Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
2920 резултата за приложения
Facebook Soundbites
Какво е Facebook Soundbites
Какво е Facebook Soundbites
Facebook aктуализираха своето портфолио с премиерата на няколко решения, насочени към водещите аудио платформи. Компанията е създала конкурент на приложението Clubhouse, както и инструменти за авторите на подкасти да споделят дълги аудио записи. Предвидена е интеграция на Spotify за слушане на музика, както и нов формат с името Soundbites. Потребителите ще могат да проявят своята креативност със заснемане на забавни мигове, шеги и други вълнуващи мигове, които ни заобикалят. Тестовете със Soundbites стартират през следващите месеци с малък брой автори на съдържание. Facebook се нуждаят от време, за да извлекат пълния потенциал от новия формат. Концепцията наподобява функциите, които предлага Instagram Reels, но разликата е, че Soundbites ще включват единствено аудио. Алгоритмите на Facebook ще селектират най-интересното аудио съдържание. Скролването между файловете ще стана с едно кликване на екрана. Шефът на Facebook смята, че кратките аудио файлове са подходящи да изразим различни емоции и неща от ежедневието, които обхваща множество различни жанрове и теми.     Mарк Зукърбърг потвърди, че се работи над инструменти за хората, които следват подкасти и автори на съдържание във Facebook Pages, но сега нямат достъп до подобно съдържание в социалната мрежа. Планираните подобрения ще предложат по-лесен и удобен начин за откриването на аудио и стартирането му, дори във фонов режим. Интеграцията на Spotify също е интересна новост. Този проект ще позволи да споделяте артисти, албуми, плейлисти, включително и подкасти в своя Facebook профил. Вградения плейър на Facebook ще позволи да стартирате съдържанието без да напускате своя профил.   Oще от Digital: Приложението Clubhouse ще бъде достъпно за Android до края на май
приложения
Facebook ще представят конкурент на Clubhouse до часове
Facebook ще представят конкурент на Clubhouse до часове
Facebook искат да притежават най-мащабната платформа за комуникация в технологичната индустрия. Амбициозната им цел да слеят чатовете на Messenger, Instagram и WhatsApp изисква време за реализация. От компанията също така експериментират с много идеи и имат специална дивизия, която разработва нови приложения за забавление и общуване с логото на Facebook. През последните седмици се появи непознато заглавие, което се превърна в голям хит сред най-младата аудитория. Името на софтуера е Clubhouse, като разработката е подкрепена от няколко известни личности, сред които инвеститора Maрк Андреесен. Мобилното приложение позволява да се присъединявате към различни аудио стаи и да обсъждате разнообразие от теми. По този начин Clubhouse предлага алтернативен аудио формат, който има голям потенциал да привлече по-голяма аудитория. На този етап използването на приложението изисква покана от друг потребител, но вероятно ограничението ще бъде премахнато през следващите месеци. Участие в аудио чатовете, които предлага Clubhouse вече направиха Опра Уинфри, Аштън Къчър, Илон Мъск и др.     Шефът на Facebook също се включи във виртуалните стаи за дискусии на Clubhouse. Някои хора се изненадаха от интереса на Марк Зукърбърг към платформата, но изглежда е искал сам да провери как работи приложението. Вече се работи над алтернативно залгавие, което да се конкурира директно с Clubhouse в новия аудио формат. Основният акцент ще бъде аудио чата, но с подобна функция ще се добави интерактивен елемент, който не е наличен в конкурентните платформи. Всеки потребител може да избере дали да бъде слушател или да е активен участник по време на дискусиите. Алгоритмите на Facebook автоматично ще записват разговорите, което е подходящо в редица случаи. Новият софтуер е създаден от New Product Experiment (NPE) дивизията и предлага сходни функционалности с Clubhouse и Twitter Spaces. Все пак голямата разлика е поддръжката за видео, което позволява на потребителите да включат камерата по време на разговор и да зададат въпрос. Името вероятно ще бъде Hotline, а премиерата ще стане факт до броени часове.   Още от Digital: 10 типа хора, които всеки има сред контактите си във Facebook
Android Auto
Приложението за навигация TomTom AmiGO вече е достъпно за Android Auto
Приложението за навигация TomTom AmiGO вече е достъпно за Android Auto
