприятната илюзия, че сте преуморени сякаш сте работили цял ден. Ако Pomodoro не е подходяща за вас техника, можете да си създадете своя собствена система за управление на времето базирана на идеите зад нея.   Вижте как да разберем кога сме най-продуктивни през деня
продукти
10 бранда предлагащи продуктите си с дългосрочна гаранция
10 бранда предлагащи продуктите си с дългосрочна гаранция
Сигурно сте чували старата поговорка „Нищо не идва безплатно“? Е, до голяма степен тя е вярна, но тези 10 бранда наистина се грижат за интересите на своите потребители. Смисълът на доживотната гаранция и дългосрочната гаранция на продуктите е, че ако сте закупили такъв продукт, например преди 15 години, може да го замените с нов, понякога дори и ако той се е износил от употреба. От Business Insider са на мнение, че доплащането за такъв вид гаранции, често се отплаща в дългосрочен план. Ако и вие сте на това мнение, разгледайте списъка с брандове, които предлагат изключително изгодни гаранции. Manduka Manduka предлага килимчета за йога от серията PRO с така наречената доживотната гаранция. Компанията гарантира, че продуктите ѝ нямат производствени дефекти и дори ги заменя, ако се износят при употребата им. Cotopaxi Всички продукти на Cotopaxi са „Guaranteed For Good“. Това означава, че всеки продукт е предвидено да издържи 61 години. Това не включва нормално износване. Away Away ще поправи или замени куфара ви, ако колелото, дръжката или ципът се повредят. Native Union Компанията предлага доживотна гаранция за всичките си Ultra Strength кабели за зареждане. CamelBak Гаранцията на продуктите на CamelBak покрива производствени дефекти в материалите и изработката за целия живот на продукта. YETI Можете да намерите кои артикули отговарят на изискванията за петгодишна или тригодишна гаранция на сайта на компанията, но повечето са с петгодишна гаранция, гарантираща, че няма да има дефекти в изработката и материалите през периода. Osprey Osprey ще поправи безплатно всяка повреда или дефект, независимо дали продукта е закупен през 1974 година или вчера. Ако компанията не е в състояние да извърши функционален ремонт, с радост ще замени вашия продукт с нов. Canada Goose Всеки продукт от Canada Goose, закупен от оторизиран търговец е напълно гарантиран срещу дефекти в материалите и изработката за целия живот на продукта. Hydro Flask Hydro Flask предлага доживотна гаранция срещу производствени дефектит за целия живот на всички продукти. The North Face Гаранцията на North Face покрива всичките продукти на компанията срещу дефекти в материалите и изработката за целия срок на ползване на изделието.   Вижте 12 креативни идеи за дизайн на продукти, които ще ви оставят безмълвни
Android
Най-добрите Android приложения за създаване на списъци за пазаруване на хранителни продукти
Най-добрите Android приложения за създаване на списъци за пазаруване на хранителни продукти
Ако сте на мнение, че пазаруването на хранителни продукти е стресиращ процес, то тогава имате нужда от помощ. Може и да не знаете, че ценна помощ се предлага под формата на приложения за създаване на списъци за пазаруване на хранителни стоки. Ако пазарувате хранителни стоки само веднъж седмично и не искате да забравите нещо важно, информацията на androidpit по-долу ще ви е от полза. Нека бъдем честни – едва ли някога забравяте смартфона си! И тъй като той е винаги с вас, може да разчитате на него да ви напомня за разни неща, като това какви продукти липсват в хладилника ви. Оut of Milk За да споделяте списъците си в приложението Out of Milk с други, трябва да влезете чрез Facebook,  Google акаунт или имейл. Освен това, това приложение предлага някои отлични опции. Например, можете да получите достъп до предварително въведени рецепти, списъци със задачи и продукти, за да не се налага да създавате вашия списък за пазаруване от нулата. Приложението също така допълва думите, които въвеждате и ви дава списък с опции. Това, което прави това приложение особено приятно е, че разделя отделните продукти на отделни секции. Можете също да редактирате списъка и например да въведете цената и количеството от даден продукт и да оставите приложението само да изчисли вместо вас крайната цена. В долната част на дисплея ще се покаже колко продукти вече сте закупили и какво можете да очаквате да платите на касата. Bring! Grocery Shopping List Ако искате да използвате Bring! Grocery Shopping List ще трябва да се логнете в приложението чрез имейл, Google акаунт или Facebook. Интересна е структурата на приложението. Докато в другите приложения можете да търсите продуктите си, като пишете, тук е възможно да избирате подходящи продукти от различните категории. Можете да прецизирате своите записи, като докоснете продукта и изберете подходящото допълнение от списък, който се показва. Ако искате да планирате по-точно, можете също да търсите оферти и вдъхновения за готвене в долната лента. Grocery Shopping List - Listonic Простичко, бързо и лесно за използване: това обобщава сравнително добре приложението Listonic. При стартиране приложението ви казва, че има достъп до някои от вашите данни. Можете да изберете кои данни да се използват и кои не. След това може да започнете със създаването на списъка си. За целта трябва само да докоснете символа плюс в долния десен ъгъл. Inventory and Shopping list Manager Ако искате да следите не само вашите покупки, но и продуктите, които имате в наличност, това приложение е за вас. След стартиране на приложението, наличните функции ще бъдат изброени и обяснени. Това, което си струва да се отбележи е, че можете не само да присвоите различните продукти към различни области – например фризера или хладилника, но и че те също се показват веднага след като създадете списък за пазаруване. Така веднага знаете кои продукти все още са налични и кои вече нямате в наличност. Ще трябва обаче да изтривате ръчно продуктите, които сте изчерпили. That Shopping List Това приложение прави това, което казва самото му име - предлага ви лесен начин да създавате списък за пазаруване, който няма да забравите у дома или да загубите по невнимание. Можете също да синхронизирате този списък с други устройства.   Вижте най-добрите приложения за готвене
смартфони
Нова функция ще улеснява копирането на текст от смартфоните с Android 10
Нова функция ще улеснява копирането на текст от смартфоните с Android 10
Google вече провеждат тестове с нова функционалност, която ще направи потребителите още по-продуктивни от смартфоните с Android. В случая става въпрос за подобрение към настоящата система за копиране и поставяне на текст от устройствата с платформата. Новият инструмент ще показва нотификация, с която ви подканя да поставите текста, който сте копирали от виртуалната клавиатура. Това ще важи както за съобщения, така и за URL адресите, предаде AndroidPolice.     Изскачащите уведомления се появяват в син цвят, като под тях е теста, който копирате придружен от "Х" икона, позволяваща да затворите прозореца. Функцията е създадена да ви спести въвеждането на допълнителен текст и наподобява сходната опция в браузъра Google Chrome. На този етап Google провеждат експерименти с органичен брой собственици на Pixel 4, но се очаква това подобрение да бъде достъпно за всички устройства, които получат ъпдейт към Android 10.     Добре е да знаете, че съобщенията подканящи да поставите копирания текст са оптимизирани за Gboard клавиатурата. Въпреки това Google обещават функцията да е налична и за приложенията на разработчици от трети страни. Интеграцията на подобен инструмент ще улесни потребителите и особено тези, на които често им се налага да работят с файлове и текстови документи от смартфоните. Компанията допълнително ще потвърди кога функцията ще е достъпна за всички модели с Android 10.    Oще от Digital: Google ще изискват всички нови смартфони да работят с Android 10 след 31 януари 2020г.