Android Auto не предлага толкова голямо разнообрази от функционалности, колкото Google вероятно биха искали. Компанията вече е готова с решени, което ще подобри работата на потребителите, тъй като Аndroid Auto ще поддържа приложения от трети страни. Това е важен фактор, който ще улесни значително разработчиците, които искат да адаптират своите заглавия за платформата. TomTom AmiGO е едно от първите външни приложения, което се възползва от функцията. Създателите на софтуера го определят като алтернатива на Waze, което набира все по-голяма популярност сред европейските потребители. След като инсталирате приложението за навигация ще получавате много полезни данни за актуалната обстановка. В това число ще виждате информация за трафика в реално време, местоположението на камерите следящи за висока скорост, както и различни опасности на пътя. По подобие на Waze всеки потребител може на свой ред да публикува данни, които да станата част от TomTom AmiGo. По този начин ще бъдете максимално полезни на останалите водачи на пътя.     Важно е да отбележим, че TomTom AmiGO е безплатно приложение, което също така не включва реклами. Тази особеност превръща приложението в още по-добра алтернатива на Google Maps. В следващите месеци ще виждаме интеграцията на още повече софтуерни решения на разработчиците, които ще бъдат оптимизирани за Google Maps. След като актуализирате Android Auto към последната версия ще трябва да отворите Google Play и да изтеглите TomTom AmiGO на смартфоните. Повече от 1 млрд. инсталации са регистрирани в първите дни след премиерата на приложението. Google ще продължат да работят със своите партньори, за да направят Android Auto още по-предпочитан избор за потребителите.   Oще от Digital: Google пуска официално Android Auto в България
WhatsApp
Знаете ли, че: Хакерите могат да заключат профилите в WhatsApp, ако знаят телефонния номер
Знаете ли, че: Хакерите могат да заключат профилите в WhatsApp, ако знаят телефонния номер
WhatsApp е най-популярното чат приложение, което има повече от 2 млрд. регистрирани профила. Лесният за използване интерфейс предлага възможност за комуникация с криптирани текстови съобщения и разговори. Мобилните приложения са допълнени от уеб версия на WhatsApp, която е налична за браузъра. Едно от предимствата на приложението пред iMessage и Signal е активираната по подразбиране опция за криптиране, която традиционно е премиум функционалност. Въпреки отлива на потребители заради новата декларация за поверителност на Facebook е факт, че WhatsApp продължава да е изключително популярна платформа. Логването в приложението изисква телефонен номер, вместо парола и потребителско име. Тази особеност на приложението, обаче може да се използва от хакерите по начин, който да изложи на риск сигурността на личната информация на потребителите. Недостатък в кода на WhatsApp позволява на външни лица да ви заключат извън собствения акаунт, информира yahoo.news. Още по-неприятното е, че за провеждането на атаката се нуждаят единствено от телефонния ви номер.     Целият процес изисква 36 часа заради системите за сигурност на WhatsApp. Oт друга страна това не е чак толкова дълъг период от време. Хакерите трябва да инсталират WhatsApp и да опитат да се логнат със съответния телефонен номер, чрез SMS кодовете. Въвеждането на определен брой комбинации ще блокира процеса на верификация за около 12 часа. Следващата стъпка е да се изпрати молба за изгубен или откраднат смартфон до WhatsApp от хакерите. Компанията автоматично ще блокира съответния акаунт, включително и реалния собственик. Активирането на двуфакторната автентикация не може да предотврати  провеждането на гореизброените стъпки за заключване на профила.   Още от Digital: Как да се предпазим от хакерски атаки докато работим от вкъщи
Google Photos
Google Photos ще улеснява октриването на снимки с нови филтри за търсене
Google Photos ще улеснява октриването на снимки с нови филтри за търсене
Услугата за съхранение на снимки скоро ще започне да ограничава безплатното пространство на потребителите. Промените влизат сила от 1 юни 2021г., но въпреки това Google Photos си остава един от най-добрите продукти на компанията. Ако търсите платформа с разнообразие от функции за съхранение, управление и споделяне на снимки определено Google Photos е един от най-добрите избори. Google искат да обвържат неограниченото място в приложението с Google One - абонаментни планове на облачната им услуга. Дори да не сте склонни да плащате можете да използвате Google Photos, ако се ограничите до 15GB, колкото предлага безплатния акаунт на Google. През последните месеци компанията актуализира няколко пъти приложението с нови функционалности. Това е част от стратегията им да накарат повече хора да използват Google Photos след въвеждане на промените през юни. Oт xda-developers са открили доказателства за съществуването на непозната досега функцията в приложението, която е насочена към откриването на снимки.     Потребителите ще разполагат с възможността да търсят с допълнителни филтри, като например "Selfies", "Motion Photos", "Videos" и др. По този начин ще може още по-прецизно да селектирате съдържанието, което съхранявате в своя профили. Специално внимание предизвиква филтъра "Places", който автоматично ще филтрира изображенията съобразно местата, на което са снимани. С течение на вреремето Google ще разширяват обхвата на функциите с допълнителни филтри. Идеята на компанията е доста добра и ще доразвие настоящите инструменти за откриване на изображения, които са отличителна характеристика на Google Photos. Тестовете на Google продължават и все още не можем да изпробваме функцията, но вероятно скоро филтрите за търсене ще са налични за всички.   Още от Digital: Какво представлява функцията Timeline в Google Photos
Clubhouse
Приложението Clubhouse ще бъде достъпно за Android до края на май
Приложението Clubhouse ще бъде достъпно за Android до края на май
Clubhouse се утвърди като голям хит през последните седмици. Заглавието предлага интересен формат на онлайн дискусии, в които се включиха много известни личности. Присъединяването все още изисква покани, като Clubhouse може да се използва единствено на устройства с iOS. Това е мобилно приложение, чрез което потребителите могат да създават и да се присъединяват към „стаи“, в които да говорят с други хора. Приложението няма опция за чат с текст нито функции за обмен на снимки и видео. Неговата единствена функция е гласов чат. Потребителите могат да се присъединяват и напускат стаите и съответно разговорите по всяко време. Целта на Clubhouse е да има лесно и удобно място за водене на разговори. Още с отварянето на приложението, потребителят вижда списък със стаи и кои хора участват в тях. Потребителят може да се присъедини към избрана стая или да създаде своя. Темите могат да са най-различни, като може да има и присъединяване след одобрение от модератор, но в повечето случаи всичко е отворено.     Потребителите могат по всяко време да сменят стаите и да търсят различни теми. Има стаи с най-различни участници, включително експерти, инвеститори, журналисти, известни личности и др. Дори Илон Мъск и Марк Зукърбърг са взимали участие в различни разговори. Ако искате да изпробвате заглавието вече знаем, че приложението Clubhouse ще е достъпно и за Android. Разработчиците усилено експериментират с версията за най-популярната операционна систеам за смартфони. Този проект е стартирал преди поне шест седмици, като финалния продукт може да е достъпен преди края на май. съобщава SlashGear. Със сигурност премиерата за Android ще позволи на още повече хора да тестват Clubhouse и вероятно ще го превърне в още по-популярно решение за потребителите.   Още от Digital: Facebook ще конкурират Clubhouse с приложението Hotline
Android Auto
Android Auto поддържа приложения от трети страни
Android Auto поддържа приложения от трети страни
Android Auto е софтуерна разработка за автомобили с широк набор от функции за свързване и интеграция със смартфоните. Повече от 500 модела на водещите производители използват платформата, според официалните данни на Google. От компанията търсят различни начини, за да предизвикат по-голям интерес сред разработчиците към Android Auto. Водещ приоритет ще продължи да бъде отворения характер на платформата, който е ключов за екосистемата, която Google иска да изгради. Първата версия на библиотеката Android for Cars предостави на разработчиците възможност лесно и удобно да мигрират своите приложения към интерфейса на Android Auto.  Teстовете от последните седмици дават доста оптимистични резултати и Google ще позволят на потребителите да тестват заглавията. Toва означава, че обновеният софтуерен каталог на Android Auto ще предложи много по-разнообразен избор на приложения, които да помогнат за навигацията, паркирането и забавлението по време на пътуване. Сред тях са Chargepoint, PlugShare, T map, A Better Route Planner и др., съобщава SlashGear.     Голямо предимство за потребителите е, че няма да се налага да се регистрират за бета тестове на приложението. Вместо това ще могат да ги изтеглят от Google Play и да възпроизведат съдържанието на големия екран в централната конзола. По този начин работата с Google Maps, Google Assistant и заглавията от трети страни ще бъде още по-полезна и удобна задача, когато шофирате. Множеството тестове на компанията ще гарантират и максимално качество на съдържанието, както и оптимални защита срещу зловреден софтуер. Партньорството с външни разработчици ще допринесе за популярността на Android Аuto сред водещите производители.   Още от Digital:  Google пуска официално Android Auto в България
Gmail
Как да активирате новата функция за чат в приложението Gmail