промоции
Как да не си купим излишни неща от промоциите
Как да не си купим излишни неща от промоциите
Краят на годината е винаги свързан с дълга поредица от промоции и намаления в практически всички магазини. Търговците се надпреварват за всеки лев и се надяват да привлекат всячески възможно най-много клиенти. За хората това трябва да значи по-добри оферти и спестяване на пари, но не винаги става точно така.   Често се оказва, че покрай атрактивните промоции можем да се подлъжем да си купим повече неща, отколкото реално са ни нужни. Често дори си мислим, че спестяваме пари, като купуваме повече неща на промоция. Реално обаче може да се окаже, че сме похарчили доста повече...
лайфстайл
10 лоши навика, които пречат на продуктивността ни
10 лоши навика, които пречат на продуктивността ни
За да сме по-продуктивни е нужно да работим по-умно, а не по-усърдно  и да се възползваме максимално от всеки ден. Макар че това не е лесна задача, постигането на нещо за по-кратко време е много по-постижима цел, отколкото може би си представяте. Трябва само да се откажете от някои лоши навици.   От Business Insider смятат, че ако спрете да правите тези 10 неща, ще станете по-продуктивни.   1. Злоупотребявате с бутона „Snooze“ Може да ви се струва, че натискането на бутона „Snooze“ на алармата сутрин ви дава малко допълнителна почивка, но истината е, че той повече вреди, отколкото помага. Това е така, защото когато се събудите, вашата ендокринна система започва да освобождава хормони, за да ви подготви за деня. Като се унасяте отново, забавяте този процес. Освен това, девет минути допълнителен сън не дават на тялото ви нужното време да се възстанови, дълбокият сън с важен в случая.   2. Лишавате се от сън за сметка на работата Според специалистите, ако се наспите добре, това може да увеличи производителността и щастието ви, да доведе до по-интелигентно вземане на решения и да отключи по-големи идеи у вас. Редица изследвания показват пряка връзка между по-малкото сън и неефективността на работното място, тъй като онази част от мозъчната кора, където се намират функциите за решаване на проблемите на мозъка, се разгражда, ако не спим достатъчно.   3. Държите телефона до леглото си За да се наспите добре, трябва да се отървете от всички дразнители, които нарушават съня ви. LED екраните на нашите смартфони, таблети и лаптопи, разкриват т.нар. синя светлина, която може да навреди на зрението и да потисне производството на мелатонин – хормон, който помага за регулиране на цикъла на съня. Изследванията също така показват, че хората с по-ниски нива на мелатонин по-често страдат от депресия.   4. Пропускате закуска Според много експерти по здравословен начин на живот и диетолози, закуската е най-важното хранене за деня. Първото хранене за деня задейства метаболизма ви и допълва нивата на кръвната захар, така че да можете да се фокусирате и да сте продуктивни през целия ден. Когато нивата на кръвната захар са ниски, много по-трудно е да се съсредоточите и сте по-склонни да се чувствате уморени, раздразнителни и нетърпеливи.   5. Отлагате най-важната работа за по-късно през деня Хората често започват своя ден, като изпълняват лесни задачи, за да се придвижват по-бързо напред и оставят по-трудните задачи за по-късно. Това е лоша идея, която често води до несвършена работа. Учените са открили, че хората имат ограничено количество воля, която намалява през деня, така че най-добре е да правите най-трудните и най-важните си задачи в началото на деня.   6. Проверявате имейлите си през целия ден Постоянният достъп до интернет е нож с две остриета, тази привилегия може да направи хората по-продуктивни, но може също така да ни разсейва от важните задачи. Така например много хора не спират да проверяват електронната си поща през целия ден. За съжаление, всеки път, когато направите това, губите до 25 минути ценно време. Нещо повече, постоянната проверка на имейлите ви кара да се замисляте за странични неща.   7. Седите през целия ден Движението е извор на здраве, сила и добро настроение, все неща важни за продуктивността. Редица специалисти препоръчват на компаниите да се откажат от срещите под флуоресцентните лампи на конферентните зали в полза на ходенето и говоренето сред природата. Свежият въздух води до свежо мислене.   