Как да активирате новата функция за чат в приложението Gmail
Google искат да превърнат Gmail в удобно приложения за комуникация, която не е ограничена единствено до имейлите. Компанията вече е готова с нова функционалност, която определено ще допадне на най-активните потребители. От Google искат да ни позволят да провеждаме още по-бързо и лесно чатове от интерфейса на Gmail. Потребителите могат да активират и тестват новата функция от настройките на приложението. След като го направите ще създадете отделна чат стая, в която да продължите разговора със своя събеседник, чрез имейл адреса. Предвидена е възможност за групови чатове по подобие на водещите приложения за комуникация като WhatsApp и Telegram. Tук е момента да отбележим, че функцията за чат  в Gmail от смартфоните е кръстена с името Google Chat. За да проверите дали е налична за вашето устройство изберете иконата с три черти в горния ляв ъгъл и скролнете до менюто с настройки. Изберете предпочитан имейл адрес и поставете отметка в "Chat (preview)" полето в раздела General, съобщава GizChina.     След като активирате функцията ще се рестартира приложeeнието, което ще въведе няколко промени в интерфейса. Така например в долната част на Gmail ще забележите наличието на още няколко икони за навигация. Включването на режима без чат ще показва "Mail" и "Meet" икони, които вероятно са ви добре познати. Интеграцията на Google Chat ще увеличи допълнително техния брой, тъй като вече ще виждаме “Mail”, “Chat”, “Rooms” и “Meet”. Новите два символа са свързани с ча функцията и позволяват да поканите други хора да се присъединят към разговора. В заключение ще отбележим, че използването на Google Chat изисква ъпдейт към последната версия на Gmail за Android.     Oще от Digital: Как да намерите вашите Google контакти в Gmail
приложения
5 безплатни приложения за Android, които си заслужава да пробвате тази седмица
5 безплатни приложения за Android, които си заслужава да пробвате тази седмица
Какво може да правите с миговете свободно време, които имате през седмицата?
приложения
Българското мобилно приложение Cardbox вече е налично в Huawei AppGallery
Българското мобилно приложение Cardbox вече е налично в Huawei AppGallery
С тази модерна дигитализация можете да разполагате с картите си не само физически, а и електронно.
Apple
Технологията Find My на Аpple ще е достъпна и за други устройства
Технологията Find My на Аpple ще е достъпна и за други устройства
Аpple използваха конференцията с разработчиците WWDC 2020, за да разкрият плановете си за развитието на Find My Network мрежата. Компанията изрази увереност, че ще предостави достъп до платформата на разработчици от трети страни. За съжаление това не се случи до края на 2020г. От Apple не са коментирали темата, но вероятно пандемията е забавила премиерата на функцията. Все пак компанията не се е отказала от своите планове и представиха приложението Find My Certification Asst, което вече е налично за изтегляне от App Store. Този софутер позволява на получилите Made for iPhone (МFi) лиценз да тестват своя хардуер за бора във Apple Find My мрежата. След това производителите трябва да предоставят събраните данни на Apple, за да продължи сертификацията. Заглавието е програмирано да пренасочва към MFi портала, в който има съобщение информиращо, че технологията скоро ще бъде достъпна за трети страни. Едва ли ще се налага да чакаме твърде много преди Apple да обявят официално старта на програмата, твърдят от TechCrunch.     Компаниите с необходимия MFi лиценз могат да използват Find My Certification Asst. за тестват своите аксесоари, които планират да оптимизират за Find My. Предвидени са разнообразни начини, с които да проверят дали продуктите им работят по начина, който желаят. Това е само една стъпка от мащабния проект на Apple да отвори достъпа до Find My за трети страни. Анализаторите смятат, че действията на компанията в тази посока ще бъдат свързани и с представянето на дългоочаквания аксесоар, AirTags. Eдин от последните ъпдейти на Find My приложението също индикира, че потребителите ще могат да се сдобият скоро със смарт стикерите.   Още от Digital: Apple няма да използват USB Type-C конектори в iPhone
Google Podcast
Приложението Google Podcast е изтеглено 100 млн. пъти за Android
Приложението Google Podcast е изтеглено 100 млн. пъти за Android
Слушането на подкасти е сравнително нова тенденция, която обаче набира голяма популярност, особено сред потребителите на смартфони. Водещите стрийминг услуги като Spotify също допринасят за тези процеси със собствени каталози, които предлагат разнообразно съдържание. Ако не сте запознати подкастите представляват дигитална версия на радио предавания, които могат да се слушат по всяко време от устройствата. Популярните подкасти включват аудио токшоута на известни личности, но също много други предавания в различни жанрове, които обсъждат широко разнообразие от теми. Голямото предимство на този формат е, че не ви ограничава кога ще слушате съдържанието. Подкастите са подходящи когато сте в движение, тъй като можете да чувате аудио от слушалките, както и да откривате нови канали с няколко кликвания на екрана от Android и iOS. Google вече предлагат собствено приложение в тази категория, което набира голяма популярност. В края на ноември научихме, че Google Podcasts вече има 50 млн. изтегляния от Google Play след премиерата на приложението през 2018г.     Високият интерес на потребителите се запазва и за пет месеца Google Podcasts вече преминава границата от 100 млн. инсталации за Android. Teмповете на развитие са доста солидни и са доказателство, че все повече хора разчитат на този аудио формат за достъп до атрактивно съдържание. В момента няма самостоятелно приложение с толкова изтегляния в Google Play, което предлага подкасти. Огромният брой потребители, които използват Audible, Spotify са с водещо значение за популярността на този формат. Google Podcasts се различава от тях, тъй като е софтуер фокусиран изцяло върху откриването, съхраняването, управлението и споделянето на подкасти между всичките устройства.   Oще от Digital: 5 Android приложения за запис на подкасти
Huawei
Huawei представиха софтуер, с който разработчиците да превърнат GМS приложенията в HMS приложения
Huawei представиха софтуер, с който разработчиците да превърнат GМS приложенията в HMS приложения
Huawei са принудени да представят нови смартфони, които нямат достъп до мобилните услуги на Google. Ограничението е част от търговските санкции срещу китайския производител, от страна на САЩ. Алтернативното решение се казва Huawei Mobile Services (HMS). Този пакет от софтуерни решения предоставя всички функционалности, от които се нуждаят потребителите, за да работят пълноценно със смартфоните. Собствениците на смартфони на Huawei могат да изтеглят съдържание от App Gallery. Това е онлайн магазин за приложения, който функционира като Google Play. Един от недостатъците за крайния потребител е, че заглавията не работят на 100% по същия начин, както на смартфоните с Android. Отсъствието на GMS интеграция може да не показва правилно нотификации или да синхронизира други данни. Oказва се, че Huawei са готови с решение и на този проблем. Tова е Сhoice SDK пакета от софтуерни инструменти за разработчиците. Идеята е да се спести ценно време и работа в трансформацията на приложението за HMS към Google Mobile Services (GMS), съобщава AndroidAuthority.     Първоначалната идея на Choice SDK е да се позволи на австрийската банка Raiffeisen Bank да е налична за устройствата на Huawei. След това заглавия на други популярни услуги от страната са качени по същия начин за изтегляне от AppGallery. Разработчиците могат да се запознаят с функциите на Choice SDK, както и да изтеглят файловете от GItHub. Според официалните данни ще се съкрати наполовина времето необходимо за оптимизация на HMS услугите в приложенията. На този етап това е най-добрия начин за тази цел, което е важно с оглед продължаващите санкции на САЩ. Всяка идея, която допринася за развитието на екосистемата, която Huawei иска да създаде е добре дошла за компанията. Въпрос на време е повече разработчици да прибегнат до Choice SDK, за да предложат своите заглавия на потребителите на Huawei.   Oще от Digital: Дигиталните услуги HMS на Huawei ще са много важни за бъдещите продажбите на смартфони
Windows 10
Microsoft ще премахнат функцията  Edit with Paint 3D от WIndows 10
Microsoft ще премахнат функцията Edit with Paint 3D от WIndows 10
Потребителският интерфейс на Windows 10 не се е променял драстично, като компанията се фокусира върху леки промени на ключови функционалности. Стратегията на Microsoft предвижда два големи ъпдейта всяка година, които освен оптимизации предлагат и актуалните пачове за сигурност. Кликването на десния бутон на мишката предоставя достъп до много полезни функционалности. Една от опциите в това меню е "Edit with Paint 3D", която не се използва толкова много от потребителите. В същото време функцията е позиционирана сред първите възможности в допълнителния прозорец, когато кликнете върху даден файл, сред които "Open", "Create A New Video" и "Edit with Photos". Mного хора смятат, че друга по-полезна функция би могла да заеме мястото на "Edit with Paint 3D" в контекстното меню. Кликването върху тази опция ще стартира Paint 3D приложението, което за първи път видяхме в Creators Update представен през 2017г. Този софтуер позволява да създавате триизмерни изображения, за разлика от традиционните 2D снимки в MS Paint, който наследява.     