8. Перфекционист сте Много хора постоянно отлагат някои задачи, защото се страхуват да не се провалят. Единственият начин да преодолеете отлагането в този случай е да се откажете от перфекционизма. Човек се учи от грешките и провалите си. Разбира се, това не означава да вършите задачите си през пръсти, а да отдавате всичко от себе си и да не се страхувате от грешките.   9. Правите няколко неща наведнъж Докато много хора вярват, че могат да правят две неща наведнъж, научните изследвания са установили, че само около 2% от хората са в състояние ефективно да се справят с няколко занимания наведнъж. За останалата част, мултитаскингът е лош навик, който намалява обхвата на вниманието и ни прави по-малко продуктивни в дългосрочен план. 10. Организирате твърде много срещи Нищо не нарушава потока на производителността така както ненужните срещи. Защо е нужно това когато имаме електронна поща, незабавни съобщения и видео чат?   Вижте 10 начина да подобрите производителността на вашия лаптоп
смартфони
Как старият ви телефон може да ви направи по-продуктивни
Как старият ви телефон може да ви направи по-продуктивни
Всеки иска да е по-продуктивен и ефективен в ежедневието си, но не на всеки му се отдава. Ето защо от makeuseof са решили да ни покажат как стария ни телефон може да ни направи по-продуктивни.   Chorr е безплатна програма за Android, специално разработена за повторно използване на стари устройства. Мотото ѝ е "Използвайте пенсионирания си Android телефон, за да се мотивирате".   Инсталирайте приложението, прикрепете телефона си към стената и го оставете включен 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. След това няма да имате извинение, че сте забравили за важен ангажимент или че отлагате безкрайно дадено задължение. Интерфейсът на приложението улеснява виждането на всичко от разстояние. Поради тази причина, възрастните хора могат да го използват и като напомняне за вземане на поредната доза хапчета.   Ето как можете да конфигурирате Chorr така, че да ви направи по-продуктивни. 1. За да добавите задача, кликнете върху бутона „Add“. Можете също да групирате подобни задачи заедно. Изберете икона и си дайте оценка за свършената работа в края на деня.   2. Можете да разделите задачата на по-малки стъпки и да добавите повече информация към всяка от тях.   3. В таба „History“ се записват постиженията ви и ви показва списъка с изпълнени и недовършени задачи.   4. Chorr поддържа повтарящи се задачи.   Един от най-полезните елементи, който можете да прикачите към дадена задача, е Score. Използвайте този елемент, за да "зареждате" списъка с и със задачи и да добавяте забавление за деня. Може да добавяте награди към резултатите. Отрицателните оценки също са мотиватор за начертаването на вашия напредък (или липсата му).   Вижте приложенията, които е добре да имаме на смартфона си
Android
10 начина, чрез които Android може да подобри продуктивността ви
10 начина, чрез които Android може да подобри продуктивността ви
Броят на хората, които работят дистанционно, от домa нараства стремглаво. Това става възможно благодарение на високоскоростния интернет и компютрите, но разбира се, и благодарение на смартфоните.   Ако имате Android телефон, можете по много начини да облекчите ежедневните си служебни задължения, когато работите дистанционно. От Make Use Of ще ни покажат 10 начина, по които Android може да подобри продуктивността ви у дома.   1. Използвайте Android като личен асистент Наемането на личен асистент излиза скъпо – вие трябва да му плащате и да го обучавате. Вместо това може да използвате Android устройството си като личен асистент. Повечето устройства с Android идват с Google Now, така че може да се посъветвате с вашия телефон по различни въпроси и да получите отговор, без да отваряте браузъра си.   2. Сканиране на документи Вашият таблет не може да печата документи, но може да ги сканира. С приложения като Tiny Scanner, вашите документи ще се превърнат в картинка или PDF. А с приложения като Evernote, може да заредите сканирания документ и да го редактирате, добавяте отметки или каквото друго решите.   