Компанията е обърнала внимание на желанията на своите потребители и планира да премахне "Edit with Paint 3D" от менюто, което се отваря при десен клик на файл, който съхранявате в компютъра. В момента не е възможно да скриете тази функция. Дори ако премахнете Paint 3D приложението отново ще продължи да бъде активна. Microsoft ще въведат промените със Sun Valley актуализацията, която ще е достъпна за потребителите през есента. Потребителите, които премахнат Paint 3D от своето устройство няма да имат достъп до "Edit with Paint 3D". Следващата версия на Windows 10 също така няма да инсталира предварително 3D Viewer и Paint 3D на устройствата.       Oще от Digital: Как ще изглежда новият дизайн на File Explorer в Windows 10        
Google Maps
Google върнаха компас уиджета в приложението Maps за Android
Google върнаха компас уиджета в приложението Maps за Android
Google използваха официалния си блог, за да споделят данни за няколко промени в услугата за навигация. Специално внимание ще бъде обърнато на алгоритмите с изкуствен интелект, които помагат за избора на най-бърз маршрут до желаната локация. Google Maps също така ще използва вредните емисии в атмосферата като фактор за препоръчване на по-екологичен начин за придвижване. Приложението за навигация вече ще позволи да използваме Live View AR функцията във вътрешни помещения като търговски центрове, летища, гари и др. Собствениците на смартфони с Android също така ще получат достъп до компас уиджета, който бе премахнат от Google в началото на 2019г. Причината за това решение бяха технически проблеми. Доста потребители, обаче използва форумите, за да изразят съжаление от премахването на функцията и изглежда Google ще се съобразят с мнението им. Връщането на уиджета за компаса в Google Maps ще стане факт с предстоящ ъпдейт, който вече е наличен само за ограничена група от потребители, информира AndroidPolice.     Конкретната актуализация е с номер Google Maps 10.62 и скоро ще е на разположение за всички собствениците на смартфони от Google Play. Важно е да отбележим, че ако имате iPhone не е нужно да предприемате никакви действия, тъй като компаса никога не е премахван от интерфейса на Maps за iOS. След като стартирате навигация ще видите уиджета да се показва в дясната част на екрана. Наличието на компас ще допадне на доста потребители, които ще се ориентират още по-бързо и лесно, когато пътуват на непознати дестинации. Ако не желаете да виждате уиджета ще може лесно да го скриете от настройките на Google Maps.   Oще от Digital: Как да проверим трафика в Google Maps
мобилни приложения
Потребителите са похарчили 40% повече за Android приложения, отколкото за iOS в началото на 2021г.
Потребителите са похарчили 40% повече за Android приложения, отколкото за iOS в началото на 2021г.
Собствениците на смартфони са демонстрирали сериозна активност от началото на годината досега. Данните на App Annie разкриват, че потребителите са отделили внушителни $32 млрд. за приложения през този период. Тази стойност очертава увеличение от 40%, спрямо първото тримесечие през 2020г.  Продължава и тенденцията App Store да генерира повече приходи, които в случая достигат до $21 млрд. Смартфоните с Android са допринесли с още $22 млн. Допълнителните средства в размер на $9 млрд., които са инвестирани в мобилни приложения през първото тримесечие са стимулирани предимно от кризата с COVID-19. Любителите на игрите са отделили $9 млрд. за покупка на любимите си игри в Google Play, което представлява 35% ръст, спрямо миналата година. Докато при Apple увеличението е 30% и достига до $13 млрд. Геймърите са инсталирали приблизително 1 млрд. игри всяка седмица през първото тримесечие, което е с 15% повече от миналата година и над 35% ръст от януари-март 2019г., информира TechCrunch.     Голям прогрес в инсталациите на устройства с Android отчитат предложенията в категориите Games, Social и Entertainment. Интересите на iOS потребителите не се различават съществено, като разходите им са фокусирани основно в Games, Photo & Video и Entertainment. Най-бързо развиващите се категории в Google Play са Social и Tools, Finance. Изтеглянията на приложения за запознанства се увеличат с 35%, докато при тези за прогноза за времето са регистрирали над 40% увеличение. Трите най-популярни приложения за смартфони през първото тримесечие за Android и iOS са TikTok, Facebook и Instagram. Игрите с най-много изтегляния за същия период са Join Clash 3D, Аmong Us и DOP 2: Delete One Part.   Още от Digital: Как да изтегляме приложения без да използваме Google Play
DMCA.com Protection Status