3. Диктувате бележки или да ги пишете на ръка Всеки телефон има вграден микрофон, благодарение на което може да се ползва като диктофон. Може да натиснете иконата на микрофон на клавиатурата, за да въведете думи с помощта на гласа си в което и да е приложение или можете да изтеглите специално приложение като Dragon Anywhere.   4. Управление на имейлите Inbox by Gmail предлага нови начини за организиране на имейлите, за да ни позволи да се съсредоточим върху важните неща. То организира имейлите ни и ни известява само за тези, които са важни за нас.   5. Откриване и организиране на контакти Колко контакти имате на мобилното си устройство? Ако вашият социален кръг е малък, най-вероятно ще се справите с помощта на мениджъра за контакти, който е предварително инсталиран на вашия смартфон. Ако обаче имате много контакти ще имате нужда от допълнителна помощ. В такива случаи може да се доверите на приложения като Contacts+ for Android, Truecaller for Android и Google Dialer for Android.   6. Създаване или редактиране на документи Android предлага достъп до изобилие от офис пакети, измежду които може да изберете вашия фаворит. Ето само някои от тях - Google Docs, Microsoft Office, OfficeSuite 8 и Docs To Go.   7. Управление на проекти Има няколко услуги за управление на проекти, които поддържат Android, сред които са Trello и Wrike.   8. Бъдете в крак с вашия календар и събития Хартиените календари вече останаха в миналото. Вашият телефон е постоянно с вас, така че винаги, независимо къде сте може да следите кога имате срещи и важни събития. В Google Play ще откриете много приложения за календар, но Google Calendar ще ви бъде повече от достатъчно.   9. Планиране на пътувания и ангажименти Дори и да работите от дома си пак може да ви се наложи да пътувате за изнасяне на лекции, посещения на клиенти и така нататък. Goosit е едно полезно приложение, с което може да правите резервации, организирате посещения, получавате и офлайн карти и кратки и ясни подробности за пътуването.   10. Проследяване на времето ви Времето е пари, ето защо е разумно да внимавате как прекарвате времето си. Приложения като TimePunch, Time Tracker, aTimeLogger и Work Log ще ви бъдат от полза.   Вижте най-добрите бизнес приложения за Android OS
продуктивност
Как да разберем кога сме най-продуктивни през деня
Как да разберем кога сме най-продуктивни през деня
Ние всички сме изпитвали неприятното чувство, че не можем да се справяме с всички задачи, които трябва да свършим през деня. Но дори и денонощието да беше 48 часа, а не 24, пак времето нямаше да ни стига, ако не можем да го организираме правилно.   Сам Карпантър въвежда термина „биологичен праймтайм“, това е времето в което сме най-продуктивни и фокусирани през деня. Всеки един от нас има свой ритъм на живот. Това представлява периодично повтарящ се цикъл, през който телата ни минават всеки ден.   Във всеки един от тези цикли ние сме или непроизводителни и уморени или достигаме своя връх на концентрация и продуктивност. За съжаление обаче тези цикли не са на равни интервали, които лесно можем да засечем.   Времето на всеки един от тези цикли зависи от физическото ни състояние в момента (дали сме болни или здрави) както и от обстоятелствата които се случват около нас. Така например един SMS може да ни разстрои и наруши концентрацията ни, или пък похвала от шефа може „да ни изпрати направо във висините“ и да ни даде стимул за работа.   Според Карпантър, ако успеем да изчислим своя „биологичен праймтайм“, това ще ни помогне да разберем, кога сме в състояние да работим най-ефикасно, така че да можем да структурираме деня си ефективно около тези периоди на продуктивно време.   За да сме сигурни че сме използвали това време особено внимателно, трябва да го използваме за вършене на най-важните задачи. А в останалото време трябва да обърнем внимание на по-малко важните задачи.   От Make Use Of ни препоръчват да използваме приложения като Toggl, Loggr или Track & Share за проследяване на информацията, която ни е нужна за да определим „биологичен праймтайм“.   Вижте как да сме по-продуктивни при работа с компютъра
DMCA.com Protection Status